jump to navigation

Βιαστικές (και υπέροχες) ανεμώνες Ιανουαρίου 15, 2009

Posted by μούργος in φύση, Αυτοφυή φυτά, Περιβάλλον, Φωτογραφία, αγριολούλουδα, nature, Photo, wildflowers.
trackback

Κανονικά έπρεπε να ανεβάσω πρώτα το πραγματικό λουλούδι του χειμώνα (μια όμορφη Ίριδα), αλλά τις βρήκα μπροστά μου σήμερα και δεν άντεξα στον πειρασμό.
Από νωρίς ξεκίνησαν φέτος, αλλά ας όψεται ο ήπιος χειμώνας και οι τελευταίες υγρές και βροχερές μέρες.

an11

an2

an3

an4

an4a

an5

an6

an7

Σχόλια»

1. faros - Ιανουαρίου 15, 2009

Μπα, μπροστά στις … καυκαλήθερες, δεν … φτουράνε !!!

Μου αρέσει!

2. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς - Ιανουαρίου 16, 2009

Φάρε καλημέρα!
Διαφωνώ οριζοντίως, καθέτως και πλαγίως. 🙂
Οι ανεμώνες είναι κορυφαίες!

Μου αρέσει!

3. faros - Ιανουαρίου 16, 2009

Πολύ πολύ Καλημέρα σας !!!

2.Ι.Γ.: … τροχονόμος είσαι ;;;;;;; 😆

Μου αρέσει!

4. αγκνιρα - Ιανουαρίου 16, 2009

Πω-πω, θαύμα είναι, σούρχεται να τις …. φας! (το ξέρω ότι δεν τρώγονται, Μούργε 😉 ) Είναι και διάφορα είδη, ε;
Επίσης καλημέρα σ’ όλους σας.

Μου αρέσει!

5. teokaf - Ιανουαρίου 16, 2009

Τώρα που το λέει η αγκινάρα σα να έχει δίκιο : Μια ανεμώνες στο 4.

Μου αρέσει!

6. Yoryia - Ιανουαρίου 16, 2009

Ωραίες!
(είπα να το παίξω σοβαρή σήμερα και να περιοριστώ σε ένα απλό, ευγενικό σχόλιο)

Μου αρέσει!

7. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς - Ιανουαρίου 16, 2009

@teokaf 5:
Γιαχνί, αυγολέμονο, πώς ???
Δυο χέρια έχω, τι να πρωτοπρολάβω?

Μου αρέσει!

8. renata - Ιανουαρίου 16, 2009

Οι ανεμώνες είναι υπέροχες κι οι φωτογραφίες σου υποφερτές! 😛 😛 😛

Μου αρέσει!

9. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς - Ιανουαρίου 16, 2009

@faros 3:
Όχι, ταβερνιάρισσα… 😉

Μου αρέσει!

10. silia - Ιανουαρίου 16, 2009

Αυτή στην … 3η φωτο , της … ΝΔ είναι ;
Σαν ψιλομαδημένη μου φαίνεται (σαν να της λείπουν πέταλα … )
Λες ;…
——————————-
Πέρα απ’ την πλάκα … Υπέροχες
Υπέροχες και οι ανεμώνες και οι φωτογραφίες .
Σαν να μύρισε Άνοιξη το γραφείο μου … Ή μου φάνηκε ;…

Μου αρέσει!

11. faros - Ιανουαρίου 16, 2009

10.silia: Το γραφείο σου στην … ύπαιθρο το έχεις ;;; 😆

9. Ι.Γ.: Ωχ … κατάλαβα … τα πιάτα που και που … πού προσγειώνονται !!! 😆

5. teo: Λες να γίνονται και … σούπα ;;; 😆

Α ρε Μούργε τι … πεινασμένους θαμώνες έχεις !!!
Βγάλε επιτέλους τα … σοκολατάκια !!! 😀

Μου αρέσει!

12. renata - Ιανουαρίου 16, 2009

Α ρε Μούργε….Βγάλε επιτέλους τα … σοκολατάκια !!!

Να ΄σαι καλά, Φάρε, γελάσαμε κι απόψε! 😛 😆 😆 😆 😆

Μου αρέσει!

13. Кроткая - Ιανουαρίου 16, 2009

το μέηλ μου το πήρες?

Μου αρέσει!

