jump to navigation

Depeche Mode – Wrong Μαρτίου 3, 2009

Posted by μούργος in Μουσική, Music, Video.
trackback

Depeche Mode – Wrong HQ HD (Live at Echo Awards, Berlin 2009)

Depeche Mode – «Wrong» (official music video)

wrong

Το wrong, που θα κυκλοφορήσει στις 6 Απριλίου, είναι το σινγκλ από το νέο δίσκο των σπουδαίων Depeche Mode «Sounds Of The Universe» που θα τον δούμε στα δισκοπωλεία στις 20 Απριλίου.
Για να υποστηρίξουν το δίσκο τους ξεκινάνε περιοδεία «TOUR OF THE UNIVERSE 2009».
Στην Ελλάδα θα είναι στις 12 Μαΐου.

Tuesday, May 12th, 2009
Athens, Greece
Terra Vibe Park
on sale now
www.ticketpro.gr
TICKET HOUSE, Athens, 42, Panepistimiou Avenue, Tel: +30 210 3608366, www.tickethouse.gr
TICKET HOUSE, Thessaloniki, 102, Mitropoleos str., Tel: +30 2310 264880, www.tickethouse.gr

WRONG (τα λόγια)
I was born with the wrong sign
In the wrong house
With the wrong ascendancy
I took the wrong road
That led to the wrong tendencies
I was in the wrong place at the wrong time
For the wrong reason and the wrong rhyme
On the wrong day of the wrong week
Used the wrong method
with the wrong technique
Wrong

Theres something wrong with me
Chemically
Something wrong with me
Inherently
The wrong mix in the wrong genes
I reached the wrong ends
by the wrong means
It was the wrong plan
In the wrong hands
With the wrong theory for the wrong man
The wrong lies, on the wrong vibes
The wrong questions with the wrong replies
Wrong

I was marching to the wrong drum
With the wrong scum
Pissing out the wrong energy
Using all the wrong lines
And the wrong signs
With the wrong intensity
I was on the wrong page of the wrong book
With the wrong rendition of the wrong hook
Made the wrong move, every wrong night
With the wrong tune played
till it sounded right
Wrong

Too long
Wrong
(X4)

I was born with the wrong sign
In the wrong house
With the wrong ascendancy
I took the wrong road
That led to the wrong tendencies
I was in the wrong place at the wrong time
For the wrong reason and the wrong rhyme
On the wrong day of the wrong week
Used the wrong method
with the wrong technique
Wrong

Martin L. Gore

Πληροφορίες : στο σαιτ τους και στη σελίδα τους στο myspace

Σχόλια»

1. faros - Μαρτίου 3, 2009

You took the wrong road … 😆 😆 😆

Αυτοκριτική είναι αυτό μούργε ;;;;;;;;;;;;;;;

Την Καλημέρα μου !

Μου αρέσει!

2. fvasileiou - Μαρτίου 4, 2009

Γ@μw το! Θα είμαι στην Κύπρο στις 12 Μαΐου 😦

Μου αρέσει!

3. αγκνιρα - Μαρτίου 4, 2009

ωραίος ρυθμός, καλή μουσική, μ’ αρέσει που είναι ρυθμικός ο στίχος και παίζει με τις λέξεις. Το δεύτερο βίντεο μου λέει: this video is not available in your country or your domain. Ποιος ξέρει γιατί..
Κατά τα άλλα, μου φαίνεται ότι κλαις τον δίσκο ακόμα, Μούργο. 😦
Καλημέρα και καλό μήνα από την ανοιξιάτικη (επιτέλους) Ελβετία.

Μου αρέσει!

4. μούργος - Μαρτίου 4, 2009

@1. faros , φαρε ναι!
(αυτο το τραγουδι ειναι οτι πρεπει να για τη διαθεση μου τελευταια)
.
υ.γ.
τα καπιταλιστικα αγγλικα σου ολο και καλυτερα ε; 😆
.
@2. fvasileiou, φωτη 66 ευρω εχει το φτηνο.
απο κυπρο πιο κοντα ειναι το τελ αβιβ (θα ειναι εκει πριν την αθηνα. και αν δεν προλαβεις πας κωνσταντινουπολη που θα ειναι μετα την αθηνα) 🙂
.
@3. αγκνιρα, αγκνιρα χωρις τιποτα πολυ σπουδαιο στη μουσικη ειναι πολυ ωραιο κομματι (και οι στιχοι )
.
μπα, δεν ειναι μονο ο δισκος 😐

Μου αρέσει!

