jump to navigation

wonderful breakfast by Krot Μαΐου 18, 2009

Posted by μούργος in Οι θαμώνες δημιουργούν.
trackback

br1

Το μυστικό για να ξεκινήσει καλά η μέρα είναι, εκτός από το να έχεις κοιμηθεί καλά, να πάρεις κι ένα καλό δυναμωτικό πρωινό, που θα γεμίσει τον οργανισμό με ενέργεια και ευεξία! Οι γιατροί συμβουλεύουν, το πρώτο πράγμα που θα βάλει κανείς στο στόμα του, μόλις ξυπνήσει, να είναι ένα ποτήρι δροσερό και φρέσκο νερό.
Αφού λοιπόν, πιούμε ένα ποτήρι δροσερό νερό και ρίξουμε και κάνα-δυο κουβάδες παγωμένο νερό στη μούρη, για να ξυπνήσουμε, ετοιμάζουμε το πρωινό μας:
Απαραίτητα υλικά:

• Φρέσκο μαύρο ψωμάκι (κατά προτίμηση πολύσπορο)
• Βουτυράκι αλμυρό πρώτης ποιότητας ΑΑΑ
Προαιρετικά υλικά:
• Ζαμπόν
• Τυρί
• Μαρμελάδα
• Μέλι
Χρήσιμη συσκευή: η φρυγανιέρα. Ζεσταίνουμε το ψωμάκι στη φρυγανιέρα και κατόπιν, αλείφουμε το νοστιμότατο βουτυράκι, με τη βοήθεια της ξύλινης σπάτουλας για άλειμμα (πάντα φυσικά υλικά, ποτέ πλαστικά, κάνουν κακό φένγκ σούι και υπονομεύουν την αειφορία της φύσης). Αν θέλουμε, μπορούμε να προσθέσουμε ζαμπόν και τυρί, ή μαρμελάδα ή μέλι, ανάλογα με τα γούστα μας. Οι δυτικοευρωπαίοι προτιμούν το γλυκό πρωινό. Η Κροτ συστήνει αλμυρό πρωινό πρώτα και κατόπιν γλυκάκι για να πάει καλά η μέρα!
Αν δεν σας αρέσουν οι μαρμελάδες και τα μέλια (προσωπικά τα σιχαίνομαι, μπλιαχ! Άσε που παχαίνουν κιόλας!), προτιμείστε νόστιμα μπισκοτάκια: εμείς φέρνουμε κρητικά μπισκοτάκια με αμύγδαλα από την πατρίδα: μιαααμμμμμμ! Όταν μας τελειώσουν, αγοράζουμε φρέσκα χειροποίητα κούκις από το Arrière Cuisine.

br2

br3

br4

br5

br6

Και τι πίνουμε; (εκτός από το νεράκι δλδ, το οποίο σνομπάρεται χαρακτηριστικά στην Δυτική Ευρώπη):
Εννοείται καφέ (ζεστό ή φραπέ, ανάλογα με την εποχή). Απαραίτητες συσκευές: βραστήρας και καφετιέρα. Απαραίτητο συνοδευτικό: τσιγαράκι!
Προτεινόμενα υγιεινά ποτά (όχι σαν τα νοθευμένα του Μούργου):
• Φρέσκος χυμός (εγώ προτιμώ μήλου)
• Γιαούρτι (νοστιμότατα τα υγρά γιαούρτια με φρούτα)
• Φρέσκο γαλατάκι (τέλειο το λουξεμβουργέζικο!).

b r7

br8

br9a

Τα παραπάνω ήταν μια κοινωνική προσφορά της Κροτ, η οποία ανταποκρίθηκε στην πρόκληση του Μούργου. Ο Μούργος έχει καταστήσει την Λάσπη σε άντρο ακολασίας και ληστρικών επιδρομών προς του θαμώνες.
Η Κροτ και τα λοιπά μέλη της «Ομάδας για την διάσωση της Λάσπης από το Μούργο» (Free Laspi), επιδίδονται σε κινήσεις αντιπερισπασμού για να μαζέψουν τα ασυμμάζευτα!

