jump to navigation

Ο αινιγματικός Μόνος! Δεκέμβριος 27, 2011

Posted by μούργος in animals, φύση, χα!, Ζώα, Περιβάλλον, Φωτογραφία, nature, Photo.
trackback

Βρήκα τα ίχνη του στο παγωμένο χιόνι που έπεσε μέχρι τους πρόποδες της Ολύτσικας [είπαμε, το βουνό που φιλοξενεί το κτήμα μου].
Δεν καταλαβαίνω τι ζώο είναι, μπορεί και σκύλος αλλά μου κάνει εντύπωση η σχεδόν ευθεία γραμμή από τα ίχνη. Τέτοια ίχνη αφήνουν τα μεγαλόσωμα τετράποδα; κουτσό έπαιζε;
Μπορεί να βοηθήσει κανείς για τον μυστηριώδη και μοναχικό περιπατητή;
[και τα δώρα όπως πάντα φαντασμαγορικά, από φιλοξενία σε συγυρισμένη σοφίτα στην Ελβετία μέχρι καλούδια από την Κρήτη 😆 ]

Εδω τα δικα μου ιχνη

και εδω οι φοβερες μποτες που πηρα καλοκαιριατικα απο το αμαζον με 30 ευρο

Σχόλια»

1. Στέλλα Λ. - Δεκέμβριος 27, 2011

Λοιπόν, έχοντας διαβάσει στα νειάτα μου όλα τα γουέστερν του Λουίς Λαμούρ και άλλων, μελέτησα προσεκτικά τα ίχνη.
Μου κάνει εντύπωση η ευθεία γραμμή, θα περίμενα διπλά ίχνη. Επίσης το σχήμα των αχναριών, δεν είναι στρογγυλό/δαντελωτό μπροστά όπως θα ήταν από σκύλο ή γάτα, αλλά μυτερό, που οδηγεί τη σκέψη μου σε μυτερή οπλή, όμως στο ζουμ φαίνονται ίχνη από πέλμα. Βρε μήπως είναι καμμιά διασταύρωση ζώου με πόδι-οπλή (χοίρος, κατσίκι κλπ) και άλλου ζώου με πόδι-πέλμα? (ξέρω… η φαντασία μου οργιάζει, είναι χαρακτηριστικό των ποιητών και συγγραφέων 😛 :-D).
Επίσης το βάθος του ίχνους του ζώου φαίνεται να είναι μεγαλύτερο από το βάθος του δικού σου ίχνους, που με οδηγεί σε περισσότερα κιλά από τα δικά σου, εκτός αν το αποτύπωμα του ζώου ήταν σε αφράτο και φρέσκο χιόνι, ενώ το δικό σου σε …μπαγιάτικο χιόνι.
Η τελευταία εκδοχή είναι να σου κάνει κανείς πλάκα και να έχει φορέσει κοθόρνους φτιαγμένους στο σχήμα των ιχνών και να σπαζοκεφαλιάζουμε εμείς για την προέλευσή τους 😛 😀
Για ερεύνησε την τελευταία περίπτωση…
Δεν ασχολούμαι άλλο, για να μη βλέπω εφιάλτες με τέρατα στον ύπνο μου!
Καληνύχτα 🙂

Μου αρέσει!

2. μούργος - Δεκέμβριος 27, 2011

@1. Στέλλα Λ., ωραια, δεσαμε τωρα. τι μας ελειπε απο τους θαμωνες της λασπης; μα η κυρια elementary mr. watson! 😛
ωρες ειναι να αρχισουμε και να βρισκουμε και πτωματα στη λασπη!
.
λοιπον στελλα, τελικα οι μασκες ομορφιας με λωτο αυξανουν και τη φαντασια! 😛
ως προς το πρωτο σκελος τις ιδιες περιπου αποριες ειχα και γω[οχι τοσο πολυπλοκες σαν τις δικες σου]
.το δευτερο σκελος ειναι ακυρο γιατι εγω περπατησα οταν το χιονι ειχε παγωσει ενω προφανως το μυστηριωδες ζωο οταν ηταν φρεσκο αλλα σιγουρα οταν ειχε σταματησει να ριχνει χιονι αλλιως το ιχνος θα ηταν φουσκωμενο.
οι μονοι που θα μπορουσαν να μου κανουν πλακα ειναι οι αλεπουδες τα αγριογουρουνα και τα κουναβια. μονο τετοια κυκλοφορουν εκει, ανθρωποι γιοκ
[πλακα πλακα αρχιζει να γινεται λιγο σκιαχτικο το θεμα, θα με φανε ζωντανο και θα παω ακλαφτος]

Μου αρέσει!

