jump to navigation

Ο καλλιτέχνης Χρόνος (το οριστικό ποστ) Part I Μαρτίου 21, 2009

Posted by μούργος in Art, Περιβάλλον, Φωτογραφία, Photo.
trackback

Ή έργα τέχνης κυριολεκτικά στο δρόμο (να τα πατήσετε κάτω)!
Τη θυμάστε αυτή τη φωτο;

p1

Είχε ανέβει ΕΔΩ, σαν τεστ (και σαν προσεχώς), για το ποστ που θα ακολουθούσε.
Φυσικά, οι περισσότεροι θαμώνες απάντησαν άλλα αντ’ άλλων και έτσι έχασαν για άλλη μια φορά την ευκαιρία να κερδίσουν τα μυθικά δώρα των διαγωνισμών της λάσπης.
Σήμερα, θα λάμψει όλη η αλήθεια (αλλά και η λάσπη) με το θέμα του ποστ αυτού.

Πετρώματα που έφτιαξε ο καλλιτέχνης χρόνος. Φύλλα, κλαδάκια και άλλα οργανικά και ανόργανα υλικά, φυλακισμένα μέσα στη γη για πάρα πάρα πολλά χρόνια που ο τεμπέλης χρόνος τα έκανε εν τέλει ένα. Και τώρα σπασμένα, κομμένα και λουσμένα από το φως του ήλιου, δίνουν μια άλλη διάσταση, σχεδόν μαγική.
Σκέφτηκα να βάλω λεζάντες αλλά τελικά αφήνω την φαντασία σας να το κάνει, (γιά όσους διαθέτουν, ε; 😛 )
Οι φωτο που έχω είναι πολλαπλάσιες αλλά για σήμερα φτάνει.
Θα ακολουθήσει και άλλο ποστ.
Και τώρα θα μου πείτε: Μα που είναι αυτές οι πέτρες;
Και απαντώ με μεγάλη προθυμία: Αυτές οι πέτρες είναι μέρος του ωραιότερου πεζόδρομου του κόσμου.
(Και μη ρωτήσετε που είναι αυτός ο πεζόδρομος, γιατί αυτό είναι το θέμα ενός άλλου ποστ. 😀 )

Βλέπετε ολόκληρη τη φωτο και λεπτομέρεια αυτής.

p2

p4

p3

p19

p18

p17

p16

p15

p12

p11

p14

p13a

p56

p55

p42

p41

p62

p61

p651

p661

Έχει και συνέχεια……

Σχόλια»

1. Кроткая - Μαρτίου 21, 2009

Έχεις γίνει χειρότερος από τις ειδήσεις του Σκάι «Απόψε στους Νέους Φακέλους, μπορείτε να παρακολουθήσετε… -και πάρτε μια γεύση από το ρεπορτάζ».

Δλδ, εμείς που είχαμε πει «απολιθώματα» δεν είχαμε βρει τη σωστή απάντηση?

Μούργε, ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ ΠΙΣΩ!

Μου αρέσει!

2. teokaf - Μαρτίου 21, 2009

Ρε παιδιά μιλάμε για πολύ, μα πολύ, ελεύθερο χρόνο. Άντε τώρα να δούμε το μωσαϊκό πέτρα-πέτρα απ το μπάνιο του. Οϊμέ και Οϊσέ.

Μου αρέσει!

3. renata - Μαρτίου 21, 2009

Ο ωραιότερος πεζόδρομος του κόσμου… Χμμ, κατά Μούργο, μάλλον στα Γιάννινα. 😆

Μούργο, δεν είναι ο χρόνος τεμπέλης αλλά εσύ ψυχοβγάλτης!! 😛 😛 😛 😛

Μου αρέσει!

4. μούργος - Μαρτίου 21, 2009

@1. Кроткая, κροτ, φυσικα δεν περιμενα και καλυτερη υποδοχη απο σενα και τους αμεσως επομενους 👿
.
ποιοι «εμεις» κροτ;
θα μας τρελλανεις;
με εκανες και πηγα στο ποστ και διαβασα τα σχολια
«Τοιχογραφία σε κανένα σπήλαιο προϊστορικό στα Πυρηναία »
αυτο το ειπε η ιδιατερα και συμφωνησες και συ
ΑΥΤΗ ειναι η απαντηση;
και θελεις και τα πλουσια δωρα! 👿
(για να λεμε την αληθεια η σοφια κατι ψελισε, αλλα το θεωρησα οτι το ειπε για να βοηθησει εσας και οχι για δικη της συμμετοχη, οποτε και για αυτο δεν ελαβα υπ’ οψιν το σχολιο της) 🙄
.
@2. teokaf, μπαρμπα ο καλλιτεχνης ποτε δεν εχει ελευθερο χρονο.
βασανιζεται απο την τεχνη του συνεχεια (εν αντιθεσει μ,ε σενα που βασανιζεσαι συνεχεια απο τις βαναυσες νοσοκομες και γι’ αυτο τα συχνα παραληρηματα σου)
.
@3. renata, βουλωμενο γραμμα διβαζεις ρενατα! 🙄
.
ναι, αλλα τι ανεβασα ε;
(πολυ το χαιρομαι αυτο το ποστ. απλα αριστουργηματικο 😀 )

Μου αρέσει!

