jump to navigation

Φονική ενέδρα! (η λάσπη, φυσικά, ήταν εκεί) 25 Νοεμβρίου, 2009

Posted by μούργος in animals, Insects, φύση, χα!, Έντομα, Αρωματικά φυτά, Αυτοφυή φυτά, Ζώα, Περιβάλλον, Φωτογραφία, αγριολούλουδα, nature, Photo, wildflowers.
trackback

Θύτες και θύματα! [το αιώνιο παιχνίδι της φύσης]

Οι αράχνες ανήκουν στα αρθρόποδα (δεν είναι έντομα) και είναι σαρκοφάγες.
Εκτός από τον ιστό που φτιάχνουν για να παγιδεύουν τα θύματα τους, χρησιμοποιούν και άλλες μεθόδους επίθεσης. Εδώ, έχουμε την ενέδρα, όπου οι αράχνες παραφυλάνε κάτω από τα πέταλα των λουλουδιών και εκεί περιμένουν υπομονετικά το υποψήφιο θύμα –έντομο που θα έρθει ανύποπτο να τρυγήσει. Μάλιστα φροντίζουν να βρίσκουν λουλούδια με ίδιο χρώμα με αυτές ώστε να περνάνε περισσότερο απαρατήρητες. Μόλις βρει το θύμα στην κατάλληλη θέση για επίθεση, το καρφώνουν με δηλητήριο πίσω από το κεφάλι τους. Άμεσα έχουμε παράλυση του θύματος και ο θάνατος είναι αναπόφευκτος.
Ποιος είπε ότι είναι (μόνο) όμορφη η φύση;

Σχόλια»

1. μούργος - 25 Νοεμβρίου, 2009

ηθελα να βαλω και λεζαντες αλλα δεν προλαβαινω!
.
θα ειναι εκτος λασπης για λιγες μερες

Μου αρέσει!

2. faros - 25 Νοεμβρίου, 2009

Μπρρρρ, μας ανατρίχιασες !
Βάρβαρε !

Αλήθεια γιατί η αράχνη είναι γένους … θηλυκού ;;; 😕 😕 😕
Κάτι δεν λέει αυτό ;;;;;;;;;; 😀

Καλημερούδια, να περνάς καλά !

Μου αρέσει!

3. Кроткая - 25 Νοεμβρίου, 2009

συγγνώμη καταβρόχθισε και την μέλισσα (ή ό,τι ήταν αυτό) και την πεταλούδα?

τι αχόρταγη είναι αυτή!!!

πολύ σπλάτερ έγινε η Λάσπη!

θα παίξει και το Ψυχώ?

Μου αρέσει!

4. MaRaGen - 25 Νοεμβρίου, 2009

Ανατρίχιασα!(όπως το είπες φάρε…μπρρρρρρρ…..
Πολύ κοντινές!

(εδώ έχουν συνεργεία καθαρισμού που πάνε στις στάσεις τρένων και καθαρίζουν τους ιστούς από τις ταμπέλες με τα δρομολόγια…)

υ.γ.το καημένο το μελισσάκι!

Μου αρέσει!

5. κόκκινο μπαλόνι - 25 Νοεμβρίου, 2009

Ο εφιάλτης στο δρόμο με τις μαργαρίτες και τα κρινάκια! Α πα πα πα πια!
Αυτό το ότι είσαι πάντα εκεί, σε τόπους εγκλημάτων, να το κοιτάξεις!
Κροτ, αν είναι να κάνουμε παραγγελιές, εγώ θέλω «τα πουλιά»

*δεν θα ξαναπώ πόσο ζηλεύω τη μηχανή σου γιατί θα το πάρεις πάνω σου!

Μου αρέσει!

6. renata - 25 Νοεμβρίου, 2009

Και την πεταλούδα? Απαπα…

Θα λείψεις? Βρήκες κι αλλού λιοστάσια? 😛

Μου αρέσει!

7. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς - 25 Νοεμβρίου, 2009

Οι νυχτερίδες πού είναι?

Υ.Γ. Η ευρεία παράκαμψη Αγρινίου είναι κλειστή στο ρεύμα προς Αντίρριο…. (σε περίπτωση που πάει κανείς προς Ήπειρο, λέμε τώρα) 😉

Μου αρέσει!

8. αγκνιρα - 25 Νοεμβρίου, 2009

Γκραν-γκινιόλ!! Ιδίως αυτές με την κακομοίρα την μελισσούλα που την κρατάει απτο κεφάλι.
Αλλά παρόλα αυτά βρίσκω τις αράχνες γοητευτικές (μια μεθοδικότητα βρε παιδί μου… :lol:). Αμα δω καμιά την ταίζω λιγουλάκι 😉

Μου αρέσει!

9. An-Lu - 25 Νοεμβρίου, 2009

Αμάν με τα γκρανγκινιολικά σου βρε μούργε! Τουλάχιστον πες μας την οικογένεια της αλμπίνας αράχνης να ξέρουμε 😉

Μου αρέσει!

10. κωστής - 26 Νοεμβρίου, 2009

Εκτός από ματάκιας (χελώνες), δεν αφήνει τα ζωάκια ούτε να φάνε… Με τη μπουκιά στο στόμα η καημένη η αραχνούλα.

Θέλω φωτογραφική μηχανή να βγάζει τόσο καλές κοντινές φωτογραφίες…. Θέλω μάκρο φακό… Θέλω δαχτυλίδια…
Θέλω….
Χμμμ… χρήματα για να τα αποκτήσω αυτά!

Μούργε πολύ όμορφες φωτογραφίες…
Θέλω ραδίκια και ζοχούς… και βρούβες…
Κάτι της εποχής και φαγώσιμο…

ΥΓ: Και κανα κούμαρο αν κοκκινίσανε (αν και δε νομίζω ακόμη… με τις ζέστες που βλέπω ότι κάνει στην κεντρική Ελλάδα).

Την καλησπέρα / καλημέρα μου! 😀

Μου αρέσει!

11. αγκνιρα - 26 Νοεμβρίου, 2009

«με την μπουκιά στο στόμα η καημένη η αραχνούλα» 😆 😆 😆
Κωστή, πές τα!!! ΧΟ-ΡΤΑ ΘΕ-ΛΟΥ-ΜΕ!!!! (Άντε και κάνα κούμαρο). 👿

Μου αρέσει!

12. αγκνιρα - 26 Νοεμβρίου, 2009

Παρεπιπτώντως είδα μια νυφίτσα προχτές το βράδυ που μασουλούσε κάποιο λάστιχο αυτοκινήτου. Περίεργα γούστα που έχουνε ορισμένα ζώα….

Μου αρέσει!

13. antidrasi+sex - 26 Νοεμβρίου, 2009

Έχω φωτογραφίες που δείχνουν τον Μούργο να δίνει αμοιβή στην αράχνη, την πεταλούδα και τη μέλισσα για την φωτογράφηση.
Στο τέλος, πάνε και οι 4 μαζί για ποτό (ρεφενέ βέβαια γιατί σιγά μην κεράσει ο Μούργος- το να κεράσει ο Μούργος είναι το ίδιο πιθανό με το να βγάλει καθαρή φωτογραφία η Βέλγα).
Που νομίζετε όλοι ότι τα πετυχαίνει αυτά «τυχαία».

Μου αρέσει!

14. Aura Voluptas - 26 Νοεμβρίου, 2009

Κι άλλη στημένη ιστορία … Είναι ολοφάνερο . Το πτώμα πουθενά . Και η αράχνη ούτε γραμμάριο παχύτερη .

Τα λεφτά μας πίσω ! 👿

( sexyreaction is correct )

Μου αρέσει!

15. Кроткая - 26 Νοεμβρίου, 2009

Ιδιαιτέρα, 😆 έχει ελιές στην ήπειρο?

Αγκνίρα, όχι χόρτα, όχι άλλα χόρτα, φτάνει!!!!!

Αντιδρασοτέτοιε, κάλα το πήγαινες στην αρχή, αλλά τα χάλασες τελικά.

Άουρα, δε ντρέπεσαι να τον στηρίζεις? Και η συμμαχία μας?!

Μου αρέσει!

16. Aura Voluptas - 26 Νοεμβρίου, 2009

Δλδ βαράμε και τον αντιδρασοσεξουλιάρη ???? 😯

Sorry Κροτ αλλά με όλα αυτά που γίνονται εδώ μέσα έχω χαθεί και δεν ξέρω ποιόν πυροβολάμε ( ποτέ τις κυρίες, εννοείται ! ) !! 😆

Μου αρέσει!

17. Anna - 26 Νοεμβρίου, 2009

Μοναδικός!

Μου αρέσει!

18. αγκνιρα - 26 Νοεμβρίου, 2009

Ελάτε κορίτσια, όλες μαζί ενωμένες (μαζί και η αραχνη, η μελισσα, η πεταλουδα, και πάει λέγοντας) 😆

Μου αρέσει!

19. Aura Voluptas - 26 Νοεμβρίου, 2009

Φάτους όλους ! 😈

( τίτλος τηλεπαιχνιδιού στην ελληνική τηλεόραση αγκνιρα μου 😆 )

Μου αρέσει!

20. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς - 27 Νοεμβρίου, 2009

@krotkaya: έχει καλή μου ελιές, χέρια να τις μαζέψουν δεν έχει… 😦
@agnira, aura, renata κουτουλού: δεν πήγα Ήπειρο για ελιές, αλλά μάζεψα πορτοκάλια και μανταρίνια από τα χωράφια μου με τα χεράκια μου.
Να οργανώσουμε εκδρομή με λεωφορείο για μάζεμα εσπεριδοειδών, γιατί φέτος θα πέσουν και θα σαπίσουν. Δεν τα αγοράζει κανείς, προτιμούν τα της Νοτίου Αφρικής τα σούπερ μάρκετ βλέπετε… 👿

Μου αρέσει!

21. faros - 27 Νοεμβρίου, 2009

Την Καλημέρα μου !

Μου αρέσει!

22. αγκνιρα - 27 Νοεμβρίου, 2009

😦
Ιδιαιτέρα, είναι σκανδαλώδες και βγαίνω απ’ τα ρούχα μου όταν το ακούω! Ή μάλλον απελπίζομαι, γιατί τελικά η ανθρώπινη βλακεία και απληστία δεν έχει όρια…
Καλά εδώ που τα πουλάνε γιατί δεν καλλιεργούνται – εγώ δεν τα αγοράζω τα νοτιοαφρικάνικα ποτέ, αλλά περιμένω πάντα να βγούνε τα ισπανικά που είναι πιο «κοντά» – αλλά και στην Ελλάδα να γίνεται το ίδιο! Τι να πω… Το μόνο που μπορεί κανείς να κάνει ως καταναλωτής είναι να κοιτά πολύ προσεκτικά την χώρα προέλευσης των προιόντων που αγοράζει.
Αν ήμουν πιο κοντά Ιδιαιτέρα μου θα ψώνιζα ξινά μόνο από σένα, κατευθείαν από την παραγωγό!

Μου αρέσει!

