jump to navigation

Το βιολογικό ρολόι των κολχικών δουλεύει καμπάνα! Σεπτεμβρίου 21, 2011

Posted by μούργος in φύση, Αυτοφυή φυτά, Δηλητηριώδη φυτά, Περιβάλλον, Φωτογραφία, αγριολούλουδα, nature, Photo, Toxic plants, wildflowers.
trackback

Το πρώτο λουλούδι του φθινοπώρου είναι εδώ. Σε πείσμα ενός καλοκαιριού που δεν λέει να φύγει, μιας θερμοκρασίας που δεν θέλει να κατεβεί κάτω από τους 25 βαθμούς, της βροχής που δεν λέει να έρθει κοντά 5 μήνες τώρα, τα κολχικά βρήκαν το τρόπο τους να ξεμυτίσουν και να ανθίσουν.
Το Colchicum macrophyllum είναι το ωραιότερο κολχικό και ανθίζει πολύ νωρίς το φθινόπωρο.
Και μη ξεχνάμε ότι τα κολχικά είναι εξαιρετικά δηλητηριώδη φυτά. Έχουμε γράψει αναλυτικά για τα κολχικά και τη διαφορά τους από τους ακίνδυνους κρόκους εδώ.

Σχόλια»

1. renata - Σεπτεμβρίου 21, 2011

Το δικό σου δε δουλεύει δυστυχώς 😛

Μου αρέσει!

2. silentcrossing - Σεπτεμβρίου 22, 2011

Καλημέρα μούργο, καλώς επέστρεψες, πολύ σε πεθυμήσαμε. Για να δεις πόσο σε αγαπάμε σου έχω μια εξαιρετική ιδέα που θα γλειφεις και τα δάχτυλα σου! Μαζευεις τρία ματσάκια καλχικά και τα βράζεις για περίπου 10 λεπτά σε μισό λίτρο νερό. Κατεβάζεις από τη φωτιά και πίνεις το ζωμό. Όλο όμως, δεν πρέπει να κλεψεις. Μετά τρως και τα κολχικά με λαδάκι, αλατάκι και λίγο πιπεράκι και περιμένεις. Σου υπόσχομαι ότι έχουν υπέροχη γεύση και κάνουν και καλό στη συνολική ευεξία του σώματος. Όταν το κανείς περνά να μας πεις εντυπώσεις, εντάξει;
Άντε και καλό φθινόπωρο φίλε! 😉

Μου αρέσει!

3. μούργος - Σεπτεμβρίου 22, 2011

@1. renata, χμμμ με αυτα που περναμε ρενατα, η λειτουργεια του βιορολογιου μου ειναι το τελευταιο που με απασχολει
[γιατι μου εσβησες το σχολιο μου στο ποστ σου; για να μη κερασεις; 👿 ]
.
@2. silentcrossing , σαιλεντ αστο, δεν τοχεις.
μπορει στις μαρμελαδες να εισαι καλος αλλα στα αφεψηματα δεν.. 😛
[ενα τετοιο δεν θα μπορουσες να δωσεις στους επισκεπτες σου που ξεχνανε τις μαρμελαδες τους; και η κρητη εχει ωραια κολχικα]
[επεστρεψα; χμμμμ…..]
[δεν μπηκε για τα καλα το φθινοπωρο, αρχισαν παλι οι ζεστες]

Μου αρέσει!

4. faros - Σεπτεμβρίου 23, 2011

Εντάξει, ρε Μούργε, να χαθούμε …
Έχουμε όλοι τα προβλήματά μας …

Αλλά, να εξαφανιστείς έτσι τόσο πολύ καιρό … πάνω από ένα χρόνο … ξέρω γω, έκανα κάτι κα με … αποφεύγεις ;

Μου αρέσει!

5. renata - Σεπτεμβρίου 24, 2011

Μούργο, δεν έσβησα λέμε κανένα σχόλιο. Ούτε στα υπό έγκριση υπάρχει.
Σίγουρα το έγραψες; Γιατί θερίζει το έμενταλ στην ηλικία σου. 😛

Μου αρέσει!

6. Liakada - Σεπτεμβρίου 26, 2011

O Moυργος επεστρεψε και ξαναχτυπησε! Τι θανατηφορες ομορφιες ειναι αυτες που μας κουβαλησες εδω μεσα? ΣΟβαρα δεν ειναι ακινδυνα? Παω να διαβασω την παραπομπη σου …
Οστοσο welcome back to the hell of Athens

Μου αρέσει!

7. Liakada - Σεπτεμβρίου 26, 2011

Διαβασα και επανηλθα! Ξερεις ποσες φορες εχω μαζεψει τετοια? Φτου και δεν ηξερα! Μια χαρα τσαγακι φτιαχνει κανεις με δαυτα! χεεχε

Μου αρέσει!

8. scalidi - Σεπτεμβρίου 27, 2011

Τι ομορφιά… Μαγεία.
Και τι χρώματα…

Μου αρέσει!

9. MaRaGen - Σεπτεμβρίου 29, 2011

25 βαθμούς?????αααααχχχχ!

Μου αρέσει!

10. faros - Οκτώβριος 1, 2011

Αν και εδώ και πολύ καιρό, μόνος μου τα λέω, μόνος μου τ΄ακούω …. τέλος πάντων …

Καλημέρα, Καλό Μήνα !

Μου αρέσει!