5. renata - Μαρτίου 4, 2009

Συνειρμικά δηλαδή το ΄βαλες, επειδή και σένα όλα πάνε σκ@τ@. 😀

Οι Depeche mode μ’ άρεσαν πολύ κάποτε κι ακόμα ακούγονται τα κομμάτια τους. τούτο δω είναι καλούτσικο. Στους στίχους βέβαια επαναλαμβάνονται φριχτά! 😛

Μου αρέσει!

6. renata - Μαρτίου 4, 2009

Μην ξεχνιέσαι ! :twistedl:
Χρωστάς μπλογκοπαίχνιδο. (Με πρόλαβε η Κροτ.)

Μου αρέσει!

7. μούργος - Μαρτίου 4, 2009

@5. renata , ρενατα ειναι φρεσκο σαν τυροπιτα.
(και με εκφραζει απολυτα)
.
@6. renata, το ειδα 👿
διαβασα και τα δικα σας (με καλυψατε εν μερει)
θα δω, μαλλον θα γραψω!

Μου αρέσει!

8. μούργος - Μαρτίου 4, 2009

α, ξεχασα μια απαντηση στην αγκνιρα
το βιντεο οταν το ανεβασα αργα χθες βραδυ επαιζε κανονικα.
ο περιορισμος που γραφει πλεον μπηκε σημερα μαλλον.
παραλογο να βγαζουν επισημο βιντεο για προμοσιον και να εχουν τετοιο απαγορευτικο (και θαρθουν και ελλαδα)
αν κανεις διπλο κλικ πας στο γιουτουμπι και πιθανον αν παιζεται στην ελβετια να μπορεις να το δεις
και κατι ακομη , χαμηλα εχει μια μπαρα με 7 βιντεο τα οποια μπορει να τα δει καποιος κανοντας κλικ σε αυτα

Μου αρέσει!

9. faros - Μαρτίου 4, 2009

… εμένα δεν με πείραξε καθόλου που δεν … παίζει … 😆

Είδες που το … κατάλαβα ;;;; 😀

υ.γ. ρε μούργε στη χούντα μεγάλωσα … λες να μου μάθαιναν … ρώσικα ;;;;;;;;;;; αγγλικά μου μάθαιναν !!!!!!!! :mrgreen:

Καλησπέρα σας !

Μου αρέσει!

10. Кроткая - Μαρτίου 4, 2009

Γιατί Μουργάκι έχεις τις μαύρες σου;

Μου αρέσει!

11. faros - Μαρτίου 5, 2009

Μια θερμή Καλημέρα !

υ.γ. σιγά μην είναι και στις … καφέ του !!! 😆

Μου αρέσει!

12. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς - Μαρτίου 5, 2009

Καλημέρα!
@ Μούργο:

Εκτός από το δίσκο, χάλασε και το πικάπ? 😉

Οι Depeche Mode δε μ’ αρέσουνε.

Μου θυμίζουν emo γερόντια 😆

Μου αρέσει!

13. faros - Μαρτίου 5, 2009

Ι.Γ. … old emo !!!!!! σωστήήήήήή 😆

Γειά σας !

Μου αρέσει!

14. Aura Voluptas - Μαρτίου 5, 2009

Δεν ήμουν ποτέ φαν των Depeche . Ο σκληρός ηλεκτρονικός τους ήχος με απωθούσε . Μόνο το Personal Jesus μου άρεσε . Δε θα πάω να τους δω .

Για comeback είναι πάρα πάρα πολύ καλό κομμάτι, φαίνεται να έχουν όρεξη να ξαναμπουν στα » πράγματα » . Νομίζω όμως πως αν το ακούσεις αρκετές φορές θα σου σπάσει τα νεύρα η επαναληπτικότητα του » wrong » .

