jump to navigation

Calexico – Mi Vida Y El Circo Δεκέμβριος 16, 2010

Posted by μούργος in Μουσική, Music, Video.
trackback

Νέος και υπέροχος δίσκος: Circo – A Soundtrack by Calexico (2010). Μου θύμισε σε πολλά σημεία Χατζιδάκι.

Calexico – Mi Vida Y El Circo

Περισσότερα εδώ.

Επειδή δεν βρήκα άλλα κομμάτια από το circo, 2 κομμάτια από τον προηγούμενο πολύ καλό «Carried To Dust» (2008).
Το «The News About William» είναι πανέμορφη ακουστική έκδοση και έγινε φέτος.

«Two Silver Trees» by Calexico

Calexico – The News About William (Acoustic)

Σχόλια»

1. renata - Δεκέμβριος 16, 2010

11 ποστ μαζεμένα ???? Δεν πας καθόλου καλάααα (στην έχει δώσει η ΠΡέβεζα, το καταλάβαμε) 😛

Πάντα βγάζουνε ωραία κομμάτια οι Calexico!
Κάνα τόρεντ για το δίσκο ξέρουμε;

Μου αρέσει!

2. faros - Δεκέμβριος 16, 2010

Κατά την μετακόμηση το … έπαθες ;;; 😆

renata: Αλήθεια, 11 είναι ;;;;;;;;;;;;;;;;;
(σιγά μην τα είδα όλα)

Άντε … γεια !!!!!!!!!!!

Μου αρέσει!

3. σεφ - Δεκέμβριος 16, 2010

μήπως θες να ξεχάσεις τον εν βλακωνία βίο και πολιτεία σου και αποφάσισες να τον στείλεις στην 3η σελίδα; τεσπα, χρωστάω μια ρύθμιση, χρωστάς πιτόγυρους οκ?

Μου αρέσει!

4. renata - Δεκέμβριος 16, 2010

Φάρε, ναι!

Σεφ, πολλοί να ΄ναι οι πιτόγυροι για να τον πονέσει ο λογαριασμός! 😉 Και μετά θα κλαίγεται» του στυλ «εγώ ρε παιδιά δεν έφαγα τίποτα». (έχω φωτο-ντοκουμέντο μ αυτή τη φράση-έκφραση) 😉

Μου αρέσει!

5. faros - Δεκέμβριος 17, 2010

renata: Ξέρεις γιατί το έκανε ; Για να μην δώσει τις απαντήσεις που έπρεπε στο προηγούμενο ποστ !!!

Εχτός φυσικά αν το έκανε για … διαφημηστικούς λόγους !!!!!!!!!

Τέλος πάντων, μούργος είναι αυτός, ό,τι θέλει κάνει !

Καλημέρα !

Μου αρέσει!

6. Кроткая - Δεκέμβριος 17, 2010

ρε συ Μούργε γιατί σπαμάρεις το ρηντερ μας?

Μου αρέσει!

7. faros - Δεκέμβριος 19, 2010

Χαθήκαν όλοι …

Μου αρέσει!

8. faros - Δεκέμβριος 19, 2010

Μόλις είδα τη … μαγκιά του μούργου που μας λέει να μην περιμένουμε σχόλια …

Μήπως να ξανασκεφτούμε εκείνη την απεργία ;;;;;;;;

Λέω, τώρα , …

Μου αρέσει!

9. White Filly - Δεκέμβριος 19, 2010

😯 πω-πω! Ρενάτα και Φάρε έχετε δίκιο! (μεγάλη ζημιά έκανε αυτή η μετακόμιση..)

κοίτα Μουρξ, ο γιατρός μου είπε να σε αφήσω στην ησυχία σου να αναρρώσεις από το σοκ…οπότε «ναι, καρδουλίνι μου, ό,τι πεις εσύ» 😛 (μπορείς να διαβάσεις την πρόταση ξανά και ξανά… γιατί τέτοια λόγια ΔΕΝ θα ξαναδιαβάσεις)

κατά τα άλλα φεύγω βιαστικά και λέω μια χαμογελαστή ΚΑΛΗΜΕΡΑ σε όλους! 😀

ΥΓ: θα απεργήσουμε??

Μου αρέσει!

10. faros - Δεκέμβριος 19, 2010

White Filly: Εμ, τι άλλο μας μένει να κάνουμε ;;;;;;;;;;;

Μου αρέσει!

11. μούργος - Δεκέμβριος 19, 2010

@1. renata , ε ρενατα ειχα καιρο να ανεβασω ασματα και μαζευτηκαν αρκετα.
τα εβαλα και ξεμπερδεψα!
.
ξερω 8)
.
@2. faros , φαρε με εντυπωσιαζεις.
ημουν σιγουρος οτι θα τα ακουγες ολα 😆
.
@3. σεφ ,γι’ αυτο μου αρεσεις βρε λαδεμπορα
που εχεις υψηλες απαιτησεις για την τεχνη σου
[κανονισε απο αυριο, μαλλον βρηκα τι φταιει, ε, τι σοι διπλωματουχος θα ημουνα]
.
@4. renata , ρενατα αμα φαει πολλους ο λαδεμπορας θα σκασει [προσεχει και τη φορμα του τρομαρα του]
.
@5. faros, οχι ρε φαρε, εκτος απο το τρεξιμο ηταν και τα γενικοτερα γεγονοτα, απεργιες, πολιτικα που δεν αφηνουν και πολλα περιθωρια για πλακα.
θα επανελθουμε δριμυτεροι [ελπιζω]
.
@6. Кроткая , αααααααα, ουτε κουβεντα για το αριστουργημα των calexico; 👿
.
@7. faros. φαρε μας πηρε η κατω βολτα
.
@8. faros , εννοουσα φαρε στα προηγουμενα ποστ, οχι το τελευταιο, ααααααααααα!
.
@9. White Filly, ειναι και αυτο φοραδιτσα [ακομη λακωνικα σκεφτομαι].
.
τι απεργια να κανετε; η λασπη ηδη εχει κυρηξει σταση πλωρωμων
.
@10. faros, καντε οτι θελετε, μονο πανο δεν θελω στη λασπη [θα μου κρυβουν τις φωτο] 😛

Μου αρέσει!

12. faros - Δεκέμβριος 20, 2010

11.2: Ξέρεις τι λέμε εδώ στην πατρίδα μου ; «Τρελός … παπάς σε βάφτισε» !!! 😀

11.5: Δηλαδή ; Δεν ισχύει το «ό,τι θέλεις κάνεις;» 😀

11.7: Πέσατε σε … κατηφόρα ;;; 😀

11.8: Κοίτα, να … εννοείς ό,τι γράφεις, να μην μπερδευόμαστε ! 😆

11.9: Μμμμμ, δίνεις … ιδέες !!! 😀 😀 😀

Καλημέρα και Καλή Βδομάδα !

Μου αρέσει!

13. faros - Δεκέμβριος 21, 2010

Πάλι … εξαφανιστήκατε ;;;;;;;;;

Καλημέρααααααααααααα !

Μου αρέσει!

14. faros - Δεκέμβριος 22, 2010

??????????????

Μου αρέσει!

15. μούργος - Δεκέμβριος 22, 2010

@12.13, 14 faros, φαρε οπως καταλαβες οι θαμωνες αρχισαν τα δραστικα μετρα: απεργια επ’ αοριστον.
εμ τους ξεσηκωσες εμ απορεις! 😆

Μου αρέσει!


Σχολιάστε

