jump to navigation

(Where The) Wild Roses (Grow) Ιουνίου 5, 2008

Posted by μούργος in φύση, Αυτοφυή φυτά, Μουσική, Περιβάλλον, Φωτογραφία, αγριολούλουδα, Music, nature, Photo, Video, wildflowers.
trackback

ή Rosa canina
ή αγριοτριανταφυλλιά.

Αυτοφυής και πολύ όμορφος θάμνος, φυλλοβόλος, που τον βρίσκουμε σε όλη την Ελλάδα, σε φράχτες, ξέφωτα και όρια δασών.
Ανθίζει αυτή την εποχή και κάνει ρόδινα άνθη με 5 πέταλα.
Μελισσοκομικό φυτό.
Οι κόκκινοι καρποί που σχηματίζει το καλοκαίρι είναι πολύ θρεπτικοί, έχουν εκτός των άλλων πολύ βιταμίνη C. Με αυτούς φτιάχνονται ζελέδες, μαρμελάδες, αφεψήματα και σιρόπια.
Τελευταία ανακαλύφθηκε ότι είναι αποτελεσματικό για την οστεοαρθρίτιδα.


………………………………………………………………………………………………………………………………..
Και μια και το’φερε η κουβέντα απολαύστε τους Nick Cave και Kylie Minogue στο υπέροχο: «Where The Wild Roses Grow»

[youTube=http://www.youtube.com/watch?v=jRMe5H9WKpM]

They call me The Wild Rose
But my name is Elisa Day
Why they call me it I do not know
For my name is Elisa Day

From the first day I saw her I knew she was the one
As she stared in my eyes and smiled
For her lips were the colour of the roses
That grew down the river, all bloody and wild

When he knocked on my door and entered the room
My trembling subsided in his sure embrace
He would be my first man, and with a careful hand
He wiped at the tears that ran down my face

[Chorus]

On the second day I brought her a flower
She was more beautiful than any woman I’d seen
I said, «Do you know where the wild roses grow
So sweet and scarlet and free?»

On the second day he came with a single red rose
He said: «Will you give me your loss and your sorrow?»
I nodded my head, as I lay on the bed
«If I show you the roses will you follow?»

[Chorus]

On the third day he took me to the river
He showed me the roses and we kissed
And the last thing I heard was a muttered word
As he knelt above me with a rock in his fist

On the last day I took her where the wild roses grow
And she lay on the bank, the wind light as a thief
As I kissed her goodbye, I said, «All beauty must die»
And lent down and planted a rose between her teeth

[youTube=http://www.youtube.com/watch?v=9adWrWagg6k]

Σχόλια»

1. Кроткая - Ιουνίου 5, 2008

και γιατί τη λένε σκυλίσια;
όταν λες μελισσοκομικό, εννοείς ότι κάνει μέλι; μα μέλι δεν κάνουν οι μέλισσες?

Μου αρέσει!

2. μούργος - Ιουνίου 5, 2008

@1. Кроткая αυτο το κακο που εχεις με τις ερωτησεις, αααααα! 👿
.
1.σκυλισια την λενε (αντιγραφω)
The name ‘dog’ has a disparaging meaning in this context, indicating ‘worthless’ (by comparison with cultivated garden roses) (Vedel & Lange 1960).

Howard (1987) states that it was used in the eighteenth and nineteenth centuries to treat the bite of rabid dogs, hence the name «dog rose» arose
.
Mrs. Grieve suggests that the name derives from ‘Dag-rose’ -‘dag’ being a dagger- because of its great thorns, and like the ‘Dogwood’ (originally Dagwood) became changed into ‘Dog’ by people who did not understand this allusion.
(εγω λεω…….. το συνηθες ξινο στυλ των αγγλων)
.
εχει νεκταρ στα ανθη της που το παιρνουν οι μελισσες καθως και γυρη (κιτρινη οπως φαινεται καθαρα και απο τη φωτο)
.
δεν το πιστευω οτι απαντησα σοβαρα στις ανοητες ερωτησεις σου! 😕 👿 😛

Μου αρέσει!

3. Кроткая - Ιουνίου 5, 2008

γιατί ρε μούργε, να μη μου χαρίσεις λίγες από τις αμέτρητες γνώσεις σου;
και γιατί να το κάνεις θέμα;
και γιατί να μου τη λες συνέχεια;

μπουχουχου!

Μου αρέσει!

4. renata - Ιουνίου 5, 2008

Ο Nick τα σπάει! Τέλος! 😀

Μου αρέσει!

5. silia - Ιουνίου 6, 2008

Πανέμορφη …..
———————–
Απόψε , φίλε Μούργο , ξενύχτησα για … πάρτη σου …
Κοντεύει 04.00 …
Χαλάλι το ξενύχτι όμως ….
Τό’χα , ένα βάρος το «χρέος» … Χαλάλι σου .
————————
Πανέμορφη , μαγευτική η αγριοτριανταφυλλιά .

Μου αρέσει!

6. faros - Ιουνίου 6, 2008

Πολύ … σοβαρέψατε ξαφνικά … τί έγινε Μούργε, τέλειωσαν και τα αποθέματα … λάσπης που κρύβεις στην υπόγα σου ;;;
Μάζεψε λίγη από γύρω από τις … αγριοτριανταφυλλιές σου !!!

Πολύ πολύ Καλημέρα σε όλους!

Μου αρέσει!

7. Ιδιαιτέρα γραμματεύς - Ιουνίου 6, 2008

Joe Dassin:

Je l’ai vu près d’un laurier, elle gardait ses blanches brebis
Quand j’ai demandé d’où venait sa peau fraîche, elle m’a dit
C’est d’rouler dans la rosée qui rend les bergères jolies
Mais quand j’ai dit qu’avec elle je voudrais y rouler aussi
Elle m’a dit

Elle m’a dit d’aller siffler là-haut sur la colline
De l’attendre avec un petit bouquet d’églantines
J’ai cueilli des fleurs et j’ai sifflé tant que j’ai pu
J’ai attendu, attendu, elle n’est jamais venue

À la foire du village un jour je lui ai soupiré
Que je voudrais être une pomme suspendue à un pommier
Et qu’à chaque fois qu’elle passe elle vienne me mordre dedans
Mais elle passait et tout en me montrant ses jolies dents
Elle m’a dit

Elle m’a dit d’aller siffler là-haut sur la colline
De l’attendre avec un petit bouquet d’églantines
J’ai cueilli des fleurs et j’ai sifflé tant que j’ai pu
J’ai attendu, attendu, elle n’est jamais venue

un petit bouquet d’églantines = ένα μικρό μπουκέτο αγριοτριαντάφυλλα

Μου αρέσει!

