jump to navigation

Έποψ ο γνήσιος ή αλλιώς ο τσαλαπετεινός Μαΐου 30, 2011

Posted by μούργος in birds, φύση, Περιβάλλον, Πουλιά, Φωτογραφία, nature, Photo.
trackback

Ίσως το πιο αναγνωρίσιμο πουλί της Ευρώπης. Εμ με τέτοιο εντυπωσιακό λοφίο και με τις άσπρες ρίγες στις καστανές φτερούγες του και εγώ θα ξεχώριζα. Κάνει την εμφάνιση του στην Ελλάδα την άνοιξη, κάθεται όλη την καλοκαιρινή σεζόν και από τα μέσα Σεπτέμβρη προετοιμάζεται για την αναχώρηση του για νότια.
Δεν φοβάται ιδιαίτερα τους ανθρώπους, θα το δούμε να πετάει σε χαμηλό ύψος ή να περπατάει αδέξια στο δρόμο ψάχνοντας για την τροφή του με το μακρύ και στενό ράμφος του, όπως έντομα, κάμπιες και σκουλήκια. Είναι ωφέλιμο πουλί για τη γεωργία και θα το δούμε γενικά σε ανοιχτές περιοχές, δηλ. σε αγρούς, βοσκότοπους, λιβάδια, κοντά σε δάση, ακόμη και κοντά σε πόλεις.
Στα χωριά τον αποκαλούν αγριοκόκορα ή κοκοράκι και οι ορνιθολόγοι Upupa epops.

Φυσικά αυτό το ποστ είναι αφιερωμένο στο Τσαλαπετεινό της μπλογκόσφαιρας, ο οποίος ασχολείται και με τη φωτογραφία κάτι που μάλλον δεν συνηθίζουν οι τσαλαπετεινοί της υπαίθρου.

Σχόλια»

1. μούργος - Μαΐου 30, 2011

τσαλαπετεινε, η χρεωση για αφιερωσεις στη λασπη ειναι μονο 99,99 ευρω 😀 [η τιμη παραμενει σταθερη εδω και δυο χρονια].
η χαρα μας θα ειναι μεγαλη αν ανταποκριθητε αμεσα στην εξωφληση του. [και εμεις δεν ειμαστε κατσαμακηδες να βολευομαστε με λιγες φραουλες και 2 κουκουτσια απο κερασια]

Μου αρέσει!

2. Τσαλαπετεινός - Μαΐου 30, 2011

Μούργο! Τι κούκλα είναι αυτή; Τι χάρη, τι ομορφιά, τι νάζι. Θεέ μου! Πού την πέτυχες; Πήρες τηλέφωνο ή έστω e-mail; Μούργο, φέρε με σε επαφή και ζήτα μου ότι θες. Τι 99,99 ευρώ μου λες; Χωραφάκι ποτιστικό με αφράτο χώμα θα γράψω στο όνομά σου. Με τσουγκράνα θα σκάβεις. Έχει και καλύβα. Και δυο καρυδιές. Και πηγάδι…

(ευχαριστώ 😉

Μου αρέσει!

3. silentcrossing - Μαΐου 30, 2011

Πσσσσσ, τι όμορφο το άτιμο!
Άραγε να τρώγεται;

Μου αρέσει!

4. Ginger - Μαΐου 31, 2011

Εμένα πως μου ξέφυγε αυτό το χαριτωμένο τσαλαπετεινάκι? Θα το ψάξω! Μήπως δεν έρχετε πιό βόρεια? Μα εμείς έχουμε καλύτερο καιρό απ’της Ελλάδας τελευταία.

Καλημέρα!

Μου αρέσει!

5. αγκνιρα - Μαΐου 31, 2011

Την βούτηξα κιόλας (την τελευταία φωτό 😀 )

Μου αρέσει!

6. αγκνιρα - Μαΐου 31, 2011

@silent: «άραγε να τρώγεται;» Με πρόλαβες, αυτό ακριβώς ήθελα και γω να ρωτήσω 😆
(ίσως μπουμπουριστό, όπως οι χοχλιοί; 😛 )

Μου αρέσει!

7. Γιώργος Κατσαμάκης - Μαΐου 31, 2011

θα φάμε Τσαλαπετεινό; Έρχομαι. Να προτείνω Τσαλαπετεινό στιφάδο;

«Ασχολείται και με τη φωτογραφία» !!!!!!!! (Επειδή ζηλεύεις τις επιδόσεις του τα λες αυτά… άκου «ασχολείται»)

Μου αρέσει!

8. renata - Μαΐου 31, 2011

Έχουμε στην πίσω αυλή του σχολείου φωλιές τσαλαπετεινών 🙂 Ο δε Έποπας εξαιρετικός 😉

Μου αρέσει!

9. scalidi - Μαΐου 31, 2011

Ωραίο… xa xa xa xa για τα σχόλια…

Μου αρέσει!