Σχόλια»

1. μούργος - Μαΐου 18, 2009

1. εγω μονο καφε μπορω να πιω το πρωι (και μονο ελληνικο)
το πρωινο το παιρνω κατα το απογευμα
2. ο βραστηρας και η φραπεδιερα εχουν ενα μαυρο λεκε.
οχι δεν τεχνικο ελατωμα των συσκευων.
απλα η βελγα κροτ τα φωτογραφησε αγνοωντας οτι λειτουργουν και ως καθρεφτες (οποτε φαινοταν η φατσα της φατσα φορα)
ετσι ελαβα λιγο φουμο 😆
3. τους κουβαδες που λεει οτι ριχνει στη μουρη το πρωι για να ξυπνησει, μονη της τους ριχνει ή βοηθαει και κανενας αλλος; 😆
4. to post αυτο ειναι γεματο απο αμεσες και εμμεσες διαφημισεις
παρακαλουμε οι διαφημιζομενοι να στειλουν αμεσα τις επιταγες στη λασπη
5. οι δυο τελευταιες παραγραφοι δεν νομιζω οτι αξιζει να σχολιασθουν.
(οι ανοησιες του μπαρμπα σχολιαζονται; οχι βεβαια.
ε, ετσι και δω 😛 )

Μου αρέσει!

2. αγκνιρα - Μαΐου 18, 2009

Καλλιτεχνικότατες φωτό, Κροτ, απλές και καθαρές! Αλλά το περιεχόμενο… τι να πω; Αλμυρό βούτυρο; Μπισκότα; ΤΣΙΓΑΡΟ; 😯 Το τυράκι αυτό έχει και ΣΚΟΡΔΟ; 😯
Τι είναι το μακρουλό γυαλιστερό δίπλα στην γυαλιστερή κανάτα;

Μου αρέσει!

3. renata - Μαΐου 19, 2009

FREEEEEEE LASPI!!

Αν και το πρωινό το παίρνω καθημενινές στο σχολείο (καφέ και κουλούρι ή σάντουιτς), τα Σαββατοκύριακα το τηρώ. Σλουρπ για τα μπισκοτάκια!!

Μπορούσες, μούργο, να βάλεις μωσαϊκό ή απλά να την κάνεις θολή την απεικόνιση τηςΚροτ και τις μάρκες! Απλά σου βγήκε η καταπιεσμένη σου επιθυμία!

Μου αρέσει!

4. Кроткая - Μαΐου 19, 2009

Μούργε,
1. κι εγώ, μέχρι που έκανα μια δίαιτα που είχε υποχρεωτικό πρωινό και πήρα αυτή την συνηθεια, κι έκτοτε, δεν μπορω΄χωρις πρωινό. Όποτε κάνω διακοπές με εξ Ελλάδος φίλους, τους σπάω τα νεύρα γιατί κανένας δεν παίρνει πρωινό κι εγώ απαιτώ τυρόπιτα!
2. εντάξει, ένα σφάλμα έκανα…
3. μουαχαχαχαχα!
4. οκ, θα μιλήσω με την Président να σου στείλει κάνα ψίχουλο από φρίσκις.
5. 😈

Αγκνίρα, το τσιγάρο δεν εννοείται απλά: ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ!
Τι έχει το αλμυρό βούτυρο; Νοστιμότατο είναι!
Τι εχουν τα μπισκοτάκια μου;
Όχι, δεν έχει σκόρδο! (μα, πρωί-πρωί σκόρδο βρε Αγκνίρα, τι μας πέρασες?).
Ποιο μακρουλό; Ποια κανάτα; define!

Ρενατάκι, τα μπισκοτάκια είναι σκέτο ποίημα!

Α, και FREE LASPI OF COURSE!

