jump to navigation

Ιπτάμενος και τζέντλεμαν (μούργος με τα όλα του) 12 Φεβρουαρίου, 2009

Posted by μούργος in animals, φύση, Ζώα, Φωτογραφία, nature, Photo.
trackback

mm1

Τον βρήκα σε ένα βιομηχανικό χώρο που επισκέφθηκα για δουλειά.
Ξαπλωμένος βαριεστημένος, σχεδόν καταθλιπτικός και μάλλον αδιάφορος για το τι γινόταν γύρω του.
Τον πλησίασα, του μίλησα λίγο, τον χάιδεψα και αυτό ήταν όλο.
Μετά από λίγο, προχωρώντας έξω από το χώρο, σε χωράφια της περιοχής από μόνος του σηκώθηκε και με ακολούθησε. Με στυλ λες και γνωριζόμασταν από χθες. Με στυλ: ε, buddy κουνήσου, πάμε βόλτα τώρα.
Ένα μόνο στιγμιότυπο θα αναφέρω. Ήμασταν σε ένα μεγάλο ανισόπεδο χωράφι όπου κάποια στιγμή του κρύφτηκα ανεβαίνοντας στην κορυφή του. Πανικόβλητος και τρέχοντας σαν τρελό έψαχνε όλο το χώρο να με βρει. Αφού έκανε δεκάδες κυκλικές διαδρομές ενός τεράστιου χώρου, βγήκε τελικά στο δρόμο της επιστροφής, νομίζοντας προφανώς ότι μπορεί και να γύρισα πίσω. Ένα σφύριγμα μου ήταν αρκετό να κάνει μεταβολή και να έρθει τρέχοντας προς εμένα ενώ η τεράστια γλώσσα του ανέμιζε στεγνή στα δεξιά του.

Ευγενής, πολύ καλός χαρακτήρας (αν και τους λύκους δεν τους έχω σε ιδιαίτερη εκτίμηση), πανέξυπνος, κοινωνικός, φιλοσοφημένος. Είχα πιάσει και τραβούσα τους κυνόδοντες του και αυτός με κοίταζε ατάραχος του στυλ: τι τραβάς ρε, αληθινοί είναι!
Μούργος με τα όλα του! Θαυμάστε τον!

mm2

mm3

η κλασσικη εκφραση αποριας

η κλασσικη εκφραση αποριας

απο το σημειο που του κρυφτηκα (καπου στη μεση φαινεται μια μαυρη κουκιδα)

απο το σημειο που του κρυφτηκα (καπου στη μεση φαινεται μια μαυρη κουκιδα)

με βρηκε και ερχεται

με βρηκε και ερχεται

mm4c

mm5

mm6

mm7

mm8

αφου εκανε στην ακρη για το αυτοκινητο, εριξε και μια ματια πισω αν εκανε το ιδιο και ο ηλιθιος με τη μηχανη στο χερι

αφου εκανε στην ακρη για το αυτοκινητο, εριξε και μια ματια πισω αν εκανε το ιδιο και ο ηλιθιος με τη μηχανη στο χερι

επιτελους νερο!

επιτελους νερο!

κι αλλο νερο!!!!!

κι αλλο νερο!!!!!

Σχόλια»

1. faros - 12 Φεβρουαρίου, 2009

Ρε μούργε (ανθρώπινε) αυτός δεν είναι μούργος ούτε λύκος είναι ο … εξωαποδώ μεταμορφωμένος με τα κατακκόκινα μάτια του … έτοιμος να σε κατασπαράξει …

Δεν φοβήθηκες ;;;;;;;;

Μπρρρρρρρρρρρρρρρρ

υ.γ. χαίρεται !

Μου αρέσει!

2. Aura Voluptas - 12 Φεβρουαρίου, 2009

» Ευγενής, πολύ καλός χαρακτήρας, πανέξυπνος, κοινωνικός, φιλοσοφημένος … »

Α, καλά … ( χασμουρητό ) . Ο Μούργος ερωτεύτηκε . Πλησιάζει και του Αγ. Βαλεντίνου …

Μόνο που όποιος αγαπάει παιδεύει ( και μας παρουσιάζει και σε φωτό το χρονικό του φλερτ – βασανιστηρίου ) . Κι έτσι αποφάσισε να ξεκάνει το άμοιρο τετράποδο . Και τα κατάφερε . Ονειρεύτηκε σκηνές τύπου » ένα πρωινόοο, η Παναγιάαα μουουουου » κι άρχισε να τρέχει, » έλα, πιάσε με αν μπορείς χα,χα,χα, έλα, έλα ! » κλπ . Τα’φτυσε ο σκυλούκος !

ΠΟΥ είναι η φιλοζωική οεο ? Εδώ βασανίζονται ζώα και δεν διαμαρτύρεται κανείς ?? 👿

Μου αρέσει!

3. teokaf - 13 Φεβρουαρίου, 2009

Σάιλοκ πιάσε μια MOET για την Κροτ όταν θα έρθει γιατί της έκανα κ@λο το ποστ της . Οχι ρε γελοίε απ την νοθευμένη Καιρ που ανοίγεις τα Χριστούγεννα.

Μου αρέσει!

4. faros - 13 Φεβρουαρίου, 2009

Καλημέρα σας !

Μου αρέσει!

5. αγκνιρα - 13 Φεβρουαρίου, 2009

Γλυκούλης ο σκύλος, πραγματικά «να τον φας». Ιδίως η τέταρτη φωτογραφία, που γέρνει παιχνιδιάρικα το κεφάλι. Και μέσα στα πράσινα λιβάδια, τα ηλιόλουστα… γεμάτα χορταράκια 😀

Καλά, σοβαρολογείς ότι κρύφτηκες και ότι ο σκύλος δεν σε πήρε μυρωδιά; Τι είναι, κανένα γεροντάκι να μην μυρίζει και να μην βλέπει; Σε δούλευε, καυμένε Μούργο, έλεγε άσε, να κάνω πως δεν τον βλέπω, να ευχαριστηθεί αυτός ο κακομοίρης, ποιος ξέρει τι βάσανα έχει κι αυτός… :mrgreen:

Μου αρέσει!

6. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς - 13 Φεβρουαρίου, 2009

Γουφ!

Μου αρέσει!

7. Кроткая - 13 Φεβρουαρίου, 2009

Τέλειος είναι, τέλειος!
να υποθέσω πως έμεινε νηστικός έτσι; Σιγά να μην τον τάισες! Απαίσιε, κακέ τύπε!

[κάνα σπίτι δεν βρίσκεται για χάρη του?]

Τέο, οκ, αποζημιώθηκα από το ποστ, αλλά και ένα καφεδάκι, θα το έπινα, για να πω την αλήθεια μου! 🙂

Μου αρέσει!

8. renata - 13 Φεβρουαρίου, 2009

Aura, douze points! 😀

Μου αρέσει!

9. teokaf - 13 Φεβρουαρίου, 2009

Ένα καφέ για την Κροτ στο 7 παρακαλώ ( διαλέγω για σένα http://www.nespresso.gr/Recipe.asp?ITMID=698 )
Για την ιδιαιτέρα έναν στο 6 παρακαλώ ( http://www.nespresso.gr/Recipe.asp?ITMID=696 )
Για την Αγκινάρα έναν στο 5 , τσακίσου Μούργο δεν μπορείς να πάρεις τα πόδια σου, παρακαλώ ( http://www.nespresso.gr/Recipe.asp?ITMID=697 )
Για την Άουρα έναν στο 2 , να πλένουμε και κανένα χέρι γύφτο, παρακαλώ ( http://www.nespresso.gr/Recipe.asp?ITMID=703 )
Για την Ρενάτα έναν στο 8 , όχι ζάχαρη θα βάλει μόνη της αυτό που πιάνεις είναι ποντικοφάρμακο Μούργο, παρακαλώ ( http://www.nespresso.gr/Recipe.asp?ITMID=702 )
Και τέλος έναν για τον Φάρο, να δω τι μούτρα θα κάνει όταν δει πως η συνταγή έχει και πορτοκάλι, παρακαλώ ( http://www.nespresso.gr/Recipe.asp?ITMID=700 )

Ούφ ψόφησα, του το αδειάσαμε το μαγαζί σήμερα.

Μου αρέσει!

10. μούργος - 13 Φεβρουαρίου, 2009

@1. faros, εχεις δικιο φαρε γιατι ετσι φαινεται στις φωτο.
και απο κοντα παλι ετσι φαινεται, αλλα τα φαινομενα απατουν.
αν χρησιμοποιησω τη λεξη προβατο θα τον αδικησω.
περισσοτερο ησυχος ειναι.
ενας αθορυβος καιροσκοπος ειναι!
(εδω τα δοντια του τραβουσα και αυτος τιποτα)
.
@2. Aura Voluptas, αουρα, πολυ φιλοτιμη η προσπαθεια σου για χιουμορ (χαχανισα ελαφρα, ειμαι και αρρωστος) αλλα δεν εχουν καμμια αξια τη στιγμη που εχεις δηλωσει προσφατα στο μπλογκ σου:
…….Οι γάτες είναι το Νο1 μου ……….
ατομα που δηλωνουν τετοια αισχρα και ακατανοητα βεβαια πραγματα δεν ειναι ικανοι να κρινουν ΚΑΝΕΝΑ μουργο 😛
.
@ 3. teokaf, τι λες ρε μπαρμπα;
και ποιος θα πληρωσει;
μηπως εσυ;
(πολυ χουβαρνταδες μου γινατε ολοι στη λασπη-ΧΩΡΙΣ ΛΕΦΤΑ ΟΜΩΣ-
.
εχε χαρη που ημουν αρρωστος και δεν καθησα να αντικρουσω τις ανοησιες σου περι σινεμα στης κροτ
.
@4. faros , λιγο καλυτερα σημερα φαρε!
.
@5. αγκνιρα, αγκνιρα οταν ενας σκυλος γερνει ετσι το κεφαλι του δεν το κανει απο χαριτωμενια. δηλωνει εκφραση αποριας και εκπληξης (μιμηθηκα το γαυγισμα του σκυλου γι’ αυτο εκανε ετσι)
.
κοιτα το οτι ειμασταν παρεα δεν σημαινει οτι πηγαιναμε σαν τους χιωτες.
εγω πολυ τακτικα σταματουσα και εψαχνα για φυτα και οταν φωτογραφιζω καποιο καθομαι αρκετη ωρα.
ο σκυλος ποτε εργοταν κοντα να δει τι κανω και ποτε εξερευνουσε τη γυρω περιοχη.
σε μια στιγμη που απομακρυνθηκε λιγο ανεβηκα το λοφακι και ετσι με εχασε.
με τη μυρωδια ηταν δυσκολο να με βρει γιατι ειμασταν αρκετη ωρα εκει ετσι η μυρωδια μου ηταν διασκορπισμενη σε ολη την εκταση (τα σκυλια μυριζονται και «πραγματα» που περασαν απο ενα σημειο και πολυ ωρα πριν)
.
@6. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς, η ιδιαιτερα στελνει αγωνιστικο χαιρετισμο στο σκυλο της φωτο
.
@7. Кроткая, ποσο τυχερη θα ηταν μια οικογενεια με μικρα παιδια να ειχε αυτον τον σκυλο (και μεγαλη αυλη φυσικα)
.
μαλλον κροτ ανηκει σε καποιον που εργαζεται εκει.
θα το παρακολουθω το θεμα γιατι ειναι θαυμασιο σκυλι (περιπτωση λεμε).
.
εκεινη την ημερα δεν ειχα φαγητο (το ταιζουν και εκει πολλοι) αλλα την επομενη του πηγα κονσερβες πολυ χορταστικες
.
και το κυριωτερο. αυτες οι φωτο ειναι για ενα σκυλο που ειχα γνωρισει 1 ωρα πριν .
απιστευτο δεν ειναι;
.
καφεδακι να σου φτιαξει ο μπαρμπας με τη καινουργια του εσπρεσο που θα φερει στη λασπη (ειμαι αρρωστος γι’ αυτο δεν βαζω φατσα που χτυπιεται κατω στα γελια)
.
@8. renata, ρενατα στη λασπη μονο μισος εχουμε για οσους εκδηλωνουν συμπαθεια για αυτα τα μικροσωμα τερατα που καποιοι τα λενε γατες 😛

Μου αρέσει!