3. Τσαλαπετεινός - Δεκέμβριος 27, 2011

Καλησπέρα! Με γεια τις μπότες.

Εκτός της ευθείας γραμμής -απόλυτα ευθεία τουλάχιστον στην αρχή της- το εντυπωσιακό είναι η διαφορά του ίχνους πάνω και κάτω, στο βάθος που είναι εμφανές το πέλμα. Το πάνω μέρος στην πρώτη εικόνα φαίνεται σαν να φοράει κάποιος παπούτσια- βαρκούλες με πλώρη και πρύμνη κανονικά και θέλει να σου κάνει πλάκα. Το κάτω μέρος – και δε θέλω να σε τρομάξω- νομίζω ότι είναι πατούσες αρκούδας που περπατάει για λίγο όρθια.

Τελικά μετά από ώριμη σκέψη και παρατήρηση των εξαιρετικών φωτογραφιών σου καταλήγω στο ασφαλές συμπέρασμα ότι μάλλον πρόκειται για υπερμεγέθεις καλικάντζαρους. Οπότε…καλό θα ήταν μέχρι τον αγιασμό των υδάτων (6/1) να αποφεύγεις την περιοχή. Αν όμως σε τρώει η περιέργεια κι έχεις τη φιλοδοξία να τους συναντήσεις, καλό θα είναι να έχεις πάντα μαζί σου τη φωτογραφική μηχανή. Πού ξέρεις μπορεί να έχεις αποκλειστικές φωτογραφίες τους.

Αλλά να προσέχεις γιατί δαγκώνουν: «Εκεί κάτω στα τάρταρα, βρυάζουν μαντρακωμένοι χρόνον-καιρό και ξεχύνονται στο Δέντρο της Γης που ο στοιχειωμένος κορμός του ανεβαίνει όρθιος και κρατά ψηλά στα κλωνιά του, καρπό μοναδικό, τούτη τη Γης που κατοικούμε και άλλο δεν κάνουν ολοχρονίς παρά να το ροκανίζουν ένα γύρω με τα σκυλόδοντά τους.» Στρατή Μυριβήλη, Τα παγανά

Δε λέω από τώρα καλή χρονιά, γιατί σίγουρα θα ξαναπεράσω για να αντικρούσω τον Κατσαμάκη που κάποια σπόντα θα πετάξει πάλι.

😉

Μου αρέσει!

4. μούργος - Δεκέμβριος 27, 2011

@3. Τσαλαπετεινός , αααα, θα με τρελανετε μου φαινεται.
ακου αρκουδες! μονο αυτες μου ελειπαν.
[τσαλαπετεινε, σιγουρα δεν ειναι αρκουδες, πρωτον γιατι σιγουρα δεν εχει το βουνο μιας και τα ψηλοτερα δεντρα ειναι καποια σκορπια πουρναρια και δευτερον η αρκουδα αφηνει ευδιακριτα ιχνη για τα 4 ποδια της και μαλιστα μεγαλα. κατι σε λυκο ή σκυλο μου φερνει εμενα το αποτυπωμα αλλα με παραξενεψε η ευθεια γραμμη.]
αααα τι το ανεβασα το ποστ αυτο, συντομα την κανω για δουλειες στο βουνο και ηδη εχω αγριεψει.
.
αυτο με τους καλικαντζαρεους πιο λογικοφανες μου φαινεται.
και εγω εκει καταληγω [ευχομαι να τα βρω και να ειναι και ψωναρες για φωτογραφιση και μετα να ζω με τα δικαιωματα απο τις φωτο μια ησυχη ζωη στο βουνο παρεα τους.
.
ποιος αφελης γονιος ειπε: διαβασε λιγο στρατη μυριβηλη στα μικρα για να κοιμηθουνε;
.
ο γιωργος σποντα; υπερβολες! καλοπροαιρετη κριτικη κανει [οταν δεν πινει]

Μου αρέσει!

