jump to navigation

Το portfolio ενός φωτογενούς Erithacus rubecula Δεκέμβριος 5, 2011

Posted by μούργος in birds, φύση, Περιβάλλον, Πουλιά, Φωτογραφία, nature, Photo.
trackback

Άλλο ένα πλάσμα της φύσης που παραδίδεται αμαχητί στη γοητεία μιας φωτογράφησης, αλλιώς, άλλο ένα ψώνιο με τη δημοσιότητα.
Αυτός ο κοκκινολαίμης, πήρε τόσο θάρρος που έχασα πολλές φωτο γιατί πλησίαζε, ακουμπούσε σχεδόν, το φακό της μηχανής.
Υ.Γ.
Στο τίτλο του ποστ χρησιμοποίησα το λατινικό του όνομα για να φανεί ότι είναι διαφορετικό θέμα από το προηγούμενο ποστ. 🙄

Σχόλια»

1. silentcrossing - Δεκέμβριος 5, 2011

Τεστ. Προλαβαίνω να είμαι ο πρώτος σχολιαστής;

Μου αρέσει!

2. silentcrossing - Δεκέμβριος 5, 2011

Yeah! Πρόλαβα! Τα υπόλοιπα θα τα πω αργότερα γιατί τώρα έχω δουλειά.. (όλοι οι ψυχάκηδες εδώ μαζεύτηκαν, ε;)

Μου αρέσει!

3. μούργος - Δεκέμβριος 5, 2011

@1. silentcrossing, πως αλλαζουν οι καιροι, καποτε χρεωνα πολυ ακριβα τα πρωτα σχολια, τωρα με τις αναδουλειες…… [καταραμενο δντ]
.
@2. silentcrossing μη το ξαναπεις αυτο σαιλεντ
υπερβολες!
ακου ολοι οι ψυχακηδες!
[δεν μπορει να ειναι μονο τοσοι λιγοι, θα υπαρχουν και αλλοι] 😆

Μου αρέσει!

4. renata - Δεκέμβριος 5, 2011

Είναι ομορφούλικο! 🙂

Μου αρέσει!

5. Aura Voluptas - Δεκέμβριος 5, 2011

Α, την ψωνάρα τον ρουμπεκούλα !!

Νομίζεις ότι θ’αγγίξεις τα πουπουλάκια του … ( όχι, δεν είναι σχόλιο για τις φωτογραφίες σου ! ) 😆

( πες τι λιχουδιά είχες βάλει πάνω στον φακό και το έκανες να έρθει τόσο κοντά . πες ! )

Μου αρέσει!

6. αγκνιρα - Δεκέμβριος 5, 2011

Δεν μπορώ να πω κακή κουβέντα, τόσο που μ΄αρέσουν. 😉
Καλά, σοβαρά πες μου: Με την μηχανή μας τις βγάζεις αυτές τις πολύ κοντινές; Αν ναι, πως δι@@#@λε τα καταφέρνεις και δεν σου γίνονται θολές; 👿

Για να μην ξεχάσουμε και εντελώς τις καλές μας συνήθειες (να σε ταράζουμε στις ερωτήσεις), να εκφράσω και άλλες απορίες:
Τι είναι τα κόκκινα λουλούδια στον φόντο δύο φωτογραφιών; Σε κήπο βγαλμένες είναι οι φωτό;

Μου αρέσει!

7. natasa810 - Δεκέμβριος 6, 2011

μπορώ να έχω ένα date με το πτηνό που μου αρέσει πολύ έστω και αν χρειαστεί να ντυθώ φακός??????

Μου αρέσει!

