jump to navigation

Peter Gabriel «Scratch My Back» Ιανουαρίου 24, 2010

Posted by μούργος in Μουσική, Music, Video.
trackback

Peter Gabriel – Listening Wind

Ο Peter Gabriel στο νέο του δίσκο «Scratch My Back», που κυκλοφορεί σήμερα, διασκευάζει τραγούδια άλλων με ένα πολύ ξεχωριστό τρόπο στην ενορχήστρωση.
Παράλληλα, προσφέρει ένα από τα νέα τραγούδια του, το «Heroes», μαζί με άλλους καλλιτέχνες, δωρεάν για ενίσχυση των σεισμοπαθών της Αιτής.
Όποιος ενδιαφέρεται, κατεβάζει το άλμπουμ δωρεάν από ΕΔΩ [ή κλικ στην εικόνα] και μετά αν επιθυμεί προσφέρει όποιο ποσό θέλει.
Εμένα πάντως πολύ μου άρεσε η εκ των υστέρων δωρεά και γι’ αυτό έδωσα και εγώ το κάτι τις μου.

Talking Heads – Listening Wind
Mojique sees his village from a nearby hill
Mojique thinks of days before Americans came
He sees the foreigners in growing numbers
He sees the foreigners in fancy houses
He thinks of days that he can still remember…now.
Mojique holds a package in his quivering hands
Mojique sends the package to the American man
Softly he glides along the streets and alleys
Up comes the wind that makes them run for cover
He feels the time is surely now or never…more.
The wind in my heart
The wind in my heart
The dust in my head
The dust in my head
The wind in my heart
The wind in my heart
(Come to)
Drive them away
Drive them away.
Mojique buys equipment in the market place
Mojique plants devices in the free trade zone
He feels the wind is lifting up his people
He calls the wind to guide him on his mission
He knows his friend the wind is always standing…by.
Mojique smells the wind that comes from far away
Mojique waits for news in a quiet place
He feels the presence of the wind around him
He feels the power of the past behind him
He has the knowledge of the wind to guide him…on.
The wind in my heart
The wind in my heart
The dust in my head
The dust in my head
The wind in my heart
The wind in my heart
(Come to)
Drive them away
Drive them away.

Peter Gabriel – The Boy in the Bubble

Paul Simon – Boy in the Bubble

The Boy in the Bubble

It was a slow day,
And the sun was beating
On the soldiers by the side of the road,
There was a bright light,
A shattering of shop windows
The bomb in the baby carriage
Was wired to the radio,
These are the days of miracle and wonder,
This is the long distance call,
The way the camera follows us in slo-mo
The way we look to us all,
The way we look to a distant constellation
That’s dying in a corner of the sky,
These are the days of miracle and wonder
And don’t cry baby don’t cry
Don’t cry,

(Pause)

It was a dry wind,
And it swept across the desert
And it curled into the circle of birth,
And the dead sand,
Falling on the children
The mothers and the fathers
And the automatic earth,
These are the days of miracle and wonder,
This is the long distance call,
The way the camera follows us in slo-mo
The way we look to us all o-yeah,
The way we look to a distant constellation
That’s dying in a corner of the sky,
These are the days of miracle and wonder
And don’t cry baby don’t cry
Don’t cry

(Pause)

It’s a turn-around jump shot
It’s everybody jump start
It’s, every generation throws a hero up the pop charts,
Medicine is magical and magical is art think of
The Boy in the Bubble
And the baby with the baboon heart

And I believe
These are the days of lasers in the jungle,
Lasers in the jungle somewhere,
Staccato signals of constant information,
A loose affiliation of millionaires
And billionaires and baby,
These are the days of miracle and wonder,
This is the long distance call,
The way the camera follows us in slo-mo
The way we look to us all o-yeah,
The way we look to a distant constellation
That’s dying in a corner of the sky,
These are the days of miracle and wonder
And don’t cry baby don’t cry
Don’t cry don’t cry

Peter Gabriel – Heroes [Download to Donate for Haiti, HQ]

HEROES – DAVID BOWIE

David Bowie Heroes
I will be king
And you
You will be queen
Though nothing will
Drive them away
We can beat them
Just for one day
We can be Heroes
Just for one day

And you
You can be mean
And I
I’ll drink all the time
‘Cause we’re lovers
And that is a fact
Yes we’re lovers
And that is that

Though nothing
Will keep us together
We could steal time
Just for one day
We can be Heroes
For ever and ever
What d’you say

I
I wish you could swim
Like the dolphins
Like dolphins can swim
Though nothing
Will keep us together
We can beat them
For ever and ever
Oh we can be Heroes
Just for one day

I
I will be king
And you
You will be queen
Though nothing
Will drive them away
We can be Heroes
Just for one day
We can be us
Just for one day

