jump to navigation

AfroCubism – Jarabi (απλά, αριστούργημα!) Ιανουαρίου 26, 2011

Posted by μούργος in Μουσική, Music, Video.
trackback

Μια μουσική συνάντηση σπουδαίων μουσικών από την Κούβα και το Μαλί.
Αν κουραστήκανε τα αυτιά σας από την τόση χυδαιότητα που κυκλοφορεί γύρω σας, βρείτε κατεπειγόντως αυτόν τον δίσκο: AfroCubism 2010.
[μας ξέφυγε όταν κυκλοφόρησε το Νοέμβριο αλλά, ας είναι καλά ο slowtrain που μας τον υπέδειξε]
Συμμετέχουν οι:
Eliades Ochoa – Vocals, acoustic guitar
Kasse Mady Diabaté – Vocals
Lassana Diabaté – Balafon
Toumani Diabaté – Kora
Bassekou Kouyate – Ngoni, ngoni ba
Djelimady Tounkara – Electric guitar

José Ángel Martínez – Double bass
Jorge Maturell – Congas, bongos, cowbell
Baba Sissoko – Talking drum
Eglis Ochoa – Maracas, guiro, chorus vocals

Fatoumata Diawara – Chorus vocals
Osnel Odit – Chorus vocals, acoustic rhythm guitar
Luis Bargaza – Chorus vocals
Jesús Bello Díaz – Chorus vocals
Virgilio Valdes – Chorus vocals, maracas

Περισσότερα εδώ.

Afrocubism – Para Los Pinares Se Va Montoro

AfroCubism – Keme Bourana

AfroCubism – Djelimady Rumba

AfroCubism – Bensema

==============================================================
BONUS TRACK

Μαγικό

Nyanafi [Strings Tradition]

Album – Strings Tradition

Mamadou Diabate :Kora
Ustad Shujaat Husain Khan :Sitar
Lalgudi Gjr Krishnan :Violin
Gouri shankar :Tabla
Murali Trichy :Ghatam

Σχόλια»

1. faros - Ιανουαρίου 26, 2011

Μμμ, ναι, Καλημέρα !

Μου αρέσει!

2. slowtrain - Ιανουαρίου 27, 2011

Μουργο, στο εστειλα αντι ευχαριστω για τους τελευταιους καυγαδες που καναμε τηλεφωνικα (εμενα δεν μου αρεσε, προτιμω το τελευταιο του Μακροπουλου)

Μου αρέσει!

3. slowtrain - Ιανουαρίου 27, 2011

Αν σας αρεσουν τα τριτοκοσμικα για τουριστες ψαξτε και για αυτο The Taal Tantra Experience – Sixth Sense (2010), τωρα αν βαρεθηκατε κ θελετε λιγη σοβαρη electronica ακουστε
Interkosmos – Interkosmos (2009) εγω παντως μιξαρω μακροπουλο τωρα.

Μου αρέσει!

4. μούργος - Ιανουαρίου 27, 2011

@1. faros , φαρε το μμμμ.. τι σημαινει; [δεν σου αρεσαν;] 😛
.
@2. slowtrain , ρε καρβουνιαρη [στο μυαλο], αν ειναι να στελνεις τετοιους δισκους καθε φορα που σε μπενιλικωνω, να το κανω πιο τακτικα τοτε 😛
[ζωον, βοδι ορθιο!!! πιανει και με τα σχολια αυτο;]
.
@3. slowtrain, χοχοχο μη λες μεγαλες κουβεντες καρβουνιαρη.
τα εμαθες φανταζομαι για τη συνεργασια μακροπουλου με τον Ali Farka; 😛
[θα τα ψαξουμε τα ασματα]

Μου αρέσει!

5. faros - Ιανουαρίου 28, 2011

Καλά, ρε μούργε, όταν εσύ τρως ένα νόστιμο φαγητό ή πίνεις ένα νόστιμο ποτό, τι κάνεις ;;;;;;;;;;;;;

Δεν κάνεις μμμμμμμ !
Τι κάνεις … γρρρρρρρρρρρρρρ ;;;;;;;;;

Μου αρέσει!

6. teokaf - Ιανουαρίου 29, 2011

The Dude: Jesus, man, could you change the channel?
Cab Driver: Fuck you man. If you don’t like my fuckin’ music get your own fuckin’ cab!
The Dude: I had a rough…
Cab Driver: I pull over and kick your ass out!
The Dude: Come on, man. I had a rough night and I hate the fuckin’ Eagles, man!

Μου αρέσει!

7. faros - Ιανουαρίου 29, 2011

Καλό Σαββατοκύριακο !

Και, Καλημέρα !

Μου αρέσει!

8. faros - Ιανουαρίου 30, 2011

Καλά … κουκούλια !!! 😀

Μου αρέσει!

9. faros - Ιανουαρίου 31, 2011

Αυτάάάάάά !

Μου αρέσει!

10. faros - Ιανουαρίου 31, 2011

Καλημέρα !

Μου αρέσει!

11. faros - Ιανουαρίου 31, 2011

Καλή Βδομάδα !

Μου αρέσει!

12. μούργος - Ιανουαρίου 31, 2011

@5. faros, φαρε θα μας τρελλανεις;
δηλ. θελεις να πεις οτι τα ακουσες τα τραγουδια και σου αρεσαν; [να ανοιξουμε σαμπανια]
[μμμμμμ… κανουν και οι αγελαδες] 😛
.
@6. teokaf , μπαρμπα δεν ειναι eagles λεμεεε [παει αποχαζεψε ο ερμος]
.
@7.-11 faros ξηλωσου φαρε [καταλαβες ποσο θα σου κοστιζουν αυτα τα σχολια]

Μου αρέσει!

13. MaRaGen - Φεβρουαρίου 1, 2011

Γειά σας παλικάρια….

πολύ ωραία κομμάτια…..congrats!

Μου αρέσει!

14. μούργος - Φεβρουαρίου 2, 2011

@13. MaRaGen , μαρα λεγε με μουργο [ολοι οι υπολοιποι ουτε να το φτυσουν αυτο το εξαισιο ποστ]

Μου αρέσει!

15. teokaf - Φεβρουαρίου 2, 2011

Η Μάρα είναι Θεά, ακούς παλικάρια. Μισό λεπτό να συνέλθω από τα γέλια.

Ρε Μάρα παλικάρι δεν έχουν πει τον Μούργο ούτε το 1729 που ήταν 20 χρονών ( απολειφάδι, στραβοχιμένο λουκουμά, πατομπούκαλο κλπ Ναι αλλά παλικάρι ποτέ).

Αιντε άιντε

Μου αρέσει!

16. αγκνιρα - Φεβρουαρίου 2, 2011

@teo 😆 😆 😆 😆

Μου αρέσει!

17. μούργος - Φεβρουαρίου 8, 2011

@15. teokaf , μπαρμπα μη χτυπιεσαι πολυ απο τα γελια [τις νοσοκομες λυπαμαι που θα τρεχουν να σε καθαριζουν παλι]
.
@16. αγκνιρα , μη δινεις θαρρος στον σκατογερο!

Μου αρέσει!


Σχολιάστε

