jump to navigation

Ρομουλέα η βολβώδης (μοιάζει…αλλά δεν είναι κρόκος) 3 Φεβρουαρίου, 2009

Posted by μούργος in Insects, φύση, Έντομα, Αρωματικά φυτά, Αυτοφυή φυτά, Περιβάλλον, Φωτογραφία, αγριολούλουδα, nature, Photo, wildflowers.
trackback

r1

Βολβώδες φυτό της μεσογείου με πολύ όμορφο (και αρωματικό) άνθος. Ανήκει στην ίδια οικογένεια με τους κρόκους αλλα δεν είναι κρόκος, (έχει ανθικό ποδίσκο, κάτι που δεν έχουν οι κρόκοι). Θα το βρούμε ανθισμένο, από Φεβρουάριο και μετά, σε χαμηλό υψόμετρο, μέσα σε χέρσες εκτάσεις, πετρώδεις και με αραιή και χαμηλή βλάστηση (δεν της αρέσει η σκιά).
Τα άνθη της είναι ερμαφρόδιτα (έχει αρσενικά και θηλυκά όργανα) και γονιμοποιείται με έντομα.
Οικογένεια: Iridaceae
Γένος: Romulea
Είδος: Romulea bulbocodium, Ρομουλέα η βολβώδης

r2

r3

r4

r5

r6

r7

Σχόλια»

1. renata - 3 Φεβρουαρίου, 2009

Τςςςςςςςς! Την επόμενη βόλτα στην εξοχή δε θα λέω «Κοίτα! Τι όμορφο είν΄αυτό! » αλλά «Κοίτα! Μια Ρομουλέα. Η βολβώδης, όχι όποια κι όποια! » 😆 😆 😆

Οι φωτό σου ως συνήθως, έχουν τα μαύρα τους τα χάλια! 😛 😛 😛

Μου αρέσει!

2. faros - 3 Φεβρουαρίου, 2009

Δυο απορίες …

1. Γράφεται ρομουλέα ή ρωμουλέα ;;;

2. Δεν βγαίνει στην Καλιφόρνια ;;;

Μα ερώτηση …

1. Σε τι χρησιμεύει ;;; π.χ. … τρώγεται ;;;

Τέλος, διαπιστώνω με έκπληξη ότι ρουφάνε οι μέλισσες (νέκταρ ;;;), δεν ξέρω βέβαια αν βγαίνει με αυτό τον τρόπο καλό μέλι !!!
Ξέρεις, το λέω αυτό γιατί είναι πολύ χαμηλό άνθος, έτσι δεν είναι ;;;

υ.γ. πάντως, οι ρομουλέες, εμφανίζονται και με ροζ, κόκκινα ή μπλε φύλλα, όχι μόνο με άσπρα …

Την καλησπέρα μου !

Μου αρέσει!

3. Sophia - 3 Φεβρουαρίου, 2009

Χμ… Αυτά εδώ εδώ είναι όμως κρόκοι, ή λάθος το ανέφερα??? (Για άλλη μια φορά, εκπληκτικές οι φωτογραφίες!)
;-D

Μου αρέσει!

4. Кроткая - 3 Φεβρουαρίου, 2009

και βέβαια δεν είναι κρόκος!
ο κρόκος κανονικά είναι μέσα από το ασπράδι. Εκτός κι αν είναι σε τηγάνι, οπότε είναι στο κέντρο του απλωμένου ασπραδιού!

τσσσστ! δεν σου αξίζουμε Μούργε, είμαστε πολύ έξυπνοι και καλλιεργημένοι!

Μου αρέσει!

5. μούργος - 3 Φεβρουαρίου, 2009

@1. renata , ρενατα, δεν καταλαβαινω γιατι το κοροιδευεις;
ολοι θελουμε να μας φωναζουν με το ονομα μας.
π.χ. εμενα δεν μου φτανει να μου λενε:κοιτα τι ομορφος ειναι αυτος!
προτιμω το: πανεμορφος ειναι ο μπαγασας ο μουργος.
πανεμορφος! 😛 😆
.
@2. faros , φαρε επιτελους ανεβηκε φυτο που το ξερεις (δεν ειπες οτι ειναι καυκαληθρα)
1. δεν ξερω, το βρηκα και με ο και με ω.
διαλεξα στην τυχη το ο
2. η καλιφορνια που κολλαει; (ή μηπως τα τσουξαμε; )
3.χρησιμευει στην καταπολεμηση των καλων στις σαρανταποδαρουσες.
(παντως δεν ειναι δηλητηριωδες)
4. η συγκεκριμενη μελισσα δεν ρουφαει τιποτα.
τα κλειδια της ψαχνει που τις επεσαν μεσα στο ανθος.
(ειναι χαμηλο επιτηδες ωστε με τις κινησεις της μελισσας να γινει η γονιμοποιηση)
5.οντως οι ρομουλεες εχουν και αλλα χρωματα
(διαβασμενο σε βρισκω)
.
@3. Sophia, σοφια, πιο κροκοι δεν γινονται.
(ετσι και αλλιως τετοια εποχη που τους φωτογραφησες μονο κροκοι υπαρχουν)
.
για το σχολιο για τις φωτο δεν εχω παρα να συμφωνησω μαζι σου 😆 (θενκς)
.
@4. Кроткая , εχει καλα κρασια το μπορντω ε; (ηταν και καλη χρονια περυσι)
.
λοιπον το ξανασκεφτηκα.
εχετε δικιο.
αυτο το αισχρο που εκανα με τις χρεωσεις στις καλημερες και λοιπα το κοβω.
ηταν γελοιο.
τερμα πλεον, ολες οι ευχες δωρεαν.
.
.
.
.
.
.
..
.
αλλα σκεφτομαι να χρεωνω τις ανοησιες πλεον στα σχολια.
τα εβαλα κατω, μονο τον τεο και εσενα να χρεωνω , θα χ@στω στο ταληρο.
παλευα σαν χαμενος με τις καλημερες.
εδω ειναι τα λεφτα!
συντομα θα βγει τιμοκαταλογος 😀

Μου αρέσει!

