jump to navigation

Όρσε! Αύγουστος 5, 2009

Posted by μούργος in χα!, Φωτογραφία, Photo.
trackback

epishmos

Μόνο και μόνο για να αλλάξω ποστ ανεβάζω αυτή την φωτο από την συναυλία του Θανάση Παπακωσταντίνου.
Φυσικά εξαιρετικά αφιερωμένη στον επίσημο-μη-χ@σω, (aka σεφ, aka λαδέμπορα), μια και σε αυτόν απευθύνεται η χειρονομία (και αυτό συνέβη κατά τη διάρκεια της συναυλίας δεκάδες φορές από αρκετές δεκάδες ανθρώπων).
Θα ακολουθήσει κανονικό ποστ-ελπίζω- για τον σπουδαίο αυτόν τραγουδοποιό.

Σχόλια»

1. antidrasi+sex - Αύγουστος 5, 2009

Από συναυλία του Θανάση Παπακωνσταντίνου?
Εμένα γιατί μου φαίνεται σα να είναι από την Barbarella?

Μου αρέσει!

2. Кроткая - Αύγουστος 6, 2009

Αντιδρασοτέτοιε, αχαχαχαχαχαχα, καλό!

Μούργε, θα μπορούσε να είναι και από το μπαλκόνι του σπιτιού σου! Θανάση δε βλέπουμε, σκηνή δε βλέπουμε, κόσμο δε βλέπουμε, άρα έβαγαλες φωτο την παλάμη σου, έκανες και μερικά εφφέ στο φότοσοπ (παλιά μου τέχνη κόσκινο) και μας δίνεις φύκια για μεταξωτές κορδέλες! άντε γεια!

Μου αρέσει!

3. κωστής - Αύγουστος 6, 2009

Καλημέρα σας!

Έχει ακόμη εκείνον τον μπασίστα-χορευτή ο Θανάσης στις συναυλίες;; Ξεχνάω το όνομά του…

Μούργε ετοιμάσου, σήμερα θα σου στείλω φωτογραφίες και video για post μετά απο απαίτηση της Άουρας! 😀

Μου αρέσει!

4. renata - Αύγουστος 6, 2009

Σε πιστέψαμε τώραααααααα! 😛 😛 😛

Μου αρέσει!

5. Anna - Αύγουστος 6, 2009

Μουργο να προσέχεις τις φωτό σου υπάρχουν φωτοκλέφτες και μάλιστα δημοσιογράφοι… δες το νέο πόστ. Ασε τα χω πάρει….Μπείτε και οι υπόλοιποι βαριέμαι να τα λέω….

Μου αρέσει!

6. κόκκινο μπαλόνι - Αύγουστος 6, 2009

Αντιδρασέξ, ντουζ πουαν!
τι άλλο να πει καμία/κανείς!
Τα λόγια είναι περιττά!

Μου αρέσει!

7. σεφ - Αύγουστος 6, 2009

αχ βρε μούργο…
μην ανεβάζεις φωτο ΣΟύ γιατί σε εκθέτουν…

αυτή είναι η φωτογραφία (που τράβαγε ο κολημένος στο σούτερ-μπάτον αντίχειράς σου) όταν ζητάς από το θανασάκη να μη κουνιέται… (γι’ αυτό και δεν είναι «όρσε» -βλ.τεντωμένα δάχτυλα) και συνοδεύεται με τον διάλογο:

