jump to navigation

Πανσέληνος Αυγούστου και καπάκι η μερική έκλειψη σελήνης Αύγουστος 24, 2008

Posted by μούργος in Ιτς-καλέ, Λίμνη, Περιβάλλον, Σελήνη, Φωτογραφία, Lake, Moon, nature, Photo.
trackback

Ενδιαφέρον θέμα που δυστυχώς δεν είχα τον χρόνο να το φωτογραφήσω καλύτερα.
Συνέβη στις 16 Αυγούστου του 2008.

Ενώ είχαμε πανσέληνο, σύντομα, λίγο μετά τις 10.30, η σελήνη μπήκε στη σκιά της γης και έτσι χάσαμε τη ρομαντική πανσέληνο του Αυγούστου.

Η πανσέληνος φωτίζει τη λίμνη των Ιωαννίνων

Η σελήνη την άλλη μέρα το πρωί

Σχόλια»

1. aa-duck - Αύγουστος 25, 2008

OMG!!!!

Και του χρόνου μουργάκο!

(όχι έκλειψη και του χρόνου 😛 γιατί έγινε και πάνω στο δεκαήμερό μου και με έφαγε τη σπάλα 😛 και του χρόνου φεγγάρια μέσα στη λίμνη, εννοώ)

Φωτό: Θεϊκές!

Μου αρέσει!

2. faros - Αύγουστος 25, 2008

Είχατε … πανσέληνο στα Γιάννενα 😕 😕 😕

Και – σύμφωνα με τον aa-duck, θα ξαναέχετε του … χρόνου 😕 😕 😕

Τυχερέ Μούργε !!! Α, ρε τυχερέ Μούργε !!!

υ.γ. είσαι και … ρομαντικός, «πανάθεμά σε» !!!!!!!!!!!

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ 😀
( και … χρέωσέ με όσο θέλεις 😛 )

Μου αρέσει!

3. Λάκης Φουρουκλάς - Αύγουστος 25, 2008

Οι πανσέληνοι πολλές, οι εκλήψεις λίγες. Καλές κι αυτές

Μου αρέσει!

4. renata - Αύγουστος 25, 2008

Εδώ πάει και το τραγουδάκι : » Τ΄αυγουστιάτικο φεγγάρι δεν το βρήκαμε..» .

ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑΑΑΑ , Μούργο! 😛 😛

Μου αρέσει!

5. ελένη - Αύγουστος 25, 2008

Όμορφη πειγραφή
μπράβο μουργάκο
Την έκλειψη την έζησα
στην όμορφη
Ναύπακτο

και του χρόνου πατριώτη

Μου αρέσει!

6. μούργος - Αύγουστος 25, 2008

@1. aa-duck , παπι 😯 😯 😯
παλι αλλαζει ταυτοτητα η γειτονια σου;
κι αλλος φουρνος γκρεμιστηκε;
χρονια και ζαμανια ειχαμε να δουμε σχολιο σου στη λασπη.
OMG 😕
.
μας ελειψαν και οι αστρολογικες σου προβλεψεις.
παπι για κανε ενα φθινοπωρινο αστρολογικο , οι κριοι τι λενε;, για να ξερουμε που να βαδισουμε 😀
.
@2. faros , φαρε, παπια ειναι οχι παπιος! 😆
.
ειμαι ενας ρομαντικος μουργος φαρεεεεεεε! 😛
.
ασε φαρε, σημερα δεν χρεωνω τιποτα. ειμαι πολυ κουρασμενος.
(αυριο τα διπλα 😆 )
.
@3. Λάκης Φουρουκλάς, λακη ολα μες’ τη ζωη ειναι.
ολα χρειαζονται!
.
@4. renata ρενατα δεν ξερω αν την ειδες, μεσα σε λιγα λεπτα εξαφανιστηκε το φεγγαρι.
ωραιο θεαμα.
.
απο τωρα καλο χειμωνα βρε ρενατα.
εδω σκαει ο τζιτζικας ακομη!
.
@5. ελένη, ωραια δεν ηταν ελενη;
ναυπακτο;
ολο κοντα στα μερη μου γυρνας!
μια ανασα απο τα πανεμορφα γιαννενα 😀

Μου αρέσει!

7. Anna - Αύγουστος 25, 2008

Τελικά το φεγγάρι είναι κοινό σε όλους μας οπουδήποτε κι αν βρισκόμαστε. Αυτό μου αρέσει…

Μου αρέσει!

8. aa-duck - Αύγουστος 26, 2008

εντάξει, θα μελετήσω και θα προβώ σε ανακοινώσεισ!!!!

Μου αρέσει!

9. faros - Αύγουστος 26, 2008

Καλημέρα … σεληνόπληκτε (οι) … λασποθαμώνα (νες) 😀

Μου αρέσει!

10. Кроткая - Αύγουστος 26, 2008

γειααααααα!

