jump to navigation

Προσοχή, ο χώρος φυλάσσεται! Απρίλιος 5, 2011

Posted by μούργος in χα!, Φωτογραφία, Photo.
trackback

Πλέον το αγρόκτημα απέκτησε security guard για προστασία από εχθρούς και ανεπιθύμητους.
Ως εδώ και μη παρέκει που λένε και στην Ευρώπη, (εμείς το λέμε enough is enough).
Ο χώρος πλέον φυλάσσεται από ένα ειδικό σύστημα ασφάλειας τελευταίας τεχνολογίας. Πρόσβαση στον πανίσχυρο αυτό μηχανισμό έχουν μόνο εξουσιοδοτημένα πρόσωπα και φυσικά με ειδικό κωδικό πρόσβασης.
Άθλιοι ασβοί της περιοχής τέρμα η ασυδοσία σας, που είδατε σκαλισμένο χώμα και κήπο και αρχίσατε τις ανασκαφές.
Υ.Γ. Μεταξύ μας, τίποτα δεν κάνει το προχειροφτιαγμένο σκιάχτρο μου στους ανελέητους ασβούς, μόνο για τα πουλιά είναι και αυτό πάλι αμφισβητείται αρκετά.
Αλλά, ελπίζω να διαβάζει τη λάσπη κανένας ασβός και να μεταφέρει την οργή μου στους βάρβαρους εισβολείς συναδέλφους του.

Σχόλια»

1. silia - Απρίλιος 5, 2011

Καρα… like λέμε …
Όλο αυτό το φωτεινό πράσινο …
Η γαλάζια «σκιά» του βουνού …
Ξυπνάς τον ποιητή μέσα μου .

Μου αρέσει!

2. silia - Απρίλιος 5, 2011

Καλά βρε … Δεν έχεις τον Θεό σου …
Μια φορά «εμφανίστηκε» το Πουλί εδώ μέσα (στην Λάσπη) και αμέσως μου κατσικώθηκες πάνω στο παλούκι , έβαλες και στραβά το καπελάκι σου , για να το τρομάξεις και να φύγει …
Ε , καλά λένε κάποιοι εδώ μέσα , ότι ΔΕΝ έχεις τον Θεό σου .

Μου αρέσει!

3. Τσαλαπετεινός - Απρίλιος 5, 2011

Συγνώμη που το λέω αλλά εμείς στο χωριό μας (στη Μακεδονία) είχαμε πιο ψηλά σκιάχτρα. Και ήταν αποτελεσματικά. Μήπως λοιπόν πρέπει να ψηλώσει λίγο ο security guard;

Μου αρέσει!

4. Кроткая - Απρίλιος 5, 2011

Τσαλαπετείνε μη φοβάσαι! Εμείς σε θέλουμε, μη φύγεις!

Μου αρέσει!

5. Aura Voluptas - Απρίλιος 5, 2011

Μπράβο Μούργε, μεγάλη επιτυχία ! Φτυστό μ’εσένα το έκανες !!!

Μια παρέα είχες εκεί πέρα και θες κι αυτή να τη διώξεις ! 👿

( φυλάει και τα βατόμουρα που «γίνονται» αυτό το πράγμα ?? Καλά κρασιά !! )

Μου αρέσει!

6. Aura Voluptas - Απρίλιος 5, 2011

Άσχετο : έχεις γενέθλια σήμερα ??? Καλά θυμάμαι εεεε ??? 😦

Μου αρέσει!

7. antidrasex - Απρίλιος 6, 2011

Μούργο????
Πως αδυνάτισες έτσι βρε???

Μου αρέσει!

8. Ο μικρός Νικόλας - Απρίλιος 6, 2011

Ο ΣΚΑΪ απόλυσε στα γρήγορα τον Α. Χατζηστεφάνου την περασμένη εβδομάδα. Στο thepressproject.gr θα βρίσκετε από δω και πέρα το Infowar(η εκπομπή του).

Το βράδυ της Τετάρτης 6 Απριλίου κλείνουμε την τηλεόραση, στα δελτία των 8 και των 9,
και ανοίγουμε το Ιντερνετ! Από τη διεύθυνση debtocracy.gr για το νέο ντοκιμαντέρ του Α. Χατζηστεφάνου Debtocracy.

