jump to navigation

Το φεγγάρι μια μέρα μετά την πανσέληνο… Αυγούστου 11, 2014

Posted by μούργος in Φωτογραφία, Moon, Photo.
trackback

…και τα, όχι τόσο καλά, κρυμμένα μυστικά του!

m1

m2

Αποκλειστικά στη λάσπη φυσικά.
Εντάξει, τελειώσαμε από χθες με την πανσέληνο του Αυγούστου και τους ρομαντισμούς της. Μελαγχολήσαμε όσο έπρεπε για τη μέρα, ακούσαμε τον Αύγουστο του Παπάζογλου και το χάρτινο το φεγγαράκι, αλλά να τελειώνουμε με αυτά γιατί έχουμε και σοβαρότερα πράγματα να κάνουμε. Ας εστιάσουμε λίγο πιο κοντά και ας προσπαθήσουμε να απαντήσουμε στα αδυσώπητα ερωτήματα που τίθενται στο μεγάλο τραπέζι της λάσπης που βρίσκεται στο σαλόνι όπως μπαίνουμε δεξιά. Τι ακριβώς είναι αυτός ο κύκλος, σαν οπή, που σχηματίζεται στην κάτω πλευρά του φεγγαριού και τι να είναι αυτές οι γραμμές, σαν δρόμοι που καταλήγουν εκεί; Ερωτήματα που ζητούν απελπισμένα απαντήσεις από την επιστημονική κοινότητα της λάσπης, [καλά μη βαράτε, ένα αστείο είπα].

Οι δυο πρώτες φωτο είναι με την Nikon και οι επόμενες με την compact Canon.

m3

m4

m5

Σχόλια»

1. Τσαλαπετεινός - Αυγούστου 11, 2014

Για τις νυχτερίδες δεν μας λες κουβέντα!

Μου αρέσει!

2. μούργος - Αυγούστου 11, 2014

@1. Τσαλαπετεινός, τσαλαπετεινε, αποφευγεις να παρεις θεση για τα αγωνιωδη ερωτηματα που τεθησαν και αυτο με βαζει σε υποψιες. [ενταξει οχι και πολλες 😛 ]
.
νυχτεριδες; αν εννοεις στην τριτη φωτο κοπαδι απο πουλια ειναι εκτος αν εχεις δει κατι στην κοντινη φωτο του φεγγαριου και αυτο μεγαλωνει τις ανησυχιες μου για το τι πραγματικα συμβαινει εκει πανω!

Μου αρέσει!

3. Кроткая - Αυγούστου 12, 2014

η τρυπα ειναι απο το κοτσανι που κοπηκε. και οι γραμμες ειναι σαν τις γραμμες που εχει το πεπονι.

Μου αρέσει!

4. silia - Αυγούστου 12, 2014

ΑΚΡΩΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΧΗ
Όλοι οι δρόμοι, οδηγούν σε μια οπή…
Νόμος πανάρχαιος, που δεν επιδέχεται αμφισβήτηση…
Νομοτέλεια… πως το λένε…
Η Σελήνη, γιατί να έμενε έξω;… Γυναίκα, είναι…
Κάποια μέρα (αργά ή γρήγορα), μέσα από εκείνη την οπή, θα βγουν τα… νεογέννητα σεληνάκια (και τα καροτάκια και τα πατατάκια μη σου πω, και όλα αυτά τα ζαρζαβατικά, που καλλιεργείς στο κτήμα σου) και θα φτιάξουν τους νέους… Γαλαξίες στο στερέωμα του κόσμου μας… και όλα τότε θα αλλάξουν προς το καλύτερο…
————————————-
Πρέπει να ανάψω και δεύτερο κλιματιστικό. Η ζέστη με πειράζει πολύ.
Εκτός κι αν… δεν ήταν βλήτα, αυτά που μου κουβάλησε ο προκομμένος μου για σαλάτα και τα έφαγα μονοκοπανιάς…

Μου αρέσει!

5. faros - Αυγούστου 15, 2014

Γειαααα !

Μου αρέσει!