επέστρεψα. πρόσεχε γιαί έχω ράμματα για τη γούνα σου.

σε κρατάω με μυστικά και ντοκουμέντα!

κανόνισε τι θα με χρεώσεις λοιπόν!

Μου αρέσει!

11. faros - Αύγουστος 26, 2008

ααααα, πάω εκεί !!!!!!

Μου αρέσει!

12. Кроткая - Αύγουστος 26, 2008

😆

😆

😆

😆

Μου αρέσει!

13. alekaki - Αύγουστος 26, 2008

καλησπέρα και από εμένα..την πανσέληνο του Αυγούστου μαζί με την έκλειψη την είδα όχι από κάποιο νησί φέτος αλλά από τη Σπάρτη.δε το φανταζόμουν ότι θα μου άρεσε αλλά ήταν καλά..όπως είπαν και πιο πάνω είναι ωραία τελικά όπου κι αν είσαι..think positive παιδιά και όλα θα πάνε καλά…εις το επανιδείν..

Μου αρέσει!

14. faros - Αύγουστος 27, 2008

…μέραααααααα !

Μου αρέσει!

15. faros - Αύγουστος 28, 2008

Ακόμα δω να είμαστε 😕 😕 😕

H krot … σε έσκισε !!!

Την καλημέρα μου.

Μου αρέσει!

16. μούργος - Αύγουστος 28, 2008

@7. Anna,ετσι ειναι αννα, ετσι.
.
@8. aa-duck , παπι, ελπιζω τα αντανακλαστικα σου να ειναι καλα.
να δουμε τις ανακοινωσεις εγκαιρα εννοω.
.
@9. faros, μπα φαρε, κολπο ειναι.
κοιτανε το φεγγαρι για να μη κοιταξουν το λογαριασμο στη λασπη.
1. παλιο το κολπο! 😆
.
@10. Кроткая , 😯 😯 😯 😯
σε πια κλωστουφαντουργια πηγες κροτ καλοκαιριατικα και βρηκες ραματα για τη γουνα μου;
ποια γουνα μου;
δεν ειμαι αρκουδα, λεμεεεεεε! 👿
ποια μυστικα και ποια ντοκουμεντα;
τι σταφ παιρνεις στις διακοπες σου;
υ.γ.
1. κατι πρεπει να εχουν τα νερα στο κυπαρισσι φαινεται 😛
2. οι χρεωσεις -καποιοι κακοπροαιρετοι θα τις ελεγαν εξωφρενικες- ετοιμαζονται.
νυχθημερον δουλευει η λογιστικη ομαδα της λασπης! 😛 😆
.
@11. faros , αααα, φαρε γιατι δεν χαιρετησες αφου φευγεις για την κροτ;
δεν π[ιστευω να το εκανες για να γλυτωσεις τη χρεωση; 😆
.
@12. Кроткая, σιγουρα τα νερα του κυπαρισσιου ειναι.
.
με τα χαχανα σου επιασες 4 γραμμες, χωρος πολυτιμος και πολυ ακριβος , αλλα δεν βαριεσαι, δεν κανω καμμια εξτρα χρεωση 😛
.
@13. alekaki, σπαρτη; 😯 και εισαι και απο δω αλεκακι;
χμμμμμμ…….
μικρος που ειναι ο κοσμος!
.
@14. faros , πολλα αααααααα βλεπω στο «μερα» φαρε.
παρα πολλα! 😆
.
@15. faros , φαρε μολις το ειδα, θα απαντησω καταλληλως (και με ποστ)! 👿

Μου αρέσει!

17. faros - Αύγουστος 28, 2008

… σπέρ΄ !
Τελικά, πάω στοίχημα, ότι παρέσυρες και έπνιξες στη … Λάσπη, τους Ολυμπιακό, Άρη και ΑΕΚ !!! 😆
Άντε και … καλό ελληνικό πρωτάθλημα (η ευρώπη δεν σας ταιριάζει ρεεεεεεεεεεεε !!!) 😛

΄ντάξ΄, κατάλαβα. Ζήλεψες !!! Δεν χρειάζεται να … χολιάς 😀

Μου αρέσει!

18. Кроткая - Αύγουστος 29, 2008

μουαχαχαχαχα!!!

μπάινω, βγαίνω, πίνω, τρώω, χαιρετάω και γενικώς….

κάνω ό,τι γουστάρω και

ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩΩΩΩΩ!!!!

Μου αρέσει!

19. faros - Αύγουστος 29, 2008

Είδε μούργε ;;;
Στο δικό της «μαγαζί» άρχισε να χρεώνει (!!!!!!) σε σένα δεν δίνει τίποτα, που είσαι και ο πρώτος διδάξας ! 😛

Σταμάτα λοιπόν να χρεώνεις (τουλάχιστον κατά την … είσοδο) γιατί σιγά – σιγά θα ανοίξεις … Σχολή (ή ΙΕΚ δεν ξέρω) ! 😆

Καλημέρα σε όλη την ΚΟ Λάσπης !

