jump to navigation

Viola odorata (Βιολέττα η εύοσμος ή ένα μάτσο βιόλες) Φεβρουαρίου 14, 2011

Posted by μούργος in φύση, Αρωματικά φυτά, Αυτοφυή φυτά, Περιβάλλον, Φωτογραφία, αγριολούλουδα, nature, Photo, Wild Edible Plants, wildflowers.
trackback

Άλλο ένα άγριο φυτό που «κατέκτησε» πολλούς κήπους.
Φυτό ποώδες, πολυετές, ενδημικό της Ευρώπης και της Ασίας, το γένος του έχει πάνω από 500 είδη, πολλά από αυτά δυσδιάκριτα μεταξύ τους. Συνήθως τη βρίσκουμε σε μορφή τούφας, με μια κεντρική ρίζα από τη οποία ξεκινούν μακροί στολώνες. Προφανώς από εκεί βγήκε και το φεμινιστικό: «είστε όλες, ένα μάτσο βιόλες». 😆
Το ύψος του δεν ξεπερνάει τα 10 cm. Έχει καρδιόσχημα ή νεφροειδή φύλλα, τα δε ιώδη, μοβ άνθη του είναι αρωματικά και βγαίνουν στα μέσα του χειμώνα.
Θα το βρούμε σε ημισκιερές τοποθεσίες, υγρά εδάφη, στην άκρη από δάση και ξέφωτα, σε μέσα υψόμετρα.
Θεωρείται εδώδιμο ολόκληρο το φυτό (και τα άνθη του).
Γνωστό από την αρχαιότητα και για τις φαρμακευτικές του ιδιότητες, ολόκληρο το φυτό περιέχει σαπωνίνες και το υπόγειο μέρος του ένα αλκαλοειδές, την οδορατίνη. Χρησιμοποιείται για τις αποχρεμπτικές του ιδιότητες, το δε ρίζωμα ως εμετικό.
Οι αρχαίοι έλληνες θεωρούσαν τη βιόλα σύμβολο αγάπης και γονιμότητας εξ αιτίας κάποιου (από τα άπειρα) γκομενικού του Δία με την μικρή και παρθένα Ιω.

================================================================
Οικογένεια: Violaceae
Γένος: Viola
Είδος: Viola odorata ή άγριος μενεξές ή Ίον το Εύοσμον ή μανουσάκι ή βιόλα ή Sweet Violet ή Βιολέτα η εύοσμος.

Σχόλια»

1. Кроткая - Φεβρουαρίου 14, 2011

έχε χάρει που μου αρέσουν οι βιολέτες, που ξεφορτωθήκαμε τις ορχιδέες και που παραδέχτηκες ότι βγάζω καλές φωτο. έχε χάρη!

Μου αρέσει!

2. renata - Φεβρουαρίου 14, 2011

«Ένα φράγκο η βιολέτα… «Θυμήθηκες παρά τους αιώνες σου τα παιδικάτα σου; 😛

Ψήνεται συνάντηση οσονούπω στην πρωτεύουσα. Κανόνισε…

Μου αρέσει!

3. Κωστής - Φεβρουαρίου 15, 2011

ΤΣΙΓΚΟΛΕΛΕΤΑ!

Μου αρέσει!

4. faros - Φεβρουαρίου 15, 2011

Βρε καλώς τον κωστήήήήήήήή !

Καλημέρα σας !

Μου αρέσει!

5. Γιώργος Κατσαμάκης - Φεβρουαρίου 15, 2011

Καλημέρα Φάρε (περίμενα καινούρια ανάρτηση για να στην πω)

Έχω μια υποψία ότι υπάρχει ένας αδιόρατος, υποβόσκων, υπόγειος, αχνός, λεπτός, εύθραυστος συμβολισμός σε όλα αυτά τα ποστ για φυτά που εξημερώθηκαν στις αυλές μας, μια ανάλαφρη, αεράτη, χαριτωμένη, γαλίφικη ειρωνία για τα φυτά που κατέβηκαν από τα βουνά. Ένας γνωστός μου ψυχίατρος εξηγεί το φαινόμενο ως άμυνα του (φωτο)γράφοντος: καθώς αυτός πήρε τα βουνά, μέμφεται εμμέσως αυτούς που τα άφησαν… ακόμη και αν έχουν την ιδιότητα του φυτού 🙂

Μου αρέσει!