Μούργος: στάσου ρε παιδί μου σε ένα σημείο…
Θανάσης: (ούτως ή άλλως καθισμένος) Σε μένα το λες αυτό ρε μπάρμπα;
Batsoi: (μόλις μπήκαν στο θέατρο) … Τι έγινε ρε παιδιά; τι έχει στη τσάντα του ο παππούς;
Κοινό: άντε ρε γέρο, γύρνα τη κάμερα πάνω του και ξεκόλα από τα πόδια μας…
Sef: άσε ρε μούργο θα σου δώσω φωτόζ εγώ, μετά…
M: όχι όχι, αφού σου λέω την έχω… μόνο να μη κουνιέται
Θ: μα δεν κουνιέμαι
Μ: αφού το βλέπω στην οθόνη
Θ: τρέμεις βρε παππούλη, τρέμεις…
Μ: αυτά στα είπε ο επίσημος μη χ*σw
S: πας καλά ρε μούργο;
Β: να τον μαζέψουμε;
Θ: όχι ρε στη δικιά μου συναυλία προσαγωγές
Κ: μπάτσοι φασίστες δόλοφόνοι
Μ: ρε χαμένε; (απευθυνόμενος σε μένα) τι άιζοΝ να βάλω
S: αφού στο άουτοΝ (!) τραβάς… απλά γύρνα τη πάνω του
Μ: μα πάνω του την έχω
S: όχι ρε μούργο τον χαρταετό τραβάς;
Μ: …

M: ποιόν χαρταετό;

S: άντε βρε ξεκούνα…
Μ: μα την έχω…
Κ: μπάτσοι γουρούνια δολοφόνοι
Θ: να σας πώ ένα ανέκδοτο να περάσει η ώρα;
Μ: μη μιλάς ρε θανασάκη σε παρακαλώ, την έχω…

κλπ.

— —
τελικά ούτε απάντησες…
ούτε διέψευσες…

και με τη πρόσκληση τι θα γίνει; θα ανεβάσουμε φωτό μας; τη δική μου που σε κολακεύει και τη δική σου (υποθέτω 1000κουνημένη) που με έχεις «χάλια»;

Μου αρέσει!

8. σεφ - Αύγουστος 6, 2009

αλήθεια βρε τετοιο-σεξ (ή όπως σε λένε) ήξερες και συ τη μπαρμπαρέλα; 😯

Μου αρέσει!

9. σεφ - Αύγουστος 6, 2009

τεσπα,
25 λεπτά την είχε…
ελπίζω αυτή που δημοσίευσε να μην είναι η μόνη!
(δική του) 😉

Μου αρέσει!

10. antidrasi+sex - Αύγουστος 6, 2009

@ 8.σεφ:
Ναι, προσωπικά. Βγαίναμε για καφέ.
(ήμαρτον ρε, που έπεσα ο αντιδραστικός…)

Μου αρέσει!

11. σεφ - Αύγουστος 6, 2009

εννοούσα γνωστή ντισκοτέκ… αλλά προφανώς εννοείς τη ταινία της τζέιν φόντα… (πάντως η φωτό θυμίζει περισσότερο τη ντίσκο παρά το μούβι) 😕

(ναι βρε… κακόπεσες!) 😛

Μου αρέσει!

12. Кроткая - Αύγουστος 6, 2009

ευτυχώς που υπάρχει και ο ρισπέκτφουλ, να μαθαίνουμε την αλήθεια!

Κωστή, βδομάδες τώρα από αυριο σε αύριο πας.
Τελικά εφτασε το αύριο που εγώ φεύγω για κάνα μήνα, και δε θα το δω το ποστ!

Μου αρέσει!

13. Aura Voluptas - Αύγουστος 6, 2009

Κωστή !!! Μηηη !!! Δεν σε πρόλαβα !

Ήθελα να σου πω ότι 50 φωτό είναι πολύ λίγες . Έπρεπε να του στείλεις τουλάχιστον 150 ! Μόνο έτσι το ευχαριστιέται . Το ξέρω, έχω πηγές που μου είπαν πόσο πολύ του αρέσει να ετοιμάζει ποστ θαμώνων με μίνιμουμ 200 φωτογραφίες . Πάει τώρα . Τού’κοψες τη χαρά στα μισά . 😈

Ο σέξυ αντιδραστικός κάλυψε κι εμένα . 😉

Guys, ( αν κι εκτιμώ και σέβομαι το λόγο του σεφ ) εγώ όταν είδα τη φωτό κατάλαβα ότι κάποιος αγανακτισμένος μούτζωσε τον Μούργο όταν προσπαθούσε για πολλοστή φορά να τραβήξει μια φωτό της προκόπας και η οποία τελικά ήταν και η μόνη . 😯

Μου αρέσει!