Μου αρέσει!

5. Λάκης Φουρουκλάς - Μαΐου 19, 2009

Κι εγώ του καφέ είμαι το πρωί. Στην καλύτερη να φάω και ένα αυγό. Αλλά, όσο να’ναι η ανάρτηση μου άνοιξε την όρεξη για γεύμα:)

Μου αρέσει!

6. aaduck - Μαΐου 19, 2009

The message tha follows comes from a FREE LASPI member:

😯
😯
τι μυρωδάτο ποστ είναι αυτό?!?!?!?!?!?!
Για να είμαι ειλικρινής, πρώτα το διάβασα, μετά πήγα κι έφτιαξα ένα τοστ και ξαναήρθα!!!

ΚΡΟΤΚΙ ΕΙΣΑΙ ΠΕΙΡΑΣΜΟΣ! ΚΡΟΤ AND THE PRESIDENT!

Τέτοιο πρωινό προλαβαίνω μόνο τα Σου Κου, αλλά είναι υπέροχο!
Αλήθεια, Krotkie μου, εκεί σερβίρουν παγωμένο καφέ;

Μούργο, εσύ αν έκανες τέτοιο πρωινό θα το χρέωνες 30 ευρώ το κλικ, ε;
😈

Μου αρέσει!

7. aaduck - Μαΐου 19, 2009

[αυτές τις μέρες με έχουν σφραγίσει σε μια μαύρη τρύπα, αλλά είναι για καλό. Συνεχίστε τον δίκαιο αγώνα, ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ, σε λίγο έρχομαι κι εγώ να ενώσουμε τις φωνές μασ!!!]

Μου αρέσει!

8. renata - Μαΐου 19, 2009

Μούργο, ήθελες να τα πάρεις απ΄τις μάρκες και να μαυρίσεις την Κροτ. (ολοκληρώνω το σχόλιό μου, γιατί με διακόψανε το πρωί)

Krot for President!!

Μου αρέσει!

9. An-Lu - Μαΐου 19, 2009

Καλά…κανείς δεν κατάλαβε ότι το μακρουλό δίπλα στην κανάτα είναι το μίξερ για τον φραπέ; (Καθότι η βελγίς απεχθάνεται τη σωματική εργασία που απαιτεί η παραδοσιακή χειροκίνητη φραπαδιέρα)
😉

Μου αρέσει!

10. faros - Μαΐου 19, 2009

Δεν κατάλαβα …
Αυτά, τα πως τα λένε, ααα, μπισκοτάκια, … τρώγονται;;;;;; 😕 😕 😕

Σε ποιανού εστιατορίου την κουζίνα γίνανε ;;;

Στην last φωτό, αυτό το πράμα με το μερμύγκι πάνω, τι είναι ;;;

Καλημερούδια σας !

Μου αρέσει!

11. κόκκινο μπαλόνι - Μαΐου 19, 2009

για αρχή: FREE LASPI
συνεχίζοντας: KROT FOR PRESIDENT
και για να μη ξεχνιόμαστε: ποτέ μα ποτέ πρωινό στη λάσπη…πρωινό μόνο στης Κροτ!!!
Πάντα πρώτα κάτι αλμυρό με τον καφέ και μετά λίγο γλυκό για να έρθει το χαμόγελο στο πρόσωπο! Επίσης το χειμώνα θέλει και φυσικό χυμό πορτοκάλι μετά το νεράκι(αν στο φέρνουν και στο κρεβάτι ακόμα καλύτερα).
Μία παρατήρηση: εγώ το 1ο τσιγάρο το κάνω μετά από 1 ώρα αφού ξυπνήσω και μετά από τον μισό καφέ! Είναι το κόλπο μου για να κάνω λιγότερα τσιγάρα και πιάνει!

Μου αρέσει!