8. μούργος - Δεκέμβριος 7, 2011

@4. renata, επισης εχει και πολλες ψειρες ρενατα!
.
@5. Aura Voluptas, παρακαλω πολυ, μη προσβαλλετε τα μοντελα μου [ακου ψωναρα]
και πολυ οικειοτητα βλεπω [ρουμπεκούλα, μονο οι πολυ φιλοι του τον αποκαλουν]
.
αουρα, αυτα τα πουπουλακια , αν εβρισκα καμμια εκατοστη κοκκινολαιμηδες, θα γεμιζαν ενα μικρο μαξιλαρακι
[τωρα πως θα βγαζαν το χειμωνα αυτοι θα ηταν δικο τους προβλημα, ολα εγω θα τα σκεφτομαι]
.
δεν εβαλα καμμια λιχουδια, απλα τον εψησα οτι αν τον ανεβασω στο μπλογκ θα βρει ευκολα γκ@μενα [δες σχολιο 7]
παντως τι να λεμε, χαριτωμενο μεν αλλα χαζοπουλι τελειως.
στο τσακ ηταν να βγαλει και τα πουπουλα για τον βγαλω και μερικες γυμνο [τον λυπηθηκα γιατι ερχεται βαρυς χειμωνας]
[αυτη καλωσυνη μου με εχει καταστρεψει]
.
@6. αγκνιρα, αγκνιρα απλο ειναι, ιδιες μηχανες εχουμε, αρα ποιος φταιει; 😛
[ελεος αγκνιρα , σου εχω πει οτι εχει μακρο η μηχανη[το σχεδιο με το ανθος] και δοκιμαζεις με το μισο κλικ την εστιαση, αν εστιαζει λαθος ξανακανεις μισο κλικ, και παλι μεχρι να εστιασεις στο θεμα σου]
και εντελει εχει και το θολο τη χαρη του [καποτε η βελγα το ειχε κανει στυλ αυτο] 😛
.
και το βασικοτερο: μην αμελεις την ετησια εξεταση απο οφθαλμιατρο 😛
μα καλα δεν βλεπεις οτι τα κοκκινα πιανουν τεραστιο χωρο
τι σοι λουλουδια θα ηταν [δεν ζω και στη τροπικη ζωνη]
βυσσινια ειναι που κοκκινησαν τα φυλλα της και δεν τα εριξε ακομη
ολες οι φωτο ειναι τραβηγμενες στο περιφημο κτημα μουργου στο βουνο ολυτσικα
.
@7. natasa810, μαλιστα, οτι θα κλειναμε και ραντεβου στα πτηνα που ανεβαζουμε ουτε που το φανατζομουν.
και ναχουμε το καλο ρωτημα νατασα, εσυ τι εισαι; κορμορανος, καλιακουδα, τσιχλα ή μηπως σουσουραδα;
[σε ρωταω για να δω τι ελπιδα εχεις]

Μου αρέσει!

9. scalidi - Δεκέμβριος 8, 2011

Απίθανες… Εκεί δε που μας κοιτάζει… Άλλο πράγμα.

Μου αρέσει!

10. renata - Δεκέμβριος 8, 2011

Βρε κακούργε, θα μάδαγες τα πουλάκια; Θα σου πήγαινε η καρδιά; Ουπς! λάθος. Ποια καρδιά;

Μετά θα πάθαινες εσύ μάδημα, τσιφούταρε.

Μου αρέσει!

11. silentcrossing - Δεκέμβριος 8, 2011

Λοιπόν, τώρα που έχω βάλει στο μάτι τη συνδρομή της ρενάτας πρέπει να είναι προσεκτικός: ομορφούλικο είναι το πουλάκι, πιστεύω όμως ότι πραγματικά το ανέδειξε ο φακός του μούργου. Δηλαδή ούτε καν ο φακός, το χέρι του μούργου που πάντα καταφέρνει να μας προσφέρει απλόχερα τις ομορφιές της φύσης!
(Ρενάτα τι θα μου δώσεις εμένα;)
Επίσης πιστεύω ότι όπου να ‘ναι επιστρέφει και η βέλγα:

Μου αρέσει!

12. Γιώργος Κατσαμάκης - Δεκέμβριος 9, 2011

Ρε ‘σεις μήπως τελικά η Βέλγα είναι πουλί;
Ο Σάιλεντ σε εμάς αναφέρεται και λέει για «ψυχάκηδες»; Διότι απ’ ό,τι διαβάζω ή έχετε καιρό να δείτε πουλί ή έχετε καιρό να δείτε ωραίες φωτογραφίες. Δεν εξηγείται αλλιώς ο υπερβάλλων αυτός ενθουσιασμός…

ΥΓ: Έτσι και η Ρενάτα ήταν φακός… ξέρω ποια κίνηση ζουμ θα έκανε στο «ομορφούλικο»….. 🙂

Μου αρέσει!

