jump to navigation

Αγριογαρύφαλλα για τους θαμώνες (τα άνθη του Δία) Ιουνίου 27, 2010

Posted by μούργος in φύση, Αυτοφυή φυτά, Περιβάλλον, Φωτογραφία, αγριολούλουδα, nature, Photo, wildflowers.
trackback

Οι όμορφοι δίανθοι, ή πιο γνωστά ως αγριογαρύφαλλα, είναι ένα γένος με 300 είδη, 50 από αυτά βρίσκονται (και) στη Ελλάδα. Δυο από αυτά (τον Dianthus biflorus και τον Dianthus viscidus), σας παρουσιάζουμε στη λάσπη και τα αφιερώνουμε στους θαμώνες της.
Κυρίως πολυετείς πόες, ως επί το πλείστον ενδημικά της Ευρώπης και της Ασίας. Έχουν χαρακτηριστικά γραμμοειδή φύλλα και 5 οδοντωτά πέταλα.
Την ονομασία δίανθος την έδωσε ο Θεόφραστος και εννοεί το άνθος το αφιερωμένο στον Δία.
Και μη ξεχνάτε ότι, από ένα δίανθο προήλθαν και τα γνωστά σε όλους μας γαρύφαλλα.

Dianthus biflorus

Ενδημικό της νότιας Ελλάδας, θα το βρούμε σε μέσα και μεγαλύτερα υψόμετρα, σε ανοιχτές ξηρικές και πετρώδεις εκτάσεις.
Οικογένεια: Caryophyllaceae
Γένος: Dianthus L.
Είδος: Dianthus biflorus

========================================================================================================

Dianthus viscidus

Ενδημικό των Βαλκανίων και της Τουρκίας, θα το βρούμε σε μέσα και μεγαλύτερα υψόμετρα, σε ανοιχτές, σχετικά δροσερές, εκτάσεις.
Οικογένεια: Caryophyllaceae
Γένος: Dianthus L.
Είδος: Dianthus viscidus

Σχόλια»

1. αγκνιρα - Ιουνίου 27, 2010

Είμαι η πρώτη! 🙂
Τέλειες η φωτό, Μούργε 🙂

Μου αρέσει!

2. Aura Voluptas - Ιουνίου 27, 2010

Ωχωχωχωχ …
Έτσι μας προετοιμάζει ο Μούργος για τις νέες ανατιμήσεις στη Λάσπη …
Μας καλοπιάνει, μας κάνει και αφιερώσεις και μετά … τσααακ ! … πάρτε τις αυξησούλες σας !

Και διάλεξε και πολύ ωραίες φωτό αυτή τη φορά . Κι έβαλε και πολλές . Να μην προλάβουμε ν’αντιδράσουμε . Αχβαχ …

👿

Μου αρέσει!

3. aaduck - Ιουνίου 28, 2010

[παιδιά, παιδιά, ΝΑ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΟΥΜΕ!]

π.χ. ωραίες οι φωτογραφίες, μούργο μας, αλλά τι μας πετάς τα γαρίφαλα μες στη μούρη; τίποτα χορεύτριες της ε.ο. είμαστε ή τίποτις μπουζουξούδες; ε;

👿

Μου αρέσει!

4. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς - Ιουνίου 28, 2010

Και μπουζουξούδες και χορεύτριες!
Άλα τις!
και ώπα της!

Σήμερα η Λάσπη έγινε ρεμπετάδικο.
Ουδεμία σχέση με λεπτές αποχρώσεις χρωμάτων και αρωμάτων της ελληνικής γης. 😆

Μου αρέσει!

5. renata - Ιουνίου 28, 2010

Ωραίοι οι δίανθοι. Κυκλοφορούν σπόροι στο εμπόριο.

Τι στοίχημα πάμε πως θα στην πει ο Φάρος που δεν έβαλες κόκκινο? :mrgreen: :mrgreen:

Επίσης, ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕΕΕΕ!

Μου αρέσει!

6. Кроткая - Ιουνίου 28, 2010

Ρενάτα, κι εγώ την ειχα αυτή την απορία, γιατί δεν έβαλε κόκκινα?!
Κι αυτά τα μωβ και ροζ, ΕΝΤΕΛΩΣ αφυσικα μοιάζουν, κάποιος να βγάλει το φότοσοπ από το κομπιουτερ του Μουργου!!!!

