jump to navigation

Το μακό που μου ζήτησε η Φάβα (στην τροχιά του φανταστικού) Αύγουστος 22, 2008

Posted by μούργος in παιχνίδι, χα!, Φωτογραφία, Photo.
trackback

Η Φάβα είναι παλιά φίλη της λάσπης. Πέρυσι συμμετείχε και στον περίφημο διαγωνισμό-δηλητήριο της λάσπης όπου διέπρεψε. 😀
Έτσι δεν μπόρεσα να της χαλάσω το χατίρι.
Μου ζήτησε το αγαπημένο μου μακό. Λέει, θα κάνει κολάζ τις συμμετοχές και θα φτιάξει το δικό της. Είναι και ταλέντο στα γραφιστικά!
Λοιπόν, αυτό το μακό το έχω «άβγαλτο» όλα τα καλοκαίρια εδώ και 7 χρόνια.
Όπως βλέπετε, το αγόρασα από το Ίδρυμα Γουλανδρή, στην Άνδρο, το 2002, όπου έκανε μια έκθεση με έργα του Miro.
Ήταν κατάμαυρο αλλά με τα πλυσίματα έγινε αυτό που βλέπετε.
Υ.Γ.
1. Καλά Φάβα μη φωνάζεις, το ξέρω ότι ζήτησες τσάντα αλλά οι τσάντες που έχω δεν έχουν και κανένα ενδιαφέρον. Ένα σακίδιο χρησιμοποιώ τακτικά, μια θήκη για τη μηχανή μου καθημερινά και μια μπανάνα για τα ταξίδια. Έτσι σκέφτηκα το μακό. 😀
2. Αυτό το μακό μπορεί να το έχουν αγοράσει και άλλοι, όποτε μη πλησιάζετε όποιον το φοράει και του φωνάζετε: κωλόσκυλο! 😆

Σχόλια»

1. faros - Αύγουστος 22, 2008

΄σπέρααααααααα !
Επιτέλους … σκάσαμε … μύτη ;;;;;;;;;;; 😛 😀

«Κάποιο λάκο έχει η … φάβα» … εσύ το έβγαλες ;;;;;;;

υ.γ.1. καλά … καταξοδεύτηκες πάλι 😕 😕 😕
υ.γ.2. επιταγές (πλαστές φυσικά) μέσω e-mail … παίρνεις ;;; 😆 😆 😆

Μου αρέσει!

2. μούργος - Αύγουστος 22, 2008

@1. faros , φαρε, μονο 25 ευρω γραψε στο λογαριασμο σου (ξερω, τις κοβεις για να σου ερχονται φτηνοτερες, ε; 😆 )
.
ηρθαμε στη εδρα μας φαρε!
δεν λεω καλο χειμωνα γιατι ειναι νωρις ακομη (αλλωστε εσυ θα πας καμμια δεκαρια φορες στη σαμοθρακη ακομη, ε; ) 😆
.
με τα μακο εχω προβλημα φαρε, οσα μου αρεσουν τα φοραω και ας ειναι και σκισμενα. μεχρι να λειωσουν!
.
φαρε, δεν εισαι ενταξει, εγω ειμαι το λαμογιο, εσυ ειναι ενας αξιοπρεπης ανθρωπος που δεν θα διστασεις να στειλεις τα χρηματα που οφειλεις στη λασπη. ετσι δεν ειναι; 😀

Μου αρέσει!

3. Anna - Αύγουστος 23, 2008

Ωραίο μακό αλλά το πρόβλημα είναι ότι δεν σου ζητούσε η κακομοίρα η Φάβα μακό… Αχ! Είχε πολύ ήλιο εκεί δίπλα στην πατρίδα;

Μου αρέσει!

4. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς - Αύγουστος 23, 2008

Καλημέρα!
Φανταστικό μακό 🙂

Μου αρέσει!

5. ελένη - Αύγουστος 23, 2008

καλώς ήρθες κ. μούργο
Λαμπρά επέστρεψες
Καλλιτεχνίζεις αρκετά τελευταία
και μου αρέσει
το μακό σου ζωγραφίζει

φιλιά βρε μούργο

Μου αρέσει!

6. akamas - Αύγουστος 23, 2008

Καλώς όρισες και καλό χειμώνα μουργ΄κο. Μια ερώτηση, το μακό το πλήρωσες ή είναι προσφορά του ιδρύματος Γουλανδρή;

Μου αρέσει!