13. renata - Δεκέμβριος 9, 2011

Βρε, τρόληδες, τι ΄ν΄τούτα? 😛

Σάιλεντ αλλάζεις πρόσωπα στο λόγο και με μπερδεύεις.Εκτός κι αν σε χάκεψε ο Μούργος.χμμμ… Για όλα τον έχω ικανό. Λες;;;;
Άμα είχα λεφτά θα πήγαινα ταξίδι βρεε!
Ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος!!

Γιώργο, για πες εσύ που φαίνεται να ξέρεις το σκέφτομαι.(Πολύ χλωμόόό 😛 )

Μου αρέσει!

14. silentcrossing - Δεκέμβριος 9, 2011

@Ρενάτα δε με χάκεψε κανείς, απλώς καλοπιάνω το μούργο να μου χρηματοδοτήσει το βιβλίο μου με την επιδότηση που θα πάρει από σένα!

@Γιώργο δεν αναφέρομαι σε ‘σένα βρε όταν λέω για ψυχάκηδες. Εξάλλου, αν στον έξω κόσμο χρησιμοποιούσες μία πρόταση του τύπου «Ρε ‘σεις μήπως τελικά η Βέλγα είναι πουλί;» εσένα θα σε άφηναν να κυκλοφορείς ελεύθερος!

Μου αρέσει!

15. renata - Δεκέμβριος 9, 2011

Σάιλεντ, μη φάτε, έχουμε γλάρο. 😛

Μου αρέσει!

16. μούργος - Δεκέμβριος 9, 2011

@9. scalidi , επεσα σε μοντελο σταυρουλα, αφου εγω ειχα βαρεθει να βγαζω φωτο και αυτο με παρακινουσε να βγαλω και αλλες[τις ανφας δεν τις πολυ ηθελε, πορφιλ προτιμουσε γιατι ελεγε εγραφε καλυτερα [τοσο ψωνιο]
.
@10. renata , δεν θα το μαδουσα εγω ρενατα 👿
μονο του προσφερθηκε να πεταξει τα πουπουλα για μια πιο σεξι φωτογραφιση
[και αν το μαδουσα εγω, τα μεγαλα τα φτερα πισω του θα τα αφηνα, ειναι σκληρα στο μαξιλαρι, μονο αυτα κατω απο το λαιμο του θα επαιρνα]
ετσι για να δειτε ποσο καλοκαρδος ειμαι
.
@11. silentcrossing , δεν μπορει να εισαι τοσο αθωος ρε σαιλεντ.
η ρενατα πυρετο ναχει δεν τον δινει που να χτυπιεσαι κατω.
και μη φανταζεσαι κανα 40αρι, ουτε τα δεκατα δεν δινει!
απλα σαν το λαγο λεμε και καμμια μ@λακια για να περασει η ωρα
.
και για το θεο σου εμενα γιατι με καλοπιανεις;
[αν εβαλες στο ματι τα σπεσιαλ μαξιλαρια απο πουπουλο κοκκινολαιμη ξεχνα τα, το πολυ ενα να φτιαξω και το θελω εγω]
το πολυ να στειλω πεσκεσι τον κιοκκινολαιμη για να βγαλει το χειμωνα στο ηπιο λυβικο πελαγος
.
τοχω αυτο με τη βελγα, παει κατευθειαν οπερα.
καπως ετσι τη φανταζομαι μετα τη μεγαλη μεταστροφη της απο τα σκυλαδικα