Οι στίχοι είναι ο ύμνος του γκαντέμη .

Μου αρέσει!

15. faros - Μαρτίου 6, 2009

Πως προφέρονται ;;; Ντεπέτσα ;;;;;;;;;;;
Άκου … πέτσα !!!

Την Καλημέρα μου !

Μου αρέσει!

16. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς - Μαρτίου 6, 2009

ΑΝ – ΑΓΓΕΛΙΑ:
Απωλέσθη Μούργος καλής και γνωστής ιντερνετο – οικογένειας.
Ο ευρών αμειφθείσεται με νέο ποστ.
🙂

Μου αρέσει!

17. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς - Μαρτίου 6, 2009

Where art thou, ω, Μούργε?
Οέο???

Μου αρέσει!

18. faros - Μαρτίου 6, 2009

Καλησπέρα … από ό,τι φαίνεται έπεσε διάλυση στη Λάσπη !!!

Εμφανιστείτε βρεεεεεεεεεεεεε !!!

υ.γ. εκτός αν ψάχνετε να βρείτε την … κρίση … 😆

Μου αρέσει!

19. renata - Μαρτίου 6, 2009

Ιδιαιτέρα, δίνετε λάθος οδηγίες. Μούργος και καλός γίνεται? 😛 😛 😛

Μου αρέσει!

20. faros - Μαρτίου 7, 2009

Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο !

υ.γ. με τέτοια «ακούσματα» πως να μην εξαφανιστείτε … 😆

Μου αρέσει!

21. μούργος - Μαρτίου 7, 2009

@9. faros, ρε φαρε η χουντα δηλ. σου φταιει που μικρο δεν σου μαθαιναν ρωσικα στο σχολειο;
ποσα θες να μας τρελλανεις; 😆
.
@10. Кроткая , αστα κροτ. τελος παντων η ζωη συνεχιζεται 🙂
.
@11. faros φαρε, οχι δεν ημουν στις καφε μου (στις μαυρες μου ημουν)
.
@12. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς, ιδιαιτερα, αντι να πεις μπραβο που εξακουλουθουν τα οχι και τοσο γεροντια την παραγωγη τους εσυ τους κατηγορεις και απο πανω
(αν ειναι αυτοι γεροντια τοτε ο μπαρμπας ο τεο που ηταν μαρτυρας στην αλωση της πολης τι ειναι; )
.
@13. faros, φαρε θα σου μεινουν κακη συνηθεια τα αγγλικα ε; 😆
.
@14. Aura Voluptas, δεν εχουν μονο σκληρο ηχο αουρα (εχουν γραψεις και θαυμασιες μελωδιες)
ειναι μεγαλο συγκροτημα
.
για το τραγουδι συμφωνω (ο υμνος του μουργου καλυτερα) 🙂
.
@15. faros , φαρε, ντιπες μοντ ειναι (εισαι ντιπ για ντιπ λαθος 😆 )
.
@16. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς, ιδιαιτερα ειχα αποσυρθει απο το μπλογκ γιατι συγγραφω το επος » η χαμενη τιμη του εξαισιου μουργου» . μαλλον τριλογια θα ειναι 🙂
.
να δω ποτε θα ανεβασω το πλαστο σου (η wordpress μου ειπε οτι αντεχει και δεν θα χαλασει στον καταψυκτη της που το εβαλα, ανετα 12 μηνες )
.
@17. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς, ειπαμε ιδιαιτερα, συγγραφω… 8)
.
@18. faros, φαρε, μας ξεπερασε η πραγματικοτητα
τοση λασπη παντου……..
.
@19. renata, ενω ρενατα και καλη, ε; 😛
.
@20. faros, ρε φαρε με τα αγγλικα στα σχολια μια χαρα τα πας.
για δοκιμαστο και με τα ασματα

Μου αρέσει!

