jump to navigation

5 λεπτά ελευθερίας! Ιουλίου 25, 2010

Posted by μούργος in animals, Beach, Ζώα, Μουσική, Παραλία, Φωτογραφία, θάλασσα, Music, Photo, Sand, sea, Video.
trackback

ή σκύλος, ο καλύτερος φίλος [με το ζόρι] του ανθρώπου!

Αφού συστήθηκαν, μυρίζοντας ο ένας τον άλλον, άρχισαν μεταξύ τους ένα τρελό παιχνίδι. Εύκολα καταλάβαινες ότι τα βρήκαν.
Σύντομα όμως, εμφανίστηκαν οι ιδιοκτήτες και τα μάζεψαν.
Ο λύκος πιο εκπαιδευμένος μαζεύτηκε γρήγορα στο αφεντικό του, το ρετρίβερ το έβλεπα για ώρες να παίζει βαριεστημένα με ένα ξύλο με τα νεαρά αφεντικά του, αφού προηγουμένως έκανε 2 απόπειρες να το σκάσει ξανά για να βρει τον φίλο του.

Σχόλια»

1. faros - Ιουλίου 25, 2010

Η … «τεχνική μούργου» … εγγυάται !!! 😀

Αλήθεια ξέρεις να μιλάς … σκυλίστικά ;;; 😆

Το «γάου» τι θα πει ;;;

Καλό το βιντεάκι, αλλά δεν έχει … ήχο !!!
Δεν … μίλαγαν μεταξύ τους τα κωλεεεεεεεεε σόρι τα κοπρεεεεεεε πάλι λάθος … ουφ η ζέστη φταίει … τα σκυλάκια ;;; .)

Επίσης, γιατί δεν μας έβαλες και τα … αφεντικά τους ;;;
Μήπως γιατί … είσαι εσύ ;;;;;;; 😆

Καλησπέρα !

Μου αρέσει!

2. An-Lu - Ιουλίου 25, 2010

Εμ!!! Ο ρέτης (το ρετριβερ ντε!) ηθελε σκυλίσια κοινωνικοποίηση και ουχί ανθρώπινη!
Εσυ που ήσουν; Δεν σε παίζανε;

Μου αρέσει!

3. renata - Ιουλίου 25, 2010

Συμπαθή τα σκυλάκια,αλλά πιο πολύ ο ρέτης ! 🙂

Γοργονίτσα μου, σιγά μην τον πλησιάζανε! 😛 😆 😆

Μου αρέσει!

4. μούργος - Ιουλίου 25, 2010

@1. faros , φαρε υπαρχει ηχος και μαλιστα ειναι φοβερο κομματι [απο τον νεο δισκο των thievery corporation]
[τους ακους φανταζομαι 😆 😆 ]
.
τηνγ λωσσα των σκυλως την γνωριζω αριστα αλλα οχι τη γραφη της [ειναι πολυ δυσκολη]
.
δεν εχω σκυλι φαρε [ξενα ειναι]
.
@2. An-Lu, χμμμμμ το οτι με εμπιστευτηκαν για τη φωτογραφηση δεν σου λεει τιποτα λου; [τους εξηγησα οτι θα ανεβουν στο γιουτουμπι και ετσι εξηγειται η τρελλη χαρα τους]
.
@3. renata , χμμμ ρενατα το ρετριβερ ομορφο ειναι αλλα λιγο χαζοβιολης [παρα τα οσα λενε για την εξυπναδα τους]
.
μετα τη φωτογραφιση ειχαν εξτρα μεριδα με κριτσινια ολικης αλεσης 😛

Μου αρέσει!

5. κωστής - Ιουλίου 26, 2010

«τηνγ λωσσα των σκυλως» … ΜΑΑΑΑΑΛΙΣΤΑ Μούργε! Λογικά αυτό το παθαίνει όταν έχει μιλήσει για πολύ ώρα την σκυλόγλωσσα και επανέρχεται στην πραγματικότητα των Ελληνικών. 😛

Μ’ άρεσε πολύ ο εναλλακτικός τίτλος … Πόσο αλήθεια, δυστυχώς!