6. renata - Φεβρουαρίου 15, 2011

Γιώργο, σε φοβήθηκε το μάτι μου! Πώς έπιασες το συμβολισμό που υποβόσκει εδώ και μήνες στη λάσπη. Chapeau!!!

Μου αρέσει!

7. An-Lu - Φεβρουαρίου 15, 2011

Δεν ειναι ενδημικο της Αφρικης; Τοτε οι «αφρικανικες βιολετες» απο που ειναι;;;;;

Μου αρέσει!

8. μούργος - Φεβρουαρίου 15, 2011

@1. Кроткая , χοχο, νομιζεις οτι ξεφορτωθηκες τις ορχιδεες 😛
.
χοχο ναι εσυ βγαζεις καλες φωτο, εγω φτιαχνω εξαιρετικα κεντηματα [σταυροβελονια κλπ], ο γιωργακης μπορει ανετα να κλεισει ενα ρημα στους βασικους χρονους, [ενεστωτα, αοριστο, μελλον], η ρενατα ειναι καλωσυνατη, η αουρα ανεβαζει βιντεο με σκυλαδικα, ο μπαρμπας τρεχει στο μαραθωνιο καθε χρονο και ο φαρος ακουει ολη μερα ελεκτρονικα! 😛
.
@2. renata, ενω εσυ ρενατα τα εμαθες απο την γιαγια σου αυτα ε; 😛
.
[συναντηση; ωχ παναγια μου!!!!!!!!
για στειλετε αναλυτικες πληροφοριες για το χρονο [ωστε να κρυφτω στα βουνα]
[παντως παιζει μια πιθανοτητα να ειμαι αθηνα στις 3 μαρτη, λογω εγκαινιων μια εκθεσης ζωγραφικης που πρεπει ολοι να πατε [ειχα ανεβασει παλια εργα της και συντομα θα ανεβασω και αλλα μαζι με αναλυτικες πληροφοριες για την εκθεση]
.
@3. Κωστής, αθανατα τραγουδακια ε κωστη;
[τωρα φανταζομαι τα παιζουν στο φεισμπουκ]
.
@4. faros, τι εγινε φαρε, πληρωθηκαμε σημερα; [αρχισαν οι καλημερες βλεπω]
.
@5. Γιώργος Κατσαμάκης, γιωργο αν και μου αρεσει πολυ η εκδοχη που δινεις, τα πραγματα δεν ειναι ετσι.
«εχεις δει ποτε κανενα δεντρο να κατεβαινει μονο του στο πριονιστηριο;»
καπως ετσι λεει ενας στιχος του αρη αλεξανδρου.
δεν νομιζω να διαλεξαν τις αυλες που τα ποδοπατα το καθε μουλικο και τα κατουρα η καθε τυχαρπαστη γατα [εμεις οι μουργοι διαλεγουμε πιο ψηλα] και τα κλαδευει ο καθε τυχαρπαστος κηπουρος και μετα τα μπουκωνει με λιπασμα κλπ κλπ.
οχι, οχι δεν ειναι ετσι!
.
@6. renata , χμμμμ ρενατα , αυτο που (υπο)βοσκει εδω και μηνες στη λασπη ειναι οι θαμωνες της που κρυφα εχουν ξετιναξει και τα τελευταια αποθεματα σε χαβιαρι, παστρουμα και λουκανικα που ειχα για μια ωρα αναγκης!
.
@7. An-Lu ,
Saintpaulia, commonly known as African violet, is a genus of six species of herbaceous perennial flowering plants in the family Gesneriaceae, native to Tanzania and adjacent southeastern Kenya in eastern tropical Africa, with a concentration of species in the Nguru mountains of Tanzania. The genus is most closely related to Streptocarpus, with recent phylogenetic studies suggesting it has evolved directly from subgenus Streptocarpella. The common name was given due to a superficial resemblance to true violets (Viola, family Violaceae).

