jump to navigation

Καράβια στη στεριά Μαρτίου 31, 2009

Posted by μούργος in clouds, φύση, Μουσική, Περιβάλλον, Σύννεφα, Φωτογραφία, Music, nature, Photo, Video.
trackback

c1

c2

Το βρήκα μόνο με τον ακατονόμαστο (και όχι με τον Παντελή Θαλασσινό), οπότε ……

Καράβια στη στεριά
Στίχοι: Μιχάλης Γκανάς
Μουσική: Μίνωας Μάτσας
Πρώτη εκτέλεση: Γιώργος Νταλάρας
Άλλες ερμηνείες: Παντελής Θαλασσινός

Καράβια βγήκαν στη στεριά
και πιάσανε τα όρη
ποιος είδε βάρκα στο Χελμό
στο Μέτσοβο βαπόρι

Ποιος είδε νύχτα με δυο φεγγάρια
ποιος είδε ήλιο σαν αχινό
κι ερωτευμένα πουλιά και ψάρια
να κολυμπάνε στον ουρανό

Καράβια βγήκαν στη στεριά
και χάθηκαν στο χιόνι
κι αυτός που τα ονειρεύτηκε
τα περιμένει ακόμη

Ποιος είδε φάρο στον Ψηλορείτη
στην Ελασσόνα λευκό πανί
κι ένα καράβι από την Κρήτη
να πιάνει Ξάνθη Κομοτηνή

Ποιος είδε νύχτα με δυο φεγγάρια
ποιος είδε ήλιο σαν αχινό
κι ερωτευμένα πουλιά και ψάρια
να κολυμπάνε στον ουρανό

Σχόλια»

1. renata - Μαρτίου 31, 2009

Γιατί ρε μούργο, μου το ΄κανες αυτό? 😥
Ο μπαμπάς μου το τραγούδαγε στον ανιψιό μου, κι εκείνος ντροπαλός (6 χρονών) χωνόταν κάτω απ΄το τραπέζι και σιγοντάριζε.

Ψιτ. Άλλαξε βίντεο, δεν παίζει.

Μου αρέσει!

2. teokaf - Μαρτίου 31, 2009

ok σταματάω να γράφω, τέλος. Ο Μούργος δεν είναι καλά τον τσάκισα. Το έχει χάσει. Μέχρι Νταλάρα έβαλε.
Συγνώμη Μούργο.

Μου αρέσει!

3. αγκνιρα - Μαρτίου 31, 2009

😯 😯 😯 Τι βλέπω Μούργο; Έβαλες ελληνική μουσική; ΕΛΛΗΝΙΚΗ; Με ελληνικούς στίχους; Και τόσο ωραίους;
Δεύτερο σοκ: Ελληνικός ρυθμός; Καρσιλαμάς; 😯
(Λιποθυμία…. δεν έχει τέτοιο σμάιλις η γουρλντπρες!)
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ! Τρέχω να συγυρίσω τη σοφίτα που λέγαμε!
Δεν το ήξερα και μ’ αρέσει, Μούργε, μ’ αρέσει! 🙂 🙂

Μου αρέσει!

4. faros - Μαρτίου 31, 2009

Μαύρη μαυρίλα πλάκωσε,
μαύρη σαν καλιακούδα !

Όχι φυσικά, αν έβαζες Παντελή, δεν θα το έλεγα αυτό !!!

Πάντως καλό ως αρχή … (αφιέρωμα στην ΕΛΛΗΝΙΚΗ μουσική) !
Προχώρα !

Μου αρέσει!

5. Кроткая - Μαρτίου 31, 2009

Σε αυτό το ποστ συμμετέχει αφιλοκερδώς ο Γιώργος Νταλάρας.

Μου αρέσει!

6. κόκκινο μπαλόνι - Μαρτίου 31, 2009

πάντα αφιλοκερδώς Κροτ…πάντα!
Μούργε….οκ…αλλά καράβια δε βλέπω!

Μου αρέσει!

7. renata - Μαρτίου 31, 2009

Krot, douze points!! 😀

Μου αρέσει!

8. renata - Μαρτίου 31, 2009

Moyrgo, kokkala exei i pita? 😡

Μου αρέσει!