14. Aura Voluptas - Αύγουστος 6, 2009

Krot !!! Καλές Διακοπές ! 🙂

[ μην ανησυχείς, κάτι μου λέει ότι όσο καιρό του πήρε του Κωστή μας να το φτιάξει, άλλο τόσο θα του πάρει του Μούργου να το ανεβάσει με τους ρυθμούς που έχει 😉 ]

Μου αρέσει!

15. faros - Αύγουστος 7, 2009

Καλημέρα σας !

… τι από που … να μην … ακούω (βλέπω) … χαζά 😆 😀

Ερώτηξις : Εσείς δεν θα κάνετε διακοπές ;;;;;;;;;;
Είχε και ένα φεγγάρι χθες …
Έτσι όπως έβγαινε από το Φεγγάρι του Σάος … ήταν το κάτι άλλο … σε θυμήθηκα Μούργε … όχι ακριβώς εσένα … τη μηχανή σου !

Μούργε, εγώ βλέπω μια … βασιλικιά μούντζα !!!
Τόσο … καλή ήταν η συναυλία ;;;;;;;;;; 😛 😛 😛

Μου αρέσει!

16. κωστής - Αύγουστος 7, 2009

😦 😕 😦 😕 😦
Κροτ και Άουρα 😦
Πάλι το ξέχασα… είχα πολλά στο μυαλό μου χτες… Αλήθεια! 😦

Συγνώμη…. 😕 😕 😕

4. renata:
Σε μένα αναφέρεσαι ε;; Καλά σου κι εσένα! 😕 😦

Καλημέρα

ΥΓ: Πολλά νεύρα σήμερα… Γ4ΜW το δημόσιο!!!!!!!! ΑΑΑΑΑΑΡΓΚ! 👿

Μου αρέσει!

17. κωστής - Αύγουστος 7, 2009

ΑΣΧΕΤΟ αλλά ενδιαφέρον: http://www.news247.gr/a/68!96968
😀

Μου αρέσει!

18. κωστής - Αύγουστος 7, 2009

Γκρρρρ! Δεν ξέρω γιατί δεν έβγαλε το link. Εκείνο με τον Αίσωπο και τα κοράκια ήθελα να linkάρω. 😕

Μου αρέσει!

19. Кроткая - Αύγουστος 7, 2009

Kωστή, όχι για το Μούργο λέει η Ρενάτα!

Άουρα, σα να΄χεις δίκιο. Πριν το Σεπτέμβρη μάλλον όχι.

Φάρε, κι εδώ ωραίο ήταν το φεγγάρι! Από τις φωοτγραφίες του Μούργου καλύτερο πάντως! 😈

Μου αρέσει!

20. renata - Αύγουστος 7, 2009

Κωστή, όποιος έχει τη μύγα…:P Στο Μούργο απευθυνόμουν βρε!

Ήταν όντως απίστευτο το φεγγάρι χτες. Τυχερέ, Φάρε!

Μου αρέσει!

21. Aura Voluptas - Αύγουστος 7, 2009

Καλησπέρα .

Κωστή αμάν ! Αμάν ! Μην έχεις ενοχές και τύψεις, μην απολογείσε . Το έχουμε ξεχάσει το ποστ, ειλικρινά . 😛

Καλό Σ/Κ , κάνε καμιά ωραία βουτιά να χαλαρώσεις . Κρα !

Κροτ άλλη μια εβδομάδα θα κάνω » αντίσταση » εδώ μέσα . Μετά θα του λείψουμε του Μούργου και θα δει ! 👿

Φάρε, καλά να περνάς ! 😀

Μου αρέσει!

22. Anna - Αύγουστος 7, 2009

Πολύ ποιητική φωτογραφία!!!!

Μου αρέσει!

23. faros - Αύγουστος 9, 2009

Κροτ, σιγά να μην έχετε και σεις το … ίδιο όμορφο φεγγάρι με μας εδώ στο Φεγγάρι – βουνοκορφή είναι το Φεγγάρι !

ρενάτα, την τύχη κάποιες φορές την κρατάμε στο χέρι μας … ή στην τσέπη μας … ή στον εκδότη εισιτηρίων της γειτονιάς μας !!!

