jump to navigation

Ένας λαφίτης στους 5 δρόμους! Μαΐου 5, 2015

Posted by μούργος in nature.
Tags: ,
trackback

l1

Τεράστιο αλλά ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΚΙΝΔΥΝΟ φίδι, το βρήκα πολύ κοντά στα ελληνοαλβανικά σύνορα ενώ προσπαθούσε να περάσει τον δρόμο, αλλά το ενόχλησε το μυγιάγγιχτο η παρουσία μου με τη μηχανή και επέστρεψε να χαθεί μέσα στα χόρτα. Αυτή την εποχή κάθε χρόνο κυκλοφορούν πολλά φίδια, τα οποία ξύπνησαν και είναι εκτεθειμένα σε αυτοκίνητα και πανικόβλητους και αγράμματους ανθρώπους που τα σκοτώνουν.
Για τον λαφίτη έχω ξαναγράψει εδώ όπου τον βρήκα να κόβει βόλτες στο υπόγειο του σπιτιού μου στο χωριό.

l2

l3

l4

l5

l6

l7

l8

Σχόλια»

1. AndreasPap - Μαΐου 5, 2015

Ωραίος ο λαφ αλλά τρομαγμένος, τι του έκανες;

Μου αρέσει!

2. μούργος - Μαΐου 5, 2015

@1. AndreasPap , ε, οχι και τρομαγμενο το ζωον το ορθιο που με ειχε γραμμενο κανονικα και μολις του ζητησα μερικες κοντινες φωτο και καποιες φιγουρες να μου κανει αρνηθηκε και εφυγε

Μου αρέσει!

3. silia - Μαΐου 5, 2015

Ok, ok… Τί έχουμε εδώ? Έχουμε τον… «όφι» και έχουμε και τον «Αδάμ» με μια κάμερα στο χέρι… Μας λείπει ο… Θεός (που μάλλον μας εγκατέλειψε) και μια… «Έυα», για να έχουμε όλο το ντεκόρ, μιας Αμαρτίας, όπως είναι το μπλογκ αυτό…
Α, κάποιος ας φέρει και ένα… μήλο.
____________________
Πάλι τα… θρησκοληπτικά μου με έπιασαν🙂

Μου αρέσει!

4. silentcrossing - Μαΐου 6, 2015

Καλημέρα μούργο!
Ωραίες οι selfies σου μπράβο!🙂

Αρέσει σε 1 άτομο

5. Кроткая - Μαΐου 6, 2015

συγγνωμη τσαμπα τις ηθελες τις κοντινες και τις φιγουρες; για μαλακα τον περνας τον Λαφ?

Μου αρέσει!

6. αγκνιρα - Μαΐου 6, 2015

Μ’ αρέσουν τόσο οι φωτογραφίες αυτές που δεν μπορώ να πω κακό λόγο😀 Πολύ όμορφο φίδι! Τύχη είχες που το είδες. Eίδα και γω το φθινόπωρο ένα μωρό, σκαρφαλωμένο σε μια δάφνη (δεινοί αναρριχητές είναι φαίνεται).

Μου αρέσει!

7. kalantzianastasia - Μαΐου 6, 2015

Reblogged this on anastasiakalantzi50.

Μου αρέσει!

8. Yoryia - Μαΐου 20, 2015

Φοβερός ο Λαφ, σαν σαμπρέλα.
Ωραία ατάκα από silentcrossing !!!

Μου αρέσει!

9. μούργος - Μαΐου 24, 2015

@3. silia , σιλια μονο εσυ μπορεις με τοση ανεση να ανακατευεις τη θρησκεια με το σεξ [σε φανταζομαι σε μοναστηρι, λεμε τωρα, ιστορικες στιγμες θα ζουσε το κακομοιρο το μοναστηρι 😆 ]
.
@4. silentcrossing, χμμ σαιλεντ νομιζω οτι ειναι ατυχες το σχολιο σου, οπως βλεπεις το φιδι διαθετει μονο μια μουτσουνα και ουρα και μαλιστα ωραιοτατη και ευμεγεθης, οποτε δεν ειμαι εγω😛 [σαιλεντ χαθηκες ή μου φαινεται εμενα; καλα, ολοι χαθηκαμε]
.
@5. Кроткая, ελεος κροτ, δηλαδη το αποκλειεις παντελως καποιος λαφιτης να ειναι μαλακας, ολα εξυπνα και ωραιοι τυποι ειναι; μηπως εχεις εξιδανικευει λιγο για το τι κυκλοφορει στη φυση και εν πασει περιπτωσει δεν νομιζω οτι ο ανθρωπος μονοπωλει τον ορισμο του μαλακα, μονο και μονο γιατι διαθετει μεγαλη πλειοψηφια απο αυτο το ειδος.
.
@6. αγκνιρα, αγκνιρα μη δεις περιεργο ζωντοβολο εσυ αμεσως να ενθουσιαστεις. [ειναι και δεινοι κολυμβητες αλλα δεν το πολυ λενε γιατι εκτος απο ηρεμοι τυποι ειναι και σεμνοι]
.
@8. Yoryia, αμαν γιωργια, θεωρεις οτι τους εκανες κοπλιμεντο τωρα; ακου σαν σαμπρελα!!!!!
.
ο σαιλεντ εχει καιρο να εμφανισθει και ξεχασε οτι εγω μοιαζω περισσοτερο με κολοβο φιδι!😛

Μου αρέσει!

10. Bolko - Μαΐου 25, 2015

Δυστυχώς δεν είναι μόνο αγράμματοι και πανικοβλημένοι αυτοί που σκοτώνουν τα φίδια ή συμφωνούν μ’αυτό. Κι εγώ σε ψευδαισθησιακό κόσμο ζω, αφού γνωρίζω πολλούς που έχουν ξεπεράσει το φόβο τους γι’αυτά τα ζώα, μιας και ασχολούμαι με ερπετά, αλλά αν ρωτήσεις το μέσο άνθρωπο στο δρόμο τη γνώμη έχει για τα φ΄δια οι περισσότεροι θα σου πουν ότι είναι επικίνδυνα ή ότι πρέπει να τα σκοτώνουμε, μία μερίδα πληθυσμού θα σου πει πως πρέπιε να θανατωθούν όλα! Σύμφωνα με κάποιες μελέτες, ο φόβος μας για τα φ΄δια ίσως έχει γενετική βάση, αλλά δεν εξαρτάται πλήρως από τα γονίδια, και σίγουρα μπορούμε να το αλλάξουμε, όπως και πολλά άλλα πράγματα.
Πολύ αργά βγήκαν από τη νάρκη, μάλλον εκεί πάνω κρύο κάνει ακόμα.

Μου αρέσει!

11. μούργος - Ιουνίου 3, 2015

@10. Bolko, δυστυχως ετσι ειναι αλλα αν οι αρμοδιοι για την τηρηση του νομου κανανε τη δουλεια τους δεν θα ειχαμε φαινομενα σαν τον καθυστερημενο με το τσεκουρι που καμαρωνει που σκοτωνει φιδια και να γινεται ρεπορταζ σε επαρχιακο καναλι και να μιλα σε καθυστερημενο επισης δημοσιογραφο. δεν εχω απαιτηση απο κανενα να μη φοβαται τα φιδια, τα σκυλια κοκ, εχω απαιτησει ομως να μη τα βλαπτει.
ηπειρος εδω, οποτε τα φιδια κοιμουνται λιγο πιο βαρια λογω κρυου.

Μου αρέσει!


Σχολιάστε

