jump to navigation

Psychic Stunts – Wind Up the Sound Φεβρουαρίου 4, 2010

Posted by μούργος in Μουσική, Music, Video.
trackback

Αυτό το διαμαντάκι του 2009 πως και πέρασε απαρατήρητο;
Δημιουργοί του οι Psychic Stunts, δυο σουηδοί όλοι και όλοι.
Ο δίσκος τους: «Panic in Motion».
Σπάνια παρακολουθώ τα βίντεο από τα τραγούδια. Το γιουτούμπι το έχω για να βρίσκω και να ακούω τραγούδια, αλλά ετούτο το βιντεάκι μου άρεσε πάρα πολύ, (μα παρά πολύ).
Περισσότερα εδώ.

Wind Up the Sound
Working days are over
Led to nowhere
Did nothing else but grind us down
Now we’re looking for something
All but nothing
To turn our weariness around
We’re looking for action
Some distraction
A “never going back”
No more talk about labor
Good behavior
It’s a self-destructive track
So wind up the sound
As a substitute for love
We dance like we always do, we always do
As a substitute for love
Wind up the sound
As a substitute for love
We drink like we always do, at half past two
As a substitute for love
Hanging out with the shadows
Of the shallows
Heading for Karl Johans torg
There is something within us
That continues
To dry out our thirsty tongues
There under the bridges
By the sea lock
We swill another low class drink
Like panic in motion
Like erosion
We all know this place will sink

Σχόλια»

1. Aura Voluptas - Φεβρουαρίου 4, 2010

Προφανώς σου θυμίζει τα ένδοξα νιάτα σου … 😆

Αρκετά καλό το τραγούδι .

Μου αρέσει!

2. faros - Φεβρουαρίου 5, 2010

Απλά του θυμίζει την … ξενομανία του !!!!!!!!! 😀

Μούργε, … ας πρόσεχαν !!!!!!!! 😆

Καλημέρα σας, πάω ταξιδάκι … τα λέμε …

Μου αρέσει!

3. αγκνιρα - Φεβρουαρίου 5, 2010

Καλό τραγουδάκι, και πρωτότυπο βίντεο. Αν και αμφιβάλω λιγάκι για το μηνυμα που θέλει να περάσει, δηλαδή ότι όλα όσα κάνουν σήμερα οι νέοι είναι substitute for love …. Μάλλον για προσωπικό βίωμα πρόκειται, τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά!

Μου αρέσει!

4. teokaf - Φεβρουαρίου 5, 2010

Φοβάμαι αγκινάρα μου πως θα διαφωνίσω. Το τραγούδι είναι καλό γιατί ακριβώς περιγράφει την σημερινή νεολαία. Ακόμα και το βίντεο κλίπ είναι ακριβώς αυτό και γι αυτό είναι καλό. Μπορεί όπως λέει και η Άουρα να θυμίζει στον Μούργο τα τρελά ξεφαντώματα στα Τζουμέρκα γύρω γύρω από το σφαγμένο ζαγάρι παρέα με τον Κίτσο Τζαβέλα αλλά δεν έχει καμιά απολύτως σχέση με τα ξεφαντώματα του σήμερα.