22. renata - Μαρτίου 7, 2009

Δεν το ισχυρίστηκα ποτέ αυτό, μούργο , περί καλοσύνης μου. Αν θυμάσαι το χα πει και στο Φάρο -όταν νέος σχολιαστής τότε -μας διάβαζε και μπήκε σ’ ένα ποστ μου.
Μη κοιτάς που στην Κροτ συχνάζει κυριολεκτικά και του παραπονιούνται οι άλλοι. 😛 😛

Μου αρέσει!

23. μούργος - Μαρτίου 7, 2009

@22. renata, ετσι μπραβο!
βρε , εγω μπροστα σας ειμαι ο χριστος (και οι 34 αποστολοι μαζι) προσωποποιημενος 😀
.
αυριο να θυμηθω να προσευχηθω για σας στο ορος των ελαιων

Μου αρέσει!

24. renata - Μαρτίου 7, 2009

Ακόμα ελιές μαζεύεις(κλέβεις)? Φοράς μανδύα για να μη σε κυνηγάνε?
Τη σειρήνα την ακούς? Κίνησαν απ΄το Βαλτέτσι. Φυλάξου!! 😆 😆

Μου αρέσει!

25. μούργος - Μαρτίου 8, 2009

@24. renata , ρενατα, πας καλα; 👿
45 κιλα εχω ακομη ελιες αριστης ποιοτητας φτιαγμενες απο τα χερακια μου
αμα μου τελειωσουν, βλεπουμε…..

Μου αρέσει!

26. αγκνιρα - Μαρτίου 8, 2009

100kgr – 45 kgr = 55 … δηλαδή Μούργο έφαγες από τον Δεκέμβριο που τις έφτιαξες ΠΕΝΉΝΤΑ ΠΕΝΤΕ ΚΙΛΑ ΕΛΙΕΣ;;;;;; !!!!!! (δεν βρίσκω το χαρτάκι με τα σμάιλις!)

Μου αρέσει!

27. depeche mode with alan wilder - Μαρτίου 9, 2009

θα μπορουσε καπιος να μεταφραση το wrong?????? τwρα μεταξυ μας
απευθηνομαι στους fan , αν ηταν ακομα μαζι τους ο wilder θα
εκαναν θαυματα……ε δε νομιζετε ?

Μου αρέσει!

28. μούργος - Μαρτίου 9, 2009

@26. αγκνιρα, τελικα αλλος πινει αλλος τα βλεπει διπλα.
αγκνιρα δεν ειπα ποτε για 100 κιλα (ειναι το ονειρο μου)
γυρω στα 50 κιλα εκανα (ε, τα 5 πανε για δοκιμαστικα ) 😆
.
@27. depeche mode with alan wilder, φιλε-η ποτε δεν ξερει κανεις τι θα γινοταν.
και ο alan wilder που εφυγε δεν εκανε και σπουδαια πραγματα (μαλλον τιποτα)
ετσι και αλλιως ειναι ενα πολυ σπουδαιο συγκροτημα (εγω τους εγω ταυτισει και με τη φωνη του τραγουδιστη)
πως γινεται παντως ολα τα μεγαλα τραγουδια να τα εχουν γραψει -οπως και ολοι της ροκ- οταν καταναλωνανε ουσιες με τη σεσουλα

Μου αρέσει!

29. depeche mode with alan wilder - Μαρτίου 10, 2009

χαιρομαι που παιρνω απαντηση απο καπιο fan…..λιπον
γουσταρω ακομα τρελα depeche αλλα αν το παρατηρηση καπιος
ειχαν μια ανοδηκη πορεια απο τα album some great reward
black celebration music for the masses violator songs of faith and devotion…….. αλλα μεχρι εκει μετα που εφυγε ο wilder τα album
τους αρχισαν μια αντιστροφη μετρηση το μετριο ultra που
αν ακολουθουσε το album ο wilder θα ηταν σιγουρα ενα θαυμα…
μετα το exciter που ηταν κατω του μετριου και το playing the angel
που απλα μας υπενθημησε πως ο ηχος τους ειχαι αλαξη για παντα προς την pop. Ο σκληρος ηλεκρονικος αλλες φορες rock ηχος
τους ητανε παρελθον μαζι με τον wilder. Τωρα ο wilder με τους recoil ωντος δεν εκανε τιποτα γιατι απλα δεν ηταν μαζι οι αλλη δυο ο martin για να γραψη διαμαντια στιχους και να βοηθηση στον σκοτεινο τους ηχο και ο dave για να το σφραγκηση με τη βαρια φωνη του που φερει ησως τη μεγαλυτερη ευθηνη που τους ακουω…….φιλε »μούργος» θελω να μου εξηγησεις αυτο με της
ουσιες για τη νομιζο μονο ο dave εκανε χρηση και μαλλον απο το 1991 και μετα……….