11. μούργος - 13 Φεβρουαρίου, 2009

@9. teokaf, α ρε σκατογερε, τα δυο ποδια και το ενα χερι σου τα εχεις στον ταφο και με το εναπομεινων τρεμμαμενο αλλο χερι σου (το ξυλινο) κρατας την προμηθεια απο την εταιρεια που διαφημιζεις.
(στειλε γρηγορα τα ποσοστα μου, δεν ξερω ποτε θα σε παρει και ο παναγαθος κοντα του και βαριεμαι να ξηλωνω στρωματα)
.
καλα το «κοντα» μη το δεσεις και κομπο ε;
οσο κοντα ειναι η κροτ με την τεχνη της μαγειρικης
οσο κοντα ειναι ενα προαστειο του μοντεβιδεο απο τις φωτιες της αυστραλιας
οσο κοντα ειναι το καλο γουστο σε σενα
οσο κοντα (ιδεολογικα) ειναι ο φαρος στον alexis
οσο….. (ωωωω, βαριεμαι)

Μου αρέσει!

12. teokaf - 13 Φεβρουαρίου, 2009

Άρρωστος άρρωστος αλλά το χιούμορ χιούμορ. Βρε Μούργο είσαι το κάτι άλλο σε θαυμάζω ώρες ώρες.
Να αντικρούσεις εσύ εμένα στον κινηματογράφο , το άλλο με τον Τοτό όμως δεν μας το είπες.
Πως πάει η συλλογή σου με τις ταινίες του Ψάλτη; Τις συμπλήρωσες αυτές που σου έλειπαν; ( μωρέ τι θα τις κάνεις; Εκεί στον άλλο κόσμο θα στις κόψουν, δεν περνάνε ) .

Και κοίτα επειδή είμαι ευγενικός με την Κροτ ( αφού έκραξε τον Μπέρκμαν, τον Κουροσάβα, και τον ΤΕΟ και δεν έγινε το νέο Βατερλό εν έτι 2009 λέει πολλά για την εκτίμησή μου προς το πρόσωπό της) δεν σημαίνει πως θα επωφεληθείς και θα είμαι ευγενικός μαζί σου επειδή οι γιατροί σου δίνουν ξανά 10 μέρες. Ξέχασέ το, θα ξεσκεπάσω και εσένα και τον Γαρδέλη και την Φίνου και τον Τζανετάκο στο Ράκος 58 και όλο το ύψιστο επίπεδο κινηματογράφου που κατέχεις. ( Βρε ο Πρέκας είναι ο Ρόμπερ Ντε Νίρο σε σχέση μ αυτούς που βλέπεις).

Μηχανή εσπρέσο ρε παιδιά δεν έχει ο Μούργος ( μετά βίας του έμαθα πως ο εσπρέσο και η εφημερίδα εσπρέσο είναι άλλο πράγμα τι συζητάμε τώρα) για δύο λόγους:
Η μηχανή κοστίζει.
Ο καφές κοστίζει.

Μου αρέσει!

13. Кроткая - 13 Φεβρουαρίου, 2009

έλα ρε Μούργο, οκ, κι εγώ προτιμώ τους σκύλους από τις γάτες, αλλά όχι και τέρατα!
άλλωτε, όποιος αγαπάει τα ζώα, αγαπάει ΟΛΑ τα ζώα, δεν κάνει διακρίσεις!
Και μη μου πεις, για τα έντομα, οκ, δνε τα πολυσυμπαθώ, αλλά δε θέλω και να πεθάνουν (να μη μπαίνουν στο σπίτι μου δε θέλω).

Νομίζω πως το μόνο ζώο για το οποίο θα μπορούσα να εξαντλήσω την αστείρευτη φαντασία μου στην αναζήτηση μεθόδων βασανιστηρίων και εξόντωσης, θα ήσουν εσύ!

Κονσέρβα ε? Ελπίζω όχι και τις σακούλες με τα ταγκισμένα φυστίκια που είδα να λείπουν από την αποθήκη της Λάσπης!

όσο για το να ανήκει σε κάποιον, ναι καλά, δεν τα ξέρουμε αυτά…
Ψάξε πάντως, άλλωστε αυλές έχει πολλές η περιοχή σας -ανθρώπους δεν έχει…

Τέο, μερσί, αλλά ο λάττε δεν μου αρέσει πολύ. Προτιμώ το ριστρέτο σκέτο!

Μούργε, σε είδα που έφτυνες στον καφέ της Ρενάτας!

Μου αρέσει!

14. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς - 13 Φεβρουαρίου, 2009

@ teokaf:
Ευχαριστώ για τη συνταγή….
Αλλά,
βρε αδερφάκι μου

τι μανία είναι αυτή

να βάζεις

(μπλιάχχχχχχ!!!)

ζάχαρη 👿

στον καφέ του Θεούλη???
Ε????

Μου αρέσει!

15. Кроткая - 13 Φεβρουαρίου, 2009

Τέο, θενκς για την εκτίμηση, ελπίζω να είναι μεγαλύτερη από τη δική μου για τον Αγγελόπουλο, χα χα χα !!!

ΘΑ ΦΕΡΝΩ ΚΑΦΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ, ΑΜΑΝ ΠΙΑ!!!!

Μου αρέσει!

16. teokaf - 13 Φεβρουαρίου, 2009

Έπεσε στα χέρια μου μια Nikon D80, δεν ξέρω γιατί να πρέπει να κουβαλάς ένα τέτοιο μπόγο . Ο φακός τελικά δεν ρυθμίζει τίποτε παρά μόνο το επίπεδο του ζουμ. Απογοήτευση. ( ούτε φαντάζομαι να ΄χει τόση μεγάλη διαφορά στις φωτογραφίες , νομίζω πως μπορεί να μην έχει και καθόλου δηλαδή)

Μου αρέσει!

17. teokaf - 13 Φεβρουαρίου, 2009

Βρε Ιδιαιτέρα μου Βρε Κροτ μου πως αλήθεια πίνεται ο εσπρέσο κ μάλιστα ο ριστρέτο σκέτος; Τις ελιές πως τις τρώτε δηλαδή κατευθείαν απ το δέντρο; Σκέτη πίκρα. Ούτε η μούρη του Μούργου δεν είναι έτσι.

Μου αρέσει!

18. Кроткая - 13 Φεβρουαρίου, 2009

1. Δεν τρώω ελιές -ούτε να τις μυρίσω δε μπορώ, μπλιαχ!
2. Ο καφές πρέπει να μυρίζει καφέ, άμα είναι να μοιάζει με σοκολάτα γάλακτος, προτιμώ τη λάκτα!

Μου αρέσει!

19. White Filly - 13 Φεβρουαρίου, 2009

ωραία βόλτα!!

πολύ ωραία φύση (αχ, τι ωραία αυτή η πανοραμικη φώτο…)
και τρομερή παρές 😉

Καλο ΣΚ!!

Φοραδίτσα

Μου αρέσει!

20. μούργος - 13 Φεβρουαρίου, 2009

@12. teokaf , τεο νομιζω το εχουμε εξαντλησει προ καιρου την αντιληψη περι σινεμα τεχνης κλ.π.
(το προβλημα που εχεις με τον συνονοματο να το κοιταξεις. στο εχω ξαναπει.
αν δεν μπορεις να καταλαβεις τη διαφορα του θιασου (μεγιστη ταινια) και των παπαριων που εκανε μετα, τοτε τι να σου πω;
νομιζει οτι ειναι κουροσαβα ο ανοητος αλλα ενας σιμητης του κινηματογραφου ειναι.
(πρωτη φορα στη ζωη του βγηκε στην τιβι να μιλησει για την τελευταια ταινια του και ειχε και τους ηθοποιους μαζι του)
φαινεται εγινε παππους και αρχιζει και εξανθρωπιζεται.
υ.γ.
προσπαθηστε να θυμηθητε πως «περιγραφει» τις σκηνες σεξ στις ταινιες του.
σαν παραφρων!
(ο κοταμανιδου λες και επαιζε στα τσιρκο μεντρανο εκανε αλλα σε σλοου μοσιον)
.
@13. Кроткая, κροτ οι μουργοι αγαπανε τα παντα στη φυση αλλα τα ισχυρα μας γονιδια το λενε ξεκαθαρα :
η κοινωνια θα γινει πολυ καλυτερη οταν η τελευταια γατα κρεμαστει απο τα εντερα του τελευταιου γατου 😆
(ελπιζω να μη το διαβασει το σχολιο αυτο η σιλια-λατρης της γατας- )
.
ωχ, της ρενατας ηταν αυτος;
νομιζα ηταν του μπαρμπα 🙄

.
@14. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς, ιδιατερα, εκτος απο την εταιρεια με τους καφεδες, τα παιρνει και απο την εταιρεια με τη ζαχαρη.
.
@15. Кроткая , αυτο δεν κανεις ετσι και αλλιως τοσο καιρο.
αμαν!!
(μου φαινεται θα βαλω φωτοκυταρο στη εισοδο της λασπης)
και τα εκλεκτα προιοντα της λασπης ποιος θα τα αγορασει;
σκωτσεζικη παροικια μου την κανατε την λασπη! 👿

Μου αρέσει!

21. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς - 13 Φεβρουαρίου, 2009

@teokaf & Krotkaya:
Ο καφές πρέπει να πίνεται σκέτος, ήτοι:
καφές.
και
νερό.

Κροτ, στις ελιές δεν θα συμφωνήσω.
Ναι!
Κατευθείαν από το δέντρο 🙂
Γιάμ!

Και επειδή με πιάνει ένα άγχος μήπως ξεμείνω, έχω ελιές σε αεροστεγή συσκευασία, ελιές στον καταψύκτη, ξαλμυρισμένες ελιές σε νερό, ελιές σε βαρελάκι και βεβαίως σπιτικό πατέ ελιάς από το μπλεντεράκι μου! 😉

Μου αρέσει!