Φιλικά,
Νίκος.

Μου αρέσει!

9. faros - Απρίλιος 6, 2011

Μπα ;;;;;;

Άλλαξες … λουκ ;;;;;;;;;

Καλημερούδια !

Μου αρέσει!

10. αγκνιρα - Απρίλιος 6, 2011

Μόνο ένα σου μένει, Μούργε: Αντίσκηνο δίπλα στα κρεμμυδάκια (;), να παραφυλάς τις νύχτες και να τους διώχνεις 😛
(Δύστυχα ζώα και αυτά, όλα αυτά τα χρόνια είχανε την ησυχία τους και σκάβανε με άνεσηκάθε χρόνο τα λαγούμια τους, και τώρα ήρθε ένας Μούργος και με το έτσι θέλω τους γράπωσε την δουλειά μέσα απ τα νύχια και τους έβαλε και απαγορευτικό σήμα 😆 )

Μου αρέσει!

11. Γιώργος Κατσαμάκης - Απρίλιος 6, 2011

ξουτ ξουτ ξουουουουτ παλιόπουλο… που ήρθες να φας τα βατόμουρά μου…. ξουουου

(Στα σκιάχτρα) δεν έχει σημασία το μέγεθος Τσαλαπετεινέ.

Πάντως…. θα σας το πω: με συγκινεί η αυτοθυσία του Μούργου να κάθεται τόσες ώρες και μέρες όρθιος σε ένα παλούκι για να φυλάει τα βατόμουρά μου από τα τσαλαπετεινά….

Μου αρέσει!

12. Liakada - Απρίλιος 6, 2011

Λιγο…κοντο δεν ειναι το φοβερο συστημα ασφαλειας που επινοησες? Στο χωριο μας τα κανουν πιο…ψηλα τα σκιαχτρα! ;)p

Μου αρέσει!

13. antidrasex - Απρίλιος 6, 2011

@ 12. Liakada: Το έχει κάνει καθ’ εικόνα και ομοίωση.

Μου αρέσει!

14. antidrasex - Απρίλιος 6, 2011

@11. Γιώργος Κατσαμάκης: Ο Μούργος είναι ικανός να κάτσει και στο ένα πόδι προκειμένου να μην το φάνε τα βατόμουρα. Μη σου πω και στο ένα χέρι.

Μου αρέσει!

15. renata - Απρίλιος 6, 2011

ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ ΒΡΕΕΕΕΕΕΕΕ!Να χαίρεσαι τους αιώνες σου! 😈 😈

Μου αρέσει!

16. teokaf - Απρίλιος 6, 2011

Ασβοί ενωμένοι ποτέ νικημένοι, χρόνια πολλά ( μα πόσα πιο πολλά θες , έχεις χτυπήσει πια βιβλικά νούμερα) γελοίε, να είσαι πάντα καλά ( για να γελάμε μαζί σου).

Μου αρέσει!

17. Τσαλαπετεινός - Απρίλιος 6, 2011

Τελικά έχεις ή δεν έχεις γενέθλια. Κι αν ναι πού είναι η τάρτα με τα βατόμουρα; Χρόνια Πολλά πάντως- ούτως ή άλλως. Με περισσότερα αστέρια και λιγότερη λάσπη.

Κατσαμάκη, σε λίγο θα έχω έτοιμα μούσμουλα, μαρούλια ρόκα, κρεμμυδάκια, μαϊντανό και άνηθο. Κι από Σεπτέμβρη ετοιμάσου για ρόδια.

Μου αρέσει!

18. Γιώργος Κατσαμάκης - Απρίλιος 6, 2011

Χρόνια πολλά πολυχρονεμένε μας χαλίφη. Με περισσότερη λάσπη και λιγότερα αστέρια.

Μου αρέσει!

19. silia - Απρίλιος 6, 2011

Σοβαρά Μούργο , έχεις γενέθλια ;
Χρόνια πολλά και … ενδιαφέροντα .
Να είσαι υγιής .
Να έχεις τύχη στη ζωή σου .
Να πιάνεις … λάσπη και αυτή να γίνεται ζεστή φιλία
Άντε , και του χρόνου καλύτερα .

Μου αρέσει!