8. faros - Ιουνίου 6, 2008

Ιδιαιτέρα γραμματεύς, συγνώμη αλλά, σου ήρθε … φλασκιά λόγω της παρουσίας του …Μεσιέ Σαρκοζίς στη βουλή … ;;;;;;;;;;

Κάνε και καμιά μετάφραση εκτός της τελευταίας βέβαια φράσης που την … καταλάβαμε !!!

Μου αρέσει!

9. Кроткая - Ιουνίου 6, 2008

αχ, Ιδιαιτέρα, είστε της γενιάς που άκουγε Τζο Ντασέν και Δαλιδά; αχ, θεέ μου!!!!

αυτό δεν είναι εκείνη η χαζομάρα που σφυρίζει φουιτ φουιτ?

Να και η αντίδρασή μου:

et si tu n’existais pas
dis moi pourquoi j’existerais?
pour traîner dans un monde sans toi
sans espoir et sans regret?
et si tu n’existais pas
j’aurais du inventer l’amour….

γλουπς!!!

Φάρε, δίκιο έχεις, παρασοβαρέψαμε! Κι έχω μέρες να σας την πω και μου έλειψε! 🙂

Τι δουλειά έχει ο Νικολά στη Βουλή;;;;

Μου αρέσει!

10. Ιδιαιτέρα γραμματεύς - Ιουνίου 6, 2008

Την είδα δίπλα σε μια δάφνη, φύλαγε τ’ άσπρα αρνάκια της,
όταν ρώτησα για το φρέσκο δέρμα της, μου είπε:
είναι από το κύλισμα στην πάχνη που κάνει τις βοσκοπούλες όμορφες
Μα, όταν της είπα πως μαζί της θα ήθελα να κυλιστώ κι εγώ,
Μου είπε:

μου είπε να πάω να σφυρίξω εκεί ψηλά στο λοφάκι
να την περιμένω μ’ ένα μικρό μπουκέτο αγριοτριαντάφυλλα
έκοψα λουλούδια και σφύριξα όσο μπορούσα
περίμενα, περίμενα, εκείνη δεν ήρθε ποτέ

Στο πανηγύρι του χωριού μια μέρα της είπα
ότι θα ήθελα να είμαι ένα μήλο κρεμασμένο σε μια μηλιά
και κάθε φορά που θα περνούσε να με δάγκωνε
μα, αρνήθηκε και δείχνοντάς μου τα όμορφα δόντια της
μου είπε

μου είπε να πάω να σφυρίξω εκεί ψηλά στο λοφάκι
να την περιμένω μ’ ένα μικρό μπουκέτο αγριοτριαντάφυλλα
έκοψα λουλούδια και σφύριξα όσο μπορούσα
περίμενα, περίμενα, εκείνη δεν ήρθε ποτέ

Μου αρέσει!

11. Ιδιαιτέρα γραμματεύς - Ιουνίου 6, 2008

Υ.Γ. Αυτό ήταν για τον Φάρο, αλλά μέχρι να το μεταφράσω και να πω το ΟΚ, βγήκε και της Mme Krot!
Οπότε:
Όχι δεν κάνει φουιτ φουιτ, κάνει ζάι ζάι ζάι ζάι!!!!
Μπα, Δαλιδά δεν άκουγα τότε, αλλά Yves Montant περισσότερο.
Τις καλημέρες μου!!!

Μου αρέσει!

12. Кроткая - Ιουνίου 6, 2008

αα, για τον Yves Montand πάω πάσσο, άλλη ποιότητα και άλλη φωνή.
Αν ακούγατε και Brel, τότε chapeau bas!

(πω πω, την κάναμε τη Λάσπη αριστοκρατικό σαλόνι με τόσα γαλλικά, χα χα χα χα !)

Μου αρέσει!

13. Ιδιαιτέρα γραμματεύς - Ιουνίου 6, 2008

Ακούγαμε, ακούγαμε.
Ας είναι καλά η κυρία Ερικέττη και η κυρία Αυγή
και ο κύριος των Γαλλικών στο Λύκειο (πολύ ωραίος κύριος)

Ωχ!
και όταν μπει στο μαγαζί ο Μούργος τι έχουν ν’ ακούσουν τα (αριστοκρατικά με πιάνο και γαλλικά) αυτάκια μας!
Ω, ναι!

Μου αρέσει!

14. Ιδιαιτέρα γραμματεύς - Ιουνίου 6, 2008

Μήπως θα έπρεπε να πούμε και τίποτε ποιητικό για το πώς αιχμαλωτίζει η μουργοφωτογραφική μηχανή το φως και τα χρώματα στα πέταλα της αγριοντριανταφυλλιάς σε αντίθεση με το χρώμα του ουρανού (bleu ciel) πριν μας πουν ότι είμαστε εκτός θέματος και πώς καταντήσαμε το κατάστημα και μόνο για να τσακίζουμε λουκούμια μπακλαβάδες ποίηση και παλιά γαλλικά τραγούδια είμαστε?
Λέμε τώρα.

Μου αρέσει!

15. Кроткая - Ιουνίου 6, 2008

Ιδιαιτέρα, δεν κατάλαβα! Ακούγατε Brel για να μπορέσετε να την πέσετε στον καθηγητή των Γαλλικών

Μου αρέσει!

16. Кроткая - Ιουνίου 6, 2008

αχ, λάθος, έφυγε το σχόλιο πριν το τελειώσω!
Λείπει ένα ερωτηματικό λοιπόν από πάνω.

Κατά τα άλλα, «η μουργοφωτογραφική μηχανή αιχμαλωτίζει το φως και τα χρώματα στα πέταλα της αγριοντριανταφυλλιάς σε αντίθεση με το χρώμα του ουρανού (bleu ciel) «, αλλά και τα λουκούμια και οι μπακλαβάδες του μαγαζιού είναι θεϊκά, και είμαι σίγουρη πως με τα πατουσάκια του τα έφτιαξε ο Μούργος! (μπλιεεεεεεεχχχξξξξ!)