7. anlu - Αύγουστος 23, 2008

Και φιλότεχνος ο Μούργος…

Μου αρέσει!

8. faros - Αύγουστος 23, 2008

Τί ακριβώς είναι το … μακό 😕 😕 😕

Δεν αρνιέμαι τίπτα !!! Απλά, προσπαθώ να σε … διευκολύνω !!!

Δεν μπορώ να καταλάβω, η ζέστη φταίει, ή δωροδόκησες τον κόσμο και σου λένε καλά λόγια 😆

υ.γ. να δω τι θα … φοράς τον χειμώνα !!! 😛

Γεια.

Μου αρέσει!

9. faros - Αύγουστος 24, 2008

΄μέραααααααααα !

Μου αρέσει!

10. akamas - Αύγουστος 24, 2008

μουργάκο εδώ είσαι;

Μου αρέσει!

11. alekaki - Αύγουστος 24, 2008

πολύ ωραία όλα όσα έχω δει μέχρι τώρα….μπράβο
(παρεπιμπτώτος έχω κλέψει και μερικές φωτο σας…)είμαι από εκεί κάπου και εγώ…

Μου αρέσει!

12. teokaf - Αύγουστος 24, 2008

Κανένας τέλος πάντων δεν σκέφτεται λίγο παραπάνω από τους συνειρμούς που μπορεί να κάνει ένα παιδάκι;
Και αν, λέω αν, μας έδειχνε το μακό βρακί του ο Μούργος;

Δεν πάτε καλά. Το ότι σταμάτησαν οι δοκιμές της βόμβας υδρογόνου σας έχει καθησυχάσει βλέπω. Υπάρχουν εξίσου ύπουλα και το ίδιο θανατηφόρα ανθρώπινα κατασκευάσματα.

Όσο για το Φιλότεχνος Μούργος που διάβασα απ την κινέζα Αν Λου έχω να πω μονάχα πως το να ξέρει ο Μούργος για τον Μιρό είναι όντως κάτι στην τροχιά του φανταστικού όπως λεει και το μακό.

Αντε και καλό χειμώνα Μούργο. ( όσο πλύθηκες στην θάλασσα πλύθηκες, του χρόνου πάλι).

Μου αρέσει!

13. renata - Αύγουστος 24, 2008

Μούργο, κόλλημα το λες αυτό? Γιατί εγώ το λέω τσιγκουνιά, τη γνωστή που σε δέρνει! 😛 😛 😛

Μου αρέσει!

14. μούργος - Αύγουστος 24, 2008

@3. Anna , αννα, γι’ αυτο και εβαλα την παρενθεση στον τιτλο του ποστ.
αν επιμεινει η φαβα θα της πω οτι ειναι η πανινη σακουλα που μεταφερω το θεικο κορμι μου! 😆
.
@4. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς, τουλαχιστον φανταστικο 😆
.
@5. ελένη, ε, μα βρε ελενη με φαγανε. ο μουργος ο αξεστος, ο μουργος ο τετοιος, ο μπηξας ο δειξας κ.ο.κ. 😆
.
@6. akamas, δυστυχως το πληρωσα ακαμα.
ενω θα επρεπε να μου κανουν δωρου καμμια δεκαρια.
εγω τοσα χρονια τους κανω διαφημιση.
.
@7. anlu, τι ειναι αυτο; 😯
δεν πιστευω να με προσβαλλετε; 😆
.
@8. faros , α ρε φαρε μονο ναξερες ποσο στεναχωριεμαι για σενα.
ωστε δεν ξερεις τι ειναι το μακο, ε;
αυτο το καταραμενο το ποτο σε εχει τσακισει.
φροντισε τουλαχιστον να το μειωσεις.
φαρε, κυτα τα δαχτυλα μου.
ποσα ειναι; 😆
.
@9. faros, με τα πολλα «α» που εβαλες στο τελος στο τσακ εισαι να στη χρεωσω κανονικα φαρε 😆
.
@10. akamas, εδω κοντα ειμαι βρε ακαμα.
φωναζεις φωναζεις και ουτε μια παραγγελια δεν εδωσες. 👿
.
@11. alekaki , οι κλειστες καμερες του μπλογκ τα ειδαν ολα.
εκλεψες αρκετες αλεκακι αλλα για πρωτη φορα συγχωρησαι.
.
εισαι απο εδω κοντα;
δηλ;
.
ααα, καλως ηρθες στη λασπη!
.
@12. teokaf, τεο καθεσε;
ε, καστε!
παρε και τα υπογλωσσια σου και διαβασε:
εχω παει και στο μουσειο του στη βαρκελωνη πριν 2 χρονια 😛 😆
.
μπαρμπα εγω τι να σου ευχηθω , μου λες;
να σου πω καλο χειμωνα;
εχεις ελπιδες;
πολυ αισιοδοξο μου ακουγετε! 😆
.
@13. renata, γι αυτο που θιγεις ρενατα, ελπιζω συντομα να το διαψευσουν καποιοι αλλοι 😛
υ.γ.
και τι ειναι η τσιγγουνια βρε ρενατα για να με δερνει;
η στιβαρη νοσοκομα του τριτου (αυτη που δερνει τον τεο; 😆 )