Μου αρέσει!

6. faros - Ιουλίου 26, 2010

Σοβαρά ;;;;;;;;;;;;;;;
Δεν ξέρεις να … γράφεις ;;;;;;;;;;
Τότε, τίποτα δεν γνωρίζεις … Γιατί και στα … προφορικά … κόβεσαι !!!!!!!!

Όχι δεν τους ακούω !!!
Τι με πέρασες …

Καλημέρα, Καλή Βδομάδα !

Μου αρέσει!

7. Кроткая - Ιουλίου 26, 2010

απλά κριτσίνια?! ούτε ένα φιλέτο?
τσίπη!

Μου αρέσει!

8. Aura Voluptas - Ιουλίου 26, 2010

Eυτυχώς που τα 5 λεπτά ελευθερίας ήταν τελικά 1:26 στο όριο δλδ πριν από την απόλυτα βαρεμάρα . Ουφ …

Μια χαρά είναι οι Th. Corp. αλλά το συγκεκριμένο θυμίζει μουσική ασανσέρ, άντε και ρεσεψιόν . Έτσι περιμένεις να έχεις views Μούργε ?? Έπρεπε να βάλεις ΑΥΤΟ :

Μου αρέσει!

9. antidrasex - Ιουλίου 27, 2010

Γουφ.
Δεν αφήνεις τα σάπια Μούργο, που «τα φώναξαν οι ιδιοκτήτες τους και μαζεύτηκαν»?
Έχεις τα πλάνα από τη συνέχεια και σκοπεύεις να τα βγάλεις σε DVD στα σκυλοπερίπτερα με τα σκληρά σκυλοπορνό.
Γουφ.

Μου αρέσει!

10. faros - Ιουλίου 27, 2010

Καλημερούδια !

Μου αρέσει!

11. κωστής - Ιουλίου 27, 2010

… mornin’ !!

Μου αρέσει!

12. μούργος - Ιουλίου 27, 2010

@5. κωστής, κωστη μπαμπινιωτης ειναι το επιθετο σου; [αααα, καλοκαιριατικα! ] 👿
.
@6. faros , φαρε τοσα ξερεις τοσα λες!
η γραμματικη της γλωσσας των σκυλων ειναι παρα πολυ δυσκολη
[ειναι πολυ ευκολο να μπερδεψεις τους χρονους. και φαντασου εσυ να γαυγιζεις σε εξακολουθητικο μελλοντα και ο κοπρος να σου απανταει σε υπερσυντελικο [φανταζεσαι συνεννοηση; ]
.
@7. Кроткая , εχεις δικιο βρε κροτ, πως δεν το σκεφτηκα!!
την αλλη φορα μαζι με την πετσετα και το μαγιω θα εχω και μισο κιλο σπαλα στο σακκιδιο
[εχε χαρη που εισαι χιλιομετρα μακρυα απο ελληνικη θαλασσα ενω εγω ειμαι διπλα 😛 ]
.
@8. Aura Voluptas 😆
ελεος αουρα, που το βρηκες αυτο το τραγουδι [ο θεος να το κανει] και οσο σκεφτομαι πως το αριστουργημα το δικο μου το εχουν δει λιγοτερα απο 100 ατομα ενω αυτο το ανοσιουργημα εκατομμυρια ]
υ.γ.
χοχο
το τραγουδι ειναι στο νεο ost απο ταινια που γυρισε ο ενας εκ των δυο και ειναι παλιο. ειναι το finito του Tony Hatch
.
@9. antidrasex, αντιδραστικε αυτα τα βιντεο θα ανεβουν στη καλωδιακη λασπη [δεν κανουν για το μπλογκ]
οι συνδρομες αρχισαν, βιαστειτε! 😛
.
@10. faros , φαρε, τα λεμε σε 2 μερες [την κανω εκτατως]
.
@11. κωστής, κωστη, πολυ κουρασμενο σε βρισκω [παλι πεστροφες κυνηγουσες;]

Μου αρέσει!