Saintpaulia, die gemeinhin als Usambaraveilchen bekannt, ist eine Gattung der sechs Arten von Stauden Blütenpflanzen in der Familie Gesneriaceae, beheimatet in Tansania und Kenia im benachbarten südöstlichen östlichen tropischen Afrika, mit einer Konzentration von Arten in den Bergen von Nguru Tansania. Die Gattung ist am ehesten Streptocarpus verwandt, mit den jüngsten phylogenetischen Studien zufolge hat es direkt aus Untergattung Streptocarpella entwickelt. Der gebräuchliche Name gegeben wurde durch eine oberflächliche Ähnlichkeit mit echten Veilchen (Viola, Familie Violaceae).

一般的にアフリカスミレとして知られているセントポーリアは、家族イワタバコ科の多年草開花植物の6種の属、タンザニア、タンザニアのヌグルの山の中で種の濃度と東部熱帯アフリカに隣接する南東ケニアが原産です。属に最も近い最近の系統の研究は、亜Streptocarpellaから直接進化してきた提案して、Streptocarpusに関連しています。共通の名前がtrueスミレ(ビオラ、家族スミレ科)に表面類似のために与えられた。

Saintpaulia, comúnmente conocida como violeta africana, es un género de seis especies de plantas herbáceas perennes de floración en la familia Gesneriaceae, originaria de Tanzania y Kenia en el este de al lado sureste de África tropical, con una concentración de especies en las montañas de Tanzania Nguru. El género está más estrechamente relacionado con Streptocarpus, con los recientes estudios filogenéticos sugieren que ha evolucionado directamente de subgénero Streptocarpella. El nombre común se le dio debido a una semejanza superficial con cierto violetas (Viola, de la familia Violaceae).

Saintpaulia, comunemente nota come violetta africana, è un genere di sei specie di piante erbacee perenni fiorite nella famiglia Gesneriaceae, originario della Tanzania e del Kenya sud-est adiacente in Africa orientale tropicale, con una concentrazione di specie in montagna Nguru della Tanzania. Il genere è più strettamente legato al Streptocarpus, con i recenti studi filogenetici, suggerendo che si è sviluppato direttamente da sottogenere Streptocarpella. Il nome comune è stato dato a causa di una somiglianza superficiale di viole vero (Viola, famiglia Violaceae).

非洲紫罗兰,非洲紫罗兰俗称,是一种多年生草本植物的六个开花植物在家庭苔属植物,原产于坦桑尼亚和肯尼亚东南部毗邻热带非洲东部凭借在坦桑尼亚的Nguru山物种集中。本属是最密切相关的好望角苦苣苔,亲缘关系最近的研究表明它已经从亚属Streptocarpella直接。共同的名字被赋予由于表面的相似(中提琴,家庭堇菜科)真紫罗兰。

Сенполий, широко известный как африканские фиалки, является род шесть видов многолетних травянистых цветковых растений в семье Геснериевые, произрастающих в Танзании и сопредельных юго-востоке Кении в восточной тропической Африке, с концентрацией видов в горах Nguru Танзании. род, наиболее тесно связанных с Streptocarpus, с последними филогенетических исследований заявил, что она развилась непосредственно из подрода Streptocarpella. общее название было дано из-за внешнее сходство с истинным фиалки (Viola, семьи Violaceae).

Saintpaulia, सामान्यतः अफ्रीकी वायलेट के रूप में जाना, परिवार Gesneriaceae में घास का बारहमासी फूल पौधों के छह प्रजातियों में से एक जीनस, तंजानिया और पूर्वी अफ्रीका में उष्णकटिबंधीय सटे दक्षिणी तंजानिया के Nguru पहाड़ों में प्रजातियों में से एक एकाग्रता के साथ, केन्या का निवासी है. जीनस सबसे निकट से संबंधित है Streptocarpus हाल वंशावली अध्ययन सुझाव यह सीधे subgenus Streptocarpella से विकसित किया गया है के साथ. आम नाम सत्य violets (Viola, परिवार Violaceae) के लिए एक सतही समानता के कारण दिया गया था.

