jump to navigation

Πολύχρωμα χαλιά (με φυσικά χρώματα 100%), διαλιέχτεεεεε!! Απρίλιος 12, 2010

Posted by μούργος in φύση, Αυτοφυή φυτά, Περιβάλλον, Φωτογραφία, αγριολούλουδα, nature, Photo, wildflowers.
trackback

Τι να μας πει και η Μοιραράκη με τα μπουρδοκόκκινα της! Εδώ είναι η ποιότητα και η ποικιλία. Δεν αναφέρομαι αναλυτικά στα φυτά γιατί κάποτε [λέμε τώρα] θα γίνουν ποστ ξεχωριστά.

Πρώτο στην παρουσίαση μας είναι ένα κατακίτρινο χαλί από νεραγκούλες με μικρές ροζ πινελιές που δίνει το αγριοτρίφυλλο. Οι νεραγκούλες είναι δηλητηριώδη φυτά οπότε αποφασίστε εσείς που θα το δωρίσετε.

Στο επόμενο χαλί κυριαρχεί το ροζ από τα αγριογεράνια με κίτρινους τόνους από το μαρτιάτικο.

Έχουμε και λευκά χαλιά στα οποία κυριαρχεί κατά κράτος η καψέλα με κίτρινα σποτ από το μαρτιάτικο.

Και φυσικά έχουμε και τους αντίθετους χρωματισμούς όπου την πρώτη θέση την έχει το κίτρινο-πορτοκαλί με το μαρτιάτικο και τόνους λευκούς από την καψέλα και το ορνιθόγαλα καθώς και σκόρπια πορφυρούς τόνους από το λάμιο.

Λίγα μείνανε λεμεεεεεεεε!
Ξεπουλάμε και την κάνουμε για Ευρώπη!

Σχόλια»

1. Aura Voluptas - Απρίλιος 12, 2010

😯 😯 😯

( speachless … )

Μου αρέσει!

2. renata - Απρίλιος 12, 2010

Όλες οι νεραγκούλες χαρισμένες σ΄εσένα! 😛 😛 😈

Μου αρέσει!

3. MaRaGen - Απρίλιος 12, 2010

Αχ!Μύρισε Άνοιξη……

Μου αρέσει!

4. αγκνιρα - Απρίλιος 12, 2010

Αααααααααααααααααααααααααααααααα!!!!

Μου αρέσει!

5. κωστής - Απρίλιος 12, 2010

Μύρισε άνοιξη και λουλουδιάζουν τα πάντα! Χαπακωνόμαστε λοιπόν με κορτιζόνη (δυστυχώς) γιατί η αλεργία βαράει κόκκινο!

Καταπληκτικά χαλιά! Θα πάρω το ροζ για την γυναίκα! 😀
Ευχαριστώ!

Πολύ καλημέρα σας! 🙂

Μου αρέσει!

6. faros - Απρίλιος 13, 2010

Αδύνατο να διαλέξει κανείς !!!

Όλα τα … χαλιά υπέροχα !!!

Θερμή Καλημέρα !

Μου αρέσει!

7. Кроткая - Απρίλιος 13, 2010

Ρενάτα λολλ, αυτό σκέφτηκα κι εγώ.

Μούργε, ξεπουλάς κάτι που ΔΕΝ σου ανήκει. Χμ. Θα σε καταγγείλω στη wwf.

Μου αρέσει!

8. αγκνιρα - Απρίλιος 13, 2010

ναι, ναι, ναι! ορθώς θα πράξεις, κροτ 😆 Έχασες Μούργε την οικολογική κουβέντα που είχαμε στις κροτ, τώρα τέρμα τα (μη-οικολογικά) λάχανα εδώ μέσα!!!

Μου αρέσει!

9. Кроткая - Απρίλιος 13, 2010

Καλύτερα που την έχασε την κουβέντα, γιατί ετσι αγνοεί τς μυστικές μας συμφωνίες. Ας αρχίσει να παρενοχλεί και φέτος τα ζώα κατά την αναπαραγωγή τους, και θα δει: θα στείλουμε τη greenpeace να αλυσοδεθεί σητν πόρτα του, μουαχαχαχα!!!