13. Кроткая - Ιουλίου 27, 2010

Ααααα, φεύγει ο Μούργος? Γιούπι! ώρα γι γλέντια!

Αντιδρασοτέτοιε, και πού είσαι ακόμα!!!

Μου αρέσει!

14. faros - Ιουλίου 27, 2010

Μούργε, και … γερούνδια να χρησιμοποιεί ο σκύλος, εσύ πάλι δεν θα καταλάβεις … σκανταλαμίδα, απ΄ότι κατάλαβα εγώ !!!
Τέλος πάντων, κάνε μερικά … μαθήματα, τώρα που θα κάάάάάθεσαι δυο μερούλες !!!!!!!!! 😀

Καλή επιστροφή, μούργε !

Α και καλησπέρα !

Μου αρέσει!

15. faros - Ιουλίου 28, 2010

Μούργε δεν έφυγες μόνος σου ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Τους πήρες ΟΛΟΥΣ μαζί σου ;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Άντε καλά …

΄μέρα !

Μου αρέσει!

16. Liakada - Ιουλίου 28, 2010

Πολυ καλος ο εναλλακτικος τιτλος! Εγω γι αυτο δεν ειμαι φιλοζωη! Οι πιστοι φιλοι δεν γινονται με το ζορι!Θα σου ελεγα να γινεις γατοφιλος αλλα Μουργος εισαι! Μπορεις? ;D

Μου αρέσει!

17. faros - Ιουλίου 29, 2010

Ναι !

Μου αρέσει!

18. faros - Ιουλίου 29, 2010

Μμμμ …

Μου αρέσει!

19. faros - Ιουλίου 30, 2010

.

Μου αρέσει!

20. Aura Voluptas - Ιουλίου 30, 2010

😀

Μου αρέσει!

21. faros - Ιουλίου 31, 2010

😀 😀

Μου αρέσει!

22. faros - Αύγουστος 1, 2010

Καλημέρα, Καλό Μήνα έστω κι αν δεν … ακούει κανείς …

Μου αρέσει!

23. Kanali - Αύγουστος 1, 2010

βρε βρε, τι χαμπάρια;

Μου αρέσει!

24. Aura Voluptas - Αύγουστος 1, 2010

Καλό Μήνα !!! 😀 😀 😀

Μου αρέσει!

25. MaRaGen - Αύγουστος 3, 2010

Καλημερα παιδιά από Ελλάδα!!!

To videaki τα σπάει και οι πρωταγωνιστές επίσης…αν και θα συμφωνήσω λίγο με antidrasex, η μουσική κρύβει κάτι ερωτικό που σίγουρα δεν θα άφηνες ανεκμετάλλευτο μούργο….βγάλε ένα trailer να δούμε αν θα κάνουμε συνδρομή…τι έτσι;γουρούνι στο σακί;
άσε που δεν θα σου κοστίσει, θα έχει μειωμένο φπα, θεωρείται καλό για το κοινό και το κράτος σου κάνει χάρη…

Μου αρέσει!

26. kanali - Αύγουστος 3, 2010

πολύ καλή ιδέα!!!!
εννοώ, το γουρούνι στο σακί!!!!

Μου αρέσει!

27. μούργος - Αύγουστος 3, 2010

❗ 🙄 😛 8) 😕 😀 😈
[καπως ετσι ειμαι αυτον τον καιρο, σχολια αργοτερα]
υγιαινετε!

Μου αρέσει!