23. κόκκινο μπαλόνι - 27 Νοεμβρίου, 2009

ο αντιδρασοτέτοιος έχει δίκιο για τον Μούργο αλλά εντελώς άδικο όταν μιλάει για τη μεγάλη φωτογράφο Κροτ! Βέλγα, ξεβέλγα…βγάζει εντελώς τέλειες φωτό! Και με ωραίο στυλ. 😉
Εννοείται ότι ο Μούργος δεν κάνει τίποτα τυχαία, όλα κανονισμένα και ο φτωχός κοσμάκης την πατάει και πληρώνει διόδια για να μπει και να βγει από τη λάσπη, προκειμένου να δει τις «αποκλειστικότητες».
ΑΙΣΧΟΣ (τα έχουμε πει αλλά δεν χάνουμε να τα ξαναπούμε)

@Ιδιαιτέρα20
Που δηλώνουμε συμμετοχή;

Μου αρέσει!

24. κόκκινο μπαλόνι - 27 Νοεμβρίου, 2009

ο αντιδρασοτέτοιος έχει δίκιο για τον Μούργο αλλά εντελώς άδικο όταν μιλάει για τη μεγάλη φωτογράφο Κροτ! Βέλγα, ξεβέλγα…βγάζει εντελώς τέλειες φωτό! Και με ωραίο στυλ. 😉
Εννοείται ότι ο Μούργος δεν κάνει τίποτα τυχαία, όλα κανονισμένα και ο φτωχός κοσμάκης την πατάει και πληρώνει διόδια για να μπει και να βγει από τη λάσπη, προκειμένου να δει τις «αποκλειστικότητες».
ΑΙΣΧΟΣ (τα έχουμε πει αλλά δεν χάνουμε να τα ξαναπούμε)

@Ιδιαιτέρα20
Πού δηλώνουμε συμμετοχή;

Μου αρέσει!

25. κόκκινο μπαλόνι - 27 Νοεμβρίου, 2009

σόρρυ φορ δε νταμπλ!

Μου αρέσει!

26. antidrasi+sex - 27 Νοεμβρίου, 2009

Ναι μπαλόνη, κάνε μαλακίες να γράφεις διπλά σχόλια και όταν σου έρθει ο λογαριασμός από τον Μούργο, θα φωνάζεις…

Βέλγα, ακόμα κολλάς στο να πεις ΣΕΞ?

Να, δεν είναι δύσκολο: Σ Ε Ξ…
Ή το χεις σαν τον Σπύρο στους Απαράδεκτους, που όταν του έλεγαν ΜΑΛΑΚΑΣ κόλλαγε? 😆

Μου αρέσει!

27. αγκνιρα - 27 Νοεμβρίου, 2009

Ωχ, Αντιδρασένιε, τι έχεις να ακούσεις από τον Μούργο όταν κατέβει από τα όρια! Δεν του φτάνανε οι χιλιάδες που βρίσκουνε στο γούγλι τους λοτ@ούς του και τα ραδ@ίκια του, τώρα θα έρχονται και οι διάφοροι που ούτε από αντίδ@ραση ούτε από σ@ξ έχουνε χαμπάρι… 😀

Μου αρέσει!

28. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς - 27 Νοεμβρίου, 2009

@agnira: Στην Ελλάδα έχει πέσει οδηγία να φύγουν τα εσπεριδοειδή από Άρτα. Προωθούν άλλες καλλιέργειες, πιο επικερδείς υποτίθεται.
Μεγάλο κεφάλαιο αυτό αγκνίρα, πολύ μεγάλο. 😦

@ Μπαλόνι: Σε μένα μπαλόνι μου, σε μένα. 😉

Μου αρέσει!

29. Кроткая - 27 Νοεμβρίου, 2009

Aura, καλέ μου την ειπε, γι’αυτό!

Μπαλούν, έτσι μπράβο πες τα!

Βλαμμένε αντιδρασοτέτοιε, δες το σχόλιο της Αγκνίρας και θα καταλάβεις! Όχι πως μου αρέσει να δίνω δίκιο στο Μούργο, αλλά εδώ δεν έχει κι άδικο.

Ιδιαιτέρα, τι χαρά που είσαι κι εσύ εδώ! Κάνα πορτοκαλάκι δεν θα φέρεις κι από μας?

Μου αρέσει!

30. antidrasi+sex - 27 Νοεμβρίου, 2009

Ωπ, τι έκανα ρε παιδιά? Για πείτε μου να καταλάβω…

Μου αρέσει!

31. faros - 28 Νοεμβρίου, 2009

Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο !

Μου αρέσει!

32. faros - 29 Νοεμβρίου, 2009

Μπα, μόνος μου έμεινα ;;;

Φάρε, Καλημέρα !

Μου αρέσει!

33. Aura Voluptas - 29 Νοεμβρίου, 2009

Καλημέρα Φάρε ! Χωρίς τις καλημέρες σου δεν μπορώ, λέμε ! 😀

Μάλλον πήγαν όλοι να ψηφίσουν … 😆 😆 😆

Μου αρέσει!

34. αγκνιρα - 30 Νοεμβρίου, 2009

Καλημέρα σας!
Ψηφίσαμε, ψηφίσαμε, Άουρα. Για πολλά και σημαντικά θέματα. Αλλά ποια ήταν τα αποτελέσματα; Άστα να πάνε 😦

Μου αρέσει!

35. fvasileiou - 30 Νοεμβρίου, 2009

H splatter πλευρά της Λάσπης. Εύγε, μούργε!

Μου αρέσει!

36. Aura Voluptas - 30 Νοεμβρίου, 2009

αγκνιρα … Χθες ήταν οι εκλογες για το νέο πρόεδρο της Ν.Δ. ( επίσης το ματς ΟΣΦΠ-ΠΑΟ κ.α. ) 😆

Στην Ελβετία γιατί ψηφίσατε ?

Μου αρέσει!

37. αγκνιρα - 30 Νοεμβρίου, 2009

αα, καλά, κατάλαβα. Το ποδόσφαιρο θάταν σίγουρα πολύ ενδιαφέρον :lol:. Αν ενδιαφέρεσαι για τα δικά μας (τα χάλια) ρίξε μια ματιά στο σάιτ της τηλεόρασης χωρίς σύνορα (έχει 3 ολόκληρα άρθρα για το βασικότερο χθεσινό δημοψήφισμα). Δεν πρόκειται εδώ μέσα να πω τίποτα άλλο σχετικά 😉

Μου αρέσει!

38. faros - 1 Δεκεμβρίου, 2009

Καλό Μήνα !

Μου αρέσει!

39. MaRaGen - 1 Δεκεμβρίου, 2009

Καλό μήνα φάρε και σε όλους τους λασπωμένους!

Σας έχασα, τελειώνει το εξάμηνο και έχουν πέσει τα deadlines να μας καταβροχθίσουν όπως η αράχνη την πεταλούδα.

Μου αρέσει!

40. αγκνιρα - 2 Δεκεμβρίου, 2009

Mαραγκεν, κι εγώ περίπου στην ίδια κατάσταση βρίσκομαι, μ’ έχουν φάει τα μέιλ που μου υπενθυμίζουν τι δεν έχω κάνει ακόμα 😦
Αλλά έρχονται σύντομα τα Χ-μας και οι διακοπέεεεεεεεες, μην το ξεχνάς! 🙂 🙂 Καλό κουράγιο μας! Και βγες έξω το βράδυ απόψε να δεις λίγο την πανσέληνο!

Μου αρέσει!

41. μούργος - 2 Δεκεμβρίου, 2009

χανομαι, σβηνωωωωωωωωωωωωω……………..!!!
δεν εχω κουραγιο ουτε να γραψω μια αραδα της προκοπης.
οι καταρες σας πιασαν τοπο 👿
δεν ξερω τι εχω, γριππη των πελεκανων, πανωλη ή καλαζαρ;
απαντησεις αυριο-αν ειμαι καλυτερα-
υ.γ.
αν θελετε να αισθανθω λιγο καλυτερα, στειλτε αμεσα τις οφειλομενες συνδρομες στη λασπη [η καλη ψυχολογια θα με βοηθει να ξεπερασω τις εφτα πληγες του φαραω που επεσαν στο κεφαλι μου] 😀

Μου αρέσει!

42. Aura Voluptas - 2 Δεκεμβρίου, 2009

Μούργε, δεν υπάρχουν οφειλές καλέ ! Παραισθήσεις έχεις από τον πυρετό και νομίζεις ότι σου χρωστάμε . Όλα τακτοποιημένα είναι . Μπααα !! 👿

Περαστικά ! 😛

Μου αρέσει!

43. κωστής - 3 Δεκεμβρίου, 2009

Την καλημέρα μου! 😀

Μου αρέσει!

44. teokaf - 3 Δεκεμβρίου, 2009

Ρε γελοίε εξηνταβελόνη δεν σου είπαν πως το εμβόλιο είναι δωρεάν; Τράβα και κάνε το , δεν έχω διάθεση να προστρέχω χρονιάρες μέρες που έρχονται στο κρεβάτι του πόνου σου. Άσε που μυρίζει θανάσιμα αυτό το πάπλωμα που έχεις να αερίσεις 25ετία, όταν σου είπα να το αερίζεις που και που, δεν εννοούσα αυτό που κάνεις κάθε βράδυ μόνος σου, να το βγάλεις στον καθαρό αέρα τώρα αλλιώς δεν έρχομαι και θα σε βρει ο δήμος της Σπάρτης όταν θα έρθει να πάρει το δώρο των Χριστουγέννων ( έτσι κι αλλιώς η βρώμα από το πτώμα δεν θα αφίσταται και πολύ από την συνηθισμένη βρώμα που αναδύεται στον χώρο σου).

Και κόψε τα μ@λ@κισμένα τα λευκά που πέφτουν στην οθόνη μου γιατί επειδή είναι λευκό το σάιτ σου μοιάζουν με μάνα εξ ουρανού και όχι με νυφάδες.

Μου αρέσει!

45. αγκνιρα - 3 Δεκεμβρίου, 2009

Αα, χιονίζει, τι ωραία!! 😛

Μούργε, μπας και ακούς και κοκόρους να λαλούν; Τότε είναι σίγουρα η γρίππη των πτηνών που έχεις 😆
Περαστικάααα! 🙂
(Ψιτ! Κορίτσια, που είστε, βρήκα την κάβα του Μούργου, ελάτε να το τσούξουμε λίγο! :lol:)

Μου αρέσει!

46. κόκκινο μπαλόνι - 3 Δεκεμβρίου, 2009

Καλέ…χιονίζει!!!
Είναι και άρρωστος ο μούργος…ΤΕΛΕΙΑ!!!
αγκνιρα, ένα κονιακάκι σε περικαλώ!

υ.γ. και η μετακόμιση καλά κρατεί! έφυγα πάλι, τα λέμε από Δευτέρα

Μου αρέσει!

47. Кроткая - 3 Δεκεμβρίου, 2009

αααααχαχαχα, ο Μούργος έπαθε γρίππη των Μούργων!!! ωραία θα περάσουμε τώρα που άρχισαν και τα χιόνια! 🙂

Μου αρέσει!

48. renata - 3 Δεκεμβρίου, 2009

Αγκνίρα, κι εμένα ένα κονιακάκι να στρώσει ο λαιμός! 😉

Μου αρέσει!

49. Aura Voluptas - 3 Δεκεμβρίου, 2009

A votre sante ! 😀

Ωραίο το κονιάκ !!!