Μου αρέσει!

17. Ιδιαιτέρα γραμματεύς - Ιουνίου 6, 2008

Ακούγαμε Brel επειδή όταν έβαζε τα τραγούδια του στην τάξη ο Καθηγητής των Γαλλικών (θεός λέμε) γινόμαστε όλα τα θηλυκά σιρόπι.
Και στο τέλος μάθαμε και μας άρεσε κιόλας.

Εννοείται πως με τα πατουσάκια του τα έφτιαξε!

Λέτε να του δώσουμε κανένα δίωρο να συνέλθει πρώτα από τα απανωτά εγκεφαλικά που του χαρίσαμε σε συσκευασία δώρου και μετά να περιμένουμε τα σχολιανά μας?

Μου αρέσει!

18. teokaf - Ιουνίου 6, 2008

Μέχρι το τέλος θα μαθαίνω λοιπόν. Έχω δει περί τις 350 ποικιλίες τριανταφυλλιάς. Η πλέον για κλοτσιές είναι η άγρια τριανταφυλλιά που μας έχει πασάρει ο Μούργος του οποίου το γούστο συγκρίνεται μονάχα με το γούστο που είχαν οι συνταγματάρχες στο εθνοσωτήριο πραξικόπημα τις 21 Απριλίου. Μιλάμε πως η μολόχα έχει ομορφότερο άνθος. Φυσικά αν την φωτογραφίσεις από απόσταση 1 νανομέτρου θα βρεις κάτι όμορφο ακόμα και γι αυτόν τον επιεικώς πλήρως αδιάφορο θάμνο. Ίσως με μια προσέγγιση με την μέθοδο μπράιγ να μπορούσες να πεις κάποια καλή κουβέντα, αλλά ακόμα και σ αυτό δεν παίζεται, έχει αγκάθια.
Ευτυχώς το ποστ το σώζει ο Νικ και οι καλοί άνθρωποι που αφήνουν σχόλια υπέρ του Μούργου. Είναι καλοί Σαμαρείτες άραγε και δεν θέλουν να τον πληγώνουν τώρα στο λυκόφως της ζωής του; Έχουν μεγάλη αίσθηση χιούμορ και μάλιστα τύπου Μόντι Πάιθον; Είναι παντελώς τυφλοί και οι περιγραφές που τους κάνει η καλή τους Θεία με αστιγματισμό και ακραίο καταρράκτη δεν είναι και τόσο ακριβής; Είναι τέλος ο ίδιος ο Μούργος που την μια είναι η Σίλια και την άλλη η Ιδιαιτέρα γραμματεύς; Κανείς δεν θα μάθει.
Το μόνο που με πανικοβάλει είναι πως σε λίγο ανθίζουν και τα ραδίκια και θα μας τα παρουσιάσει εφάμιλλα της Μανόλιας.

Μου αρέσει!

19. μούργος - Ιουνίου 6, 2008

οταν λεω εγω οτι η λασπη εφτασε στο τελευταιο σκαλοπατι της παρακμης της, κατι ηξερα!!
ελεος!!!
καφε σανταν μου το κανατε!!! 👿
(μισο, να παρω τα υπογλωσσια και θα απαντησω)
.
@3. Кроткая , αμαν βρε κροτ, σαν το φαρο εχεις γινει και συ!! 😀
ολα παραπονα εισαι!! 😆
και σταματα!!
κλαις ατσαλα! 😆
υ.γ.
αυτο που λες για τις εξωπραγματικες , πραγματι, γνωσεις μου, σαν δουλεμα μου φαινεται!
κανω λαθος; 👿
.
@4. renata, ρενατα, για την πανεμορφη αγριοτριανταφυλλια τιποτα;
ουτε μια λεξη; 👿
υ.γ.
και βεβαια ουτε λεξη για τις ακομη πιο υπεροχες φωτογραφιες μου 😀
.
@5. silia , ευτυχως ειστε και σεις αγαπητη μου Σιλια και λετε τις απαραιτητες καλες κουβεντες για την αγριοτριανταφυλλια 😀
υ.γ.
μη μου πειτε;
η κουκουβαγια ε;
θα περασω! 😀
.
@6. faros , αστα φαρε!!
το μαγαζι πνεει τα λοισθια.
σε επομενο ποστ θα εχουμε μοιριολογιστρες απο τη μανη 😆
.
@7. Ιδιαιτέρα γραμματεύς ,μα καλα μπορει να μου εξηγησει καποιος τι συμβαινει;
πως γινεται μολις καποιος μπει στη λασπη , του βγαινει το ποιητικο του και το ρομαντικο του;
ενας χωρος που το μισος και ο αλλησπαραγμος ειχαν περιοπτη θεση.
ενας χωρος οπου το bloοdy mary το καναμε με πραγματικο αιμα ή με υπολοιπα απο υπερωριμες ντοματες που πεφταν ασυδοτα μεσα στη λασπη.
ενας χωρος οπου η ποιηση και ο ρομαντισμος θεωρουνται-και επιμενουμε γι’ αυτο- ειναι νησια που βυθιστηκαν μετα απο μια περιβαλλοντικη καταστροφη νοτια του εκουαδορ.
τι να πωωωωωωωω!!! 😕 😕
.
@8. faros , και η απαραιτητη πολιτικη πινελια απο το φαρο! 😆
υ.γ.
για τη μεταφραση , προσυπογραφω φαρε!
δεν ξερω λεξη γαλλικα!

Μου αρέσει!

20. renata - Ιουνίου 6, 2008

Μούργο, έχεις βάλει πολύ καλύτερες φωτο. Για να μη σε πικράνω, δε τις σχολίασα! 😛 Η πρώτη κάτι λέει . (Με τσιγκλάς!)
Όσο για την αγριοτριανταφυλλιά ,στο ξέβγα της την έβαλες μωρέ. Δεν είναι και στα καλύτερά της π.χ. στην 4η.

Επίσης έχω τον καημό του Nick αυτή τη βδομάδα, λόγω συναυλίας !

Μου αρέσει!

