jump to navigation

The Black Heart Procession – Forget my heart Νοέμβριος 15, 2009

Posted by μούργος in Μουσική, Music, Video.
trackback

Οι The Black Heart Procession μας έρχονται από το San Diego της California. Στις 6 Οκτώβρη κυκλοφορήσαν το νέο τους δίσκο «six» και ήδη ανήκει στους δίσκους της χρονιάς.
Την ίδια μέρα, κάποιος ανεβάζει στο γιουτουμπη, ένα από τα τραγούδια του νέου τους δίσκου, το υπέροχο «Forget my heart». Οι επισκέψεις που έχει το βίντεο αυτό μέχρι σήμερα είναι ΜΟΝΟ 1391!!!
Μεγάλη μπάντα και όσοι δεν τους ξέρετε εσείς χάνετε.
Περισσότερα εδώ και εδώ.

Σχόλια»

1. renata - Νοέμβριος 15, 2009

Ωραίοι!!! Δεν τους ήξερα!

Μου αρέσει!

2. Кроткая - Νοέμβριος 15, 2009

ε, πάλι καλά που έχουμε κι εσένα να μας διαφωτίζεις!
μπβχχχχουχουχου!

Μου αρέσει!

3. μούργος - Νοέμβριος 15, 2009

@1. renata , ρενατα ψαξτους, εχουν βγαλει φοβερα κομματια
.
@2. Кроткая, εμ, βεβαια, σε αφηνουν οι εκδρομες να καθησεις να ενημερωθεις λιγο
[ας ειναι καλα αυτο το αγιο μερος η λασπη δηλ. :P]

Μου αρέσει!

4. αγκνιρα - Νοέμβριος 15, 2009

Καλό (πώς και τόπαθα :razz:). Κάτι μου θυμίζει παλιό, δεν μπορώ να το προσδιορίσω (άκουγα και γω τέτοια παλιά).
Το βρήκα! Ντοoρς! Δεν βρίσκεις;

Μου αρέσει!

5. Кроткая - Νοέμβριος 15, 2009

Ναι, Μούργε, μήπως θες να σε πληρώνω κιόλας?

Αγκνίρα, τι εννοείς «παλιά»?????

Μου αρέσει!

6. αγκνιρα - Νοέμβριος 15, 2009

Εννοώ τις εποχές που ακουγόντουσαν Ντορς, στραγκλερς, σ²³³εξπιστολς, Μπάουι, πράγματα για συνειδητοποιημένους έφηβους. 😉

Μου αρέσει!

7. Aura Voluptas - Νοέμβριος 15, 2009

Pas mal … Ειδικά να το ακούς και να οδηγείς . Πάντως δεν πέφτεις κάτω ξερός .

Ευχαριστούμε όμως για την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση . 😉

Μου αρέσει!

8. μούργος - Νοέμβριος 15, 2009

@4. αγκνιρα, πλεον ολα τα τραγουδια ολο και κατι θυμιζουν [δεν υπαρχουν οι μεγαλοι δημιουργοι]
χμμμμ…. θυμιζουν και αυτους λιγο αλλα αν ειχεςστα ακουσματα σου τη σκοτεινη γενια του 80 θα σου θυμιζαν αυτους περισσοτερο.
αυτο το τραγουδι τους ειναι απο τα πιο «ευθυμα»
ειναι σκοτεινο συγκροτημα[και στα λογια τους]
.
@5. Кроткая, τα κλειδια να στειλεις λεμεεεεεεε!
.
βρε κροτ απο ποτε εγινες και χουβαρντου; [θα πεσει ο ουρανος να μας πλακωσει] 😆
.
@6. αγκνιρα δηλ αγκνιρα εγω που ακουγα τετοιους ημουν συνειδητοποιημενος; [σαν βρισια ακουγεται σημερα αυτο 😆 ]
.
@7. Aura Voluptas, αουρα να ξεκαθαρισουμε κατι:
κατω πεφτει καποιος ξερος οταν π.χ. του πεφτει κεραμιδα στο κεφαλι
απο μουσικη δεν πηγες κανενας ετσι 😛
.
ψαξτους και θα βρεις μικρα διαμαντακια στα τραγουδια τους [και δεν θα φοβασαι μηπως πεσει το ορυχειο]

Μου αρέσει!

9. renata - Νοέμβριος 15, 2009

Συνειδητοποιημένος έφηβος ο μούργος? Ποιον αιώνα? 😛 😛 😛 😛

Μου αρέσει!

10. μούργος - Νοέμβριος 15, 2009

@9. renata , φανταζομαι το «συνειδητοποιημενος» σχολιαζεις ρενατα ε; 👿
.
===========================================
παρτε και ενα αλλο σπουδαιο κομματι τους απο προηγουμενο δισκο τους
The Black Heart Procession – The Letter

========================================
και αλλο ενα καλο
The Black Heart Procession – A Cry For Love

======================================

και ενα απο τον τελευταιο τους:
The Black Heart Procession-Heaven And Hell

======================================

Μου αρέσει!

11. μούργος - Νοέμβριος 15, 2009

Μου αρέσει!

12. μούργος - Νοέμβριος 15, 2009

Μου αρέσει!

13. μούργος - Νοέμβριος 15, 2009

Μου αρέσει!