I
I can remember
Standing
By the wall
And the guns
Shot above our heads
And we kissed
As though nothing could fall
And the shame
Was on the other side
Oh we can beat them
For ever and ever
Then we can be Heroes
Just for one day

We can be Heroes
We can be Heroes
We can be Heroes
Just for one day
We can be Heroes
We’re nothing
And nothing will help us
Maybe we’re lying
Then you better not stay
But we could be safer
Just for one day

===================================================
Η τρακλιστ του δίσκου είναι:
«Heroes» (David Bowie)
«The Boy in the Bubble» (Paul Simon)
«Mirrorball» (Elbow)
«Flume» (Bon Iver)
«Listening Wind» (Talking Heads)
«The Power of the Heart» (Lou Reed)
«My Body Is a Cage» (The Arcade Fire)
«The Book of Love» (The Magnetic Fields)
«I Think It’s Going To Rain Today» (Randy Newman)
«Apres Moi» (Regina Spektor)
«Philadelphia» (Neil Young)
«Street Spirit» (Radiohead)

Σχόλια»

1. teokaf - Ιανουαρίου 24, 2010

*****

Μου αρέσει!

2. Кроткая - Ιανουαρίου 24, 2010

καλά, όλα αυτά, αλλά το δικό μου πότε θα ανέβει, ε?

Μου αρέσει!

3. faros - Ιανουαρίου 24, 2010

Δεν … βαρέθηκες να τα ανεβάσεις όλα αυτά ;;;;;;;;;; 😛 😛 😛

Τι θα πει σκράτσ μάι μπάκ ;;;;

Χαίρεστε !

Μου αρέσει!

4. μούργος - Ιανουαρίου 24, 2010

@1. teokaf , αμαν ρε μπαρμπα τι τραβας και συ!
παλι ξυλο εφαγες [με τοσα αστερακια που βλεπεις]
.
@2. Кроткая , χμμμμ… με πετυχες κροτ σε μια στιγμη που δεν με παιρνει και πολυ να σε παω κοντρα 🙄
.
το εξαιρετικο σου ποστ με τις κρυσταλλινες φωτο θα ανεβει συντομα
[αυριο ή μεθαυριο]
.
[πρεπει να παω να εξομολογηθω, πολλα ψεμματα λεω τελευταια]
.
@3. faros, φαρε , οσοι μιλανε αγγλικα δεν ειναι κατ’ αναγκην αμερικανοι
το σκρατσ και τα λοιπα ειναι μερος μιας μιας αγγλικης παροιμιας
You Scratch My Back, I’ll Scratch Yours ( let’s help each other … )
ή ξυσε μου την πλατη και εγω θα ξυσω τη δικη σου
ή βοηθα με να σε βοηθησω
ή κρατα με να σε κρατω ν’ανεβουμε στο βουνο
.
θα γινει δισκος και με τους καλλιτεχνες που πηρε τραγουδια και οι οποιοι θα τραγουδησουν δικα του
ο τιτλος θα ειναι το δευτερο μερος της παριμοιας
[φαρε ο πιτερ γκαμπριελ ειναι απο τους μεγαλυτερους τραγουδοποιους στον κοσμο]
.
και επειδη δεν καταλαβαινεις τα λογια του παρε ενα απιστευτο βιντεο [το εχω δει καμμια δεκαρια φορες και ακομη γελαω]
τιτλος: η πιπερια γ@μηθηκε…..

Μου αρέσει!

5. Aura Voluptas - Ιανουαρίου 24, 2010

Έχει και saradatessero !! 😆 😆 😆

( τα τραγούδια θα τ’ακούσω όταν θα έχω χρόνο – πάντως, αν πάνε όλα τα λεφτά που μαζεύονται γι’αυτό το σκοπό, στην Αϊτή, θα χτίσουν καινούργια χώρα ! – γκουχ, γκουχ … χμμ … )

Μου αρέσει!

6. αγκνιρα - Ιανουαρίου 25, 2010

Μπα, τι έπιασαν τ’ αυτιά μου; Πρόκειται να κάνεις ταξιδάκι προς τα βόρεια (βοριοδυτικά, για την ακρίβεια;)

😯 μα καλά, για τι πράγμα μιλάει; Το άκουσα δυο φορές και δεν καταλαβαίνω, τι είναι τα νούμερα; Το μόνο που έπιασα είναι ότι στο τέλος ετράκαρε, κόλλησε κάπου και του χάλασε το φορτίο. Σαν να βγήκε από κανένα βιβλίο του Τσιφώρου 😆 😆

Καλημέρα από την γκρίζα και (πάλι! 👿 ) χιονισμένη Ζυρίχη!

Μου αρέσει!

7. faros - Ιανουαρίου 25, 2010

αγκνίρα, πράγματι κι εγώ κατάλαβα ελάχιστα !
Όμως, επειδή η … χειρονομία μετράει, ευχαριστώ πολύ Μούργε και για τις πληροφορίες περί της … αγγλικής και για τον τραγουδοποιό και για το βιντεάκι !