21. μούργος - Ιουνίου 6, 2008

@9. Кроткая, κροτ, μη μου πειραζεις τα πολτικα σχολια του φαρου!!
τα προτιμω απο τα τρυφερα και ανοητα σχολια σας.. 😛
ωρα ειναι τωρα να διαβασω και τιποτα τετοιο απο σας (ικανες σας εχω «για το πώς αιχμαλωτίζει η μουργοφωτογραφική μηχανή το φως και τα χρώματα στα πέταλα της αγριοντριανταφυλλιάς σε αντίθεση με το χρώμα του ουρανού (bleu ciel)» ή τιποτα παρομοιο.
αυτο μονο να δω! 👿
.
@10. Ιδιαιτέρα γραμματεύς, ιδιαιτερα μου , αυτα τα βουκολικα λεει ο τζο;
αν τα ελεγε ελληνας θα τον επαιρναν με τις πετρες, τωρα που ειναι γαλλικα…….. ειναι πιο σικ! 😛
(σαν τον αγαπητικο της βοσκοπουλας ειναι) 😆
.
@11. Ιδιαιτέρα γραμματεύς, καλα που το διευκρινησατε!
προτιμω το «ζάι ζάι ζάι ζάι» απο το » φουιτ φουιτ»
(μα καλα , δεν ειστε και σεις καλυτερη απο την κροτ.
τι συναρπαστικος διαλογος ειναι αυτος!! 😆 )
.
@12. Кроткая , εισαι γελασμενη κροτ , αν νομιζεις οτι η λασπη θα γινει ποτε σαλονι!
πολυ γελασμενη!!
που εισαι ρε μπαρμπα τεο;
παει το μαγαζι!!
(οτι θα πεθυμουσα να δω τον τεο με τις ανοησιες του, ουτε που το φανταζομουν ποτε 👿 )
.
@13. Ιδιαιτέρα γραμματεύς, αυτα ιδιαιτερα μου για τη λασπη δεν ειναι αναμνησεις .
εφιαλτης ειναι!!
(η λασπη παντως εχει ζησει και χειροτερες καταστασεις και αντεξε.
περυσι , η μιση λαχαναγορα του ρεντη, συζητουσε μεσα στον ιερο χωρο της λασπης για να νεα προιοντα ομορφιας του χοντου.)
ο εφιαλτης στο δρομο με τις λασπες ηταν, αλλα αντεξαμε! 😛 😆
.
@14. Ιδιαιτέρα γραμματεύς , αμ δεν το ειπα;
το ειπα παραπανω, που να μην εσωνα!! 👿
.
@15. Кроткая , αααααααααααα!!
αυτα ειναι προσωπικα δεδομενα και δεν ενδιαφερουν τη λασπη.
σε λαθος χωρο ηρθατε για κουτσομπολιο αγαπητη μου κροτ! 😛
.
@16. Кроткая , απο την αγωνια σου να μαθεις, το εδιωξες αρον αρον το σχολιο , ε; 😆
.
και σταματηστε το δουλεμα, ε! 👿
(καινουργιο κομμα εξυφαινεται στη λασπη. η κροτ με την ιδιαιτερα.
καλα που λειπει και η ρενατα! 😛 )
ρε τεο…… που στα κομματια εισαι!!
και συ ρε φαρε.
η λασπη μαγαριστηκε ασχημα!
.
@17. Ιδιαιτέρα γραμματεύς, ιδιαιτερα μου , μηπως , λεω μηπως, θα επρεπε να δουλεψετε και λιγο στη δουλεια σας.
δεν σας πληρωνουν να ανταλλασετε ανοησιες με την κροτ (καλα, με τη κροτ, δεν θα αναταλλασατε και τιποτα αλλο 😆 )
.
@18. teokaf , ,τεο, μπροστα σε αυτα που διαβασα παραπανω τα λογια σου ειναι βαλσαμο για τη λασπη.
ο θεος να σε εχει καλα (εννοω σε καλο μερος, μια και συντομα θα εισαι κοντα του. χαλακι θα σε κανει για να παταει ο παναγαθος 😆 )
.
υ.γ.
ελεος ρε τεο!!
θα με κανεις να ανεβασω φωτο απο αγριοραδικο.
απο τα πιο ομορφα μπλε λουλουδια που κυκλοφορουν.
ξεκολα απο τις ιλουστρασιον εικονες που σου πασαρουν οι πολυεθνικες.

Μου αρέσει!

22. faros - Ιουνίου 6, 2008

Μούργε, στην εποχή μου, θεωρούσαμε όποιον μίλαγε γαλλικά … ντιντί (επιεικώς!!!) – αν και η πρώτη πιτσιρίκα που μου «γυάλισε» ήταν γαλλιδούλα και την λέγανε Μόνικα!!!

Ιδιαιτέρα γραμματεύς και κροτ : Τα τηλέφωνα τα έχουν φτηνήνει ρε κορίτσια !!! Δεν το μάθατε ;;;; Εδώ μέσα θα βγάλετε τα … εσώψυχά σας ;;;;;;;;;
Ουφ …

υ.γ. το τριαντάφυλλο ειδικά το κόκκινο το έχω αδυναμία … μόνο τέτοια προσφέρω στη σύζυγο σε γιορτές κλπ.

Μου αρέσει!

23. μούργος - Ιουνίου 6, 2008

@20. renata , ρενατα, η 4η ειναι απο τις πιο ομορφες φωτο που εχω βγαλει 😆
εεεεε, καλα, λεμε και καμμια μ@λ@κι@ να περνα η ωρα! 😀
.
ο νικος ο σπηλιας ειναι θεος στα ζωντανα του!!
αν και εδω εισαι σε τηλεοπτικο σοου και οχι σε συναυλια!

Μου αρέσει!

24. μούργος - Ιουνίου 6, 2008

@22. faros, καλα φαρε, αυτο με τα στερεοτυπα δεν το συμεριζω (ασε που με τετοια θεματα στην επικαιροτητα-ειδικα το δραματικο-, μπορει να παρεξηγηθει η λασπη και για ρατσιστικα σχολια και δεν το θελει)
…αλλα για το αλλο για τα τηλεφωνα που λες στη κροτ και την ιδιαιτερα, προσυπογραφω.
και μαλιστα δινουμε και καρτες με χρονο ομιλιας δωρεαν!! 😀
υ.γ.
φαρε, εχεις αδυναμια στο κοκκινο χρωμα; 😯 😯
εντυπωση μου κανει!!! 😆 😆

Μου αρέσει!

25. renata - Ιουνίου 6, 2008

Mourgo, giati moy gyrizeis to maxairi stin pligi gmt? ;( ;(

Μου αρέσει!

