jump to navigation

καραμέλες βουτύρου 30 Νοεμβρίου, 2007

Posted by σεφ-γκρέκο in Χωρίς κατηγορία.
Tags: , ,
trackback

caramela.jpg

Τις θέλω τις κρύες μέρες και νύχτες του χειμώνα (ιδιαίτερα όταν κλείνει ο λαιμός μου). Ίσως αυτός να είναι ο λόγος που μου αρέσει τόσο πολύ το caramel theme στα προγράμματα του Mozilla· γιατί «μυρίζει» καραμέλα βουτύρου.

Ο όρος theme δεν περιγράφει μόνο μια σειρά από εικονίδια αλλά ένα ολόκληρο σκηνικό, μια ιστορία ή μια εποχή. Έτσι το caramel του Alex Wong δεν είναι μόνο τα 4-5 εικονίδια του Firefox
01.png

ή έστω και τα εικονίδια του Bookmakrs Manager
02.png

αλλά είναι το όλο σκηνικό που σε βάζει να ζεις μια ιστορία. Τα χρώματα της καραμέλας και τα εικονίδια συνδυάζονται μοναδικά. Τα downloads που έχουν κατέβει διπλώνουν…
03.png

ενώ και το theme για το πρόγραμμα αλληλογραφίας Thunderbird, χρησιμοποιεί τα ίδια χρώματα, παραμένει συνεπές στο ύφος και την αισθητική του Firefox…
04.png

…κερδίζοντας το χρήστη με λεπτομέρειες που δεν φωνάζουν «κοίτα με».
05.png

Τελικά το caramel -κατά τη γνώμη μου, πάντα- κερδίζει τον χρήστη, όχι με αληθοφανή εικονίδια και εικόνες που έχουν δουλευτεί στο photoshop, αλλά γιατί είναι απλό, λειτουργικό, μικρό σε μέγεθος, προγραμματιστικά καλογραμμένο και … «γευστικό».

ΥΓ. Οι παραπομπές μου στα προγράμματα του Mozilla αφορούν στις αγγλόφωνες εκδόσεις του, αλλά, φυσικά, υπάρχουν και οι αντίστοιχες ελληνικές εκδόσεις.

Σχόλια»

1. Ο μικρός Νικόλας - 30 Νοεμβρίου, 2007

Entaksi sef..eipa oti den trelenome kai esy to ekanes ksexwristw post? Aman vre thie! 😛

Μου αρέσει!

2. Ο μικρός Νικόλας - 30 Νοεμβρίου, 2007

Entaksi sef..eipa oti den trelenome kai esy to ekanes ksexwristw post? Aman vre thie! 😛

Μου αρέσει!

3. Ο μικρός Νικόλας - 30 Νοεμβρίου, 2007

ps. oi karameles boutirou einai oi kaliteres karameles! 😀

Μου αρέσει!

4. Кроткая - 30 Νοεμβρίου, 2007

αυτες ειναι οι αγαπημένε ςμου κααμέλες, ΑΛΛΑ στο ποστ ακούγεστε σαν διαφημιστής, Ρισπέκτφουλ!!

«δοκιμάστε και θα με θυμηθείτε!»

Μου αρέσει!

5. Σεφ - 30 Νοεμβρίου, 2007

Νικόλα,
επειδή στο footer των επιλογών αναφέρεται ότι οι παραπομπές δεν εκφράζουν υποχρεωτικά τη γνώμη μου, γι αυτό είπα να πάρω θέση 😐
(και δεν το έκανα για να σου απαντήσω) 😉

krot,
από πότε η άποψη είναι διαφήμιση; 😐
Στο κάτω κάτω συνήθως βρίσκω τις Balloo, αλλά τώρα που πονάει ο λαινός μου αυτές είχα, αυτές έβγαλα!

Μου αρέσει!

6. Кроткая - 30 Νοεμβρίου, 2007

miam, και οι μπαλού ΤΕΛΕΙΕΣ ΕΙΝΑΙ!

η διαφήμιση πήγαινε για το υπόλοιπο ποστ Ρισπέκτφουλ και σχετίζεται με την φρασεολογία που χρησιμοποιείτε!
Σκεφτήκατε ποτέ το μάρκετινγκ?

Μου αρέσει!

7. aa-duck - 30 Νοεμβρίου, 2007

Ααααααα! Να στείλω μια μεγάλη σακούλα με τις βουτύρου τις σωστές;;;;; Επίσης ποιες είναι εκείνες που έχουν και σοκολατίτσα στη μέση; Και ποιος θα μου στείλει mail για να κατεβάσω το τέτοιο;
Και μια διαπίστωση αφτιστοντακική: Μοζίλα και Φάιαρφοξ είναι το ίδιο!!!!!!! 😐
Τι μαθαίνει ο άνθρωπος στα μπλογκ! Αλλά εδώ θα μου πεις, από μπλογκ έμαθα για τον Αλαβάνο. Δεν πειράζει, καλή καρδιά 😛
😀 φιλακια xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Μου αρέσει!

8. Кроткая - 30 Νοεμβρίου, 2007

papi, ki egw! gia ton alavano lew, apo ta blogs to ematha!

Μου αρέσει!

9. Ο μικρός Νικόλας - 1 Δεκεμβρίου, 2007

αα-ντακι,Μοζίλα και Φάιαρφοξ δεν είναι ακριβώς το ίδιο..Μοζιλα είναι η εταιρία(σαν λέμε μερσέντες) και Φάιερφοξ το μοντέλο(επαγγελματικό φορτηγό της μερσέντες)! 😉
σεφ, πλάκα κάνω.. 😀

Μου αρέσει!

10. renata - 1 Δεκεμβρίου, 2007

Πω πω, οι καραμέλες όνειρο! 😀 Αυτή η γλύκα που αφήνουν είναι το κάτι άλλο! 😀

Για το theme ιδέα δεν έχω! Αλλά ωραίο φαίνεται! 😀

Μου αρέσει!


Σχολιάστε