Μου αρέσει!

50. αγκνιρα - 3 Δεκεμβρίου, 2009

Στην υγειά σας, πίνω και γω ένα για την παρέα, φεύγω για δουλειά και θα μου κάνει καλό :mrgreen:
Τώρα που θα λείπω, σαν στο σπίτι σας, εντάξει; Έχει πολλά μπουκάλια ακόμα 😆

Μου αρέσει!

51. μούργος - 3 Δεκεμβρίου, 2009

@2. faros , φαρε, η ζωη ειναι σκληρη [και στη φυση] , και εδω κανουμε ρεπορταζ
εννοειται οτι λεει πολλα το θηλυκο γενος [κανουν τα παντα για την αναπαραγωγη] 😛
.
@3. Кроткая , ανεβαζουμε λουλουδακια, παλι κωλοσκυλο μαδουσες λουλουδια;
ανεβαζουμε αγρια χορτα, `παλι τα ιδια, καμμια πιτα δεν θα ανεβασεις ρε κοπρε;
ολοι οι ιδιοτροποι εδω μαζευτηκαν; 👿
[το ψυχω θα ανεβει και υποψιαζεστε τα θυματα ε; 😛
θα αλαφρωσουν και τα ποστ απο τα ανοητα σχολια]
.
@4. MaRaGen , ενταξει μαρα, τα αλλα αναλογα θεματα που θα βρω θα τα φωτογραφιζω απο τον απεναντι λοφο [και θα περιγραφω με λογια τι διαδραματιζεται]
ελεοςςςςςς λεμεεε 👿
.
εδω στην ελλαδα δεν εχουμε τετοιο προβλημα [για τις πινακιδες και τις αραχνες]
με το ρυθμο που τις ριχνουμε κατω ή τις ζωγραφιζουμε που να σταθει αραχνη
.
@5. κόκκινο μπαλόνι, καλα ειστε σοβαροι; 👿
δηλ. τι περιμενατε;
να παιζει κρυφτο η αραχνη με το εντομο και να φωναζει κουκου στο τελος [αν δεν την βρει το εντομο]
.
για να δωσεις παραγγελια πρεπει να ξωφλησεις τις οφειλες σου στη λασπη [αντε γιατι το παραξηλωσατε ολοι εδω μεσα]
.
@6. renata, την πεταλουδα την ηθελε για επιδορπιο [ποσο αιμα να εχει;] 😛
.
λιοστασια δεν βρηκα αλλα βρηκα ενα ιο αλλο πραγμα [με πηρε και με σηκωσε]
.
@7. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς, χμμμ… ενδιαφερουσα πληροφορια ιδιαιτερα αλλα δεν την χρειαστηκα τωρα [ελπιζω να ανοιξει πριν τα χριστουγεννα]
.
αμα ανεβασω και νυχτεριδες θα εξαφανιστουν και οι λιγοστοι θαμωνες που βολοδερνουν στη λασπη [ειναι πολυ ντελικατοι τελικα]
.
@8. αγκνιρα, αγκνιρα στο γιατρο σου τα λες αυτα ή μονο στη λασπη τα γραφεις; [δηλ. πως τις ταιζεις; 😕 ]
.
παρα ολα αυτα οι αραχνες ανηκουν στα πιο ωφελιμα εντομα στη φυση
.
@9. An-Lu , λου αυτα ειναι προσωπικα δεδομενα της αραχνης 😛 [και σε αυτα εδω στη λασπη ειμαστε πολυ διακριτικοι]
.
@10. κωστής, κωστη δεν της πηρα το φαι απο το στομα, μια φωτο την εβγαλα
.
τα κουμαρα κοκκινησαν εδω και πολυ καιρο, χορτα θα ανεβουν λεμε [μας πηγε πισω το καλαζαρ που αρπαξα]
.
@11. αγκνιρα, αμαν αγκνιρα με τα χορτα [εχουμε ολοκληρο χειμωνα που δεν εχουμε και πολλα λουλουδια, οποτε εχει να πεσει πρασιναδα ]
.
@12. αγκνιρα , 😆 [βρε μπας και χρησιμοποιουν τα λαστιχα για τσιχλα ή λιμοκτονουνε οι νυφιτσες εκει περα; ]
.
@13. antidrasi+sex , αντιδραστικε κρυβε λογια λεμεεεεε.
μου ρουφηξαν το αιμα λεμε [το εντομο ζητουσε τα περισσοτερα λογω επικινδυνοτητας, φοβοταν μηπως πανω στα γυρισματα ξεχνιοταν η αραχνη και το καρφωνε κανονικα]
πανω απο 10 φορες το γυρισαμε, ενω η πεταλουδα ηταν επαγγελματιας, πηγε μια και εξω]
.
@14. Aura Voluptas, η αραχνη αουρα εχει πολυ καλο μεταβολισμο 😆 [γι αυτο και δεν παχαινει ποτε]
.
@15. Кроткая, κροτ μη δινεις σημασια. κακιες λεει
τις θολες σου φωτο εγω τις βρισκω εξαιρετικες [κανουν ωραια ατμοσφαιρα] 😆
.
@16. Aura Voluptas, γιατι δεν ξεσπαμε ολοι στον σκατογερο; [αυτον τον θρεφει το ξυλο, τοσο τρωει στο γηροκομειο και ακομη να χαιρετησει τον ματαιο τουτο κοσμο]
.
@17. Anna , αννα παντα μοναδικα τα σχολια σου! [ξεχωριζουν απο το συρμο] 🙂
.
@18. αγκνιρα, μπα μπα; αγκνιρα θελεις πραγματικα να ανεβουν χορτα στη λασπη; [ε, τοτε μακρυα απο την κλικα]
.
@19. Aura Voluptas, χοχο, η αγκνιρα σπαει πολυ ευκολα [τζαμπα τα αγωνιστικα συνθηματα]
.
@20. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς, ιδιαιτερα καλυτερα να περασει ακριδα απο το χωραφι σου παρα η κλικα της λασπης.
ενα πορτοκαλι θα μαζευουν, μια ωρα ξαπλα για ξεκουραση
.
παντως αν θες μπορουμε να πουλαμε ον λαιν πορτοκαλια και μανταρινια στη λασπη [μονο μαναβικο δεν ηταν η λασπη, θα το κανουμε και αυτο]
και τα κερδη μισα μισα
.
@22. αγκνιρα, αγκνιρα αυτο λεγεται αφελεια!
αμαν ακομη δεν καταλαβες πως δουλευουν οι νομοι στη ελευθερη αγορα;
εταιρειες ειναι πισω απο τη διακινηση και οχι η μητερα τερεζα

Μου αρέσει!

52. μούργος - 3 Δεκεμβρίου, 2009

@23. κόκκινο μπαλόνι, κροτ το προσεξες φανταζομαι αυτο το : βελγα , ξεβελγα του μπαλονιου [με αλλα λογια λεει: ενταξει ειναι βελγα , τι να κανουμε τωρα] 😆
.
μπαλονι, στο τελος του σχολιου μου σας εχω μια μεγαλη καινοτομια που γινεται για πρωτη φορα στη μπογκοσφαιρα [ειμαι σιγουρος οτι θα ενθουσιαστητε]
.
@24. κόκκινο μπαλόνι , το πιασαμε το πρωτο σχολιο [υπερβολη η επαναληψη]
εκτος αν το εκανες για τη βελγα 😆
.
@25. κόκκινο μπαλόνι, αααα, λαθος ηταν; [θα ελεγα οτι τετοια λαθη πληρωνονται ακριβα στη λασπη αλλα φοβαμαι οτι θα βγουν διαφοροι κακοπροαιρετοι και θα με κατηγορησουν παλι]
τη χρεωση θα στη στειλω με μειλ 😀
.
@26. antidrasi+sex, αμαν ρε αντιδραστικε, αμαν! 👿
απο τα ποτα δεν βγαζουμε μια, απο τα παρελκομενα το ιδιο . κατι τετοια λαθη περιμενουμε να βγαλουμε τα σπασμενα
.
@26. antidrasi+sex , καλα αντιδραστικε γραφε τετοιες λεξεις να πλακωσουν παλι οι πιτσιρικαδες [και οι παπαδες] στη λασπη λογω γουγλη [μια φορα το εκανα με θεμα πασχαλιτσες και και καιρο οι μισες αναζητησεις στη λασπη ηταν με αυτη τη λεξη]
.
@27. αγκνιρα, αστα αγκνιρα ειδα και επαθα να μη βγαινει η λασπη με τετοιες λεξεις [και το προβλημα ειναι οτι ολοι αυτοι ψαχνουν για χαρντ κορ υλικο, μονο οσοι εχουν βιtsια με ζwα θα το χαιρονται 😆 ]
.
@28. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς, ιδιαιτερα το μπαλονι μια μετακομιση κανει και το φωναζει ενα μηνα [και συ περιμενεις να σε βοηθησει στα πορτοκαλια]
.
ειναι πολυ πιο συνθετο το προβλημα με τα πορτοκαλια [π.χ. φετος υπαρχει υπερπαραγωγη γενικα]
.
@29. Кроткая , μπα; καλοπιανεις την ιδιαιτερα για πορτοκαλια; [τα βλεπεις ιδιαιτερα που περιμενεις και βοηθεια ]
αν ερχονταν να σε βοηθησουν δεν θα μαζευες μονη σου τα πορτοκαλια αλλα επιπλεον στα ενδιαμεσα θα απλωνες φυλλο για πιτες που θα σου ζηταγαν
.
@30. antidrasi+sex, τιποτα δεν εκανες αντιδραστικε [απλα τα εβαλες με την κροτ, οποτε ολη η κλικα πηρε φωτια ]
.
@31. faros , φαρε γιατι δεν το κανεις πιο συγκεκριμενο τον χαιρετισμο σου [μονος εισαι στη λασπη]
.
@32. faros, τοχεις φαρε! 😆
.
@33. Aura Voluptas, κοιτα αουρα με μια μικρη επιβαρυνση σου λεω και γω καλημερα [η καληνυχτα κοστιζει λιγο παραπανω] 😛
.
.ο μονος που μπορει να πηγε για ψηφο ειναι ο μπαρμπας [μια μια εχτρα μεριδα στο γηροκομειο κανει τα παντα]
.
@34. αγκνιρα 😆 [αλλα ανταλλα της π[αρασκευης το γαλα αγκνιρα]
πως φαινονται οι ξενητεμενοι
ασχημο το αποτελεσμα απο το δημοψηφισμα!
.
@35. fvasileiou, φωτη ε, καποτε επρεπε να τη βγαλουμε και αυτη [καταπιεζοταν κρυμμενη]
να σαι καλα πατριδα!
.
@36. Aura Voluptas καλα αουρα εσυ για καθε ποστ σου ξεψαχνιζεις ολο το ιντερνετ, ε, που και που ριξε καμμια ματια στα διεθνη θεματα [θα πεσει ο αλαχ να σε καψει]
.
@37. αγκνιρα ενταξει; συννενοηθηκατε με τη αουρα; [ενα αγχος το εχω] και μετα λετε τη βελγα βελγα! 😆
.
@38. faros , φαρε , εμενα δεν ξεκινησε καθολου καλα ο μηνας
.
@39. MaRaGen, μαρα τα deadlines τι ειναι; τερατα που ζουνε στα εργαστηρια των πανεπιστημιων; [μην απαντησεις ε; δε σε ρωτησε η βελγα 😆 ]
.
καλη επιτυχια!
.
@40. αγκνιρα, αγκνιρα για να σε εχουν απο πανω με τα μειλ μαλλον ψιλοτεμπελα εισαι 😆
.
@42. Aura Voluptas, αουρα οκ συνδρομες δεν εχει [οχι γιατι πληρωσατε αλλα γιατι διεργαψα τα χρεη]
ΑΛΛΑ απο σημερα μιας και μπαινει σιγα σιγα ο χειμωνας αποφασισα ν αβαλω κοινοχρηστα στη λασπη.
αναλογως με την πυκνοτητα εμγανισης σχολιων σας στη λασπη θα εχει χρεωση που θα αντιστοιχει στη χρηση της θερμανσης στη λασπη . εβαλε και χιονια η wordpress οποτε τα καλοριφερ δουλευουν στο φουλ συν τα ξυλα για το τεραστιο τζακι.
οποτε καθε μηνα θα βγαινουν τα κοινοχρηστα και ολοι μας [και εγω μεσα ] οφειλουμε να με πληρωσετε .
εεεεεε, καλη ιδεα δεν ειναι; 😀
.
@43. κωστής, που την ειδες την καλη μερα ρε κωστη; [εξω σηυμερα ειχε μια υπεροχη μερα και γω κλεισμενος στο σπιτι ααααα]
.
@44. teokaf κακομοιρε τεο δηλ. εσυ πιστευεις οτι σου εκαναν το γνωστο εμβολιο σημερα ε;
το οτι σε τρυπανε καθε μερα με διαφορες ενεσεις και οτι ολοι στο γηροκομειο σε φωναζουν γραβιερα δεν σου λεει τιποτα;
[απλα ν απω οτι ειναι το προσφιλες παιχνιδι των νοσοκομων:
-ρε παιδια βαριεμαι σημερα δεν πανε να κανουμε καμμια ενεση στον μπαρμπα
-ναι, αλλα μη του βαλουμε παλι κοτοσουπα στη συριγγα, ειχε περιεργες αντιδρασεις την αλλη φορα
-ενταξει, να του βαλουμε χυμο μαγκο , δεν τοχουμε ξανακανει αυτο
-εγω τις απεχθανομαι τις συριγγες, θα του κανω κλυσμα
κλπλ κλπ…]
.
@45. αγκνιρα , αγκνιρα το χιονι χρεωνεται εχτρα.
.
δεν ξερω πως την λενε την γριππη που εχω αλλα την παλευω την κουφαλα
.
[να σε δω τι θα λες οταν θα παρακαλας για χορτα 😛 ]
και μακρυα απο το κονιακ ε; [ειναι το μονο που δεν ειναι μπομπα]
.
@46. κόκκινο μπαλόνι , καλα ειδαν πως πνεω τα λοισθια και πλακωσε η κλικα σαν τα κορακια 👿
.
αν νομιζετε οτι θα παρετε τη λασπη ειστε γελασμενες [ηδη εχω κανει τα χαρτια και την αφηνω εξ ολοκληρου στο ιδρυμα για τους αετους που υποφερουν απο υψοφοβια]
.
καλα σε τοσες μερες οικοδομικο τετραγωνο μετακομιζει οχι σπιτι [ενα ενα τα κουβαλας τα κουταλοπηρουνα;]
.
@47. Кроткая , ειμαι καλυτερα σημερα 😛
[και ελεος, δεν χρειαζεται να εκδηλωνεται τοσο πολυ τη χαρα σας 👿 }
.
@48. renata, και ανησυχησα ρενατα για σενα [πλιατσικο στο κονιακ της λασπης γινεται και λειπει η ρενατα; ] 😛
.
@49. Aura Voluptas , στην υγεια ποιανου ευχεσαι αουρα; [γιατι στη δικη μου αποκλειεται] 👿