6. teokaf - 3 Φεβρουαρίου, 2009

Οι καλοί αλλά αγαθοί ( με την καλή έννοια βεβαίως) θαμώνες της Λάσπης παρακάμπτουν το θέμα που θέλει να θίξει ο δύστυχος Μούργος με αυτό το ποστ του.
Για διαβάστε πιο προσεκτικά:
Τα άνθη της είναι ερμαφρόδιτα (έχει αρσενικά και θηλυκά όργανα) και γονιμοποιείται με έντομα.

The story of Mourgos life φίλοι μου.

Αν ξέρατε πόσα βράδια έχει ξενυχτίσει με το όνειρο να έχει αρσενικά και θηλυκά όργανα ταυτόχρονα. Ο μόνος τρόπος που έχει για να κάνει κάτι με γυναίκα. Γιατί με την κουβαρντοσύνη (δανείζετε απ τους επαίτες της περιοχής τα βάζει στην τράπεζα με προθεσμιακή και καρπώνεται τους τόκους) , την σωματική του καθαρότητα ( πόσα χρόνια έχεις να πλύνεις το βρακί ρε Μούργο αν τολμάς λέγε) αλλά και την αρχαία κατατομή του ( βλέπε Λάμια, Κέρβερο, Γοργό) πάντα είχε μεγάλη επιτυχία στο άλλο φύλο.
Αλλά φίλοι μου ακόμα και όταν κάποια με προβλήματα όρασης, κάργα αποκλίνουσας συμπεριφοράς, ή τέλος πάντων τρόφιμος του ΠΙΚΠΑ με 8 ντοκτορά, του έκανε νεύμα για συνεύρεση η τύφλα που τον δέρνει δεν συναινούσε στην συνεύρεση.
Από μικρό παιδί φίλοι μου έχει σελίδα στο βιβλίο Guinness ( εξ ου και η οικονομική του άνεση για φωτογραφικές μηχανές πολλών χιλιάδων € κλπ)
Και επειδή πάντα υπάρχουν διάφοροι που είναι σκεπτικιστές με όσα γράφω και ίσως κάποιοι άλλοι να πιστεύουν πως υπερβάλω ( είναι προφανές πως δεν έχει συναντήσει κανείς τον Μούργο in person γιατί ακόμα μπορεί και γράφει- βλέπει). Για τσεκάρετε το βιβλίο Guiness να δείτε τον φίλο μας. Είναι η πρώτη φωτό που δημοσιεύετε του Μούργου αλλά επειδή είναι γελοίος κ θα κατεβάσει το σχόλιό μου όσοι πιστοί προλάβετε: http://www.guinnessworldrecords.com/records/human_body/extreme_bodies/furthest_eyeball_popper.aspx )

Μου αρέσει!

7. teokaf - 3 Φεβρουαρίου, 2009

Α ναι ξέχασα να πω πως στην φωτό είναι με τα ρούχα της δουλειάς ( Συγγρού 158 -160 είναι και μεγάλος σε ηλικία που να κάνει πιο μεγάλη πιάτσα τον πονάνε τα ποδαράκια του) που κάνει για να συμπληρώνει το εισόδημά του.

Μου αρέσει!

8. μούργος - 3 Φεβρουαρίου, 2009

@6. teokaf ,ρε μπαρμπα και να σε χρεωσω για τις ανοησιες σου που θα τα βρεις τα λεφτα να με πληρωσεις;
(το μονο περουσιακο σου στοιχειο ειναι η ψυχη σου που συντομα θα την παραδωσεις και αυτη 😆 )

Μου αρέσει!

9. μούργος - 3 Φεβρουαρίου, 2009

@7. teokaf, ενω εσυ μπαρμπα το 0-100 το κανεις σε λιγοτερο απο 10 δευτερα
(αμα σε κυνηγανε οι πελατες, γιατι αλλα υποσχεθηκες και αλλα εκανες)
ρε μπαρμπα δεν σου εχουν πει οτι εκει δεν περναει το γνωστο: η γρια η κοτα εχει το ζουμι (εν αντιθεσει στη μαγειρικη εχει καποια βαση)

Μου αρέσει!