5. silentcrossing - Δεκέμβριος 27, 2011

Καλοφόρετες οι αρβύλες μούργο!
Για τα ίχνη εγώ το αποκλείω να είναι σκύλος γιατί όσο κι αν προσπαθούσε δεν θα ήταν ευθυγραμμισμένες οι πατημασιές κι επίσης τα ίχνη είναι πολύ μεγάλα ακόμα και για τον πιο μεγαλόσωμο σκύλο. Για την αρκούδα που σκεφτόμουν αρχικά με πρόλαβε ο αγαπητός τσαλαπετεινός άρα πρέπει να σκεφτούμε ποιο άλλο ζώο μπορεί να περπατάει με τα δύο πόδια..

Κι επειδή μάλλον δεν υπαρχει τέτοιο ζώο, θα συμφωνήσω: πρόκειται ασφαλώς για καλικάντζαρους!

Τώρα λοιπόν που το λυσαμε το μυστήριο μήπως μπορείς να ξαναπάς λίγο στο βουνό να δω κάτι; 🙂

Μου αρέσει!

6. μούργος - Δεκέμβριος 27, 2011

@5. silentcrossing , σαιλεντ εκανα τα κουμαντα μου το καλοκαιρι για τα δυσκολα χρονια που ερχονται [4 ζευγαρια πηρα, ολες αδιαβροχες και σε φοβερη τιμη]
.
σαιλεντ δεν ειναι τοσο μεγαλα τα αποτυπωματα [γμτ ξεχασα να βγαλω μια φωτο με το αποτυπωμα απο την αρβυλα μου διπλα, παντως σαν μεγεθος ειναι κοντα π.χ. για ενα μεγαλοσωμο τσομπανοσκυλο, η αρκουδα αφηνει τελειως διαφορετικο ιχνος
δες εδω:
http://bear.org/website/bear-pages/black-bear/black-bear-sign/51-bear-tracks-and-trails.html
.
τελικα το επιστημονικο τιμ της λασπης συμφωνησε: ξεκαθαρα καλικαντζαρεοι ειναι.
.
το τελευταιο δεν τοπιασα σαιλεντ. να δεις τι; τα απομειναρια απο 2 μισοφαγωμενες μποτες και γω αφαντος; [και καπου στο βαθος ηχους απο ρεψιματα και καποιος να φωναζει: μια σοδα ρε παιδια, εδω μου’ καστε αυτο που φαγαμε πριν λιγο]

Μου αρέσει!

7. Aura Voluptas - Δεκέμβριος 27, 2011

Το ποστ αυτό έγινε για να μας δείξει ο Μούργος τις μπότες του . Η απόλυτη ματαιοδοξία .

Τσάμπα κόπος τα υπόλοιπα . 😛

Μου αρέσει!

8. μούργος - Δεκέμβριος 28, 2011

@7. Aura Voluptas xoxoxo! ελεος αουρα, το λες ΕΣΥ που μου ανεβασες τα χτυποκαρδια στο θρανιο ποστ .
εκλεκτοι [και μη] θαμωνες αν θελετε να φτιαξετε καινουργιο συκωτι γιατι το υπαρχον ειναι ηδη πρησμενο απο οσα σας συμβαινουν στη ζωη σας, πηγαινεται μια βολτα να διαβασετε το ποστ της αουρας
http://auravoluptas.wordpress.com/2011/12/26/back-to-life/
[κατι μεταξυ σε ημερολογιο του γιωργακη και σε ημερολογιο της αννα φρανκ]
.
και παρακαλω πολυ τα λεξικα να αναβαθμιστουν αμεσα,
διπλα στη λεξη ψωναρα να μπει το: αουρα

Μου αρέσει!

9. μούργος - Δεκέμβριος 28, 2011

α οσο για τα ιχνη βρηκα πλουσιο και κατατοπιστικο υλικο στο ιντερνετ.
οσοι περιεργοι καντε κλικ
http://www.princeton.edu/~oa/nature/trackcard.shtml
http://www.princeton.edu/~oa/nature/tracking.pdf
http://www.wildlife.state.nh.us/Wildlife/Wildlife_PDFs/Track_Card.pdf
http://www.roanoke.com/multimedia/wb/xp-animaltracks
[το τελευταιο εχει κατι επιπλεον , αναγνωριστε το ζωο και απο τα κακα [sic] του]

Μου αρέσει!

