jump to navigation

Bob Dylan – Beyond Here Lies Nothin’ Απρίλιος 2, 2009

Posted by μούργος in Μουσική, Music, Video.
trackback

Bob Dylan – Beyond Here Lies Nothin’

Νέος δίσκος από τον μέγιστο Bob Dylan.
«Together Through Life», ο τίτλος του και λέγεται ότι θα είναι από τις κυκλοφορίες της χρονιάς.
Εδώ ένα εκπληκτικό κομμάτι (η υπέροχη ενορχήστρωση με τα πνευστά, μου θύμισε λίγο το πολύ σπουδαίο κομμάτι του από τον προηγούμενο δίσκο του, το «Ain’t Talkin'»).
Το κομμάτι αυτό το έδινε προχθές δωρεάν για κατέβασμα από το σαιτ του.

bob-dylan

Oh well, I love you pretty baby
You’re the only love I’ve ever known
Just as long as you stay with me
The whole world is my throne
Beyond here lies nothin’
Nothin’ we can call our own

Well, I’m movin’ after midnight
Down boulevards of broken cars
Don’t know what I’d do without it
Without this love that we call ours
Beyond here lies nothin’
Nothin’ but the moon and stars

Down every street there’s a window
And every window’s made of glass
We’ll keep on lovin’ pretty baby
For as long as love will last
Beyond here lies nothin’
But the mountains of the past

Well, my ship is in the harbor
And the sails are spread
Listen to me, pretty baby
Lay your hand upon my head
Beyond here lies nothin’
Nothin’ done and nothin’ said

Bob Dylan – Ain’t Talkin’

Σχόλια»

1. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς - Απρίλιος 2, 2009

Δεν το περίμενα να μου αρέσει, αλλά…
μου άρεσε.

Μου αρέσει!

2. teokaf - Απρίλιος 2, 2009

Ο Μούργος είναι για τις ζωοπανηγύρεις του νομού Γρεβενών χαλαρά ( νομίζω πως επιτέλους βρήκα την πηγή έμπνευσης του Αρκά για τον Χλέμπουρα και τον Βαγγέλη).
Μετά από τον ημίθεο Neil Young
και τον ένα και μοναδικό Θεό Dylan
τι βάζουμε αμέσως και καπάκι;

Ο Ασφόδελος.

Μαζέψτε τον.
Αστυνομία δεν υπάρχει στον Ν Λακωνίας;

Μου αρέσει!

3. renata - Απρίλιος 2, 2009

Το άκουσα χτες! Πολύ καλό! (Και το aint’ talking).

Μου αρέσει!

4. Кроткая - Απρίλιος 2, 2009

αυτός δεν έκανε τη διαφήμιση της wonderbra πριν από λίγα χρόνια…
άιντε, άιντε…

Μου αρέσει!

5. renata - Απρίλιος 2, 2009

Αμ το άλλο σοκ? Πού έδωσε το τραγούδι να διαφημιστεί η κόκα κόλα? Πληγεές μεγάλες, Κροτάκι μου …

Μου αρέσει!

6. renata - Απρίλιος 2, 2009

Μούργος=Χλέμπουρας!!! Κορυφαίοοοοοοοο! 😆 😆 😆 😆

Μου αρέσει!

7. μούργος - Απρίλιος 2, 2009

@1. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς, κανει ενα πολυ ωραιο κολπο με τα πνευσα που το κανει εθιστικο
.
@2. teokaf, ρε μπαρμπα, ο ασφοδελος δεν τραγουδαει.
οποτε προς τι η ενοχληση; 😆
.
@3. renata, ναι ρενατα πολυ ωραια (κοντευει 70 ο κυριος ζιμερμαν)
.
@4. Кроткая , κροτ γινεσαι αδικη.
ειναι μεγαλη φυσιογνωμια ο ντυλαν

Μου αρέσει!