22. scalidi - 13 Φεβρουαρίου, 2009

Καταπληκτικό…
Εμένα με παίρνουν από πίσω κάτι γάτες στη γειτονιά τελευταίως, να ανησυχήσω; Μάλιστα, μία απ’ αυτές, η πιο επίμονη, μπήκε μέσα στην πολυκατοικία, εγκλωβίστηκε κι ήρθε έξω απ’ την πόρτα μου κι άρχισε να νιαουρίζει. Ξάπλωσε κι έμεινε εκεί, μέχρι που είχα επισκέψεις κι αναστατώθηκε.
Τι υπέροχες εξοχές; Πού βρίσκονται άραγε;

Μου αρέσει!

23. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς - 13 Φεβρουαρίου, 2009

@ Μούργο 20/14:
Αυτή την εντύπωση έχω κι εγώ.

Όσο για τον παράφρονα σκηνοθέτη – συνονόματο του τεό καφ
δες εδώ… :
http://www.enet.gr/online/online_text/c=113,id=60654660,74771908,82801476

κι εδώ:
http://www.e-tipos.com/newsitem?id=74920

Μου αρέσει!

24. Кроткая - 13 Φεβρουαρίου, 2009

Μούργε, ποια εκλεκτά προϊόντα? Τα ληγμένα φυστίκια; Τα σάπια καροτάκια; Τα πανιασμένα τσιπς?
Αχ, ο κακομοίρης ο Μούργος της φωτογραφίας θα τα φάει όλα!

Σαν Μούργος, θα έπρεπε να ξέρεις ότι η και καλά «προαιώνια έχθρα μεταξύ γάτων και σκύλων» οφείλεται στην έλλειψη επικοινωνίας: το κούνημα της ουράς σημαίνει τα ακριβώς αντίθετα στη γλώσσα του καθενός! Εξού και παρεξηγούνται! Δοκίμασε να επικοινωνήσεις με μια γατούλα!

Ιδιαιτέρα, μπλιαχ πια! Λιοτρίβι το έχεις κάνει το σπίτι!
Αλλά, υπάρχει ένα σημείο στο οποίο θα συμφωνήσουμε! Καφέ της προκοπης στην Λάσπη δεν πρόκειται να πιούμε ποτέ!

Μου αρέσει!

25. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς - 13 Φεβρουαρίου, 2009

@Krotkaya:
Ω, ναι!
Μόνο στο δικό μου σπίτι θα πιούμε καφέ της προκοπής.
Δέησα και πήρα καφετιέρα! 😉

Αφού έχω ελιές (δέντρα) τι να κάνω?
Να φωνάξω τους γείτονες να μαζέψουν κι εγώ τίποτε?

Μου αρέσει!

26. teokaf - 13 Φεβρουαρίου, 2009

Θα σου έλεγα να δεις και τον Μελισσοκόμο για να δεις τι σημαίνει έρωτας, σεξ κλπ αλλά φοβάμαι πως θα κυνηγήσεις κανέναν δύστυχο με τίποτε κυψέλες στις ραχούλες που συχνάζεις.
Δεν είναι για όλους ο Τεό φίλε μου πρέπει πρώτα να απογαλακτιστείς από τις βιντεοταινίες του 80 μετά σιγά σιγά να δεις λίγο Δαλιανίδη και σε 10 χρόνια όταν μπορείς να δεις άνετα Τζάκι Τσαν και Τζακ Νόρις θα το ξανασυζητήσουμε το θέμα να σου δώσω το επόμενο στάδιο επιμόρφωσης και αποτοξίνωσης. Σιγά σιγά όλος ο χρόνος δικός σου είναι.
Α ναι και μην το ξεχάσω τους Χρυσούς φοίνικες και μάλιστα την μια χρονιά το β και την επομένη το α βραβείο ( είναι το ευρωπαικό βραβείο κινηματογράφου και όχι φοίνικες που τους έχουν βάψει κίτρινους άσχετε) τους δίνουν έτσι για πλάκα αρκεί να παρευρεθείς.
Και κάτι σοβαρό για σοβαρούς ανθρώπους ( Ιδιαιτέρα) το ποιος είναι κάποιος, δεν έχει να κάνει με την τέχνη που παράγει ( κάτι που ο αστείος Μούργος μπερδεύει και κάνει σαν την Τατιάννα ) . Μέγιστος γελοίος κ αντιδραστικός σε προσωπικό επίπεδο ήταν ο Νταλί η τέχνη του όμως τον υπερέβαινε. Το ίδιο συμβαίνει κ με τον συνονόματο.

Και σταμάτα Σάιλοκ να εποφθαλμιάς τους χορηγούς μου. Εμ άλλο να έχεις πολυεθνικές και άλλο τον καρβουνιάρη της γειτονιάς.

Μου αρέσει!

27. renata - 13 Φεβρουαρίου, 2009

Ευτυχώς που δεν πίνω ούτε εσπρέσο ούτε καπουτσίνο. Με τσιτώνει. 😛 Οπότε τσάμπα το φτύσιμο.

Τον νες μου τον πίνω σε θερμαινόμενο φλιτζάνι με 2 ζάχαρες και λίγο γάλα. Κι επειδή εδώ μέσα είναι όλα ληγμένα-μην πω δηλητηριασμένα- τον κουβαλώ απ΄το σπίτι μου. 🙂

Μου αρέσει!

28. αγκνιρα - 13 Φεβρουαρίου, 2009

τεο, ευχαριστώ για το καπουτσίνο (μόνο που είχε σοκολάτα πάνω που δεν μ’ αρέσει, μπλιαχ, την άλλη φορά κανέλα, σε παρακαλώ 😀 )
Μούργο, καλά, του ΓΑΒΓΙΣΕΣ του σκύλου; Ποιος ξέρει τι θα σκέφτηκε για το ανθρώπινο είδος… Και τον τάισες κιόλας; Εμένα μου φαίνεται πολύ καλοθρεμμένος για να είναι του δρόμου! Και τι θα κάνεις αν σε πάρει από πίσω και δεν θέλει να γυρίσει πια στο σπίτι του;

Μου αρέσει!

29. faros - 13 Φεβρουαρίου, 2009

Αυτά τα … «links» – έτσι δεν τα λένε ;;; – που πετάει … κατάμουτρα ο ένας στον άλλον το κάνετε για να δείξετε τα … προσόντα σας (στο …ψάξιμο ή στις γνώσεις !!! ) ή συμβαίνει κάτι άλλο ;;;

Τουλάχιστον τα … βλέπετε ;;; 😛

Μούργε, περαστικά σου, γρήγορα σιδερένιος !

υ.γ. όχι δεν θα το σχολιάσω … ξέρεις ποιο …

Την Καλησπέρα μου !

Μου αρέσει!

30. μούργος - 13 Φεβρουαρίου, 2009

@16. teokaf, ρε νταλαρα γι’ αυτη τη μηχανη εχω ακουσει καλα λογια.
αλλα για να θυμηθω τον μακρη:
στα χερια ενος αδαους μπορει να γινει φονικο εργαλειο, ενω στα χερια ενος ειδικου……… 😛
.
@17. teokaf, ωραια, εξαντλησαμε τα αλευρα και τα σιμιγδαλια και πιασαμε τους καφεδες.
αυτη ειναι η λασπη
καθε μερα και ενα συναρπαστικο θεμα!
.
@18. Кроткая , ελεος! η λακτα ειναι μονο ζαχαρη.
ιον αμυγδαλου η καλυτερη με διαφορα!
.
@19. White Filly , φοβερη παρεα φοραδιτσα (και αναπαντεχη)
.
@21. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς, θα συμφωνησω για τις ελιες και θα πω και εγω τα γουστα μου στον καφε.
ελληνικος μια μια (μια ζαχαρη μια καφες)
αυτος στο σπιτι λεγεται γλυκος , στο καφενειο λεγεται μετριος
.
@22. scalidi, σταυρουλα, κλασσικο πελοποννησιακο τοπιο ειναι.
ελιες και σκορπια κυπαρισσια.
.
γατες στα καλα καθουμενα;
μηπως γυρνας με τιποτα συκωταριες στην τσαντα σου ή κανα ψαρακι;
.
@23. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς, το λινκ της ελευθεροτυπιας μαλλον ειναι λαθος.
τελος παντων. ο αγγελοπουλος ειναι μια μεγαλη ιστορια.
κυριως κατασκευασμα των ελληνων θεωρητικων του σινεμα. (ολοι, οχι τυχαια γαλλοσπουδαγμενοι)
επρεπε να π[ερασουν 40 χρονια για να θεωρησουν την ευδοκια του δαμιανου σαν την σημαντικοτερη ταινια του ελληνικου σινεμα. (αφου την ειχαν στο περιθωριο τοσα χρονια)
.
@24. Кроткая , σταματα να κατηγορεις τα παρελκομενα της λασπης.
ελεος.
(μονος μου γυριζω ολο το κοσμο για να διαλεξω τα καλυτερα φυστικια, εχω περπατησει ολες τις φαρμες για να παρω τα καλυτερα καροτα, εχω καθαρισει πατατες σε πολλες περιοχες του πλανητη για ν ακανω τα καλυτερα τσιπς και αυτο που βλεπω ειναι αχαριστια και μονο αχαριστια)
.
σχετικα με σκυλο και γατα συμφωνω αλλα δεν ειναι μονο το κουνημα της ουρας (ειχα γατα για πολλα χρονια).
ανηκουν σε δυο διαφορετικους κοσμους (αιλουροειδη και λυκοι)
ο τροπος που κινειται η γατα ειναι κοκκινο πανι για ενα λυκο.
πανω σε τετοια ηθολογικα στοιχεια ειχα ασχοληθει πολυ και με το σκυλο μου και τις γατες.
ειχα διαβασει παραλληλα και τα βιβλια του μορρις.(νομιζω ετσι τον λεγαν)
.
@25. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς , ωραια οι αλλοι θα πιουν το καφε τους και σε μενα θα βαλεις ενα ζεστο κιουνεφε
.
@26. teokaf , τεο σιγουρα δεν ειναι για ολους ο τεο (δεν ειμαστε ολοι ψυχασθενεις)
.
οσο για τα βραβεια βαριεμαι να σου απαριθμησω βραβεια, οσκαρ και χρυσους φοινικες σκοπιμοτητων και ταινιων που κανενας δεν τις θυμαται πλεον.
,
ενα απο τους μεγαλυτερους σκηνοθετες του σινεμα (ισως ο μεγαλυτερος) ο μεγαλοφυης χιτσκοκ ξερεις ποσα βραβεια εχει παρει;
(και μη σου αρχισω για τα πολλαπλα επιπεδα των ταινιων του χιτσκοκ-περαν της ευφυους αφηγησης του εργου του- για το ειναι και το φαινεσθαι για για….. που μπροστα του ο θαλασσοδαρμενος τεο ειναι πορδη στον ανεμο, ουτε μια ιστορια της προκοπης στο απλο πρωτο επιπεδο δεν μπορει να πει. εκει ειναι και η λαμογια του. αυτη την προφανη αδυναμια του, την εκανε πλεονεκτημα για τους πυροβολημενους)

Μου αρέσει!