Αύρα μας, επίσης, επίσης !

Το αυτό ισχύει για όλους δηλαδή !

Καλημέραααααααααααααααα !

Μου αρέσει!

24. μούργος - Αύγουστος 9, 2009

εκλεκτοι θαμωνες δεν παλευεται το μπλογκ φετος
η ασυνεπεια ειναι πλεον το σημα κατατεθεν της λασπης.
σημερα ειπα να κανω σχολια αλλα out of the blue (που λεμε και στο χωριο μου) εγινε κατι και με χαλασε αρκετα.
οποτε τα λεμε απο αυριο (χωρις να παιρνω και ορκο)
.
καλα να περνατε 🙂

Μου αρέσει!

25. faros - Αύγουστος 10, 2009

μούργε μας, ελπίζω να μην είναι τίποτα σοβαρό … και να είναι οι … συνήθεις καυγάδες σου με τους … επισκέφτες σου που σου … κατσικώνονται συχνά – πυκνά …

καλά, μην νομίζεις ότι μόνο σε σένα συμβαίνουν αυτά …

… out of dth blue … χωριό σου … καλά δεν είσαι από το … Ελλάδα ;;;;
και τι ακριβώς θα πει αυτό ;;;

Καλημέρα Λάσπη και Καλή Βδομάδα !

Μου αρέσει!

26. renata - Αύγουστος 10, 2009

Out of the blue and intp the black?

Μου αρέσει!

27. κωστής - Αύγουστος 10, 2009

ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!

Τι κάνετε; Οεο; Πως περάσατε το Σ/Κ; 😀
Νύσταααααααα! zzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzZZ

Ουφφφφ! Θέλω καφέ και έχει κλείσει το κυλικείο… 😕

😛

Μου αρέσει!

28. antidrasi+sex - Αύγουστος 10, 2009

Out of the blue and into the black
They give you this, but you pay for that
And once you’re gone, you can never come back
When you’re out of the blue and into the black.

Αν δεν είναι θέμα υγείας, γράφτους στα παπάκια σου.

Μου αρέσει!

29. renata - Αύγουστος 10, 2009

Αντιδρασέξ 😀

Μου αρέσει!

30. faros - Αύγουστος 10, 2009

Ένα … βαρύ και όχι, σικιρλίδκο μικιρλίδκο και στη μέση κρύο … στο 27 … παρακαλώ … 😛 😀 😆

Τελικά, είστε πολύ … κουλτουριάρηδες ω ρε … λασποθαμώνες μου !

Γειαααα … φεύγω για … διακοπές !

Μου αρέσει!

31. Aura Voluptas - Αύγουστος 10, 2009

Καλημέρα !

Κωστή να περιορίσεις τις κυριακάτικες κραιπάλες . Δεν αντέχω ροχαλητά Δευτεριάτικα ! 😛

Φάρε, δεν έχεις βγει στη σύνταξη ???? Είναι άτοπο να μιλάς για διακοπές ( από τί ? ) . Τέλος πάντων …
Ξανά μανά, Καλές Διακοπέεεες των Διακοπώωων !!! 😛

Αντίδρασο + Ρενάτα, Καλή Εβδομάδα να έχουμε ( θα έχουμε ? )

( είμαι μουρτζούφλα σήμερα, σόρι . μάλλον συμπαρίσταμαι στον Μούργο …

Μούργε σύνελθε ! )

Μου αρέσει!

