jump to navigation

Firefox 3 και η αχίλλειος πτέρνα του (σώστε το πισί σας από format και τα εύθραυστα νεύρα σας από κατάρρευση) Ιανουαρίου 30, 2009

Posted by μούργος in Νεύρα.
trackback

Αναβαθμίσατε τον firefox σας και βλέπετε να «σέρνεται» η σύνδεση σας στο internet;
Πριν βιαστείτε να βρίσετε το μισό προσωπικό του internet provider σας (όπως ασυλλόγιστα έκανα εγώ και οι οποίοι, σημειωτέον, στη δική μου περίπτωση ήταν αρκούντως εξυπηρετικοί και ευγενικοί), δείτε και αυτή την «απίθανη» περίπτωση για την οποία λέξη δεν αναφέρει ο Mozilla στην ιστοσελίδα του.
Ας τα πάρω από την αρχή. Κοντεύει μήνας που άρχισα να έχω προβλήματα στο άνοιγμα σελίδων στον internet.
Εκνευριστικά και παράλογα δυσκολευόταν να μου ανοίξει ακόμη και ελαφριές σαν πούπουλο σελίδες.
Ξεκίνησα τη γκρίνια μου με την παρακάτω σειρά:
1. Στο router μου. Το έψαξα από 40 μεριές αλλά τίποτα, όλα καλά.
2. Στους ιούς. Σαν άλλος Νιο έβαλα τα πάντα στο κακόμοιρο πισι μου.
Σαν να δίνεις σε υγιή άνθρωπο 10 αντιβιώσεις ταυτόχρονα.
Όλα βρέθηκαν καλώς.
3. Στον internet provider μου. Οι οποίοι το έψαξαν από 40 μεριές αλλά τίποτα, όλα καλά. Και φεύγοντας μου είπαν : μόνο το format θα σε σώσει.
Να σημειώσω ότι όποτε ήθελα να κατεβάσω τίποτα από το internet (μια στις τόσες, μη νομίσετε 😆 ), χρησιμοποιώ download manager, ο οποίος πήγαινε σφαίρα.
Αυτό το ερωτηματικό το κράτησα στην άκρη του μυαλού μου και με βασάνιζε συνέχεια.
4. Σε τεχνικούς πάσης φύσεως (από ηλεκτρονικούς μέχρι υδραυλικούς ρώτησα). Μου είπαν πολλά και διάφορα και όλοι κατέληγαν στη γνωστή επωδό: format!
5. Στους γειτόνους. Πήρα σβάρνα τη γειτονιά και τους έλεγα το πρόβλημα μου.
Η γιαγιά σουλτάνα (που είναι χακερ και κλέβει ασύρματες συνδέσεις στο internet για να μπαίνει αυτή τζάμπα, -σύνταξη του ΟΓΑ παίρνει η φουκαριάρα, τι να κάνει), ήταν κατηγορηματική: format παιδάκι μου, format να κάνεις και όλα θα φτιάξουν.
6. Και το πιο εξευτελιστικό απ’ όλα: μέχρι και τον τεο ρώτησα και μου απάντησε άλλα αντ’ άλλα της Παρασκευής το γάλα.
Και πάνω που το είχα πάρει απόφαση, είχα κάνει τα μπακ απ μου και ετοιμαζόμουν να ευχηθώ καλό ταξίδι στο παλιό μου σύστημα και ήμουν έτοιμος με το cd των windows στο χέρι να πατήσω την αποκρουστική λέξη format, κάνω μια τελευταία βόλτα απελπισίας σε σελίδες στο internet και βρίσκω ένα μαγικό κείμενο.
Μαγικό γιατί ανέφερε περίπου το πρόβλημα μου, το οποίο ήταν:

Πριν ένα μήνα έκανα ο άμοιρος και εγώ αναβάθμιση στον firefox 2 που είχα και του έβαλα την έκδοση 3.
Ε, λοιπόν αυτό ήταν και το πρόβλημα.
Αν κάνετε τακτικά αναβαθμίσεις στον firefox και ειδικά από την 2 έκδοση στην πολυδιαφημιζόμενη 3, τότε πρέπει να κάνετε ΟΛΙΚΟ UNISTALL στη 2 πριν εγκαταστήσετε την νέα έκδοση.
Το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να σώσετε τους σελιδοδείκτες σας σε ένα αρχείο HTML και να το περάσετε μετά έτοιμο στη νέα έκδοση.
Προσοχή θέλει στις διαγραφές στη registry μη κάνετε κάνα λάθος και τα χάσετε όλα. Κατά τ’ άλλα το κείμενο είναι εξαιρετικά διαφωτιστικό και ακολουθήστε τις οδηγίες του κατά γράμμα.
Το έκανα εγώ και τώρα ο νέος μου firefox πάει σφαίρα.
Θα παραθέσω όπως το βρήκα το κείμενο, (δυστυχώς δεν κράτησα τη σελίδα που το βρήκα, μάλλον κάποιο φόρουμ ήταν, για να το κάνω λινκ , γιατί έκανα το κείμενο text , έτσι δεν ξέρω ποιον να ευχαριστήσω που μου ξανάφερε την ψυχική μου ηρεμία, που ο θεός να μου παίρνει Mbps σύνδεσης και να του τα δίνει χρόνια).