31. μούργος - 13 Φεβρουαρίου, 2009

@27. renata , ρενατα και συ της γνωστης οικογενειας των φαγκοφονιαδων εισαι; (καταραμενα γονιδια)
.
@28. αγκνιρα, χα! σκ@τα τα εκανε ο τεο με τα κερασματα 😆
.
του νιουρισα κιολας αλλα δεν το εγραψα μη με περασετε για τρελλο 😆 (επρεπε να παρω τη γριματσα του)
.
ειπα αγκνιρα ο σκυλος αυτος ειναι φιλοσοφημενος και διακριτικος. ποτε δεν θα με ακολοθουσε απο μονος του στα καλα καθουμενα μακρυα απο το χωρο που ειναι .
δεν ειναι ακριβως του δρομου. ειναι στον περιβαλλοντα χωρο ενος βιομηχανικου συγκροτηματος.
.
@29. faros , μην ασχολεισαι με τα λινκ του μπαρμπα.
κανει το χουβαρντα και κερναει καφεδες προκαταβολικα για τα σαραντα του 😆

Μου αρέσει!

32. teokaf - 13 Φεβρουαρίου, 2009

Περιμένω ν ακούσω βέβαια τους χιλιάδες που πήραν χρυσό φοίνικα και δεν το άξιζαν ( ο γνωστός άσχετος πάντα που μπερδεύει τις βούρτσες τους χρυσούς φοίνικες).
Ναι κοίταξε Μούργο όταν μετά από 15 μέρες ψάξιμο στο google καταλάβεις πως υπάρχει τεράστια διαφορά μεταξύ οσκαρ και Καννών τότε τα ξαναλέμε. Μέχρι τότε βρες μου έστω 5 άσχετες βραβεύσεις στις Κάννες και θα κερνάω εγώ καφέ ακόμα και αυτούς που δεν ξέρουν καν να κάνουν κλικ με το ποντίκι τους σε λιγκ.
Και φυσικά θα μπορείς να εξηγήσεις και για αυτά που έχει κερδίσει στο Βερολίνο και στην Βενετία, αλλά και στο Τόκιο κλπ.

Βρε πανάσχετε που ότι καταλαβαίνει μόνο ο εγκέφαλός σου νομίζεις πως είναι καλό, πίστεψέ με δεν είναι ντροπή να καταλάβεις κάποτε πως δεν του δίνουν τα βραβεία για να την πούνε σε σένα. Απλά το μυαλό σου δεν μπορεί να καταλάβει μερικά πράγματα. Ο Στραβίνσκι είχε περιγράψει την περίπτωσή σου πολύ καλά στην μουσική ποιητική ( ναι τρομάρα σου σε ήξερε από τότε) : Η έλλειψη ένστικτου στην τέχνη κάνει μερικούς να πιστεύουν πως δεν υπάρχει, όσο περισσότερο δεν το έχουν.

10 μέρες αργία να το σκεφτείς.
Μάταιος κόπος, κανε κλικ σε άλλο πιο απλό λίνγκ όπως σωστά σε προτρέπουν και ξέχασε πως το διάβασες καν.

Αλλά όπως πολύ σωστά είχε πει κάποτε ο ίδιος ο Τεο όταν ο αστείος Σαββόπουλος τα είχε βάλει με κάτι άλλους αστείους Έλληνες σκηνοθέτες .
Σαββόπουλος ποιός είναι ο κύριος; Τον ξέρει κανείς άλλος εκτός Ελλάδος;

Μου αρέσει!

33. teokaf - 13 Φεβρουαρίου, 2009

Και επειδή είσαι παντελώς άσχετος, ο Χίτσκοκ φυσικά και δεν είναι ο μεγαλύτερος μακράν απλά είναι πάντα απλός και μεγαλοφυής ( τον καταλαβαίνει το απλό μυαλουδάκι σου άρα είναι καλός) .
Μπορώ να σου γράψω 20 ντε φακτο καλύτερους.
Απλά το ντε φάκτο έχει να κάνει μ ανθρώπους που ασχολούνται με το άθλημα, δεν θα το βρεις σε λιγκ που έχουν να κάνουν με τουριστικές ατραξιόν. Γράφε να μαθαίνεις και αύριο με τον κηδεμόνα σου.
Γκριθιθ, Τσαπλιν, Αιζενστάιν, Πουτόβκιν, Μπέρκμαν, Λάνγκ, Φορντ, Χιούστον, Ουέλς, Κουροσάβα, Κιούμπρικ, Λεόνε, Ρενέ, Μπονουέλ, αλλά και οι σύγχρονοι Κόπολα, Σκοτ, Σπίλμπεργκ, Γουέιρ, Σκορτσέζε, Ιστγουντ, .
Είναι εδώ που τα λέμε όμως μέσα στους 20 τώρα που τα έβαλα κάτω. 🙂 μην λέμε και μ@λ@κίες.

Μου αρέσει!

34. Кроткая - 13 Φεβρουαρίου, 2009

πωωωωω…. της π****νας γίνεται εδώ μέσα!
διστάζω βασικά αν θα μιλήσω ή όχι!

Ε, λοιπόν, ΘΑ ΜΙΛΗΣΩ!

1. Ιδιαιτέρα, πούλα τες παιδί μου, τις ελιές, πούλα τες να βγάλεις λεφτά!

2. Φάρε, εμείς που έχουμε γνώσεις, δεν βάζουμε λινκς!

3. Μούργε, η Λάκτα είναι μακράν ο Χίτσκοκ της σοκολάτας -ναι, συμφωνώ μαζί σου για τον Χίτσκοκ!
Και το λινκ της Ιδιαιτέρας στην Χαφιεδοτυπία μια χαρά είναι.
Και για τους σκύλους και τις γάτες έχεις δίκιο.

Άμα τα παρελκόμενα που μας κερνάς είχαν την ίδια ποιότητα με τις απόψεις σου για το σινεμά και και τις γνώσεις σου για τους σκύλους, η Λάσπη θα είχε πάρει 8 αστέρια Μισελέν!
Αλλά μπαααααα….

4. Για τα κιν/κα συμφωνώ με το Μούργο (φτου, να πάω να κοιταχτώ!).
Τέο, από τους σκηνοθέτες που αναφέρεις μόνο ο Τσάπλιν (που τίποτα δεν έχει πάρει από βραβεία) και ο Κόππολα αξίζουν.
Όσο για τις Κάννες, ο Φοίνικας του Αγγελόπουλου ήταν καρα-στημένος και χρωστούμενος (έχει κάνει πολύ καλύτερες ταινίες και ο ίδιος από τη μαλακία που βραβεύτηκε τελικά), ενώ πρόχειρα πρόχειρα, μπορώ να σου πω ότι μια παπαριά που έχει βραβευτεί στις Κάννες είναι η ταινία των Νταρντέν.
Έλεος πια με την ομφαλοσκόπηση και τη δηθενιά του ευρωπαϊκού κιν/φου από τη Νουβέλ Βαγκ και μετά (α προπό, μεγαλύτερες ανοησίες από τη Νουβέλ Βάγκ δεν ξέρω αν έχουν βγει στο σινεμά. Σιχαίνομαι τα Ρόμποκοπ και τα συναφή, αλλά τουλάχιστον είναι πιο ειλικρινή).
Κατά τα άλλα, δεν κατάλαβα από πότε η αξία κάποιου κρίνεται από το αν τον ξέρουν στο εξωτερικό: ο Δαμιανός πχ δεν είναι έτσι διάσημος σαν τον βλάκα τον Τεο, αλλά είναι σκάλες ανώτερος, έχει δίκιο ο Μούργος.

Εγώ πάντως, το ξαναλέω κι εδώ, άμα έχω αϋπνίες προτιμώ τη βαλεριάνα, αλλά κι οι ταινίες του Τεό, του Μπέργκμαν και του Κουροσαβα το ίδιο αποτέλεσμα έχουν.
Το αντίθετο αποτέλεσμα έχουν εκείνες του Τρίερ, γιατί αυτές με εκνευρίζουν.

(Οι Σκανδιναβοί γενικά χαίρουν της εκτίμησής μου για πολλά πράγματα, αλλά όταν ασχολούνται με το σινεμά, ειλικρινά, καλύτερα να έμεναν στα δάση τους να κόβανε ξύλα).

🙂
και τώρα, γαία πυρί μιχθείτω! 🙂

Μου αρέσει!

35. teokaf - 13 Φεβρουαρίου, 2009

Και τον Τρίερ τέκνο μου και τον Τρίερ; Δεν πάμε καλά. Για τους Σουηδούς να το κοιτάξεις.
Ντράγερ, Μπερκμαν η κορυφή του παγκόμιου κινηματογράφου. Φαντάζομαι δεν έχεις δει ποτέ καλή μου Κροτ την 7η Σφραγίδα, ούτε τις άγριες φράουλες. Όταν τις δεις θα ζητάς γονατιστή συγνώμη.
για τον Δαμιανό θα ήθελα να πω πως οι Ιταλοί έχουν κάνει γύρω στις 15 ταινίες χαλαρά που είναι απλά καλύτερες ( και φυσικά ο καλός Δαμιανός έχει επηρεαστεί κάργα απ αυτούς) της μίας και μοναδικής σοβαρής ταινίας που έχει κάνει. Ο Σακελάριος είναι κάτι έτη φωτός καλύτερός του.
Ο Τέο δεν παίρνει τα βραβεία τζάμπα. Έχει μια απίστευτα σοβαρή και σταθερή εκπροσώπηση στα κινηματογραφικά δρόμενα και μια γραφή που είναι μοναδική. Θα συμφωνήσω μαζί σου μόνο στο εξής: Το βραβείο έπρεπε να του το είχαν δώσει για το Βλέμμα του Οδησέα και όχι γι αυτό που το πήρε τελικά (απλά του το χρωστούσαν). Αλλά να είναι τόσο σπουδαίος σε όποιο φεστιβάλ και αν έχει πάει , δεν λέει κάτι; Ασχετο αν σ αρέσει ή όχι . Από Αργεντινή μέχρι Ιαπωνία.
Επίσης να δεις Αιζενστάιν δεν υπάρχει πιο κινηματογράφος από αυτόν ( Ιβαν , Οκτόβρης, Θ Ποτέμκιν αν κοιμηθείς κ εκεί τι να πω αλλά δες και μετά με φτύνεις )

Μου αρέσει!

36. faros - 13 Φεβρουαρίου, 2009

Απορίες :
α. 34 κροτ : της π****νας: τί θα πει αυτό ;;; 😕 😕
δεν θέλω να πιέσω τον εαυτό μου να αντιληφθεί κάτι που δεν θέλει … 😛

β. 34.2. έτσι ακριβώς κάνω κι εγώ … 😀

Γενικό σχόλιο : Τι σχέση με τον σκύλο του μούργου έχουν ΟΛΑ αυτά που αραδιάζετε ;;; Ολοι σας ;;;

Ούτε σε επίδειξη του … Γαλάτη να είσασταν … 😆 😆 😆

Μούργε κάνε κάτι ……… S O S !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Γεια σας !

Μου αρέσει!

37. teokaf - 13 Φεβρουαρίου, 2009

Και κάτι άλλο για τον Ευρωπαϊκό κινηματογράφο, κάποτε ήταν σπουδαίος, όχι πια. Γι αυτό κ οι αναφορές στους Ευρωπαίους είναι παλαιές.
Κροτ δεν μπορεί να σ αρέσει ο Αλεν και να μην σ αρέσει ο Μπέρκμαν, απλά δεν γίνεται. 🙂 αλήθεια λέω.