32. μούργος - Αύγουστος 11, 2009

@1. antidrasi+sex, αντιδραστικε, ποια ειναι η μπαρμπαρελα; 😕
.
@2. Кроткая , χμμμ το οτι το βρηκε καλο η βελγα και χαχανησε , δεν πρεπει να σε τιμα και πολυ αντιδραστικε 😛
.
εγω τα φυκια παντως κροτ τα εχω σε καλυτερη εκτιμηση απο τις μεταξωτες κορδελλες 😛
.
@3. κωστής, oxi κωστη, τωρα εχει βουλγαρες χορευτιες 😆
(που να ξερω ρε κωστη)
.
κωστη ελεοςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς
μα 50 φωτο;
(αν ισχυει και δεν κανεις πλακα το ποστ σου θα ανεβει το 2011 το καλοκαιρι)
.
@4. renata , ανεβασα κανονικο ποστ για τον θαναση (ουτε τωρα πιστευεις ρενατα; 👿 )
.
@5. Anna , αννα ειδα το ποστ σου, τι να πεις!
και μενα μου εχουν κλεψει φωτο
δεν ξερω αν αξιζει τον κοπο να ασχοληθεις (αμα μας κλεψει το σιενεν να το κυνηγησουμε)
.
@6. κόκκινο μπαλόνι, αντιδραστικε, το οτι πηρες ποντους απο το μπαλονι δεν νομιζω οτι τιμα και πολυ το σχολιο σου 😛
.
@7.9, σεφ , α ρε λαδεμπορα, εισαι τυχερος που ημουν φευγατος αυτες τις μερες και ετσι γλυτωσες τον διασυρμο σου για αλλη μια φορα .
τι να σου απαντησω στα κατεβατα των σχολιων σου.
==========================================
διευκρινησεις:
εγω δοκιμαζα τους φακους μου (και τον ζουμ και τον μακρο) οποτε ημουν δικαιολογημενος να κανω διαφορες ληψεις.
εσυ που γυρναγες σαν την αδικη καταρα αναμεσα απο τους μουσικους -στο τσακ γλυτωσες 2 φορες τα σου φερει στο κεφαλι τις μπακετες του ο πολυ εκνευρισμενος νταμερ – τι δικαιολογια θα πεις;
οτι ησουν ο επισημος-μη-χ@σω;
τοτε γιατι ολοι αφιαρουσαν το επισημος οταν σε προσφωνουσαν;
========================================
για τις φωτο μη βιαζεσαι να μιλησεις πριν δεις τις εξαισιες φωτο ποιυ εισαι μεσα
σημερα ημουν σε μαντρι για δουλεια και τις εδειξα στο κοπαδι με τα γιδια
ε, ακομη και ενα παρδαλο κατσικι που παντα στεκεται σκεφτικο και λυπημενο , ξεραθηκε στα γελια 😆
=========================================
η μονη αληθεια που υπαρχει στα ατελειωτα σχολια σου ειναι το συνθημα μπατσοι κλπ. (απιστευτοι οι τυποι που το φωναζαν και δεν ελεγαν μονο αυτο αλλα κατω η εργοδοσια και αλλα τετοια)
υπ’ οψιν μπατσοι δεν υπηρχαν στο θεατρακι , εκτος και αν εννοουσαν τον λαδεμπορα και γνωστο δοσιλογο στην κατοχη, δηλ τον σεφ 😆 )
.
@8,10,11 γινεται ενας διαλογος που αδυνατω να κατανοησω (αν γελασει παλι η κροτ θα καταλαβω οτι λετε βλακειες) 😆
.
@12. Кроткая, ενα μηνα με το ιστιοπλοικο στην κροατια θα εισαι;
πολυ ταπεινες διακοπες κανεις κροτ (μιλα ρε φαρε)
.
@13. Aura Voluptas, ε , αφου καλυψε και την αουρα τωρα σιγουρευτηκα για την ποιοτητα του σχολιου σου αντιδραστικε 😛
.
ο κωστης θα δει ποστ με 50 φωτο ανεβασμενο στα πολυτελη σαλονια της λασπης οταν θα ερθουν τα μαρμαρα του παρθενωνα στην ελλαδα 😆
.
@14. Aura Voluptas, αυτος ο κατις που στο λεει να τον πιστευεις
.
@15. faros, μουτζα ειναι φαρε και κοιταζει τον σεφ 😆
(φαρε το εκοψες το ποτο ε; παλι καλα. ε, αφου 1 (ενα ) φεγγαρι ειδες)
.
@16. κωστής , κωστη το καλο που σου θελω ειναι να το ξεχασεις οριστικα το ποστ σου με τις 50 φωτο 👿
.
@17. 18, κωστής , εδω αρνουνται τα λινκ να μπουνε και δεν θα αρνηθει η λασπη το ποστ σου με τις 50 φωτο; 😛
.
@19. Кроткая , χο χο, δεν θα εισαι εδω να δεις το εξαισιο αυγουστιατικο φεγγαρι που θα ανεβει στη λασπη (λεμε τωρα)
.
@20. renata , τυχερος ο φαρος ρενατα δεν λες τιποτα (αν ειχε πιει κανα μπιτονι κρασι οχι φεγγαρι δεν θα εβλεπε αλλα ουτε τον δρομο για το σπιτι του) 😆
.
@21. Aura Voluptas, επιτελους η κλικα εξαφανιζεται προς αγνωστες κατευθυνσεις (αντε να φευγετε να αραιωνουμε σιγα σιγα 😛 )
.
@22. Anna, νασαι καλα αννα (για να ακουω και καμμια καλη κουβεντα εδω μεσα)
.
@23. faros, φαρε αντε να δουμε ποτε θα ανηφορισουμε για σαμοθρακη και εμεις
.
@25. faros , οχι φαρε δεν ηταν σοβαρο , (μετα που το ξανασκεφτηκα)
(αναπαντεχα σημαινει)
.
@26. renata , χμμμ καπως ετσι ρενατα
.
@27. κωστής, παλι τεννις επαιζες με τον φουφουτο ρε κωστη και εισαι κουρασμενος; 😆
.
@28. antidrasi+sex , αντιδραστικε κινδυνευεις να τα ακουσεις αποτον φαρο (οταν βλεπει αγγλικα αγριευει)
δεν κανει το ιδιο με τα ρωσικα 😆
.
καπως ετσι εγινε 😉
.
@30. faros , αμαν ρε φαρε αφου στη σαμοθρακη εισαι , που φευγεις και πας διακοπες ;
(ενταξει καταλαβα, το ξεκινησες παλι το ρημαδι το κρασι ε; 😆 )
.
@31. Aura Voluptas , χα! αουρα εκανες το μοιραιο λαθος.
το πιο ακριβο προιον στον τιμοκαταλογο στη λασπη ειναι η συμπαρασταση προς τον μουργο.
αφελεια που το ανεφερες γιατι θελεις μια μικρη περιουσια για να το ξςεπληρωσεις 😛
.
αν πραγματικα θελεις να εκδηλωσεις τη συμπαρασταση σου τοτε στειλε αμεσα τις οφειλομενες συνδρομες σου στη λασπη (συν την εγγραφη) , ητοι 690 -ΜΟΝΟ- ευρωπουλακια 😀