==============================================================================================================================

Uninstalling Firefox

If you have a previous version of Firefox before Version 3.0, I strongly recommend that you completely uninstall it, do a thorough cleanout of any traces of it as covered below, and then install the full 3.0 package or newer. This will prevent a wide range of problems down the track, particularly as settings and customizations from previous Firefox versions may conflict with, hide or remove certain new Firefox 3 features. If you’re experiencing strange issues in any version of Firefox, doing a complete uninstall and cleanout as covered below is also recommended to resolve this.

In any case, to completely remove all traces of Firefox from your system follow these steps:

1. Backup your bookmarks as a Bookmarks.html file. In Firefox 2 go to the Bookmarks menu, select ‘Organize Bookmarks’, then select File>Export. In Firefox 3, go to the Bookmarks menu, select ‘Organize Bookmarks’, then select ‘Import and Backup’>Export HTML. Note the difference between .HTML and .JSON Bookmark files is explained in more detail in the Advanced Tweaking section of the guide.

2. Go to Control Panel>Add/Remove Programs in Windows XP; or Control Panel>Programs & Features in Windows Vista, and if a ‘Mozilla Firefox’ entry (or similar) exists, select it and click Change/Remove and uninstall it. During uninstallation, tick the ‘Remove my Firefox personal data and customizations’ box as well.

3. Go to your \Program Files\Mozilla Firefox directory and delete it and all of its contents if it still exists.

4. Delete the following directories if they exist:

In Windows XP –
\Documents and Settings\[username]\Application Data\Mozilla
\Documents and Settings\[Username]\Local Settings\Application Data\Mozilla

In Windows Vista –
\Users\[username]\AppData\Local\Mozilla
\Users\[username]\AppData\Roaming\Mozilla\

Note that this will delete all of your bookmarks and saved settings, so make sure you’ve backed up your bookmarks as covered in step 1. You might also want to note down any passwords which you might otherwise forget.

5. Find and remove all Firefox/Mozilla-related entries in the Windows Registry. Using the Windows Registry Editor (Start>Run>Regedit), delete the following keys – that is, right click on their name in the left pane of Registry Editor and select Delete:

[HKEY_CLASSES_ROOT\FirefoxHTML]
[HKEY_CLASSES_ROOT\FirefoxURL\]
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\Applications\firefox.exe]
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Mozilla]
[HKEY_CURRENT_USER\Software\MozillaPlugins]
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Mozilla]
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\mozilla.org]
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\MozillaPlugins]

Note: If you also have Mozilla Thunderbird or any other Mozilla products installed, make sure to only uninstall entries under the keys above which relate directly to Firefox by name.

If you are not confident with using the Registry Editor, see the Windows Registry chapter of the TweakGuides Tweaking Companion for more detailed instructions and other registry cleaning alternatives.

The steps above will remove all the major Firefox-related settings and traces which can cause problems with newer or even existing installations. In most cases you should only have to undertake Steps 1 and 2 of the above list. However again I must stress that if you are updating to Firefox 3 or newer from an older version of Firefox, or having strange problems with Firefox and nothing else in this guide works to resolve it, then I strongly suggest you follow all the steps above so you can remove all traces of Firefox.

Σχόλια»

1. μούργος - Ιανουαρίου 30, 2009

ο μοναδικος λογος που ανεβαζω τετοιο ποστ ειναι οτι αυτο που επαθα κανεις μα κανεις δεν μου το ρωτησε και κανεις δεν το εψαξε.
οποτε ισως το δει και καποιος αλλος με παρομοιο προβλημα και σωσει το χρονο του απο αχρηστο και κουραστικο φορματ.

Μου αρέσει!

2. faros - Ιανουαρίου 30, 2009

Σιγά μην … καταλάβαμε … χριστό !!! 😆

Είχαμε τον τεό με τα … ακαταλαβίστικά του, τώρα μας προέκυψες και συ …

Η μόνη λύση είναι να πάρεις σβάρνα τους … θαμώνες σου στο … σπίτι τους (η φιλοξενία δεδομένη) και να κάνεις αυτά που μάλλον έκανες στο δικό σου πουσου να τα κάνεις και στα δικά μας !!! 😀

Μου αρέσει!