14. αγκνιρα - Ιανουαρίου 16, 2009

@5. teokaf: πστ, σιγά, μην μας πάρει μυρωδιά ο Μούργος ότι τρώμε ανεμώνες, που παιδεύεται να μας μάθει τα φαγώσιμα χόρτα και εμείς πέρα βρέχει (έτσι νομίζει τουλάχιστον….).
@7 Iδιαιτέρα: τι θάλεγες για γεμιστές, σαν τους κολοκυθανθούς;

Μου αρέσει!

15. faros - Ιανουαρίου 16, 2009

12. renata : Καλά, με μένα γελάς εσύ ;;; :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Καλησπέρα σας !

Μου αρέσει!

16. renata - Ιανουαρίου 16, 2009

Φάρε, γελάω απ΄τη μια με την αφέλειά σου -που ακόμα νομίζεις πως ο μούργος είναι ανοιχτοχέρης και κουβαρντάς – κι απ΄την άλλη σκεπτόμενη τον νταμπλά του Μούργου και την πληρωμένη απάντηση που θα σου δώσει. 😛

Μου αρέσει!

17. Aura Voluptas - Ιανουαρίου 16, 2009

Σκέφτηκαν οι καημένες οι ανεμώνες να βιαστούν φέτος μπας και ξεγελάσουν τον Μούργο και τη φωτογραφική του μηχανή, γλιτώσουν και μπορέσουν να περάσουν λίγες μέρες ήσυχες κι ωραίες αλλά … μάταιος κόπος . 😦
Ιδιαίτερα της έρμης στην 5 και την 8, της άλλαξε τα φώτα ! Πιο κοντινή δε θα μπορούσε να τραβήξει .

ΜΗ ΤΡΩΤΕ Ο,ΤΙ ΣΑΣ ΔΙΝΕΙ Ο ΜΟΥΡΓΟΣ, ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΣΟΚΟΛΑΤΑΚΙ . ΚΙΝΔΥΝΟΣ !! ΠΑΡΑΠΟΙΕΙ ΤΙΣ ΗΜ.ΛΗΞΕΩΣ ΓΙΑΤΙ ΒΑΡΙΕΤΑΙ ΝΑ ΨΩΝΙΖΕΙ ΦΡΕΣΚΟ ΠΡΑΓΜΑ . 😯

– – – – – – – – – – – – – – – – –

Η 1 για το χρώμα της και η 3 για το φως της . 🙂

Μου αρέσει!

18. teokaf - Ιανουαρίου 17, 2009

Η έκλυση της Άουρα είναι παντελώς ανεδαφική και φαίνεται πως είναι νέα επισκέπτης σ αυτό το Μπλόγκ.
Ο Μούργος ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΠΟΤΕ ΤΙΠΟΤΕ ( να εξαιρεθεί μια φορά που έδωσε σε ένα φίλο τα σκουπίδια για να τα πετάξει γιατί βαριόταν).

Άκου σοκολατάκι, ε δεν πάμε καλά. Το μόνο σε τέτοιο χρώμα στο σπίτι του Μούργου είναι το βρακί του.

Μου αρέσει!

19. faros - Ιανουαρίου 17, 2009

16 renata: Το να πιστεύεις κάτι (που στο κάτω κάτω μέχρις αποδείξεως του εναντίον, είναι σωστό) δεν σημαίνει «αφέλεια» – και θα μου επιτρέψεις να θεωρώ τον εαυτό μου εξ ορισμού καλοπροαίρετο (είπαμε μέχρις αποδείξεως του εναντίον).
Άλλωστε και για σένα την ίδια γνώμη έχω …
Πάλι θα με «κατηγορήσεις» για αφέλεια ;;; 😀

teo: 😆 😆 😆

Καλημέρα σας και Καλό Σαββατοκύριακο !

Μου αρέσει!

20. renata - Ιανουαρίου 17, 2009

Φάρε, όχι δεν πιστεύω πως είναι κακό να ‘σαι καλοπροαίρετος. 🙂 Απλά όταν μιλάμε για το μούργο , υπάρχει κακό προηγούμενο, που μας προϊδεάζει! 😉

Μου αρέσει!

21. μούργος - Ιανουαρίου 17, 2009

χρονος αρνητικος
τα λεμε αργοτερα

Μου αρέσει!

22. renata - Ιανουαρίου 17, 2009

Μούργο, μας έχεις ταράξει στα σχόλια «προσεχώς»! 😛 ( Στη φυλάω και ξέρεις γιατί! 😈 )

Μου αρέσει!