Τότε τα πάντα είχαν ένα σκοπό και ένα νόημα. Από αυτό με το φτηνότερο νόημα ( να πιάσω τον κ#λο της διπλανής μου) μέχρι το υψηλότερο ( να αλλάξω τον κόσμο). Οι απάτες αυτές μπορεί να έβγαλαν νευρωτικούς ανθρώπους και σημερινά ναυάγια χωρίς κανένα όνειρο και προσανατολισμό αλλά επειδή το τότε παραμύθι ήταν καλό και μας έπειθε όλους ( ακόμα και ο δύστυχος ο Μούργος πίστευε πως θα μάθει να μιλάει την Ελληνική και θα σταματήσει να φοράει τσαρούχια) τα μεθύσια και οι αγάπες μας ήταν ειλικρινή.
Σήμερα που η αλήθεια είναι προφανής για τα νέα παιδιά , που δεν θα γίνουν ποτέ τρόφιμοι ψυχιατρείων και καναπέδων του Φρόυδ, όπως καλή ώρα η γενιά μας, που τα όνειρα και οι ντεμέκ σωτήρες και σωτηρίες έχουν παρέλθει υπάρχει γι αυτά ένα πρόβλημα: Τα πάντα δεν είναι ένα ψεύτικο όνειρο, αλλά μια ψεύτικη πραγματικότητα. Έτσι που ακόμα και η αγάπη ( το πλέον πηγαίο και συνταρακτικό αίσθημα που ξεχωρίζει τον άνθρωπο από τα ζώα) βιώνεται σαν υποκατάστατο του οτιδήποτε. Και επειδή οι άνθρωποι από την στιγμή που πατάν το πόδι τους σ αυτή την ριμάδα την γη αυτό ψάχνουν ( την αγάπη) έτσι και η νεολαία ψάχνει να βρει ένα υποκατάστό της παντού. Το χειρότερο για αυτά τα παιδιά είναι πως το ξέρουν πως δεν υπάρχει , ενώ εμείς νομίζαμε πως υπάρχει. Που σημαίνει πως εμείς γράφαμε καλά και δημιουργούσαμε τέχνη κλπ ενώ αυτά είναι τόσο άδικα ευνουχισμένα.
Δεν ξέρουν κάτι όμως, πως το αύριο γι αυτά τα παιδιά είναι πολύ καλύτερο από το δικό μας. Πολύ καλύτερο , πιο αληθινό και γεμάτο εκπλήξεις ( όχι γεγονότων αλλά της ίδιας της φύσης του ανθρώπου).

Ρε γελοίε τσιφούτη όπως είδες εγώ έγραψα την σελίδα αναφοράς που σου υποσχέθηκα για να μην γεμίσει αράχνες το μπλόγκ σου τώρα στείλε τα χρήματα που μου υποσχέθηκες γιατί αρχίζω να γράφω για την σκόνη του χρόνου και βλέπω το μπλόγκ σου να πιάνει πάλι σκόνες.

Νομίζω πάντως πως τα εδώδιμα λαχανευόμενα αυτοφυή φυτά θα είχαν περισσότερο πέραση ( από καθαρά πλευρά μάρκετιγκ μιλώντας) από αυτά που σκέφτεσαι. Και χρήσιμα και ενδιαφέροντα ταυτόχρονα.

Μου αρέσει!

5. αγκνιρα - Φεβρουαρίου 5, 2010

Μα Τέο, συμφωνώ, συμφωνώ, σε (σχεδόν) όλα. Η νεολαία δεν πίνει (κλπ.) με το ίδιο σκεπτικό και τρόπο όπως εμείς παλιά. Ήθελα να πω ότι δεν νομίζω ότι ζητά την αγάπη (υπό την ευρεία έννοια, πολύ ρομαντικό ακούγεται, δεν βρίσκεις;). Συχνά απλώς βαριέται και δεν βρίσκει κάτι στην ζωή να την τραβά (ίσως δεν βλέπει και πολλές προοπτικές μπροστά της).
Εκεί που δεν είμαι σίγουρη αν έχεις δίκιο είναι το μέλλον: Θα είναι όντως καλύτερο; Μπορεί, για τους νέους τουλάχιστον, γιατί δεν ξέρουν το παρελθόν. Αλλά μάντης δεν είναι κανείς μας… Σαν γονιός το εύχομαι βέβαια!

Μούργε, τι θα γίνει με το μάστερ των χόρτων part 2; 👿 Ακόμα και ο Τεο στο λέει!

Μου αρέσει!

6. fvasileiou - Φεβρουαρίου 5, 2010

Παρασκευή απόγευμα. Γραφείο.
Ετοιμάζομαι να την κάνω, αλλά τελευταία στιγμή αποφασίζω να περάσω από δω. Λίγη λάσπη πριν το ΣΚ κάνει καλό στην επιδερμίδα. Και πέφτω σε αυτή την κομματάρα. Η μουσική στη διαπασών κι εγώ κουνιέμαι πάνω στην καρέκλα μου.
Ναι, δεν το ήξερα, αλλά τώρα θα το αναζητήσω.

Το βίντεο ΤΑ ΣΠΑΕΙ

ΥΓ: ΓΙΑΝΝΕΝΑΡΑ ΟΛΕ!!!!!!!!

Μου αρέσει!

7. MaRaGen - Φεβρουαρίου 5, 2010

Γεια σας παιδιά!

