jump to navigation

Τα ψεύτικα τα μάτια, τα μεγάλα! Σεπτεμβρίου 3, 2009

Posted by μούργος in Insects, φύση, Έντομα, Περιβάλλον, Φωτογραφία, αγριολούλουδα, nature, Photo, wildflowers.
trackback

butterfly1

Οι πεταλούδες, (οι ψυχές που τις έλεγαν οι αρχαίοι, αφού πίστευαν ότι ήταν οι ψυχές των νεκρών), έχουν αναπτύξει πολλούς αμυντικούς μηχανισμούς για να τις προστατεύουν από τους εχθρούς τους. Ένας από αυτούς είναι και τα eyespots (σημάδια στα φτερά που μοιάζουν με μάτια). Ο ρόλος τους πιστεύεται ότι είναι να παραπλανήσουν τους εχθρούς τους, τα αρπακτικά, ώστε να επιτεθούν προς τα φτερά νομίζοντας ότι εκεί είναι το κεφάλι τους, δίνοντας έτσι την ευκαιρία να ξεφύγουν. Ακόμη έτσι ξεφεύγουν πιο εύκολα από τα αρπακτικά που στήνουν ενέδρες όπως οι αράχνες, μια και τις αντιλαμβάνονται πιο εύκολα με την λάθος επίθεση στα φτερά τους.

Τα άνθη από τα φυτά που επισκέφτηκαν οι πεταλούδες για να τρυγήσουν θα γίνουν προσεχώς ξεχωριστά ποστ.

butterfly2

butterfly3

butterfly4

butterfly5

Σχόλια»

1. marcella - Σεπτεμβρίου 4, 2009

ουάο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!άφωνη!

Μου αρέσει!

2. An-Lu - Σεπτεμβρίου 4, 2009

Θεές!!!!

Μου αρέσει!

3. faros - Σεπτεμβρίου 4, 2009

Ωωωω ένα Υπέροχο ποστ, που προφανώς θα τύχει εξ ίσου υπέροχα σχόλια από τους υπέροχους Λασποθαμώνες …
(κατάλαβες τώρα, μούργε, τι εννοούσα;;; – άκου εγώ … ΕΓΩ … να προτείνω αποχή :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: … ΕΓΩ προτείνω ΚΚΕ και ξερό ψωμί :D)

Την Καλημέρα μου και καλή υπομονή !

Μου αρέσει!

4. renata - Σεπτεμβρίου 4, 2009

Φάρε, βουλωμένο γράμμα διαβάζεις!:D (για τα σχόλια)

Μου αρέσει!

5. κωστής - Σεπτεμβρίου 4, 2009

Ε, τώρα τι να στείλω εγώ μετά απο τέτοιο post (δικαιολογία που πάλι ξέχασα να στείλω photos.. 🙄 ).

Μούργε ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ φωτογραφίες! 😀 Καταπληκτικό post!

Καλή σας μέρα! 😀

Μου αρέσει!

6. αγκνιρα - Σεπτεμβρίου 4, 2009

Ωραίες οι φωτογραφίες, αλλά για τι πεταλούδες πρόκειται; (λίγο σύντομο το ποστ 😉 ) όσο για τα δύο (;) φυτά, αγκάθια είναι, τα ξέρω, αλλά πώς τα λένε; Τα κίτρινα έχουν κάτι φονικά αγκάθια, τα μωβ ξέρω ότι μαζεύουν τις πεταλούδες, εχω και εγώ μια φωτό. Γαιδουράγκαθα είναι;

Μου αρέσει!

7. Aura Voluptas - Σεπτεμβρίου 4, 2009

Καλά … φοβερό IQ τ’αρπακτικά !

Νόμιζα πάντως ότι οι αράχνες απλώς στήνουν τον ιστό τους και μετά την αράζουν και περιμένουν μπας και πιαστεί τίποτα σ’αυτόν . Πώς επιτίθεται δλδ η αιμοβόρα η αράχνη στα φτερά της πεταλούδας ??? 😯

Αν κάνει ο Μούργος ποστ τα συγκεκριμένα λουλούδια έχει να πέσει τρελλό χασμουρητό … 🙄

Καλησπέρα σε όλους !