20. Γιώργος Κατσαμάκης - Απρίλιος 6, 2011

Silia την καληνύχτα μου στο σύζυγο. Να μην ανησυχεί για τα βατόμουρα πες του… τα προσέχει ο Μούργος.

Μου αρέσει!

21. αγκνιρα - Απρίλιος 6, 2011

http://www.raptorresource.org/falcon_cams/index.html
Moύργε, χρονια πολλά! 🙂 Ρίξε μια ματιά στο παραπάνω λινκάκι. Είναι μια λάιβ καμ με μια αητομάνα και το αητόπουλό της στην φωλιά.

Μου αρέσει!

22. silia - Απρίλιος 6, 2011

@ 20.Γιώργος Κατσαμάκης
Μπαααα, δεν του λέω τίποτα απόψε γιατί αν τον ξυπνήσω τέτοια ώρα να του μιλήσω για … «Μούργους» , «βατόμουρα» και άλλα τέτοια … αγκρικουλτουριάρικα , θα μου ρίξει καμιά … Πελοποννησιακή βλαστήμια και δεν θα έχει και πολύ άδικο …
Αύριο όμως θα του τα πω όλα , με … ανατριχιαστικές λεπτομέρειες και μπόλικες «σάλτσες»
Καλό σου βράδυ Κατσαμάκη . Να έχεις μια γαλήνια νύχτα .

Μου αρέσει!

23. μούργος - Απρίλιος 6, 2011

@1. silia , και ο αινιγματικος κυριος στο σκιαχτρο δεν δινει μια φωτεινη νουαρ ατμοσφαιρα ε;
.
@2. silia, σιλια, ειχαμε και αλλο πτηνον στη λασπη που ειναι εξαφανισμενο [το παπι που αποδημει οποτε του καπνισει]. οσο για το νεο πτηνο που εμφανιστηκε μαλλον ακινδυνο ειναι [αστικων τοπιων]
ικανο το εχω να μας δωσει και οδηγιες για καλυτερο σκιαχτρο.
.
@3. Τσαλαπετεινός , τσαλαπετεινε, αν διαβασες το οργισμενο ποστ μου θα προσεξες οτι το εβαλα για τους ασβους της περιοχης. οποτε γιατι μου λες να να το ψηλωσω; για να μη αναγκαζεται να σκυβει ο ασβος; 👿
.
@4. Кроткая και μεις τον θελουμε βρε.
[αν συνταχτει με σας παντως θα γεμισω τη λασπη ξοβεργες]
.
@5. Aura Voluptas , χμμμ ποσο αθωα εισαι αουρα.
ο ασβος φημιζεται για τις «υπεροχες» μυρωδιες που εκπεμπει μολις δει καποιον.
ακου παρεα! [ αυτος μονο με τον μπαρμπα θα μπορουσε να κανει παρεα. να ανταλλασουν αερια μεταξυ τους και μετα να τα βαθμολογουν]
.
φτυστος με μενα δεν ειναι αλλα το σακκακι και το καπελο , καποτε ηταν δικα μου [και δεν πιστευα που τα βρηκα εκει]
.
και βεβαια φυλαει και τα βατομουρα [το γραφει η εγγυηση του σαφεστατα]
.
@6. Aura Voluptas, ΟΧΙ δεν θυμασαι καλα! [σε λιγες μερες, γ΄αυτο φροντιστε αμεσα για τα δωρα που θα μου στειλετε]
.
@7. antidrasex, εμ, αντι ειχες καιρο αν ερθεις στη λασπη [προεκυψε δντ κλπ και παλι καλα ειμαι να λες]
[εσυ, εισαι σταθερος στις αξιες σου;]
.
@8. Ο μικρός Νικόλας, μικρε νικολα για μενα ειναι λιγο δυσκολο να καολουθησω τη συμβουλη σου να κλεισω την τηλεοραση στις 8.
ο βασικος λογος ειναι οτι πρεπει να την ανοιξω πρωτα ωστε να την κλεισω μετα!
.
@9. faros, αμαν ρε φαρε και απο τη πλατη καταλαβαινεις εσυ για το λουκ!
.
@10. αγκνιρα , δεν ειναι μονο κρεμμυδακια αγκνιρα, ειναι σαλατες, αρακας, μαιντανος κλπ αρωματικα, φραουλες, ντοματες, πιπεριες, κολοκυθακια, αγγουρια και επεται συνεχεια.
αν αφησω τον βλαμμενο τον ασβο θα μου τα ρημαξει.
μωρε αναποδα θα τον κρεμασω αμα τον πιασω
.
@11. Γιώργος Κατσαμάκης, ο καθενας με τον πονο του εδω μεσα!
[και μη συνεχεις το σχολιο για το που μετραει το μεγεθος, μπαινουν και ανηλικα εδω μεσα]
.
@12. Liakada, λιακαδα, αμαν φαγωθηκατε ολοι, κοντο και κοντο.
ενταξει, θα του βαλω ψηλοτακουνα το σαββατοκυριακο!
.
@13. antidrasex, χοχο! αντιδραστικε δεν ειμαι και κανα μπασσε [ενας κανονικος μουργος ειμαι λεμεεε]
.
@14. antidrasex, ενταξει, οτι θα τον γδαρω ζωντανο τον ασβο αμα τον πιασω, θα τον γδαρω!
[ηδη εχω φτιαξει αφισες που τον επικηρυσσω εναντι αδρας αμοιβης και θα γεμισω το ολο το βουνο]
μα ειναι και βλαμμενο, εδω σκαβω εγω, εσυ πηγαινε παραπερα ρε βλακα!
οσο για τα βατομουρα αυτα που θα προστατευσω ειναι τα δικα μου [οχι αυτα που θα στειλω στον γιωργο που ειναι στο ελεος των στοιχειων τηςε φυσης. αν θελει ο γιωργος να τα προστατευσει ας το αναλαβει ο ιδιος λεμεεε.
εμ, δεν θα φυλαμε και τα ξενα τωρα!
.
@15. renata , ολες τις αναταραχες η αουρα τις κανεις λεμεεεε [μια με τα βιδεα, μια με τα γενεθλια]
.
τελος παντων ρενατα, δωρο μπορεις να στειλεις παντων 😀
.
@16. teokaf, οριστε μεχρι και ο σκατογερος βγηκε απο τον καταψυκτη του γηροκομειου για να δωσει ευχες [τι κριμα που δεν μπορω να ανταποδωσω. δεν βγαινει με τιποτα, μεχρι καλες ωρες μπορω να το παω χρονικα]
.
και επειδη βρωμας χωματιλα , αν ειναι να στειλεις κανα δωρο μη το αναβαλλεις καθολου!
.
@