8. μούργος - Απρίλιος 2, 2009

@5. renata, αμαν ρενατα. την κροτ σιγονταρεις.
θα βγαλει ολη τη χολη της στον ντυλαν.
.
και μη προσπερνατε ετσι το τραγουδι (στο ριπιτ το εχω για πολυ ωρα)
.
@6. renata, αν εγω ειμαι ο χλεμπουρας, ο βαγγελης ποιος ειναι;
(μηπως ο μπαρμπας; 😛 )

Μου αρέσει!

9. renata - Απρίλιος 2, 2009

α) Tον λατρεύωωω, αλλά αναγνωρίζω και τις αδυναμίες του. Οκ?

β) Συ είπας!!! 😆 😆 😆 😆

Μου αρέσει!

10. fvasileiou - Απρίλιος 2, 2009

Κομματάρα! Χαμένος στα δικά μου, δεν είχα πάρει μυρωδιά την επικείμενη κυκλοφορία καινούργιου δίσκου του Ντίλαν. Που για μένα παίζει να είναι και ο μεγαλύτερος μουσικός του αιώνα.

Μου αρέσει!

11. αγκνιρα - Απρίλιος 2, 2009

Καλό είναι, αυτός μάλιστα (όχι ο άλλος ο κλαψιάρης)! Αλλά γενικά προτιμώ τα πολύ παλιά του, τα εντελώς κλασικά. Η ενορχήστρωση είναι πολύ καλή, συμφωνώ.

Μου αρέσει!

12. Кроткая - Απρίλιος 2, 2009

Βεβαίως είναι μεγάλη μορφή ο Ντύλαν. Αλλά άτυχος: δεν πρόλαβε να πεθάνει έγκαιρα, όπως ο Λένον, κι έτσι έχει καταντήσει να είναι ο Θεοδωράκης της ροκ (σόρρυ Τέο, μην πάρεις μπρος τώρα, να χαρείς!)

Μου αρέσει!

13. teokaf - Απρίλιος 2, 2009

Γιατί βρε Κροτ με παίρνεις απ τα μούτρα; Είπα εγώ πως δεν έχεις δίκιο; Για τον Θεοδωράκη όμως όχι για τον Dylan.
Και θα αναλύσω αμέσως σε αυτό το ποστ και στα επόμενα 55 τι θέλω να πω:

Μου αρέσει!

14. teokaf - Απρίλιος 2, 2009

Δεν το περίμενα ποτέ πως θα ενσπείρω τον απόλυτο τρόμο με τις αναλύσεις μου. Τέλειο. Η γλώσσα κόκαλα δεν έχει και κόκαλα τσακίζει. Μάλλον αυτό θα ήθελε να πει ο λαικός θυμόσοφος.
Και θα το αναλύσω αμέσως τι θέλω να πω:

Μου αρέσει!

15. μούργος - Απρίλιος 2, 2009

@9. renata, κοιτα , το εβαλε τοσο επιθετικα η κροτ που για λογους τακτικης δεν με επαιρνε να συμφωνησω (γιατι και γω τα πηρα με τις διαφημισεις του) 8)
.
δεν του φερνει λιγο του βαγγελη στο αβαταρ; 😆
.
@10. fvasileiou , συμφωνω φωτη, ετσι ειναι!
.
@11. αγκνιρα, αγκνιρα για ενα τραγουδοποιο σαν αυτον καθε δισκος ειναι ουτως η αλλως γεγονος (ποσο μαλλον αν ειναι καλος)
.
@12. Кроткая , συμφωνω εν μερει κροτ.
ΑΛΛΑ διαφωνω καθετα
με την τακτικη σου
να δινεις
πασα
στον μπαρμπα
ελεοςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς!!!
το περασα μια φορα με τις φυλακες , δεν θα αντεξω να το ξαναπερασω
.
@13. teokaf, η κροτ καλα κανει και σε παιρνει απο τα μουτρα μπαρμπα αλλα μου εξηγηγεις γιατι δεν ερχεται ν ασε παρει και ο χαρος (τον λυπαμαι) να ησυχασουμε.
κανονισε να ξεκινησεις καμμια τετοια κουβεντα. αυτο μονο σου λεω (με ενα μικρο φιλοδωρημα οι νοσοκομες κλυσμα καθε μια ωρα θα σου κανουν)
.
@14. teokaf, βρε ηλιθιε , εχεις κανεις τους θαμωνες καρδιακους.
τρεμουν την ωρα και τη στιγμη που θα κανεις την εμφανιση σου να αναπτυξεις τα αγαπημενα σου θεματα
(μη κοιτας που δεν το γραφουν, τα μειλ ερχονται κατα δεκαδες)