Μου αρέσει!

38. μούργος - 13 Φεβρουαρίου, 2009

@32.33, teokaf , ρε τεο για τα βραβεια στις καννες σου απαντησε η κροτ αλλα δεν ειναι εκει το θεμα.
ποσο μαλακας και κομπλεξικος πρεπει να ειναι καποιος ωστε να δωσει αυτη την απαντηση στον σαββοπουλο;
και ποσο μπορει ενας μαλακας και κομπλεξικος να κανει ανθρωπινες ταινιες; (δηλ. ταινιες που να ενδιαφερουν και αλλους ανθρωπους)
και μη συγκρινεις ανομοια πραγματα.
π.χ. και ο παουντ και ο νιτσε ειχαν περιεργες αποψεις αλλα δεν ηταν εξω απο τη φιλοσοφια τους που εβγαινε ΚΑΙ στο εργο τους.
το ιδιο και ο νταλι
αλλο αυτοι αλλο ο τεο
.
μια ταινια γυριζει τοσα χρονια ο τεο.
μια ταινια -ενα θεμα.
τα καταφερε μονο στο θιασο και αυτο του φτανει να ειναι μεγαλος σκηνοθετης.-
.
αν δεις τις δεκαδες βραβευσεις του , οι μισες ειναι απο κριτικους κινηματογραφου.
.
ενω ο χιτσκοκ δεν πηρε ουτε ενα βραβειο.
και εισαι αστειος αν δεν μπορεις να δεις αλλα επιπεδα περα απο την αφηγηση και το σασπενς στα εργα του.
δεν μπορω να φανταστω σοβαρες πανεπιστημιακες σχολες ψυχολογιας και να μην ασχολουνται με το εργο του και με τους χαρακτηρες του.
.
και δεν ειναι τυχαιο που αυτος και ο τσαπλιν που αναφερει η κροτ, πραγματικα μεγαθηρια του σινεμα (μπροστα χιλιομετρα απο την εποχη τους) δεν πηραν κανενα βραβειο.
και οι δυο τους ειχαν τεραστια εμπορικη επιτυχια , κατι που οι θεωρητικοι του σινεμα που ελεγχουν πολλα βραβεια δεν μπορουσαν να το χωνεψουν με τιποτα.
αυτο, ανεπαρκεια δικια τους ειναι και τιποτα αλλο.
.
οσο για τον δαμιανο και την ευδοκια του εισαι βλακας να θεωρεις οτι ο νεορεαλιστικος ιταλικος σινεμα θα μπορουσε να «καλυψει» αυτη την ταινια.
η ευδοκια ειναι μια ταινια για τους ελληνες με τροπο οπως δεν ειχε ειπωθει ποτε.
απλα ηταν ελληνες απο τετοιο περιθωριο που δεν μπορουσε ευκολα να χωνεψει ο γαλλοσπουδαγμενος κριτικος του σινεμα.
(γι’ αυτο και εκανε τοσα χρονια για να την ανακαλυψει)
μια πουταν@ και ενας φανταρος χωρις ομως φτιασιδιωματα.
ανθρωποι απο μια παραλληλη ελλαδα που ποτες τους δεν γνωρισαν και δεν ηταν και ικανοι να γνωρισουν.
.
@34. Кроткая , ααααααα, κροτ, πως μιλας ετσι για την λασπη;
ελεος!
λιγο σεβασμο στον ναο της τεχνης (για τη λασπη λεω)
.
εχεις δικιο για το λινκ της ιδιαιτερας (μεα κουλπα)
.
εχεις αδικο για τη λακτα . το σεβομαι οτι σου αρεσει αλλα ειναι πολυ γλυκεια για σοκολατα. (παρα πολυ)
.
σοφο εκ μερους σου που συμφωνεις μαζι μου για το σινεμα
.
σωστη η παρατηρηση σου για το μυθο της νουβελ βαγκ (θεωρητικοι του σινεμα τον εκαναν και αυτον)
ηταν τοτε που ο σινεμα θεωρητικοποιηθηκε και εγινε αυτοσκοπος.
.
@35. teokaf, απαντησα παραπανω μπαρμπα
.
@36. faros, φαρε, εγω θα σου προτεινα να τον πιεσεις λιγο τον εαυτο σου 😆
.
ρε φαρε ολα αυτα εχουν μεγαλη σχεση με το μουργο της φωτο.
λατρης του καλου σινεμα, στο περισσοτερο χρονο της βολτας τετοια θεματα συζητουσαμε.
(και φυσικα δεν εχει σε μεγαλη εκτιμηση τον τεο)
μαλιστα χαρακτηριστικα μου ειπε:
τετοια ωραια τοπια με ωραια μουσικη και το νασιοναλ τζεογκραφικ εχει

Μου αρέσει!

39. μούργος - 13 Φεβρουαρίου, 2009

@37. teokaf, μπαρμπα ο μπεργκμαν λιγο πριν πεθανει σε μια μοναδικη συνεντευξη του ηταν πολυ αποκαλυπτικος για τις ταινιες του .
αν δεν την εχεις διαβασει ψαξτη.

Μου αρέσει!

40. Aura Voluptas - 13 Φεβρουαρίου, 2009

Κοίτα τι μπορεί να συμβεί μέσα σ’ένα 24ωρο που εγώ δούλευα σαν το σκυλί και το οποίο μεσολάβησε από το πρώτο μου σχόλιο …
Καφέδες, σινεμά, ελιές, σκύλοι, γάτες … Θέλω ένα Χρυσό Φοίνικα επειδή κατάφερα να διαβάσω όλα τα σχόλια . 😛

———-

Μούργε, αγαπώ ΟΛΑ τα ΖΩΑ γι’αυτό και σχολιάζω στη Λάσπη που ανήκει σ’ένα από αυτά ! 😈
Οι γάτες είναι και θα είναι το Νο.1 μου, που να σκάσεις και να πλαντάξεις, αν και δεν είχα ποτέ γάτα αλλά έναν υπέροχο, κούκλο σκύλο για 8 ολόκληρα χρόνια που τον αγαπούσα πολύ και μου λείπει . Αλλά η γάτα έχει άλλες χάρες, που τις προτιμώ και δεν είναι της ώρας .

——–

Αισχρά είναι τα άτομα ( άτομα ? ), που μπαίνουν και διαβάζουν άλλα μπλογκς και τα σχόλια τους τα γράφουν στο δικό τους, μην τυχόν και αφήσουν ένα » γεια » και τους πέσει η μύτη ( μύτη ? μάλλον μουσούδα …) η οποία έχει ανέβει σε δυσθεώρητα ύψη . 👿

——–

Ρενάτα, Κροτ, αγκνιρα, Ιδιαιτέρα, αγγίζουν την τελειότητα ! 😉

——–

Τεό, έχω παραγγείλει σε προηγούμενο ποστ διπλό espresso lungo, χωρίς ζάχαρη κι ακόμη η Μουργοσύνη του αφαιρεί τα κόκκαλα . Σ’ευχαριστώ για τον καφέ, αν ήθελα κάτι πιο σπέσιαλ θα τον δοκίμαζα σίγουρα ( το σοκολατάκι μέντα είναι τέλειο ! ), πάνω απ’όλα όμως μ’άρεσε το φλυτζάνι, πολύ του γούστου μου . 😎

———–

Απαξιώ να συμμετάσχω στην ωραία κουβέντα σας περί σινεμά για 2 λόγους .
1. Είμαι υπό διάλυση . 😦
2. Ο Τεο σας παρασύρει .
Δεν έχετε καταλάβει ακόμη ότι τρώγεται να ανοίξει σινεμπλογκ αλλά για άγνωστους λόγους διστάζει ? Έτσι, όπου σταθεί κι όπου βρεθεί ανοίγει κουβέντα περί σινεμά ( 3 συμπτώματα σε μια εβδομάδα περίπου ) . Εμένα δε με χαλάει καθόλου, το αντίθετο, μ’αρέσει !! Αλλά άνοιξε το βρε αγόρι μου να χαρείς κι εσύ κι εμείς !

Να προσθέσω κι εγώ στη λίστα σκηνοθετών μια προτίμησή μου, πέρα από τις άλλες ? David Lean .

————

Good morning Faros dearest ! 🙂 😉

Μου αρέσει!

41. Aura Voluptas - 13 Φεβρουαρίου, 2009

Γκρεμίστηκαν όλοι οι φούρνοι στο Θησείο ! 😯

Το τρίτο μέρος στο σχόλιο μου το παίρνω πίσω . Είμαι δίκαιη εγώ … 😈

Μου αρέσει!

42. teokaf - 13 Φεβρουαρίου, 2009

Ρε Μούργο έλεος.
Απλά για να τα καταλάβεις:
Το τι αρέσει σε σένα και σε μένα δεν είναι το ζητούμενο γιατί το δικό σου και το δικό μου μορφωτικό επίπεδο, αλλά και η ενασχόληση με το συγκεκριμένο θέμα όπως και η διαίσθηση ένστικτο ( που αγνοείς καν την ύπαρξή τους) είναι θέματα που διαφέρουν. Δεν έχει σημασία ποιου είναι πλέον υψηλά και ποιου χαμηλά. Για σένα νομίζεις πως επειδή η Ευδοκία σου μίλησε μπράβο και συγχαρητήρια. Ακόμα μπορεί πάνω σ αυτό να γεννήσεις όσες θεωρίες ( ιδεολογήματα τα λέει ο μαρξισμός) για να καλύψεις τις θεωρίες σου. Ακόμα μπορείς να πεις ότι θες για να εξαφανίσεις τους κριτικούς τα φεστιβάλ κλπ.
Απλά ερωτήματα:
Γιατί να τιμήσουν τον Τεο και όχι κάποιον άλλον; Απλό ερώτημα. Η Ελλάδα σε παγκόσμιο επίπεδο είναι πανταχού κλ@σμένη. Δεν έχει τρόπους να πιέσει προς αυτή την κατεύθυνση. ΑΠΟΛΥΤΩΣ. Γιατί εμφανίζεται κάποιος απ το πουθενά και του δίνουν βραβείο. Απλό ερώτημα. Πως γίνεται στην Ιαπωνία να έχει κόψει τόσα εισιτήρια ο Τεό; Μήπως γιατί μιλάει μια άλλη γλώσσα που εσύ αδυνατείς να κατανοήσεις;
Δεν μ αρέσει ο Γκοντάρ, ούτε ο Μπουνουέλ. Έχω όμως το επίπεδο να καταλάβω γιατί αρέσει στους άλλους. Αυτό θέλει κουλτούρα. Δεν μ αρέσει αυτό, αλλά είναι καλό. Είναι τόσο απλή αυτή η θέση.
Η καλύτερη ταινία όλων των εποχών απλά και χωρίς πολλά πολλά είναι ο πολίτης Κέιν έχεις αναρωτηθεί γιατί; Γιατί αρέσει σ όλων τον κόσμο; Όχι βέβαια. Αν ήταν έτσι θα ήταν ο Τιτανικός. Γιατί αν την δεις και έχεις κουλτούρα ( επίπεδο + ενασχόληση + ένστικτο ) μπορείς να καταλάβεις πως μέσα απ αυτήν γεννήθηκαν άλλες 5000 ταινίες.
Ο δίσκος με την μεγαλύτερη προσφορά στην ροκ μουσική ξέρεις ποιος είναι; Όχι το Σαρτζεντ πεπερ κλπ , ούτε κανένας του Ντίλαν ή των Στόουνς είναι το νεβερ μάντ δεν μπολοκς. Γιατί; Γιατί πήγε την μουσική ένα βήμα μπροστά. Το ίδιο και η ιεροτελεστία της Ανοιξης. Είναι η καλύτερη μουσική; Οχι βέβαια. Είναι η πιο σπουδαία; Φυσικά ναι. Καταλαβαίνεις την διαφορά;
Μ αρέσει ο Πολίτης Κέιν απίστευτα, αλλά δεν είναι τίποτε μπροστά στην 7η σφραγίδα ή τον Νονό. Ναι αλλά τι έδωσε ο Π Κέιν στον κινηματογράφο; και τι ο Νονός;

Για τον Μπέρκμαν θυμάμαι πως την είχα διαβάσει την τελευταία του συνέντευξη αλλά δεν καταλαβαίνω τι θες να πεις. Το μόνο που ξέρω και το ξέρω καλά είναι πως ο πρωτογενής τρόπος που σκηνοθετεί είναι αξεπέραστος. Κανείς δεν έχει φτάσει την διεισδυτική του ματιά στον άνθρωπο και στις σχέσεις όσο αυτός.