Μου αρέσει!

8. antidraSOOOsexy - Σεπτεμβρίου 4, 2009

Ωχ, το μάτι μου.
(δήλωση πεταλούδας μετά από επίθεση αρπακτικού στα φτερά της)

Μου αρέσει!

9. scalidi - Σεπτεμβρίου 4, 2009

Θαυμάσιο ποστ… Μου αρέσουν πολύ οι πεταλούδες και για κάποιο ανεξήγητο λόγο πετούν γύρω μου συχνά αυτές οι λευκές μικρές πεταλουδίτσες…

Μου αρέσει!

10. κόκκινο μπαλόνι - Σεπτεμβρίου 4, 2009

γαμώτο…πρέπει να ανεβάσω κι εκείνο το ποστ με τους γρύλους και τις ακρίδες…αλλά τώρα με τις εκλογές…χμμμ…Μήπως να στα στείλω σε σένα;

Μου αρέσει!

11. μούργος - Σεπτεμβρίου 4, 2009

@1. marcella . και πολυ καλα κανεις μαρκελα.
στη λασπη οτι πεις το πιο πιθανον ειναι να χρησιμοποιηθει εναντιον σου 🙂
.
@2. An-Lu, λου προφανως εννοεις τις φωτο και οχι τις σιχαμενες πεταλουδες 😆
.
@3. faros φαρε θα μπορουσες να σταματησεις τη φραση σου στο : υπεροχο ποστ (αυτο με τους υπεροχους λασποθαμωνες το χαλασες τελειως το υπεροχο κλιμα του σχολιου σου)
.
@4. renata , αν εννοει μνο τα δικα μου ρενατα, συμφωνω και επαυξανω 😛
.
@5. κωστής, ελεος ρε κωστη με το γλυψιμο (ακου απιστευτες φωτο)
ενταξει θα το ανεβασω το ποστ σου οποτε στειλεις υλικο 😛
.
@6. αγκνιρα, σε φανταζομαι στο δημοτικο αγκνιρα θα ησουν το σπασικλακι της ταξης.
ολο ερωτησεις , και γιατι ειναι ετσι και γιατι δεν ειναι αλλιως και τι ειναι τουτο και τι ειναι το αλλο κοκ.
.
αν ηξερα το ειδος της πεταλουδας θα το εγραφα.
εψαξα προχειρα και δεν εβγαλα ακρη
δεν εχω χρονο και πολυ ψαξιμο (ειπαμε, εδω εχει ακομη καλοκαιρι)
.
για τα φυτα δεν εχω να δηλωσω τιποτα (να περιμενε τα ποστ. διαρροες δεν κανουμε εμεις) 😛
.
@7. Aura Voluptas , αουρα ειπαμε αμυντικος μηχανισμος ειναι. αυτο δεν σημαινει οτι την πατανε παντα τα αρπακτικα.
.
οι αραχνες περιμενουν το θυμα κοντα στον ιστο τους αλλα οταν βρεθει το θυμα τοτε κανουν κανονικη επιθεση το δαγκωνουν για να το αναισθητοποιησουν και ταχιστα αρχιζουν να το τυλιγουν με τον ιστο τους.
.
η λασπη απευθυνεται σε θαμωνες υψηλοτατου επιπεδου και αισθητικης. αυτο βεβαια δεν αφορα την γνωστη κλικα της λασπης που εχει κατσικωθει εδω και ριχνει κατακορυφα τον πυχη των απαιτησεων 😛
.
@8. antidraSOOOsexy, αντιδραστικε, αυτο μαλλον το αρπακτικο το δηλωνει που κεφαλι περιμενει και του βγαινει κουρτινα
.
@9. scalidi , ειδικοτης μας τα θαυμασια ποστ 🙂
.
παλι καλα να λες με τις πεταλουδες που πετανε γυρω σου (του τεο μονιμως πετανε αμετρητες μυγες γυρω του 😆 )
.
@10. κόκκινο μπαλόνι, μετα χαρας να ανεβασουμε στη λασπη τις διακριτικες φωτο σου (πιο θολες μονο η κροτ στελνει στη λασπη) 😛 😆

Μου αρέσει!