3. teokaf - Ιανουαρίου 30, 2009

Δεν θα πω βέβαια κουβέντα για το IQ του Μούργου. Είναι προφανές και πασιφανές. Απορώ αφού δεν γνωρίζει τι ασχολείται με το ρημάδι. Τα γάργαρα νερά, οι ραχούλες, τα τσομπανόσκυλα, οι λύκοι ( που πολλές φορές πέρναγες για τσομπανόσκυλα με τις γνωστές εκδορές που έχουν μείνει ακόμα στο σεσιπώμενο κορμάκι σου) το ξινόγαλο οι φλογέρες κλπ πόσο όμορφα πράγματα και απλά. Τι ασχολείσαι με πράγματα που είναι πιο δύσκολα απ το 1+1 ( που παρεμπιπτόντως όπως θα βιαστεί να σου μας πει ο Φάρος είναι 2) ;
ΟΤΑΝ ΛΕΣ ΟΤΙ ΣΕΡΝΕΤΑΙ Η ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΟΥ ΑΝΟΗΤΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΨΑΞΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ BROWSER .
Είναι το πρώτο που κάνεις.

Αυτά παθαίνουν όσοι απερίσκεπτα άφησαν την ζωή του βουνού και της στάνης και έμπλεξαν με την τεχνολογία ( εδώ μέρες αφού είχες πάρει το πι σι σου είχες γεμίσει με φάκες το σπίτι για να πιάσεις το ποντίκι που άκουγες να σου λένε πως έχεις).

Μου αρέσει!

4. teokaf - Ιανουαρίου 30, 2009

Μούργο έχω να σου πω ένα ευχάριστο και ένα δυσάρεστο νέο
Και αρχίζω απ το ευχάριστο: Όπως βλέπεις δεν είσαι μόνος ( σχόλιο No2) οπότε δεν δέχεσαι την πρόσκληση για Αλεξανδρούπολη να συζητήσετε για κομπιούτερ και πολιτική; Βρήκε ο Φίλιππος τον Ναθαναήλ ( μην κάνεις χαρά παραπάνω, δεν εννοώ αφελέστατε την Έλενα Ναθαναήλ).
Και τώρα το δυσάρεστο: Σε βλέπω πως πανηγυρίζεις που ανακάλυψες την Αμερική και δεν θέλω να στην χαλάσω αλλά πίστεψέ με υπάρχει ακόμα και η Ωκεανία, η Ανταρκτική (και στην περίπτωσή σου ακόμα και τα νησιά του Σολομώντα που υπάρχει περίπτωση να τα περάσεις για για τον ναό του Σολομώντα).

Και μια στιγμή αυτοκριτικής που καθόμουν και έδινα σοβαρές συμβουλές στον Μούργο ( Φάρε πόσο δίκιο έχεις καμιά φορά) λες και δεν ήξερα πως τον τελευταίο χρόνο άρχισε να σκουπίζει τα χέρια του απ το τυρόγαλο πριν γράψει στο πληκτρολόγιο
Δεν θα ασχοληθώ ξανά με προβλήματα του πι σι του Μούργου αν δεν τον ρωτήσω πρώτα αν άνοιξε τον διακόπτη του ρεύματος, Δεν θα ασχοληθώ ξανά με προβλήματα του πι σι του Μούργου αν δεν τον ρωτήσω πρώτα αν άνοιξε τον διακόπτη του ρεύματος, Δεν θα ασχοληθώ ξανά με προβλήματα του πι σι του Μούργου αν δεν τον ρωτήσω πρώτα αν άνοιξε τον διακόπτη του ρεύματος, Δεν θα ασχοληθώ ξανά με προβλήματα του πι σι του Μούργου αν δεν τον ρωτήσω πρώτα αν άνοιξε τον διακόπτη του ρεύματος, Δεν θα ασχοληθώ ξανά με προβλήματα του πι σι του Μούργου αν δεν τον ρωτήσω πρώτα αν άνοιξε τον διακόπτη του ρεύματος, Δεν θα ασχοληθώ ξανά με προβλήματα του πι σι του Μούργου αν δεν τον ρωτήσω πρώτα αν άνοιξε τον διακόπτη του ρεύματος, Δεν θα ασχοληθώ ξανά με προβλήματα του πι σι του Μούργου αν δεν τον ρωτήσω πρώτα αν άνοιξε τον διακόπτη του ρεύματος, Δεν θα ασχοληθώ ξανά με προβλήματα του πι σι του Μούργου αν δεν τον ρωτήσω πρώτα αν άνοιξε τον διακόπτη του ρεύματος, Δεν θα ασχοληθώ ξανά με προβλήματα του πι σι του Μούργου αν δεν τον ρωτήσω πρώτα αν άνοιξε τον διακόπτη του ρεύματος, Δεν θα ασχοληθώ ξανά με προβλήματα του πι σι του Μούργου αν δεν τον ρωτήσω πρώτα αν άνοιξε τον διακόπτη του ρεύματος, Δεν θα ασχοληθώ ξανά με προβλήματα του πι σι του Μούργου αν δεν τον ρωτήσω πρώτα αν άνοιξε τον διακόπτη του ρεύματος, Δεν θα ασχοληθώ ξανά με προβλήματα του πι σι του Μούργου αν δεν τον ρωτήσω πρώτα αν άνοιξε τον διακόπτη του ρεύματος.