10. teokaf - 3 Φεβρουαρίου, 2009

@ 9 Μούργο: Αυτά για τις κότες κλπ να τα πεις στην Ζωζώ http://thumbnail041.mylivepage.com/chunk41/2024094/1896/small_%CE%97%20%CE%B1%CE%B5%CE%B9%CE%B8%CE%B1%CE%BB%CE%AE%CF%82%20%CE%B8%CE%B5%CE%AF%CE%B1%20%CE%96%CF%89%CE%B6%CF%8E!.jpg
όχι σε μένα ακούς;
Και όχι ανακρίβειες, που είσαι επιρρεπής, εγώ κάνω μόνο στους μονούς αριθμούς. Στους ζυγούς έχει πολλές αντιπροσωπείες αυτοκινήτων ( πράγμα που κάνεις εσύ ποντάροντας στους βλάχους που πάνε για αγροτικό).

Μου αρέσει!

11. renata - 3 Φεβρουαρίου, 2009

5
Μούργο, πρόσεχε, γιατί με την τύφλα που σε δέρνει, δεν έχεις αντιληφθεί πως ο μόνος που σε αποκαλεί έτσι, είναι ο εαυτός σου, που τα επαναλαμβάνει στη χαράδρα με την ηχώ. 😛 😛 😛 😛

Υ.Γ. Πρόσεχε τι λες, γιατί σούρνονται και μπλογκοπαίχνιδα. 😈

Μου αρέσει!

12. teokaf - 3 Φεβρουαρίου, 2009


αυτό είναι το λίγκ γράψε λάθος ( ο δαίμων της Λάσπης και το καταραμένο το Πάρκινσον)

Μου αρέσει!

13. αγκνιρα - 3 Φεβρουαρίου, 2009

Απ, να και κάτι που δεν ξέρω! Δεν το έχω δει ποτέ αυτό το λουλουδάκι, πολύ χαριτωμένο είναι. Αλλά μην λες ότι δεν υπάρχουν άλλα άσπρα εκτός από κρόκους τον Νοέμβριο-Δεκέμβριο. Είδα στις γιορτές κάτι άλλα μικροσκοπικά άσπρα που είναι ένα είδος κρίνου, το βρήκα μάλιστα και στα τευτέρια μου (που είναι τα περισσότερα στην Ελλάδα και δεν μπορώ βρω τώρα το όνομά του, δυστυχώς). Βγαίνει στα χαμηλά αγκάθια μέσα, σε χέρσα χωράφια. Ξέρεις ποιο εννοώ;

Μου αρέσει!

14. αγκνιρα - 3 Φεβρουαρίου, 2009

οπα, έπεσα σε πεδίο μάχης 😳

Μου αρέσει!

15. μούργος - 3 Φεβρουαρίου, 2009

@10. teokaf , α ρε κακομοιρε τεο, ουτε ενα λινκ δεν μπορεις να σημαδεψεις.
γιατι δεν σε παιρνει ο θεος να αναπαυσει την ψυχουλα σου;
(παρα μονο σε παιρνουν κατι αθλια γεροντια στην πιατσα που πας 😆 )
.
@11. renata , μπα μη το λες ρενατα.
ο ευατος μου ειναι πολυ πιο ενθουσιωδης)
.
το υστερογραφο δεν τοπιασα 😕
ξαναρχισαν τα νοου ας μπετερ; 😆
.
@13. αγκνιρα , αν πατησεις το λινκ της σοφιας θα δεις οτι ειναι καρακροκοι αυτοι που φωτογραφησε.
απλα επειδη η ρομουλεα μοιαζει πολυ με τους κροκους ειπα οτι νοεμβρη μηνα δεν υπαρχει περιπτωση να βρει καποιος ρομουλεα, ενω κροκους ουυυυυυ!
.
για το αλλο που λες δεν ξερω (ναι, ακομη και πανσοφος μουργος μπορει να πει δεν ξερω 😀 )
.
@14. αγκνιρα, ε, οχι και πεδιο μαχης.
ειναι μια επαγγελματικη διαφορα με τον μπαρμπα που κραταει κοντα 300 χρονια τωρα 😆

Μου αρέσει!

16. Sophia - 3 Φεβρουαρίου, 2009

Μερσί, υποψιαζόμουν ότι είναι κρόκοι, αλλά επειδή οι βοτανολογικές μου γνώσεις περιορίζονται στο ποιά χόρτα τρώγονται, (εντάξει, δεν είμαι και εντελώς άσχετη με τα φυτολογικά αλλά η δουλειά στο σχολείο έχει ρίξει το IQ μου κατά πολλές μονάδες και μου χάρισε και μια αμφιβολία) δεν ήμουν απολύτως βέβαια. Εκτός από την απαράμιλλη ομορφιά τους, μπορούμε να τους χρησιμοποιήσουμε τους κρόκους αυτούς κατά την γνώμη σου???

Μου αρέσει!

17. Aura Voluptas - 3 Φεβρουαρίου, 2009

Ντροπή σου Μούργε, ντροπή !! Τι ποστ ξεδιάντροπο και ξετσίπωτο είναι αυτό ?? 👿

Να φωτογραφίζεις κοτζάμ Ρομουλέα εν ώρα γονιμοποίησης και να μην προειδοποιείς ( τον/τη Ρομουλέα ) ??? ΠΟΥ είναι η διακριτικότητα σου ?? Και έχεις φωτογραφίσει και όλες τις φάσεις-στάσεις, μην τυχόν σου ξεφύγει και καμιά τρομάρα σου ! 👿 👿

Αχ καημένη Ρομουλέα τι μπανιστήρι σου’μελλε να πάθεις . Να μη χαρείς τη μελισσούλα σου με την ησυχία σου … ( btw, την ξέσκισε η μέλισσα, όλα τα έφαγε ! ) 😦

Αυτή η Ρομουλέα πάλι, μπορεί να ξεγελάει τους κρόκους ( αφού τους φέρνει στο προφίλ ) και να πηγαίνει και μαζί τους ?? 😯

————————–

Τεοκαφ 6 . @ 😆 και θενκς για τα λινκς !