Saintpaulia, communément connu sous le nom violette africaine, est un genre de six espèces de plantes herbacées vivaces plantes à fleurs dans le Gesneriaceae famille, originaire de Tanzanie et du Kenya à côté sud-est dans l’est de l’Afrique tropicale, avec une concentration des espèces dans les montagnes de Tanzanie Nguru. Le genre est le plus étroitement lié à Streptocarpus, avec de récentes études phylogénétiques suggérant qu’elle a évolué directement à partir de sous-genre Streptocarpella. Le nom commun a été donné en raison d’une ressemblance superficielle avec les violettes vrai (Viola, la famille Violaceae).

ή μηπως ετσι θα το καταλαβεις καλυτερα

Ümumi Afrika bənövşə kimi tanınan Saintpaulia, ailə Gesneriaceae ildə herbaceous çoxillik çiçəkli bitkilər altı növ bir cins, Tanzaniya və Tanzaniyanın Nguru dağlarda növlərinin bir konsentrasiya ilə şərq tropik Afrika bitişik Cənub-Şərqi Keniya, üçün doğma edir. Növlü ən yaxından son phylogenetic tədqiqatlar bu subgenus Streptocarpella birbaşa QAZINTILAR təklif ilə Streptocarpus ilə bağlıdır. Ümumi adı doğru bənövşə (Viola, ailə Violaceae) bir səthi oxşarlıq görə verilmişdir.

Μου αρέσει!

9. Кроткая - Φεβρουαρίου 15, 2011

😯 βάζει η άουρα σκυλάδικα???? τι μου λες?!

Μου αρέσει!

10. renata - Φεβρουαρίου 15, 2011

Νια, το βρήκες, Τη θυμάσαι; Ήταν συμμαθήτριά σου η γιαγιά! 😛

Είμαι καλοσυνάτη και γλυκομίλητη σε κανονικούς ανθρώπους, δλδ όλους πλην μούργου.

Μου αρέσει!

11. renata - Φεβρουαρίου 15, 2011

Ναι, το βρήκες, Τη θυμάσαι; Ήταν συμμαθήτριά σου η γιαγιά! 😛

Είμαι καλοσυνάτη και γλυκομίλητη σε κανονικούς ανθρώπους, δλδ όλους πλην μούργου.

Μου αρέσει!

12. Aura Voluptas - Φεβρουαρίου 15, 2011

Η ειρωνική ελληνική λαϊκή ρήση «είναι όλες ένα μάτσο βιόλες» αποδεικνύει τη σημασία του άνθους που επέλεξε να ανεβάσει ο Μούργος για να μας πασάρει άλλο ένα ποστ άξιου πολλαπλών και εξακολουθητικών χασμουρητών . 👿

Η δε άποψη που έχει για τα τραγούδια που ανεβάζω στο αξιοπρεπές βλογ μου συνάδει απόλυτα με τη σχέση που έχει ο Μούργος με τη μουσική, την οποία η κρυφή κάμερα στο καθιστικό του σπιτιού του επιβεβαιώνει περίτρανα 😈 :

Μου αρέσει!

13. faros - Φεβρουαρίου 16, 2011

Καλημέρα Γιώργο !
Καλά το βάζεις το θέμα. Και μάλλον έπιασε … ναυτία τον μούργο μας … αλλιώς ΔΕΝ εξηγείται αυτό το … πως να το πει κανείς … το «σχόλιο» υπ. αριθ. 8 !!! 😆 😆 😆

Καλημέρα και στους υπόλοιπους.

υ.γ. μούργε ξεκόλα λίγο με τις πληρωμές …
αφ΄ενός δεν πρόκειται να πάρεις … δεκάρα, αφ΄ετέρου δείχνεις … δραχμοφονιάς (άντε να πεις … ευρωφονιάς !!!) 😆 😆 😆

Μου αρέσει!

14. silia - Φεβρουαρίου 16, 2011

Όμορφα λουλούδια …
Εμένα όμως μου προκαλούν μια αόριστη μελαγχολία . Ίσως γιατί συνειδητοποιώ , ότι … γερνάω :

——————————
ΥΓ.1. Αυτή η απάντηση σου στην An-Lu , κάτι σε … σχιζοειδή συμπεριφορά μου φέρνει (άντε ας θυμηθούμε και λίγο την Ιατρική) . Να το προσέξεις .
ΥΓ.2. Μου λείπεις

Μου αρέσει!