9. κόκκινο μπαλόνι - Μαρτίου 31, 2009

ρενάτα….ρενάτα παιδί μου!
Μα την έχει φάει καλέ….
όλες τις πίτες έφαγε….κομματάκι-κομματάκι

Μου αρέσει!

10. Кроткая - Μαρτίου 31, 2009

Η πίτα ήταν το αντίτιμο για την αφιλοκερδή συμμετοχή του Γιώργου Νταλάρα.
Μαζί με τις λίρες στο υπόγειο.

Μου αρέσει!

11. Aura Voluptas - Μαρτίου 31, 2009

Aααα ! Τί ωραίες φωτογραφίεεες ! Καταπληκτικές, μοναδικές ! Α-νε-πα-νά-λη-πτες ! Και τι ωραίο μπλε ! Πεντακάθαρο !

Υπέροχες και με σαφέστατο νόημα ( όπως πάντα ) Του Μούργου είναι ? Φυσικά . Τιμή μας που ο φωτογράφος αυτός δωρίζει στα μάτια μας λίγα δείγματα της τέχνης του . Μούργε είσαι ο καλύτερος ! Μούργε οι φωτογραφίες αυτές είναι εξαιρετικές !! 😀

Έτσι δεν είναι κορίτσια ?? ( και λοιποί θαμώνες της Λάσπης βεβαίως ) . Πείτε κι εσείς, πείτε !

Και Καλό Μήνα σε όλους και όλες ( αχ, δε χορταίνω να τις κοιτάω και να ακούω και το τραγούδι ταυτόχρονα ) !! 😀

Μου αρέσει!

12. faros - Απρίλιος 1, 2009

Καλημέρα σας και Καλό Μήνα !

Μου αρέσει!

13. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς - Απρίλιος 1, 2009

Καλημέρα και καλό μήνα.
Οι φωτογραφίες αργούν.
Ο μεγάλος γιός έσπασε το χέρι του.
Οπότε τρέχαμε σε ορθοπεδικούς και ακτινολόγους.
Δυστυχώς δεν είναι πρωταπριλιάτικο αστείο. 😦
Τα νεύρα μουουουουουουουουουου!!!!!!! 👿

Μου αρέσει!

14. αγκνιρα - Απρίλιος 1, 2009

Καλή Πρωταπριλιά! Εδώ έχουμε 40 βαθμούς κελσίου :mrgreen:
Ναι, άουρα, είναι όντως οι καλύτερες φωτό που έχει τραβήξει ο Μούργος ποτέ του :mrgreen:

Αχ, Ιδιαιτέρα μου, σε λυπάμαι 😦 Και εγώ το έχω περάσει αυτό, και μάλιστα δύο φορές, μια χέρι, μια πόδι). Αν σε παρηγορεί, ευτυχώς πού δεν είναι πόδι και ευτυχώς που το παιδί δεν είναι 5 χρονών…
Καλό κουράγιο για τις επόμενες 6 εβδομάδες….

Μου αρέσει!

15. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς - Απρίλιος 1, 2009

@agnira: Κι εγώ με λυπάμαι.
Αυτό είναι το τρίτο κάταγμα του μεγάλου, το δεύτερο σε χέρι, κι έχει κάνει κι ένα στο πόδι.
Τι να πρωτοκλάψω, το κάταγμα ή τους έξι μήνες που τον ανέβαζα και τον κατέβαζα στο δεύτερο όροφο του σχολείου κουβαλώντας αγκαλιά παιδί, τσάντα και πατερίτσες?
Τα ίδια ισχύουν και για το μικρό, ο οποίος
μικρός έχει κάνει τέσσερα, το ένα στο πόδι τα υπόλοιπα στα χέρια.
👿 στη δεκάτη.

Μου αρέσει!

16. κόκκινο μπαλόνι - Απρίλιος 1, 2009

@Ιδιαιτέρα Γραμματεύς
πω πω βρε ιδιαιτέρα μου!!!!!
Άμα λέω γω μάνα-νοσοκόμα…ααααχχχχ!
μία μόνο ερώτηση: μα τι δουλειά κάνετε;;; Τσίρκο έχετε και άλλη δουλειά δεν κάνουν τα παιδιά σου;;;; (πλάκα κάνω προφανώς, να αλλάξεις λιγάκι διάθεση από το 👿 στη δεκάτη!)