12. Кроткая - Μαΐου 19, 2009

Παπί, η αλήθεια είναι πως κι εγώ αυτό το πρωινό το σκ το απολαμβάνω. Τις καθημερινές, πίνω έναν καφέ στο σπίτι ενώ ετοιμάζομαι. Αλλά έχω ετοιμάσει το πρωινό μου αποβραδίς και το τρώω για δεκατιανό στο γραφείο! Μιαμ μιαμ!
Όχι, κρύο καφέ εδώ δεν έχει. Μόνο στο Κροτόσπιτο! 😦

Ανναλού, αααα, αυτό εννοούσε η Αγκνίρα λες? Τη φραπεδιέρα;
Καλά, εκτός από την τεμπελιά, είναι και που η φραπεδιέρα κάνει καλύτερο αφρό από το σέηκερ!

Φάρε, φυσικά και τρώγονται. Είναι αγορασμένα στο μπακάλη της γειτονιάς των γονιών μου!
Το κουτί με το μυρμύγκι είναι η ταμπακέρα μου -ένα από τα πιο αγαπημένα μου αντικείμενα!

Μπαλόνι, και βέβαια χρειάζεται το γλυκό. Αλλά κανένα μισάωρο μετά το αλμυρο! προτείνω μπισκοτάκια, σοκολάτα ή εκλαίρ! Μιαμ!
Τις καθημερινες κι εγώ το πρώτο τσιγάρο στη δουλειά το κάνω, κυρίως επειδή δεν προλαβαίνω. Και μιας και το κάπνισμα απαγορεύεται στους χώρους εργασίας, συνήθως κατά τις 11 στο καπνιστήριο ή έξω αν έχει καλό καιρό…

Μου αρέσει!

13. Кроткая - Μαΐου 19, 2009

Πι Ες: πήρε κανενός το μάτι το Κοπρόσκυλο;

Μου αρέσει!

14. renata - Μαΐου 19, 2009

Τώρα θα τρώει τα λυσσακά του βλέποντας την θετική ανταπόκριση του ποστ. 😉

Μου αρέσει!

15. μούργος - Μαΐου 19, 2009

@2. αγκνιρα, εγω προτεινω να μη πει κανενας καλη κουβεντα για τις φωτο.
ειναι η πρωτη φορα που στελνει σχετικα ευκρινεις φωτο , οποτε ας μη το χρουσουζεψουμε .
.
το μακρυ γιαλιστερο παγοκοφτης ειναι (φραπεδιερα ειναι βρε αγκνιρα)
.
@3. renata, ρενατα ε, οτι και να πεις εχει αλλη χαρη το φουμο 😛
.
@4. Кроткая, και ο πατσας ειναι ωραιος για πρωινο (στρωνει το στομαχι)
.
καλα ουτε εσυ δεν βγαζεις ακρη με τις ευκρινεστατες φωτο σου (για τη φραπεδιερα λεει η αγκνιρα)
.
@5. Λάκης Φουρουκλάς , Λακη, ο καφες (και το τσιγαρο) δεν θελουν τοξικα προσθετα οπως π.χ. φαγητο
.
@6. aaduck, παπι το πρωινο εχει αξια και που το παιρνεις.
στο περαμα στη νεα υορκη ή στη λασπη (ειναι με τη σειρα απο το φτηνοτερο προς το ακριβοτερο -αυτα λενε εγκυροι διεθνεις κυκλοι) 😛
.
@7. aaduck, υποθετω πρωτιστως για καλο των αλλων ε παπι; 😛
.
@8. renata, δεν καταλαβα ρενατα, τοση διαφημιση που αλλου θα βρουν
(ειναι σαν πρωτοσελιδο στους νιου γιορκ ταιμς) 😛
.
τα μαυρα της πανε αφου. 😛
.
@9. An-Lu , αααααα, μαρτυριαρα εισαι λου 👿
(αστες να ψαχνονται για καμμια βδομαδα χαμενες μεσα στις ευκρινεστατες φωτο της κροτ)
.
@10. faros, ρε φαρε σου μοιαζει αυτο το αχουρι για κουζινα εστιατοριου (ισως της εθνικης οδου)
.
φρουτιερα ειναι ρε φαρε (για φρουτα του δασους)
αμαν ρε φαρε , ταμπακιερα ειναι.
.
@11. κόκκινο μπαλόνι , Καλα υπαρχουν ανθρωποι που καπνιζουν και περιμενουν να πιουν τον μισο καφε για να ανψουν το πρωτο τσιγαρο;
.
η λασπη -για να μη χτυπιεστε τζαμπα ειναι κατοχυρωμενο σημα του μουργου- 😛
.
@12. Кроткая , ευγε κροτ, το βρηκες-εστω με μια μικρη βοηθεια-.
για τη φραπεδιερα λεει η αγκνιρα.
σπιρτο εισαι τελικα (τζαμπα σε λεμε βελγα) 😛

