jump to navigation

Fever Ray – Keep the Streets Empty for Me Φεβρουαρίου 24, 2009

Posted by μούργος in Μουσική, Music, Video.
trackback

Fever Ray – Keep the Streets Empty for Me

Fever Ray ‘If I Had A Heart’

Fever Ray – Now’s the Only Time i Know

Η Fever Ray μας έρχεται από τη Σουηδία και είναι η τραγουδίστρια των The Knife, η κατά κόσμο Karin Dreijer Andersson. Τα τραγούδια που ακούτε είναι από το πρώτο της ατομικό σιντι με τίτλο το «όνομα» της. Πολύ ενδιαφέρουσα φωνή και τραγούδια.

Περισσότερα στις παρακάτω διευθύνσεις:
http://www.myspace.com/feverray

http://feverray.com/

fever-ray

Σχόλια»

1. renata - Φεβρουαρίου 24, 2009

Το πρώτο βίντεο -ο Μούργος να το κάνει- κάτι πήγε να πει εικαστικά αλλά δεν… Άσε που ΄ναι άσχετο με το τραγούδι- ο Μούργος να το κάνει κι αυτό τραγούδι.
Στο δεύτερο τρία πουλάκι παν ψηλά (μόνο αυτά λείπουν απ΄το βίντεο, γιατί τραγούδι γιοκ. Πέντε (?)μπαρμπάδες να κάνουν λαλαλα και μια παρμένη να ξεφωνίζει. Το τρίτο αρνήθηκα να το δω. Δεν έχω άλλη υπομονή, καρντιά μου. 👿

Μούργο, έλεοοοοοοοοοος! Κάποτε είχες γούστο? Σ’ εγκατέλειψε κι αυτό? 😯

Μου αρέσει!

2. μούργος - Φεβρουαρίου 24, 2009

@1. renata , ε μα πια!
απο πουθενα δεν πιανεστε!
το ενα σας μυριζει στη λασπη το αλλο σας βρωμαει (ενταξει εχω να καθαρισω κατι χρονια αλλα οχι και ετσι)
.
ειναι πολυ ωραια τραγουδια ρενατα 👿

Μου αρέσει!

3. renata - Φεβρουαρίου 24, 2009

Πολλά νεύρα, μούργο, πολλά νεύραααα! 😛 Να το προσέξεις! Σούρνονται κι εμφράγματα, εγκεφαλικά κ.ά. 😆 😆

Δεν σχολιάζω αρνητικά επίτηδες βρε. Τη γνώμη μου λέω. Άλλη φορά σε μουσικό ποστ δε σχολιάζω! Γκρρρ… 👿 👿 👿

Μου αρέσει!

4. faros - Φεβρουαρίου 24, 2009

Δεν θα σχολιάσω εδώ … τίποτα !
Είμαι … αλλού !!!

Γεια και χαρά σας (ξενομανείς) !!!

Μου αρέσει!

5. μούργος - Φεβρουαρίου 24, 2009

@3. renata , να σχολιαζεις ρενατα.
να σχολιαζεις.
αλλα μονο θετικα 😀
.
@4. faros, καλα φαρε, αλλα το γεια χαρα σε αυτο το ποστ θα το πληρωσεις κανονικα ε; 😀

Μου αρέσει!

6. mikros nikolas - Φεβρουαρίου 25, 2009

Renata, exeis dikio o,ti kai na leei auto o asxetos o mourgos…

NAI, kapote kati elege apo mousiki..twra teleutaios aposalepse kai o,ti na nai stelnei!!!!

Edw se kapoia fasi mou esteile kanye west! :PPPP kai o,ti allo mainstream mporei na fantastei to myalo sou!!!!

mourgo, exw 3 sta 5 kai thelw na to kanw 5/7 ti les kala den einai? 🙂

Μου αρέσει!

7. renata - Φεβρουαρίου 25, 2009

Πες τα, μικρέ Νικόλαα! 😀 Το γήρας ου γαρ έρχεται μόνο, βλέπεις. 😛 😛
Στο μούργο πήρε και το ελάχιστο γούστο που είχε. 😉

Μου αρέσει!

8. renata - Φεβρουαρίου 25, 2009

Θα σχολιάζω ΟΠΩΣ ΓΟΥΣΤΑΡΩ.-

Μου αρέσει!

9. μούργος - Φεβρουαρίου 25, 2009

@6. mikros nikolas, μικρε και βλαμμενε νικολα παραβλεπω οτι γραφεις χαριν της τελευταιας προτασης.
μια χαρα ειναι (επιτελους) 😀
.
@7. renata, βρε ρενατα, ανοιγεις κουβεντα με τον χαζο νικολα;
(αν κατι διακρινει τη λασπη και το μουργο ειναι το απλετο γουστο που διαχεεται παντου 😀 )
.
@8. renata , ααααααααα, τι φωναζεις ετσι.
αμαν, κανε οτι θες!

Μου αρέσει!