Μου αρέσει!

24. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς - Απρίλιος 7, 2011

Μη γυρίσει το κεφάλι του ο άνθρωπος να κάνει καμιά δουλειά, τσουπ!
Δύο ποστ????
Μα είμαστε στα καλά μας?
Μέχρι και γενέθλια πρόλαβε να έχει!
Αστραπή ο νέος!
Δεν-σας-προ-λα-βαί-νω! λέμε.

(Στα δυο – τρία νανοδευτερόλεπτα ελεύθερου χρόνου που είχα χθες το βράδυ σκεφτόμουν να του στείλω υλικό για ποστ (όχι φαγώσιμο). Ε, μετά το πέρας του ελεύθερου χρόνου, το ξέχασα).

Μου αρέσει!

25. Aura Voluptas - Απρίλιος 7, 2011

Ήμουν κουρασμένη, πολύ κουρασμένη. Η ψυχολογία μου σφουγγάριζε το πάτωμα. Όλα γύρω μου, μαύρα και μάταια . Απελπισία. Άλλη μια μέρα χωρίς ένα χαμόγελο, λίγη χαρά . Και λίγα λέω !

Μέχρι που διάβασα το 23.5 . Και δεν έχω σταματήσει από τότε να γελάω . 😆 😆

Ευχαριστώ Λάσπη ! 😀

Μου αρέσει!