14. Aura Voluptas - Νοέμβριος 16, 2009

Ααααα ! Πολλή μαυρίλα έπεσε Μούργε και δεν αντέχω . Θα τους ψάξω όταν έχω το ανάλογο mood …

Θα στη σπάσω τώρα αλλά δε με νοιάζει . Και είναι και πιο χαρούμενο .
Αφιερωμένο σε όλους τους θαμώνες ( άντε και στον Μούργο ! ) με αγάπη, για να ξεκινήσει η εβδομάδα τους με ρυθμό ( και ιδιαίτερα στις ξενιτεμένες Κροτ, αγκνιρα, MaRaGen, που μπορεί να μην το ξέρουν – η αγκνιρα θέλει και κανένα ελληνικό τραγουδάκι που και που ) . Το πιο πρόσφατο χιτ στο ελληνικό web που ήδη ακούγεται και στο ραδιόφωνο . 😀

Καλημέρα !

Μου αρέσει!

15. faros - Νοέμβριος 16, 2009

Καλημέρα σας και καλή βδομάδα !

υ.γ. μπλιααααχ, πάλι με …αμερικανιές ασχολούνται δω μέσα …

Μου αρέσει!

16. Aura Voluptas - Νοέμβριος 16, 2009

Φάρε, για άκου το τραγουδάκι που σας αφιέρωσα ! Είναι ελληνικό και τ’όνομα του καλλιτέχνη σημαίνει » κόκκινο » . Ό,τι πρέπει για σένα 😉

Αμέσως εσύ ! Να μας απορρίψεις !

Μου αρέσει!

17. αγκνιρα - Νοέμβριος 16, 2009

Λοιπόν, για να τα πιάσουμε όλα από την αρχή:
Ποιά συγκροτήματα θεωρείς ότι ανήκουν στο σκοτεινό 80; Είχα την εντύπωση ότι ορισμένα από αυτά που ανέφερα ακουγόντουσαν εκείνη την εποχή. Ή μήπως βρίσκεις εσύ χαρούμενο τον Μπάουι;

Τα τραγουδάκια που έβαλες μ’ αρέσουν όλα (τα περισσότερα που βάζεις από μουσική είναι του γούστου μου – ωχ, μου ξέφυγε, και θα το πάρει πάνω του :razz:).
Αλλά μου πιάνεται και μένα η ψυχή, συμφωνώ με την Άουρα.

Άουρα, ευχαριστώ για την αφιέρωση, δεν το ήξερα αυτό το τραγουδάκι. Έχω χάσει πραγματικά επαφή με το τι καινούργιο βγαίνει.

Μου αρέσει!

18. renata - Νοέμβριος 16, 2009

Ωραίοι αλλά πολύ σκοτεινό για τώρα. Συμφωνώ με την Aura.

Aura, ωραίο τραγουδάκι!Μου έφτιαξε το κέφι! 🙂

Μου αρέσει!

19. Aura Voluptas - Νοέμβριος 16, 2009

Χαίρομαι κορίτσια ! Οι στίχοι του δεν είναι πολύ χαρούμενοι αλλά ρεαλιστικοί και η μουσική είναι όντως κεφάτη .

αγκνιρα, το τραγουδάκι είναι πάααρα πολύ φρέσκο . Το πρωτάκουσα να φανταστείς πριν δυο εβδομάδες . Επομένως μην ανησυχείς ! 😉

Μου αρέσει!

20. μούργος - Νοέμβριος 16, 2009

@14. Aura Voluptas καλα αουρα θα κανω σαν τον μπαρμπα τωρα.
εγω σερβιρω σοκολατακια πολυτελειας και εσυ μπηκες με τις σοκοφρετες 😆
τελος παντων, καλουτσικο ειναι [θα γινει χιτακι και θα χαθει ξαφνικα οπως ηρθε]
.
@15. faros, φαρε, εχει και ελληνικο λεμεεεεεε [το σερβιρει η αουρα]
.
@16. Aura Voluptas , χμμμμμ δεν μου φαινεται λογικο να το τραγουδαει η αλεκα αυτο [στον αλεξις παει πιο πολυ]
.
@17. αγκνιρα, αγνκιρα μεγαλη κουβεντα ανοιγεις.
ολα αυτα τα συγκροτηματα που ανεφερες ειναι κοντα σε αυτο το ειδος [εκτος τους ντορς που ειναι παλιοτεροι]. και για το μπαουι ειναι η περιοδος μετα το 75 [ο πιο σπαρακτικος του δισκος και ενας απο τους καλυτερους που γραφηκαν ποτε ειναι το low].
απλα το υφος τους «ταιριαζει» στα συγκροτηματα που βγηκαν μετα το πανκ [τελη εβδομηντα μεχρι μεσα ογδοντα]
τζόι ντιβιζιον, σαουντ, μαγκαζιν, ταξιντομουν, μπαουχαουζ, κιουρ, νικ γκειβ, ακομη και οι ντιπες μοντ.
εμενα αυτους μου θυμιζουν πολυ.
[παντως οι στραγκλερς ηταν ενα απο τα αγαπημενα μου συγκροτηματα]
.
@18. renata, ισως φταιει και ο χαμηλος φωτισμος απο το ποστ [ακριβυνε πολυ το ρευμα]
.
@19. Aura Voluptas, οντως φρεσκο ειναι-πρωτη φορα το ακουσα-

Μου αρέσει!

21. Aura Voluptas - Νοέμβριος 16, 2009

20. 16 @ Αλέξις !!! 😆 😆 😆

( χμμ … ναι … τώρα που το λες … )

Πού’σαι Φάρεεεε !!!

Μου αρέσει!

22. MaRaGen - Νοέμβριος 21, 2009

Γεια σας παιδιά!

Δεν προλαβαίνω να διαβάσω όλα τα σχόλια…:(
Κρίμα,απολαμβάνω τις επιθέσεις στο μούργο…

Ωραίο συγκρότημα και επιτυχημένη επιλογή κομματιών!

Μου αρέσει!


Σχολιάστε