Μου αρέσει!

16. Кроткая - Απρίλιος 2, 2009

καλά, καλά, ασ’τον να τα πει. Του έχει μείνει και τίποτα άλλο να κάνει του κακόμοιρου;
Απλά εμείς θα λέμε ναι, και θα τον αφήσουμε να λέει…

Μου αρέσει!

17. teokaf - Απρίλιος 3, 2009

Λοιπόν έχουμε και λέμε για το θέμα που θίξατε για τον Θεοδωράκη και για την καλλιτεχνική του αξία τόσο με κριτήρια σχετικά ( βλέπε Ελλάδα) αλλά όσο και απόλυτα ( βλέπε Παγκόσμια και διαχρονικά).
Ο Άαρων Κόπλαντ στο περίφημο δοκίμιό του : Μουσική και Φαντασία είχε πει κάποτε の季節はをはるかに越えてある。 今度は私達は十分に幸運なら得少数かもしれた。 ELiXERのかなり新しい場面グループ、けれども約束の1は灰色の人のDVDSCRを解放する。この1つはかなり興味深い映画である、映画は実生活に基づく伝記のスリラーのフィルムであり、アメリカの連続殺人犯、強姦犯および人食いアルバートのでき事は採取する。 私は見ることをリコールし、彼についてたくさん読んで今確かに映画を見る行って。サンプルかNFOはタイプのwatermarkingまたは汚点を示さない。熱心な探偵はアルバートの魚を、誘拐する連続殺人犯、乱用、殺害を捕獲することを試み時折跡を後ろ残していない子供を食べる。複数の州を渡る執拗な犯人捜査はキラーの理解に成功するか。アルバートの魚、20世紀アメリカの最も早く知られていた連続殺人犯の1は、この映画の主題である。 本当の人食い。アルバートの魚と比較されて、Hannibal Lecterは聖者だった。 しかし、これは完全にあなたの平均ホラー映画ではない。無料の暴力を懇願すれば、`dのよりよい一見他の所で。 むしろ、これはハンターの物語対捜されるである。アルバートの魚は続かなければ探偵がならない犯罪現場で糸口を残す。 十分にすぐに、これは個人的に、人格の真の衝突なっている。

Μου αρέσει!

18. teokaf - Απρίλιος 3, 2009

Και καταγγέλλω ανοιχτά την προσπάθεια φίμωσης μου από την Λάσπη για ένα τόσο σημαντικό και ακανθώδες θέμα που ενδιαφέρει μέχρι και τον τελευταίο πολίτη.
Η τρομοκρατία δεν θα περάσει.
Η γραφή να γίνει αμέσως από Γιαπωνέζικα σε Ρώσικα διαλέκτου Βεργκοτζιάκ και Καμτσάκα ( τουλάχιστον ο ξέρω κάποιον που θα τα διαβάσει)

Μου αρέσει!