Δεν πας να βγάλεις καμιά φωτογραφία που είναι σε σύνοδο η Αφροδίτη με το φεγγαράκι που τα καταφέρνεις καλύτερα ; ( ε να πούμε κ καμιά καλή κουβέντα γιατί θα μας μείνει στον τόπο).

Μου αρέσει!

5. teokaf - Ιανουαρίου 30, 2009

Και κάτι σοβαρό τώρα γι να μαθαίνει ο δύστυχος τυροκόμος.
Άραγε το πρόβλημα του Μούργου πρέπει να το έχουν γύρω στα 300 εκατομμύρια χρήστες αλλά κανείς να μην παραπονέθηκε μια και ο νέος firefox εγκαθίσταται πάνω στον παλιό. Και βρέθηκε κάποιος μόνο σε κάποιο μπλόγκ να το επισημάνει.
Οκ ναι αυτή είναι η απάντηση Μούργο ( σταμάτα να βλέπεις Λιακόπουλο έλεος). Θα είχαν γίνει φόρουμ πάνω σε φόρουμ και το Computer για όλους θα είχε αφιερώσει 10 τεύχη ( δεν είναι κακό να το αγοράζεις καμιά φορά) για ένα τέτοιο θέμα. Και βγάλε αυτόν τον τίτλο απ το Ποστ μην πλακώσουν σοβαροί κομπιουτεράδες και σ αρχίσουν στα γιαούρτια ( μήπως αυτός είναι ο σκοπός σου Σάιλοκ γιατί ξέμεινες από γαλακτοκομικά; )
Απλά όταν για κάποιο λόγο υπάρξει κάποιο μπαγκ στο τρέξιμο του browser (οποιουδήποτε, γι αυτό τον τσεκάρεις με καναδυό άλλους) το μόνο που πρέπει να κάνεις είναι πλήρης ( όπως λέμε πλήρες γάλα) απεγκατάσταση και εγκατάσταση εκ νέου.

Μου αρέσει!

6. faros - Ιανουαρίου 30, 2009

Αγαπητέ τεό, υπάρχει λόγος που είσαι τόσο κακός ;;;

Φυσικά και γνωρίζω πόσο κάνει το 1+1, και φυσικά δεν είμαι ούτε ο … Φίλιππος ούτε ο … Ναθαναήλ, … το να είναι κανείς ευγενικός και να καλεί τον άλλον το θεωρείς κακό ;;;

Εντάξει το ξέρουμε ότι είσαι » ο Φωτεινός Παντογνώστης «, εγώ ξέρω ότι αυτός που γνωρίζει κάτι προσπαθεί να το μετλαμπαδεύσει όχι να κοκορεύεται σαν … γύφτικο σκεπάρνι !!!

Και δεν έκρυψα ποτέ τις μην γνώσεις μου ή τις αδυναμίες μου, κάποιοι άλλοι νομίζω τα κρύβουν … :mrgreen:

Καλησπέρα σε όλους και φυσικά και σε σένα !

Μου αρέσει!

7. teokaf - Ιανουαρίου 30, 2009

απαντώ σε όλα τα βαθύνοα ερωτήματα του Φάρου μια και το ποστ αυτό είναι τεχνικής φύσης.
Ναι Φάρε μου υπάρχει λόγος που είμαι τόσο κακός.
Μήπως είσαι τότε η Έλενα;
Αφού ξέρεις πως είμαι ο Φωτεινός Παντογνώστης γιατί μπερδεύεσαι εκεί που δεν σε σπέρνουν;
Να τους ονομάσεις όλους όσους ξέρεις και να στείλεις στην διεύθυνση και τα βιογραφικά τους.

Μου αρέσει!