Μου αρέσει!

15. renata - Αύγουστος 24, 2008

Μούργο, για πες: Το ταπί πως σου φάνηκε?

Μου αρέσει!

16. μούργος - Αύγουστος 24, 2008

@15. renata , 😕 😕
ποιο ταπι ρενατα;
ποιος ψυχραιμος;
σου’ στειλε κρασι ο φαρος; 😆

Μου αρέσει!

17. Anna - Αύγουστος 24, 2008

Με αποστόμωσες τώρα, τι να πω!

Μου αρέσει!

18. fava - Αύγουστος 25, 2008

xaxaxaxa, καλα δεν παιζεσαι!!! η απαντηση που εδωσε στην Αννα, με αποτελειωσε!!! χαχαχαχα, ενταξει λοιπον, δεκτη η συμμετοχη 🙂
(εισαι απιστευτος και ζηλευω και το μακο! νιαου!)

Μου αρέσει!

19. renata - Αύγουστος 25, 2008

Ταπί λέγοντας εννοώ το ταπί στο Ίδρυμα Μιρό βρε! 😛

Όσον αφορά τα φράγκα, ταπί είμαι σίγουρα.
Κρασί? Τώρα εσύ τα ήπιες, Μούργο! 😛 😛

Μου αρέσει!

20. Anna - Αύγουστος 25, 2008

Δεν μπορώ να μιλήσω άλλο, με έχει ταπώσει είπαμε….

Μου αρέσει!

21. akamas - Αύγουστος 25, 2008

Θέλω και εγώ δυο μπλουζάκια XXXL

Μου αρέσει!

22. lifewhispers - Αύγουστος 25, 2008

χαχαχαχαχχαχαχα οντως νομιζω οτι εχουμεστα χερια μας την πιο πρωτοτυπη προσθηκη του κολλαζ της φαβας!!!

Μου αρέσει!

23. μούργος - Αύγουστος 25, 2008

@17. Anna , 😀
.
@18. fava , το περιμενα φαβα οτι θα ησουν αρκετα ευελικτη στις συμμετοχες στο παιχνιδι σου 😀
πατσαβουρα εχει γινει φαβα αλλα μου αρεσει και ετσι.
.
@19. renata, ρενατα μη νομισεις οτι και καταλαβα και πολλα .
μηπως εννοεις τα ταπισερι του μιρο;
τα χαλια και τις φλοκατες του; 😆
.
εμ, βεβαια ταπι, στο καζινο θα ησουν ολη μερα ,ε; 😆
.
@20. Anna , η σιωπη ειναι χρυσος αννα! 😀
.
@21. akamas, και γω θελω την καινουργια κανον ακαμα αλλα δεν τη ζηταω απο οπου ναναι, ε; 👿
.
μια διαιτα τη θελεις παντως ,ε; 😆
.
@22. lifewhispers, για να δουμε ψυθιρακι που θα την βαλει τη συμμετοχη μου η φαβα.
για να δουμε! 😆

Μου αρέσει!

24. renata - Αύγουστος 25, 2008

Στο καζίνο? Τι με πέρασες, μούργο? Σαν κατι αλλους -ονομα και μη χωριο- που τα κανουν μασουρια κι επειτα τα σπαταλανε αφειδώλευτα? 😛 😛 😛
Μην κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια!

Μου αρέσει!

25. μούργος - Αύγουστος 25, 2008

@24. renata , αστα ρενατα και γω που δεν πηγα πουθενα, μονο πατριδα, ταπι ειμαι!!
και ερχονται και οι λογαριασμοι απανωτα! 👿

Μου αρέσει!


Σχολιάστε