26. μούργος - Ιουνίου 6, 2008

@25. renata , ρενατα; 😕 😕
αν εννοεις , αυτο για τα Live του σπηλια, το διορθωνω!!!
εεεε, χμμμμμ, εεεεε, μερικες φορες δεν ηταν τοσο καλος στα ζωντανα!
υ.γ.
ρενατα, μη συνδεεις «ασχετα» πραγματα απο το παρελθον.
δεν ειναι καλο! 😀

Μου αρέσει!

27. renata - Ιουνίου 6, 2008

Ασ΄το, το ξέρω. 😀

Για το υγ δεν καταλαβα. Ευχαριστώ πάντως!

Μου αρέσει!

28. faros - Ιουνίου 6, 2008

Ξέρεις … πως να μιλάς και να … φουσκώνεις τα μάγουλα για να βγουν οι λέξεις … να σφίγγεις τα χείλη για να βγούν άλλες … να πρέπει να έχεις καθαρή τη … μύτη … κλπ. κλπ.
Ρατσιστικά … αυτά … φτου κακά λογάκια … πιπέρι στο στόμα !!!

υ.γ. όχι για τα απαραίτητα … σκερτσάκια δεν θα μιλήσω …

Μου αρέσει!

29. Кроткая - Ιουνίου 7, 2008

μάγος είσαι Μούργε!
σε έχω δουλέψει ποτε εγώ; όχι πες μου!

Μου αρέσει!

30. teokaf - Ιουνίου 7, 2008

Αχ Μούργο μου αυτά είναι τα θλιβερά αποτελέσματα της ανεξέλεγκτης πορείας που έχει πάρει το ζάχαρο στον εγκέφαλό σου.
Φίλοι της Λάσπης προτείνω να διοργανώσουμε ένα ταξίδι στο σπίτι του Μούργου για να μαγευτούμε όλοι απ το πόσο όμορφο μπαλκόνι που έχει. Να θαυμάσουμε στα βάζα Ραδίκια και αγριομολόχες και στις γλάστρες τριβόλια πολυκόμπια. Και είμαι σίγουρος πως θα μας ετοιμάσει μια όμορφη σαλάτα να φάμε με Τουλίπες και πελαργόνια .
Το μόνο που εύχομαι στην ηλικία που έχεις φτάσει ( εκπλήσσοντας οφείλω να ομολογήσω όλο το ιατρικό τιμ που σε κουράρει) είναι εκεί πριν λίγο πριν συναντήσεις τον Βαρκάρη να έρθει το μυαλό σου στην θέση του.

ΤΑ ΓΑΡΟΥΦΑΛΑ ΤΑ ΜΥΡΙΖΟΥΜΕ ΔΕΝ ΤΑ ΤΡΩΜΕ ΜΟΥΡΓΟ ( έστω καμιά φορά τα πετάμε στην Σασα Μπάστα).

Πάντα θα προσεύχομαι για σένα.

Μου αρέσει!

31. faros - Ιουνίου 7, 2008

Πολύ, πολύ Καλημέρα !

teokaf: Τείνω να συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου … μπορείς να διοργανώσεις μια εκδρομούλα ;;;; Μονοήμερη !!!
(μην … καταξοδέψουμε και τον μούργο μας … )

Μου αρέσει!

32. Кроткая - Ιουνίου 7, 2008

ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ ΤΕΟ!!!

ΠΑΜΕ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟΥ ΜΟΥΡΓΟΥ!!!

Μου αρέσει!

33. μούργος - Ιουνίου 7, 2008

@27. renata , μηπως εγω καταλαβα τι εγραψες ρενατα; 😕
τελος παντων!
.
@28. faros, φαρε, μηπως μετα τον πρωινο καφε, μασας φυλλα δαφνης; 😆
(μη μασας φαρε, πλακα κανω 😀 )
.
@29. Кроткая , κροτ, τι συμβαινει; 😕
αλλαξαμε τακτικη;
χα! 😛
.
@30. teokaf , τεο δεν σου φταιω εγω αν στο γηροκομειο με τα ανεπαλληλα ηλεκτροσοκ και κλυσματα που σου κανουν, εχεις μια δεδομενη εικονα στον υποτυπωδη εγκεφαλο σου (γι’ αυτο και δεν σου κανουν λοβοτομη, που ν ακανουν ; στο κενο; 😆 ), για το τι ειναι ομορφο στη φυση και τι οχι.
η λασπη εχει βαλει σκοπο να αναδειξει ολα τα τα ταπεινα λουλουδακια που οι βιαστικοι και απροσεκτοι διαβατες τα προσπερνουν! 😀 (οριστε, με αυτα και με αυτα μου βγαλατε και μενα το ευαισθητο κομματι του μουργου που το ειχα κρυμμενο ως κορην οφθαλμου για πιο δυσκολες μερες 😆 )
.
τι να προσευχηθεις ρε μπαρμπα για μενα, ε; 😛
(ποτε θα καταλαβεις οτι τα ασματα της βανδη και του φοιβου δεν ειναι προσευχες! 😆 )
.
εκδρομη στο σπιτι μου; 😯 😯 😯
μη τα πετας ετσι αποτομα, ειδοποια πρωτα να παρω το κουτι με τα υπογλωσσια.
και αντε λεμε τωρα οτι λεω ναι (ειπα: λεμε τωρα, ε; 👿 ), εσυ θα καταφερεις να ερθεις μεχρι τη λακωνια;
μας δουλευεις;
εσυ στο προαυλιο του γηροκομειου βγαινεις και φωναζεις ταξι να σε παει παλι πισω! 😆
.
@31. faros , φαρε, μη παρασυρεσαι απο τον ανοητο γεροντα τεο.
που να πας εκδρομη με αυτον .
θα σε τρελλανει στο κλ@σιμο! 😆 😆 😆
(και επειδη τα εχει και λιγο χαμενα, μολις το κανει, αμεσως φωναξει δεξια και αριστερα εξαγριωμενος: ποιος αλητης το εκανε κ.λ.π. κ.λ.π. 😆 )
.
@32. Кроткая , χα! εσυ κροτ μη χασεις ευκαιρια για εκδρομη. 😛
υ.γ.
μη φανει οτι ειμαι και αφιλοξενος (οχι πως δεν ειμαι δηλ. 😀 )
οποτε θελετε, ειστε ολοι καλεσμενοι! 👿 😆

Μου αρέσει!