8. μούργος - Ιανουαρίου 30, 2009

@2. faros , φαρε ειναι για το προγραμμα που χρησιμοποιουμε για να βλεπουμε σελιδες στο ιντερνετ.
πολλοι χρησιμοποιουν τον internet explorer που ειναι των windows αλλα δεν ειναι πολυ ασφαλης (επιτρεπει πολλες ιντερνετικες ρουφιανιες).
.
εσυ τι χρησιμοποιεις;
.
δεν ειναι κακη ιδεα!
θα γινω ο μουργος χωρις συνορα (πως λεμε για τους γιατρους) 😆
.
@3. teokaf , βρε ηλιθιε λες να μη το εκανα;
το πρωτο που εκανα.
ε, σερνοταν και ο explorer και αυτο ειναι το αλυτο μυστηριο για μενα ακομη. (ελπιζω να μην ανηκει στην ζωνη του λυκοφωτος)
δεν μπορω να καταλαβω πως θα μπορουσε να επηρεαζει το ενα το αλλο προγραμμα.
το μονο προγραμμα που δεν επηρεαζοταν ηταν to outlookexpress kai o download manager.
μολις ελυσα το προβλημα με τον firefox λυθηκε και με τον explorer.

.
@4. teokaf, εχε χαρη βρε καραγκιοζη που ο φαρος ειναι ευγενης και δεν θα σου ανταποδωσει τις κακιες σου .
και σιγα ρε ειδημονα (βρες μου τους καινουργιους starsailor και μετα τα συζηταμε) 😛 (εγω εχω μερες που τους ακουσα)
.
και σταματα να κεκεδιζεις στο λασπη !
.
@5. teokaf , ηλιθιε δεν ειπα οτι το προβλημα θα βγει σε ολους με την αναβαθμιση στη νεα εκδοση;
.
αλλα αν βγει εστω και σε λιγους, ΟΦΕΙΛΕ o mozilla να ενημερωσει τον κοσμο.
ο τυπος το λεει σαφως:I strongly recommend
αυτο που λεει αυτος θα επρεπε να το λεει και ο mozilla.
ετσι κανουν οι σοβαροι .
.
@6. faros, φαρε, μη δινεις σημασια στον σκατογερο.
κανει τον καμποσο επειδη γνωριζει οτι δεν ξερεις και πολλα απο υπολογιστες.
αυτες τις ανοησιες ας παει σε κανα σοβαρο τεχνολογικο φορουμ να τα πει (και με το ιδιο υφος εννοειτε)

Μου αρέσει!

9. μούργος - Ιανουαρίου 30, 2009

@7. teokaf, ρε μπαρμπα σαν την βεφα της τεχνολογιας κανεις! 😆
(χαλαρωσε, ετσι και αλλιως θα χαλαρωσεις , θες δεν θες, σε λιγο με τα χαπια που θα σε φορτωσουν παλι)

Μου αρέσει!

10. teokaf - Ιανουαρίου 30, 2009

http://…………………………………………….

ε πας γυρεύοντας

Μου αρέσει!

11. teokaf - Ιανουαρίου 30, 2009

http://……………………………………….

Ρε σταμάτα να μου κόβεις τις σοφίες

Μου αρέσει!

12. teokaf - Ιανουαρίου 30, 2009

τιποτε δεν περνάει γεροπαραλιμένε
ορίστε οι Σταρσειλορ
http………………………………………

Μου αρέσει!

13. teokaf - Ιανουαρίου 30, 2009

ρε δεν περνάει τίποτε τι έκανες πάλι;

Μου αρέσει!

14. teokaf - Ιανουαρίου 30, 2009

http://…………………………………..

Μου αρέσει!

15. teokaf - Ιανουαρίου 30, 2009

α τα έχεις κόψει γελοίε οπότε πως να σου πω πως να βρεις τους Σταρσειλορ;

Μου αρέσει!

16. teokaf - Ιανουαρίου 30, 2009

Δεν μας είπες όμως αν λένε κάτι ή τζάμπα καίει η λάμπα.

Μου αρέσει!

17. μούργος - Ιανουαρίου 30, 2009

@10-16. teokaf , ρε γεροξεκουτη σταματα να βομβαρδιζεις με τα ιδια σχολια.
τα εκανε σπαμ η wordpress
θα τα σβησω τα λινκ (αφου πρωτα σου πω οτι ΧΘΕΣ ανεβηκαν σε τορρεντ. εγω τους ακουσα νωριτερα 😛 )

Μου αρέσει!

18. faros - Ιανουαρίου 30, 2009

μούργε είσαι και ο πρώτος !!!!!!!!!!!!!!!

Μου αρέσει!

19. teokaf - Ιανουαρίου 30, 2009

Τι θες να πεις Μούργο πως τους άκουσες νωρίτερα;
Θα εννοείς φαντάζομαι πως i tune τους δημοσίευσε και τους κατέβασες.
Δεν μπορώ να σκεφτώ άλλον τρόπο.

Μου αρέσει!