Μου αρέσει!

18. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς - 4 Φεβρουαρίου, 2009

Για να δούμε … χμμμμμμμ
Οι τρεις πρώτες και η τελευταία μου κάνουν.
Εκτύπωση σε φωτογραφικό χαρτί ματ και,
έτοιμη η ντεκορασιόν.
Δε θέλω να βλέπω τον πο-πο της μελισσούλας στον τοίχο μου.
Να θυμηθώ να μη σκοντάψω στο ξεχαρβαλωμένο σκαμνί – παγίδα που έβαλε ο Μούργος «δίπλα» στην πόρτα και με πάρουν μυρωδιά 😉
Ναι, χάλασε και η αφεντιά μου. 👿
Ποιο φύλλο τώρα, πλέω σε ένα πέλαγος εκκρεμοτήτων. 😦
Οσονούπω πνίγομαι.
Καλημέρα!

Μου αρέσει!

19. faros - 4 Φεβρουαρίου, 2009

Καλημέρα σας … τι να πει κανείς … τα εξαντλήσατε όλα … (κυριολεκτικά) 😆

Μου αρέσει!

20. Кроткая - 4 Φεβρουαρίου, 2009

Μούργεμ προφανώς έχει πιει μπόλικο μπορντώ και ξέρεις ποιες ήταν οι καλές σοδειές!

Κι έχει δίκιο η άουρα! εδώ προβάλλεις πορνό και δεν βάζεις μια προειδοποίηση? άσε που δεν πλρηώνεις τα ποσοστά στη ρομουλίτσα!
Αλλά μήπως έχει πληρώσει και τίποτα σε όλα αυτά τα φυτά, ζώα και πέτρες που έχεις χρησιμοποιησει για μοντέλα, ΧΩΡΙΣ την άδειά τους?
Μας χρεώνεις ως και τον αέρα που αναπνέουμε και μετά τα τρως μόνος σου!

Μου αρέσει!

21. αγκνιρα - 4 Φεβρουαρίου, 2009

Όσο πιο πολύ τις κοιτώ τις φωτογραφίες τόσο περισσότερο συμφωνώ με τα περι πιπ-σόου. Πόση ώρα περίμενες αλήθεια για να έρθει μέλισσα να κάτσει στο λουλουδάκι; 😆

Μου αρέσει!

22. faros - 4 Φεβρουαρίου, 2009

Καλά ρε παιδιά (π.χ. αγκνιρα), πραγματικά δεν καταλάβατε ότι οι μέλισσες είναι … ψεύτικές ;;;;;

Από παιδικό παιγχνίδι είναι … που τις έβαλε ο μούργος μας στο άνθος (ίσως κι αυτό να είναι … πλαστικό, δεν φύεται τέτοια εποχή) για να πάρει τις σχετικές φωτό !!!

😆 😆 😆 καλό, έέέ ;;;

Καλό μεσημέρι, καλό σας απόγευμα !

Μου αρέσει!

23. αγκνιρα - 4 Φεβρουαρίου, 2009

Πώς δεν το είχα σκεφτεί, φάρε, δίκιο έχεις, όλα ψεύτικα! 😀
Καλό!
Καλό απόγευμα (μεσημέρι εμείς εδώ έχουμε από τις 12 μέχρι τις 13.00 😕 )

Μου αρέσει!

24. Кроткая - 4 Φεβρουαρίου, 2009

Λοιπόν, κηρύσσω τον Φάρο ως τον πιο σπουδαίο ανερχόμενο Λασποσχολιαστή! Το αστέρι της Λάσπης! Το σχόλιο 22 είναι:

1. αποκαλυπτικό και
2. μνημείο ευφυούς παρατήρησης!

Μου αρέσει!

25. Aura Voluptas - 4 Φεβρουαρίου, 2009

Μα βέβαια !!!!! Φάρε έγραψες ! Και αυτή η διάσταση που έδωσες στο θέμα κάνει το ποστ του Μούργου ακόμη πιο σκανδαλώδες !

Ο Μούργος επομένως χρησιμοποιεί πλαστικά ομοιώματα για να αναπαραστήσει την ερωτική πράξη ! Τς, τς, τς … 😆

Μου αρέσει!

26. faros - 4 Φεβρουαρίου, 2009

Κορίτσια, basta !!!

Αν αυτό που λέω είναι αλήθεια (άντε να αποδείξει κανέις ότι δεν είναι !!! :D) , αυτό κάνει το ποστ του Μούργου ΥΠΕΡΟΧΟ !

Και εξηγούμαι :

Το άνθος είναι από πλαστικό, κόκκαλο, καουτσούκ, ή άλλο υλικό ;;;
Η μελισσούλα από ποιο παιδικό παιχνίδι είναι ;;;
… και από ποιο παιδάκι … αφαιρέθηκε ;;;
Το περιβάλλον είναι φυσικό ή τεχνητό επίσης ;;;

Σε κάθε περίπτωση, ο μούργος μας, μας έβαλε σε πολλές σκέψεις !!!