15. ΠΙΩΜΕΝΟΣ - Φεβρουαρίου 17, 2011

Στην Τραβιάτα εξιστορείται η θλιβερή ιστορία της νεαρής εταίρας που θυσιάζεται για να λυτρώσει τον αγαπημένο της Η Βιολέτα, σύμφωνα με τα λεγόμενα του Βέρντι, έπρεπε να είναι «νέα, με ωραία σιλουέτα και να τραγουδάει με πάθος» Η κοινωνία όμως δεν συγχωρεί τον αμαρτωλό της βίο και την καταδικάζει σε θάνατο. Η Βιολέτα Βαλερύ είναι μια εταίρα με ηθικό σθένος και αληθινά συναισθήματα που με τη θυσία της μετατρέπεται σε ηρωική μορφή Το αμάρτημα της Βιολέτας είναι ακόμη μεγαλύτερο επειδή, σε αντίθεση με προηγούμενες ηρωίδες του ρομαντισμού, προσπαθεί να αλλάξει τη ζωή της. Η ΤΡΑΒΙΑΤΑ ΤΟΥ ΜΟΥΡΓΟΥ. Είναι μια παραστρατημένη Βιολέτα του βουνού και της στάνης που θυσιάζεται μπροστά στο φακό του για να τη μετατρέψει σε ηρωίδα της λάσπης.

Μου αρέσει!

16. Aura Voluptas - Φεβρουαρίου 17, 2011

Ποιός πήγε κι άδειασε την κάβα της Λάσπης εεεεε ????? 👿 👿 👿

Μου αρέσει!

17. Γιώργος Κατσαμάκης - Φεβρουαρίου 17, 2011

Αυτός ο πιωμένος είναι καινούριος εδώ; Πολύ αεράτος μπήκε. Καλησπέρα νεαρέ μου.

Μου αρέσει!

18. faros - Φεβρουαρίου 18, 2011

Καλημέρα σας !

Μου αρέσει!

19. Кроткая - Φεβρουαρίου 18, 2011

αυτός ο πιωμένος δεν πρέπει να είναι καινούριος, μου οσμίζεται βρομοδουλειά και μάλιστα ξεμέθυστη.

Μου αρέσει!

20. renata - Φεβρουαρίου 18, 2011

Πολύ μουργίζει ο «πιωμένος»!

Μου αρέσει!

21. renata - Φεβρουαρίου 18, 2011

Θα ‘λεγα πως σχεδόν «λακωνίζει».

Μου αρέσει!