20. teokaf - Ιανουαρίου 30, 2009

Και επειδή το πόστ έχει γίνει λίγο βαρετό να σας συντονίσω λίγο με μερικά πράγματα που συμβαίνουν στον κόσμο και εσείς κοιμάστε τον ύπνο του δικαίου:
http://nbcsports.msnbc.com/id/28905274/
Go Steelers go

Μου αρέσει!

21. αγκνιρα - Ιανουαρίου 30, 2009

Καλησπέρα στη Λάσπη!
(Είμαι αλήθεια στη λάσπη ή μήπως έπεσα σε καμιά σελίδα support?) Να βάλω και γω τη σάλτσα μου: Μούργο, δεν καταλαβαίνω γιατί είχες τόσα προβλήματα με το καινούργιο Firefox . Τι καινούργιο βέβαια, έχει περάσει τόσος καιρός από τότε που το έβαλα εγώ στο δικό μου πι-σι πού ούτε καν θυμάμαι τι έκανα τότε. Ή μήπως δεν μιλάτε για το 3.0.5;
Μήπως έχει πρόβλημα το φαιρφοξ με τα ελληνικά πι-σι γιαυτό σας παιδεύει με εξτρα οδηγίες, γραμμενες μικρές-μικρές για να μην τις βλέπετε; 😛

Μου αρέσει!

22. faros - Ιανουαρίου 31, 2009

Μούργε, μετά το αμάξι σου, τώρα το πουσού σου, κάνε κανένα ποστ με … σκόρδα, γιατί δεν σε βλέπω καλά !!! 😆

Καλημέραααααααα !

Μου αρέσει!

23. faros - Ιανουαρίου 31, 2009

Συγνώμη, ξέχασα …

Καλό Σαββατοκύριακο !

Μου αρέσει!

24. αγκνιρα - Ιανουαρίου 31, 2009

καλημέρα, φάρε, πρωινός-πρωινός όπως πάντα ;-). Τι καιρό έχετε σήμερα στα κατατόπια σου; Εδώ έχει ομίχλη, ομίχλη και πάλι ομίχλη 😦 όλα παγωμένα και κίτρινα έξω…

Μου αρέσει!

25. teokaf - Ιανουαρίου 31, 2009

@ αγκινάρα : http://www.meteo.gr/cf.asp?city_id=87
άστα να πάνε.

Μου αρέσει!

26. αγκνιρα - Ιανουαρίου 31, 2009

25 teokaf: ουφ, πάλι καλά, παρηγορήθηκα λιγάκι, 8 βαθμοί και βροχή, δεν είναι και πολύ καλύτερα εκεί…. αντε παρ’ ολα αυτά, καλό σαββατοκύριακο!

Μου αρέσει!

27. faros - Ιανουαρίου 31, 2009

αγκνιρα : Μια καλή (χωρίς βροχή, χωρίς αέρα, χωρίς ομίχλη) χειμωνιάτικη μέρα (ψιλό κρύο) που θέλει αρκετό ντύσιμο – ξέρεις κασκόλ, σκούφο – και είναι ό,τι πρέπει για βόλτα !

υ.γ. έτσι, δεν σε νοιάζουν και τα προβλήματα του firefox 😆

Μου αρέσει!

28. silia - Ιανουαρίου 31, 2009

Καλέ μου φίλε Μούργο :
Σε παρακαλώ πολύ , να μου κάνεις μία χάρη . Αν σου βρίσκεται εύκαιρο , θα ήθελα να μου στείλεις το mail της γιαγιάς-Σουλτάνας , γιατί θέλω να επικοινωνήσω με την πεπειραμενη κομπιουτερίστρια , να μου πεί αν ξέρει (που θα ξέρει σίγουρα) , πώς εστιάζουμε την κάμερα του MSN στο μπούστο , γιατί τώρα τελευταία η δική μου εστιάζει μόνο στα … μπούτια , και μου έχουν κοπεί τα … τυχερά .
Λες να είναι ιντερνετική ρουφιανιά του internet explorer των windows που χρησιμοποιώ ; … Αλλά δώσε μου καλύτερα το mail της γιαγιάς-Σουλτάνας , γιατί τζάμπα ρωτάω εσένα … Είσαι … άπειρος με τα Ιντερνετικά , με το … συμπάθιο κιόλας .

Μου αρέσει!

29. faros - Φεβρουαρίου 1, 2009

Καλημέρα σας και Καλό Μήνα σε όλους !

Μου αρέσει!