.
ο χριστος και η παναγια η εκατονταπυλιανη.
ποσο τρωτε για πρωινο (μεχρι και εκλαιρ)
και αυτο το ξεκινησες κανωντας διαιτα; μουαχαχαχα!
.
εγω αν υποχρεωθω να κανω το πρωτο μου τσιγαρο μετα τις εντεκα, μεχρι τοτε θα ειμαι σε καταστολη (σαν τον μπαρμπα ενα πραγμα)
.
@13. Кроткая, κατι μου λεει οτι πολυ συντομα θα γινεις πολυ πιο ευγενικη 😛
.
@14. renata , ρενατα τι εννοεις θετικη ανταποκριση;
(μηπως τα σχολια απο την κλικα της κροτ; βαριεμαι και να γελασω)

Μου αρέσει!

16. μούργος - Μαΐου 19, 2009

κανονικα επρεπε να το κανω ποστ αλλα το αφηνω ταπεινα εδω στα σχολια:
ΤΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΤΗΣ ΛΙΛΙΠΟΥΠΟΛΗΣ ΜΕ ΤΟ ΧΡΥΣΑΛΙΦΟΥΡΦΟΥΡΟ
θα το τσακωσετε απο ΕΔΩ:
http://rapidshare.com/files/234761850/edw_lilipoupoli-to_xrisalifourfouro.rar
Υ.Γ.
και μην αρχισετε τα ευχαριστω και τα τοιαυτα.
τις συνδρομες στη λασπη να εξωφλησετε 👿

Μου αρέσει!

17. Кроткая - Μαΐου 19, 2009

Ε ΟΧΙ ΚΑΙ ΑΧΟΥΡΙ Η ΚΟΥΖΙΝΑ ΜΟΥ!!!!!

***
Γιατί να γίνω ευγενική; Θα με πληρώσεις;

Μου αρέσει!

18. Кроткая - Μαΐου 19, 2009

αααααααααααααααααααααα!!!!!!
αααααααααααααααααααααα!!!!!!!!!!!

***
ΜουργάκιΜουουουουουου!!!
σλιουρππππ!!
πάρε δυο φρισκάκια για τον κόπο σου!

Μου αρέσει!

19. renata - Μαΐου 19, 2009

Κάτι τέτοια μας κάνεις και πρέπει να περάσει τουλάχιστον 24ωρο για να σε ξαναπιλατέψουμε!! 😀 (thanks βρε)

Μου αρέσει!

20. κόκκινο μπαλόνι - Μαΐου 19, 2009

Κροοοοοοοοοοοοοτ!
Αυτό που σου έλεγαααααααααα!
Μούργο, δηλώνω παύση πυρών για 2 μέρες! Για να μη σε κακομάθουμε κιόλας!
σμουτς(μικρό φιλί, πολύ μικρό)

Μου αρέσει!

21. Кроткая - Μαΐου 19, 2009

Συντρόφισσες προσοχή! Έχετε τα μάτια ανοιχτά και το όπλο παρά πόδα! Προσπαθεί να μας εξαγοράσει!