Μου αρέσει!

53. μούργος - 3 Δεκεμβρίου, 2009

@50. αγκνιρα , καλα λενε απο τα σιγανα ποταμια να φοβασαι [αγκνιρα, σε ειδα που εχωσες 2 μπουκαλια στο παλτο] 😛

Μου αρέσει!

54. faros - 3 Δεκεμβρίου, 2009

Μούργε καλώς μας (ξανα)ήρθες, εύχομαι να πάει καλύτερα ο μήνας τις επόμενες μέρες και τέλος πάντων μας έφερες με το γυρισμό σου και το Χειμώνα (αν και τα … χιόνια είναι λίγο αραιά)!

Γεια και χαρά σου (σας) !

Μου αρέσει!

55. κωστής - 3 Δεκεμβρίου, 2009

Μιας και διάβασα για εμβόλιο πιο πάνω, εγώ δε θα το έκανα ούτε να με πληρώνανε…

Έχει τέλεια μέρα! Πάω βόλτα! 😀

Μου αρέσει!

56. Aura Voluptas - 3 Δεκεμβρίου, 2009

Καλά βρε Μούργε ! Μόλις ανοίξαμε ένα μπουκαλάκι κονιάκ εκεί πέρα, εσύ αναστήθηκες ????? 👿

Κι εγώ κλεισμένη μέσα είμαι ( για άλλους λόγους ) αλλά δηλώνω συμπαράσταση ( … την ώρα που ανοίγω άλλο ένα μπουκαλάκι … μμμ … φλοπ 🙄 ) .
Αλλά ΟΥΤΕ τζάκι βλεπω, ΟΥΤΕ καλοφιρέρ !! Μόνο το πιτυροδοχιόνι σου ! Βάλε πρώτα θέρμανση και μετά ζήτα κοινόχρηστα, ορίστε ! 👿

( Ο Κωστής μ’εκνευρίζει … )

Μου αρέσει!

57. renata - 3 Δεκεμβρίου, 2009

Κι εμένα μ’ εκνευρίζει ο Κωστής! 😛

Μούργο, μες στο ψοφόκρυο δω μέσα, παγώσαμε. Το κονιάκ είναι θερμαντικό , άρα κοινόχρηστο! 😛

Μου αρέσει!

58. teokaf - 3 Δεκεμβρίου, 2009

Ο Κωστης είναι σίγουρο πως είναι ΝΥ γιατί από την δήλωσή του πως δεν θα κάνει το εμβόλιο τον κόβω πως είναι μάλλον κατά Κογκό μεριά, άντε Ζιμπάμπουε ( πρώην Ροδεσία).

Μου αρέσει!

59. MaRaGen - 3 Δεκεμβρίου, 2009

Γειά σας παιδιά!
Έχω πήξει!Χτυπάω 14ωρα κάθεμερινά…Ύπνοοοοοοοοο….θέλω ύπνο!!!!
Άντε teokaf απορώ πως δεν αφήνεις τον μάταιο τούτο κόσμο,θα κοιμάσαι εκεί που θα πας,άκουσα είναι καλά!!Το έκανες το εμβόλιο?παλεύεις ακόμη?

αγκνιρα το έχω μπλοκάρει το mail,δεν τον βλέπω καν, από τότε που έρχονται οι λογαριασμοί της λάσπης!Πάντως την πανσέληνο την χάζεψα αρκετά χθες!Δεν ήξερα καν ότι είχε, thanks!

Το Σαββατο το μεσημέρι τελειώνω τα πάντα και έχω Κατώγι κόκκινο αν σας τελειώσει το κονιάκ, είστε ευπρόσδεκτοι(δεν έχει χρέωση).

Μούργο περατικά σου, αν έχει αράχνη πάντως και το άλλο post τότε δεν με πειράζει αν είναι μόνο ιστορία χωρίς φωτογραφικό υλικό, καλύτερα φαντασία.(μου χρωστάς λεφτά, 2 ουισκάκια κατέβαζα κάθε βράδυ να ξεχάσω την αράχνη).

Άντε πάλι,διάβασμα…..ώωωωωωωχχχ!

Μου αρέσει!

60. αγκνιρα - 3 Δεκεμβρίου, 2009

Τέο, τι θα πεις όταν μάθεις ότι εγώ έκανα, και μάλιστα δύο (2) εμβόλια; Ένα για την κάθε γρίπη! Αλλά τώρα εκ των υστέρων αναθεματίζω τις βιομηχανίες φαρμάκων, το μπράτσο μου πονάει τόσο που παίρνω παυσίπονα για να δουλέψω (είναι μια από τις συνηθεις παρενέργειες φαίνεται) . Αχ βαχ τι τόθελα … 👿
Άουρα, βάλε και μένα ένα ποτηράκι να χαρείς, στην υγειά μας!
Μούργε, κάτσε στο κρεβάτι μέχρι να αναρρώσεις εντελώς, μην ανησυχείς για το βλογ, το κρατάμε εμείς 😛

Μου αρέσει!

61. αγκνιρα - 3 Δεκεμβρίου, 2009

Καλά, μόνο για μια ψωροθέρμανση της κακής ώρας θα βάλεις κοινόχρηστα στη λάσπη; 😛 Να πρόσφερε τουλάχιστον το μαγαζί τίποτα γουέλνες (τούρκικο ατμόλουτρο ή γιακουτσι ή γουίρλ-πουλ, για παράδειγμα), νάλεγα εντάξει, πληρώνουμε μεν, κάνουμε όμως μια καλή επένδυση με τα λεφτά μας. 😛

Μου αρέσει!

62. Aura Voluptas - 3 Δεκεμβρίου, 2009

Renata, cheers my dear ! 😀

τεοκαφ, επειδή ο Κώστής μ’εκνευρίζει, θα συμφωνήσω μαζί σου …

Μαρα, βάστα γερά !! Ευχαριστούμε για την πρόσκληση αλλά ΔΕΝ μπορείς να φανταστείς το εμβαδόν της κάβας του Μούργου …Τεράστιο, γι’αυτό μας την κρύβει ο τσιφούτης … 😆

αγκνιρα … δεν ξέρω αν κάνει να πιεις … έχεις κάνει τα εμβόλια … τέλος πάντων … 🙄
( καλά, εσύ δεν την είχες περάσει πριν κάμποσο καιρό ? )

Ναι, ναι ! Spa στη Λάσπη ΤΩΡΑ !! Αμάν βρε Μούργε ! 👿 👿

Μου αρέσει!