10. Aura Voluptas - Δεκέμβριος 28, 2011

Είπαμε να ρεζιλευτούμε αλλά αξιοπρεπώς ! 👿 👿 👿

( μην περιμένεις συνδρομή για τα επόμενα 456345427354 χρόνια μετά από αυτό το απονενοημένο που έκανες, με το ζοχό στο χέρι θα μείνεις να τον μασουλάς – θα μπω στο κίνημα » δεν πληρώνω – δεν πληρώνω » !!! 👿 )

Γιούργιααα !!!

( με λες και κορδελιάστρα – πιφ … εξηνταβελόνη του amazon )

Μου αρέσει!

11. An-Lu - Δεκέμβριος 28, 2011

Αλώπηξ που αλαφροπατά, εξ ου και η μονή γραμμή!

Μου αρέσει!

12. faros - Δεκέμβριος 28, 2011

Δεν φτάνει που «πήρες» και τέτοια, γκρινιάζεις κιόλας ;;; 😀 😀 😀

Εδώ, κάτι μερικοί, ΔΕΝ έχουμε καν πάρει … :mrgreen: … πολύ καιρό τώρα ! 😆

υ.γ.: εκπληκτικές … πατημασιές ! Λες να είναι του … Γιωργάκη ;;; 😆 😆 😆

Μου αρέσει!

13. Γιώργος Κατσαμάκης - Δεκέμβριος 29, 2011

Μα καλά. Δεν σας καταλαβαίνω. Ιδιαίτερα αυτόν τον Τσαλαπετεινό με αυτά τα απίθανα που λέει. Είναι ξεκάθαρο. Τα ίχνη είναι από καλικάτζαρο. Και το παπούτσι επίσης δικό του είναι (του καλικάτζαρου). Κάτι άκουσα ότι φέτος δεν θα φύγουν λέει οι καλικάτζαροι. Θα μείνουν να μας βοηθήσουν σε κάτι δουλειές που έχουμε να κάνουμε.

ΥΓ: Υγεία σε όλους. Και ευτυχία και αγώνα γόνιμο.

Μου αρέσει!

14. Aura Voluptas - Δεκέμβριος 29, 2011

Ή ο Μούργος διχασμένη προσωπικότητα !
Την ημέρα Μούργος, τη νύχτα καλικάντζαρος που την ημέρα ξεχνά ποιός είναι .

( ούτε καν κάτι σε λυκάνθρωπο δεν του κάθεται, που είναι και πιο εντυπωσιακό – καλικαντζαράκι και πολύ του είναι )

Μου αρέσει!

15. renata - Δεκέμβριος 29, 2011

Αλεπού ή λύκος ή τσακαλάκι.

Τι δείχνεις τα παπούτσια. Την κεφάλα σου έπρεπε να δείξεις που ναι αξιοθέατο 😛

Μου αρέσει!

16. Τσαλαπετεινός - Δεκέμβριος 29, 2011

Αφού καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι είναι καλικάντζαροι (έπρεπε να είχες βάλει δίπλα στα ίχνη ένα μέτρο για να μη λέω για αρκούδες) μπορώ να δηλώσω αν και σε άσχετο ποστ ότι αυτή τη στιγμή είμαι στο τελικό στάδιο παρασκευής -αν και Πέμπτη- μαρμελάδας λωτού.

Μου αρέσει!