12. faros - Σεπτεμβρίου 5, 2009

Πολύ πολύ Καλημέρα και ειλικρινείς ευχές για ένα επίσης Καλό μα και Αγωνιστικό Σαββατοκύριακο !

υ.γ. … πράγματι είναι ευτυχία να σχολιάζεις σε ένα τόσο υπέροχο ποστ … 😀

Μου αρέσει!

13. silia - Σεπτεμβρίου 5, 2009

Συγγνώμη , … αλλά αυτό στην τρίτη φωτογραφία (πάνω στο κίτρινο λουλούδι) , τί είναι ; … πεταλούδα ; … Κι αν είναι πεταλούδα , πού είναι τα φτερά της ;… τα έφαγε η αράχνη ;…, ή μήπως είναι η προοπτική της εικόνας τέτοια ;
Πάντως , αν πρόκειται για προοπτική της εικόνας , έτσι ώστε να μην φαίνονται από αυτή την όψη τα φτερά , τότε μιλάμε για …..Κ.Α.Τ.Α.Π.Λ.Η.Κ.Τ.Κ.Η Φ.Ω.Τ.Ο.Γ.Ρ.Α.Φ.Η.Σ.Η.
Εύγε !

Μου αρέσει!

14. αγκνιρα - Σεπτεμβρίου 5, 2009

…..και Μούργε, ξέχασα ακόμα να ρωτήσω, είναι αρσενικές ή θηλυκές οι πεταλούδες που έβγαλες; 😛 😆 😆

Μου αρέσει!

15. Anna - Σεπτεμβρίου 5, 2009

Τελειο… μπράβο!

Μου αρέσει!

16. faros - Σεπτεμβρίου 6, 2009

Καλημέρα σας … και ρε αγκνιρα, να σε δω – ή τον μούργο – να … ψάχνεις μια πεταλούδα και τι στον κόσμο … 😆 😆 😆 😆 😆

Μου αρέσει!

17. faros - Σεπτεμβρίου 7, 2009

… Καλημέρα σας και πάλι …

… και Καλή Βδομάδα … κυρίως Αγωνιστική !

Μου αρέσει!

18. faros - Σεπτεμβρίου 7, 2009

Τι έγινε ρε παιδιά ;;;
Που πήγατε ΟΛΟΙ ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Καλά είστε ;;;;;;;

Μου αρέσει!

19. μούργος - Σεπτεμβρίου 7, 2009

@12. faros, φαρε. αρχισαμε απο τωρα τους αγωνιστικους χαιρετισμους; 😛
.
@13. silia, αγαπητη μου σιλια, δεν ηταν καθολου δυσκολο να τα καταφερω.
την επεισα οτι εχει ωραιο κ@λο και με αυτη τη γωνια θα της τον αναδειξω.
ετσι εκαστε ησυχα για τη φωτογραφηση
.
@14. αγκνιρα , για να βρεις την θηλυκη διαβασε την απαντηση στη σιλια (τι τραβαμε και μεις οι καλλιτεχνες)
.
@15. Anna , αμαν αννα τα ποστ της λασπης πανε απο το καλο στο καλυτερο 😆
.
@16. faros , φαρε εγω την αγκνιρα την θεωρω ικανη, (εγω παλι οχι)
.
@17. faros, χμμμμ ολη η βροβαδα αγωνιστικη; (ουτε μια μερα χαλαρωσης; 😛 )
.
@18. faros , φαρε, μαλλον τρομαξε ο κοσμος με τιςε νεες βελτιωμενες τιμες της λασπης 😆

Μου αρέσει!

20. faros - Σεπτεμβρίου 7, 2009

… και σου είπα … κάνε λίγο κράτι … ως κι ο Καραμανλής εξήγγειλε μειώσεις … (μη ρωτάς που, άστα) … εσύ τίποτα … όλο τις ανεβάζεις τις τιμές …περίμενε λίγο που θα πάει θα τελειώσει η … κρίση …
😛 😛 : P

υ.γ.: … όλος ο μήνας !!! 😀

Μου αρέσει!