Καλησπέρα σας !

Μου αρέσει!

27. renata - 4 Φεβρουαρίου, 2009

Φάρε, σήμερα «ζωγραφίζεις»!! 😉 Τι πίνεις και δε μας δίνεις? 😀

Μου αρέσει!

28. μούργος - 4 Φεβρουαρίου, 2009

δεν θα βρω ποιος νοθευει τα εκλεκτα ποτα της λασπης με απαγορευμενες ουσιες; 👿
.καλα μου λετε τι εχετε παθει ολοι;
.
απαντησεις αργοτερα
εχουμε και δουλειεςςςςςςςςςς
.
ασε που πρεπει να ετοιμασω και το λογο μου για ενα ακομη βραβειο που πηρε η λασπη (το τελευταιο μας το εδωσε η Σιλια).
τελικα φετος ειναι η χρονια των μουργων.
η λασπη σαρωνει στα μπλογκ και ο slumdog στα οσκαρ και στις χρυσες σφαιρες

Μου αρέσει!

29. αγκνιρα - 4 Φεβρουαρίου, 2009

«Περνά-περνά η μέλισσα»;
«Μάγια, η μελισσούλα»; :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Μου αρέσει!

30. αγκνιρα - 4 Φεβρουαρίου, 2009

Φάρε, Κροτ, Αουρα, Ρενάτα, Ιδιαιτέρα, έχετε παρατηρήσει ότι όποτε τυχαίνει να συμφωνούμε όλοι ο Μούργος ξαφνικά «έχει δουλειές»; 😆

Μου αρέσει!

31. renata - 4 Φεβρουαρίου, 2009

Αγκνιρα, σωστάάά! Δεν τον συμφέρει να μας αντιμετωπίσει όλους μαζί ! 😆

Μου αρέσει!

32. faros - 4 Φεβρουαρίου, 2009

27. ρενάτα : Εκπληκτικό Σουφλιώτικο Τσίπουρο … 😆 :D:
και δίνω … αρκεί να με … επισκεφτείτε … 😀

28. μούργος : Δεν έχεις ακούσει ότι η «πολύ δουλειά … τρώει τον αφέντη» ;;; 😆 Προφανώς όχι … 😆
βραβεία παίρνεις … να δω πότε θα πάρεις κανά φράγκο … 😆

Χε χε χε

Μου αρέσει!

33. faros - 4 Φεβρουαρίου, 2009

ναι , ναι, ναι, νεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε !!!

Μου αρέσει!

34. Anna - 4 Φεβρουαρίου, 2009

Αγαπάς τα λουλούδια… Μου αρέσει!

Μου αρέσει!

35. faros - 5 Φεβρουαρίου, 2009

Καλημέρα σας (και ένα μπουκέτο ΑΛΗΘΙΝΑ λουλούδια στις κυρίες)!

Μου αρέσει!

36. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς - 5 Φεβρουαρίου, 2009

@ Αγκνίρα:
Σήμερα τα είδα τα σχόλια. 😦
Το αφεντικό πάντα δουλειές έχει, (αλλά τη φωτογραφική μηχανή την κουβαλάει μαζί του) απ’ ότι έχω καταλάβει.
Γενικώς, όμως οι περισσότεροι άντρες πάντα έχουν «δουλειές» όταν βαριούνται ή θέλουν ν’ αποφύγουν τα δύσκολα 😉

Μου αρέσει!

37. Кроткая - 5 Φεβρουαρίου, 2009

Φάρε, ευχαριστώ για το μπουκέτο και καλημέρα! Ευτυχώς που υπάρχεις κι εσύ με τα καλά τσίπουρα και τα αληθινά λουλούδια, γιατί άμα περιμένουμε από το Μούργο….

…όπως λέει κι η Αγκνίρα… έχει δουλειές!

Μου αρέσει!

38. scalidi - 5 Φεβρουαρίου, 2009

Αφού, αγαπητέ μούργε, δεν σε τσίμπησε η μέλισσα που την ενοχλούσες, πάλι καλά… Ναι, το επιβεβαιώνω, δεν τον ξέρω προσωπικά το μούργο, αλλά θαυμάζω τις φωτογραφίες του και τη θεματολογία τους. Νομίζω ότι έχουμε την ίδια παιδική περιέργεια, γι’ αυτό ασχολούμεθα με τα άνθη. Τι να φωτογραφίζουμε; Ντουβάρια; Λουλουδάκια μας προσφέρει από τις λάσπες και τις εξοχές του ο κύριος.
Τα συγκεκριμένα μοιάζουν περισσότερο με κρινάκια ή φρέζιες, νομίζω. Αν είναι αρκετά μικρά, νομίζω ότι τα έχω εντοπίσει κι εγώ, γιατί στην πρώτη φωτό δείχνουν τεράστια… Μόλις φωτογράφισα κάτι τουλίπες βάζου κι εγώ

Μου αρέσει!

39. Aura Voluptas - 5 Φεβρουαρίου, 2009

30. @ αγκνιρα rulezzzzz ! 😀

Γεια σου Φάρε κιμπάρη με τα λουλούδια σου ! 🙂

Μου αρέσει!