Παπί, από ό,τι ναθαίνω γέμισε η Ελλάδα με φωτογραφίες της τΣούλιας κι είπε κι ο Μούργος να μπει στο κλίμα.

Αλλά, εμείς δεν είμαστε τΣούλιες, Μούργε! Εμείς είμαστε Κιουρίες!!

Μου αρέσει!

7. faros - Ιουνίου 28, 2010

Ρενάτα, χίλια συγγνώμη, αλλά προς τι ο θυμός σου ;;;
Έχεις κάποιο πρόβλημα με το κόκκινο χρώμα ;;;
Μα, είναι το χρώμα του έρωτα, καλή μου !!! 😀

Καλημέρα σας και Καλή Βδομάδα !

Μου αρέσει!

8. renata - Ιουνίου 28, 2010

Φαρε, παρεξήγησες. δε θύμωσα!Απλά σκέφτηκα εσένα, που δε σε σκέφτηκε ο Μούργος! Α, θα βρω το μπελά μου δλδ? 😛 😛 😛

Μου αρέσει!

9. αγκνιρα - Ιουνίου 28, 2010

Ε, λοιπόν, τώρα θα ρωτήσω, μ΄έχει φάει η περιέργεια: όλο μιλάτε για Τζούλια, Τζούλια, Τζούλια, ποια είναι αυτή η κερά τέλος πάντων; Για διαφωτίστε με λιγάκι.

Μου αρέσει!

10. κωστής - Ιουνίου 28, 2010

Ωωω! Nice photos! Ειδικά εκείνες με φόντο τον ουρανό!

Ευχαριστούμε για το αφιέρωμα, προσωπικά όμως δε θα πάρω. Φοβάμαι τελευταία, δεν εμπιστεύομαι κανέναν. Που ξέρω ότι δεχόμενος το αφιέρωμα δίανθων δε θα το κάνουν τεκμήριο;; 😛

ΥΓ. Έχεις πρατήριο υγρών καυσίμων δεν εξηγείται αλλιώς… 😀

Μου αρέσει!

11. Кроткая - Ιουνίου 28, 2010

Αγκνίρα, μα πού ζεις?!?! :Ρ

http://en.wikipedia.org/wiki/Julia_Alexandratou

Μου αρέσει!

12. Кроткая - Ιουνίου 28, 2010

α, Αγκνίρα, το τελευταίο της κατόρθωμα είναι αυτό:
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12333&subid=2&pubid=39627151

Μου αρέσει!

13. αγκνιρα - Ιουνίου 28, 2010

😯 😆

Μου αρέσει!

14. aaduck - Ιουνίου 28, 2010

Αχ, με προλάβατεεε, και ήθελα να πω εγώ την ιστορία στην αγκνιρα
😥
Τεσπά, αγκνιρα, ρίξε μια ματιά κι εδώ
http://www.google.gr/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=%CE%A4%CE%B6%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CE%B9%CE%B1+%CE%91%CE%BB%CE%B5%CE%BE%CE%B1%CE%BD%CE%B4%CF%81%CE%AC%CF%84%CE%BF%CF%85

Μου αρέσει!

15. aaduck - Ιουνίου 28, 2010

Και μόλις ανακάλυψα την προσωπική ιστοσελίδα της Χούλια!
😯

http://www.tzoulia.net/

Μου αρέσει!

16. scalidi - Ιουνίου 28, 2010

Τα ξέρω ως κινέζικα γαρύφαλλα και αφθονούσαν στον κήπο του παππού, μαγικά λουλούδια, τα λατρεύω. Αλλά αγρια, δεν το ήξερα…

Μου αρέσει!

17. αγκνιρα - Ιουνίου 28, 2010

Ευχαριστώ κροτ και παπί για την πληρη εγκυκλοπαιδική κάλυψη του θέματος. 😀 (τι ασκημομούρα, θεε μου).

Μου αρέσει!

18. faros - Ιουνίου 29, 2010

Καλά ρε παιδιά, εδώ ο κόσμος καίγεται και σεις ασχολείστε με το … νινί ;;;;;;;;;;;;;; 😛 😛 😛

Ρε Ρενάτα, πλάκα έκανα κι εγώ … μπαααααααα, άκου να βρει το μπελά της ;;;; 😀 😀 😀

Καλημέρα, Καλή Απεργία !

Μου αρέσει!

19. Кроткая - Ιουνίου 29, 2010

πραγματικά είναι τρελά ΑΣΧΗΜΟΜΟΥΡΑ και εντελώς ΣΚΥΛΙ!
ΜΠΛΙΑΧ!