28. μούργος - Αύγουστος 3, 2010

@13. Кроткая, κροτ, η λασπη βρισκεται σε καλοκαιρινη ναρκη [οποτε τζαμπα οι χαρες σου]
.
@14. faros , φαρε και που επεστρεψα παλι φευγατος ειμαι [δεν προλαβαινω λεμε]
ετσι θα παει ολος ο αυγουστος και μαλλον και ο σεπτεμβριος
.
τα ανακτορα της λασπης θα ανοιξουν με νεο ανανεωμενο προγραμμα παλι το οκτωβρη [πρωτα ο αλλαχ]
.
@15. faros , φαρε δεν τους πηρα εγω [αυτο μου ελειπε]
δεν καταλαβες τι εγινε [αφου αδειασαν τα κελλαρια της λασπης, δεν ειχαν κανενα αλλο λογο να γυρνανε εδω]
.
@16. Liakada , χοχο ειμαι και γατοφιλος λιακαδα [αλλιως θα ειχαμε κανει σπαμ τη σιλια με το προκλητικο της αβαταρ]
.
χμμμμ.. ο υποτιτλος ειναι λιγο υπερβολικος. τα σκυλια δεν ενταχθηκαν ακριβως με το ζορι στην κοινωνια των ανθρωπων, το ηθελαν και αυτα. τα αιλουροειδη π.χ. ποτε δεν θελησαν την ανθρωπινη κοινωνια αν και πολλοι προσπαθησαν να τα ενταξουν και αυτα [εκτος τις γατες, εν μερει]
.
@17-22 . faros , φαρε κανενας δεν ειναι εδω, τζαμπα καλημεριζεις [και τζαμπα χρεωνεσαι]
.
καλο μηνα και απο μενα [και απο τον επομενο ελπιζουμε να ειμαστε πιο τακτικοι]
.
@20. Aura Voluptas , αουρα σε ποιον χαμογελας; [δεν βλεπεις που ρημαξε η λασπη, οι αραχνες εχουν κανει καταληψη]
.
@23. Kanali, καναλιωτη, σε ποιον απευθυνεσαι; [αν δεν παρεις απαντηση μη νομισεις οτι οι θαμωνες εγιναν σνομπ και δεν σου μιλανε, λουης γινανε]
.
@24. Aura Voluptas, αουρα με πολυ χαρα περινεμεις τον αυγουστο ε; [ελπιζεις σε λιγοτερη δουλεια και αδεια ε;]
.
καλο μηνα λεμεεεεεεεεε
.
@25. MaRaGen

Μου αρέσει!

29. μούργος - Αύγουστος 3, 2010

@25. MaRaGen χμμμ εφυγε καλα λαθος το σχολιο πριν σου απαντησω μαρα.
.
κατ΄αρχη ν καλη πατριδα και καλες διακοπες και κατα δευτερον μαρα ελεος τα κανατε τα αθωα σκυλακια ο τριστανος και ο ιζολδος.
μια χαρα κανανε και αυτα που ειδανε τη ρατσα τους στις διακοπες τους και παιξανε λιγακι και αμεσως φανταστηκατε ερωτες , σεχ κατω απο τον καυτο ηλιο κλπ]
.
@26. kanali, καναλιωτη απο φθινοπωρο θα μπει στο μενου της λασπης [σαν σπεσιαλ πιατο]
.
δεν ξερω ποτε θα καταφερω να κανω ποστ , μια ιδεα ηταν να ανεβασω ποστ με τη συναυλια του ρασουλη και του περιδη που παρακολουθησα προχθες και κυριως το σκεφτηκα για τα αδιανοητα ρεζιλικια του σεφ που εκανε ως φωτογραφος της συναυλιας αλλα μαλλον δεν θα ανεβει γιατι δεν ενθουσιαστηκα και πολυ με τη συναυλια
.
τελος παντων ειδωμεν!
να περνατε καλα και τα λεμε! 😀

Μου αρέσει!

30. Κωλόγρια - Αύγουστος 4, 2010

Αυτό σημαίνει ξεγνοιασιά!! Καλημέρα Μουργάκο!!

Μου αρέσει!