Μου αρέσει!

10. αγκνιρα - Απρίλιος 13, 2010

λοοοοοοολ!!!

Μου αρέσει!

11. faros - Απρίλιος 14, 2010

Κροτ, και αγκνιρα, λάθος τεράστιο κάνετε !
Δεν ξέρετε την παροιμία που λέει «Κόρακας, μάτι κόρακα, δεν βγάζει» ;;;;;;;;

Θερμή Καλημέρα ! 😀

Μου αρέσει!

12. Кроткая - Απρίλιος 14, 2010

lol Φάρε!
τι σχέση εχει ο Μούργος με τη wwf και τα λοιπά;

Μου αρέσει!

13. alekaki - Απρίλιος 14, 2010

poly ωραια……..

Μου αρέσει!

14. faros - Απρίλιος 14, 2010

Κροτ, καμία (προφανέστατα), απλά, ήθελα να πω πόσο άθλιες είναι αυτές οι οργανώσεις που αναφέρεις … και πόσο κοροϊδεύουν τον κόσμο για το χρήμα … και … τέτοια !

΄σπέρααααααααα !

Μου αρέσει!

15. μούργος - Απρίλιος 14, 2010

@1. Aura Voluptas , ειδες ποιοτητα αουρα [να σκασει η μοιραρακη]
.
@2. renata , ρενατα εχω δηλητηριωδηξ φυτα για ανεβασμα ουκ ολιγα [και φυσικα ολα θα ειναι αφιερωμενα ε; ]
.
@3. MaRaGen, καλα βρε μαρα , ακομη χιονια εχετε στη δανια;
.
@4. αγκνιρα, αν σε τσιμπ[ησε καμμια μελισσα απο τα υπεροχα χαλια μας αγκνιρα , η λασπη ουδεμια ευθυνη φερει
.
@5. κωστής , χμμμμμμ κριμα κωστη [για την αλλεργια]
ομοιπαθητικη εχεις ψαξει;
.
εισαι τυχερος [ενα τελευταιο ροζ εμεινε, ξεπουλησαμε]
.
@6. faros , φαρε ετσι λενε οσοι δεν θελουν να ψωνισουν
.
@7. Кроткая , κροτ με στηριζει η μπιρμπιλω
.
@8. αγκνιρα , που πατε και τιςε κανετε τις συζητησεις βρε αγκνιρα;
εχω χασει την μπαλλα τελευταια [εχω και τις ετοιμασιες για το ταξιδι, παει το μαγαζι το αφηνω στα χερια σας ή μαλλον στις τσεπες σας , γιατι μαλλον σιγουρα θα την κατακλεψετε τη λασπη]
.
@9. Кроткая , βρε εχε χαρη που εχει παρει φωτια ο κ@λος μας με τη δουλεια και τον γαπ και δεν προλαβαινω τιποτα πλεον
.
@11. faros , ρε φαρε εχω χασει επεισοδια μαλλον. ποιος ειναι ο κορακας και ποιο ειναι το ματι;
.
@12. Кроткая , τι πινετε ολοι βρε [δεν καταλαβαινω χριστο]
μαλλον ειμαι πολυ κουρασμενος
.
@14. faros , δεν κοροιδευουν τον κοσμο για το χρημα φαρε [ειναι πιο βαθεια η σχεση με το συστημα]

Μου αρέσει!

16. μούργος - Απρίλιος 14, 2010

και ενα τραγουδι του μανου που εφυγε «ΕΣΥ ΕΚΕΙ»

Μου αρέσει!

17. faros - Απρίλιος 15, 2010

Κόρακας και μάλιστα … καραμαύρος είναι αυτές οι οργανώσεις !
Ακόμα κι αν πεις έτσι, δηλαδή, είναι «πιο βαθειά η σχέση με το σύστημα» κι αυτό έχει να κάνει με το χρήμα …
Δυστυχώς υπάρχουν πολλοί άνθρωποι στον κόσμο που ζούμε που έχουν το χρήμα ως θεό τους !!!
(φυσικά μέσω του χρήματος, γίνεται και η πολιτική κλπ. διείσδυση και χειραγώγηση κλπ.) !