Χαμός στην Κοπεγχάγη!Χάλασε ένα ψυγείο και τρέχουμε μέρες τώρα να σώσουμε λάσπες και βρωμιές σε άλλα ψυγεία!Άρχισαν και τα μαθήματα, μετακομίζω και γενικώς έχει πάρει ο κ..λος μου φωτιά!Αλλά υποσχέθηκα ντοκιμαντερ και το δίνω (αρκετά αργοπορημένα, συγγνώμη!)

http://www.steki.gr/video.php?user=44416&video_id=12385

Άψογο ντοκιμαντερ για την κλιματική αλλαγή που ήδη συμβαίνει στο Μπαγκλαντές.

Πολύ μέτριο το κομμάτι εώς και κακό θα έλεγα.
Χόρτα!Χόρτα!Χόρτα!Χόρτα!Χόρτα!

Μου αρέσει!

8. μούργος - Φεβρουαρίου 6, 2010

ενα συντομο σχολιο και αυριο περισσοτερα
ολοι εχετε δικιο εκτος απο τη μαρα.
μαρα ξεχνα τα βρωμικα ψυγεια για λιγο, ξεχνα τα μαθηματα και τη μετακομιση και δεστο χαλαρα.
θα σου φτιαξει το κεφι λεμεεε!
κατ’ αρχην ενα τεραστιο respect στον καμεραμαν και στον μοντερ [και φυσικα στον σκηνοθετη] για το απιστευτο βιντεο τους.
η καμερα λες και ειναι κρυφη [σε ελαχιστα πλανα «ποζαρουν» σε αυτη] και ακολουθουσε μια παρεα να διασκεδαζει.
εψαξα πολυ ωρα να βρω αν το βιντεο ειναι οφισιαλ του συγκροτηματος αλλα ακρη δεν εβγαλα.
εχω την εντυπωση οτι το βιντεο το γυρισε καποιος αλλος , εβαλε μπαγκραντουντ τη μουσικη και εφτιαξε ενα απο τα πιο κεφατα βιντεο που εχω δει.
.
εγω ειχα την αισθηση ακριβως που γραφει ο φωτης.
οταν το βρηκα τυχαια, σε δευτερα αρχισαν να κουνιεμαι στην καρεκλα στο ρυθμο του τραγουδιου και οταν τελειωσε μελαγχολησα που δεν ημουν και γω μελος της παρεας αυτης.
.
το κομματι μουσικα δεν ειναι αριστουργημα μαρα αλλα ξερεις πολλα κομματια που σε κανουν αμεσως να θελεις να χορεψεις; [και γι’ αυτο ειναι σπουδαιο]
.
και ναι μου θυμισε τα ενδοξα νιατα μου αουρα, τοτε που με την παραμικρη αφορμη [ή και χωρις] τετοια καναμε συνεχεια [για το ποτε μαζευομασταν σε σπιτια και για το ποτε γινοταν ο χαμος με τραγουδια απο κασσετοφωνο ή και απο το ραδιοφωνο ακομη.
και ακομη σε χωρους οπως ο λυκαβηττος ή ο στρεφης ή καποιο παρκο γειτονιας ή βραδυ στη θαλασσα ή που ξυπνουσαμε σε σπιτια που δεν τα ειχαμε επισκεφτει ξανα και ουτε θυμομασταν ποτε και γιατι πηγαμε.
ουφ, τι θυμηθηκα ο δολιος!
.
αγκνιρα σου απαντα ο μπαρμπας [και βρισκομαι στην πολυ δυσαρεστη θεση να συμφωνησω μαζι του σε γενικες γραμμες].
[να κρατησεις μπαρμπα τα τελευταια χαπια. θαυματουργα λεμε]
οι νεοι σημερα -δυστυχως γι’ αυτους- δεν εχουν χρονο και αυταπατες οι οποιες δυστυχως [δις] ειναι πολυ χρησιμες για την νεοτητα]
απο την αλλη καθολου δεν κανω συγκρισεις με τη δικια μου γενια γιατι το που κατεληξε η δικη μου ειναι γνωστο.
το μονο που τους λειπει στους νεους σημερα ειναι η εποχη της αθωοτητας κατα τ΄αλλα ολα ειναι πολυ καλυτερα τωρα.

Μου αρέσει!

