jump to navigation

Τα ηλεκτρονικά blues του εξαίρετου Moby Ιουνίου 15, 2009

Posted by μούργος in Μουσική, Music, Video.
trackback

Ίσως ο πιο μελαγχολικός δίσκος του (και γι’ αυτό μου αρέσει).
Στις 30 Ιουνίου θα βρίσκεται στις προθήκες των δισκοπωλείων ο νέος στούντιο δίσκος «Wait for Me» του Moby.
Περισσότερα εδώ.
7 από τα 16 καινούργια του κομμάτια θα τα βρείτε παρακάτω.

Στις 27 Ιουνίου θα είναι στην Αθήνα για συναυλία στο Rockwave Festival στο
Terra Vibe. Πληροφορίες για εισητήρια εδώ.

Moby – Pale Horses

Put me on the train, send me back to my home
Couldn’t live without you when I tried to roam
Put me by the window, let me see outside
Looking at the places where all my family died

Moby – Mistake [HQ]

Moby Performs Mistake

Don’t speak to me this way
Don’t ever let me say
Don’t leave me again
I never felt this loss before
And the world is closing doors
I never wanted anything more
Don’t hug me this way
Don’t touch me this way
Don’t hug me again
Don’t hug me this way
Don’t touch me this way
Don’t hug me this again
I never felt this loss before
And the world is closing doors
I never wanted anything more
Don’t let me make the same mistake again
Please, don’t let me make the same mistake again
Don’t let me make the same mistake again
I never felt this loss before
And the world is closing doors
I never wanted anything more
Please, Don’t let me make the same mistake again

Moby – Wait For Me

Moby – Walk With Me

Moby – JLTF

Moby ‘Study War’

Moby – Shot in the Back of the Head (σκηνοθετημένο από τον David Lynch)

Και μια συνέντευξη του με αφορμή το νέο του δίσκο

Σχόλια»

1. Aura Voluptas - Ιουνίου 15, 2009

Έξοχος !!!! ( είμαι φαν, δεν το κρύβω )

Μολονότι αν ακούσεις όλα τα κομμάτια στη σειρά ( το έκανα ) ένα ξυραφάκι το ψάχνεις στο τέλος ( ή την ξυριστική μηχανή επειδή ο ήχος στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι πιο ηλεκτρονικός ), ωστόσο όλα είναι ένα κι ένα .

Δε θέλω να πω ότι ίσως να επαναλαμβάνεται . Θα πω καλύτερα ότι ακούς ένα κομμάτι και σκέφτεσαι κατευθείαν » αυτό είναι Μόμπυ » . Το βίντεο του Λυντς, έτσι κι έτσι . Η μουσική όμως υπέροχη .

Έψαξα και για αυτήν την Amelia Zirin Brown που τραγουδάει στο πρώτο . Απίστευτη, τρελλή τύπισσα !!!

Παλιομούργε, πάει το βράδυ μου, με κατέστρεψες . Κόλλησα με τα τραγούδια και δεν πρόλαβα να κάνω τίποτ’άλλο . Αμάν ! 👿

Σ’ευχαριστούμε πάντως … Εξαιρετικά κομμάτια .

Μου αρέσει!

2. κωστής - Ιουνίου 16, 2009

… 😦
Θα τα δω απ’ το σπίτι… Είναι κλειδωμένα στη δουλειά.
Ααααργκ! 👿

Μου αρέσει!

3. renata - Ιουνίου 16, 2009

Μια ψυχή θα χαρεί πολύ! 🙂
Θα τ΄ακούσω και θα επανέλθω για σχόλια!

Μου αρέσει!

4. renata - Ιουνίου 16, 2009

Mistake, JLTF, Study War. Αυτά άκουσα μέχρι τέλους.
Το Shot in the Back of the Head τελευταιό ξεχωρίζει -για μένα- μόνο αισθητικά.

Μου αρέσει!

5. teokaf - Ιουνίου 16, 2009

Κάθε πέρσι και καλύτερος.

Μου αρέσει!

6. teokaf - Ιουνίου 16, 2009

Για δες όμως εδώ που ζεις στον κόσμο σου γελοίε Σάυλοκ που κάνεις πως σκαμπάζεις και από μουσική ( αυτά τα διαμάντια πως σου ξεφεύγουν μια και μιλάς για νέες κυκλοφορίες)

Τι να λέμε τώρα;
Μόλις άπλωσα το χαλάκι με προσανατολισμό προς την Μέκκα και προσκυνώ.

Μου αρέσει!

7. teokaf - Ιουνίου 16, 2009

Και όσοι θα πάμε στο Βαιμπ θα είναι για τους Πλασίμπο ( και την Τετάρτη στους Βράχους για την Μόνικα)

Μου αρέσει!