21. αγκνιρα - Σεπτεμβρίου 8, 2009

Καλημέρα σας και καλό φθινόπωρο! Σας βρέχει, εεε; Έτσι διάβασα στην εμυ σήμερα (χαίρομαι όταν διαβάζω βροχές για την ελλάδα, όσο βρέχει δεν έχει φωτιές…. 😦 )

Βρε μούργε, η δίψα για μάθηση κρατάει ζωντανό τον άνθρωπο, για δάσκαλος σίγουρα δεν κάνεις 😀

Μου αρέσει!

22. κωστής - Σεπτεμβρίου 8, 2009

Λασπώτισσες και Λασπώτες,

την θερμή μου Καλημέρα! 😀

Χτες έφτιαξα τις φωτογραφίες από χωριό και απο Αγκίστρι, αλλά δε τις έστειλα γιατί όντως είχα βάλει πολλές και για να γινόντουσαν upload θα χρειάζονταν κάτι αιώνες. Λοιπόν, η ερώτηση είναι οι εξής:
1. Χελώνες;
2. Λίγο απ’ όλα απ’ το χωριό μου;
3. Αγκίστρι;

Διαλέξτε και πείτε μου τι να στείλω στον Μούργο.
Την αγάπη μου σε όλες και όλους.

🙄

Μου αρέσει!

23. faros - Σεπτεμβρίου 8, 2009

Καλημέρα από την βροχερή Θράκη !

Μου αρέσει!

24. faros - Σεπτεμβρίου 8, 2009

Κωστή, να σου πω !

– Από χελώνες μη χορτάσαμε τέτοια από τον μούργο …

– Από το Αγκίστρι … επειδή δεν ξέρω τι εννοάς … άσε …

Βάλε λοιπόν σ΄ένα φάκελλο τις φωτό από το χωριό σου και όλα … οκέυ … (οκέυ θα πει είσαι παιδί τσίφτικο – αλά Λουντέμη) !

Μου αρέσει!

25. μούργος - Σεπτεμβρίου 8, 2009

@20. faros, εχεις δικιο φαρε , συντομα τελειωνει η κριση (και μετα τις εκλογες αρχιζει η παρακρουση )
.
@21. αγκνιρα, βρεχει; μπα, ιδεα σου (τραβηξα ματι ουρανια τοξα μετα την μπορα, αλλο να σας τα λεω και αλλο ν ατα βλεπετε 😆 )
.
η διψα για μαθηση κραταει ζωντανο αυτον που κανει τις ερωτησεις (αλλα τελειωνει μια ωρα αρχιτερα αυτον που τις δεχεται 😛 )
.
@22. κωστής, κωστη σαν τον μαυρογιαλουρο κανεις με τις εισαγωγες σου 😆
..
στειλε οτι θες αλλα με ΕΥΛΟΓΟ αριθμο φωτο και με το κειμενο με τις θεσεις των φωτο ετοιμο. οκ; 👿
.
@23. faros , φαρε και εδω βρεχει
.
@24. faros, τι του λες βρε φαρε. παει που παει κατα διαολου η λασπη να πεσει τελειως στο γκρεμο;
κωστη η κινηση στο μαγαζι ειναι χαλια οποτε μονο καμμια τσοντα μας σωνει 😆

Μου αρέσει!

26. Aura Voluptas - Σεπτεμβρίου 8, 2009

Κωστής @

Όποιο από τα τρία έχει τις περισσότερες φωτό ( μπα, πολύ καλή είμαι σήμερα … Κωστή ! Και τα τρία !! ) 😈

Μου αρέσει!

27. αγκνιρα - Σεπτεμβρίου 9, 2009

Κωστή, το χωριό σου (ε, το θέμα χελώνες όσο νάναι το εξαντλήσαμε). Και καλοκαιρινές διακοπές (Αγκίστρι) είναι λίγο ντεμοντέ τον καιρό που αρχίζουν οι βροχές, δεν βρίσκεις;

Μούργε, δηλαδή όλοι εμείς που διδάσκουμε είμαστε μελλοθάνατοι, εεεε; 👿

Μου αρέσει!

28. kalantzianastasia - Ιανουαρίου 19, 2015

Reblogged this on anastasiakalantzi50.

Μου αρέσει!


Σχολιάστε