.
@12. Γιώργος Κατσαμάκης, γιωργο ξαναδιαβασε το σχολιο σου και ισως μετα αφαιρεσεις την απορια σου προς στον σαιλεντ 😛
.
τετοια υστερογραφα ουτε στο μπογκ της εκκλησιας δεν διαβαζεις 😆
.
@13. renata , ρενατα δεν αξιζει τον κοπο να χακεψω τον σαιλεντ [δεν εχει μια]
ενω εσυ που κλαιγεσαι ,μεχρι και στο μπανιο εχεις κομποδεμα [φανταζομαι τι εχει το υπογειο , το παταρι, η κρεβατοκαμαρα, ο κηπος, οι γλαστρες κοκ]
τον κλεφτη λυπαμαι που για να βγαλει ενα μεροκαματο θα γκρεμισει ολο το σπιτι και θα σκαψει ολο τον κηπο
.
υ.γ. εφιαλτης σου εχει μεινει απο τοτε που χακεψα τη βελγα και απεσπασα σχολια και σχολια απο την κλικα [ή μηπως δεν θυμασαι; 😛 ]
.
@14. silentcrossing , ρε σαιλεντ κοφτη την πολυ ρακη.
δεν ειναι τα γραφεια του πασοκ εδω για να μιλας για επιδοτησεις.
τη ρημαδα τη συνδρομη μου θελω που τη χρωστατε ολοι σας
[δεν ειναι λαικο καφενειο εδω, η λασπη λειτουργεο μονο με συνδρομες αααααααααααα 👿 ]
.
και βεβαια εγω σε πιστευω οτι δεν εννοεις το γιωργο οταν λες για ψυχακηδες [το εξηγεις τοσο ωραια αμεσως μετα 😆 ]

Μου αρέσει!

17. renata - Δεκέμβριος 9, 2011

Σήμερα για να πληρώσω το γιατρό δανείστηκα απ΄τη μάνα μου. Ξεφτίλα σου λέω. Βιώνω μεγάλες αφραγκιές

Μου αρέσει!

18. renata - Δεκέμβριος 9, 2011

Μούργο, αύριο θα πάω σ΄αυτήν την έκθεση (μπαίνω δωρεάν).

Δες και σκάσε απ΄τη ζούλια σου : http://www.benaki.gr/index.asp?lang=gr&id=202010001&sid=1092

Μου αρέσει!

19. Γιώργος Κατσαμάκης - Δεκέμβριος 9, 2011

Εγώ δεν θα σκάσω γιατί θα πάω και εγώ – Χουλιαράς είναι αυτός… (θα πάρω και τον κατάλογο….)

Μου αρέσει!

20. κωστής - Δεκέμβριος 10, 2011

Α, ρε μούργο, τρομερό post. Όλες φανταστικές οι φωτογραφίες αλλά πιστεύω η Κ15 είναι η καλύτερη. Έχει τρομερή έκφραση το μοντέλο στην φωτογραφία αυτή. Άσε που φέρνει λίγο σε πιγκουίνο με την πόζα που’χει πάρει εκεί, αν τον αποχρωματίσεις…

Με ποια μηχανή (και φακό) τις τράβηξες αυτές;;

ΥΓ. Απολύομαι και διαλύομαι λέμεεεεεεεε !!!!

Μου αρέσει!

21. renata - Δεκέμβριος 10, 2011

Γιώργο, 55 ευρω. Απέστρεψα τα μάτια. Μάλλον -για να παρατείνω τη ζήλια του Μούργου-θα το κάνω ποστ./

Μου αρέσει!

22. Yoryia - Δεκέμβριος 11, 2011

Ωραίος ο κοκκινολαίμης.

Μάντεψε ποια φώτο έκανα save as (άσε, μη μαντευεις, την 4η).

Μου αρέσει!

23. Yoryia - Δεκέμβριος 11, 2011

Ααα, με έβαλες και στους θαμώνες. Τζάμπα είναι αυτό, γιατί δε θυμάμαι τίποτα τέτοιο στο συμβόλαιο της συνδρομής. Προσφορά του μαγαζιού, υποθέτω.

Μου αρέσει!

24. faros - Δεκέμβριος 13, 2011

Γεια σας !

Μου αρέσει!

