jump to navigation

Σκίουρος, επιδέξιος ακροβάτης αλλά μεγάλο κλεφτρόνι! Σεπτεμβρίου 6, 2012

Posted by μούργος in animals, φύση, Ζώα, Περιβάλλον, Φωτογραφία, nature, Photo.
trackback

Αεικίνητος αναρριχητής των δέντρων, τα ανεβαίνει και τα κατεβαίνει με τρομερή ταχύτητα και επιδεξιότητα. Με τη ίδια ευκολία πετά και από το ένα δέντρο στο άλλο ακόμη και όταν έχουν πολλά μέτρα απόσταση. Τη χαρακτηριστική τεράστια φουντωτή ουρά του τη χρησιμοποιεί για ισορροπία αλλά και ως πηδάλιο.
Τον τύπο που βλέπεται στη φωτο τον αντίκρισα κάποιο ξημέρωμα που διανυκτέρευσα στο κτήμα. Κοιμόμουν σε ένα χώρο που έχει μόνο τζάμια γύρω γύρω και κάποια στιγμή το ξημέρωμα ανοίγω τα μάτια μου και τον βλέπω πάνω στο τεράστιο πουρνάρι που σκεπάζει το σπίτι, σχεδόν πάνω από το κεφάλι μου, να με παρατηρεί με περιέργεια. Ίσια που πρόλαβα να πάρω τη μηχανή και να βγάλω αυτή τη φωτο γιατί αστραπιαία εξαφανίστηκε πάνω στα σύρματα του αμπελιού και χάθηκε σε κάτι πουρνάρια.

Ο σκίουρος τρώει τα πάντα αλλά τρελαίνεται με ότι μπορεί να ροκανίσει με τους κοπτήρες του. Οι σκίουροι αποτελούν μια από τις 7 πληγές του κτήματος μου. Δεν έχω προλάβει να φάω κανένα καρύδι, κανένα αμύγδαλο και κανένα κάστανο από τα αντίστοιχα δέντρα. Είναι τόσο τολμηρό ζώο, στα όρια του θράσους, που διόλου δεν θα εκπλαγώ αν κάποια μέρα θα αρχίσει να μου φτύνει και τα τσόφλια από τα ξηροκάρπια που θα μασουλάει προκλητικά πάνω στα δέντρα.

Σχόλια»

1. Stavrula - Σεπτεμβρίου 7, 2012

(σε ένα χώρο που έχει μόνο τζάμια γύρω γύρω) Στηνεις θερμοκήπιο χαμένε;

Καλά σου ξηγιούνται οι σκίυοροι. Επίσης η 8η πληγή του κτήματός σου είσαι ΕΣΥ! 😛

Μου αρέσει!

2. αγκνιρα - Σεπτεμβρίου 7, 2012

Ορίστε http://youtu.be/qvuQhHrFeBE (κάθε ομοιότητα με υπαρκτά πρόσωπα είναι καθαρή σύμπτωση 😀 )

Μου αρέσει!

3. Кроткая - Σεπτεμβρίου 12, 2012

Σταυρούλα, όχι ο Μούργος είναι η πρώτη πληγή :Ρ

Αγκνίρα, χαχαχαχαχα

Ρε Μούργε, καλα κάνουν τα ζωντανά, τι θαρρείς, δικά σου είναι τα δέντρα δλδ?

Μου αρέσει!

4. Stavrula - Σεπτεμβρίου 12, 2012

Κροτ, η 8η. Αν το δεις κλιμακωτά αυτή είναι η χειρότερη δλδ ο Μούργος 😉

Μου αρέσει!

5. μούργος - Σεπτεμβρίου 13, 2012

@1. Stavrula, οχι και θερμοκηπιο, μια αυλη την εκλεισα με τζαμια και πλεον εχω χωρο να μεινω.
.
τι να κανω που δεν εχω χρονο να ανεβασω τα κατορθωματα απο τις 7 πληγες του κτηματος. τα μονα που σεβαστηκαν τον χωρο ηταν τα θηριωδη αγριογουρουνα. λες και περπατουσαν με ψηλοτακουνα κυκλοφορουσαν. δεν χαλασαν τιποτα, εφαγαν οτι ηθελαν να φανε, μου σκαψανε και ενα μερος που σκοπευα να σκαψω εγω και φυγανε.
.
@2. αγκνιρα, αγκνιρα λαιβ δεν ειναι τοσο χαριτωμενα, αλητεια σκετη λκμεεεεε.
.
εμενα αλλο βιντεο μου ηρθε στο μυαλο αλλα ξεχασα να το βαλω
απο την ταινια up
Squirrel !!!!!!!!

.
@3. Кроткая, κροτ μακαρι να ημουν πληγη αλλα μαλλον τα ζωντανα της περιοχης θεωρησαν οτι ανοιξα στη γειτονια τους ενα καινουργιο μαγαζι κατι μεταξυ κοινωνικου παντοπωλειου και ντελικατεσεν καταστηματος που εχει μονιμως προσφορες. 👿
.
βελγα για ν ακαταλαβω, εσυ θεωρεις δικαια μοιρασια να περνω απο τη σοδεια ενος δεντρου εγω τα τσοφλια και τις φλουδες και αυτα το περιεχομενο; [μη τρελλαθουμε ε;]
[αλλα λεει το fair trade]
.
@4. Stavrula, κοιτα σταματα τη χολη γιατι αν τους υποσχεθω ενα σακκι καρυδια, θα σουρθουν την ανοιξη στην αυλη και θα σου οργωσουν ολα τα λουλουδια

Μου αρέσει!

6. Yoryia - Σεπτεμβρίου 14, 2012

Σιγά το κλεφτρόνι ρε συ μούργο, γιατί δηλαδή τα καρύδια και όλα αυτά γράφαν το όνομά σου επάνω?

Ωραία η 2η φώτο πάντως, σκιερή.

Μου αρέσει!

7. μούργος - Νοέμβριος 17, 2012

@6. Yoryia, δεν θελω να το κανω θεμα, αλλα ΝΑΙ δικα μου γιωργια.
αντε που υποστηριζετε το καθε ζωον ετσι ακριτα και απερισκεπτα.
εγω τις φροντιζω τις καρυδιες εγω τις βοτανιζω, εγω τις σωζω απο τους κισσους, και δεν ειδα κανα σκιουρο να κανει κατι παρομοιο.
κλεφτρονι και λιγα ειπα! 👿

Μου αρέσει!


Σχολιάστε