Μου αρέσει!

20. teokaf - Ιουνίου 30, 2010

Η Τζούλια είναι επίσης ηλικιωμένη, χοντρή και κοντή.

Το παραπάνω μήνυμα είναι ευγενική χορηγία των καταστημάτων, M@rk Allen , Β@ρδαβά και Μεταξά.

Μου αρέσει!

21. Кроткая - Ιουνίου 30, 2010

Τέο, δε μιλήσαμε για τα β@@@ζιά της, για τη μούρη της μιλήσαμε, η οποία ομολογουμένως είναι χάλια.

Μου αρέσει!

22. teokaf - Ιουνίου 30, 2010

Ομολογουμένως δεν το συζητώ καθόλου, το θέμα είναι ποιος το ομολογεί.

Μου αρέσει!

23. faros - Ιουλίου 1, 2010

Καλημέρα σας και Καλό σας Μήνα !

Μου αρέσει!

24. αγκνιρα - Ιουλίου 1, 2010

Καλό μήνα Φάρε και Λάσπη (από την πολλή δουλειά κάτι τέτοια τα ξεχνώ, ευτυχώς που μου τα θυμίζεις εσύ, Φάρε!)

Μου αρέσει!

25. αγκνιρα - Ιουλίου 1, 2010

😯 Τέο, τώρα την είδα την φωτό. ΜΑ ΚΑΛΑ, ΑΚΌΜΗ ΚΑΙ ΜΟΥΣΤΑΚΙ ΈΧΕΙ; 😆

Μου αρέσει!

26. MaRaGen - Ιουλίου 1, 2010

Γειά σας παιδιά και καλό μήνα!
Μούργο ωραίες οι φωτογραφίες….συγχαρητήρια!

Γιατί ρε κουρίτσια δεν σας αρέσουν τα καημένα τα γαρύφαλλακια;
επειδή τα μηδενίσαν κάποιοι;είναι ωραία λουλουδάκια, βγάλτε την ταμπέλα και δείτε τα με άλλο μάτι.

ΈΧΕΙ Η ΤΖΟΥΛΙΑ ΣΕΛΙΔΑ ΣΤΗΝ ΓΙΚΙΠΙΝΤΙΑ??????????????????ΩΡΕ ΔΕ ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Μου αρέσει!

27. faros - Ιουλίου 2, 2010

Καλημερούδια …καλά !!! 😀

Μου αρέσει!

28. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ - Ιουλίου 3, 2010

Σας καλημερίζω!!!!! Είδα τα πόστ που έχετε κάνει και επειδή απο μικρός ασχολούμαι πόλυ με τα πουλιά έδωσα ιδιαίτερη βαρυτητα σε αυτά. Και πάλι καλή σας ημέρα, και καλό μήνα.

Μου αρέσει!

29. faros - Ιουλίου 3, 2010

Καλημέρα και Καλό Σαββατοκύριακο !

Μου αρέσει!