Μου αρέσει!

22. Yoryia - Μαΐου 19, 2009

Wonderful breakfast by Γιωργία:
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ
-» Άκου το ξυπνητήρι να χτυπάει. Κλείστο και πες στον εαυτό σου: «Θα κομηθώ 5 λεπτά ακόμα»
-» Ξύπνα μισή ώρα και καν’την τρέχοντας για δουλειά.
-» Κατά τις 11-12 κατέβα στο μπαρ και πιες ένα καφέ
ΚΥΡΙΑΚΕΣ/ΑΡΓΙΕΣ
-» Φραπέ και μπισκότα γεμιστά με σοκολάτα

Μου αρέσει!

23. αγκνιρα - Μαΐου 19, 2009

Μούργε, δεν μπορώ να την παίξω τη Λιλιπούπουλη. :cry:. Τι είδος είναι αυτό το .rar , δεν το παίζει κανένα πρόγραμμα που δοκίμασα…

Αααα, φραπεδιέρα είναι, εμείς δεν τα ξέρουμε αυτά τα μοντέρνα! Άσε που ακόμα δεν έχει φτάσει η θερμοκρασία εδώ σε τέτοια ύψη που να σηκώνει φραπέ. Και τον φραπέ εμείς τον φτιάχνουμε με το Μπλέντερ , με το οποίο παλιά κάναμε τις παιδικές κρεμούλες. Ένα βσστ κάνεις και έτοιμο το φραπεδάκι 🙂
Πρωινό της αγκνιρας: Πρώτα πίνει ένα ξεγυρισμένο τετραπλό καπουτσίνο της μηχανής (ναι, ναιαιαιαιαι! 🙂 ), μετά πίνει ένα χαπάκι που πρέπει να παίρνει 😦 και μετά φτιάχνει το πρωινό για τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας που είναι πεινάλες και θέλουν τσάι του βουνού, ψωμί με βούτυρο, τυρί και ζαμπόν, γιαούρτι με ζάχαρη και μήλο (ή άλλα φρούτα εποχής)…
Το μεσημέρι μαγειρεύουμε για τους πεινάλες. Και το απογευματάκι κατά τις 4 φτιάχνουμε και πίνουμε αργά-αργά και ηδον@κα ένα ωραιότατο μέτριο ελληνικό καφεδάκι 🙂

Μου αρέσει!

24. αγκνιρα - Μαΐου 19, 2009

Εμμ, γιατί εξαφανίστηκε η όμορφη ταμπακιέρα και εμφανίζεται η φραπεδιέρα δύο φορές ; 😮

Μου αρέσει!

25. renata - Μαΐου 19, 2009

Αγκνίρα, ανοίγει με winzip ή καλύτερa winrar. 😉

Μου αρέσει!

26. Кроткая - Μαΐου 19, 2009

Αγκνίρα, δοκίμασες να ξεζιπάρεις το αρχείο; Κάνε δεξί κλικ πάνω του και επίλεξε «extract here» και μετά θα μετατράπει σε mp3 ή κάτι αντίστοιχο, οπότε θα το παίζει ο media player!
Εγώ την βλέπω την ταμπακέρα ακόμα! ❗

Κι όσο για τη φραπεδιέρα, κι εμείς από την Κύπρο τη φέραμε, σιγά μην βρίσκαμε εδώ! 🙂

Μου αρέσει!