63. teokaf - 3 Δεκεμβρίου, 2009

Καλή μου Αγκινάρα και εγώ τα ίδια έχω κάνει ( και τα δύο) και εμένα το ίδιο μου πόνεσε το χέρι μου για κάποιες μέρες. Φυσικά όμως δεν είναι θέμα παρενέργειας του φαρμάκου αλλά του τρόπου που γίνεται η ένεση ( το εμβόλιο το διατηρούν μέσα στο ψυγείο αλλά όταν γίνεται η ένεση πρέπει να ζεσταθεί για για να μην έχεις και έχω τα προβλήματα αυτά του πόνου στο μπράτσο).
Απ την άλλη όμως, ανεξάρτητα αν κάποιες βιομηχανίες θησαυρίσουν ή όχι ( προφανώς ναι) όταν ο ΠΟΥ λέει πως πρέπει να κάνουμε το εμβόλιο, τότε απλά το κάνουμε. ΔΕΝ μπορεί ο κάθε βλαχοδήμαρχος να έχει άποψη για τέτοια θέματα και δεν μπορεί ο κάθε ένας με την δική του απόφαση να θέτει σε κίνδυνο την δικιά μου ζωή. Η κοινωνία ή δρα συντεταγμένα σε τέτοιου ίδιους κινδύνους ( που φυσικά οι μεγάλοι επιστήμονες του καφενείου και της πρέφας ούτε καν γνωρίζουν , αλλά και να γνώριζαν δεν θα καταλάβαιναν) ή εξαφανίζεται.
Ο ΠΟΥ έχει χεστεί γιατί φοβάται πως μια τέτοια πανδημία έχει σαν κίνδυνο την μετάλλαξη του ιού με τον ιό της γρίπης των πτηνών η οποία έχει θνησιμότητα 50%. Γι αυτό έχουν πάθει πλάκα και φωνάζουν εμβολιαστείτε. Ευτυχώς που η γρίπη των πτηνών είναι στην Κίνα και εκεί οι άνθρωποι είναι πειθαρχημένοι και δεν βγάζει ο καθένας το πανεπιστήμιο της Οξφόρδης βλέποντας Χ@ρδαβέλα για δύο εκπομπές. Εδώ να σκεφτείς ακόμα και Λαζόπουλος έχει άποψη για το θέμα , για να μην πω για τους δημοσιογράφους που για να κάνουν τα ρεπορτάζ του κ#λου φωνάζουν έναν πανεπιστημιακό καθηγητή και έναν κλόουν της εναλλακτικής ιατρικής και του βούντου, μαζί για να δείξουν και την άλλη άποψη ντεμέκ. Και επειδή το επίπεδο στην Ελλάδα είναι θερμοκρασίας δωματίου ο βλάξ που παρακολουθεί μένει με την εντύπωση πως η επιστημονική κοινότητα είναι διχασμένη. Μα δεν είναι διχασμένη η επιστημονική κοινότητα αλλά το τσίρκο Μεντράνο που φωνάζουν κάθε φορά.
Δεν υπάρχει ούτε ΕΝΑΣ σοβαρός επιστήμονας που να λέει : μην το κάνετε. Ούτε ΕΝΑΣ ( θα μου πεις βέβαια πως ο Μήτσος που πουλάει μήλα Τριπόλεως στην Λαϊκή του Καλαμακίου έχει άλλη άποψη ε τι να κάνουμε ας βάλουμε των Τρυχόπουλο να πουλάει μήλα στον πάγκο και τον Μήτσο να κάνει αγόρευση στο Χάρβαντ).

Μου αρέσει!

64. αγκνιρα - 3 Δεκεμβρίου, 2009

Καλά, θα μας γδάρει ο Μούργος για την κουβέντα μας, αλλά Τέο ένα μόνο θα σου πώ: Μην νομίζεις ότι οι μόνο στην Ελλάδα δεν κάνουν εμβόλιο οι άνθρωποι. Εδώ στην πολιτισμένη Ελβετία ένα μόνον 15% έχει εμβολιαστεί.
Υπάρχει γενικά μεγάλη δυσπιστία, από το καλοκαίρι μας έχουνε φάει τα αφτια, κάθε εβδομάδα και αλλα λέγανε. Φυσικό είναι ο κόσμος να μην θέλει πια να ακούει σεναρια καταστροφής. Και ευτυχώς που η γρίπη αυτή δεν είναι σοβαρή (αν και ακρως κολλητική). Ας ελπίσουμε το πράγμα να μείνει έτσι. Εγώ παρεπιπτώντως είχα ειδικούς λόγους, γιαυτό το αποφάσισα την τελευτάια στιγμή.

Μου αρέσει!

65. teokaf - 3 Δεκεμβρίου, 2009

Εγώ καλή μου Αγκινάρα δεν είχα κανένα λόγο να το κάνω, αλλά για μένα είναι θέμα αρχής δύο πράγματα:
Το πρώτο είναι πως όταν κάποιος που έχει γνώσεις για ένα θέμα και λέει κάτι με πείθει ούτως ή άλλως. Δεν έβγαλα ένα πανεπιστήμιο για να μην μπορώ να ξεχωρίσω την σοβαρότητα ενός καθηγητή από τις βλακείες ενός περιφερειακού γιατρουδάκου που κάνει κρα να τον δείξει η τηλεόραση.
Το δεύτερο είναι πως όταν με τις πράξεις μου θέτω την ζωή κάποιου άλλου σε κίνδυνο έχω πρόβλημα. Η λογική που λέει αφού είμαι καλά εγώ ας κόψει ο άλλος τον λαιμό του εμένα είναι λογική βάρβαρη και ζωώδης. Γιατί αν κάνω εγώ το εμβόλιο , που δεν θα είχα ούτως ή άλλως πρόβλημα, τότε δεν θα διασπείρω τον ιο σε κάποιον που μπορεί να έχει πρόβλημα. Είναι τόσο απλό. Δεν βλέπω όλους αυτούς που κόπτονται για τον συνάνθρωπό τους να κάνουν κάτι. Αλτρουιστές μόνο στα λόγια ή για τα δέντρα στον Αμαζόνιο που είναι και της μόδας.

Μούργο η πιτυρίδα που πέφτει στο μπλόγκ σου με έχει κάνει να έχω χαλάσει 2 σαμπουάν ούλτρεξ. ΚΑΝΕ ΚΑΤΙ.

Μου αρέσει!

66. αγκνιρα - 4 Δεκεμβρίου, 2009

Τέο τι γίνεται, μου φαίνεται ότι συμφωνούμε. Πάει η καλή μου φήμη σ’ αυτό το βλογ… 😆
καλημέρα σας!!:-)

Μου αρέσει!

67. silia - 4 Δεκεμβρίου, 2009

@ teokaf
Φίλε μου respect που λένε και στην καθαρεύουσα (για το 63 & 65 σου λέω) .
Δεν ξέρω τί επαγγέλεσαι , αλλά αυτά τα δυο σου σχόλια τα έκανα copy-paste , τα εκτύπωσα και από αυριο θα τα κουβαλάω μαζί μου στη δουλειά για να τα χώνω στη μούρη του κάθε αλτρουιστή φιλάνθρωπου που με ρωτάει αν πρέπει να κάνει το εμβόλιο .
——————————-
Μούργε μου περαστικά σου … Δεν έχεις τίποτα κακό , μην ανησυχείς … Είσαι απλά … ματιασμένος .
Και συγγνώμη που κάνω chat και άσχετα σχόλια , αλλά σχεδόν ξέχασα το θέμα της ανάρτησης σου … Μια αράχνη που τρώει κάποια άλλα μαμούνια ;… Κατι τέτοιο θαρρώ .

Μου αρέσει!

68. Anna - 4 Δεκεμβρίου, 2009

Είσαι όμως είσαι…. τι να πω….

Μου αρέσει!

69. faros - 5 Δεκεμβρίου, 2009

Αν μου επιτρέπετε, για το εμβόλιο, απλά λέω, ας δει κάποιος που ενδιαφέρεται, τις απόψεις του Αυστραλού ιολόγου Αντριαν Γκιμπς και των συνεργατών του (σχετικό άρθρο στο μπλογκ μου) για να δει τεκμηριωμένα την «άλλη άποψη» !

Όχι ότι δεν υπάρχει πρόβλημα … αλλά …
Επίσης έμαθα ότι στη Γερμανία υπάρχουν δύο ειδών εμβόλια.
Ένα για τη πλέμπα και ένα για την μπουρζουαζία.
Δεν δείχνει κάτι αυτό ;;;
Και, ποιος μας είπε για τις παρενέργειες πριν αυτές εκδηλωθούν είτε στον Καναδά είτε ακόμη και στην Ελλάδα ;;;
Τελικά γιατί δεν μας λένε πόσο κοστίζει το εμβόλιο και ποιος το πληρώνει και που ;;;

Σήλια μας, ναι μια αράχνη … είναι το ποστ αυτό, όμως για τις «αράχνες» γύρω μας … τις άλλες … πότε θα το δούμε αυτό ;;;

Μια Θερμότατη Καλημέρα !

Μου αρέσει!

70. teokaf - 5 Δεκεμβρίου, 2009

Όπως είδες αγαπητή Sillia πριν αλέκτωρ λαλήσει σκάσανε μύτη οι επιδημιολόγοι με τα βαριά PhD και τα ντοκτορά.
Είναι άραγε τόσο δύσκολο να σκεφτούμε πως κάποιος που έχει βγάλει 60 πανεπιστήμια και η διεθνής κοινότητα τον έχει βάλει σε μια θέση γιατί ξέρει κάτι παραπάνω από εμένα και σένα πρέπει να αντιμετωπίσει την δυσπιστία αλλά και τις βαθύνοες αναλύσεις των όψιμων επιστημόνων του διαδικτύου και της τηλεόρασης;
Έτσι λοιπόν θα πρέπει να σκίσει τις διατριβές χρόνων και να διαβάσει τι λέει ο άρτι αυτοανακηρυχθής πανεπιστήμων του google μπας και ανοίξει τα ματάκια του.

Η αλήθεια είναι βέβαια μια και θίχτηκε το θέμα πως όλο αυτά είναι ένα τέχνασμα των ΙIlouminati γιατί πρέπει ο κόσμος να φτάσει τα 500 εκατομμύρια μιας και έχουμε πρόβλημα με τον υπερπληθυσμό. Έτσι λοιπόν θα παραπέμψω το κοινό της λάσπης ( δυστυχώς δεν έχω μπλογκ για να το δημοσιεύσω) στις σοβαρότατες αναλύσεις του Φυσικού μεγάλου επιστήμονα κου Λιακόπουλου για το τι παίζετε . Εκεί θα δείτε πως ναι μεν οι Ilouminati έχουν αυτά τα σχέδια αλλά και οι Λ ( ελλ) έχουν άλλα. Και επειδή πάλι θίχτηκε το θέμα δεν είναι το πρόβλημα μεταξύ πλουσίων και φτωχών αλλά μεταξύ πονηρών Νεφελιμ και Ελ ( έτσι για να μην λέμε ξεπερασμένες αοριστίες , πρέπει να υπάρχει κάποιο επιστημονικό υπόβαθρο όταν μιλάμε) και για του λόγου το αληθές παραπέμπω τις αναλύσεις του Λιακό και των συνεργατών του : http://www.youtube.com/watch?v=uQEtVa95cjI

Όσο για τις παρενέργειες των εμβολίων νομίζω πως αδικούμε την Ελληνική επιστημονική κοινότητα. Με έκτακτες εκπομπές οι διδάκτορες Τριανταφυλό και Χ@ρδαβέλας ( ναι ο πρώτος είναι εκείνος που για την τηλεθέαση μας έδειξε την τσόντα με μια ανήλικη και ο δεύτερος εκείνος που βδομάδα παρά βδομάδα παίρνει συνέντευξη αποκλειστική από UFO) μας έχουν διαφωτίσει πλήρως ( αν και το σκέλος αυτό νομίζω πως πρέπει να το αφήσουν στην Σκορδά γιατί το μπούστο της δεν παίζετε )

Μου αρέσει!