34. μούργος - Ιουνίου 7, 2008

αααααα, και το επομενο ποστ με το ανθος ραδικιου αφιερωμενο στον τεο!

Μου αρέσει!

35. ελένη - Ιουνίου 7, 2008

είσαι πολύ κακός μούργο μου
Σκέψου

πολλά φιλιά

Μου αρέσει!

36. teokaf - Ιουνίου 7, 2008

Παιδιά πλάκα έκανα για την επίσκεψη.
Εκτός βέβαια και πραγματικά θέλετε να πάμε όλοι μαζί να μας φιλοξενήσει ο Μούργος. Εγώ δεν έχω πρόβλημα για λόγους που θα εκθέσω οσονούπω. Εσάς σκέφτομαι.

Εγώ φίλοι της Λάσπης στην ηλικία που είμαι έχω δει πολλά και το σημαντικότερο η ζωή με έχει κάνει αυτό που οι φίλοι μας ( οκ Φάρε φίλοι μου) οι Αμερικάνοι λένε iceman.

Θα σας κάνω τις εξής ερωτήσεις που εγώ τουλάχιστον μέσα στην περιπετειώδη ζωή μου ( από της ακτές του Εβρου στην Ισπανία στον εμφύλιο, μέχρι τα σώματα εφόδου στο Γκουανταλκανάλ στον Β παγκόσμιο) τα έχω περάσει:
1. Έχετε φίλοι της Λάσπης επισκεφτεί τα στρατόπεδα συγκέντρωσης Νταχάου, Μπέλζεν και Άουσβιτς; Για να προλάβω τους αφελής, εννοώ πάντα με την ιδιότητα του κατάδικου και όχι του επισκέπτη. Και για να είμαι σαφής δεν εννοώ μόνο ένα από αυτά, αλλά όλα και με την σειρά που τα αναφέρω.
2. Έχετε ζήσει όπως ο Άγιος Ιερόθεος ο στηλίτης στην στήλη του για περισσότερο από 2 μήνες;
3. Η διατροφή σας ήταν ποτέ ανάλογη του Βούδα όταν περνούσε την φάση της πλήρους εγκράτειας;
4. Πόσο καιρό έχετε στην ζωή σας ζήσει χωρίς να πλυθείτε; Είναι αυτό το διάστημα μεγαλύτερο από 6 μήνες;
5. Με τρόπο που συμπεριφέρεστε , ένας κτηνάνθρωπος της παλαιολιθικής εποχής θα σας απέφευγε γιατί δεν θα ήθελε οι υπόλοιποι της σπηλιάς να τον κακοχαρακτηρίσουν;
6. Όταν είδατε για πρώτη φορά το μωρό της Ροσμαρι , τον Εξορκιστή και τον σχιζοφρενή δολοφόνο με το πριόνι ( την πρώτη βερσιόν) σας φάνηκε πως βλέπετε ταινία του Ντίσνευ με τα τρία ανιψάκια του θείου Ντόναλντ;
7. Οι γνώσεις σε διαλέκτους νεκρές πλέον στον πλανήτη μας είναι καλές; Ποια η γνώση σας σε ιδιώματα που ακόμα και ο Καραϊσκάκης και ο Μιαούλης θα έξυναν με αμηχανία την κούτρα τους;
8. Πόσο άνετα κινήστε μέσα σε ένα περιβάλλον που η μυρωδιά της χαβούζας πλέκει όμορφα με την μυρωδιά των πλέον σύγχρονων φαρμάκων για την καρδιοπάθεια, την δυσκοιλιότητα, την μαλάκυνση και την ποδάγρα;

Αν σε όλα αυτά μπορείτε να απαντήσετε ΝΑΙ τότε Ρενάτα, Φάρε, Κρότ φύγαμε για το ταξίδι της ζωής σας ( ένα ταξίδι χωρίς επιστροφή για αυτούς που υπερτιμήσουν τις δυνάμεις τους).

Ενημερώστε τον ασφαλιστή σας, φιλήστε τα αγαπημένα σας πρόσωπα βάψε τε τα πρόσωπά σας με τα χρώματα του θανάτου και ο Θεός βοηθός ( Φάρε μην ακούσω καμιά μ@λ@κία πως δεν υπάρχει γιατί στο σπίτι του Μούργου θα τον συναντήσεις φάτσα κάρτα).

Μου αρέσει!

37. fvasileiou - Ιουνίου 7, 2008

Μπορεί να μας χωρίζουν οι γνώσεις στη γεοπονική, αλλά μας ενώνει ο Nick!
Καλησπέρα πέρα για πέρα!

Μου αρέσει!

38. faros - Ιουνίου 7, 2008

Το λεπόν, teokaf (αλήθεια το τεό το «πιάνω» το Καφ … από πού βγαίνει ;;;;;;;;; – όχι δεν κάνω συνειρμούς… !!!) :

1. Όποιος έχει κάνει φαντάρος από το ΄73 ως το ΄75 (ξέρεις για ποιον λέω έ;;;) θεωρεί τις ερωτήσεις σου από το 1 έως το 6 για τους θαμώνες του … Τζάμπο μπεμπέ !!!
2. Δεν υπάρχουν διάλεκτοι νεκρές !!!
3. Ελπίζω εκτός των προαναφερομένων θα υπάρχουν και … παλιές σερβιέτες, γάζες ποτισμένες με βλενόροια, γριάς τζιτζιά κ.ά. τέτοια …
4. Αν θέλεις να … ξεφύγεις … απλά πέστο μας …

υ.γ. για την «ατάκα» σου μέσα στην παρένθεση – στο τέλος της εμπεριστατωμένης μελέτης σου περί φιλοξενίας – ένα σχετικό ανέκδοτο.

Όταν , που λες, πέθανε ο Λένιν και πήγε στον Παράδεισο (που νομίζεις ότι θα πήγαινε;;;) τον πήρε ο Θεός βοηθό, έτσι για να δείξει την μεγαλοψυχία του !
Μια μέρα, λοιπόν, πάει επίσκεψη σπίτι του ο Άγιος Πέτρος και τί βλέπει;;;
Τον Θεό να πλένει τα πόδια του Λένιν.
Έκπληκτος, αναφωνεί : Θεέ μου, τί κάνεις εκεί, πλένεις Εσύ τα πόδια αυτού του … άθεου;;;;
Και ο Θεός :
Πρώτον θα με λές σύντροφε, δεύτερον είμαστε όλοι ίσοι και τρίτον δεν … υπάρχω!!!