Για τον Τεό τα έχουμε πει και στο παρελθόν αλλά επανέρχεσαι σαν Τατιάννα. Αν δεν μπορείς να δεις την μαγεία στον Μελισσοκόμο, στο Ταξίδι στα Κύθηρα στον Μεγαλέξαντρο και στο Μετέωρο βήμα δεν είναι πρόβλημα. Υπάρχουν άλλοι που μπορούν. Γιατί δεν μπορείς να το δεχτείς αυτό; Είπε κάτι που ήταν πολύ καλό σε μια συνέντευξη του : Τις ταινίες, τα έργα τέχνης, δεν τα δικαιώνουν ούτε το κοινό ούτε οι κριτικοί αλλά ο χρόνος. Και είναι έτσι απλά σωστό. Ακόμα κ στην τελευταία ταινία που είδα ( το ταξίδι στην αιωνιότητα ) είχε δύο σκηνές που κανένας , σε παγκόσμιο επίπεδο, δεν μπορεί να τις φτιάξει. Ποίηση. Απλά τα έργα του μετά το μετέωρο βήμα άρχισαν να γίνονται όλο και πιο άνισα αλλά και χωρίς ειλικρίνεια ( τις έκανε για να πάρει βραβεία όχι γιατί το είχε εσωτερική ανάγκη , βλέπε Σκορτσέζε).
Δεν ζητάει κανείς από κανένα να τον πείσει για κάτι που δεν του αρέσει. Μα πρέπει να μπορεί να καταλαβαίνει , αν μπορεί, τι είναι καλό και τι όχι.
Τον Πικάσο τον καταλαβαίνεις; Είναι καλός; Μπορείς χωρίς να καταλάβεις ένα πράγμα να ξέρεις πως είναι καλό; Εγώ λέω φυσικά ναι. Αρκεί να έχεις κουλτούρα, και να μην έχεις παρωπίδες ( ψυχολογικές, εγωισμούς κλπ).

Μου αρέσει!

43. teokaf - 14 Φεβρουαρίου, 2009

Καλή μου Άουρα και μόνο που έχεις τόσο τρέλα με την Κειτ με αναγκάζει σ ότι λες να λέω ναι ( η συγκεκριμένη είναι τόσο περίεργα συνδεδεμένη με μια ονειρική στιγμή της ζωής μου που είναι αδύνατον ποτέ να την ξεπεράσω).
Το παραπάνω θα το κάνω κοπι πειστ για το δικό σου ποστ.

Κάτι που λες για το Μπλόγκ και έχεις δίκιο. Αν δεν ήξερα τον Μούργο προσωπικά δεν θα μίλαγα ποτέ για τίποτε σε κανένα μπλόγκ παρά μόνο για να βρίσω ή να κάνω πλάκα. Είμαι εντελώς αντίθετος μ αυτό τον τρόπο επικοινωνίας ( εν αντιθέσει είμαι εντελώς σύμφωνος με την αλληλογραφία ηλεκτρονική ή όχι). Δεν μ αρέσει να εκτίθεμαι σε αγνώστους.
Το ότι με παρασύρουν οι βλακείες του Μούργου αλλά καμιά φορά και τα γραφόμενα ή τα ακούσματα τα δικά σου και τα απίστευτα ενημερωτικά- επιμορφωτικά πράγματα που γράφει η Κροτ είναι προς τιμήν και των τριών σας. ( είναι τόσο ηλίθιος που δεν θα καταλάβει πως λέω κάτι καλό γι αυτόν).
Και για τον γελοίο Σάιλοκ το μόνο για το οποίο του βγάζω το καπέλο είναι γιατί μπορεί και κρατάει το επίπεδο της λάσπης όσο πιο χαμηλά γίνεται. Γιατί όταν δημοσιοποιείς κάτι το κάνεις αυτόματα γελοίο. Άρα η θα λες γελοιότητες εν γνώση σου βλέπε Μούργος. Ή θα λες κάτι χρήσιμο βλέπε Άουρα Κροτ. Όλα τα άλλα είναι για τα μπάζα.

Παρακαλώ τα τσεκ να έρθουν στην διεύθυνση που θα σας στείλω στα email σας.

Μου αρέσει!

44. αγκνιρα - 14 Φεβρουαρίου, 2009

ώχ, φεύγω πάλι 😦

Μου αρέσει!

45. teokaf - 14 Φεβρουαρίου, 2009

Και κάτι τελευταίο για την αφελή ερώτηση που κάνεις εδώ και αιώνες : και ποσο μπορει ενας μαλακας και κομπλεξικος να κανει ανθρωπινες ταινιες; (δηλ. ταινιες που να ενδιαφερουν και αλλους ανθρωπους).
Θα στο πω άλλη μια φορά αλλά φαίνεται πως αδυνατείς να το καταλάβεις είναι θέμα IQ.
Ο καλλιτέχνης απέναντί του έχει μόνο τον εαυτό του και την κοινωνία που κρύβεται μέσα σ αυτόν τον ίδιο. Δεν τον ενδιαφέρει τίποτε άλλο. Στ @ρχίδι@ του αν τον καταλάβει έστω και ένα άτομο. Αυτός κάνει ότι κάνει γιατί είναι εσωτερική του ανάγκη. ΑΠΛΑ.
Μου θυμίζεις άλλες εποχές και άλλες λογικές ( δυστυχώς στους ημιμαθείς πάντα κάνουν θραύση). Κάποτε ο Στ@λιν είχε κατηγορήσει τον Σοστακόβιτς για ελιτισμό όταν είχε κάνει μια όπερα ( νομίζω την λέδη Μάκβεθ αλλά δεν θυμάμαι και καλά) και τον έθεσε στην δυσμένεια των σοβιέτ. Καταλαβαίνεις το σουρεάλ του πράγματος: ο Βλάχος που δεν ήξερε να ξεχωρίσει το ντο απ το σολ να κρίνει πως δεν είναι καλό για τις μάζες το έργο ενός απ τους πλέον μεγάλους μουσουργούς του 20ου αιώνα.

Ο Μπουζιάνης, ο μόνος σοβαρός Έλληνας εικαστικός του 20ου αιώνα ( τον Χαλεπά τον έχω για τον 19ο) που μπορεί να συγκριθεί επί ίσης όροις με ξένους και εδώ κολλάει αυτό του είπε ο Τεό , άσχετε, για τον γελοίο τον Σαββόπουλο κάποτε είχε πει αυτό που είναι και ο απόλυτος αφορισμός στην τέχνη και που θα έπρεπε να υπάρχει γραμμένο σε κάθε σχολή καλών τεχνών με χρυσά γράμματα:
Όταν εργάζομαι δεν σκέφτομαι καθόλου το κοινό. Γνήσιο έργο για μένα είναι αυτό που βγήκε για να ικανοποιήσει τον καλλιτέχνη. Πρώτα αυτόν κι ύστερα το κοινό. Ένα γνήσιο έργο όμως είναι αδύνατο να μη συγκινήσει, να μην μορφώσει κι έτσι προσφέρει ένα μεγάλο δώρο στην ολότητα.

Μου αρέσει!

46. faros - 14 Φεβρουαρίου, 2009

Καλημέρα σας και καλό σαββατοκύριακο !

Μου αρέσει!

47. faros - 14 Φεβρουαρίου, 2009

Μούργε το παρακάτω σχόλιο το θεωρώ «εκτός θέματος» κι αν θέλεις το διαγράφεις …
ΝΤΜΙΤΡΙ ΣΟΣΤΑΚΟΒΙΤΣ
Μεταξύ άλλων τιμήθηκε από το Συνδικάτο Σοβιετικών Συνθετών και από την κυβέρνηση με :
Βραβείο Στάλιν 1940 για το κουντέτο του,
Βραβείο Στάλιν 1942 για την 7η Συμφωνία,
Βραβείο Στάλιν 1949 για το Ορατόριο «Το τραγούδι των Δασών» και τη μουσική της ταινίας «Η πτώση του Βερολίνου»,
Με παράσημο της Κόκκινης Σημαίας (δλδ ως ήρωας) της Εργασίας, το 1939,
Βραβείο Λένιν το 1956

Η «Λαίδη Μάκβεθ του Μτσενσκ» , έργο επαναστατικό, δραματικό, χιουμοριστικό και άκρως λυρικό, πρωτοπαρουσιάστηκε στις 22 του Γενάρη του 1 9 3 4 στο Λένινγκραντ με πολύ μεγάλη επιτυχία !

Αυτά τα λίγα και συγνώμη …

Μου αρέσει!

48. teokaf - 14 Φεβρουαρίου, 2009

Δεκτή η αυτοκριτική όντως είσαι εκτός θέματος, αλλά δεν χρειάζεται να διαγραφεί μην είσαι τόσο αυστηρός με τον εαυτό σου Φάρε.
Όλα χωράνε.
Ο Κάλαχαν έχει πει κάτι πολύ καλό για τις γνώμες των ανθρώπων.
Σωστά όσα αντιγράφεις αλλά γιατί όμως; Δεν πιστεύω να αμφισβητείς όσα γράφω; Και επειδή ξέρω πως δεν αμφισβητείς αλλά μπορεί κάποιος να σου πει κάτι στις καθημερινές σου συζητήσεις που κάνεις για τον Σοστακόβιτς και μπορεί να μην ξέρεις να απαντήσεις για κάνε κλικ
http://en.wikipedia.org/wiki/Dmitri_Shostakovich
για να μάθεις πως 2 φορές ( έχεις δίκιο ανάφερα μόνο την μία , είσαι γάτα τελικά ) βρέθηκε σε δυσμένεια.
Φαντάζομαι είσαι τόσο ευαίσθητος όταν αναφέρεται το όνομα του Σοστακόβιτς και όχι κάποιου άλλου, και φαντάζομαι πόσες φορές έχεις διαφωνήσει στις μεγάλες συζητήσεις για το αμφιλεγόμενο απ τον Στ@λινισμό έργο του Jazz Suites Nos 1 and 2 , φυσικά παίρνοντας το μέρος του δημιουργού.
Νομίζω θα πρέπει να συνεχίσεις το διάβασμα είσαι σε καλό δρόμο.
Γηράσκω αεί διδασκόμενος πρέπει να γίνει το μοτό σου.
Και φαντάζομαι η δισκοθήκη σου θα είναι γεμάτη από τα έργα του Σοστακόβιτς τον οποίο τον ακούς κάθε βδομάδα για να ρηλαξάρεις .

