jump to navigation

Έφτασε και η τελευταία πτήση τσάρτερ από Ευρώπη, γεμάτη κοκκινολαίμηδες! Νοέμβριος 29, 2011

Posted by μούργος in birds, φύση, Περιβάλλον, Πουλιά, Φωτογραφία, nature, Photo.
trackback

Ποιος είπε ότι η Ελλάδα δεν έχει χειμερινό τουρισμό; Αν μιλάμε για πτηνά, η Ελλάδα είναι ένας δημοφιλής τόπος προορισμού για πτηνά προερχόμενα από βόρειες τοποθεσίες.
Αρκετοί κοκκινολαίμηδες ζούνε μόνιμα στην Ελλάδα, αλλά εμείς τους προσέχουμε μόνο το χειμώνα, αφού τότε πλησιάζουν σε αστικά τοπία για να αποφύγουν το τσουχτερό κρύο των ορεινών τοποθεσιών που συχνάζουν από την άνοιξη και μετά και φυσικά για εύρεση φαγητού.
Αλλά είναι πολλοί και αυτοί που κατεβαίνουν από τις χώρες της βόρειας και κεντρικής Ευρώπης για να ξεχειμωνιάσουν στην Ελλάδα.
Ένας τέτοιος κατέφτασε και στο κτήμα μου. Εγώ ακίνητος στη μέση και αυτός πήγαινε γύρω γύρω από μένα, σε μια ακτίνα λίγων μέτρων, βουτώντας κάθε τόσο το κεφάλι του μέσα στα χόρτα. Κατά διαστήματα πέταγε και στεκόταν στα κλαδιά από τα νεαρά δέντρα μου. Αυτό το έκανε για να έχει καλύτερη εικόνα για το τι κυκλοφορεί στο έδαφος. Τρελαίνεται για μικρά έντομα, όποτε μόλις εντόπιζε κάποια κίνηση στο έδαφος, προσγειωνόταν άμεσα και συνέχιζε το ψάξιμο.
Ο δικός μου μάλλον από Αγγλία ήρθε, αν κρίνω από το μπλαζέ του ύφος και κυρίως γιατί στις 5 η ώρα σταμάτησε το ψάξιμο και έφυγε να φτιάξει τσάι.

Σχόλια»

1. Liakada - Νοέμβριος 29, 2011


Από τα ομορφότερα πουλάκια του τόπου μας! Αγαπημένο!

Μου αρέσει!

2. Aura Voluptas - Νοέμβριος 29, 2011

Πλησίασε ζωντανό πλάσμα το σπίτι του Μούργου μετά από 1243326456234 μέρες κι εκείνος από τη χαρά του το τράβηξε άλλες τόσες φωτογραφίες !! Όσο πρόλαβε δλδ γιατί …

Μόλις το όμορφο γλυκό πτηνό τον αντίκρυσε, κατάλαβε ότι είχε χάσει το δρόμο του και πανικόβλητο πέταξε μακριά . ΑΥΤΕΣ τις φωτό όμως δε θα τις δούμε ΠΟΤΕ . 👿

Μου αρέσει!

3. Liakada - Νοέμβριος 29, 2011

Mουργε αληθεύει? Γαύγησες και κατατρόμαξες το πουλάκι? Ντροπή σου! 😉

Μου αρέσει!

4. Yoryia - Δεκέμβριος 1, 2011

Ωραίες φώτο.

Μου αρέσει!

5. renata - Δεκέμβριος 1, 2011

Είναι πολύ γλυκούληδες οι κοκκινολαίμηδες! 🙂 Μικρή έβλεπα συχνά εδώ γύρω, που ήταν εξοχή.

Μου αρέσει!

6. silentcrossing - Δεκέμβριος 1, 2011

Ρενάτα πουλάκι μου έλα στα συγκαλά σου, στου μούργου είμαστε κι εσύ κάνεις γλύκες; Θα στις χρεώσει πανάκριβα βρε και σας έκοψαν κι απ’ το μισθό φέτος, μην είσαι τόσο αφελής και ρομαντική ρενάτα!

Μου αρέσει!

7. renata - Δεκέμβριος 2, 2011

Silent, παρεξήγησες. Είπα εγώ πως είναι ωραίες οι φωτο?
Γλυκούληδες είπα τους κοκκινολαίμηδες γενικώς, όχι του Μούργου. Οι φωτο ήταν η αφορμή να το εκφράσω. Δεν με προσέχεις 😉

Μου αρέσει!