40. μούργος - 5 Φεβρουαρίου, 2009

παλι εχασα το λογαριασμο.
εχετε φυγει ολοι σχεδον για αλλου!
το συμβαν ειναι προς διερευνηση απο την επιτελικη ομαδα της λασπης (ηδη εχει σταλει δειγμα των ποτων στο χημειο)
γιατι αν συνεβη αυτο που φοβαμαι τοτε κακως τα ποτα ειχαν την ιδια τιμη (τουλαχιστον 300% επανω).
δεν απανταω αναλυτικα (θα με πιασει πονοκεφαλος)
.
@16. Sophia , σοφια μηπως σε κερασαν τιποτα στη λασπη οι αχαρακτηριστες;
αλλιως δεν μπορω να εξηγησω την ερωτηση σου
τι εννοεις να χρησιμοποιησουμε τον κροκο;
ως φαγωσιμο; (αυτα μονο η βελγα τα ρωταει)
αν εννοεις αυτο παντως, οχι δεν τρωγετε γεμιστος με ρυζι.
περαν της παραγωγης του γνωστου σαφραν καμμια αλλη χρηση.
.
@17. Aura Voluptas , πρωταγωνιστρια σε τσοντα μου την κανατε την πολυ σεμνη ρομουλεα και θελεις και απαντηση; 👿
.
@18. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς, ιδιαιτερα που δουλευεις;
με τη γιδα ντεσκτοπ και τις ρομουλεες γυρω γυρω σιγουρα δινεις μια αλλη νοτα στο γραφειο 😆
.
@19. faros , φαρε, με προκαλεις να ξαναρχισω να χρεωνω τις καλημερες. 😆
.
@20. Кроткая , κοιτα ποιος μλαει;
ενα ποστ εκανες χρησιμοποιωντας τα εξαθλιωμενα φυτα σου και καθε 2 ωρες ζηταγες τα ποσοστα σου .
αν δεν φτιαξω μπανερακι «σωστε τα φυτα απο το γκουανταναμο της κροτ» και δεν το μοιρασω σε ολη τη μπλογκοσφαιρα να μη με λενε μουργο (επειδη θα το γραψω σε πολλες γλωσσες φυσικα θελω τη βοηθεια σου) 😀
.
@21. αγκνιρα, δεν περιμενα καθολου αγκνιρα. κουρδιστη ειναι η μελισσουλα! νταξ; 👿
.
@22. faros , φαρε μια και αρχισαμε να λεμε εληθειες και να ξεσκεπαζουμε πραγματα εχω να πω και εγω οτι:
1. το λουλουδι ειναι πλαστικο
2. η μελισσουλα ειναι τηλεκατευθυνομενη
3. ο φαρος εχει στο σαλονι του μια αφισσα του alexis και καθε μερα προσευχετε στο θεο να τον εχει καλα
(στο αλλο το κομμα ειναι για ν ατο διαβρωσει απο μεσα) 😆
.
@23. αγκνιρα, πολυ μικρο μεσημερι εχετε εκει.
αλλα το απογευμα σας ειναι χορταστικο τουλαχιστον!
.
@24. Кроткая, φαρε δεν ξερω ποσο σε τιμα το γεγονος οτι η κροτ θεωρει το σχολιο σου μνημειο ευφυους παρατηρησης!
(ξερεις την βελγα τωρα, προταση με πανω απο 10 λεξεις και λεξη με πανω απο 10 γραμματα ειναι για την κροτ δειγμα εξαιρετικα εφυους ανθρωπου. οταν εμαθε να προφερει σωστα τη λεξη σκουληκομυρμηγκοτρυπα εκανες τα χαρτια της στη MENSA 😛 )
.
@25. Aura Voluptas, ο χριστος και 865 αποστολοι του; 😯
τι λες τωρα;
δεν ειναι εδω το φορουμ του γηροκομειου του τεο (ολο τετοια λενε εκει)
.
@26. faros, φαρε να σου φτιαξω ενα καφε;
σε παρακαλω μη πινεις αλλο (το ξερω οτι χανω εισπραξεις αλλα πρωτα απο ολα ειμαι μουργος 😀 )
.
@27. renata, ρενατα απο σενα δεν το περιμενα αυτο.
τον βλεπεις ειναι τυφλα ο φαρος και εσυ τον σιγονταρεις και απο πανω.
ελεος!
.
@29. αγκνιρα, τα ανακατεψες παλι τα ποτα , ε;
(αφου αφηνεις την κροτ να σου γεμιζει το ποτηρι)
.
@30. αγκνιρα , σιγα τους μαζεμενους!
ενα ματσο μεθυσμενους βλεπω (ευτυχως ξεπουλησα και το περσινο ξυδι, κρασι ηθελα να πω)
τον μπαρμπα γιατι δεν τον φωναζεις;
ειπαμε ειναι γερος αλλα ακουει καμπανα! 😆
.
@31. renata , xa!
.
@32. faros, φαρε μη δινεις θαρρος λεμε.
θα χρειαστει να αγορασεις την μιση παραγωγη του σουφλιου .
.
αυτο με τα λεφτα εχεις δικιο (ειπα τον καυμο μου και στη Σιλια)
.
@33. faros 😕
(οτι πεις φαρε)
.
@34. Anna , αννα και αυτα με αγαπουν.
ειδες ποσο ησυχα καθονται για τη φωτογραφηση;
.
@35. faros, φαρε, σκυλαδικο μου την εκανες ςτη λασπη!
.
@36. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς , αν θελεις να βοηθησεις τις φιλες σου κανε ενα σκετο καφε να συνελθουν.