5. faros - Μαρτίου 21, 2009

Καλησπάρα !

Χαίρομαι διπλά και τρίδιπλα (μη σου πω και … τετράδιπλα) που είμαι ο μόνος που το βρήκα (έστω και εν μέρη … πάτωμα γαρ) !

Καλά έκανες και δεν έβαλες λεζάντες στις φωτό … (ΔΕΝ θα μπορούσες, άλλωστε !!! )

Τελικά, για άλλη μία φορά, φαίνεται πεντακάθαρα πόσο Μεγάλος Καλλιτέχνης είναι η Φύση !

υ.γ. αν έβγαζες και την … πατούσα σου φωτό, το ποστ θα ήταν τέλειο !!! 😀

Μου αρέσει!

6. μούργος - Μαρτίου 21, 2009

@5. faros , φαρε, δεν θελω να σου διακοψω την κατασταση ευφοριας που σε διακατεχει αλλα πως να το κανουμε. ο καμπινες και τα πλακακια του απεχουν μακρυα απο το πλακοστρωτο αυτο.
(να το ελεγε ενας μουργος αυτο που εχει μια ελευθερια για το που θα κανει την αναγκη του, να το δεχθω 😆 )

Μου αρέσει!

7. αγκνιρα - Μαρτίου 21, 2009

Λοιπόν, αν δεν με απατάει η μνήμη μου και γω δεν είχα πέσει έξω τότε! Το μονο που ήταν λάθος ήταν το μέρος όπου βρίσκεται (είχα πει σπήλαιο Δηρού).
Είναι πραγματικά ωραίος πεζόδρομος με αυτές τις ασυνήθιστες πέτρες (αν και το μπετόν γύρω-γύρω από τις πέτρες είναι χάλια φτιαγμένο. Μπας και το έφτιαξες μόνος σου; 😛 )

Μου αρέσει!

8. Кроткая - Μαρτίου 21, 2009

Μούργε, το «εμείς» ήταν πληθυντικός αλληλεγγύης. Καλά άσε με εμένα, με την εμπάθεια που σε διακρίνει ακόμα κι αν σου είχα δώσει την διεύθυνση και το τηλέφωνο του πεζόδρομου, πάλι χαμένη θα έβγαινα.
Αλλά ο Φάρος;
Η έντιμη Αγκνίρα;
Η Σοφία;

Γιατί δλδ αυτοί δνε κέρδισαν?

Νομίζω πως πρέπει να απεργήσουμε! Να ερχόμαστε, να σχολιάζουμε, να σπάμε τα νεύρα του Μούργου, και ΝΑ ΦΕΡΝΟΥΜΕ ΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ!
Και να τρώμε και όλα τα φαγητά της Ιδιαιτέρας!

Μου αρέσει!

9. μούργος - Μαρτίου 21, 2009

@7. αγκνιρα, οχι βεβαια δεν επεσες εξω αγκνιρα.
(μεσα στο σπηλαιο του διρου επεσες)
δεν βαριεσαι, αλλοι εφτασαν στα πυρηναια 😆
.
@8. Кроткая, βρε κροτ, δεν εδωσαν στους αλλους τα δωρα (μονο η σοφια απαντησε σωστα, βεβαια αν διεκδικουσε βραβειο, θα της ελεγα -ντρεπομαι που το λεω-οτι απαντησε λαθος 🙄 ) για λογους αλληλεγγυης προς εσενα.
να μην αισθανεσαι ασχημα που μονο εσυ δεν θα κερδιζες.
αααα, το καλο να κανει κανεις, το μπελα του βρισκει 👿
.
ποτα ετσι και αλλιως απο τα σπιτια σας φερνετε. 👿
.
τοσες μπομπες εχω φτιαξει και παραμενουν στο υπογειο
(μου φαινεται θα τις μοιρασω στις σεχτες των αθηνων)
.
της ιδιαιτερας να τα φατε ολα (καλα να παθει, ουτε μια μεριδα δεν εστειλε στη λασπη 😛 )
.

Μου αρέσει!

10. Aura Voluptas - Μαρτίου 21, 2009

Αίσχος !