Μου αρέσει!

39. μούργος - Ιουνίου 7, 2008

@35. ελένη , με κανεις και ντρεπομαι!!
το πιστευεις σοβαρα αυτο ε; (οτι ειμαι κακος)
απο τα αγαπημενα μου κοπλιμεντα! 😀
υ.γ.
ελενη, αν το λες για τα της φιλοξενιας, να ξερεις οτι τα σχολια της λασπης απευθυνονται σε πολυ περιορισμενο «κοινο».
μας διαβαζουν αρκετοι , αλλα στα σχολια στεκονται και δηλωνουν παρων μονο οι πολυ «οικειοι».-και αυτο ειναι ξεκαθαρη επιλογη μου-
το εχω ξαναπει, προσωπικα ξερω μονο τον τεο, τον μικρο νικολα και τον (ανεκδιηγητο και απων) slowtrain. α, και την πρωτευουσιανα.
ολοι οι υπολοιποι μου ειναι «τελειως» αγνωστοι, αλλα, οσο αφορα τους θαμωνες που εχουμε καποιο καιρο που αλλαζουμε σχολια και «κακιες», ειναι σαν να τους γνωριζω προσωπικα.
οσο και να κρυβεσαι πισω απο ενα νικ, οταν εχεις ανταλλαξει τοοοοσα πολλα σχολια , ηδη ξερεις παρα πολλα για τον αλλον.
ετσι, την κροτ, την ρενατα (απο τους παλιους θαμωνες που εμειναν -δυστυχως 😀 -) , τη Σιλια, το παπι, τον φαρο και την ιδιαιτερα ακομη που ειναι σχετικα νεα στο μαγαζι, θεωρω οτι ειναι ατομα που τα γνωριζω πολυ και τους θεωρω e-φιλους και ετσι εχω και το θαρρος να λεω τις συνηθισμενες μου κρυαδες χωρις να παρεξηγουνται-πιστευω-.
ΕΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΧΑΡΑΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΣΑ!!
αλλωστε απο περυσι εκκρεμει μια συναντηση που λεγαμε στην αθηνα μεταξυ των θαμωνων της λασπης .
προεκυψαν καποια εσωτερικα προβληματα στη λασπη μεταξυ των συνιδιοκτητων και ατονησε, εκ μερους μου τουλαχιστον.
ελπιζω οτι θα γινει μεσα στο 2008. 😀
αλλωστε ο κοσμος αποδεικνυεται για αλλη μια φορα πολυ μικρος.
καποια μαθηματα που παρακολουθω τελευταια, ενας απο τους καθηγητες- ο θεος να τους κανει 😆 – ειναι και ο πρωην συνιδιοκτητης της λασπης, ο σεφ.
ο οποιος βεβαια με υπογλωσσια φευγει μετα απο καθε μαθημα!
ισως το κανω ποστ καποια μερα! 😛
αυτα, αν και μαλλον το σχολιο αυτο μπορει να μη σε διαφωτισει πολυ, αλλα οι παλιοι που θα το διαβασουν , θα καταλαβουν!
.
@36. teokaf , τεο, 4 μπυρες στην κοιλια μου, με εμποδιζουν να απαντησω νηφαλια στο εξαιρετικο, οπως παντα – σχολιο σου.
αυριο και ελπιζω να αναπνεεις ακομη για ν ατο διαβασεις! 😆
.
@37. fvasileiou , ε, μη νομιζεις οτι ξερω και γω πολλα.
μπλοφαρω φωτη!! 😀
.
@38. faros, φαρε, δεν παιζεσαι λεμεεεεε!!
βρε αθεοφοβε, δεν υπαρχει σχολιο σου που να μη περνας και το μηνυμα σου!!
προσπαθω να σκεφτω θεμα που να μη μπορει να σταθει πολιτικο σου σχολιο και δεν βρισκω κανενα.
μεγαλο ταλεντο εισαι φαρε!!! 😆
.
για το «καφ» του τεο κανε ελευθερα συνειρμους. 😆

Μου αρέσει!

40. faros - Ιουνίου 8, 2008

Πολύ πολύ καλημέρα (αν και εδώ βρέχει γερά … )

υ.γ. π.χ. … καφκαλίθρα !!!!!!!!!

Μου αρέσει!

41. teokaf - Ιουνίου 8, 2008

Αγαπητέ Φάρε επειδή δεν θα ήθελα να μην μπορείς να κοιμηθείς απ την αγωνία σου για το τι είναι το Καφ ( αλλά και για να μην αφήσω τον γελοιοδέστατο μπεκρή Μούργο να σου δώσει πληροφορίες ανυπόστατες) θα σε πληροφορήσω λοιπόν πως μετά από ενδελεχείς μελέτες του Χάρβαρντ Γιουνιβέρσιτι οφ Suncity ( στην οποία διαμένω) υπάρχουν οι εξής εκδοχές:
1 Είναι το πρώτο συνθετικό της λέξης Κάφρος ( δείχνοντας την ζωώδη καταγωγή της οικογένειάς μου)
2 Είναι το πρώτο συνθετικό της λέξης Καφενείο ( δείχνοντας την στάση ζωή του γράφοντος και είναι παρατσούκλι)
3 Προέρχεται απ την λέξη Κατούρημα ( γιατί μικρός τα έκανα στο κρεβάτι μου) αλλά για λόγους που μόνο ψαγμένοι γλωσσολόγοι ( Τρέισι Λορντς, Έρικα Μπέλα, Σίλβια Σαίντ κλπ) ξέρουν, το Τ έγινε Φ.
4 Γιατί το όνομα προέρχεται απ τον μεγάλο Ενετό Πειρατή Καφούρι ( που έκανε πάρτι στην περιοχή της Λακωνίας το 1500 μχ στις αδερφές του ελέους βλέπε Μούργο κλπ)
και τέλος
5 Απ την αραβική λέξη Κεφίρ που σημαίνει κακός άνθρωπος άπιστος.
Όποια θέλεις παίρνεις.
Πιστεύω πλέον μετά απ τις κατατοπιστικότατες εξηγήσεις ο ύπνος σου να είναι όπως του Στάλιν στην διάρκεια της θητείας του ( βαθύς, μακρός και ήσυχος).