υ.γ. αλήθεια τί ομάδα είπες ότι είσαι 😕 😕

Μου αρέσει!

20. Anna - Αύγουστος 29, 2008

Καλημέρα! Μούργο που κρύβεσαι;

Μου αρέσει!

21. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς - Αύγουστος 30, 2008

Καλημέρα Λάσπη (07:10):
Μπαίνω στο διαδίκτυο για ενημέρωση και βλέπω αυτό:

«Θέμα χρόνου θεωρούν οι αρχές τον εντοπισμό του ιδιοκτήτη της μεγάλης χασισοφυτείας με τα 1.300 δενδρύλλια ινδικής κάνναβης, ύψους περίπου 3,5 μέτρα (!) το καθένα. Η ανακάλυψή της έγινε από την ΟΠΚΕ σε συνεργασία με την Ασφάλεια Σπάρτης, στην περιοχή Σγούρνα του Ταΰγετου σε υψόμετρο 900 μέτρων κοντά στο χωριό Αναβρυτή. Η χασισοφυτεία εντοπίστηκε σε κατάλληλα καμουφλαρισμένο χώρο δύο στρεμμάτων, μέσα σε δύσβατη έκταση από πυκνή βλάστηση και ψηλά δέντρα.

Ο χασισοκαλλιεργητής είχε ξεχερσώσει την περιοχή και την είχε διαμορφώσει σε έξι επίπεδα!
Τα δενδρύλλια ποτίζονταν από αυτοσχέδια δεξαμενή που εφοδιάζονταν με νερό από άλλη δεξαμενή που βρίσκονταν σε απόσταση τεσσάρων χιλιομέτρων και συνδέονταν μεταξύ τους με υπόγειο αγωγό.

Αλλοδαποί φρόντιζαν και φυλούσαν τη φυτεία, αλλά κατάφεραν να διαφύγουν κατά την έφοδο των αστυνομικών, επωφελούμενοι από την πυκνή βλάστηση και τη μορφολογία του εδάφους.»

Μετά μπαίνω στη Λάσπη και δεν βλέπω το αφεντικό (εξαφανισμένο, από προχτές που είχε δώσει κάποια δείγματα ζωής, βλ. και προηγούμενο σχόλιο) και με κόβει κρύος ιδρώτας.
.
.
.
.
Το μόνο που σώζει την κατάσταση είναι ότι συνήθως ο boss τριγυρνάει στον Πάρνωνα και φωτογραφίζει μελίσσια καυκαλήθρες και άγριες βρούβες (οι ήμερες δεν είναι ωραίες) 🙂

Αφεντικό, βγες από κει που είσαι, στέλνω συνταγή για κεφτέδες με κρεμμύδια στο φούρνο 🙂

Υ.Γ. Μόλις τη γράψω, βαριέμαι λίγο τώρα….

Μου αρέσει!

22. μούργος - Αύγουστος 30, 2008

@17. faros, φαρε, τι λες βρε ανθωπε μου; 😯 😯
παλι πιωμενος ηρθες στη λασπη; 😆
δεν ασχολουμαι με το ποδοσφαιρο φαρεεεεεεεεεε! 😆
.
@18. Кроткая , κροτ, μετα την επισκεψη σου στη λακωνια διακρινω εναν «λεωνιδιον» τσαμπουκα.
στη λασπη δεν περνανε αυτα! 👿
.
@19. faros , το ειδα φαρε.
καταντια!
τι να πω, καταντια. 👿
ξεφτυλιστηκαν και οι χρεωσεις.
.
στο μπλογκ της της απαντησα καταλληλως!
.
καλλιο αργα παρα ποτε φαρε.
εμ, ποτε δεν ειπα τι ομαδα ειμαι.
μικρος ημουν παναθηναικος.
τωρα τιποτα.
.
@20. Anna , δεν κρυβομαι αννα.
τρεχω ( και να απολαυσω τις τελευταιες μερες του καλοκαιριου)
.
@21. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς, 😯 😯 😯 😯
η περιοχη η συγκεκριμμενη ειναι αρκετα δυσβατη και αποτομη.
καρφωτη πρεπει να πηγε η δουλεια.
οποτε ειναι και θεμα χρονου να τον βρουν τον καλλιεργητη.
.
οχι, δεν ειχα παει για ποτισμα. 😆
θαλασσα ημουν και ειχα και μια απροσδοκητη συναντηση.
το καινουργιο μου ποστ.
.
αναμενουμε τη συνταγη.
αν στειλεις και φωτο ακομη καλυτερα!
τα κεφτεδακια θα σταλουν μ,ε κουριερ στη λασπη! 😀

Μου αρέσει!


Σχολιάστε