Μου αρέσει!

17. faros - Απρίλιος 1, 2009

Ι.Γ. : Περαστικά του φίλη μας, και καλό κουράγιο σε σένα !

Φυσικά δεν βοηθάει αυτό, αλλά όλοι μας λίγο πολύ τα περάσαμε αυτά !
Πλησιάζει όμως το καλοκαίρι και ίσως η ανάρρωση γίνει πιο εύκολα και για το παιδί και για σας !

Περαστικά και πάλι και έχεις προφανώς τη συμπάθεια όλης της Λάσπης.

Υπομονή !

Μου αρέσει!

18. renata - Απρίλιος 1, 2009

Ιδιαιτέρα=Μάνα κουράγιο! 😦 Περαστικά του!! 🙂

Μου αρέσει!

19. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς - Απρίλιος 1, 2009

@ κόκκινο μπαλόνι: Τσίρκο δεν έχουμε, τσίρκο είμαστε!
@ faros: Φάρε, θα βγάλει το νάρθηκα 2 ημέρες πριν την έναρξη της εξεταστικής. 👿
@ renata: Καλά μυαλά να λέτε ρενάτα, γιατί μ’ αυτά που κουβαλάνε, ποιος ξέρει τι άλλο θα δουν τα μάτια μου.

Μου αρέσει!

20. αγκνιρα - Απρίλιος 1, 2009

Βρε Ιδιαιτέρα μου, φρίκη τόσα πολλά κατάγματα, σοκαρίστηκα που το άκουσα! Πραγματικά, είναι αθλητές τα παιδιά σου; Ή υπάρχει ιατρικός λόγος;
Περαστικά του και σε σένα καλό κουράγιο!

Μου αρέσει!

21. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς - Απρίλιος 1, 2009

Ωωωωω, συγγνώμη Μούργο:
Καλέ τι ερμηνεία είναι αυτή!
Τι φωνή!
Τι ομορφιά!
(ακόμα δεν μπορώ να δω βίντεα από το γραφείο – άτιμο μοντερέσιον)
Καλά, οι φωτό ανυπέρβλητες όπως πάντα!
Γιατί είναι μαύρα τα βουνά?
Γιατί εγώ το βούρλο κοίταζα να δω αν τα σύννεφα είχαν σχήμα καραβιού?
Γιατί τώρα τελευταία φαίνεται να βάζω φυτίλια στην εκλετή Λασποπελατεία και τα σχόλια που ανταλλάσουμε δεν έχουν καμία, μα καμία σχέση με το ποστ αυτό καθαυτό?
Και άλλες πολλές απορίες……. 🙂

Μου αρέσει!

22. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς - Απρίλιος 1, 2009

@ αγκνίρα:
Μπα, αγαπητή δεν υπάρχει ιατρικός λόγος.
Από αγνή, παρθένα χαζομάρα είναι όλα. 😆

Μου αρέσει!

23. Кроткая - Απρίλιος 1, 2009

Ιδιαιτέρα, περαστικά!

Ο Μούργος πού ακριβώς βόσκει και κάνει την πάπια;
Κανονίζει την τουρνέ του Νταλάρα για το καλοκαίρι;

Μου αρέσει!