30. μούργος - Φεβρουαρίου 1, 2009

@16. teokaf, πολυ καλοι (αν και μαλλον ηδη το ξερεις)
.
@18. faros , μα θελει και ρωτημα φαρε; 😀
.
@19. teokaf , εγω τεο ειμαι ενθουσιασμενος με σενα που καταφερες να σκεφτεις και αυτον τον τροπο.
για την ηλικια σου δεν ειναι και λιγο 😆
.
@20. teokaf, ρε τεο ο λαμπρακης δεν ειχε τιποτα αυτη τη βδομαδα να μας προτεινεις; 😆
.
@21. αγκνιρα, η λασπη ειναι πολυσυλλεκτικη και πολυπροσωπη.
με 2 λογια ειναι το απολυτο πορταλ για τη γνωση και την ενημερωση (και παντα με εναν μοναδικο τροπο).
.
και η 3 εκδοση δεν ειναι καινουργια, εγω καθυστερησα να τη βαλω. κατι δεν μου αρεσε, μαλλον διαισθηση.
και ν απου βγηκα αληθινος.
(μεγαλο χαρισμα εχω και μαλλον πρεπει να το εκμεταλλευτω)
.
οχι δεν εχει σχεση με τις γλωσσες, αλλα τα λεει καλυτερα απο μενα ο τυπος που εγραψε το κειμενο στα αγγλικα (πρωτη παραγραφος)
.
@22. faros, φαρε τωρα ειναι αργα.
τερμα τα μαγια.
τριτωσε το κακο.
τα επαιξε και η φωτογραφικη μου μηχανη.
και αν υπολογισω και το προβλημα που μου εβγαλε -εχει προβλημα στο νεταρισμα, δηλ, ποσο καθαρες θα βγουν οι φωτο-, ειμαι πλεον σιγουρος απο ηρθε το κακο το ματι (απο βρυξελλες μερια 👿 )
.
@23. faros , φαρε, παει χαλασες και συ! 😆
.
@24. αγκνιρα , ολα μια ιδεα ειναι (και εδω μια απο τα ιδια αλλα στις περισσοτερες ωρες ενας πολυ φωτεινος ηλιος 😆 )
.
@25. teokaf, ρε μπαρμπα και καλο καιρο να ειχε θα σε αφηνε ο νιαγαρας που εχεις στα ματια σου να τον δεις; 😆
.
@ 26. αγκνιρα, αγκνιρα σε προειδοποιω οτι ο διαλογος που κανεις με τον τεο ειναι με αποκλειστικα δικη σου ευθυνη 😆
.
@27. faros , και για τσιπουρο φαρε, ε;
.
@28. silia , Σιλια, μη μου ζητας τα ακατορθωτα.
ελαχιστοι μεχρι τωρα εχουν δει το πραγματικο προσωπο της γιαγιας σουλτανας.
ενας ζωντανος θρυλος για τους χακερ ολης της γης.
πινουν νερο στο ονομα της.
και λενε: το ειπε η γιαγια σουλτανα , ειναι νομος!
.
αυτο με την γουεμπ καμερα που λες, υποθετω οτι εχεις μπει σε ιατρικο προγραμμα για εξ αποστασεως ιατρικη εξεταση.
δεν μπορω να σκεφτω τιποτα αλλο! 😆
.
παντως, οτι και να λεω για τον μοζιλα ειναι πολυ καλυτερος απο τον εξπλορερ του γκειτς (δεν συγκρινεται)
απο εδω τον κατεβαζεις:
http://www.mozilla.com/en-US/firefox/
(υπαρχει και στα ελληνικα αμα θες)
.
@29. faros, σιγα που θα το ξεχναγες φαρε!
καλο μηνααααααααααα!

Μου αρέσει!

31. teokaf - Φεβρουαρίου 1, 2009

Η επόμενη μηχανή σου να είναι αυτή
http://www.amazon.com/gp/product/B001CCLBSA/sr=1-16/qid=1233508431/ref=noref?ie=UTF8&s=electronics&qid=1233508431&sr=1-16

Εύχομαι να σε καλύπτει η εγγύηση αλλιώς

Μου αρέσει!

32. teokaf - Φεβρουαρίου 1, 2009

Τώρα βέβαια με το πρόβλημα που έβγαλε η μηχανή σου ποιος ακούει την Ρενάτα κ την Κροτ για το νετάρισμα των φωτογραφιών. Την γ@μη2ες χαλαρά χαλαρά.

Μου αρέσει!

33. μούργος - Φεβρουαρίου 1, 2009

@31. teokaf, ρε μπαρμπα αν ηταν να παρω αυτη τη μηχανη δεν θα την αγοραζα 700 ντολαρς απο τον αμαζονα αλλα ΜΟΝΟ 470 ντολαρς απο εδω:
http://www.42photo.com/pd-productid-14675-ref-pricegrabber.htm
ΑΛΛΑ, εγω θελω αυτη τη μηχανη CANON EOS 5D που κανει μονο
2500 χαζοντολαρς (με φακο 24-105)
οποιος με διαβαζει απο αμερικα να επικοινωνησει με τη λασπη 😀 (ειναι για καλο σκοπο)
.
μπαρμπα τιμες καλες βρισκεις απο εδω: (ειναι και αλλα)
http://www.pricegrabber.com/

Μου αρέσει!