8. μούργος - Δεκέμβριος 2, 2011

ειμαι εκτος ιντερνετ απο μερες. μπηκα να αφησω μια ανακοινωση για αυριο -μου βγηκε η ψυχη να την ανεβασω, θα πρεπει να ανεβασει ταχυτητα ο γειτονας 😆 – και την κανω.
τα λεμε απο κυριακη.

Μου αρέσει!

9. An-Lu - Δεκέμβριος 3, 2011

Αποκλειεται δηλαδη το πτηνο να ειχε ωραριο 9 με5 στην αναζητηση;

Μου αρέσει!

10. μούργος - Δεκέμβριος 4, 2011

@1. Liakada , οντως ομορφα. εκαναν φοβερη επιλογη να βαλουν λιγο πορτοκαλι στο λαιμο τους.
αηδονι του χειμωνα το αποκαλει ο κοσμος στα χωρια [και οχι αδικα]
.
@2. Aura Voluptas χοχοχο αουρα παλι προτρεχεις.
θα ανεβασω φωτο απο κοκκινολαιμη που θα γινει χαμος.
μονο αναποδες τουμπες στον αερα δεν εκανε για τη φωτογραφιση [και ολα αυτα για 2 βρωμουσες-εντομα ειναι- που του εδωσα να φαει]
αυτα που δεν καταφερα ακομη για φωτογραφιση ειναι τα αγριογουρουνα που ερχονται σκαβουν λες και θα χτισουν σπιτι και φευγουν
.
@3. Liakada , τι λες τωρα λιακαδα, εγω να τα γαυγισω;
μεχρι να τελειωσει η φωτογραφιση μουγκα λεμεεεεεε [μετα τρωνε ενα γαυγισμα που πετανε 3 μετρα ψηλα απο την τρομαρα τους.
[αυτη ειναι μια απο τις ασχημες πλευρες του χαρακτηρα μου]
.
@4. Yoryia , γεωργια αμα λες αυτες τις φωτο ωραιες -που δεν ειναι-, να δω τι θα πεις γι αυτες που ερχονται!
.
@5. renata, δεν ειναι γλυκουληδες ρενατα; σαν καριοκες ειναι μαλλον σαν μπακλαβαδακια [αφου λυπαμαι που δεν ειμαι γατα να τα χαρω]
.
@6. silentcrossing , σαιλεντ εχεις ξεφυγει λεμεεεε
πουλακι ειναι ο κοκκινολαιμης οχι η ρενατα
[η ρενατα οπως και οι υπολοιπες της κλικας ανηκουν σε αλλο ειδος του ζωικου βασιλειου που αποφευγω να το γραψω γιατι 3 και ο κουκος μειναμε μη μας φυγουν και οι τελευταιοι].
.
και μη τη βλεπεις ετσι σκατοψυχη τη ρενατα, ειναι χουβαρντου, αφου μεχρι και τη συνδρομη θελει να μου στειλει.
.
@7. renata , ρενατα τι λες τωρα και συ ε;
γλυκουλης ειμαι εγω και οχι αυτα τα χαζοπουλια που ειναι γεματα ψειρες. [τι να πω , καθολου αισθητικο κριτηριο δεν εχετε;]
.
@9. An-Lu , μπορει λου αλλα αυτο το φακελακι με το τσαι γασεμιου που ειχε στο ραμφος του με οδηγησε στην υποψια οτι μαλλον αγγλοαναθρεμμενο ειναι.

Μου αρέσει!

11. renata - Δεκέμβριος 4, 2011

Άκου, μπακλαβαδάκια τα πουλάκια. Μικρές όταν ήμασταν κι ήταν εδώ ακόμα εξοχή, έρχονταν στη βεράντα για τα ψίχουλα που τους αφήναμε. Γλύκες σκέτες είναι.

Μου αρέσει!

12. μούργος - Δεκέμβριος 5, 2011

@11. renata, αμαν ρενατα με τη γυφτια σας. ακου ψιχουλα! 😛
εντομα θελουν [αμα ξαναρθουν να ψαξεις να τους βρεις]

Μου αρέσει!


Σχολιάστε