31. kanali - Αύγουστος 4, 2010

@29 Μουργος

καναλιωτη απο φθινοπωρο θα μπει στο μενου της λασπης [σαν σπεσιαλ πιατο]

και καμία αναφορά για χρέωση, για έξτρα χρέωση κλπ!!! ανησυχώ!!! είσαι καλά;;;;

Δες την ενημέρωση (Ιουλίου) στο http://kanali.wordpress.com/2010/03/17/spring2010/ να μάθεις τι έγιναν με τις ροδακινιές 🙂

Μου αρέσει!

32. μούργος - Αύγουστος 5, 2010

@30. Κωλόγρια , χμμμμ κωλογριουλα μεχρι να τα μαζεψουν τα αφεντικα τους ηταν ξεγνοιαστα. μετα λιγο σφιγμενα τα ειδα!
.
καλα να περασεις στην κυπρο [ευχομαι -που δεν το πιστευω- να περασουν το ιδιο καλα και οσοι συναντησεις εκει]
.
@31. kanali , καναλιωτη.δεν θελω να πανικοβαλλω τον κοσμο [δεν ειμαι γιωργακης εγω]
.
τα εκτατα μετρα της λασπης θα τα δειτε το φθινοπωρο [λιγο μετα του γαπ ωστε να μην ενοχλησουν και πολυ τα δικα μας] 😛
.
πηγα, ειδα και απηλθα! καναλιωτη, χονδρεμπορα στη λαχαναγορα σε βλεπω συντομα [εξαιρετικες οι οπωρες σου και φανατζομαι θα συμφωνουν απολυτα και οι χρυσομυγες]

Μου αρέσει!

33. White Filly - Αύγουστος 6, 2010

τι είναι τούτο;; χωρίς υπότιτλους το βιντεάκι;;
α, πα, πα.. κόβεσαι!… δεν κάνεις καλή δουλειά :-ppp

κατά τα άλλα θα ευχηθώ καλές βουτιές! (καθώς φεύγωωωωωω!!!)

καλό υπόλοιπο Αυγούστου σε όλους :-))

Μου αρέσει!

34. κωστής - Αύγουστος 7, 2010

Καλημέρα!

Επιτέλους διακοπές … Τήνος! 😀 Τα λέμε σε καμια βδομάδα … αν και απ’ ότι βλέπω το μαγαζί θα ανοίξει ξανά κατά τα τέλη Αυγούστου. 😛

Ερρρμ … την έκανα με αλαφρά!

Τσίου! 😀

Μου αρέσει!

35. Kanali - Αύγουστος 14, 2010

Ανοικτή πρόσκληση

http://kanali.wordpress.com/2010/08/14/21-8-2010-hercorfu/

Μου αρέσει!

36. Aura Voluptas - Αύγουστος 18, 2010

Εchoo … echoo … echoo … 😆

Μου αρέσει!

37. κωστής - Αύγουστος 19, 2010

1 – 2 …. φφφ …. φφφ …

Μου αρέσει!

38. Aura Voluptas - Αύγουστος 22, 2010

Test … testtt …

Μου αρέσει!

39. renata - Αύγουστος 23, 2010

ένα- δύο, ένα…

Μου αρέσει!

40. κωστής - Αύγουστος 23, 2010

τσ … τσ, τσ …. ε! ε! ένα – δύο …, ένα – δύο, ε!

Μου αρέσει!

41. faros - Αύγουστος 23, 2010

… τρία !!!!!!!!!!!

Μου αρέσει!

42. renata - Αύγουστος 23, 2010

Φτου και βγαίνω! 😛 😆 😆

Μου αρέσει!

43. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς - Αύγουστος 24, 2010

Ρενάτα, Κωστή, Αύρα και λοιποί λασπωμένοι καλημέρα!

Μάλλον είμαστε όλοι Αθήνα (?)
Αύριο ο μήνας έχει 25 🙂

Μου αρέσει!

44. κωστής - Αύγουστος 25, 2010

Ίσως και 26 … 😀

Κροτ;; Are ya there?

Μου αρέσει!

45. αγκνιρα - Αύγουστος 26, 2010

Γεια σας και χαρά σας!