9. αγκνιρα - Φεβρουαρίου 6, 2010

Μαραγκεν, ευχαριστώ για το λινκ. Το είδα το βίντεο, είναι καταθλιπτικό. Οι καταστροφές που έχει δημιουργήσει ο άνθρωπος στην φύση και στο κλίμα είναι φοβερές, και βέβαια οι πρώτοι που υποφέρουν είναι οι φτωχοι λαοί…

Έχεις ακούσει για το «πλαστικό νησί» που αιωρείται κάπου στα διεθνή ύδατα, νομίζω στον Ειρηνικό, και έχει το μέγεθος της Γερμανίας; Αποτελείται από πλαστιικά απορρίματα που έχουνε μαζευτεί από διάφορα θαλάσσια ρεύματα και που δεν διαλύονται, γίνονται όμως όλο μικρότερα, τα τρώνε τα μικρά ψάρια, τα οποία τρώγονται από τα μεγάλα σαρκοβόρα ψάρια όπως ο τόνος, τα οποία τρώμε βέβαια καποτε και μεις. Κανένας δεν αισθάνεται υπεύθυνος για τα σκουπίδια αυτά, γιατί είναι σε διεθνή ύδατα.
Αν σας ενδιαφέρει διαβάστε εδώ http://en.wikipedia.org/wiki/Great_Pacific_Garbage_Patch. Κι αυτό το φιλμάκι είναι συγκλονιστικό…http://www.youtube.com/watch?v=XxNqzAHGXvs

Ας τα ακούνε αυτά ορισμένοι που βρίσκουν ότι το παρόν και το μέλλον της νεολαίας είναι πολύ καλύτερο από παλιά…

Μου αρέσει!

10. faros - Φεβρουαρίου 7, 2010

Ευτυχώς ρε μουργε που είσαι … σύντομος !!! 😀

Θερμή Καλημέρα !

Μου αρέσει!

11. MaRaGen - Φεβρουαρίου 7, 2010

Καλημέρα παιδιά!

Μούργο το άκουσα άλλες 2 φορές το κομμάτι, καμία δεν ήθελα να χορέψω, αλλά δεν μου αρέσει γενικά αυτό το είδος μουσικής. Όλα παρόμοια μου φαίνονται αυτά τα κομμάτια.

αγκνιρα ήξερα για το νησί αλλά ούτε τη σελίδα στη wikipedia ούτε το video είχα δει ποτέ. Το νησί πιστεύω ότι θα υπάρχει πολύ καιρό ακόμη, γιατί άμεσα ζημιώνονται μόνο ψάρια και πουλιά, όχι άνθρωποι. Και είναι άλλες περιοχές που είναι σε πολύ μεγαλύτερο κίνδυνο με πολύ πιο πλούσια βιοποικιλότητα.
Δυστυχώς αν δεν υπάρξει κέρδος στην προστασία του περιβάλλοντος δεν το βλέπω να γίνεται πραγματικότητα.
Σε οτιδήποτε γίνεται σε φόντο περιβαλλοντικό είναι κέρδος της «πράσινης αγοράς» και μόνο. Περιβαλλοντικό δεν είναι να ψωνίζεις πράσινα προιόντα και να ανακυκλώνεις (είναι φυσικά και αυτά) αλλά κυρίως είναι να μειώσεις την κατανάλωση.
Αλλά είναι Κυριακή πρωί και θα σταματήσω εδώ.

Θα ξανακούσω άλλη μία το κομμάτι………………..τίποτα!

Μου αρέσει!

12. fava - Φεβρουαρίου 8, 2010

κατι παλιο διαβασα και ηθελα να σου πω ενα ευχαριστω… μη δινεις σημασια, ετσι απλα…
καλημερα!

Μου αρέσει!

13. faros - Φεβρουαρίου 8, 2010

Καλημέρα, Καλή Βδομάδα !

Μου αρέσει!

14. faros - Φεβρουαρίου 9, 2010

Καλμέρα (πάλι μόνος κι … έρημος) !!!!!!!!

Μου αρέσει!

15. MaRaGen - Φεβρουαρίου 9, 2010

Καλημέρα Φάρε!

Μου αρέσει!

16. faros - Φεβρουαρίου 9, 2010

Καλησπέρα MaRaGen !

Μου αρέσει!

17. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς - Φεβρουαρίου 9, 2010

Φάρε και Maragen καλησπέρα!