30. μούργος - Ιουλίου 3, 2010

τωρα τι να σχολιασω; περσινα ξυνα σταφυλια .
τελος παντων θα προσπαθησω βιαστικα.
.
@1. αγκνιρα δεν ηξερες δεν ρωταγες αγκνιρα; [οι πρωτιες στα σχολια πληρωνονται αδρα. βεβαια ελβετια εισαι τον τροπο σου θα τον εχεις, οποτε….]
.
@2. Aura Voluptas, αουρα εμπορος ειμαι, χαζος δεν ειμαι.
με φπα στο 40 % τι να κανω;
να το κλεισω το ρημαδι;
[και οι ιντερνετικες κρουαζιερες που θα σταματανε για ενα δροσερο ποστ; σε πιο απανεμο λιμανι θα ξεκουραστουν;
η λασπη ειναι μαστ προορισμος
.
@3. aaduck, παπι πας καλα;
εχεις δει πολλεςε μπουζουξουδες να τις ραινουν με αγριογαρυφαλλα;
με γαρυφαλλα απο συγχωρεμενους χαιρονται
[ οι λουλουδουλες δεν αφηνουν κηδεια και μνημοσυνο για να μαζεψουν την πραματεια τους]
.
[και μη ριχνεις το επιπεδο της λασπης. πολυ θελουν οι αθλιοι θαμωνες]
.
.@4. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς , ιδιαιτερα δεν αφηνεις τους χορους και τα πανηγυρια και να να ξεκινησεις να απλωνεις φυλλο; [που θα τις προλαβεις τοσες πιτες;]
.
@5. renata , ρενατα ο πρωτος διαθνος ειναι ΠΑΜΕ με ολιγη απο τσιπρα [οτι πρεπει για να ανεβει λιγο η πιεση του φαρου]
.
@6. Кроткая , ναι συμφωνω κροτ.
εσεις ειστε κιουριες και εγω ειμαι η λασυ !
.
@7. faros φαρε του ερωτα ή της επαναστασης ειναι τελικα; [μη μας αφηνεις σε αγωνια]
ή μηπως του επαναστατικου ερωτα;
.
@8. renata χοχοχο ρενατα στη λασπη εισαι, υπαρχει περιπτωση να μη βρεις το μπελα σου;
.
@9. αγκνιρα αμαν βρε αγκνιρα, οχι και κερα η τζζζουλια
.
@10. κωστής και πολυ καλα θα κανεις κωστη [ η κλικα τσιμπησε ομωςε και φτανει, τα βγαλαμε τα εξοδα του ποστ]
.
κωστη στο ελαχιστο ειναι πλεον οι μετακινησεις με το ιχ [και αυξηθηκαν κατακορυφα οι διαδρομες με τα ποδια]
.
@11.-17 Кроткая και λοιποι , αααααα, το παπι θα την πληρωσει τωρα 👿
καλα εχετε ορεξη να δειτε κατεβατα απο σχολια του μπαρμπα [ο οποιος στο εν τρικυμια κρανιο του μπερδευει τον αγγελοπουλο με την τζουλια και στο τελος μονο με ηρεμιστικη σταματαει]
.
@16. scalidi , σταυρουλα οτι λουλουδικο βλεπεις σε κηπους καποτε ηταν «αγριο αλογο» στη φυση
.
@18. faros, ρε φαρε τωρα θα τις μαθεις; [εγκαθετες ειναι που θελουν να χαλασουν την υστεροφημια της λασπης]
.
@19. Кроткая, βρε κροτ σκυλι την λες, αλλα το ασχημομουρα δεν εχει μια αισθηση υπερβολης; 😆
[αν δεν αφησει και τωρα σχολιο ο μπαρμπας αυριο ετοιμαζω μνημοσυνο στη λασπη. επιτελους ησυχασε
.
.

[το γηροκομειο απο τις βλακειες του]
.
@20. teokaf φτου να παρει με τον κορακοζωητο
.
@21. Кроткая , κροτ ειναι αγονη αυτη η συζητηση [ειδικα με τον μπαρμπα]
.
@22. teokaf , ενταξει ρε μπαρμπα ολοι ξερουμε οτι εχει φοβερη περαση στην τριτη ηλικια [και στις αλλες δεν λεω 😆 ]
.
@25. αγκνιρα , βρε σταμ,ατηστε να φουντωνετε τον μπαρμπα.
.
@26. MaRaGen, ποιο τα μηδενισαν βρε μαρα;
τι πινεις;
ακομη βορεια εισαι; [αρα πολυ κονιακ πινεις] 😆
.
@28. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ , κωσταντινε τα ειδα τα σχολια σου.
καλως ηρθες στο μαγαζι! 🙂
.
@29. faros , φαρε σαμοθρακη εισαι;

Μου αρέσει!

31. αγκνιρα - Ιουλίου 3, 2010

Μπα, ο Μούργος; Πώς από δω;
Άλλοι ξεσκίζονται στην δουλειά και έχουν κάνει πλέον τετράγωνα μάτια, άλλοι κάνουν ταξιδάκια, μπάνια, συναυλίες …… (Μούργος, Κροτ,…..) 😛

Μου αρέσει!

32. μούργος - Ιουλίου 3, 2010

@31. αγκνιρα, ααααααααααα, ποτε πηγα εγω σε συναυλια και ταξιδακια ε; 👿
η βελγα γυρναει ολη μερα σε αυτα [οπου συναυλια και χαρα η βελγα πρωτη]
υ.γ.
αγκνιρα δεν ειναι μονο η θαλασσα [που φετος δεν την βλεπουμε πολυ τακτικα λογω βενζινης].
τρεχουμε λεμεεεεεεεεεεεεε [πολλα μετωπα ανοιχτα]

Μου αρέσει!

33. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ - Ιουλίου 4, 2010

Ευχαριστώ Μούργε!!! 😉

Μου αρέσει!


Σχολιάστε