6. μούργος - Αυγούστου 17, 2014

@3. Кроткая, κροτ, ζητησαμε τη γνωμη της επιστημονικης κοινοτητας, οχι του καθε τυχαρπαστου θαμωνα της λασπης, ελεος δηλ ουτε μια φορα δεν μπορειτε να κρατησετε ενα επιπεδο! 😛
.
@4. silia, αυτη ναι, ειναι επιστημονικη εξηγηση και τεκηριωμενη πολυ καλα. σιλια, ετοιμασου για ανακοινωσεις σε συνεδρια, δεν θα προλαβαινεις να απαντας σε προσκλησεις [τωρα το τι θεμα θα εχουν αυτα τα συνεδρια ειναι αλλο θεμα😆 ]
.
@5. faros, αμαν ρε φαρε, μια ζωη εκτος τοπου και χρονου εισαι! ειναι αυτο το παρατεταμενο γειααααααα επιστημονικη εξηγηση.😛
[εδω γινεται το ελα να δεις στη σεληνη και συ ριχνεις σκετες χαιρετουρες, δεν θα σοβαρευτουμε ποτε εδω μεσα λεμεεεεεεε]

Μου αρέσει!

7. Stavrula - Αυγούστου 19, 2014

Σε βάρεσε η πανσέληνος κατακούτελα

Μου αρέσει!

8. Teo Kafouros - Αυγούστου 27, 2014

Οι φωτογραφίες φοβερές οι εξηγήσεις γελοίες.
Όλα τα έχει αναφέρει ο Λιακό με το νι και με το σίγμα. Απορώ με την Worldpress που δεν την κλείνει την ριμάδα την λάσπη που και καλά έχει σχέση με τ αστέρια. Καλά κρασιά, όση έχει ο Μούργος με την πολιτική.
Ας γνωρίσουμε επιτέλους τους ΕΛ ας γνωρίσουμε επιτέλους τους Γκρίζους δούλους και τους Νεφελίμ. Απορώ ώρες ώρες μ όλους τους αναγνώστες της λάσπης που ντεμέκ κάνουν και τους κουλτουριάρηδες. Τα έχει πει όλα στην τριλογία του με τα 4 βιβλία αλλά τι να λέω τώρα σε αναγνώστες ΤΟΣΟ χαμηλού επιπέδου. Πρέπει κάποια στιγμή ν αρχίσουμε ένα μάθημα για τα μυστήρια του σύμπαντος. ( Μπιγκ Μπάγκ- Ηλιακό σύστημα- πρωτόζωα – Μούργος – Φυτά- Ζώα- Έλληνες- Ολοι οι Άλλοι μετά από 35000 χρόνια. ) Επιφυλάσσομαι ( θα είναι καλεσμένος για το πρώτο μάθημα και ο Σέλντον που ενώ θα τσακώνεται με τον Μούργο για το που θα κάτσει στο Μπλογκ εγώ θα παίζω με την Πένη) .

Μου αρέσει!

9. μούργος - Σεπτεμβρίου 8, 2014

@7. Stavrula, xmmm προλαβαινω να απαντησω πριν τη νεα πανσεληνο; [κιχ παντως για τα επιστημονικα μου ερωτηματα]
.
@8. Teo Kafouros, κακομοιρε μπαρμπα τι τραβας και συ.
καταλαβα, παλι ηρθαν καινουργιες κακοπληρωμενες νοσοκομες και ξεσπουν πανω στο ευαισθητο κορμι σου [σε τρελλαναν στα κλυσματα ε;]
.
δεν θα παιζεις με τη πενη, με τον πενις σου θα παιζεις ως συνηθως😛

Μου αρέσει!

10. αγκνιρα - Σεπτεμβρίου 10, 2014

Eιναι το σημάδι που άφησε μετεωρίτης πάνω στο φεγγάρι (νομίζω ότι ονομάζεται κοπέρνικος, αλλά βαριέμαι να το ψάξω).

Μου αρέσει!

11. μούργος - Σεπτεμβρίου 11, 2014

@10. αγκνιρα, γεια σου αγκνιρα, χαθηκαμε, παει το μαγαζι, μας εφαγε η κριση και το φεισμπουκ. εκει εχουν μαζευτει σχεδον ολοι, εκει τους παρακολουθω και γω χωρις ασχολουμαι σχεδον καθολου [απλα ανεβαζω τα ποστ της λασπης]
.
τωρα ειναι σοβαρη η πληροφορια η κανεις χιουμορ; [εγω δεν το εψαξα καθολου]

Μου αρέσει!


Σχολιάστε