17. μούργος - Δεκέμβριος 29, 2011

@10. Aura Voluptas, αουρα βασικο αυτο που θα σου πω: ρεζιλικι και αξιοπρεπεια δεν χωρανε στην ιδια προταση 😛
.
εδωσες προηγουμενες και περιμενω και νεες συνδρομες [μα καλα για τοσο χαμενο με εχετε; 👿 ]
.
με συγχωρεις αλλα οταν βλεπεις μποτες αδιαβροχες και ορειβατικες με 30 ευρω που εδω κανουν πανω 100 και στις στελνουν με δικα τους εξοδα σε 2 μερες εσυ τι θακανες; [ξερω, σκι στο σεν μορις, γιατι την παπια αποκλειεται ]
.
@11. An-Lu λου οι αλεπουδιτσες ειναι ντελικατες και εχουν μικρες πατουσιτσες. αυτες ειναι πατουσες απο μπρουταλ ζωο
.
@ 12. faros, αμαν ρε φαρε σαν τη χηρα κανεις 😆
[μουτρωμενες ευχες δεν θελει κανενας φαρε]
.
ποιοι δεν εχουν παρει ρε φαρε; [σαν τη πυθια μιλας, κοφτο το ρημαδι το κρασι αφου σε χαλαει.]
και επιτελους πεταξε μακρυα τα καπνισμενα φυλλα δαφνης και δωσε καποιες εξηγησεις, ο γιωργος αρκετες φορες σε ρωτησε και απαντηση δεν πηρε
.
αποκλειεται να ειναι του γιωργακη, θα ειχε και λαο απο πισω του [μονο τα ατομα που εγραφαν τα σοσιαλ μεντια του ηταν 100]
βαλε και τη μανα του και ολο του το σοι [ειναι πολλοι φαρε]
.
@13. Γιώργος Κατσαμάκης , γιωργο τους καλικαντζαρεους που ηξερες να τους ξεχασεις.εχουν δει τους πολιτικους και εχουν αλλαξει επαγγελμα. αναχωρητες ειναι πελον και ολη μερα [νυχτα δηλ.] διαβαζουν ποιηση.
.
χμμμ τι εξυπηρετηση θες; [με τρομαζεις]
.
γιωργο πλακα πλακα οι φετεινες ευχες που δινουν οι ανθρωποι ειναι μακραν οι καλυτερες, εξανθρωπιστηκαν και εγιναν πιο ουσιαστικες [ποσο μου την εδιναν οι κλασσικες ευχες]
.
@14. Aura Voluptas, χοχοχο τωρα με εθιξες αουρα [μακαρι να ημουν καλικανζαρος, εχουν και αυτοι τη γοητεια τους]
.
@15. renata συμμετοχες με 3 απαντησεις δεν γινονται δεκτες [ελεος ρενατα εισαι και παλια στη λασπη]
.
κεφαλας εγω; να δω τι αλλο θα ακουσω εδω μεσα [τα ρεπα του μπαρμπα κανεις; 😛
.
@16. Τσαλαπετεινός, η ανθρωποτητα ξαγρυπνα πανω απο την κατσαρολα σου τσαλαπετεινε 😆 [μη μας αφησεις σε αγωνια για το τελικο προιον, παντως ελπιζω να εβαλες ελαχιστη ζαχαρη]

Μου αρέσει!

18. Τσαλαπετεινός - Δεκέμβριος 29, 2011

1.600 gr λωτός 1.000 gr ζάχαρη (δε λέω τίποτα περισσότερο) Και πάλι γλυκιά βγήκε -πετιμέζι- με διακριτή στιφάδα στο φόντο. Ιδιαίτερη γεύση όμως… Νομίζω ότι θα την τρώω με κεφαλογραβιέρα Αμφιλοχίας.

Μου αρέσει!

19. Γιώργος Κατσαμάκης - Δεκέμβριος 30, 2011

«Βάλτε παντού διπλές φρουρές, κι ο χρόνος δεν μας φτάνει,
Τρελό στήσαμε χορό τριγύρω απ’ το καζάνι…

Πέθτε λογάκια μαγικά, γλυκά θαν παντεθπάνι,
Και πριν λαλήθει ο πετεινόθ έτοιμο το βοτάνι.

Ρουμ, παπαρούμ, παπαρούμ, παπαρούνα,
Ρουμ, παπαρούμ, παπαρούμ, παπαρούνα,
Τη στύβουμε και κάνουμε ματζούνα
Και ύστερα τη βάζουμε να βράζει
Δεκαοχτώ μερόνυχτα σε σιγανή φωτιά…»

ΥΓ: Τσαλαπετεινέ φύλαξ τη ΜΑΡΜΕΛΆΔΑ να τους κεράσουμε στο Συνέδριο της Λάσπης: με τόση ζάχαρη θα ξεκάνουμε όλα τα λασπωμένα γερόντια και θα πάρουμε εμείς την εξουσία. Θα σε χρίσω αντιπρόεδρό μου.