10. μούργος - Μαΐου 31, 2011

@2. Τσαλαπετεινός, ρε τσαλαπετεινε, μια απορια εχω.
πως καταλαβες οτι ειναι θηλυκος τσαλαπετεινος;
τελος παντων, ανοιξη ειναι και ολα επιτρεπονται [μεχρι ναζι ειδες]
.
σιγα μην εχει και σελιδα στο φεισμπουκ. ελεοςςςςς.
[ηταν δεσμευμενη παντως και οπως ξερεις καλυτερα απο μενα οι τσαλαπετεινοι ειναι μονογαμικοι]
.
τα συμβολαια στειλε απο το χωραφακι σου να τα δει το νομικο τμημα της λασπης 😀
.
@3. silentcrossing , σαιλεντ, μη μου εκνευριζεις το τσαλαπετεινο [να μου γραψει το χωραφακι πρωτα και μετα σου στελνω και τη συνταγη]
.
@4. Ginger, χμμμ διαβαζω οτι μεχρι κεντρικη ευρωπη ερχεται. η ουγγαρια φυσιολογικα θα πρεπει να εχει.
για ψαξτο λιγο
[εγω εν τω μεταξυ οπου βρισκω τσαλαπετεινο θα του δειχνω προσπεκτους απο την ουγγαρια]
να δω τι αλλο θα κανω εδω μεσα!
.
@5. αγκνιρα , εμ σεσημασμενη εισαι αγκνιρα [σε ειδα απο τις καμερες]
.
@6. αγκνιρα , αγκνιρα σου λειπει η κρητη ε; [ακου μπουμπουριστος τσαλαπετεινος]
.
@7. Γιώργος Κατσαμάκης, ρε γιωργο αμαρτια ειναι. τι ειναι ο τσαλαπετεινος τι ειναι το ζουμι του!
μια σταλια ειναι λεμεεεεεε
[στα καρβουνα δεν ξερω τι λεει, αλλα προσοχη μην αρπαξει]
.
αλλος μπαμπινιωτης μας βρηκε [ειχαμε τη μπαμπινιωτα τη ρενατα]
πως να το ελεγα ρε γιωργο;
[παντως τη τελευταια φωτο με τους αργυροπελεκανους τη ξηλεψα πολυ]
.
@8. renata, ρενατα που κανεις μαθημα; στο μικρο σπιτι στο λιβαδι;
.
ο εποτας θα ειναι εξαιρετικος μολις στειλει τα χαρτια της μεταβιβασης του χωραφιου]
.
@9. scalidi, σταυρουλα, γιατι ο πλυθυντικος, εγω ενα σχολιο εγραψα μονο;

Μου αρέσει!

11. faros - Ιουνίου 1, 2011

Παιδιά, Καλό Μήνα !

Μου αρέσει!

12. μούργος - Ιουνίου 1, 2011

@11. faros , φαρε χαθηκαμε ολοι απο το μαγαζι [το καλο μηνα σαν μαυρο χιουμορ ακουγεται τελικα
.
να δω τελος καλοκαιριου ποιος θα τολμησει να πει καλο χειμωνα

Μου αρέσει!

13. renata - Ιουνίου 3, 2011

Ούτε εγώ το πίστευα, αλλά το διαπίστευσε η ορνιθολογική εταιρεία πέρυσι!!!!!!!!!!

Μέσα στους ευκάλυπτους και τα πεύκα η πίσω αυλή.Είμαστε δίπλα στην Εθνική και βλέπουμε κορυφές Πάρνηθας και Δερβενοχωρίων , βρε παλιοχαμένε.

Μου αρέσει!

14. Yoryia - Ιουνίου 5, 2011

Κάτι μου θυμίζει τώρα αυτό, αλλά άσχετο.

Γαμάτη η τελευταία φώτο!

Μου αρέσει!

15. faros - Ιουνίου 6, 2011

Από το δικό σου ή από το δικό μου … μαγαζί ;;; 😀 😀 😀

Καλημέρα, Καλή Βδομάδα !
(εγώ … επιμένω ! 😀 )

Μου αρέσει!

16. Aura Voluptas - Ιουνίου 6, 2011

Μα καλά, σας αρέσουν ΑΥΤΕΣ οι φωτογραφίες ??? 😯

( κι έλεγα ότι δεν πάω καλά τελευταία αλλά ευτυχώς, υπάρχουν και χειρότερα ! )

( θολές, κουνημένες, λες και τις έχει περάσει από πάνω με μπογιά και τις έχει τραβήξει από το κινητό του με ζουμ – όλα τα trademarks του Μούργου μαζεμένα – ήμαρτον )

Μου αρέσει!

17. αγκνιρα - Ιουνίου 7, 2011

Καλώς την Άουρα! 🙂
(όσον αφορά τις φωτό του Μούργου έχω αρχίσει να τρέφω μια ελαφρή συμπάθεια για αυτούς που δεν τα καταφέρουν να βγάλουν καθαρή φωτό 😀 )

Μου αρέσει!

18. μούργος - Ιουνίου 7, 2011

@13. renata , ρενατα, αριστα πραξατε που φωναξατε την ορνιθολογικη [ενω αν φωναζατε την πυροσβεστικη θα ησασταν ακυροι]. βλέπεις ο τσαλαπετεινος ειναι το πιο δυσκολα αναγνωρισιμο πουλι που κυκλοφορει. 😛
.
@14. Yoryia γεωργια αν σου θυμιζει κατι αλλο εκτος απο τσαλαπετεινο να το κοιταξεις, ε; 😛
.
@15. faros, φαρε, απο το δικο μου εννοω. εχω χασει τη μπαλλα τελευταια.
[οσο για την επιμονη σου σου, δικο σου προβλημα, εσυ πληρωνεις]
.
@16. Aura Voluptas , χοχο, αουρα χολη δεν δεχομαστε πλεον, εχουμε πλεον αρκετη δικη μας [με ολα αυτα που συμβαινουν]
.
[ε, ναι μετριες ειναι οι φωτο αλλα αυτο ας μην αποτελεσει αλλοθι για σενα. δεν πας καθολου καλα τελευταια. ριξε τα τειχη λεμεεεεεεεεε! ]
.
@17. αγκνιρα 😆
[[σε καταλαβαινω αγκνιρα, σε καταλαβαινω]

Μου αρέσει!

19. renata - Ιουνίου 7, 2011

Τόσον καιρό έκανες να γράψεις κι αυτήν την απάντηση σκέφτηκες? 😛 😛

Μου αρέσει!


Σχολιάστε