71. μούργος - 5 Δεκεμβρίου, 2009

@54. faros , φαρε εκτος απο τον χειμωνα εφερα και την γριππη των μουργων.
για να δουμε τι θα δουμε και τον δεκεμβριο
.
@55. κωστής, κωστη μην εισαι απολυτος. εγω -αν και δεν το εχω κανει ακομη- εχω πεισθει οτι θα επρεπε να γινει.
λεω επρεπε και θα το εξηγησω παρακατω στην απαντηση στον μπαρμπα.
βεβαια ας οψονται και οι γιατροι που για μηνες συζητουσαν ανοιχτα για αυτο και ετσι εδωσαν χωρο σε ασχετους, καταστροφολογους και σεναριολογους να λενε διαφορα
.
@56. Aura Voluptas, αουρα ειδες τι τελεια δουλεια εχει γινει; [ειναι τοσο διακριτικα το τζακι και τα καλοριφερ που ουτε καν φαινονται, μονο απο τη ζεστασια της ατμοσφαιρας το καταλαβαινεις. και οποσδηποτε απο τη ζεστασια των σχολιων των θαμωνων 😆 ]
.
20 μου εφτασε η πιεση απο το πλιατσικο που βλεπω ειναι να μη ξυπνησω απο το ληθαργο; 👿
.
@57. renata, ρενατα ειπαμε εχει ζεστη η λασπη αλλα αυτος δεν ειναι λογος να κυκλοφορεις εδω μεσα με μαγιο. οσο ναναι χειμωνας ερχεται 😛
.
@58. teokaf , μπαρμπα θα στα πω μαζεμενα παρακατω [αντε που ανεβηκες στην εξεδρα και βγαζεις πυρινους λογους παλι]
.
@59. MaRaGen, μαρα εχεις κατωγι κοκκινο; μη μου πεις οτι το βρηκες στη δανια και το αγορασες;
χμμμ… το κραταμε αυτο το «ευπροσδεκτοι» για το μελλον 🙄
αντε ηρθε το σαββατο, ολα καλα με τα προτζεκτς;
.
@60. αγκνιρα, εγω να ανησυχησω που κρατατε εσεις το μπλογκ;
τι λες αγκνιρα; [εχω παρει ηρεμιστικα]
.
@61. αγκνιρα, ειστε πολυ αρνητικες λεω εγω. 👿
μια μεγαλη καινοτομια σκεφτηκα για τη λασπη και αμεσως να την κρινετε αρνητικα.
[αν ειναι να κανω και τζακουζι δεν το κανω κουγκι καλυτερα]
.
@62. Aura Voluptas σπα απο του χρονου [ειναι τελειως τρελλες τελικα]
.
εχεις δικιο αυτο για την αγκνιρα [και γω θυμαμαι που ειχε πει τοι περασε την γριππη]
αγκνιρα γιατι εκανες εμβολιο τελικα;

Μου αρέσει!

72. μούργος - 5 Δεκεμβρίου, 2009

@63. teokaf, μπαρμπα χωρις να διαφωνω επι της ουσιας γι αυτα που λες εχω πολλες ενστασεις για καποια επιμερους.
1. τωρα πλεον ΟΛΟΣ ο σοβαρος επιστημονικος κοσμος ειναι πεπεισμενος για την αναγκαιοτητα εμβολιασμου αλλα μη ξεχνας οτι καποιους μηνες πριν μονοι τους οι επιστημονες εκαναν αυτη την ιστορια υποθεση ολων με τον τροπο που διαφωνουσαν, αρθογραφουσαν κ.λ.π.
και εννοειται δεν λεω τηλεορασεις και τετοια
εμενα ολη η ενημερωση μου ειναι μεσω ιντερνετ -δεν βλεπω ειδησεις στην τηλεοραση, δεν βλεπω τριανταφυλλοο και χαραβελα-
οποτε ο απλος κοσμος που δεν εχει καν τετοιες γνωσεις τι επρεπε να κανει;
ειμαι βλακεια το λιγοτερο να τα ριχνουμε στον κοσμο.

2. ο κοσμος επιπλεον εχει μια φυσιολογικη αντιδραση στη καταστροφολογια απο οπου και αν προερχεται [μη ξεχνας οτι τετοιο πανικο ειχαν και με τις τρελλες αγελαδες , με τη γριππη των πτηνων και τελικα τα αποτελεσματα ηταν πολυ λιγοτερα τραγικα απο οτι τα εμφανιζαν. στο κατω κατω ειναι πολλοι που το λενε αν ειναι να αφανιστουμε ας γινει. η γη θα προχωρησει και χωρις εμας]
.
3. λες οτι εμβολιαστηκες για ν αμη μεταφερεις τον ιο σε καποιο απο πιο ευαισθητη ομαδα. μα γι αυτους ολοι φωναζαν οτι ηδη θα επρεπε να εμβολιαστουν. αν οι ιδιοι ή οι δικοι τους δεν το σκεφτηκαν γιατι θα πρεπει εγω;

4. ο μονος λογος για μαζικο εμβολιασμο ειναι η οσο πιο ομαλη διασπορα του ιου σε πληθυσμο και ετσι η η μειωση της πιθανοτητας μεταλλαξης μιας και απο τη γριππη αυτη ολοι [υγιεις και μη] θα νοσησουμε ειτε φετος ειτε του χρονου.
και αυτο δεν το ξερει κανενας αν και ποτε θα μεταλλαχθει [σχεδον σιγουρα προς το χειροτερο]
αρα ο εβολιασμος αφορα και τη ζωουλα μας και οχι μονο τους αδυναμους

4. και ναι υπαρχουν 2 κατηγοριες εμβολιων μια χωρις τα εκδοχα και μια με αυτα.

5. αν εμβολιαστηκες σχετικαπροσφατα το εκανες μονο για την ατομικη σου προστασια και μονο.
η πανδημια κορυφωνεται αυτο το δεκαημερο -το πρωτο κυμα- , το εμβολιο θελει 2 βδομαδες για να παραγει αντισωματα οποτε σε αυτη τη φαση μια οπη στα υδατα ειναι.
.
6. εμενα προσωπικα δεν με επεισε ουτε ο ΠΟΥ ουτε τα διδακτορικα κανενος για το θεμα αυτο αλλα ενα απλος μαχιμος γιατρος που εφτιαξε ενα μπλογκ για το θεμα αυτο.
κατα τυχη μπηκα προσφατα -και με την αισθηση: να αλλος ενας μ@λακας που θα παιξει με τον κοσμο και την αγνοια του- αλλα με εκανε να διαβασω ολοκληρο το μπλογκ του με τον πολυ σοβαρο και τεκμηριωμενο λογο του.
αυτο που τον κανει ακομη πιο σπουδαιο γιατρο ειναι φανταζομαι και το σχετικα νεαρο της ηλικιας του.
αφηνω εδω τη διεθυνση να πατε ολοι
http://pandemicflugr.wordpress.com/
θα βρητε απαντησεις για ολα [διαβαστε και τα σχολια, αυτα εχουν το ζουμι]
εκει διαβασα και γι αυτο που γραφω στο 5

Μου αρέσει!

73. μούργος - 5 Δεκεμβρίου, 2009

@67. silia, Σιλια, ο μπαρμπας εχει τον απεναντι παγκο απο τον Μήτσος που πουλάει μήλα Τριπόλεως στην Λαϊκή του Καλαμακίου.
οποτε ενας ανταγωνισμος ειναι λογικος 😆
.
οσο για το ματιασμενος τι να πω; 😆
[ελπιζω αυτη την αλλη πλευρα σου να τη βγαζεις μονο στα μπλογκ και οχι στο νοσοκομειο που εργαζεσαι] 😆 😆 😆
.
κριμα για το ασχετο σχολιο που αφησες [μα δεν ειδες ολα τα αλλα που ειναι επικεντρωμενα στο ποστ; 😆 ]
.
@68. Anna, ειμαι παναθεμα με ειμαι αννα 😆

Μου αρέσει!

74. μούργος - 5 Δεκεμβρίου, 2009

για σενα φαρε και για ολους ξανααφηνω εδω τη διεθυνση του μαχιμου [και σπουδαιου] γιατρου σχετικα με τη γριππη.
να πατε οποσδηποτε[αν εχετε αποριες]

http://pandemicflugr.wordpress.com/

Μου αρέσει!

75. teokaf - 5 Δεκεμβρίου, 2009

Ε ρε Αγγελόπουλος που σου χρειάζεται .
Μόνο κάτι για αυτό που είπες για τις ευπαθείς ομάδες. Αν το ξέρουν πως είναι ευπαθείς ισχύει αυτό που λες , αλλά υπάρχει και ένας πολύ μεγάλος πληθυσμός που δεν ξέρει πως ανήκει σ αυτές.

Μου αρέσει!

76. teokaf - 5 Δεκεμβρίου, 2009

Έριξα μια γρήγορη ματιά στο λινγκ που λες και πράγματι τα λέει μια χαρά. Πιστεύω πάντως πως δεν χρειάζεται όταν λέει κάτι ο ΠΟΥ να το ψάχνουμε. Εγώ στην δικιά μου ζωή αλλά και συ Μούργο που έχεις τα 2πλάσια χρόνια μου δεν νομίζω να θυμάσαι να είπε κάτι παρόμοιο ο ΠΟΥ ( θα εξαιρέσω την περίπτωση βουβωνικής πανώλης τον μεσαίωνα που την πέτυχες όντας 20χρονος) οπότε με το φτωχό μου το μυαλό λέω: Πρέπει να κάνω ότι μου λένε. Γιατί αν τους αμφισβητώ εγώ, τότε τι τους έχουμε εκεί τους επιστήμονες του ΠΟΥ και τους πληρώνουμε (νε). Να βάλουμε κάποιους άλλους που να τους ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΣΤΕ. Αφού αυτή είναι η δουλειά τους, του ψαρά να πιάνει ψάρια, η δικιά μου να φτιάχνω κήπους και του Μούργου να πιάνει χώρο ας κάνει ο καθένας την δουλειά που γι αυτήν πληρώνετε.

Μου αρέσει!

77. αγκνιρα - 5 Δεκεμβρίου, 2009

Λοιπόν, αφού βγήκαμε πια εντελώς εκτός θέματος θα πω και γω δυο λόγια παραπάνω. Όπως είπα ήδη συμφωνώ με τα παραπάνω που είπε ο Τέο. Επίσης συμφωνώ μ΄αυτό που λέει ο Μούργος, ότι δεν πρέπει να τα ρίχνουμε και όλα πάνω στον κοσμάκη που δυσπιστεί, γιατί μας έχουνε ταραξει με τις αρρώστιες εδώ και πολύν καιρό (είναι λίγο σαν τον μύθο του αισώπου με τον βοσκό και τον λύκο, στο τέλος κανένας πια δεν θέλει να ακούσει τον κώδωνα του κινδύνου).