23. μούργος - Ιανουαρίου 17, 2009

@1. faros, 😆
.
@2. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς , ιδιατερα, ο φαρος εχει μια αδυναμια στις καυκαληθρες (η οποια τον τυφλωνει 😆 )
.
@4. αγκνιρα, μα καλα τις σας κανουν στα ευρωπας μου λετε; 👿
αυτη την ερωτηση μονο η κροτ θα την εκανε.
οτι ανεβαζω, ρωταει αν τρωγετε.
ασε που θα το διαβασει ο μπαρμπας και να αρχισει τις παραγγελιες (και θα τον τρεχουν και παλι για πλυση στομαχου)
.
ειναι αρκετα ειδη (εδω φαινονται 2, δεν τα εγραψα γιατι εχω κανει και παλιοτερα ποστ με ανεμωνες)
.
@5. teokaf , οριστε! τι σας ελεγα;
.
@6. Yoryia , γεωργια δεν ξερω αν το εχω ξαναπει.
εισαι η πιο μυστηριωδης επισκεπτης της λασπης
.
@7. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς, μη τον κοροιδευετε τον μπαρμπα.
λιγος ανθρωπισμος! (τις βαλιτσες του ετοιμαζει για το μεγαλο ταξιδι)
.
@8. renata , και τα σχολια σου φαρμακωμενα ρενατα 😛
.
@10. silia, το βρηκες Σιλια. ιδια η φανη kai παλι πετραλια ειναι 😆
.
βγηκαν και τα σπαραγγια αδεν δεν εχω χρονο να τα ανεβασω
.
@11. faros , φαρε, πας καλα;
να βγαλω τα σοκολατακια για τους αθλιους θαμωνες;
(τα εχω για εξαιρετικες στιγμες,
π.χ. οταν παρουμε την πολη 😆 )
.
@12. renata , αντι να χαχανιζεις ρενατα, δεν κοιτας τους απληρωτους λογαριασμους που εχεις στη λασπη 👿
.
@13. Кроткая , to πηρα, αλλα τα σχολια συη λαπση δεν τα διαβαζεις. καπου σου απαντησα.
τελος παντων θα τα δεις οταν ανεβει το ποστ σου 😈
.
@14. αγκνιρα, αγκνιρα εισαι νεα εδω και δεν ξερεις καποια πραγματα.εσεις κανετε πλακα, ο τεο ομως το εννοει.
(γι’ αυτο και αποφευγω να ανεβασω πολυ δηλητηριωδη φυτα.
αλλα ανεβαζω τακτικα καποια που προκαλουν εντονη διαρροια.
εχει ενα γουστο 😆 )
.
@15. faros , μη δινεις σημασια φαρε.
οι συνηθεις κακιες!
.
@16. renata, ξεχασες φαινεται περυσι που σας κερασα πανω απο 10 αραπικα φυστικια (10 μερες τα’κλαιγα, αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα)
.
@17. Aura Voluptas , αουρα μας προσβαλλεις και δεν μας αρεσει καθολου αυτο.
μα καθολου! 👿
.
ποτε
μα
ποτε
η λασπη
δεν εμαιξε
με την ποιοτητα
των προιοντων της.
αλλιως: ΠΟΤΕ δεν φερνουμε φρεσκα προιοντα.
η παλαιωση ειναι το μοτο μας
(και γι’ αυτο μας προτιμουνε)
.
@18. teokaf, α ρε μπαρμπα με τις εκλΥσεις σου! 😆 😆
(βρε κοφτο για λιγο το κλυσμα , σε εχει καταστρεψει )
.
@19. faros , τι να σου πω και σενα ρε φαρε.
πας και ανοιγεις διαλογο με τη ρενατα
(κακο του κεφαλιου σου)
.
@20. renata , μπροστα να κοιτας ρενατα. μονο μπροστα 😛
.
@22. renata, εγω στα σχολια το κανω αυτο.
δεν ανεβαζω ποστ! 😛

Μου αρέσει!

24. ΕΝΑΣ …ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΣΤΑ TOP 100 ΤΟΥ WOORDPRESS. « Kopanakinews’s Weblog - Ιανουαρίου 17, 2009

[…] Βιαστικές (και υπέροχες) ανεμώνες […]

Μου αρέσει!

25. renata - Ιανουαρίου 17, 2009

Σε ΚΑΘΕΕΕΕ ποστ σου τουλάχιστον μας πετάς ένα «είμαι βιαστικός, τα λέμε αργότερα». Σε μάθαμεεε! 😛 😛 😛

Μου αρέσει!


Σχολιάστε