Το ερώτημα είναι : Κι αν θέλει κανείς να αγοράσει τέτοιες ομορφιές, δεν θέλει ένα … σκασμό λεφτα για να το κάνει ;;;
Επομένως ;;;

Θερμή Καλημέρα !

Μου αρέσει!

18. MaRaGen - Απρίλιος 15, 2010

Καλημέρα παιδιά!

Μούργο δεν έχει χιόνια αλλά δεν είσαι για βαθειές ανάσες, τσούζει η μύτη ακόμη από το κρύο…..αν με νιώθετε.
Βρήκες κρυσφήγετο προβάτων στην 11 φωτογραφία μούργο?Κρύφτηκαν εκεί για το Πάσχα?

Μου αρέσει!

19. μούργος - Απρίλιος 15, 2010

@17. faros, φαρε στην τελικη ετσι ειναι [το χρημα ειναι η κινητηριος δυναμη]
.
ε, οχι και ενα σκασμο λεφτα ρε φαρε [αν περιμενεις λιγο θα μπορεις να τα παρεις τσαμπα σε ελληνικες δραχμες]
η ελλαδιτσα μας μπηκε στα ρεταλια τελικα [μια χαρα τα καταφεραν οι πολιτικοι μας]
.
φαρε αν δεν ειδες προηγουμενο σχολιο η καρυδοπιτα αξιζει κανονικο ποστ [οποτε μεχρι να γυρισω, φροντισε να ξανακανει η φαραινα γλυκο και εσυ εννοειται απο πανω με τη μηχανη]
.
@18. MaRaGen , μαρα το δικο μου σοκ φανταζομαι που απο τους 25 βαθμους θα κατεβω στους 3 [τοσους ειδα εχει το βερολινο]
και δεν θελω να σκεφτω και το σεναριο να καταληξω σε καποιο παρκο για υπνο στις βρυξελλες
.
χοχο, τα προβατα αυτα αλλα και κυριως καποια αλλα ειχα σκοπο να τα κανω ποστ αλλα τελικα δεν προλαβαινω [οταν γυρισω]

Μου αρέσει!

20. renata - Απρίλιος 15, 2010

Κάτσε να φτάσεις πρώτα. Ηφαιστειακή σκόνη απ΄την Ισλανδία καλύπτει τα αεροδρόμια της Βορ. Ευρώπης 😈

Μου αρέσει!

21. μούργος - Απρίλιος 15, 2010

@20. renata , αμαν ρενατα, τον καλο σου το λογο τον εχεις παντα ετοιμο. 👿
απο την αλλη δεν βαριεσαι, εδω στην ελλαδα μας καλυψαν μεχρι επανω τα σκ@τα [καλυτερη ειναι η ηφαιστειακη σκονη]

Μου αρέσει!

22. faros - Απρίλιος 16, 2010

Πολύ Καλημέρα, 08.21 διαβιβάστηκε το … αίτημά σου μούργε και η απάντηση ήταν θετική !

Οπότε … είδομεν …

Μου αρέσει!

23. κωστής - Απρίλιος 19, 2010

Ομοιοπαθητική;;
Όχι, αλλά σε όλους τους αλλεργιολόγους που έχω πάει, κορτιζόνες μου δώσανε. Μέχρι που ο τελευταίος μου πε να παίρνω προληπτικά όταν μπαίνει η άνοιξη (όχι ο Μάρτης… η ανθοφορία) 1 χάπι συγκεκριμένο τη μέρα, μέχρι να καρποφορήσουν τα περισσότερα από αυτά τα φυτά που με πειράζουν (όπως η ελιά). :S

Μου αρέσει!

24. μούργος - Απρίλιος 20, 2010

@20. renata, ρενατα, εχεις καμμια συγγενεια με τον μητσοτακη; 👿
.
@22. faros , φαρε στειλε πραμα [με την πεινα που θα πεσει θα γινει αναρπαστη απο την πρωτη μερα]
.
@23. κωστής, για ψαξτο λιγο και με κανα σοβαρο ομοιοπαθητικο [καλο ειναι να εχερι σπουδασει και ιατρικη]

Μου αρέσει!


Σχολιάστε

