jump to navigation

Τραγούδια για το καλοκαίρι Νο 2: Morcheeba (feat Manda) – Gained the world Ιουνίου 12, 2008

Posted by μούργος in Μουσική, Τραγούδια για το καλοκαίρι, Music, Video.
trackback

Morcheeba (feat Manda) – Gained the world
[youTube=http://www.youtube.com/watch?v=2rEex9-g6d0]

Morcheeba – Au Dela (Feat. Manda)
[youTube=http://www.youtube.com/watch?v=Uw9sduiOn5I]

Morcheeba Enjoy The Ride
[youTube=http://www.youtube.com/watch?v=w16JlLSySWQ]

Morcheeba – Washed Away!
[youTube=http://www.youtube.com/watch?v=oniHLeKeCM8]

Αγγλική μπάντα, δημιούργημα ουσιαστικά των αδερφών Godfrey, κυκλοφορεί φέτος το 6ο θαυμάσιο σιντι τους «Dive Deep».
Περισσότερα:
http://www.morcheeba.co.uk/
http://www.myspace.com/morcheeba
http://www.morcheeba.net/

Κάποια παλιότερα κομμάτια τους:

morcheeba – everybody loves a loser
from the antidote album
[youTube=http://www.youtube.com/watch?v=tJivZCImsIQ]

Morcheeba Over and Over
[youTube=http://www.youtube.com/watch?v=bsbhfScU2y4]

Morcheeba – Rome Wasn’t Built In A Day
[youTube=http://www.youtube.com/watch?v=yx0RsbE7Qds]

Morcheeba – Trigger Hippie
[youTube=http://www.youtube.com/watch?v=k1VSK2HWmN4]

MORCHEEBA – moog island
[youTube=http://www.youtube.com/watch?v=b-BfVzjHQCo]

Morcheeba (feat Manda) – Gained the world
I heard I lost it
On the grapevine
I must admit
I had a great time
There are words for people like me
But I don’t think there’s very many

I’ve gained the world then lost my soul
Maybe it’s cause I’m getting old
All the people that I know
Have gained the world then lost their souls

There’s no persuasion that I’m into
I’ve made some sense of what we’ve been through
We should form a new foundation
If we could find the right location

Is it prey
On display
I’m feeling well

I’ve gained the world then lost my soul
Maybe it’s cause I’m getting old
All the people that I know
Have gained the world then lost their souls
I’ve gained the world then lost my soul
Maybe it’s cause I’m getting old
All the people that I know
Have gained the world then lost their souls

Σχόλια»

1. renata - Ιουνίου 12, 2008

Pas mal!

Μου αρέσει!

2. ελένη - Ιουνίου 12, 2008

Πολύ μοντέρνο σε βρίσκω Μούργο μου
το τελευταίο κομμάτι άξιζε, ειδικά το βίντεο
λίγη θάλασσα βρε
και χταποδάκι στο Γύθειο

φιλιά

Μου αρέσει!

3. Ιδιαιτέρα γραμματεύς - Ιουνίου 13, 2008

Καλημέρα καλοκαιρινή σε όλη τη Λάσπη!

Τώρα έχω διάβασμα (Ιστορία και Κοινωνική & Πολιτική Αγωγή).

Τα τραγουδάκια θα τα βάλω σπίτι μετά τις 17 του μήνα.

Άτιμο μοντερέησιον!

Μου αρέσει!

4. faros - Ιουνίου 13, 2008

Καλημέραααααααα !
Μούργε επειδή δεν ξέρω από ξένη μουσική να σχολιάσω τους … σχολιαστέ σου.
Ελένη πέρασα από το Γύθειο πριν καμιά ΄κοσαριά χρόνια, ωραία φάγαμε, ωραία ήπιαμε και λίγο θάλασσα, μετά πήγε ο μεγάλος μου γιος φαντάρος και όπως μου είπε κατανάλωσε πολλά ουζάκια.
Την καλημέρα μου.
Να διαβάσεις καλά, Ιδιαιτέρα Γ. ειδικά το τελευταίο (χωρίς το πολιτική) αν θέλεις να πιάσεις δουλειά ως … ιδιαιτέρα !
Την καλημέρα μου και σε σένα.

Μου αρέσει!

5. Ιδιαιτέρα γραμματεύς - Ιουνίου 13, 2008

Μετά από αρκετές ώρες δουλειάς μου έκοψε.
Και ρωτώ
Είμαι ανάγωγη ή έχω παιδί στην Γ’ Γυμνασίου που δε διαβάζει μόνο του, ζωή να’ χει?
Ιδιαιτέρα είναι αυτό που επαγγέλομαι (όντως), Φάρε.
Καλό τριήμερο στους πνευματικά εργαζόμενους!

Μου αρέσει!

6. White Filly - Ιουνίου 13, 2008

αχ, ξεκινήσανε τα καλοκαιρινά τραγούδια… ποιός μας πιάνει!