25. μούργος - Δεκέμβριος 14, 2011

@17. renata, δεν μπορει ρενατα καπου σκορπας τα λεφτα σου ασυλλογιστα.
εγω οσους ξερω μια χαρα ειναι τα οικονομικα τους [μη σου πω οτι ειναι και αυξημενα]
για κανε καλυτερο κοντρολ [δεν μπορει ολα να τα ριχνουμε στη κυβερνηση] 😛
.
@ 18. renata , xmmm ζηλευω γιατι ειχα και πληροφοριες απο τον αρχαριο που πηγε οτι ειναι πολυ καλη [και ο αρχαριος δεν λεει ευκολα καλη κουβεντα]
.
πολυ σπουδαιος ο Χουλιαρας και ως ποιητης και ως ζωγραφος και ως συγγραφεας και ως ανθρωπος.
δυστυχως του προεκυψε προσφατα ενα σοβαρο προβλημα υγειας, γι’ αυτο και δεν εμφανισθηκε στην εκθεση.
περαστικα του!
.
μες στο χαμο των ημερων ξεχασα να ανεβασω και μια προσκληση για την εκθεση που ηρθε μερες πριν με μειλ, και αυτο ηταν μια τιμη για τη λασπη λογω προφανως των ποστ που ειχα ανεβασει με θεμα ποιηματα του.
.
@19. Γιώργος Κατσαμάκης, γιωργο μα ολοι θα πατε εκτος απο μενα, γκρρρρρ
.
@20. κωστής, καλως τον κωστη τον διαλυμενο!
κωστη αυτη η φωτο ειναι κιαι η μοναδικη που φαινονται καλα τα ματια του. τον ειχα και πιο κοντα και δεν την ανεβασα.
σε ολες τις αλλες τα ματια του ειναι μαυρες μπιλιες
.
με την κομπακτ την κανον κωστη [αυτη που εχει και η αγκνιρα χοχοχο]
.
κωστη καλως ηρθες στη ζωνη του λυκοφωτος [καλος πολιτης λεμεεε]
.
@21. renata , γκρρρρρρ, ερχομαι απο κει
.
@22. Yoryia, ρε γιωργια θα με τρελλανεις, τι να μαντεψω δηλ, η μια ειναι καλυτερη απο την αλλη λεμεεεε.
ολες μικρα αριστουργηματα
[χμμ δεν το λες και ωραιο το χαζοπουλι]
.
@23. Yoryia , θαμωνες σπιρτα λεμεεεεεεεεε.
εσυ τωρα ανακαλυψες οτι εισαι στους θαμωνες [εισαι εδω και πολυ καιρο]
ο τσαλαπετεινος τωρα ανακαλυψε το λωτο που ανεβηκε πριν 4 χρονια
τι πινετε ολοι μου λετε; 😛
[τις σταματησα τις χρεωσεις, ετσι και αλλιως δεν πληρωνετε, μη μουρθει και κανα χαρατσι απο την εφορια για εσοδα που δεν πηρα ποτε]
.
@24. faros, φαρε εσυ με κατι τα εχεις παρει αλλα δεν εχω καταλαβει.
[ειλικρινα λεω]

Μου αρέσει!

26. Νίκος - Δεκέμβριος 14, 2011

Το blog κοντεύει να γίνει εγκυκλοπαίδεια. Γράψε και καμιά χ@ζομ@ρ@…. 👿

Μου αρέσει!

27. renata - Δεκέμβριος 15, 2011

Μικρέ ή μάλλον μεγάλε πλέον Νικόλα, μπερδεύτηκες! Εννοούσες μάλλον πως η εγκυκλοπαίδεια της χαζομάρας κατάντησε η λάσπη. 😛

Μου αρέσει!

28. renata - Δεκέμβριος 15, 2011

Μούργο, δες κι αυτό:
http://pigkouinos.blogspot.com/2011/12/blog-post_15.html

Μου αρέσει!

29. μούργος - Δεκέμβριος 15, 2011

@26. Νίκος, μικρε σε καταλαβαινω οτι μονο με χαζομαρες φτιαχνεσαι αλλα εδω ειναι τοπος αναγνωσης και περισυλλογης, τοπος πνευματικης ανατασης και αγωγης της ψυχης, οποτε τι να σου κανω!
.
ααα, και αν θες να σε λεμε νικο και οχι μικρο νικολα αλλαξε και το αβαταρ σου! 😛
.
@27. renata , αμαν ρενατα, βρηκες ανθρωπο να μιλησεις.
το παιδι ειναι ζαβο λεμε! [καλα και σεις δεν πατε πισω] 😛
.
@28. renata , καλα τι πτηνο και κακο ειναι αυτο που κυκλοφορει στη μπλογκοσφαιρα [γι’ αυτο εχουμε γεμισει κουτσουλιες παντου]
.
το ειδα, καλο ειναι!

Μου αρέσει!

30. Γιώργος Κατσαμάκης - Δεκέμβριος 16, 2011

Μόνο ένα «γεια σας» Φάρε; Μόνο ένα «γεια σας»;

Μου αρέσει!


Σχολιάστε

