jump to navigation

Dream a Little Dream of Me Ιουνίου 1, 2010

Posted by μούργος in Μουσική, Music, Video.
trackback

Η μικρή ιστορία ενός υπέροχου τραγουδιού που τη μουσική του έγραψαν οι: Fabian Andre και Wilbur Schwandt και τα λόγια ο Gus Kahn.
Το τραγούδι πρώτοκυκλοφόρησε στις 16 Φεβρουάριου το 1931 από την ορχήστρα του Ozzie Nelson.
DREAM A LITTLE DREAM OF ME – Ozzie Nelson – 1931

Δυο μέρες μετά την κυκλοφορία αυτή βγήκε και η εκδοχή του Wayne King και της ορχήστρας του και στα φωνητικά τον Ernie Birchill.
Wayne King – Dream A Little Dream Of Me, 1931

Έκτοτε το έχουν τραγουδήσει δεκάδες καλλιτέχνες μέχρι σήμερα. Ιδού μερικές από τις πιο ενδιαφέρουσες ερμηνείες. Τα βίντεο παρουσιάζονται με χρονολογική σειρά. [ε, περίπου]!
FRANKIE LAINE DREAM A LITTLE DREAM OF ME

Doris Day – Dream A Little Dream of Me

Ella Fitzgerald – Louis Armstrong «Dream a Little Dream of

Nat King Cole – Dream a little dream of me

bing crosby/dream a little dream of me

Joni James – Dream a Little Dream of Me

Dean Martin Dream A Little Dream of me

Dream A Little Dream Of Me – The Mamas & The Papas

Mama Cass Eliot – Dream a little dream of me

Helen Schneider / Dream a little Dream of me

Enzo Enzo – Les yeux ouverts (dream a little dream of me) interprété par moi

Sissel – Dream A Little Dream Of Me

dream a little dream – beautiful south

Michael Buble Dream a little dream of me

Diana Krall – Dream a Little Dream Of Me

Showcase – Matthieu Boré – (3/3) – Dream a little dream of me

dream a little dream of me-vassilikos.m4v

Zooey Deschanel – Dream a Little Dream of Me

Η τελευταία ερμηνεύτρια σας λέει κάτι; [500 μέρες με τη σάμερ]

Stars shining bright above you;
Night breezes seem to whisper …– love you?
Birds singing in the sycamore tree.
Dream a little dream of me.

Say nighty-night and kiss me;
Just hold me tight and tell me you’ll miss me.
While I’m alone, blue as can be,
Dream a little dream of me.

Stars fading but I linger on, dear—
Still craving your kiss.
I’m longing to linger till dawn, dear,
Just saying this…

Sweet dreams till sunbeams find you—
Sweet dreams that leave all worries behind you.
But in your dreams, whatever they be,
Dream a little dream of me.

Stars fading but I linger on, dear—
Still craving your kiss.
I’m longing to linger till dawn, dear,
Just saying this…

Sweet dreams till sunbeams find you—
Sweet dreams that leave all worries far behind you.
But in your dreams, whatever they be,
Dream a little dream of me.

Σχόλια»

1. silia - Ιουνίου 1, 2010

Ουάου !…
Ψηφίζω σαν Νο 1 την εκδοχή «Ella Fitzgerald – Louis Armstrong» , αλλά δεν μπορώ να αγνοήσω την γλυκειά ανάμνηση των … μπλουζ που χόρεψα σαν έφηβη, στην αγκαλιά των … συμμαθητών μου στα μαθητικά ρεφενέ … parties του Σαββατόβραδου με την υπέροχη εκτέλεση των The Mamas & The Papas .
————————-
Α ρε σεις οι …. νεότεροι … Έχετε χάσει σε ομορφιά …

Μου αρέσει!

2. κωστής - Ιουνίου 1, 2010

Χμμμ! Όχι όλοι ρε Σίλια! 😀
Υπάρχουν ακόμη ομορφόπαιδα! 🙂

Θα τα ακούσω όλα και μετά θα πω ποιό μου άρεσε περισσότερο…

Την καλησπέρα μου! 🙄

Μου αρέσει!

3. renata - Ιουνίου 1, 2010

Το πρωτάκουσα με τις φωνές των Μάμας & Πάπας.Αξέχαστοι! 🙂
Το ακούω τελευταία συχνά στο ραδιόφωνο στην εκδοχή του Βασιλικού και πολύύύ μ΄αρέσει! 😀
Απ΄τις παλιότερες εκδοχές λατρεύω των Λούις & Έλλα αλλά και του Κρόσμπι. 😉

Μου αρέσει!