Μουργο και Άουρα, ρωτάτε γιατί έκανα εμβόλιο αφού κατά 99 τοις εκατό την είχα βγάλει την γρίπη το καλοκαίρι; Για αυτό το 1 τοις εκατό: έχουμε ένα 4τραμηνο μωράκι στον στενό οικογενειακό κύκλο που δεν μπορεί να εμβολιαστεί. Κατά τα άλλα κάνω κάθε χρόνο το εμβόλιο γρίπης γιατί έρχομαι σε επαφή με πολύν κόσμο λόγω επαγγέλματος.
Αυτό το εμβόλιο της γρίπης των χοιρων όμως κατά γενικήν ομολογία έχει πολλές παρενέργειες. Γιαυτό και διστάσαμε μεχρι τώρα. Αλλά το κάναμε όλοι τελικά. Το ότι είναι σωστό αυτό με τις παρενέργειες το διαπιστώνω δυστυχώς αυτές τις μέρες, όχι εγώ προσωπικά (εκτός από τον πόνο στον χέρι που πέρασε δεν είχα τίποτα άλλο). Αλλά εκτός από τον άντρα μου που είναι ακόμα με τα παυσίπονα (πόνοι στην πλάτη και στο κεφάλι) ο γιός μου έχει 39-40 πυρετό εδώ και 24 ώρες. Και όταν ξυπναει με σπασμούς και μου λεει ασυναρτησίες από τον πυρετό αναρωτιέμαι άν δεν έκανα λάθος που τον εμβόλιασα και αυτόν … Προσπαθώ να παρηγορηθώ με την σκέψη ότι η δασκάλα του (22) χρονών έλειπε 2 εβδομάδες με πνευμονία, φαίνεται ότι αυτή η γρίπη έχει πολλά τέτοια κρούσματα. Τουλάχιστον αυτό θα το γλυτώνουμε, ελπίζω.
Αυτά περί εμβολίου. Και συγνώμη Μούργε αν είπα πολλά.

Μου αρέσει!

78. Aura Voluptas - 5 Δεκεμβρίου, 2009

αγκνιρα μου περαστικά σε όλους σας, κουράγιο και υπομονή … 😦

Νομίζω ότι καλά έκανες, δεν ρισκάρει κανείς υπό τέτοιες συνθήκες .

Κατά τ’άλλα, no comment .

Μου αρέσει!

79. μούργος - 5 Δεκεμβρίου, 2009

@75. teokaf , μαλιστα! σωστα! και ποιες ειναι αυτες οι ομαδες ρε μπαρμπα;
μηπως εννοεις τη χρονια μπλα μπλα πενυμονοπαθεια -για τους καπνιστες-;
εν τω μεταξυ ο που εβγαλε και νεα ανακοινωση και λεει:

Με ανακοίνωση του ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας καθησυχάζει για τη νέα γρίπη.
«Ο Π.Ο.Υ. έχει αξιολογήσει συστηματικά τις επιπτώσεις της τρέχουσας πανδημίας γρίπης ως μέτρια», λέει η ανακοίνωση. Τα στοιχεία μέχρι στιγμής, όπως υπογραμμίζεται, δείχνουν ότι οι ασθενείς περνούν ήπια τη γρίπη και αναρρώνουν σε μία εβδομάδα, έστω και αν δεν λάβουν καμιάς μορφής ιατρική περίθαλψη. «Εκφράζεται η ελπίδα ότι αυτή η μέτρια επίδραση θα συνεχιστεί καθ’ όλη τη διάρκεια της πανδημίας» καταλήγει η ανακοίνωση.
.
τελικα θα πεθανουμε τωρα ή θα περιμενουμε ολοι το 2012;
.
@76. teokaf , ρε μπαρμπα εισαι χαζος ; [μην απαντας , ρητορικο ειναι το ερωτημα. και βεβαια εισαι]
δηλ. εσυ πιστευεις οτι στον ΠΟΥ και στον καθε ΠΟΥ διοικουν και αποφασιζουν οι καλυτεροι των καλυτερων; οι αριστοι;
δηλ. ειναι οι μοναδικοι και αναντικαταστατοι;
μετα απο αυτους το χαος;
και φυσικα δεν εννοω τον μητσο απο την λαικη ουτε εσενα ουτε εμενα.
αριστοι υπαρχουν παντου στον κοσμο και δυστυχως εχει αποδειχθει παμπολλες φορες οτι αυτοι μπαινουν στο περιθωριο για πολλους και διαφορους λογους [αν δεν εξοντωνονται]
.
@77. αγκνιρα, αγκνιρα γραψε οτι θες [το ταξιμετρο να τρεχει]
περαστικα στο γιο σου . ετσι και αλλιως το τονιζουν οτι ειναι απο τις συνηθεις παρενεργειες του εμβολιου [οι γιατροι τι λενε;]

Μου αρέσει!

80. faros - 6 Δεκεμβρίου, 2009

Μούργε, σ΄ευχαριστώ για την προτροπή … πήγα και τα διάβασα.

Εγώ βέβαια σε άλλη βάση έκανα το σχόλιό μου (όπως και το ποστ μου) … δηλαδή για το ποιος πραγματικά ευθύνεται για τον ιό της γρίπης αυτής.

Δεν μπήκα (δεν μπορώ, άλλωστε) στην ουσία του προβλήματος «εμβόλια».
Αυτό αφορούσε το ερώτημα για τα 2 είδη.
Πράγματι γι αυτό μόνο εσύ μούργε, απάντησες …
Κάποιοι περισπούδαστοι ξερόλες ούτε καν ασχολήθηκαν …
(και μιλάω για τα κανάλια, τις εφημερίδες και φυσικά τα μπλογκς)

Μου αρέσει!

81. teokaf - 6 Δεκεμβρίου, 2009

Τάλα Μούργο πρέπει να γράφω κάτι γύρω στις 10 φορές μπας και το εμπεδώσεις. Αλλά και να το κάνω το γήρας έχει φιράνει το ελάχιστο μυαλό σου οπότε και πάλι τζάμπα θα το κάνω.
Σου απαντώ λοιπόν οι ομάδες που δεν το ξέρουν είναι ο Παναθηναϊκός και η ΑΕΚ ( εδώ και κάτι χρόνια έχουν άγνοια κινδύνου ούτως ή άλλως). Επίσης είναι οι άνθρωποι που απλά δεν το ξέρουν πως έχουν κάποιο πρόβλημα ( σου βάζω δύσκολα αλλά πρέπει να σε προετοιμάσω για το παγκόσμιο κύπελλο στην Ν Αφρική).
2ο Ποιος είπε πως μόνο οι άνθρωποι του ΠΟΥ είναι οι καλύτεροι. Σταμάτα να διαβάζεις κάτι και να βγάζεις δικά σου συμπεράσματα. Οι άνθρωποι που δουλεύουν στον ΠΟΥ είναι απλά οι καλύτεροι από εμένα και εσένα και τον μέσο όρο των γιατρών και τους έχουν βάλει εκεί για αυτό το λόγο. Τίποτε περισσότερο τίποτε λιγότερο. Τώρα που διάβασες αυτά στα οποία απαντάς μόνο ένας γιατρός του ΠΟΥ μπορεί να απαντήσει για την περίπτωσή σου.

Μου αρέσει!

82. teokaf - 6 Δεκεμβρίου, 2009

και γελοίε πήγαινε να δεις το District 9 είναι καλό.

Μου αρέσει!

83. μούργος - 6 Δεκεμβρίου, 2009

@ αγκνιρα, τι εγινε με τον υιο; ευχομαι ολα καλυτερα σημερα
.
@80. faros, φαρε ξερω που το πας και εν μερει δεν θα διαφωνησω μαζι σου. ο καπιταλισμος ειναι τοσο αγριος που πολλες ασθενειες του σημερα εχουν σχεση με αυτον [αλλα δεν ξεχναω και το κοζλοντουι ε;]
.
παντως μια σημαντικη παραμετρος για το τι μας περιμενει στο μελλον ειναι και αυτο:
εγω γιατρος δεν ειναι αλλα γεωπονος
στα φυτα οι πιο σοβαρες ασθενειες για τις οποιες δεν υπαρχουν φαρμακα ειναι οι ιωσεις [ειναι τετοια η δομη του ιου, να αλλαζει συνεχεια , που ειναι σχεδον αδυνατο να φτιαχτει ενα φαρμακο]
και οταν μια καλλιεργεια προσβληθει απο καποιους ιους το αποτελεσμα ειναι σχεδον ολοκληρωτικη καταστροφη.
ε, καπως ετσι συμβαινει και με τους ιους που προσβαλλουν ανθρωπους [και το ειτζ π.χ. ιος ειναι]
απο ιο θα παει καποια στιγμη η ανθρωποτητα [και δεν θα μπορει κανενας να κανει τιποτα]
.
@81. teokaf, μπαρμπα, οπως μου μεταφερθη σημερα απο γιατρο που ηταν σε ιατρικο συνεδριο αυτες τις μερες [ΟΛΟΙ μα ΟΛΟΙ , καθηγητες και συνεδροι, δηλωσαν οτι δεν θα κανουν το εμβολιο, εκτος οσους ανηκουν σε ευπαθεις ομαδες]
αυτο, για τα πυρα που ριχνεις σε απλους ανθρωπους
.
και υπ’ οψιν και ο τελευταιος γιατρος που σπουδασε ιατρικη και εστω με το ζορι να πηρε το πτυχιο του ειναι ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΑΡΜΟΔΙΟΣ απο σενα και μενα για να μιλησει για τετοια θεματα.
διαβασε πιο προσεκτικα το μπλογκ του γιατρου και κυριως τις απαντησεις του σε ερωτηματα επισκεπτων και θα καταλαβεις.
ο σεβασμος του σε καθε ερωτημα ή θεση και οι τεκμηριωμενες του απαντησεις -με λινκ απο επιστημονικες δημοσιευσεις παντα- με εκαναν να θαυμασω το επιπεδο αυτου του ανθρωπου.

Μου αρέσει!

84. μούργος - 6 Δεκεμβρίου, 2009

@82. teokaf, ε, δεν ειναι και πολυ μακρυα για να παω, δυο κλικ δρομος 😆

Μου αρέσει!

85. αγκνιρα - 6 Δεκεμβρίου, 2009

Τα ίδια, δυστυχώς. 😦 Είμαι στην φάση που προσπαθώ να βρω γιατρό)

Μου αρέσει!

86. teokaf - 6 Δεκεμβρίου, 2009

Ποιος είπε πως ρίχνω τα πυρά στους απλούς ανθρώπους. Δεν έχουν αυτοί την ευθύνη. Αυτοί είναι ( είμαστε) τα θύματα. Εδώ το νοσηλευτικό προσωπικό της χώρας αρνιέται να εμβολιαστεί που αν αρρωστήσει μπορεί να καταρρεύσει το σύστημα υγείας τι να λέμε τώρα.
Ρε Μούργο το είχα ξεχάσει πως στον κάτω όροφο έχεις μούλτιπλεξ, φαντάζομαι το κλικ εννοείς τον θόρυβο απ το μπαστουνάκι που έχεις, πρόσεξε καθώς κατεβαίνεις τους ορόφους.

Μου αρέσει!