Με το τραγούδι δεν μπορώ να χορέψω φίλτατε Μούργε.
Να έβαζες καμιά Φραγκοσυριανή, τίποτες Μαύρα μάτια μαύρα φρύδια, τίποτες Απόψε κάνεις μπαμ, σε βλέπουν και φρενάρουνε και σταματούν τα τραμ, να χορέψω.

Στο θέμα μου τώρα:

Βοηθήστε καλέ κύριοι και κυρίες μια πτωχή (τω πνεύματι) Ιδιαιτέρα που τα ‘χει πάρει με το βιβλίο της γλώσσας. 👿
Ζητάω άνθρωπο επιστήμονα που να μου πει πώς ερμηνεύουμε τη λέξη:

Κάθεστε?

Αν δεν κάθεστε, καθήστε τώρα.

Υπολογιστής!!!!

Ποιο σύγχρονο ερμηνευτικό λεξικό της Ελληνικής (όχι της μοσχαρίσιας) γλώσσας έχει αυτό το λήμμα???

(Εγώ πάντως, είδα κι απόειδα, και έγραψα του παιδιού να γράψει ότι είναι το μηχάνημα που παίρνει πληκτρολόγιο, ποντίκι και οθόνη και του βάζουμε και σεμεδάκια να μην το πιάνει η σκόνη)

Και του είπα να το δώσει στη δασκάλα χαιρετίσματα από μένα@$%$#$^^&^&%$*&$^

Αει στο καλό πια με τη μοντέρνα διδακτική. 👿 👿 👿

Φαρούληηηηηηη:

Καληνύχτα! 🙂

Μου αρέσει!

18. αγκνιρα - Φεβρουαρίου 9, 2010

Ιδιαιτέρα μου, δεν ξέρω βέβαια πόσων χρονών είναι το παιδί, αλλά γιατί δεν κοιτάει στην βικιπαίδεια; Είναι βέβαια κάπως ακαταλαβίστικα αυτά που λέει, αλλά θα μπορούσες να του τα «μεταφράσεις».
Καληνύχτα και από μένα! 🙂

Μου αρέσει!

19. faros - Φεβρουαρίου 10, 2010

Θερμή Καλημέρα, σήμερα ΠΑΜΕ Απεργία !

Ιδιαιτέρα, μου επιτρέπεις ;

1. Υπολογιστής: αυτός που σε κάθε του βήμα, βάζει πάνω από όλα το συμφέρον του, εξετάζει με λεπτομέρεια κάθε του κίνηση, ώστε να του φέρει το μέγιστο δυνατό καλό γι αυτόν αποτέλεσμα, με δυο λόγια ο φιλοτομαριστής !

2. Ηλεκτρονικός Υπολογιστής: Η μηχανή εκείνη που με το κατάλληλο πρόγραμμα, έχει τη δυνατότητα να κάνει πολύ μεγάλο αριθμό πράξεων το δευτερόλεπτο, αυτό που αδυνατεί να κάνει το ανθρώπινο μυαλό.
Στην πιο εξελιγμένη του μορφή, έχει δυνατότητες εχτός από πράξεις να λειτουργεί και ως γραφομηχανή, τέλεξ, φαξ ακόμη και τηλέφωνο συγχρόνως.
(υ.γ.: απάντηση για μικρά παιδιά)
Ελπίζω να σε πρόλαβα, πριν φύγει το παιδί στο σχολιό !

Μου αρέσει!

20. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς - Φεβρουαρίου 10, 2010

@agnira:
Ευχαριστώ agnira!
Το κοίταξα και δεν είχε κάτι που να μπορώ να του το δώσω με μορφή κειμένου από ερμηνευτικό λεξικό όπως απαιτούσε η άσκηση (ο θεός να την κάνει άσκηση δηλαδή)

@Faro: Αγωνιστική καλημέρα Φάρε! Από το γραφείο βεβαίως βεβαίως. 😉

Δε με πρόλαβες…. και του έδωσα την εκδοχή με το σεμεδάκι. 😆

Μου αρέσει!

21. αγκνιρα - Φεβρουαρίου 10, 2010

Καλημερα σας!
Ναι, Φάρε, και επ’ ευκαιρία θα απεργήσουμε και μεις εδω μέσα μου φαίνεται!
ΧΟ-ΡΤΑ ΘΕ-ΛΟΥ-ΜΕ!
ΧΟ-ΡΤΑ ΘΕ-ΛΟΥ-ΜΕ! 👿
P.S. 😦 http://cam.switch.ch/

Μου αρέσει!

22. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς - Φεβρουαρίου 10, 2010

Χόρτα, χόρτα, ναι!
(γιατί αυτά που είχαμε στο ψυγείο, τα έφαγε ο μεγάλος γιός και τώρα μείναμε με το πηρούνι στο χέρι)

Μου αρέσει!

23. faros - Φεβρουαρίου 11, 2010

Θερμή Αγωνιστική Καλημέρα !

Να σας πω μόνο τούτο:
Από τον καναπέ και το γραφείο, όπου μας έστειλαν διάφοροι πολιτικάντηδες και «συνδικαλισταράδες», δεν πρόκειται να κάνουμε τίποτα !
Αυτό θέλουν κι αυτοί !
Και θα μας τα πάρουν όλα !
Δυστυχώς δεν το αντιλαμβανόμαστε …

αγκνιρα μου, όχι μόνο χόρτα, αλλά … κουτόχορτα μας ταίζουν … χρόνια τώρα … 😀
αν εννοείς να βάλει ποστ ο μούργος, μέρες που είναι, ας κάνει κάτι με … ταραμά, λαγάνα και … ελιές !!! 😀 😀 😀

Μου αρέσει!

24. faros - Φεβρουαρίου 11, 2010

Καλά … εντάξει … με τις … μακακίες μου … σας έδιωξα όλους ;;;

Μούργε, συγνώμη !

Μου αρέσει!

25. μούργος - Φεβρουαρίου 11, 2010

@9. αγκνιρα, αγκνιρα οταν ελεγα καλυτερα για τους νεους δεν εννοουσα το περιβαλλον
.
@10. faros, αστα φαρε , την εχω χασει τη μπαλλα τελειως με τη λασπη.
.
@11. MaRaGen, μαρα γι αυτο που λες για το περιβαλλον συμφωνω απολυτα [αλλα για το τραγουδι, διαφωνω καθετα 😛 ]
.
@12. fava , χμμμμμμ φαβουλα το εριξες στη νοσταλγια;
[για να το λες εσυ κατι θα ξερεις! νασαι καλα 🙂 ]
.
@13. faros , xxxmmmmm απο το 13 μεχρι το 16 σχολιο βλεπουμε μια συναρπαστικη ανταλλαγη καλημερων [εγω φταιω που καταργησα τις χρεωσεις στις καλημερες.
θα το ξαναρχισω και θα κοβουμε και αποδειξεις για την εφορια]
.
@17. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς , χμμμ ιδιαιτερα εγω με τα φιλολογικα δεν τα παω και πολυ καλα.
η βελγα που θα μπορουσε να βοηθησει τωρα πινει μοχιτο στις παραλιες της λατινικης αμερικης [τα νευρα μου λεμεεεε]
.
και εδω οι ευχες δινουν και παιρνουν 👿
@18. αγκνιρα , και εδω μπηκαν δυναμικα στο παιχνιδι και οι καληνυχτες
.
@19. faros , ρε φαρε σοβαρα πιστευεις οτι η ιδιαιτερα θα χρησιμοποιησει την απαντηση σου;
εγω παω στοιχημα οτι ηδη το βλασταρι της εξηγει στο δασκαλο το πως τα σεμαδακια ανεδειξαν τους υπολογιστες και παραλληλα τους προστατευουν απο τη σκονη
.
@20. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς , εγω του τα ειπα ιδιαιτερα του φαρου αλλα αυτος δεν με ακουσε 😆
.
@21. αγκνιρα, αγκνιρα τρεχουμε πολυ αυτον τον καιρο.
βγηκαμε εξω απο το προγραμμα.
αλλα το σαββατοκυριακο θα αναπληρωσω
.
βρε τη μουνταδα ειναι αυτη στην ελβετια;
οτι πρπει για κεφι ατελειωτο 😆
.
@22. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς, ανεβαινουν ιδιαιτερα , ανεβαινουν
.
@23. faros , φαρε το παιχνιδι ειναι στημενο [και ο γιωργακης εξαιρετικος μαθητης]
.
@24. faros, οχι φαρε δεν μας εδιωξες εσυ
το κουτοχορτο που μας ταιζουν ειναι

Μου αρέσει!


Σχολιάστε