22. μούργος - Φεβρουαρίου 18, 2011

@9. Кроткая, βγαζεις εσυ καλες φωτο???? τι μου λες?! 😛 😛
.
@10. renata , ρενατα, μου δειχνεις ενα κανονικο ανθρωπο; 😛
[και τελος παντων τι θα πει «κανονικος;»
αμαν με αυτα τα στερεοτυπα 😛 ]
.
@12. Aura Voluptas, αουρα δεν εχουν ολοι την ιδια γνωμη με σενα π.χ.
το δικο σου «πολλαπλών και εξακολουθητικών χασμουρητών» για αλλες και αλλους μπορει να ειναι «οργασμων» 😛
.
ο τυπος στο πιανο ειναι απαιχτος [μακρινο ξαδερφι θα ειναι]
και φωναρα ε;
.
@13. faros , ρε φαρε σαν τον παπατρεχαγυρευε κανεις [τον παπακωσταντινου εννοω]
ακου δεν θα παρω φραγκο [αν δεν πληρωσεις φαρε ξεχνα το το οικοπεδακι στη σαμοθρακη λεμε]
.
@14. silia , σιλια παλι κοπλιμεντα θελεις ε;
[ακου γερναω]
.
ωραιο το βιδεο αλλα να ειχε και και καμμια βιολετα φωτο!
.
η απαντηση στη λου εγινε ετσι, για τη σιγουρια στο σχολιο της οτι ξεχασα τις αφρικανικες φεικ βιολετες
αφου βρηκα το κειμενο-απαντηση ειπα να το της δωσω και σε καμμια δεκαρια γλωσσες μπας και το εμπεδωσει [ξανθια γαρ, οποτε μη νομισεις οτι της κοβει και πολυ]
.
σχιζοειδης προσωπικοτητα εγω; 😯
διαμαρτυρομαστε εντονα [ ο μουργος ο 1ος, ο μουργος ο 2ος κοκ μεχρι τον μουργο τον 12ο, εγω, τελυταια ειμαι ο γκαντεμης μουργος ο 13ος]
.
σιλια εχω απλωσει πολυ τραχανα αυτο τον καιρο οποτε η παρουσια μου στο τσαντηρι της λασπης θα ειναι για ενα διαστημα ασταθης.
θα ανεβασω φωτο οταν εχω ολοκληρωμενη εικονα απο το κτηματακι που αναστηλωνω πανω στα ορη και στα αγρια βουνα]
.
@15. ΠΙΩΜΕΝΟΣ, λοιπον παιδια να το ξερετε: εχετε κανει εγκλημα.
ριχνετε οτι βρειτε στα ποτα του αρχαριου και ο ανθρωπος εχει ξεφυγει τελειως.
αφου σας ειπα δεν τα σηκωνει και πολυ ο ερμος.
ο αθεοφοβος, οπερα μου την εκανε την βιολετουλα μου. πως δεν ειπε οτι μας κανει και υποκλιση στην τελευταια φωτο!
[συνηθως οταν ξεμεθαει την αλλη μερα δεν θυμαται τιποτα αλλα οι ρουφιανοι της λασπης βρισκουν αμεσως καθε ψευδωνυμο σχολιο]
ακου τραβιατα του μουργου!!!
.
@16. Aura Voluptas, ρωτας και απο πανω ε; 👿
δεν φτανει που ριξατε οτι μπαχαρια βρηκατε μεσα στο βαρελι με το κρασι, μετα βαλατε τον κακομοιρο τον αρχαριο να το πει [ασπρο πατο του φωναζατε συνεχεια. τωρα γυρναει στα παλια ποστ και τραγουδαει οπερα]
.
@17. Γιώργος Κατσαμάκης, γιωργο, ο αρχαριος ειναι [και δεν ειναι καινουργιος]
.
το κεφατος το καταλαβαινεις ε; [τοσο που ηπιε και δεν το λες και το καθαροτερο κρασι αυτο που κυκλοφορει στη λασπη]
[η σελ και η bp μας θεωρει ανταγωνιστες]
.
@18. faros , φαρε συνεργειο της λασπης με μηχανικους ηδη μετραει το οικοπεδακι σου 😛
.
@19. Кроткая , λαγωνικο εισαι κροτ [δες απαντηση στη αουρα]
και του εχω πει του αρχαριου 500 φορες: μη πινεις οτι σου δινουν. δεν εισαι ο γιωργακης]
.
@20. renata , ρενατα, θα αρχισω να κοστολογω και τη χολη που ριχνετε εδω μεσα .
ακου μουργιζει ο αρχαριος [ειναι απο αλλο ανεκδοτο αυτος]
.
@21. renata , ρενατα, μη παιξεις λοτο αυτη τη βδομαδα [δεν ειναι η τυχερη σου] 😛

Μου αρέσει!

23. renata - Φεβρουαρίου 18, 2011

Μα το σπασμένο λινκ του λέει kalogonia. Δε φταίω εγώ μετά! 😛

Κανονικός άνθρωπος είναι ό,τι δεν είσαι εσύ! Μουαχαχα! 😛

Μου αρέσει!

24. Aura Voluptas - Φεβρουαρίου 18, 2011

A ! Τότε να του δώσουμε να πιεί κι άλλο . Είναι πιο διασκεδαστικός από τις βιολέτες σου ! 😛

( αυτό πάλι με τον οργασμό μ’έστειλε … Μπορώ να φανταστώ διάλογο «Tι έχεις μωρό μου ?» «Μωρό μου απόψε δεν τα καταφέρνω και πολύ καλά … Θέλουμε βοήθημα . » » Τι να κάνω ? » » Δεν βάζεις να δούμε εκείνο το ποστ με τις βιολέτες ? Την τελευταία φορά που το είδαμε έκανα ρεκόρ, 7 κορυφώσεις » )

Μου αρέσει!