Δηλαδή κι εγώ που αρχικά υπέθεσα δαχτυλίδια από κορμό δέντρου και κατέληξα στο ότι πρόκειται για ΑΠΟΛΙΘΩΜΑ δεν ήμουν σωστή ??? 👿

Μούργε όπως σε συμφέρει τα » μαγειρεύεις » !!!!

( Το ποστ σου είναι μισερό . Έπρεπε να συνοδεύεται από βιντεάκι με τις αντιδράσεις των περαστικών που σταυροκοπιούνται βλέποντας έναν γονατισμένο τρελλό να φωτογραφίζει τις πλάκες του πεζόδρομου ! 👿 😆 )

Μου αρέσει!

11. silia - Μαρτίου 21, 2009

Θά’θελα να περπατήσω πάνω σ’ αυτόν τον πεζόδρομο …
Έστω και μόνη …

Μου αρέσει!

12. Zambia - Μαρτίου 22, 2009

Ο καλλιτέχνης, τεμπέλης χρόνος τα έφτιαξε τέλεια. Ο αλβανός που πλακόστρωσε έκανε το αρμολόγημα σαν τα μούτρα του! (το λέει και η agnira πιο πάνω). Λίγη ώχρα σε σκόνη δεν είχε το χρωματοπωλείο της γειτονιάς;
Κρίμα. Χάνει τη μισή από τη λάμψη του.
*Οι φωτογραφίες είναι εξαιρετικές!

Μου αρέσει!

13. faros - Μαρτίου 22, 2009

Δηλαδή ρε silia, ο μούργος που περπάτησε (ίσως και να … κατούρησε κιόλας) σ΄αυτό το πεζόδρομο, νομίζεις ότι κατάλαβε τίποτα ;;; 😛 😛 😛
Καλά φυσικά και … μόνη σου θα ήσουν, παρέα το πολύ πολύ με κανένα … αδέσποτο !!! 😆

Aura: Καλά μη νομίζεις … βράδυ πήγε … περασμένα μεσάνυχτα με φακό … θυέλλης, βροχή και κρύο … (εξάσφάλισε ότι δεν θα τον έβλεπε κανείς … ) 😀

Την Καλημέρα μου !

Μου αρέσει!

14. αγκνιρα - Μαρτίου 22, 2009

Εγώ επιμένω ότι δεν πρόκειται για δημόσιο πεζόδρομο αλλά ότι ο Μούργος τον έφτιαξε μόνος του για την αυλή του σπιτιού του. Διάλεξε τις ομολογουμένως πολύ ωραίες πέτρες αλλά στο μπετόν την πάτησε :mrgreen:

Μου αρέσει!

15. μούργος - Μαρτίου 22, 2009

@10. Aura Voluptas, ναι κατεληξες στα απολιθωματα ε;
βρε σε ποιον τα πουλατε ολοι σας; 👿
δεω φτανει που αντιγραψατε ολοι απο τη σοφια, αντιγραψατε και λαθος.
απολιθωμα ειναι μονο τα ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΥΛΙΚΑ .
εδω εχουμε να κανουμε με πετρωματα (ΑΝΟΡΓΑΝΑ ΥΛΙΚΑ) που περιεχουν και οργανικα.
.
ευτυχως ειχε ελαχιστο κοσμο την ωρα που πηγα για φωτογραφηση (οι ελαχιστοι που περνουσαν τον δρομο , οντως με κοιταζαν πολυ περιεργα 😀 )
.
@11. silia , Σιλια, ειναι οντως πανεμορφος.
στο ποστ για το δρομο θα δεις που ειναι και τοτε τα ξαναλεμε για τη βολτα 🙂
.
@12. Zambia, ζαμπια, ευχαριστω για τις φωτο 🙂
.
μιλαμε για πολλα χιλιομετρα δρομου.
να σου πω εμενα δεν με χαλασε και παρα πολυ (ετσι, φαινονται πιο ομορφες οι πετρες)
.
@13. faros, μη προτρεχεις φαρε, κατσε να δεις και το δρομο
.
παρα το οτι ειναι ακομη υπο κατασκευη , τον εχουν μυριστει πολυ και μαζευει πολυ κοσμο (οχι το χειμωνα γιατι κανει και λιγο κρυο)
.
φαρε. μεσημερι αλλα χειμωνιατικο πηγα.
λιγοι πηγαινουν τοτε λογω κρυου
.
@14. αγκνιρα, αγκνιρα, τα επομενα δυο ποστ που ανεβηκαν, αφιερωμενα εξαιρετικα 😛

Μου αρέσει!

16. Zambia - Μαρτίου 22, 2009

Έστω ένα θαλασσιό…

Μου αρέσει!

17. μούργος - Μαρτίου 23, 2009

@16. Zambia , ελπιζω να σε διαβαζουν οι χτιστες γιατι ο δρομος δεν τελειωσε ακομη …

Μου αρέσει!


Σχολιάστε