8. Aura Voluptas - Ιουνίου 16, 2009

Δλδ τί σημαίνει αυτό ? Ότι ΘΑ ΠΑΤΕ ή ότι ΘΑ ΘΕΛΑΤΕ να πάτε ? 🙄

Μου αρέσει!

9. teokaf - Ιουνίου 16, 2009

Θα πάμε θα πάμε.

Μου αρέσει!

10. Aura Voluptas - Ιουνίου 16, 2009

teokaf @ 😡 😥 😥

Μου αρέσει!

11. teokaf - Ιουνίου 16, 2009

وهذا شيء عظيم العين السوداء mourgo الاغنية

Μου αρέσει!

12. teokaf - Ιουνίου 16, 2009

Εεεεε τι μούτρα είναι αυτά Άουρα; Αύριο 8+30 έξω απ τους Βράχους.

Μου αρέσει!

13. teokaf - Ιουνίου 16, 2009

Άουρα Μήπως ψήνεσαι ;

Μου αρέσει!

14. Aura Voluptas - Ιουνίου 16, 2009

Δουλεύωωωωω … 😥

Κι εκτός αυτού έχω ξεπαραδιαστεί για άλλα events . Σε ΠΟΣΑ πια να δώσω ??? Πάντως για το ξεποδάριασμα προς μεριά δε σε πολυζηλεύω …

Μου αρέσει!

15. Aura Voluptas - Ιουνίου 16, 2009

Προς Terra Vibe μεριά ήθελα να γράψω, αλλά το έφαγε η μαρμάγκα …

Μου αρέσει!

16. Aura Voluptas - Ιουνίου 16, 2009

Shame On You ! Με ξεσηκώνειιιις … 😥 cry:

Μου αρέσει!

17. teokaf - Ιουνίου 16, 2009

Να δεις οπωσδήποτε το slum dog millionaire για το τι παθαίνουν τα παιδάκια που δουλεύουν έτσι.
Το θέατρο βράχων είναι κοντά αλλά για το βάιμπ γ@μησ# τα, πιστεύω να στις αναπηρικές πολυθρόνες να δώσουν κάποια προτεραιότητα.

Μου αρέσει!

18. teokaf - Ιουνίου 16, 2009

Ρε Άουρα πως το κάνει αυτό ο Μούργος και τρώει την Δέσποινα αλλά την Μόνικα την αφήνει αέρα;

Μου αρέσει!

19. Aura Voluptas - Ιουνίου 16, 2009

Το WP το κάνει ! Τεο, δεν πας καλά . Ολόκληρη ποστάρα για το slumdog έχω ανεβάσει ! Ξεχνάαααςς … Ααααχχχ … 😥

( πολύ ευαίσθητη είμαι σήμερα και δεν μου αρέσω και ακόμη να φύγω από τη δουλειά )

Μόλις σε δουν στο Τέρρα, ασθενοφόρο θα φέρουν και θα σε πάνε και μπροστά μπροστά στη σκηνή τυχεράκιααα !! 😡

( το τραγούδι της Δέσποινας μοιάζει με διαφημιστικό τζινγκλ )

Μου αρέσει!

20. teokaf - Ιουνίου 16, 2009

Ναι βρε Άουρα το ξέρω πως το έχεις δει αλλά γράφουμε διάφορα να περνάει η ώρα.

Τιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι δεν σ άρεσε αυτό το πρωτότυπο και μοναδικό τραγούδι; Δεν μπορώ να σε καταλάβω ώρες ώρες , την μια μας λες πως σ αρέσει η Μπους και την άλλη βρίσκεις την Δέσποινα και τον Φοίβο πως λένε τραγούδια της σειράς. ( Φέτος θα είμαι γκρούπι στην περιοδεία της Δέσποινας ανά την Ελλάδα, μόλις φτάσω στην στάνη του Μούργου θα σας γράψω ποστ).

Μου αρέσει!

21. μούργος - Ιουνίου 16, 2009

@1. Aura Voluptas, ο δισκος αυτος ειναι αυστηρα για τους φαν του μομπυ (οι υπολοιποι μπορει να τον βρουν και βαρετο)
.
καλα δεν εχεις τον θεο σου
τι μανια ειναι αυτη με το ψαξιμο;
για λεγε για την τραγουδιστρια και σε μας
.
δεν θα την πληρωσει και η λασπη που αφιερωθηκες στα οπως παντα εξοχα ποστ της 😛
.
@2. κωστής, τα ειδες κωστη;
.
@3. renata, η βελγα ε; το βρηκα; 😛
.
@4. renata , ρενατα ειναι λιγο ψυχοπλακωτικα τα νεα του τραγουδια.
και ο μομπυ μου φαινεται αρκετα γερασμενος απο την τελευταια φορα που τον ειδα στον λυκαβητο , το 2001 νομιζω
.
@5. teokaf, απο το περσινο του μπαρμπα ειναι π[ολυ καλυτερο
.
@6. teokaf, ρε ραμολιμεντο ελεος.
οχι αλλη δεσποινα (θα πρεπει να εισαι ο πιο ηλικιωμενος φαν της. για δεν ανοιγεις το καπη-φαν-κλαμπ;
.
@απο εδω και κατω χανω την μπαλλα.
ο μπαρμπας εχει πεισει την αουρα οτι θα τρεξει σε ολες τις μεγαλες συναυλιες του καλοκαιριου.
μεχρι και τη μαλακασα θα παει (ετσι λεγεται το καφενειο απο γηροκομειο)
.
ρε καραγκιοζη τι δουλεια εχει η μονικα με τη δεσποινα;
σαν να συγκρινεις το χαβιαρι με το χαιβανι