Την Καλημέρα μου και πολλές ευχές για μια Καλή Βδομάδα !

Μου αρέσει!

8. MaRaGen - Ιανουαρίου 25, 2010

Καλημέρα παιδιά!

Μόλις χαλαρωσα εδώ και έχω μία εβδομάδα κενό για να σας σχολιάζω αρνητικά!μουχαχαχα!(σατανικό γέλιο)

Τα τραγούδια μέτρια να πω την μαύρη μου αλήθεια.
Οι επαγγελματίες, επαγγελματίες όπως πάντα στην Ελλάδα.
Και όπως είπα και η αγκνιρα το χιόνι,χίονι και στην Δανία!
Δεν προλαβαίνω να βγάλω videο με Δανούς που πέφτουν με τα ποδήλατα από το χιόνι.Αεροδυναμικές πτώσεις όμως, γλυστράει ο άλλος περίπου 30 μέτρα μέχρι να σταματήσει.

Και παλι καλημέρα σας!

Μου αρέσει!

9. MaRaGen - Ιανουαρίου 25, 2010

Την Τετάρτη έχει ενα πολύ καλό ντοκιμαντέρ στο κρατικό κανάλι για την κλιματική αλλαγή.Διάβασα την έρευνα και εβγάλα αυτό το συμπέρασμα. Όποιος ενδιαφέρεται λέω περισσότερες πληροφορίες. Τα παιδιά του εξωτερικού αν θέλουν έχω μερικά links να το δούνε live. Αυτά!

Μου αρέσει!

10. αγκνιρα - Ιανουαρίου 25, 2010

Βάλε, Μαραγκεν, βάλε, αλλά μόνο λινκς, τηλεόραση δεν έχω.
Και σεις χιόνι, εεε; Να βλέπαμε τουλάχιστον το χιόνι στον ήλιο… Όλα γκρίζα είναι, είτε χιονίζει, είτε ομίχλη έχει.
Σαν ασπρόμαυρες μου βγαίνουν όλες οι φωτό 👿

Μου αρέσει!

11. Кроткая - Ιανουαρίου 25, 2010

Μούργε, καλά το πας, αλλά μπορείς και καλύτερα, το ξέρω.

Αγκνίρα, άσε, άσε… πού να στα λέω…

Μου αρέσει!

12. αγκνιρα - Ιανουαρίου 25, 2010

😯
😆

Μου αρέσει!

13. faros - Ιανουαρίου 26, 2010

Δεν χρειάζεται, κροτ , μην τα λες … 😆

Καλημέρα σας !

Μου αρέσει!

14. μούργος - Ιανουαρίου 26, 2010

@5. Aura Voluptas , 😆
τα πλανα ειναι στημενα, σιγουρα ειναι μια μεγαλη συνομιλια που θα βγαινει σιγα σιγα αλλα ο τυπος ειναι απιστευτος
.
αουρα εγω εβαλα 15 ντολαρς [οσο θα εκανε το σιντι αν εβγαινε στην αγορα]
.
@6. αγκνιρα, αστα αγκνιρα, ειπα και γω να ανεβω λιγο βορεια αλλα μαλλον θα μου βγει ξινο [ηδη αρχισαν οι εκβιασμοι με το ποστ μαγειρικης]
.
ακριβως σαν τυπος του τσιφορου [φοβερος]
.
ακομη χιονιζει;
.
@7. faros, φαρε σιγουλια σιγουλια να το ακουσεις και θα καταλαβεις 😆
.
@8. MaRaGen, μαρα δεν ειναι και αριστουργημα αλλα καποιες εκτελεσεις ειναι πολυ καλες [ετσι ανακαλυψα και το φοβερο τραγουδι του σαιμον που δεν το ηξερα]
.
κακως δεν βγαζεις βιντεο [και αν δεν βγει καλο να τους παρακαλας να ξαναπεφτουν]
.
@9. MaRaGen , υποθετω στην δανια ε;
για δωσε λινκ και περισσοτερες πληροφοριες
.
@10. αγκνιρα, ετσι την επαθα και εγω στα γιαννενα αγκνιρα .
20 βαθμους ειχε αλλα συνεχεια βαρεια συννεφια [ηλιος ελαχιστος]
.
@11. Кроткая . κροτ ειναι 2,5 μηνες ακομη , οποτε δεν νομιζω να αντεξω να υποκρινομαι. [ε μα πια! ] 👿
.
@12. αγκνιρα, αγκνιρα μη σιγονταρεις τη βελγα λεμεεε
.
@13. faros , φαρε συντομα [λεμε τωρα] θα υπαρχει αναλυτικο ρεπορταζ

Μου αρέσει!


Σχολιάστε