26. μούργος - Απρίλιος 7, 2011

@all, ευχαριστω θερμα για τις ευχες σας αλλα τα γενεθλια μου ειναι το σαββατο.
δωρα ομως δεχομαστε για 40 μερες! 😀
.
@17. Τσαλαπετεινός, τσαλαπετεινε, εδω οι περισσοτεροι φωναζουν και ζητουν περισσοτερη λασπη [και οπως ξερεις οι πελατες εχουν παντα δικιο, εφ’ οσον συμφωνω και γω βεβαιως]
[για αστερια ειναι και το πλανηταριο]
[θενκς για τις ευχες]
.
ετοιμα μουσμουλα; [χμμμμ νοτια μενεις ε; για στειλε συντεταγμενες του κτηματος σου]
[ρε παιδια πολλοι αγροτες κυκλοφορουν στο μαγαζι]
.
@18. Γιώργος Κατσαμάκης, θενκς ιζνογκουντ 😛
[ο ταλαπετεινος να τα ακουει που θελει αστερια. εδω τα μονα αστερια που κυκλοφορουν ειναι αυτα που βλεπουν οι θαμωνες μετα τους ξυλοδαρμους μεταξυ των]
.
@19. silia, θενκς για τις ζεστες ευχες [σαν τσιγγανα μου ακουγεσαι που λεει πολλα για να παρει και μεγαλο ασημωμα 😆 ]
.
@20. Γιώργος Κατσαμάκης, γιωργο ετσι οπως το πατε , βατομουρα θα ακουει ο συζυγος, ξαναστροφη θα βλεπει η σιλια 😆
.
@21. αγκνιρα, ωραια και πολυ πρωτοτυπη ιδεα για δωρο αγκνιρα [θενκς και για τις ευχες και για το δωρο γτενεθλιων μου. την γουεμπκαμερα και την δορυφορικη συνδεση στο ιντρενετ, ωστε ολοι να βλεπουμε τις αθλιες ανασκαφες του ασβου λαιβ]
.
@22. silia, ααααα, σιλια σε παρακαλω, εμενα μη με ανακατεψεις καθολου σε αυτο [δεν θελω να τον συναντησω καμμια φορα φορα τον ανθρωπο και να τα ακουσω ο αθωος]
.
ο γιωργος τελευταια κοιμαται πολυ γαληνια. μετραει βατομουρα και συντομα αποκοιμιεται!
.
@24. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς , ευχες δεν εστειλες ιδιαιτερα, αλλα μολις που προλαβαινεις για δωρο 😀
.
[ξερουμε ολοι για τρεχεις με τις δουλειες σου. θελεις στις 8 το βραδυ να ξαπλωσεις ε;

Μου αρέσει!

27. μούργος - Απρίλιος 7, 2011

@25. Aura Voluptas , δηλ για να καταλαβω τοσο αστειο σου φανηκε το «αθωα» αουρα; 😛

Μου αρέσει!

28. Aura Voluptas - Απρίλιος 7, 2011

Καλά ότι γέλασα με το ότι με θεωρείς αθώα, ναι . Γέλασα . 😈

Αλλά με το που φαντάστηκα τον μπάρμπα να ανταλλάσει προυτς προυτς με τον ασβό σου δίπλα στα βατόμουρα και να σηκώνουν καρτέλες με βαθμούς τύπου 5, 7, 8, 10,ε, πόνεσε η κοιλιά μου, το παραδέχομαι ! 😀

Μου αρέσει!

29. Liakada - Απρίλιος 8, 2011

Εχουν γενεθλια και οι Μουργοι? χαχα
Χρονια σου βρε Μουργο!
Πολυχρωμα,ευτυχισμενα κι ενδιαφεροντα!
Μη του φορεσεις γοβα στιλετο καλε! πως θα περπαταει στις …λασπες!

Μου αρέσει!

30. Aura Voluptas - Απρίλιος 9, 2011

Προσοχή στους «στίχοι» … 😈

Καλό Σ/Κ σε όλους !!!! 😀

Μου αρέσει!

31. renata - Απρίλιος 9, 2011

Aura, douze points!!!!

Aura, twelve points!

AURA FOR PRESIDENT!!!

Οι φαρμακεροί στίχοι είναι γαμώώώ!!

Μου αρέσει!

32. Aura Voluptas - Απρίλιος 10, 2011

Tους έγραψε ο Άνταμ Σαντλερ μετά από προσωπική μου παραγγελία ! 😆

Μου αρέσει!

33. μούργος - Μαΐου 2, 2011

@29. Liakada, θενκς λιακαδα!
.
@30. Aura Voluptas ,31. renata ,32. Aura Voluptas
χοχοχοχο! ουφ, σε καλο σας, παλι γελασαμε σημερις 😛

Μου αρέσει!


Σχολιάστε