Μου αρέσει!

20. Τσαλαπετεινός - Δεκέμβριος 30, 2011

Ελήφθη Πρόεδρε Κατσαμάκη!

Μου αρέσει!

21. μούργος - Δεκέμβριος 30, 2011

@18. Τσαλαπετεινός, αμαν βρε πτηνο, σε τοσο γλυκους καρπους βαζεις ενα κανταρι ζαχαρη;
αν θες να σπασει λιγο η ξελιγωτικη γλυκα καλυτερα να την χρησημοποιησεις σαν ντιπ για λακερδα και τουρσι!
[η κεφαλογραβιερα αμφιλοχιας μαλλον ειναι απο αγελαδινο γαλα, οποτε μια γλυκυτητα την εχει]
.
@19. Γιώργος Κατσαμάκης , ωρες ωρες βιβλιοθηκαριε με τρομαζεις.
αν ζουσες στο βυζαντιο θα μεγαλουργουσες λεμεεεε! [και φυσικα θα ησουν στα σος για τις εξετασεις]
περισσοτερο διασημος θα ηταν ο διαβοητος βιβλιοθηκαριος παρα η τυχαρπαστη θεοδωρα!
.
ασε που ανακατευεις και αθωα παιδοπουλα στα σατανικα σου σχεδια
[το παπαρουμ παραπεμπει στη γνωστη παπαρουνα; ελεος λεμεεε]
.
συνεδριο; ποτε;
καινουργια συνωμοσια εξυφαινεται;
[απο που να φυλαχτεις εδω μεσα; 👿 ]
.
@20. Τσαλαπετεινός , βρε πτηνον της συμφορας τοσο ευκολα και γρηγορα τα βρισκεις εσυ; [μα ουτε ενα παζαρι; ανεβαινε για να κατεβω και τα λοιπα]

Μου αρέσει!

22. Τσαλαπετεινός - Δεκέμβριος 30, 2011

Χρονιάρες μέρες βρε Μούργο, είπα να του κάνω ένα χατήρι κι εσύ αμέσως…

(έβαλα μικρότερη ποσότητα ζάχαρης από όση έδιναν οι ιντερνετικές συνταγές και πρόσθεσα χυμό δυο ξινών πορτοκαλιών. τι άλλο να κάνω;)

Μου αρέσει!

23. Στέλλα Λ. - Δεκέμβριος 30, 2011

Πολύ ενδιαφέρουσες οι συνταγές και τα σχόλια (γέλασα πολύ με τις ατάκες σας :-D)
Σχετικώς με τη μαρμελάδα αύριο θα πάρω λωτούς και λέω αν έχω χρόνο να δοκιμάσω να τους κάνω κομπόστα, λίγους μαρμελάδα και μετά μου ήρθε μια τρελλή σκέψη, να κάνω λωτόπαστο, όπως λέμε κυδωνόπαστο. Οι ανακοινώσεις στο άλλο σχετικό ποστ, όταν θα έχω αποτελέσματα.
Με τόσες δοκιμές δε θα μείνει τίποτα για να το φάω κανονικά σα φρούτο ή να κάνω μάσκα 😛
Μόνο μη με πάρουν χαμπάρι τα καλλικατζαράκια που κυκλοφορούν εδώ μέσα και μ’ αρχίσουν στο δούλεμα.
Πάω να βάλω τη βασιλόπιτα στο φούρνο γιατί με παρασύρετε με τον υπολογιστή!

Μου αρέσει!

24. AndreasPap - Δεκέμβριος 31, 2011

Εγώ πάντως πιστεύω πως τα ίχνη ανήκουν στο πνεύμα των Χριστουγέννων. Παρατηρώ μια άτακτη φυγή προς το δάσος τι του έκανες;

Μου αρέσει!

25. renata - Ιανουαρίου 1, 2012

Λύκος.