Μου αρέσει!

46. faros - Αύγουστος 27, 2010

αγκνιρα, πως … αισθάνεσαι … μόνη εδώ ;;;;;;;;;;; 😀

Μου αρέσει!

47. faros - Αύγουστος 28, 2010

Καλημέρα, Καλό Σαββατοκύριακο !

Μου αρέσει!

48. μούργος - Αύγουστος 29, 2010

εκλεκτοι θαμωνες, μπηκα βιαστικα να δω πως ειναι το μαγαζι, να σας πω ενα γεια γιατι μου λειψατε -λεμε τωρα- και να ανεβασω κανα ποστ [βιαστικο εννοειτε].
το μαγαζι παει κατα διαολου. [οπως η ελλαδα ενα πραγμα].
ειμαι στη μπριζα εδω και καιρο και θα ειμαι ακομη για αρκετο χρονο.
καλο φθινοπωρο σε ολους και να περνατε οσο μπορειτε καλα. 😀
τα λεμε!

.
@33. White Filly , φοραδιτσα μονο οι θαμωνες της λασπης θα ζητουσαν υποτιτλους [τυχαιο ; δεν νομιζω! 😆 ]
εγω τι να πω τωρα; καλο χειμωνα [οσο σκεφτομαι τι μας περιμενει]
.
@34. κωστής , κωστη δεν πιστευω να πηγες γονατιστος στην τηνο; [και με τον κικο στην πλατη]
.
@35. Kanali, καναλιωτη, ευχαριστουμε για την προσκληση αλλα εδω και ποσο καιρο τα μπατζακια μας εχουν παρει φωτια [και φυσικα διακοπες φετος γιοκ]
.
@36. Aura Voluptas, αουρα, τα νευρα μου λεμε.
ειδες αδειο το μαγαζι και βαλθηκες να χαλασεις τις υπερσυγχρονες ηχηυτικες εγκαταστασεις της λασπης που τοποθετησε το συνεργειο τωρα που ελειπα για τις ναγκες του χειμερινου προγραμματος του μαγαζιου
.
ελπιζω να τρεξουν και αλλοι να παιξουν με την κονσολα 👿
.
@37. κωστής, κωστη μη φτυνεις στα μικροφωνα λεμεεεε 👿
.
@38. Aura Voluptas, αντε παλι! 👿
.
@39. renata , ρενατα αν χαλασουν την βαψατε! 👿
.
@40. κωστής, ρε κωστη προβα κανεις για την παρελαση του οκτωβριου;
.
@41. faros , φαρε θα σου απαντουσα καταλληλως αλλα εχε χαρη που τη λασπη την επισκεπτονται και ανηλικοι 😆
.
@42. renata, xmmmm ρενατα σας ηρθε λιγο ασχημα η επιστροφη στην αθηνα ε; [κουραγιο, ετσι και αλλιως τα χειροτερα δεν ηρθαν ακομη]
.
@43. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς, ιδιαιτερα, ωρα ειναι να αρχισεις να μας λες καθε μερα τι μερα ειναι [μετα τις καλημερες του φαρου]
και φανταζομαι κανενας αλλος να μας λεει και το εορτολογιο
παει αυτο ηταν.
οι θαμωνες αποχαζεψαν! 😆
.
@44. κωστής , κωστη η κροτ μετα την κρουαζιερα της αγνοειται η τυχη της.
[ακουγεται οτι επιασε δουλεια λαντζερισσα στα καραβια. κοντα στην κουζινα ειναι οποτε…]
.
@45. αγκνιρα , χμμμ επιστρεψαμε αγκνιρα;
[σου χρωσταω κατι φωτο με το μειλ]
.
@46. faros , φαρε ουτε η ερημος καλαχαρι δεν ειναι τοσο ερημη
.
@47. faros , φαρε για μενα παντως ουτε κυριακη ουτε σχολη εχω [ζορικα τα πραγματα]

Μου αρέσει!


Σχολιάστε