25. scalidi - Φεβρουαρίου 19, 2011

Υπέροχες οι φωτογραφίες σου όπως πάντα. Δεν μου θυμίζει καθόλου τις βιολέτες που βρίσκουμε στους κήπους (και στον επιτάφιο, επίσης)… Με προβλημάτισες, νομίζω ότι δεν έχω δει ποτέ από κοντά αυτό το άνθος, είναι δυνατόν;
(Οπως πάντα από άλλο πλανήτη τα σχόλιά μου σε σχέση με τα προηγηθέντα… 😉

Μου αρέσει!

26. faros - Φεβρουαρίου 20, 2011

Μούργε, συμμετέχεις βλέπω στο πλιάτσκο που ετοιμάζει ο γιωργάκης !!!!!!!!!!

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΟΙΚΟΠΕΔΟ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ !
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ !

Καλημέραααααααααα !

υ.γ. ακόμα μυρίζει το θειάφι …

Μου αρέσει!

27. faros - Φεβρουαρίου 21, 2011

Καλημέρα, Καλή Βδομάδα !

Μου αρέσει!

28. Γιώργος Κατσαμάκης - Φεβρουαρίου 21, 2011

Εγώ δεν ετοιμάζω κανένα πλιάτσικο….. δεν φταίω εγώ… εμένα η Σίλια μου είπε για το υπόγειο… ότι της είπε η Βέλγα πως το Μπαλόνι θέλει να φέρω τα κρασιά γιατί η Ιδιαιτέρα επιβουλεύεται το οικόπεδο του Φάρου, αλλά η Αύρα μου είπε πως θα με βοηθήσει να πάρουμε τα ποτά και τη φριτέζα του Κωστή… και εγώ τώρα την περιμένω να έρθει γιατί φοβάμαι μόνος μου τα σκοτάδια και πέρασε ο Φάρος και με είδε και λέει τώρα ότι εγώ κάνω πλιάτσικο γιατί και αυτός κατέβαινε στο υπόγειο για τα κρασιά γιατί μαζί τα πίνανε με τον καινούριο που είναι πιωμένος. Μαζί τα ήπιανε, δεν φταίω εγώ…

Μου αρέσει!

29. Aura Voluptas - Φεβρουαρίου 21, 2011

Γιώργο, είμαι κάργα συναχωμένη και δεν θέλω να κολλήσω κανέναν 😉

Ένα μπράντυ ζεστό παρακαλώ !

Μου αρέσει!

30. Γιώργος Κατσαμάκης - Φεβρουαρίου 21, 2011

Έφτασεεεεεεε…. (να πάρε και ένα μαντηλάκι με άρωμα ευκαλύπτου)

Μου αρέσει!

31. αγκνιρα - Φεβρουαρίου 21, 2011

πρώτο 😯
Καλά, ακόμα και οι βιολέτες του ποζάρουν του Μούργου;;; 😆

δεύτερο 😯
Τι γίνεται εδώ μέσα; Φτου Λασπιώτες και Λασπιώτισες, για να δω μπας και σας ξεβασκάνω λίγα. Τύφλα νάχει ο Καλιγούλας με αυτά που γίνονται εδώ μέσα 😀

Μου αρέσει!

32. faros - Φεβρουαρίου 21, 2011

Α ρε Γιώργο άπαιχτε !

Αν και, μεταξύ μας, λίγο σαν το γνωστό (υπ΄αριθμ. 8.7) παραλήρημμα του Μούργου φέρνει … 😀 😀 😀

Γεια σας !

Μου αρέσει!