(θα κανω καινουργιο ποστ και δεν θα μπορουν να βρουν το δρομο για να πανε)
.
@37. Кроткая, τρεχω λεμεεεεεεεεε!
(και εχει εναν ηλιο 2 μερες τωρα.. καλοκαιρινο 😀 )
.
@38. scalidi, οι μελισσες οταν μαζευουν νεκταρ δεν τις νοιαζει τιποτα.
δεν ειναι καθολου επιθετικες.
.
μοιαζουν με κρινακια , ναι. ειναι πολυ μικρα (λιγο πιο μικρα απο τον κροκο)
.
μην εξηγεις τιποτα στους θαμωνες της λασπης.
ουτε θα σε ακουσουν, αλλα θα σε διαβαλλουν και απο πανω.
(αφου σκεφτομαι να παρακαλεσω καποιο αλλο μπλογκ να μου δωσει τους θαμωνες του και να του δωσω και 5 φραγκα μετρητα μαζι με τους θαμωνες της λασπης)
δεν υποφερονται λεμε!
.
@39. Aura Voluptas, η λασπη δεν ειναι μαγαζι της εθνικης οδου.
σε μια υψηλης αισθητικης γκαλερι μπαινετε.
λιγος σεβασμος! 👿

Μου αρέσει!

41. Sophia - 5 Φεβρουαρίου, 2009

ΧΑΧΑ, ακριβώς αυτό για το σαφράν ήθελα να μάθω, γιατί ο κρόκος της Κοζάνης που έχω δει, μωβίζει αν δεν κάνω λάθος.
;-D

Μου αρέσει!

42. μούργος - 5 Φεβρουαρίου, 2009

@41. Sophia , οχι δεν κανεις λαθος.
αυτος που καλλιεργειται για το σαφραν ειναι ο ημερος κροκος ο sativus και εχει τετοιο χρωμα.
ο κροκος που εχεις εσυ ειναι ο κροκος του μπορι και δεν ξερω αν μπορουμε να χρησιμοποιησουμε τα στιγματα του για σαφραν.
(α, τους κροκους τους χρησιμοποιουσαν και για βαφη)

Μου αρέσει!

43. Sophia - 5 Φεβρουαρίου, 2009

AXA!!! Χμ.. τώρα με βάζεις σε σκέψεις να ψάξω και να δοκιμάσω!! (Για την βαφή το είχα ξαναδιαβάσει παλαιότερα.)
;-D

Μου αρέσει!

44. faros - 5 Φεβρουαρίου, 2009

α ρε μούργε ένα βραβείο πήρες και συ … (άσε που έχω ασφαλείς πληροφορίες, ότι … κάτι παράξενο έγινε … ), καβάλησε ολόκληρη καλαμιά και βγάζεις κακίες …

Άκου να … αποκαλύπτεις ότι ο Mr. Alexis προσεύχεται για μένα και ότι τον στείλαμε εκεί να τους … διαβρώσει …
Αυτό δεν το περίμενα από σένα !
Άμα σου ξαναπώ μυστικό … 😛

Τώρα, νομίζω, ότι αν θέλεις να βγάλεις κανά φράγκο, πρέπει να γίνεις και συ ευγενικός και να προσφέρεις έστω καμιά … καυκαλήθρα … 😆

( κάποιες παλιές προτάσεις που σου έκανα , μάλλον τις … έφαγε η … μαρμάγκα, οπότε … ) 😀

Την καληνύχτα μου !

Μου αρέσει!

45. faros - 6 Φεβρουαρίου, 2009

Και … φυσικά , και , την Καλημέρα μου !

Μου αρέσει!

46. αγκνιρα - 6 Φεβρουαρίου, 2009

καλημέρα Φάρε!
@σοφία: Ο μούργος προφανώς δεν το ξέρει (:razz:), γιαυτό πρέπει να σου το πω εγώ: Υπάρχουν είδη κρόκων που είναι ΔΗΛΗΤΗΡΙΩΔΗ γιαυτό θα σου έλεγα να μην αρχίσεις να τους τρως έτσι γενικά! Τους κρόκους στην Ελλάδα δεν τους ξέρω τόσο καλά, αλλά εδώ υπάρχει ένα μωβ είδος που φυτρώνει το φθινόπωρο και είναι από τα πιο δηλητηριώδη φυτά που υπάρχουν. Να μην αρχίσουμε να θρηνούμε στη λάσπη….

Μου αρέσει!

47. Sophia - 6 Φεβρουαρίου, 2009

@αγκνιρα
ΧΑΧΑ!!! Μα, όχι!!!! Η διαδικασία που ακολουθούμε εδώ, είναι η εξής: φωτογραφίζουμε και συλλέγουμε (σημειώνοντας χρόνο, περιοχή και παρακείμενη βλάστηση), κοιτάμε σε κλείδες, ρωτάμε τον ντόπιο πληθυσμό, ρωτάμε τους επιστήμονες, και ακολούθως πράττουμε τα δέοντα!!!!!
;-D

Μου αρέσει!

48. faros - 6 Φεβρουαρίου, 2009

Sophia: … και στο τέλος … τα πετάμε !!! (εσύ το λες … δεόντα) !!!