Μου αρέσει!

49. Kwlogria - 14 Φεβρουαρίου, 2009

ΕΝΤΑΞΕΙ! ΘΕΟΣ! Κι αυτός κι εσύ!!! Αχ τέλεια! 🙂

Μου αρέσει!

50. Кроткая - 14 Φεβρουαρίου, 2009

Λοιπόν, για τα περί σινεμά θα πω μία λέξη και αρκεί.
Το θέμα είναι πώς αντιλαμβάνεται κανείς τον κιν/φο. Αν κάνεις ταινίες που αφορούν εσένα και τους φίλους σου, ή αν σε ενδιαφέρει να μετουσιώσεις αυτό που θες να πεις και να δεις τα διαδραστικά αποτελέσματα που θα έχει σε ένα ευρύτερο κύκλο ανθρώπων.
Αυτό είναι και το θεματάκι που έχω με την μοντέρνα τέχνη. Με εκνευρίζει η ομφαλοσκόπηση και ο εγωκεντρισμός στην τέχνη. Αυτά είναι στοιχείο που αφορούν τον δημιουργό και τον ψυχαναλυτή του, αλλά όχι το ευρύ κοινό.

___________________________
Φάρε, άσε την την π****ανα, πιάσαμε πολύ ανώτερα επίπεδα τελικά.
Επίσης, Φάρε, ο Σοστακόβιτς για μένα είναι ο πιο κορυφαίος συνθέτης του 20ου αι. Ο άνθρωπος είναι ιδιοφυής!

————————
Άουρα, σχολίασε ο Μούργος στο βλογ σου?!?! Έρχομαι να δω!

Αφού δω, επιστρέφω στον Κόρτο Μαλτέζε μου, που έχω κολλήσει άσχημα από χτες! 🙂

Μου αρέσει!

51. faros - 14 Φεβρουαρίου, 2009

Όχι μόνο για σένα κροτ, για πολύ πολύ κόσμο και ιδιαίτερα για όσους αισθάνονται (όχι είναι … καταλαβαίνεις … ) ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ!

Το ιδιοφυής μάλλον τον αδικεί … 😀

Τί θα πει : π****ανα ;;;;;;; Δεν κατάλαβα …
Αν πιάσατε … «ανώτερα επίπεδα» τι εννοείς, οι υπόλοιποι να κάνουμε … δίπλα ;;;

Μου αρέσει!

52. faros - 15 Φεβρουαρίου, 2009

Την καλημέρα μου

Μου αρέσει!

53. Кроткая - 15 Φεβρουαρίου, 2009

Βρε Φάρε, άμα συζητάμε για Σοστακόβιτς, με π****άνες, θα ασχολούμαστε?!

Μου αρέσει!

54. faros - 15 Φεβρουαρίου, 2009

Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω … εγώ πότε ασχολήθηκα με π****άνες … ;;;;;;;;;;;;;;

Καλησπέρα σας !

Μου αρέσει!

55. μούργος - 15 Φεβρουαρίου, 2009

😯 😯 😯
μια φορα να λειψω απο τη λασπη και μη μου κανετε κ@λο το μαγαζι και τι στον κοσμο!
ελεος!
(δεκαδες ειναι τα μειλ που παιρνει η λασπη απο φιλησυχους και αγανακτισμενους επισκεπτες της λασπης που ηρθαν να αναψουν ενα κερι σε αυτο το αγιο μπλογκ και φυγαν τρεχωντας)
σχολια-δηλητηριο αυριο (ειμαι πτωμα)
υ.γ. το μονο σχολιο που λαμπει ειναι της κωλογριουλας.
λιτο σαφες και δοξαστικο (οπως πρεπει) 😀

Μου αρέσει!

56. faros - 16 Φεβρουαρίου, 2009

Εντάξει … μούργε … μας … μάλωσες και σήμερα …

Την Καλημέρα μου !

Μου αρέσει!

57. Кроткая - 16 Φεβρουαρίου, 2009

Φάρε, δεν ασχολήθηκες, αλλά όλο απορίες είσαι!

Μούργε, 😈

Μου αρέσει!

58. teokaf - 16 Φεβρουαρίου, 2009

Australia: Μην περάσετε ούτε απ έξω απ τον κινηματογράφο που το παίζει.
Μια ευγενική προσφορά της Λάσπης προς τους θαμώνες της ( εννοείτε πως το μισό του αντιτίμου του εισιτηρίου θα πρέπει να το στείλετε με έμβασμα στα γραφεία της Λάσπης γιατί ο γύφτος ιδιοκτήτης της δεν έχει βάλει πετρέλαιο για οικονομία και έχουμε παγώσει)

Μου αρέσει!

59. μούργος - 16 Φεβρουαρίου, 2009

@40. Aura Voluptas , αουρα το χρυσο φοινικα τον παιρνεις μονο και μονο για το κουραγιο σου να διαβασεις τις ανοησιες του τεο.
.
χάρες και γατα δεν συμβαδιζουν.
προσεξε τι λες στο μπλογκ ενος μουργου 😛
.
και βεβαια σταματησα να φηνω σχολια στο μπλογκ σου.
ακομη απληρωτο με εχεις για τα σχολια που σου ειχα αφησει πριν 2-3 ποστ.
αααα, δεν εισαι ενταξει στις συμφωνιες σου
.
ρε μπαρμπα υπαρχει εστω ενας καφες που να τον πετυχες; 😆
.
εσενα μπορει να σου αρεσουν οι ασυναρτησιες του τεο (ακομη εχεις πυρετο; ), αλλα ρωτας και τους υπολοιπους; 👿
.
@41. Aura Voluptas, περισσοτερο το αφησα ως προειδοποιηση.
αν δεν εξωφληθουν τα παλαιοτερα σχολια μου δεν εχει καινουργια (και μη παρακαλας 😛 )
.
@42. teokaf
και απο εδω και κατω ξεκινα το παραληρημα του τεο.
αν και δεν ειμαι υποχρεομενος να το σχολιασω (δεν θα φαω και τη δουλεια των ψυχιατρων), θα πω δυο κουβεντες.
πρωτα μια διευκρινηση
μιλας για αγγελό και ποιηση.
πως στα σκατα μπορεις να δεις την ποιηση στο σινεμα ενω η πραγματικη ποιηση ουτε σου αρεσει ουτε την καταλαβαινεις;
.
ο τεο οταν παει να δει ενα εργο, βγαινοντας κανει εναν πολυ επικοδομητικο διαλογο με τον εαυτο του.
-ααααα, πολυ ωραιο εργο
-ναι , αλλα τι λιθαρακι θα βαλει στο σινεμα αυτο το εργο;
-μπα, εχεις δικιο μια πετρουλα θα βαλει
-εμ, γι’ αυτο σου λεω δεν λεει το εργο
-μα ηταν μια μαγεια ομως,ενα εργο τεχνης. τα «εκφραστικα» του μεσα τα χειριστηκε μοναδικα. μια ποιηση ηταν
-ρε δικιο εχεις , μοναδικο εργο
-αλλα, την εκανε να παρει βραβειο και μονο
-εχεις δικιο , αλητης παιδι μου
και παει λεγοντας , βαριεμαι να γραψω αλλα
μπαρμπα ο μεγαλος φιλοσοφος λαο τσε ειχε πει μια πολυ μεγαλη σοφια που δεν πρεπει εστι ασυλλογιστα να προσπερνας
«περι ορεξεως κολοκυθοπιτα»
χαλαρωσε ρε μπαρμπα και δες τα εργα οπως ειναι.
εσυ μπαινεις στο σινεμα σαν απεσταλμενος της ιστοριας του σινεμα για χτυπησεις μετα στην πετρα τις σοφιες σου.
(ξερω γιατι φοβασαι να χαλαρωσεις , ειναι και οι σφιγκτηρες σου στη μεση 😆 )
.
@43. teokaf, οι λασπες μπαρμπα παντα χαμηλα ειναι.
τι στεναχωριεσαι ομως.
οπου ναναι εκτοξευεσαι στα αστερια
.
@44. αγκνιρα, μπαρμπα, τον καφε που εχασα απο την πανικοβλητη αγκνιρα θα τον πληρωσεις εσυ!
(5 μεινανε στη λασπη, θα μου τους διωξεις και αυτους; 👿 )
.
@45. teokaf , παλια τακτικη.
αντα αντ’ αλλων λες μπαρμπα.
δεν ειπα εγω οτι ο καθε καλλιτεχνης δεν ειναι μονος του με το εργο του.
(και δεν χρειαζοταν να ανακατεψεις και τον μπουζιανη σε αυτο το σηριαλ. πολλοι το εχουν πει. σχεδον ολοι (αλλο αν το μεσα ζητουμενο τους ειναι να γινει αποδεκτο και σε αλλους)
ΑΛΛΟ ΕΙΠΑ
αν και κατα ποσο δικαιουται ο εφραιμ π.χ. να μιλαει για τα αδιεξοδα του υλικου πολιτισμου μας , την απολαυση του να μην εχει κανεις δικη του ιδιοκτησια κ.λ.π.
καταλαβες; (μαλλον οχι)
.
@46. faros, φαρε ετοιμασου για επιθεση απο τον τεο.
(στο εργαστηριο του γηροκομειου του βρηκαν πολυ αυξημενα επιπεδα της χολης.
η θεραπεια ειναι γνωστη: το λαποτοπ στο γερο παιδια. και ανοιχτε του τη λασπη να κανει κανα σχολιο αλλιως τον χανουμε)
.
@ 47. faros, εμ τα θελει και σενα ο κ@λος σου φαρε
.
@48. teokaf, μπαρμπα εδω θα συμφωνησω απολυτα μαζι σου.
μονο μια ερωτηση:
ξερεις να εχει υπαρξει ποτε πολεμος κατα συγκεκριμενων καλλιτεχνων στη δημοκρατικη δυση; (για τη σταση του, για τα πιστευω τους)
μαλλον κανενα ε; 😛
(οι βαρβαροι ειναι μια λυση, που ελεγε και ο καβαφης)
.
@49. Kwlogria, κωλογριουλα, πιο κοντα δεν θα μπορουσες να πεσεις! 😀
.
@50. Кроткая , κροτ παντου υπαρχουν λαμογια των συναισθηματων και της τεχνης.
και ευτυχως πλεον η κοινωνια δεν εχει κανενα προβλημα να ξεχεζει οποιονδηποτε παει να την κανει
(κανενας δεν ειναι στο απυροβλητο. εδω δεν ειμαι καν εγω! 😀 )
.
καλα, τωρα ανακαλυψες τον ουγκο πρατ; 😛
(τη μπαλαντα της αρμυρης θαλασσας να διαβασεις)
.
απο εδω και κατω διμιουργηθηκε ενα τεχνητο επεισοδειο μεταξυ κροτ και φαρου για τους προφανεις λογους της κροτ
(να μη πληρωσει παλι τα ποτα της στη λασπη και δηθεν να φυγει εξοργισμενη.
κροτ, παλιο το κολπο 😛
.
@58. teokaf , μπαρμπα, τα καλοριφερ της λασπης δουλεουν στο φουλ.
για τη θερμανση ποτε και κανεις δεν διαμαρτυρηθηκε.
βοηθα ομως και συ λιγο
(κοψε τις κρυαδες σου)

Μου αρέσει!