33. μούργος - Φεβρουαρίου 21, 2011

@23. renata , ρενατα, αν ειχες παει στρατο στο 2ο γραφειο θα σε ειχαν βαλει. αμαν!!! 👿
.
@24. Aura Voluptas, μη του δινετε αλλο λεμεεεε.
θα μας τρελλανει στη οπερα, γιδες θα ανεβαζω, οφηλιες θα βλεπει!
.
καλα κανεις και το φανταζεσαι. 😛
αν ανεβασω τα μειλ που μου εχουν στειλει δυστυχισμενοι ανθρωποι που βρηκαν την υγεια τους με τα ποστ μου και με ευχαριστουν, θα παθετε ολοι την πλακα σας.
η επιστημη εχει σηκωσει ψηλα τα χερια και τα ποδια της. τα περισσοτερα σεχολογικα ινστιτουτα πριν αρχισουν θεραπεια τους δινουν το λινκ της λασπης οταν αδυνατουν τα ΑΝΟΡΘΩΣΟΥΝ 😆 το ηθικο των ασθενων
[οι καυκαληθρες να δεις ποσους εχουν βοηθησει 😆 ]
.
@25. scalidi , σταυρουλα, και αυτες σαν τις αφρικανικες βιολετες ειναι, δηλ. φεικ.
δεν εχω καταλαβει γιατι τις λενε βιολετες.
αυτες που λες εσυ ειναι οι matthiola annua [ψαξε στο γουγλη]
.
να ψαξεις να τη δεις και απο κοντα.
και κυριως να την μυρισεις.
απο τα πιο εκλεκτα αρωματα που κυκλοφορουν στη φυση [να φανταστεις οταν θελουν να νοθεψουν το αιθεριο ελαιο της βιολετας που βγαινει πολυ δυσκολα απο τα ανθη, βαζουν αιθεριο ελαιο απο ιριδα που ειναι πιο φτηνο.
αυτο που κυκλοφορει στην αγορα ειναι το αιθεριο ελαιο απο τα φυλλα της.
.
[με βγαζεις απο τη δυσκολη θεση να στο πω εγω.
αλλα αντ’ αλλων το σχολιο σου.
καμμια συναφεια με τα σχολια των αλλων εκλεκτων θαμωνων]
.
@26. faros , φαρε στην αναμπουμπουλα χαιρεται ο μουργος. [οτι αρπαξουμε και μεις, ολα ο γιωργακης και η παρεα του θα τα φαει;]
.
θειαφι σου μυριζει; [ ο δυσμοιρος ο μπαρμπας θα αεριστηκε παλι]
.
@27. faros , φαρε, καλη εβδομαδα θα ειναι οταν ακουσουμε τη μηχανη απο το ελικοπτερο με το γιωργακη μεσα
.
@28. Γιώργος Κατσαμάκης, γιωργο μαλλον την επαθες και συ. προφανως ηπιες απο τα ποτα που εφτιαχναν για τον αρχαριο οι μαγισσες της λασπης.
[ο γιαδικιαρογλος της λασπης εγινες 😆 ]
.
@29. Aura Voluptas, αουρα αν εχεις τη γνωστη γριππη να τσακιστεις να φυγεις απο το μαγαζι. 👿
3 θαμωνες εμειναν , δεν μα μου τους πεθανεις και αυτους [εσυ ως γνωστον δεν θα παθεις τιποτα. κακο σκυλι κλπ κλπ]
.
και ποσων οκτανιων σορυ…. αστερων το θες το μπραντυ;
[εχετε ξεφυγει λεμεεεεε]
.
@30. Γιώργος Κατσαμάκης, οριστε, βρεθηκε και το γκαρσονι [γιωργο, η αουρα θα πρεπει να φυγει αμεσα απο την πορτα του μπλογκ αλλιως θα φυγει απο τα παραθυρα. πως τοπε αυτος ο καλοκαγαθος υπουργος, προστατης της υγειας μας, για τους μεταναστες οτι ειναι εστια μολυνσεων.
τελικα μονο η αλητεια ειναι φτηνη στους καιρους μας. προσφερεται αφειδως απο παντου.
.
@31. αγκνιρα, κοιτα αγκνιρα οι βιολετες ειναι πολυ σεμνα και ντροπαλα λουλουδια.
μου βγηκε η ψυχη για τη φωτογραφιση.
τελικα αν τις προσεξεις μαλλον προστυχες βγηκαν στη φωτογραφιση [ολα μου τα εδειξαν οι βρωμιαρες] 😆
.
αστα αγκνιρα απο τη στιγμη που διαβασα τα σχολια σταυροκοπιεμαι συνεχεια [φωτια θα πεσει να μας καψει και καλα να σας καψει εσας, εμενα τον αθωο γιατι;]

Μου αρέσει!

34. lowongan - Σεπτεμβρίου 20, 2015

lowongan

Viola odorata (Βιολέττα η εύοσμος ή ένα μάτσο βιόλες) | Λάσπη στ’ αστέρια

Μου αρέσει!


Σχολιάστε