10. Aura Voluptas - Φεβρουαρίου 25, 2009

Μούργε θέλεις να μας υπνωτίσεις ? Θέλεις να μας ναρκώσεις για να ανεβάσεις τις τιμές ? Θέλεις να μας κάνεις βουντού ??? 😯

Λάθος ώρα διάλεξα να τ’ακούσω ( δεν έχω κι άλλη εύκαιρη ) και ψιλοσκιάχτηκα . Το τρίτο που έχει και λίγο » χρώμα » μου άρεσε περισσότερο . Όλο το σιντι στα ίδια ηχητικά πλαίσια κυμαίνεται πάνω κάτω ? Νανουρίζουν, αλλά όχι και τόσο ευχάριστα …

Έχουν ενδιαφέρον αλλά δεν με τρέλλαναν . Η κοπέλα θέλει να μοιάσει στη Bjork και της βγαίνει κάπως αλλιώς ? 🙄

Η φωνή της στο πρώτο είναι λίγο εκνευριστική . Επίσης είτε κρατούσε 2 λεπτά, είτε 7, το ίδιο μονότονο πράγμα ακούς . Καλύτερα να είχε μικρότερη διάρκεια, κουράζει πολύ ( καλά θα στείλω e mail στη Fever Ray να της τα πω ιδιαιτέρως ) . Το βίντεο που είδα, είναι το επίσημο ? Κάνει το τραγούδι ακόμη πιο κουραστικό .

Στο δεύτερο άρχιζα να κοιτάζω πίσω μου ( και είναι και μαύρα μεσάνυχτα ) . Είχα ένα προαίσθημα … Και στο 2:16 επιβεβαιώθηκε ! Μαμά μου !!!! Όξωωω !! 😯
Αυτή η γυναίκα έχει περίεργα γούστα … 😦

Το τρίτο το άκουσα χωρίς να κοιτάζω . Τη φωτό την αντέχεις για ένα λεπτό το πολύ . Μετά μαρμαρώνεις ! 😯

Φάρε, οι ξένοι δλδ που ακούν Αρβανιτάκη, Γλυκερία, Αλεξίου κλπ ( στο εξωτερικό θεωρούνται έθνικ ) είναι ξενομανείς ??? Όλα πρέπει να τα ακούμε καλέ μας Φάρε . Μη μας αφορίζεις . 🙂

Ρενάτα 8 . @ ΔΩΣΕΕΕΕ !!! Μην ενδώσεις στην καμουφλαρισμένη καταπίεση του Μούργου ! 😀

Ρενατάκι μου, μην ακούσεις τότε το επόμενο της Καιτούλας που θα ανεβάσω σε κάμποσες μέρες . Θα τρέχεις και δε θα φτάνεις ! Αν αρέσει έστω και σ’ένα άτομο θα ανάψω κερί στην Αγία Αικατερίνη από τη χαρά μου . Εννοείται πως εμένα μου αρέσει τρελλά . Προειδοποιώ πάντως από τώρα … 😉

Εγώ γιατί όταν άκουγα αυτά τα τραγούδια μου ερχόντουσαν εικόνες από το ΙΚΕΑ ??? 😯

Αμάν αυτοί οι Σκανδιναβοί !

Στο δεύτερο άρχι

Μου αρέσει!

11. μούργος - Φεβρουαρίου 26, 2009

@10. Aura Voluptas , το μονο που θελω αουρα τωρα ειναι τα δεδομενα απο το δισκο μου
κλαψ κλαψ
.
και αυτο το σχολιο τη θελει τη χρεωση σου (εχεις υπερβει τον μεγιστο αριθμο λεξεων (ειναι +- 1 λεξη) ανα σχολιο κατα πολυ
.
αμαν με τα βιντεο
(εγω ποτε δεν τα προσεχω, τα βαζω για να ακουθσω το τραγουδι)
.
ε, δεν ειναι και για πεταμα 👿

Μου αρέσει!

12. δημητρης Plan 9 - Μαρτίου 14, 2009

δεν εχετε ιδεα ποια ειναι, ετσι? φανταζομαι ουτε καν εχετε ακουσει τους knife. το οτι εγινε χαμος το τελευταια χρονια με αυτους και οτι το τελευταιο album θεωρηθικε απο τα πλεον εγκυρα περιοδικα και sites απο τα καλυτερα τις χρονιας το αγννοειτε και μαλλον δεν σας ενδιαφερει. σωστα ?

Μου αρέσει!

13. μούργος - Μαρτίου 14, 2009

@12. δημητρης Plan 9, δεν εχεις ιδεα σε τι μπλογκ μπηκες. σωστα; 😛
(στη λασπη μας εκνευριζουν πολυ οι πολυ σιγουροι ανθρωποι)
υ.γ.
και οταν ψαχνεις κατι με το γουγλη, μη πατας την πρωτη σελιδα που θα σου βγαλει. Δεν ειναι κατ’ αναγκην αυτο που ζητας. 😛

Μου αρέσει!


Σχολιάστε