24. μούργος - Απρίλιος 1, 2009

@1. renata, ρενατα, ερχεται η ανοιξη και ειναι πολυ ωραια 😀
ψιτ, αλλαξε υπολογιστη (το βιντεο παιζει μια χαρα) 😆
.
@2. teokaf, μπαρμπα να το δω και να μη το πιστεψω .
αμην!
.
@3. αγκνιρα, ααα, εσυ εισαι πολυ πισω στα μουσικα (αυτο ειναι παλιο και πολυ γνωστο τραγουδι)
.
χμ……. αυτο με την καθαριοτητα της σοφιτας (επιτελους) πολυ μου αρεσε 😀
.
@4. faros, φαρε μη κανεις ορεξη. (ξερω που εχεις το μυαλο σου: στην αφρουλα 😆 )
.
@5. Кроткая , ααα, μη με νευριαζεις και συ κροτ (εκανα φυλλο και φτερο ολο το γιουτουμπι αλλα θαλασσινος γιοκ)
.
@6. κόκκινο μπαλόνι, ουτε εγω! 😆
(ναι, αλλα ενα χαμογελαστο ψαρακι το βλεπεις ε;)
.
@7. renata , βρε ρενατα μονοτονη εισαι (βαλε και κανα δεκαρι για παραλλαγη) 😛
.
@8. renata , κοκαλα δεν εχει η πιτα αλλα τα παιδια της ιδιιατερας (τα οποια δεν τα εχουν και σε πολυ εκτιμηση)
.
@9. κόκκινο μπαλόνι, εγω τελικα δεν ειμαι ο μουργος. ο οβελιξ ειμαι 👿
.
@10. Кроткая, κροτ γινεσαι αδικη. ο νταλαρας δεν ζητησε τιποτα για παρτη του (για τη φουκαριαρα την ορχηστρα του μονο, για τους τεχνικους, τους παραγωγους, τους καφετζηδες κοκ)
.
@11. Aura Voluptas , ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΓΙΑ ΤΙς ΥΠΕΡΟΧΕς ΦΩΤΟ ΜΟΥ και ηρθε η αουρα να πει ενα καλο λογο γι αυτες.
θα την ευχαριστουσα θερμα αν δεν ηταν πρωταπριλια 👿
.
@12. faros, ελπιζω φαρε καλυτερος απο τον μαρτη
.
@13. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς , ιδιαιτερα θα σου ευχομουν απλως περαστικα (θυμαμαι και περυσι με τον μικρο σου) αλλα διαβασα και το παρακατω σχολιο σου και εμεινα.
δεν υπαρχει!!!!
απο το βιβλιο γκινες δεν σας τηλεφωνησαν ακομη;
(μηπως σαν οικογενεια βαζετε, χαριν γουστου, τρικλοποδιες ο ενας στον αλλον; )
απιστευτο ειναι.
τι να πω: περαστικα και καλο κουραγιο 🙂
.
@14. αγκνιρα, η απαντηση της ιδιαιτερα στο ευτυχως σου ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!
αυτα ουτε στις ταινιες δεν συμβαινουν
.
@15. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς. τι να πω ιδιατερα, τα ειπα και παραπανω. δεν εχω λογια !
.
@21. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς, ιδιαιτερα μη ψαχνεια δικα για καραβι.
δεν υπαρχει (υπαρχει στο ασμα)
αλλα στα συννεφα δεξια υπαρχει ενα γλυκυτατο ψαρακι (σαν τον νημο ειναι)
.
τα σχολια ειναι ελευθερα για ν αγραψει ο καθενας οτι θελει (εκτος του μπαρμπα ε; 👿 )
.
@23. Кроткая, μαζευα σπαραγγια 😀

Μου αρέσει!

25. Кроткая - Απρίλιος 1, 2009

Αυτό το «μάζευα σπαράγγια» είναι η καινούρια εκδοχή του «είχα πάει για βρούβες»?

Μου αρέσει!

26. teokaf - Απρίλιος 1, 2009

Η προσφορά μου στο ποστ και στην Κύπρο :

Α ναι και κάτι άλλο.
Μούργο τα σπαράγγια τα τρώμε δεν τα καπνίζουμε όπως κάποια άλλα φυτά, οπότε σταμάτα το γιατί σε λίγο σε βλέπω να βλέπεις στις εξαίρετες φωτογραφίες σου ( η προσφορά μου ένεκα της ημέρας) τον Γουίνι το αρκουδάκι

Μου αρέσει!

27. renata - Απρίλιος 1, 2009

Μούργο, στην αρχή- μόλις το ανέβασες έλεγε «το βίντεο δεν είναι πλέον διαθέσιμο». 😛

Μου αρέσει!