Μου αρέσει!

30. μούργος - Μαρτίου 10, 2009

@29. depeche mode with alan wilder , φιλε-η, δεν διαφωνω σε γενικες γραμμες με αυτα που γραφεις.
αλλα αυτη ειναι και η νομοτελεια ολων των μεγαλων συγκροτηματων
και οι REM δεν ειναι αυτοι που ηταν
.
αυτο με τις ουσιες, και εγω τον τραγουδιστη εννοουσα
υ,γ,
η εντονη ανορθογραφια σου ειναι επιλογη; (no offense but…) 😀

Μου αρέσει!

31. depeche mode with alan wilder - Μαρτίου 10, 2009

η εντονη ανορθογραφια μου ειναι επιλογη για δικους μου λογους…..
το επισες ειδα!!!!!
τωρα στο θεμα μας , θα εχει κοσμο στις 12 στο terra vide η θα ειναι ξενερα??? εγω παντος σαν πιστος fan πρεπει να ειμαι εκει κ θα ειμαι….

τωρα το wrong γινεται καπιος να το μεταφραση???

Μου αρέσει!

32. μούργος - Μαρτίου 10, 2009

@31. depeche mode with alan wilder, φιλαρακο, βρηκες ανθρωπο να ρωτησεις για τη συναυλια
εχω σταματησει να χαιρομαι τις συναυλιες οπως τις χαιρομουνα παλιοτερα, γι’ αυτο και σπανια πλεον πηγαινω (εχω και μια ηλικια)
απλα να σου πω οτι ημουν παρων στη καλυτερη συναυλια που εγινε ποτε στην ελλαδα, το rock in athens στο καλλιμαρμαρο το 1985
αναμεσα στους cure, stranglers, talk talk και πολλους αλλους, ηταν και οι depeche mode.
.
νομιζα εκανες πλακα για τη μεταφραση
μη θελεις μασημενη τροφη, ευκολο τραγουδι ειναι
για οσες λεξεις δεν ξερεις, απειρα τα ον λαιν λεξικα

Μου αρέσει!

33. vespa - Μαρτίου 11, 2009

φιλαρακο θα εχει κοσμο σιγουρα……….

Μου αρέσει!

34. μούργος - Μαρτίου 11, 2009

@33. vespa, σιγουρα!
καλα να περασετε

Μου αρέσει!

35. mode101 - Μαρτίου 12, 2009

λοιπον παιδια αν κ χρονιος οπαδος των depeche ειχα κ εχω
μια απορεια ο martin gore ειναι gay ????
κ ποιος ηταν ο πραγματικος λογος που εφυγε ο alan wilder ???
φιλε »depeche mode with alan wilder» κοσμο θα εχει σιγουρα !!!!

Μου αρέσει!

36. μούργος - Μαρτίου 12, 2009

@35. mode101, ρε αφου αλλαζεις νικ γιατι δεν αλλαζεις και το μειλ σου; (για να φαινομαστε πολλες το κανεις; 😛 )

Μου αρέσει!

37. mode101 - Μαρτίου 12, 2009

ακριβως μεσα στο μυαλο μου εισαι !!!!!!

Μου αρέσει!

38. 80s - Απρίλιος 7, 2009

ο martin gore δεν ειναι gay νομιζω ? (εχει κ μια κορη παντως )……

Μου αρέσει!


Σχολιάστε