19. μούργος - Απρίλιος 3, 2009

@16. Кроткая, κροτ, δεν μας τα λες καλα, καθολου καλα! 👿
.
δεν θα πληρωσει η λασπη τα πειραματα των γιατρων του γηροκομειου.
τα συμπτωματα κλασσικα, τον ασθενη τον πιανει
λογο(διαρροια) ή σκετη διαρροια (τωρα θα μου πεις καλυτερα που του συμβαινει το πρωτο, δεν θελω να φανταστω την σκηνη να πηγαινει να ξαλαφρωνει σε παλια ποστ 😆 )
.
@ 17. teokaf , γελοιε, 3 λεξεις κλειδια ειναι στα αγγλικα
1.ELiXER, γνωστος και εξαιρετικος ριπερ
2.DVDSCR, ποιοτητα εξ ισου καλη με DVDrip
3.Hannibal Lecter, η τανια
και λεγε ρε μπαρμπα τωρα: τι τη θελεις σε κινεζικους υποτιτλους (δεν πιστευω να την κατεβασες μεταγλωτισμενη;)
και να στο πω και αλλιως για το θεμα του θεοδωρακη που ανοιξες:
老公大人和猫咪上淘宝网分别向两个卖家订购了三件婚纱、一双手套、一件头纱、一个裙撑和两个头饰。经过老公大人和卖家的一番商讨后,这些物品加上快递费一共新币两百多元。快递费占了一半的费用,可见那些婚纱及饰品是多么的便宜~

当然,一分钱一分货,所以猫咪和老公大人心里明白不能要求很好的品质,反正婚纱只穿来拍照和结婚当天用而已。去婚纱店租用一套普通或是比较旧款的婚纱三天,就得花马币两百多元咯~如果租用三套,就贵过从淘宝网买的了。精打细算之下,还想到之后如果没地方收的话还可以转卖出去,就更加肯定这次的决定是对的。
(ελπιζω να ημουν αρκετα σαφης ωστε να μη χρειαστει να επανελθω)
.
@18. teokaf, ρε μπαρμπα τις περισσοτερες ωρες της ημερας σε εχουν φιμωμενο στο γηροκομειο, η λασπη σε πειραξε;

Μου αρέσει!

20. teokaf - Απρίλιος 3, 2009

Να και μια φορά που συμφώνησες με την ανάλυσή μου, επιτέλους.

Μου αρέσει!

21. politispittas - Μαΐου 2, 2009

ο Ντύλαν έχει τεράστια σκια, είναι κατά τη γνώμη μου ο σημαντικότερος Αμερικανός δημιουργός του 20ου αιώνα και η αύρα του φωτίζει και τον 21ο. Με όλη την αμερικάνικη παράδοση μέσα του, με όλη την ιστορία του τόπου του, η φωνή του και ο λόγος του αντιλαλεί παντού γιατί είναι γνήσιος.

Διαφήμισε τα τα wonderbras? ε και;

Μου αρέσει!

22. μούργος - Μαΐου 3, 2009

@21. politispittas,κατ’ αρχην καλως ηρθες στη λασπη.
εγω παντως συμφωνω μαζι σου.
ειναι πολυ μικρο, αυτο της διαφημισης, μπροστα στο τεραστιο εργο του

Μου αρέσει!

23. Кроткая - Μαΐου 4, 2009

Μούργε και Πολίτη Πίττα, ναι, ναι, δεν διαφωνώ, μικρό είναι. Πλην όμως, αρκούντως απογοητευτικό (προφανώς το πράγμα είναι εντελώς υποκειμενικό και συναισθηματικό έτσι; Εγώ κάτι τέτοια τα παίρνω προσωπικά, με πληγώνουν και με εκνευρίζουν!)

Μου αρέσει!

24. μούργος - Μαΐου 4, 2009

@23. Кроткая, απο το «ε, και;» του πολιτη μεχρι τον «εκνευρισμο» τον δικο σου κροτ εγω ειμαι καπου στη μεση
(ισως γιατι για καποιους εχω καποια περιθωρια «ανοχης» π.χ. αν το εκανε ο σαββοπουλος που πλεον δεν τον εχω και σε μεγαλη υποληψη θα ημουν κεραυνος).
ασε και το αλλο, το οτι δεν ειναι ελληνας και συνεπως δεν ειναι μεσα στη καθημερινοτητα μας, μας «εκνευριζει» λιγο λιγοτερο.

Μου αρέσει!


Σχολιάστε