είμαι βιαστική, έχω πήξει στην δουλειά, θέλω να ευχηθώ καλό ΣΚ και να δώσω πολλά φιλιά!!

και αφού έπηξα…πάω για μπάνια….μια εβδομάδα θα λιάζομαι μούργε, υπέροχα!!

Ελπίζω να περάσεις καλά… (μπάνια ξεκίνσησες;;; )
😀

Μου αρέσει!

7. μούργος - Ιουνίου 13, 2008

@1. renata , ε, οχι και πας μαλ ρενατα!!
εξαιρετικοι!
.
@2. ελένη , δεν θα τα ελεγα μοντερνα ελενη.
το πολυ μοντερνα ειναι αλλα!!
.
πεθυμησες χταποδακι, ε;
αντε, με το καλο! 🙂
.
@3. Ιδιαιτέρα γραμματεύς, ιδιαιτερα, οτι που θα σε ρωταγα, αν πας στα σχολεια δευτερης ευκαιριας, αλλα απο το παρακατω σχολιο σου καταλαβα το μεγαλο σου βασανο!
καλη επιτυχια στον υιο σας, αλλα δεν τελειωσαν οι εξετασεις;
.
το μοντερεισιον σε καολουθει παντου μεχρι τις 17 του μηνα; 😕
.
@4. faros , καλα ρε φαρε, φαρος εισαι ή παπια;
σου αφησα στο προηγουμενο ποστ συγχαρητηρια για τον υιο σου και με εγραψες! 😀
.
φαρε, το γυθειο δεν νομιζω να αλλαξε και πολυ, παντα περασμα ηταν!
.
@5. Ιδιαιτέρα γραμματεύς, ιδιαιτερα μη συγχιζεσαι τζαμπα!
εγω πριν 3 χρονια διαβαζα τον προκομενο τον ανηψιο μου και η πιεση μου κυμαινοταν μεταξυ 20 και 30!
συνηθισμενο φαινομενο πλεον!
.
καλο τριημερο σε ολους!!
πολλοι το εχουν αναγκη πολυ!
.
@6. White Filly , τυχερη φοραδιτσα να περασεις καλα!! 😀
ε, οπως και ναχει καλα θα περασεις..
εγω ξεκουρασηηηηηηηηηηηηη.
μπανια οχι (μου ειπαν δεν ζεστανε καλα η θαλασσα)

Μου αρέσει!

8. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς - Ιουνίου 15, 2008

Καλημέρα Λάσπη!
Δυστυχώς οι εξετάσεις τελειώνουν στις 17 του μήνα. (Χαλαρό πρόγραμμα)
Το μοντερέησιον είναι μόνο στο γραφείο.
Στο σπίτι αντί μοντερέησιον έχω το βλαστάρι μου που πρέπει να διαβάσει, τους γαύρους που έχουν λυσσάξει να μπουν στο τηγάνι, τις μελιτζάνες που με ακολουθούν και κάνουν κατάληψη στα ταψιά, το ατμοσίδερο που θέλει κι αυτό προσοχή, το γλυκό μου κ.ο.κ.

@Μούργος 7.5: Να μην ανησυχώ, δεν είναι πίεση απ’ τα γεράματα, από τα νιάτια είναι, έτσι γιατρέ μου?

Μου αρέσει!

9. μούργος - Ιουνίου 15, 2008

@8. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς , ιδιαιτερα, κατι μου λεει οτι το εχετε χασει το παιχνιδι σπιτι σας! 😆
(καλα εδω που τα λεμε, αυτο δεν ειναι σπιτι, ο εφιαλτης στο δρομο με τους γαυρους ειναι! .
και παλι καλα να λετε, αν γινοταν θριλερ η κατασταση, το ατμοσιδερο θα χτυπιοταν να μπει στο ταψι, οι γαυροι θα ουρλιαζαν για σιδερωμα, οι μελιτζανες θα ζητουσαν να γινουν σιροπιαστες κ.ο.κ. 😆 )
.
exactly!! (για την πιεση που ανησυχειτε) 😀

Μου αρέσει!

10. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς - Ιουνίου 15, 2008

Καλήν εσπέραν!
Ποιό παιχνίδι μου λέτε τώρα, εδώ έχουμε χάσει το μπούσουλα (και το ματς χτές απ’ ό,τι κατάλαβα).
Πάλι καλά, λέμε.
Μελιτζανάκι γλυκό μου μύρισε εδώ μέσα.
Άντε, μια μέρα πίεση ακόμη κι ένας ντουβρουτζάς την Τρίτη που γράφει τα δύο τελευταία, και μετά από Σεπτέμβριο θα ξαναβγάλω το πιεσόμετρο από το ντουλάπι μαζί με τα σχολικά…

Μου αρέσει!


Σχολιάστε