34. μούργος - Φεβρουαρίου 1, 2009

@32. teokaf , χα!
δεν το εχω μονιμα το προβλημα ρε. καπου καπου κολαει.
αλλα και αυτα που εχει τραβηξει με μενα αυτη η μηχανη, παλι καλα!
τα τρακτερ στη λασπη πιο καθαρα ειναι απο τη μηχανη μου!
(στο ενα χερι εχω τη μηχανη , στο αλλο το μαχαιρι για τα χορτα και τα χερια μεσα στη λασπη)

Μου αρέσει!

35. teokaf - Φεβρουαρίου 1, 2009

Ρε αυτή που έχει η Αμαζον δεν είναι η ίδια, είναι καινούργια . Αν κάνεις κλικ στην ασημένια έκδοση την έχει πολύ φτηνότερα 429 η άμαζον δεν παίζεται στις τιμές εγγυημένο Έχω φίλους στο αμέρικα και μου τα φέρνουν στην μισή τιμή που κυκλοφοράνε εδώ. Μεγάλη πίκρα η ΗΠΑ είναι πάμφθηνες.
Ρε αυτή που θέλεις είναι μεγάλη που να την βάλεις στην κωλότσεπη ( αν και είναι φοβερή ειδικά η καινούργια http://www.amazon.com/gp/product/B001G5ZTMM/ref=noref?ie=UTF8&s=photo που κοστίζει μόνο $4,399.99 )
Αλλά πάντως αν θες το καλύτερο σε κόμπακτ είναι αυτή που σου λέω έχω το προηγούμενο μοντέλο και δεν παίζεται.

Μου αρέσει!

36. teokaf - Φεβρουαρίου 1, 2009

Η Canon που έχει 4400 έχει 21.1-megapixel τώρα το είδα

Πάω να πιω τα χάπια μου να συνέλθω.

Μου αρέσει!

37. teokaf - Φεβρουαρίου 1, 2009

Και για να μην ξεχνιόμαστε

GO STEELERS GOOOOOOOOOOOOOOOOO

http://nbcsports.msnbc.com/id/28939571/

Μου αρέσει!

38. μούργος - Φεβρουαρίου 1, 2009

@35. teokaf, ρε ηλιθιε εχεις φιλους εκει και μπορουν να σου φερουν πραγματα και δεν μιλας;
για κανονισε και για μενα.
την κανουργια θελω να παρω και εγω.
ή αυτη η την καινουργια 50 D
(εχω για την κωλοτσεπη, θελω πιο δημιουργικη μηχανη)
απο περυσι λεω να παω νεα υορκη μονο και μονο να παρω μηχανη (φτηνοτερα θα μου ερθει και θα κανω και ταξιδι)

Μου αρέσει!

39. μούργος - Φεβρουαρίου 1, 2009

μπαρμπα, μπορουμε να το κανονισουμε να την αγορασω μεσω ιντερνετ εγω αλλα να δηλωσω διευθυνση παραλαβης στο αμερικα και αυτος που θα την παρει να μου τη φερει.
ηλιθιε κανονισε λεμεεεεεεεε!!!

Μου αρέσει!

40. teokaf - Φεβρουαρίου 1, 2009

Δεν το ήξερα το http://www.pricegrabber.com/ καλό φαίνεται.
Αλλά και η Αμαζον Αμερικής είναι φοβερή αλλά και Αγγλίας τώρα με το κατρακύλισμα της λίρας. Για τσέκαρε για κανένα ταξιδάκι στο Λονδίνο το καλοκαίρι έχει φοβερές τιμές, (9 ημέρες 3 άτομα πρωινό Αγγλικό, ξενοδοχείο στο κέντρο του κέντρου απ ευθείας πτήση =1350€)

Ρε γύφτο τι κωλότσεπη είναι αυτή που έχεις; Πάλι το παντελόνι για να κλέβεις πατάτες φοράς;

Μου αρέσει!

41. teokaf - Φεβρουαρίου 1, 2009

@39 Ναι ρε έτσι το κάνω και εγώ. Έρχονται μια φορά τον χρόνο ( δηλαδή 2 φορές και οι δύο συνολικά). Αν τους δω πως είναι θετικοί ( για μένα και την αδερφή μου δεν λένε οι άνθρωποι τίποτε αλλά για άλλους ίσως στραβώσουν) θα σου πω. Το φθινόπωρο μου φέραν την Canon βιντεοκάμερα εδώ τιμή 1100 € εκεί 450 πλήρωσα εγώ και τα στείλανε εκεί. .

Μου αρέσει!


Σχολιάστε