11. μούργος - Οκτώβριος 3, 2011

@4. faros, φαρε, ελπιζω οτι η δευτερη προταση σου ειναι πλακα ε; 🙂
[μα ειναι δυνατον]
.
φαρε, ειναι πολλα, ελπιζω τωρα απο το φθινοπ[ωρο να γινω πιο τακτικος
.

@5. renata , αντε ρενατα σε πιστευω [μαλλον θα το εγραψα και ξεχασα να πατησω δημοσιευση, ενα μυαλο χειμωνα καλοκαιρι]
.
@6. Liakada , χμμμ ερχονται και αλλα θανατηφορα ποστ λιακαδα
.
@7. Liakada, για το καφενειο της βουλης ειναι οτι πρεπει αυτο το τσαγακι.
.
@8. scalidi , σταυρουλα, βοηθησε λιγο και ο απογευματινος ηλιος
.
@9. MaRaGen. μαρα κοντα στο 30 ειναι ακομη αλλα δεν το εγραψα για ν αμη προκαλεσω τους βορειους πελατες της λασπης 😛
.
@10. faros , φαρε συντομα το μαγαζι ανοιγει ανανεωμενο [λεμε τωρα]

Μου αρέσει!

12. faros - Οκτώβριος 3, 2011

Ποια ; Αυτή που λέει ότι έχουμε όλοι προβλήματα ;;;;;;;;;

Όχι δεν είναι ……….

Μου αρέσει!

13. Λυγερή Βασιλείου - Οκτώβριος 4, 2011

Διακρίνω κάτι κοινό μεταξύ μας.
Την κρυφή αγάπη και την φανερή εμμονή με ό,τι φυτρώνει, βλαστίζει, ανθίζει…..
Έτσι και γω, κι ας μην μου φαίνεται, την μόνη πολυτέλεια που παραχωρώ στον εαυτό μου είναι η ενασχόληση μου με αυτόν τον υπέροχο κόσμο…
Το μικρό μου μπαλκονάκι έχει γίνει «ζούγκλα»
Μπαινοβγαίνω και μετρώ τα 4 ρόδια της ενός έτους ροδιάς μου.
Tα 7 πορτοκάλια της διετούς πορτοκαλιάς μου,.
Το 1 τριαντάφυλλο της κιτρινοτριανταφυλλιάς μου.
Το ανάστημα του υπέροχου νυχτολούλουδου που πέρυσι μου το κλάδεψαν και το κλαψα αληθινά ,γιατί είπα πάει το καμάρι μου. Και φέτος έχει αγγίξει το από πάνω μπαλκόνι.
Την στείρα μανταρινιά μου (ίσως επειδή είναι μόνο ενός έτους) κοιτάζω με συμπάθεια και επιείκεια.
Άσε όλα τ’ άλλα, όπως κάκτους, γιούκα, δυόσμους βασιλικά ,βαλσαμόχορτο .κ.λ.π. Και δεν φτάνουν όλα αυτά σήμερα φύτεψα και μαρούλια. Τι λες θα πιάσουν ;;;;;
Κι όλα αυτά κόντρα στην αντάρα των ειδήσεων των 9-10 που παρ’ ότι δεν βλάπτουν μόνο την νοημοσύνη μου, αλλά κυρίως την ηρεμία της ψυχής μου
Σ’ ευχαριστώ που μούδωσες χέρι για ένα έστω βήμα στο μονόδρομο της διαφυγής από την ανελέητη πραγματικότητα του σκληρού δικού μας κόσμου.

Μου αρέσει!

14. μούργος - Οκτώβριος 5, 2011

@12. faros , φαρε, αστο δουλεμα ε γιατι θα σε πλακωσω στις χρεωσεις που θα λες οτι ο βενιζελος λιγα μας ζηταει [για τη τελευταια φραση ελεγα]
.
@13. Λυγερή Βασιλείου, λυγερη, ολοι οσοι ερχονται στη λασπη εχουν κατι κοινο [αγαπανε τη φυση]
[ε, καλα το ολοι ειναι λιγο υπερβολη, ερχεται και μια κλικα που το μονο που θελει ειναι να καταστρεψει αυτη την ομορφη γωνια της μπλογκοσφαιρας]
.
καλα, μπαλκονακι το λες αυτο με τοσααααααα φυτα και δεντρα;
[αμα το διαβασει ο βενιζελος θα σου διπλασιασει την εισφορα]
.
το κλαδεμα ειναι μια βασικη εργασια για τα περισσοτερα δεντρα και φυτα [μη το λυπασαι]
.
ενος ετους μανταρινια και τι ηθελες; με το τελαρο περινενεις να μαζεψεις τα μανταρινια;
.
μαρουλια; γιατι οχι, αρκει να μη μενεις σε καμμια περιοχη με πολυ καυσαεριο γιατι τοτε καλυτερα αστο [επιβαρυνονται ευκολα με ρυπους]
αν ειναι ετσι καλυτερα να τα βαλεις μεσα στο σπιτι , σε κανα φωτεινο παραθυρο κουζινας αν εχεις.
[ευχαριστω για τα καλα σου λογια]

Μου αρέσει!

15. faros - Οκτώβριος 5, 2011

Αν είναι να με επισκεφτείς, δέχομαι να με … χρεώσεις και μάλιστα μετά χαράς ! 😀 😀 😀 😀 😀

Μου αρέσει!


Σχολιάστε