27. μούργος - Μαΐου 19, 2009

@17. Кроткая, οχου πως κανεις ετσι ! (μια κουβενατ ειπαμε) 😛
.
να σε πληρωσω; (δεν θαμαστε καλα)
.
@18. Кроткая , κροτ, 3 χρονων συνδρομη χρωστας (1500 ευρω) και συ μιλας για φρισκις (10 φορτηγα ειναι ) 👿
.
@19. renata, ρενατα, την συνδρομη ειπαμε 👿
(αν κανετε εξωφληση εκπτωση 10% ) 😀
.
@20. κόκκινο μπαλόνι, μπαλονι τη συνδρομη λεμεεεεεε 👿
(eσυ χρωστας μονο τον τελευταιο χρονο πλας την εγγραφη 1000 ευρω, αρα οσα και οι προηγουμενες 😀 )
.
@21. Кроткая, νομιζεις οτι θελετε και πολυ 😛
(γαλατικος στρατος ειστε, παρτο αποφαση)
.
@22. Yoryia, χμ… μια απο τα ιδια και γω γιωργια (ευτυχως θελω μονο 5 λεπτα να παω στη δουλεια)
.
@23. αγκνιρα ειναι συμπιεσμενο αρχειο και ανοιγει με αναλογο προγραμμα οπως winrar or winzip (φανταζομαι θα σε ενημερωσουν και απο το συνδικατο 😆 )
.
αν αυτο ειναι το πρωινο το μεσημερι τι τρωτε; ενα αγριογουρουνο στην καθησια;
.
@24. αγκνιρα, προβλημα της wordpress-τωρα ειναι οκ, το ξαναανεβασα νωριτερα αλλα δεν ειχα χρονο για σχολιο –
(υποψιαζομαι οτι θα βγει εκπροσωπος του συνδικατου και θα σε βγαλει τρελλη 😛 )
.
@25. renata , ηδη πηρε υπευθυνη ενημερωση απο τη λασπη ρενατα 😛
.
@26. Кроткая, τι σου ελεγα αγκνιρα (για να καταλαβεις το ποιον τους) 😛

Μου αρέσει!

28. Anna - Μαΐου 19, 2009

Ωραιο πρωινό αλλά το πρωι βαριέμαι τόοοοσο που συνηθωε πίνω καφέ και αντε και δημητριακά που και που… Κροοοοοοτ;
Ο μούργος σου έβαλε φούμο μα δεν ντρέπεται καθόλου τέλος πάντων, τα εντομα τα δείχνει φάτσα μπούκα και σε εσένα φούμο. Αδικο πολύ αδικο… χιχχιχιχιχι
Καλημέρα!

Μου αρέσει!

29. αγκνιρα - Μαΐου 20, 2009

Πρέπει να την ξανακατεβάσω την Λιλιπούπολη και να ψάξω άλλο πρόγραμμα στο διαδίκτυο, το winzip δεν την ανοίγει (ίσως γιατί δοκίμασα πριν με χίλια άλλα προγράμματα). 😦

Μου αρέσει!

30. κόκκινο μπαλόνι - Μαΐου 20, 2009

@Αγκνιρα
το πρόγραμμα που χρειάζεσαι είναι το WinRAR. Για ψάξε λίγο για κανένα torrent που να το έχει, αλλιώς κατέβασε την FREE TRIAL έκδοση. 😉
@Μούργο
για πήγαινε να δεις αν έρχομαι…άκου κει συνδρομή!
Δε φτάνει που ερχόμαστε και σε κάνουμε φίρμα (λέμε τώρα *φίρμα*) και αντί να μας πληρώνεις, θα σε πληρώνουμε κιόλας; Δε πας καλά μου φαίνεται!!!

Μου αρέσει!

31. faros - Μαΐου 20, 2009

Την Καλημέρα μου !

Ελπίζω κροτ, να την αφήνεις άδεια την ταμπακιέρα … θα έχει πιο πολύ αξία έτσι … ειδικά αν είναι δώρο … !

Για τα κουλουράκια τι να πω … αν τρώγονται … φάτε τα !!! 😆

Μου αρέσει!