87. teokaf - 6 Δεκεμβρίου, 2009

Αγκινάρα μην μασάς όλα είναι πάνε μια χαρά. Εγώ δεν έχω πάθει τίποτε απ το εμβόλιο. Να σκεφτείς πως ετοιμάζομαι να κάνω και μερικά ακόμα για να αβαντάρω την κατάσταση ( μην πούνε πως δεν πούλησαν οι φαρμακοβιομηχανίες στην Ελλάδα και μας βάλουν στην μαύρη λίστα, εξ άλλου έρχονται μεταγραφές και πρέπει να πάρουμε κανένα καλό παίχτη, μιλάω για τον Βάζελο). Τώρα θα μου πεις πως τα εξανθήματα σε όλο το σώμα και το πράσινο χρώμα μπορεί να ενταχθεί στις παρενέργειες. Δεν θα συμφωνήσω. Εκείνο που με ανησυχεί κάπως είναι πως τα διάφορα υγρά διαφόρων χρωμάτων και ιξώδους που τρέχουν από σημεία που μέχρι πριν δεν έτρεχε τίποτε.

Μου αρέσει!

88. αγκνιρα - 6 Δεκεμβρίου, 2009

Teo 😆

Μου αρέσει!

89. μούργος - 7 Δεκεμβρίου, 2009

@85. αγκνιρα, ελπιζω ολα καλυτερα σημερα αγκνιρα ε;
.
@86. teokaf, αυτο ρε μπαρμπα σου φωναζα απο την αρχη και γω
γεροντα εγω δεν κυκλοφορω με μπαστουνακι [εσυ πως τα καταφρενεις με 4 μαζι ειναι ενα αλλο ερωτημα]
.
τα κλικ ειναι του ανσασερ [ειναι τοσες πολλες οι αιθουσες….]
.
@87. teokaf , ετσι οπως εξελισεται η κατασταση μπαρμπα για ν αξοδευτουν ολα τα εμβολια που αγορασαμε μαλλον αντι για τσαι το πρωι στο γηροκομειο θα σας δινουν εμβολιο [και το βραδυ κλυσμα , εννοειται]

Μου αρέσει!

90. αγκνιρα - 8 Δεκεμβρίου, 2009

Ναι, είναι καλύτερα. Αλλά ήταν μάλλον η γρίπη αυτοπροσώπως τελικά και όχι το εμβόλιο (την είχε ήδη αρπάξει).

Μου αρέσει!

91. δεσποινιδούλα - 7 Μαΐου, 2010

Καλημέρα παιδιά της λάσπης!επειδή βλέπω πως έχετε αρκετές γνώσεις πάνω στα φυτά,θέλω να σας ρωτήσω κάτι γιατί είμαι καινούρια με το άθλημα εγώ!Η τριανταφύλλια μου έχει γεμίσει ψειρούλες και δεν λένε να πεθάνουν με τίποτα…δοκίμασα σκόνη αλλά επέζησαν,δοκίμασα ένα υγρό που μου δώσαν από το φυτώριο αλλά ζουν ακόμα και μου καταστρέφουν την όμορφη τριανταφυλλιά μου!!πείτε μου έναν τρόπο αν γνωρίζετε να τις σκοτώσω παρακαλώ…άμα ρίξω κατσαριδοκτόνο θα κάνω κακό στο φυτό?

Μου αρέσει!

92. κωστής - 7 Μαΐου, 2010

Από τα λίγα που ξέρω… (όταν απαντήσει ο μούργος θα σου δώσει τη λύση).

Ψειρούλες εννοείς; Μιλίγκρα; Αν ναι, τότε μπορείς να αποφύγεις να έχεις το φυτό σε μέρος με υγρασία (αν είναι σε γλάστρα), και επίσης να το ψεκάσεις με ξύδι αραιωμένο σε νερό για να μην καταστρέψεις και την τριανταφυλλιά.

Επίσης βασικό και αποτελεσματικό είναι (μιας και έχουμε και άνοιξη) να κάνεις μια βολτίτσα στη φύση και να μαζέψεις μερικές πασχαλίτσες (ναι το όμορφο αυτό ζουζούνι) και να τις αμολήσεις πάνω στην τριανταφυλλιά σου. Θα τις εξαφανήσουν σε DT.

Αν τώρα δεν είναι μιλίγκρα ίσως αερολογούσα τόσην ώρα. Πάντως θα σου απαντήσει καλύτερα ο μούργος, είναι ειδικός…

😉

Μου αρέσει!

93. κωστής - 7 Μαΐου, 2010

ΥΓ. Από κάποιον πέρσι (δε θυμάμαι ποιον) είχα ακούσει ότι είναι αποτελεσματικό επίσης να ρίξει αλέυρι στη μιλίγκρα γιατί κολλάει λέει με τα σάλια που αφήνει κ πεθαίνει. Δε το δοκίμασα όμως γιατί μου φάνηκε λίγο «πλάθω κουλουράκια», συν ότι θα έκανα την βεράντα χάλια και η μάνα μου θα με κυνήγαγε… 😆

Μου αρέσει!

94. αγκνιρα - 7 Μαΐου, 2010

Παναγία μου, Κωστή, τι της λες της κοπέλας! 😯 Δεν θέλει να τις κάνει πίτα για φάγωμα τις μελίγκρες, να τις εξοντώσει θέλει!
Δεσποινιδούλα, ο Μούργος κάτι είχε πει για ράντισμα με διάλυμα σαπουνιού και κάτι άλλο (δεν θυμάμαι ακριβώς). Αυτό που κάπως βοηθάει είναι να πιτσιλίσεις το φυτό με το λάστιχο για να πέσουν κάτω οι μελίγκρες. Αν είναι μικρή η γλάστρα σου και κουβαλιέται, βάλτην στο ντους ή στην μπανιέρα για το πιτσίλισμα.

Μου αρέσει!

95. δεσποινιδούλα - 7 Μαΐου, 2010

Δεν νομίζω να είναι μιλίγκρα Κωστή.Είναι κάτι πολύ μικρά ζουζούνακια άσπρα με το ζόρι τα βλέπω και μου φτιάχνουν κουκούλια στα μπουμπούκια και έτσι τα καταστρέφουν.Πάντως θα δοκιμάσω και το ξύδι αύριο.Θα ψάξω και για πασχαλίτσες αν και φέτος δεν έχω δει ακόμα ούτε μια! 😦 Το αλεύρι λεω να μην το δοκιμάσω γιατί θέλω να μείνει κόκκινη η τριανταφυλλιά! 🙂
Αγκινάρα την έχω κάνει πολλές φορές μπάνιο αλλά τίποτα…πρέπει να τους αρέσει το νεράκι γιατί νομίζω πως αυξάνονται μετά απο το μπανάκι…ευχαριστώ παιδιά για τις συμβουλές 🙂

Μου αρέσει!

96. κωστής - 7 Μαΐου, 2010

Το νερό προκαλεί υγρασία την οποία αγαπάνε (οι μιλίγκρες). Επιμένω ότι μπορεί να είναι μιλίγκρες, δεν είναι κατ’ ανάγκην μαύρες. Παρατηρείς σάλια που κολλάνε στα φύλλα;;

Το ξύδι αραιωμένο, ε! 😛

Πασχαλίτσα > Ξύδι, πάντως … 😉

Μου αρέσει!

97. δεσποινιδούλα - 8 Μαΐου, 2010

όχι σάλια δεν αφήνουν στα φύλλα αλλά κάνουν ιστούς σαν αραχνούλες στα φύλλα και στα μπουμπούκια και τα τυλίγουν όλα μαζί…έτσι της έκοψα της καημένης σχεδόν όλα τα φυλλαράκια της γιατί άργησα να το δώ και ξεράθηκαν.. 😦

Μου αρέσει!

98. κωστής - 8 Μαΐου, 2010

Χμμμ….

Μούργε μούργε είσαι εδώ;;;

Μου αρέσει!

99. μούργος - 9 Μαΐου, 2010

δεν πατε καλα , λεω εγω!
μου θυμισατε μια παλια ελληνικη ταινια οπου η βλαχοπουλου [μαλλον] αποφασισε να κανει το μεντιουμ για να τα παιρνει απο τις αφελεις πελατισες και οταν ελλειπε επαιρναν της θεση της οι αλλοι [ο χρονης εξαχαρχακος η χαζη ιωαννιδου κλπ και φυσικα λεγαν οτι ναναι και οταν τους ανακαλυψε η βλαχοπουλου εγινηε εξαλλη] 😆
.
@δεσποινιδούλα, λιγο μπερδεμενα τα λες δεσποινιδουλα, αν ειναι μελιγκρα δεν κανει ιστο σαν αραχνη [τετοιο κανουν μονο τα ακαρεα αλλα εχουμε και αλλα συμπτωματα στα φυλλα εκτος και αν ειναι αραχνη κανονικη οποτε ο ιστος ειναι της αραχνης]
παλι ασπρα μικρα εντομα ειναι αλευρωδης
αν τα φυλλα σου ειναι αρρωστα και βλεπεις κατι σαν ιστο στην κατω πλευρα των φυλλων τοτε εχεις τετρανυχο και θελει φαρμακο. καποια δουλεια κανει το θειο, το κοινο θειαφι, αλλα αν ειναι εντονη η προσβολη θελει χημικο.
αν δεν θελεις να ριξεις χημικο τοτε κλαδεψε την απο τα αρρωστα κλαδια , [η τριανταφυλλια πεταει ευκολα καινουργια βλασταρια], ποτισε την τακτικα και προληπτικα αγροτερα ριξε λιγο θειαφι

τελος παντως δεν βγαινει ακρη ετσι, οποτε πατε καποια αρρωστα φυλλα με κλαδι και πηγαινε σε εναν γεωπονο να τα δει

Μου αρέσει!

100. δεσποινιδούλα - 10 Μαΐου, 2010

Μουργε μάλλον τετράνυχο έχει όπως είπες γιατί στα φύλλα έχει όντως κάτι άσπρο σαν χνούδι και τα μαραίνει γιαυτό και το φάρμακο μου έδωσαν το decis δεν έκανε τίποτα..θα πρέπει να πάρω πάλι χημικό γιατί θα την καταστρέψουν την τριανταφυλλιά αυτά τα ζωντόβολα…ευχαριστώ! 🙂

Μου αρέσει!

101. μούργος - 11 Μαΐου, 2010

@100. δεσποινιδούλα, δεσποινιδουλα-δεσποινιδουλα, αλλα το χημικο παει συννεφο ε; 😛
[αν ειναι για γλαστρα στο μπαλκονι, παρα πολυ υπερβολικο το βρισκω το ντεσις]
.
κλαδεψε την γερα και μετα σχετικα τακτικο ποτισμα και ασε τα χημικα [τα ακαρεοκτονα ειναι πολυ δυνατα φαρμακα]

Μου αρέσει!

102. δεσποινιδούλα - 11 Μαΐου, 2010

Να την κλαδέψω λες δηλαδή ε?ναι γλαστρούλα στο μπαλκόνι είναι!έχει και στα μπουμπούκια ομως ασπρα τέρατα!!να τα κόψω και αυτά?θα με πονέσει η καρδιά μου!… 🙂

Μου αρέσει!

103. μούργος - 13 Μαΐου, 2010

@102. δεσποινιδούλα , αν εχει τα μαυρα της τα χαλια και φυσικα να την κλαδεψεις. καλο θα της κανεις!

Μου αρέσει!


Σχολιάστε