60. teokaf - 16 Φεβρουαρίου, 2009

Ρε γελοίε άμα κόψω τις κρυάδες να δω πως θα την βγάλεις το καλοκαίρι που δεν ανοίγεις ούτε παράθυρο γιατί φοβάσαι μην σου κλέψουν τις λύρες ( το μυαλό σου κ μια λύρα).

Μου αρέσει!

61. teokaf - 16 Φεβρουαρίου, 2009

Και κάτι σοβαρό γιατί είσαι πάντα γελοίος μην ξεχνιόμαστε.
Η δύση φυσικά και έχει γ@μήσ#ι καλλιτέχνες. Με μια μικρή διαφορά που είναι σημαντική:
Είσαι κομμουνιστής κλπ πάρε τ @ρχίδι@ μου. ( κλασσική περίπτωση ο Τσάπλιν που αυτός ήταν ο λόγος που δεν εμφανίστηκε ποτέ σε βραβεύσεις κλπ και όχι για τους λόγους που έλεγες, οι κριτικοί των είχαν Θεό όπως και το κοινό, αλλά δηλωμένος κομουνιστής εν έτη 30, 40 ). Νομίζω πως κανένας δεν τόλμησε ποτέ να αμφισβητήσει την καλλιτεχνική αξία κάποιου στην δύση ( δεν θυμάμαι δηλαδή, αν θυμάται κανένας απ την Λάσπη ας το πει είμαι περίεργος) απλά τον μαρκάριζαν σαν αριστερό ή περιθωριακό κλπ και τελείωνε η υπόθεση κ αυτός πολλές φορές ( Ντμίτρικ) .
Αντίθετα στην άλλη πλευρά ( σε στιλ φάρμας των ζώων, τα ζώα) δεν σου λέγανε είσαι αντικαθεστωτικός αλλά η τέχνη σου είναι για τα μπάζα. Και ποιος να το λέει. Ο βοσκός απ την Γεωργία που στο δεύτερο μέρος του Ιβαν , επειδή δεν του άρεσε που έδειχνε τον Ιβαν όχι τόσο ιδεατό όσο ήθελε ( τρομάρα του είχε βάλει τον εαυτό του στην θέση του Ιβάν του τρομερού) έκραξε και τον Αιζενστάιν. Και δεν ξέρω αν το διάβασες ( ούτε εγώ το ήξερα τώρα το διάβασα με την κράξιμο στον Φάρο) αλλά ο Σοστακόβιτς την περίοδο της τρομοκρατίας του Παππούλη κοιμόταν κοντά στην εξώπορτα γιατί περίμενε να τον συλλάβουν για να μην ανησυχήσει την οικογένειά του. Τόσο καλά.

Και λίγα λόγια για τον Χίτσκοκ που αναφέρεις τόσο συχνά ( για λάθος λόγους όμως) : Το ότι δεν πήρε ποτέ του βραβεία κλπ δεν σημαίνει πως τον έκραζαν οι κριτικοί. Κάθε άλλο οι κριτικοί τον είχαν πάντα Θεό ( όπως έχουν και τον Τεό ) αλλά και το κοινό το ίδιο ( όχι όπως τον Τεό). Οι λόγοι είναι 2. Ο πρώτος είναι πως τα βραβεία τα δίνουν επιτροπές ( που μέσα σ αυτές είναι πολύ λίγοι οι κριτικοί). Αλλά να ξέρεις βέβαια πως αν ο Χίτσκοκ είχε μείνει στην Ευρώπη θα είχε πάρει πολλούς Χ Φοίνικες ( αλλά μέχρι το 70 περίπου δεν έστελνε η Αμερική έργα στο φεστιβάλ) αλλά αυτό δεν γινόταν. Ο δεύτερος λόγος είναι πως για όσκαρ ήταν υποψήφιος αλλά μερικά απ τα καλύτερα έργα του πέσανε πάνω σε τοίχο ( θυμάμαι την χαρακτηριστική περίπτωση του Νοτόριους ή αυτό της Σκιάς των γιγάντων δεν θυμάμαι που έπεσε πάνω στον Καζάν και στο λιμάνι της αγωνίας )

Και κάτι ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΟ που πρέπει να πω για δύο λόγους: Ο ένας είναι πως από εχθές άλλαξα σπόνσορα ( τέρμα οι καφέδες) και ο άλλος είναι πως πρέπει να τιμήσω το νησί καταγωγής μου.
Έχει δοκιμάσει την νέα σαλάτα που βγάζει η χέλμανς με φάβα Σαντορίνης; ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ.

Μου αρέσει!

62. teokaf - 16 Φεβρουαρίου, 2009

Και θέλω ακόμα να καταγγείλω την ύποπτη στάση της Κωλόγριας που γυρνάει από ποστ σε πόστ και δίνει τα εύσημα στον Μούργο. Κωλόγρια αποκαλύψου είσαι τόσο χιουμορίστας; είσαι ο ίδιος ο Μούργος; Μήπως σε πληρώνει περισσότερα από εμένα που με έχει βάλει να κάνω πάντα αυτόν που τον κράζει για να έχει ενδιαφέρον το μπλόγκ του; Ένσημα σου βάζει ; γιατί εμένα στην αρχή κάτι είχε πει αλλά τώρα το παίζει όπως ο τύπος στην διαφήμιση του Γερμανού ( τον ψήνω για τον επόμενο σπόνσορα) με το κορμί.

Μου αρέσει!

63. faros - 16 Φεβρουαρίου, 2009

Ο Ελεμ Κλίμοφ (1933 – 2003)αποτελεί ένα σημαντικό κεφάλαιο στην ιστορία του Σοβιετικού – και όχι μόνο – κινηματογράφου. Το όνομά του ακούστηκε ηχηρότατα εκτός ΕΣΣΔ μετά το αριστούργημά του «Ελα να δεις». Ωστόσο, ο Κλίμοφ διακρίθηκε και σαν σεναριογράφος, ενώ «κινήθηκε» με καταπληκτικά αποτελέσματα ανάμεσα στη σάτιρα και το δράμα.

» Πριν από μερικά χρόνια, μου τηλεφώνησε ο πατέρας μου και μου είπε ν αφήσω ό,τι κι αν έκανα και να πάω στο πανεπιστήμιο του Λος Αντζελες, Καλιφόρνια (UCLA). Κάποιο τμήμα είχε προγραμματίσει προβολή μιας σοβιετικής ταινίας, ενός σκηνοθέτη ονόματι Klimov (Κλίμοφ) και δεν έπρεπε να τη χάσω.

Βετεράνος σε πάνω από 36 αποστολές στο Βερολίνο, κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, ο πατέρας μου ποτέ δεν υπήρξε ένθερμος θαυμαστής των ταινιών που αναφέρονται στον πόλεμο, αντιλαμβανόμενος είτε τις ανακρίβειες, είτε την τάση της ρομαντικής θέασης των μαχών. Αυτή η ταινία ήταν το «Ελα να δεις», μια εξαιρετική αντιπολεμική ταινία.

Χαίρομαι που έφτασα ως εκεί, εκείνη την ημέρα γιατί ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΧΑΡΑΓΜΕΝΟ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ. ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ, ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ »!

Σον Πεν

Την καλησπέρα μου !

Μου αρέσει!

64. Liakada - 16 Φεβρουαρίου, 2009

Λες να αναγνωρισε τη ράτασα του? 🙂
Πανέξυπνος φαίνεται .. αλλά αγριος μωρε … δεν τον φοβήθηκες εκει στην ερημιά που σε πλησίασε? Εγώ θα το είχα βάλει στα πόδια κι ακόμα θα έτρεχα!
Ελπίζω να μην του ‘εδωσες ληγμένη σκυλοτροφή!

Μου αρέσει!

65. μούργος - 16 Φεβρουαρίου, 2009

@60. teokaf, ε, αστες για το κατακαλοκαιρο μπαρμπα. 👿
.
@61. teokaf & 63. faros
ειχατε δεν ειχατε μου το κανατε κουλτουριαρικο το μπλογκ
(εγω παυω να συμμετεχω πλεον στα σχολια για το ρωσικο σινεμα, τη ρωσικη μουσικη, τη ρωσικη πρωτοπορεια κ.λ.π. )
και εννοειται και σε οτι αναφερεται και στον τεο και την σκονη του)
.
@62. teokaf, ρε σκατογερε τωρα σου φταιει και η κωλογρια;
.
@64. Liakada, φαινεται λιακαδα αλλα δεν ειναι.
η ηρεμη δυναμη ειναι!

Μου αρέσει!

66. teokaf - 16 Φεβρουαρίου, 2009

Ούτε την ήξερα αυτήν την ταινία αλλά θα την δω και θα πω τις εντυπώσεις μου, οι Ρώσοι είναι πάντα αξιοπρεπείς σκηνοθέτες. http://uk.imdb.com/title/tt0091251/

Μου αρέσει!

67. faros - 16 Φεβρουαρίου, 2009

μούργε μου με συγχωρείς …

Μου αρέσει!

68. μούργος - 16 Φεβρουαρίου, 2009

@67. faros, φαρε, μη ζητας συγγνωμη.
αλλα ποσο να αντεξει ενας φυσιολογικος ανθρωπος να μιλαει με τον μπαρμπα για τα χαμενα στη σκονη του χρονου νοηματα ενος μελισσοκομου που πηγε ταξιδι στα κυθηρα;
(οχι μια αιωνιοτητα αλλα ουτε μια μερα)
.
(τα σχολια αλλωστε ειναι ελευθερου θεματος)

Μου αρέσει!

69. glarenia - 23 Φεβρουαρίου, 2009

Ωραίος που είν’ ομούργος σου
ωραίος και ο κύρης,
που τονε περιμάζεψε (*)
κι’ έγινε νοικοκύρης

(*) έτσι τουλάχιστον υποψιάζομαι ή όχι;)

ΚΟΥΚΛΟΣ είναι!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Μου αρέσει!

70. μούργος - 23 Φεβρουαρίου, 2009

@69. glarenia, 😆 😆
θενκς για το ποιηματακι.
φοβερος ειναι.
οχι δεν περιμαζεψα αλλα κραταω επαφη (υπαρχει σε ενα βιομηχανικο χωρο)

Μου αρέσει!


Σχολιάστε