Όχι, αλλά καιρό είχε να το πει κάποιος εδώ μέσα.:P Και μη με κοροϊδεύεις εμένα, έχω τεκμήρια, αν θυμάσαι (Λαδάδικα)

Μου αρέσει!

26. μούργος - Ιανουαρίου 2, 2012

@22. Τσαλαπετεινός, τσαλαπετεινε να μη μεταφερεις οτι σαχλαμαρα διαβαζεις στο ιντερνετ. εγω αν εκανα μαρμελαδα υπερωριμους λωτους [ετσι αποφευγεις και τη στιφαδα], δεν θα εβαζα ουτε 10% ζαχαρη. η πολλη ζαχαρη στη μαρμελαδα εχει να κανει κυριως και με τη συντηρηση του προιοντος.
[επισης απεφυγε να κανεις τα χατηρια στο βιβλιοθηκαριο. γινεται πλεονεκτης, μιλαμε για μεγαλη οχια]
.
@23. Στέλλα Λ. , στελλα τοχεις ξεσκισει λιγο το θεμα λωτος ή μου φαινεται; 😛 [υπαρχουν και αλλα ωραια φρουτα, το μηλο πχ. κανει εξαιρετικη μαρμελαδα και κρατα το λωτο μονο για μασκες ομορφιας, μαλιστα τις μασκες φτιαξτες για ολη την οικογενεια.
και μετα βγητε στο μπαλκονι να χαιρετησετε το πληθος που θαχει μαζευτει]
.
@24. AndreasPap, χεχε, ανδρεα του ψυθιρισα στο αυτι: μη χαιρεσαι και πολυ σε λιγους μηνες θα γιορταζουμε τη μεγαλη παρασκευη]
.
@25. renata 👿
αμαν με τα ντοκουμεντα τας!
και καλα τα λαδαδικα, το βιντεο στο τραινο ελπιζω να το εχετε σβησει. αμαν με τη ψωναρα με την καμερα [λεγε με αουρα]

Μου αρέσει!

27. renata - Ιανουαρίου 2, 2012

Αχα! Απόφυγες να σχολιάσεις την απάντησή μου, άρα Λύκος!

Σιγά μην τα σβήναμε. Όσο για τα Λαδάδικα τσάκω ένα τραγουδάκι σχετικό 😈

Μου αρέσει!

28. renata - Ιανουαρίου 2, 2012

😆 😆 😆 😆 😆

Μου αρέσει!

29. αγκνιρα - Ιανουαρίου 3, 2012

Λύγκας αρσενικός (τι παίρνω; 😛 )

Μου αρέσει!

30. μούργος - Ιανουαρίου 3, 2012

@27. renata, ρενατα απεφυγα γιατι δεν ξερω, ααααα! 👿
.
ελεος λεμεεεεεεε! δεν θα ανεβασει αλλο ποστ με τα ημερολογια της η αουρα, να δεις τι θα ακουσει! 👿
.
@28. renata οποιος σου καθαριζει τα αυγα ρενατα δεν θελει το καλο σου [ανεβαζουν τη χοληστερολη] 😛
.
@29. αγκνιρα, τη συμπαθεια μας 😛
[το αρσενικος μου αρεσε, πως το καταλαβες αγκνιρα, ειδες ιχνη στο χιονι και απο αλλο ποδι 😆 ]
.
δεν ξερω τι ειναι λεμε [ολοι ασχετοι οσοι κυκλοφορουν στη λασπη]

Μου αρέσει!

31. renata - Ιανουαρίου 3, 2012

Δεν ξέρεις ω μεγάλε και πάνσοφε (λέμε κι καμία βλακεία να περνάει η ώρα) εσύ; Και τότε τι βάζεις κουίζ, τρομάρα σου?

Όσο γι τα αυγά δεν έχω φόβο. 136 είναι η χοληστερίνη μου (χτες έκανα εξετάσεις) .

Μου αρέσει!

32. αγκνιρα - Ιανουαρίου 3, 2012

Από το βάρος, Μούργε, από το βάρος (πιο βαρύ δεν θάναι το αρσενικό; Πιο βαθιές πατημασιές δεν θα κάνει; Λογικό δεν σου φαίνεται; 😛 )

Μου αρέσει!