Μου αρέσει!

49. teokaf - 6 Φεβρουαρίου, 2009

@ Aγκινάρα 46: Που σε βρήκαμε εσένα βρε κορίτσι μου; Πάνω που η ανθρωπότητα αλλά και η φύση συνωμοτεί ώστε να γλυτώσουμε μια ώρα αρχύτερα απ τον Μούργο του δίνεις και συμβουλές;

Μην ακους τους άσχετους αγόρι μου, μάζευε και τρώγε τα πάντα δεν βλέπεις που οι μέλισσες δεν παθαίνουν τίποτε; Βουρ λοιπόν και καλά 40.

Μου αρέσει!

50. μούργος - 6 Φεβρουαρίου, 2009

@43. Sophia, χμμμμμ……. δεν ειναι προτιμοτερο να αγορασεις απο τον συνεταιρισμο κροκου κοζανης. (και τους ενισχυεις ετσι και δεν ρημαζεις ολους τους κροκους της περιοχης σου)
.
@44. faros , φαρε για εξηγησε με το παραξενο που λες.
τα βραβεια της λασπης θελω να λαμπουν και να μη τα βαραινει καμμια σκια. (μουργοι μουργοι αλλα το κουτελο καθαρο)
.
ε, οχι και ενα βραβειο!
κατ’ αρχην ειχαμε απο την κροτ (τελος παντων , ας το πουμε βραβειο), μετα απο το φωτη και τελος απο τη σιλια.
ε, ποσα να παρουμε (ας παρει και κανενας αλλος, δεν ειμαστε πλεονεκτες) 😆
.
οπως ολος ο καλος ο κοσμος και η λασπη εχει ενα πετ στο μπλογκ της.
μια μαρμαγκα για να τρωει παλιες προτασεις και σχολια
.
@45. faros , και φυσικα 30 ευρω χρεωθηκαν στο λογαριασμο σου 😀
.
@46. αγκνιρα , αγκνιρα αρχιζεις και με φοβιζεις πλεον.
δεν θελω να πω το γνωστο χυδαιο για το μπερδεμα με τις βουρτσες και τα λοιπα 😆 , απλα να πω οτι ειναι καποια ειδη κρινων (ΟΧΙ ΚΡΟΚΟΙ), που μοιαζουν ειναι αληθεια με τους κροκους και ειναι οντως παρα πολυ δηλητηριωδεις.
ειναι τα κολχικα (με τετοιο κερασε η μηδεια τα παιδια της).
.
@47. Sophia, καταλαβαμε.
οποτε πατε για συλλογη χορτων, συνεδριο γινεται στο χωριο σου, ε; 😆
.
@48. faros 😆 😆 😆
.
@49. teokaf , βρε σκατογερε , μουργος ειμαι δεν ειμαι προβατο (που και παλι το προβατο μια επιφυλαξη την εχει οταν βγαινει για φαι).
.
και μπαρμπα, οταν κανουν σε εμενα τα σαραντα εσενα θα σου σβηνουν 2000 κερακια ……
.
.
.
.
. (με μανια πανω στο σωμα σου οι συγκατοικοι σου στα γνωστα καζανια)

Μου αρέσει!

51. Sophia - 6 Φεβρουαρίου, 2009

AXAXAXA!!! Κατ’ αρχάς, κόβουμε ένα ΑΜΑ παραστεί ανάγκη καθόσον μπορούμε να κάνουμε μεγάλο μέρος της δουλειάς μας με φωτό (κρόκο εννοώ) και αφού διαπιστώσουμε ότι δεν είναι χρήσιμος προς βρώσην, αποξηραίνουμε, καδροποιούμε και διακοσμούμε το σχολείο μας.
Εννοείται ότι παίρνω από τον συναιτερισμό Κοζάνης!!!

Μου αρέσει!

52. μούργος - 6 Φεβρουαρίου, 2009

@51. Sophia, καταλαβαμε!
ειτε ετσι ειτε αλλιως την περιοχη θα την ρημαξετε
(παντως πιο ωραια φαινονται στο φυσικο τους χωρο παρα στα καδρα)
και βγαινουν και τα μουλικα και στην εξοχη και μαθαινουν καλυτερα ετσι.
(θα μεγαλωσουν και θα ξερουν τον κροκο καδρο μονο)

Μου αρέσει!

53. αγκνιρα - 6 Φεβρουαρίου, 2009

Μούργο, για το ίδιο φυτό μιλάμε! Ιδού και φωτογραφία: http://www.natur-lexikon.com/Texte/GJ/001/00021/GJ00021.html
Εντάξει, ας κάνουμε συμβιβασμό: ούτε κρόκος, αλλά ούτε και κρίνος είναι 👿

Μου αρέσει!

54. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς - 8 Οκτωβρίου, 2010

Πρωί-πρωί η ρουφιάνα της λάσπης ψάχνω για λουλούδια.
Και τι βλέπουν τα αθώα ματάκια μου????
Εεεεεεε?
Έναν κλέφτη φωτο, να τι βλέπουν.
Πρώτο τραπέζι πίστα η ρομουλέα
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/10/blog-post_3470.html
(καλά να πάθω αφού μπήκα στο ακατονόμαστο σάιτ)

Μου αρέσει!


Σχολιάστε