Μου αρέσει!

22. Кроткая - Ιουνίου 16, 2009

ντάξει, by far τα καλύτερα λάιβ έβερ. Μιλάμε ο τύπος είναι ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ, δεν υπάρχει σύγκριση.

Πλασίμπο θα δούμε κι εμείς, αν και αυτό που περιμένουμε με ανυπομονησία είναι η παρέα του Άλεξ Καπράνου που ακούσει στο όνομα «Φραγκίσκος Φερδινάνδος»! 3 Ιουλίου στο Βέρχτερ!

Μου αρέσει!

23. Aura Voluptas - Ιουνίου 16, 2009

Δεν πρόκειται να γράψω ποστ της προκοπής μ’εσάς που έχω μπλέξει ! Μου τρώτε τον πολύτιμο χρόνο μου λέμε !! ( τραβάτε με κι ας κλαίω ) 👿

Λοιπόν Μούργε νομίζω ότι όσο ο Μόμπυ θα συνεχίζει να τρέφεται με ρίζες και φύλλα τόσο πιο πολλά ψυχοπλακωτικά θα γράφει ( δεν παίρνει ο οργανισμός του τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά ) . Εμένα όμως θα συνεχίζει να μου αρέσει ( όταν βέβαια θα έχω και την ανάλογη διάθεση ) .

Η Amelia Zirin Brown είναι μια ( λευκή, κοκκινομάλλα, φατσούλα ) πολυσχιδής καλλιτέχνιδα ( τραγουδίστρια, ηθοποιός, χορεύτρια ) . Με το καλλιτεχνικό όνομα Lady Rizo και το συγκρότημα της τους Assettes ανεβάζει στη Νέα Υόρκη παραστάσεις με στοιχεία stand up comedy, cabaret, burlesque . Μεταμφιέζεται, τραγουδά, χορεύει, όλα τα σφάζει, όλα τα μαχαιρώνει με μεγάλη επιτυχία και καλές κριτικές . Αυτά προς το παρόν . Είδα λίγα βιντεάκια της, μεγάλη μουρλέγκω αλλά καλή . Άλλη φορά να ψάξεις εσύ ! 👿

Τεο, σε καταλαβαίνω γιατί κι εγώ άνθρωπος είμαι, με τις αδυναμίες μου όπως όλοι . Έδωσα στο άσμα μια δεύτερη ευκαιρία ( ακρόαση ) και έχω να πω :
α ) κάτι έχει πάθει το κούτελο της Δέσποινας στη φωτό – του λείπουν μαλλιά ή φάνηκε το mini face lift !!
β ) ’80’s REVIVAL !! YEAH ! και
γ ) για σποτάκι της Coca Cola ή της Ήβη ( oops, αυτήν την έχει καπαρώσει η Παπαρίζου, ξέχασα ) είναι ζούπεεεερρρρ ! Την επιτυχία του την καλοκαιρινή θα την κάνει πάντως . 😉

Μου αρέσει!

24. μούργος - Ιουνίου 17, 2009

@22. Кроткая , κροτ, ναι ειναι φοβερος στη σκηνη
(βεβαια τοτε που τον ειδα ηταν πολυ πιο νεος και εκανε τα απιστευτα στη σκηνη, τωρα δεν ξερω…αισθανθηκα καπως που τον ειδα στο βιντεο με ασπρα γενια και κουρασμενο )
.
μεταφραζω στα ελληνικα το «Φραγκίσκος Φερδινάνδος» της κροτ:
Franz Ferdinand 😛 (αμαν με την ξενομανια σας 😆 )
.
@23. Aura Voluptas, αουρα μονο 50 ευρωπουλακια που σου αφησαμε τοσο πολυτιμο χωρο στα σχολια για να γραψεις για την μυστηριωδη (αλλα μεγαλη μουρλεγκω) τραγουδιστρια του μομπυ 😛
(καλα ενα αστειο ειπαμε, ευχαριστουμε για τις πληροφοριες) 🙂

Μου αρέσει!


Σχολιάστε