33. μούργος - Ιανουαρίου 8, 2012

@31. renata, τα κουιζ ειναι για τους θαμωνες ρενατα οχι για τον ιδιοκτητη. ελεος και αυτο πρπει να το εξηγησω;
[το αν το ξερουμε ή οχι ειναι ασχετο 😛 )
.
καταλαβα! ουτε η χοληστερινη δεν σε θελει ε; 😆
.
@32. αγκνιρα, οχι αγκνιρα! 😛
[αν παρουμε τους ανθρωπους βλεπεις πολλες αλαφροισκιωτες στο δρομο; ενω λιποσαρκους ανδρες πολλους]

Μου αρέσει!

34. ioannis petrakis - Ιανουαρίου 12, 2014

ΣΤΙΣ 11/1/14 ΣΑΒΒΑΤΟ ΠΡΩΙ ΣΤΟ ΕΞΟΧΙΚΟ ΜΟΥ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΛΙΑ
ΒΡΗΚΑ 6 ΑΠΟΤΥΠΩΜΑΤΑ ΑΠΟ ΟΠΛΕΣ ΟΠΩΣ ΤΟΥ ΚΑΤΣΙΚΙΟΥ, ΕΠΑΝΩ ΣΤΟ ΦΡΕΣΚΟ ΡΙΓΜΕΝΟ ΧΩΜΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΡΙΞΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΙΓΟΥΜΕΝΗ ΜΕΡΑ.
ΣΗΜΕΙΩΤΕΟΝ ΟΤΙ ΟΙ ΠΟΡΤΕΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΠΕΔΟΥ ΗΤΑΝ ΟΛΗ ΝΥΧΤΑ ΚΛΕΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ
ΜΠΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΓΑΤΕΣ.ΟΤΑΝ ΑΝΟΙΞΑ ΤΗΝ ΚΑΚΓΕΛΟΠΟΡΤΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΠΕΔΟΥ
ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΒΡΗΚΑ ΔΥΟ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑΤΑ.
ΔΕΝ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΞΑΝΑΔΩ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΠΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΟΙΚΟΠΕΔΟ, ΚΑΙ ΕΞΩ ΤΟ ΧΩΜΑ ΗΤΑΝ
ΠΑΝΤΑ ΣΚΛΗΡΩ.
ΕΓΩ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΟ ΕΞΕΙΣ:ΔΙΠΛΑ ΣΤΗΝ ΕΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΔΙΑΔΡΟΜΟΣ ΚΑΤΙ ΗΡΘΕ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ
ΣΤΑΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΕΛΙΑ ΕΚΑΝΕ ΔΥΟ ΒΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΠΛΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΧΝΑΡΙΑ ΗΤΑΝ ΟΠΩΣ ΟΙ ΚΟΥΚΙΔΕΣ
(. . . .) ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΑΦΗΣΕ ΑΛΛΑ ΔΥΟ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑΤΑ ΒΓΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ
ΑΛΛΟ ΔΙΑΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΧΑΛΙΚΑ,ΠΗΓΕ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΑΚΓΕΛΟΠΟΡΤΑ ΠΕΤΑΞΕ ΑΠΟ ΕΠΑΝΩ
ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑ ΨΙΛΗ,ΚΑΙ ΑΚΟΥΜΠΗΣΕ ΜΕ ΤΑ ΔΥΟ ΤΟΥ ΠΟΔΙΑ ΣΤΟ ΕΞΩ ΦΡΕΣΚΟ ΡΙΓΜΕΝΟ ΧΩΜΑ.
Η ΚΟΥΤΑΜΑΡΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΑ ΤΑ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑΤΑ,ΚΑΙ ΤΑ ΕΣΒΗΣΑ ΜΕ ΤΙ ΣΚΟΥΠΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΔΕΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΠΑΤΑΓΕ .
ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΦΑΡΣΑ.

Μου αρέσει!

35. μούργος - Ιανουαρίου 21, 2014

@34. ioannis petrakis, χμμμ προφανως καποιο ζωντανο της φυσης ηταν που καταφερε να μπει στο κτημα [και μην εισαι σιγουρος οτι μονο γατες μπορουν να μπουν]

Μου αρέσει!


Σχολιάστε