32. Aura Voluptas - Μαΐου 20, 2009

Χαμένη μέσα σε απάνθρωπα ωράρια και επαγγελματικές υποχρεώσεις ζητώ συγγνώμη που διαβάζω βιαστικά το καταπληκτικό αυτό ποστ και τα σχόλια, επιβεβαιώνω τη μεγάλη σημασία του πρωινού γεύματος ( με κρατάει ακόμη ζωντανή ), δίνω συγχαρητήρια στην Κροτ για φωτό, κείμενο, εξοπλισμό κουζίνας, σχέδιο ταμπακιέρας κλπ και βροντοφωνάζω με τη σειρά μου FREE LASPIΙΙΙΙ !!!!! 😉

Μου αρέσει!

33. faros - Μαΐου 21, 2009

Αύρα μας, μόνο έτσι δικαιολογείσαι να βλέπεις ως καταπληκτικό ένα ποστ που σερβίρει μπαγιάτικα κουλουράκια … 😆 😆 😆

Καλημερούδια σας !

Μου αρέσει!

34. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς - Μαΐου 21, 2009

Δε θα ζηλέψω,
Δε θα ζηλέψω,
Δε θα ζηλέψω, λέμε!!!
Αλλά,
Θα στείλω λουλουδάκια στην Κρότ. 😉

Μου αρέσει!

35. μούργος - Μαΐου 21, 2009

@28. Anna , αννα το λιγοτερο που μπορουσα να κανω ηταν (να βαλω φουμο 😛 )
.
@29. αγκνιρα, ελπιζω αγκνιρα τωρα που γραφω το σχολιο ηδη να το εχεις ακουσει (μηπως δεν ειχε κατεβει ολοκληρο το αρχειο; )
.
αν δεν βρεις προγραμμα στειλε μειλ
.
@30. κόκκινο μπαλόνι, χα! με κανετε φιρμα;
θα τρελλαθουμε;
η λασπη ειναι ισως το πιο επιδραστικο μπλογκ που υπαρχει (πολλοι επωνυμοι απο ολο το φασμα δραστηριοτητων , πολιτικοι, καλλιτεχνες, πνευματικοι ανθρωποι, λενε οτι δεν ξεκινουν τη μερα τους αν δεν διαβασουν λασπη 😀 )
.
τη συνδρομη και γρηγορααααααα 👿
.
@31. faros , φαρε, αδεια την αφηνει την ταμπακιερα καθε τρεις και λιγο (τοσα πολλα που καπνιζει )
.
@32. Aura Voluptas, αουρα εκφραζουμε μεν την αμεριστη συμπαρασταση και την κατανοηση για τα απανθρωπα ωραρια εργασιας 🙂 ΑΛΛΑ εκφραζουμε και την εντονη δυσαρεσκεια μας για το καταπτυστο και «εγκαθετο» κειμενο υπερ της κροτ 👿
.
@33. faros, φαρε μη λαμβανεις υπ’ οψιν σχολια απο τη γνωστη κλικα (ειναι τοσο προβλεψιμα)
.
@34. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς, κανενας δεν ζηλεψε το πρωινο της κροτ ιδιαιτερα, μα κανενας!
(εσυ το χοντραινεις ομως με το φωναζεις τρεις φορες) 😆

Μου αρέσει!

36. αγκνιρα - Μαΐου 21, 2009

Κατάφερα να την ακούσω τη Λιλιπούπολη, ευχαριστώ όλους και όλες για την βοήθεια και προπάντων τον ΜΟΥΡΓΟ που την βρήκε. (καθάρισα την σοφίτα επιτέλους :grin:)

Μου αρέσει!

37. μούργος - Μαΐου 21, 2009

@36. αγκνιρα, επιτελους αγκνιρα (δεν ηταν δα και τοσο δυσκολο)
.
αχα! τα κλειδια να αφησετε σε σημειο που θα σας πω και να την κανετε 🙄

Μου αρέσει!

38. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς - Μαΐου 22, 2009

@ Μούργο:
Άμα στο φτιάχνει άλλος το πρωινό, ζηλεύεις, τελεία.

Μου αρέσει!


Σχολιάστε