4. μούργος - Ιουνίου 1, 2010

@1. silia , Σιλια, ακουσε και την Doris Day, τους beautiful south και φυσικα τους μαμας & παπας [αυτους ψηφιζω εγω]
το περιεργο ειναι οτι ξεκινησε την καριερα του με ανδρικες φωνες αλλα απογειωθηκε με γυναικιες.
.
και φυσικα για να σε προστατεψω αφηνω παντελως ασχολιαστο το αποκαλυπτικοτατο
…….στην αγκαλιά ΤΩΝ … συμμαθητών μου…….
μα, ΤΩΝ; 😆
.
@2. κωστής, αυτο μου αρεσει απο τους θαμωνες της λασπης.
ολοι ανεξαιρετως ειναι σεμνοι και ταπεινοι 😛
.
@3. renata, xmmmm δεν τρελλαθηκα με τον βασιλικο ρενατα.

Μου αρέσει!

5. silia - Ιουνίου 1, 2010

@ κωστής
Καθόλου δεν αμφιβάλλω ότι υπάρχουν ομορφόπαιδα …
Ίσως ήταν λάθος η διατύπωση … Το σωστότερο θα ήταν :
Α ρε σεις οι …. νεότεροι … Έχετε χάσει ΤΗΝ ομορφιά (των sixties parties)…

Μου αρέσει!

6. silia - Ιουνίου 1, 2010

@ 4. μούργος
Λοιπόν φίλε Μούργο , πρέπει να ξέρεις , ότι ποτέ μου δεν διαβάζω η δεν προσκαλώ τον σύζυγο μου να διαβάσει τα … όσα μου συμβαίνουν στο Διαδίκτυο (εκτός πολύ σπανίων περιπτώσεων) , αλλά για το συγκεκριμμένο ποστ οφείλω να ομολογήσω , ότι πριν από λίγο τον κάλεσα και του πρότεινα :
– Για έλα εδώ να δεις ,… μια «ομορφιά» .
Ήρθε , το διάβασε και μου είπε :
– Γράψε του φίλου σου ότι εγώ διαλέγω την εκδοχή με την Doris Day ….
Πάρτο , όπως θέλεις .
————————
Όσο για την ερώτηση του τέλους , η απάντηση είναι :
– ΝΑΙ … ΤΩΝ…
Κι αυτό πάρτο όπως θέλεις .
———————
Άντε και καλό μήνα (να προλάβω και τον φίλο μου τον Φάρο) και καλή ευκολία στην μετάθεση – μετακόμιση .

Μου αρέσει!

7. faros - Ιουνίου 1, 2010

Συγνώμη αλλά δεν μπορώ να σας παρακολουθήσω …

Μου αρέσει!

8. teokaf - Ιουνίου 3, 2010

Κι όμως η καλύτερη έκδοση είναι αυτή από τον ΙΔΙΟ τον Μούργο, είναι λίγο ντροπαλός γι αυτό και έκανε όλη αυτή την εισαγωγή. Μετά με πήρε στο τηλέφωνο και μου είπε να το παρουσιάσω εγώ για να δει τις αντιδράσεις σας ( είναι και η επικείμενη συνάντηση και φοβάται πως μόλις τον δείτε θα αδειάσει όλο το στοκ της ΑΓΝΟ κ της ΜΕΒΓΑΛ στο κεφάλι του) οπότε να προετοιμαστεί κατάλληλα ( σκάφανδρο, εξάρτηση Ισραηλινών κομάντο, στολή σούπερμαν κλπ) απολαύστε λοιπόν τον φίλο μας τον Μούργο σε πρώτη εμφάνιση. Είναι συγκινητικός ο γέροντας οφείλω να ομολογήσω. Και αφού ομολόγησα ακούστε τον:

Μπράβο Μούργο μην το βάζεις κάτω ( Ρε γελοίε να βάλω και εκείνο που χορεύεις το Saturday night fiver με το μπαστούνι; )

Μου αρέσει!

9. μούργος - Ιουνίου 6, 2010

@6. silia, φιλτατη Σιλια, να υποθεσω οτι ο συζυγος σας εχει εξαιρετικο γουστο; [φυσικα, αφου διαλεξε και εσας]
την παρενθεση δεν θελατε να διαβασετε; 😛
[τελικα ειμαι τελειως σιγουρος: εδω μονο ψωνια ευδοκιμουν 😆 ]
.
οσο για το: ΤΩΝ , το καταλαβαμε! [και μετα μας φταινε οι παπαδες που επραξαν το σωστο -πολλα χρονια αργοτερα-] 😆
.
[θενκς για το υ.γ.]
.
@7. faros , εισαι πολυ κουρασμενος φαρε 😛
.
@8. teokaf , ρε μπαρμπα δεν ξερω τι λες παντως ο παππους συμπαθεστατος ειναι.
τι κριμα που δεν μπορω-ανθρωπιστικοι οι λογοι και μονο- να βαλω τιποτα δικος σου.
και πως θα μπορουσα αλλωστε [το να χορευει εξαλλα καποιος υπεργηρος ντισκο με τη βοηθεια περπατουρας ειναι τουλαχιστον θλιβερο το θεαμα]

Μου αρέσει!


Σχολιάστε