Μου αρέσει!

33. Anna - Αύγουστος 11, 2009

Δεν ξέρω με τι ειχες σπαστεί χθές αλλά σήμερα είσαι «τίγκα- φισκα» στο χιούμορ όπως λένε. Ακου σιενέν. Τώρα το πήρα πάνω μου… ασε!

Μου αρέσει!

34. faros - Αύγουστος 12, 2009

Στη Σαμοθράκη πάω για διακοπές … ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ λέμε ντε …
Δεν … κατοικοεδρεύω εκεί … 😀

Με την ευκαιρία … στον Προφήτη Ηλία χθες ήπιαμε ένα κρασί άλλο πράμα … φυσικά με το ανάλογο κατσίκι … 😀

Αύρα μας, κάνει κανείς διακοπές και όταν … κάθεται !
Μήν απορείς … γιατί και μερικοί που λένε ότι δουλεύουν στην ουσία … κάάάάθονται !!! 😆

Αντε και να δω κανέναν σας στη Σαμοθράκη και … τι στον κόσμο !!!
Θα στρώσουμε και … κόκκινο χαλί που είπε κάποτε η κροτ … αλήθεια που είναι αυτή ;;;
Ειδικά τον Σεπτέμβρη που θα έχει φύγει ο κόσμος γιατί αυτές τις μέρες γίνεται ένας χαμός … ψάχνεις να βρεις πάρκινγκ με το … φανάρι του διογένη !!!

υ.γ. την καλημέρα μου θα την πω στο νέο ποστ !!!

Μου αρέσει!


Σχολιάστε