28. μούργος - Απρίλιος 1, 2009

@25. Кроткая, δεν μου αρεσουν οι βρουβες λεμεεε!
(ενω τα σπαραγγια…… )
.
@26. teokaf, ρε μπαρμπα δεν περιμενα απο σενα να δεις το γλυκυτατο αυτο ψαρακι (εσυ μονο κλιντ βλεπεις)
.
@27. renata, δακτυλος του νταλαρα , σιγουρα 😆

Μου αρέσει!

29. Aura Voluptas - Απρίλιος 1, 2009

Καθυστερημένα περαστικά ( και όσο γίνεται πιο γρήγορα και ανώδυνα ) στο γιο της Ιδιαιτέρας . Υπομονή και Καλή Δύναμη στην Ιδιαιτέρα που απ’ότι κατάλαβα κοντεύει να γίνει εξπέρ ορθοπεδικός . Ιδιαιτέρα μου εύχομαι να είναι η τελευταία ταλαιπωρία σου . 😦

Σας μάτιαξαν καλέ ! Πρέπει να είσαστε ομορφοοικογένεια . Μακριά ! Μακριά και να μην ξανάρθει το κακό . Φτου, φτου, φτου ! 😉

Μου αρέσει!

30. Yoryia - Απρίλιος 1, 2009

Ήμουν έτοιμη να ρωτήσω πώς ακριβώς κολλάνε τα καράβια στη στεριά με τις φώτο με τα σύννεφα, αλλά κάπου πήρε το μάτι μου ότι παίζει κι ένα αόρατο βίντεο (το οποίο, αν είναι με τον Νταλάρα, δε γαμιέται, δεν χρειάζεται να το δω, το φαντάζομαι)

Μου αρέσει!

31. faros - Απρίλιος 2, 2009

Καλημέρα σας, καλή απεργία (με το ΠΑΜΕ βεβαίως βεβαίως) εγώ σας αφήνω πάω ταξίδι … χε χε !

Μου αρέσει!

32. αγκνιρα - Απρίλιος 2, 2009

ψαράκι; ομολογώ ότι μόνο συννεφάκια βλέπω… 😛

@teo 26: «Ένας μαχαραγιάς από το Γάγγη
είχε στη μύτη κρεμασμένο ένα σπαράγγι
το κουνούσε, το κουνούσε
απ’ τον ύπνο κουτουλούσε
και κοιμότανε στις όχθες του Γάγγη» (Σεφέρης)

Μπας και ήξερε τον Μούργο ο άνθρωπος; :mrgreen:

Μου αρέσει!

33. αγκνιρα - Απρίλιος 2, 2009

@teo 26 (to video): 😀 😆

Μου αρέσει!

34. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς - Απρίλιος 2, 2009

@krotkaya:Την έστειλα την κολοκυθόπιτα, επιτέλους! 😉

Μου αρέσει!

35. μούργος - Απρίλιος 2, 2009

@30. Yoryia, μα καλα ολο το φαν κλαμπ του ακατανομαστου στη λασπη μαζευτηκε 😆
.
@31. faros, ενταξει φαρε, το πιασαμε, σαμοθρακη ε;
.
@32. αγκνιρα, τετοιο φτυσιμο στις φωτογραφιες μου πρωτη φορα βλεπω 👿
.
@34. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς, παρεληφθη ιδιαιτερα.
μεχρι να την τιμολογησω , ανεβαζω 2 τραγουδια και ενα ανθος και μετα σερβιρεται η κολοκυθοπιτα (30 ευρω το καμματι καλα ειναι; 😀 )

Μου αρέσει!

36. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς - Απρίλιος 2, 2009

@ Μούργο:
Πολύ γενναιόδωρο σε βλέπω απόψε αφεντικό.
Αισθάνεσαι καλά?
Ανησυχώ. 😉

Μου αρέσει!

37. μούργος - Απρίλιος 2, 2009

@36. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς, λες ε;
(κοιτα, το κομματι ειναι 30 ευρω + 25 ευρω το σερβιρισμα+ 14% δικαιωμα λασπης, ε, μαλλον καλα ειναι. ειναι και δυσκολες εποχες) 😀

Μου αρέσει!


Σχολιάστε