Μου αρέσει!

42. teokaf - Ιουνίου 8, 2008

Α και καλημέρα Φάρε ( φεύγω σφαίρα για εκκλησία )

Μου αρέσει!

43. air of the earth - Ιουνίου 8, 2008

Φύτρωσε μία ξαφνικά στην αυλή του, του είπα να την αφήσει και πολλαπλασιάστηκε σε χρόνο ρεκόρ. Μέχρι πριν δυο βδομάδες ήταν ανθισμένες. Τέτοιο άρωμα οι καλλιεργημένες δεν το πιάνουν με τίποτα. Ευχαριστώ θερμά για τη δικαίωσή μου με αυτό το ποστ!!!

Κροτ,
Όσοι άκουγαν Ντασέν, έχουν ακούσει και το αριστούργημα:
Τακατά, τακατά, τακατά, βουαλά λε Νταλτόν
(για τους αδελφούς Ντάλτον λέει).

Μου αρέσει!

44. faros - Ιουνίου 8, 2008

Καλό μεσημέρι …
τεοκάφ: 1. Δεν μου είπες αν τελικά … «καλύπτω» τα κριτήρια επίσκεψης που έβαλες …
2. Δεν με κάλυψε καμία από τις εξηγήσεις σου … προτιμώ τη δική μου (σ.σ. δες υ.γ. ).
3. Στην … εκκλησία;;; Τί ακριβώς κάνεις εκεί, το … μανουάλι;;;;
4. Τα … «πολιτικά» σου φρονήματα δεν τα … σχολιάζω, ο καθένας μας έχει το δικαίωμα να πιστεύει μ@@@@@ες!!!
υ.γ. αν και μου θύμησες εκείνο το αλήστου μνήμης «όνειρο, μακρύ και … βαθυστόχαστο» της star του ελληνικού top show που προφανώς θαυμάζεις !!!

Μου αρέσει!

45. teokaf - Ιουνίου 8, 2008

Εδώ με το βιογραφικό σου καλύπτεις και τα κριτήρια που έχει βάλει η Γουόρνερ Μπρος για το Ράμπο 6 τι να λέμε τώρα. Για καλό και για κακό πάντως για πέρασε απ το νοσοκομείο της πόλης σου, έχω ακούσει πως έχει γιατρούς αστέρια ( τις άπειρες ώρες πλήξης στο γηροκομείο που διάγω τον βίο μου κάνουμε αξιολόγηση σε νοσοκομεία, γραφεία τελετών κλπ).
Για τα πολιτικά μου φρονήματα τι να σχολιάσεις εδώ δεν μπορώ να τα σχολιάσω εγώ.
Για κάνε το πιο λιανά αυτό με την Σταρ που θαυμάζω ( σίγουρα την θαυμάζω αλλά να ξέρω και ποια είναι) γιατί τις τελευταίες μέρες κάποια αρτηρία έχει φράξει πάλι και δεν λειτουργεί καλά το σύστημα.

Μου αρέσει!

46. μούργος - Ιουνίου 8, 2008

@40. faros , φαρε, εδω σκαει ο τζιτζικας!!
ειχαμε και το κουνημα απο το σεισμο και εδεσε το πραγμα!
.
για τον τεο, πλησιαζεις! 😆
.
@36. teokaf , ρε τεο τι να απαντησω , μου λες;
θα κανω και γω σαν τον κυβερνητικο εκπροσωπο.
» η λασπη δεν σχολιαζει δηλωσεις τριτων. ο μουργος χαιρει την απολυτη εμπιστοσυνη της λασπης. οι συκοφαντιες δεν θα περασουν»
αααααα, και το αλλο:» αν εχετε στοιχεια να πατε στις υπηρεσιες υγιεινης»
(πρωτος ο λογιστακος το ειπε) 😛
.
@ 41. teokaf , φαρε, εισαι ισως το μοναδικο σχολιο του τεο που λεει την αληθεια.
μονο που εβαλε μεσα και ενα καταφανες ψεμμα για ξεκαρφωμα (επιλογη 4)
.
@42. teokaf , α, ρε προνοητικε τεο.
απο τωρα κανεις τα μνημοσυνα σου!! 😆
.
@43. air of the earth , καλως ηρθες αερα! 🙂
και πολυ καλα εκανες, ασε που κανουν και ενα ωραιοτατο και ασφαλη φραχτη (εχουν δυνατα αγκαθια)
.
τωρα αυτο σχολιο προς της κροτ, αυτο το τακα τακα σε τερη χρυσο μου φερνει! 😆
.
@44. faros , 45. teokaf , θα σας παρακαλουσα να συζητατε πιο κοσμια τα πολιτικα σας.
κατι σαν να πουμε αυτο που κανει ο συνασπισμος με το πασοκ.
οχι ακροτητες!
οχι ακροτητες! (οι θαμωνες εχουν ντελικατα νευρα) 😀

Μου αρέσει!

47. faros - Ιουνίου 8, 2008

Στέλλα !

υ.γ. …σπέρα σας !

Μου αρέσει!

48. renata - Ιουνίου 8, 2008

Μούργο, κουνηθήκατεεεε? Εμείς στην Κόρινθο (εκδρομή) πήγαμε κι ήρθαμεεε! 😛

(Τα της συνάντησης καταγράφησαν. Υποσχέθηκεεες! :evil )

Μου αρέσει!

49. μούργος - Ιουνίου 8, 2008

@47. faros , 😕 😕
οτι πεις φαρε!
οτι πεις!
χαλαει η λασπη χατηρι! 😆
.
@48. renata , ρενατα, φουρτουνιασμενη θαλλασσα εγινε η λακωνια.
εγω σε καρεκλα στο εδαφος ημουν και πηγαινε κυματιστα περα δωθε! 😆
.
για τα της συναντησης ,ας μας πει και η βελγα τη γνωμη της και αλλοι της λασπης και το ξανασυζηταμε!

Μου αρέσει!

50. faros - Ιουνίου 9, 2008

Ωχ περιμένει την … βέλγα !!! Την «πατήσαμε», παιδιά ….

Α, ναι, ξέχασα, … Καλημέρα και Καλή Βδομάδα σε όλους !

Μου αρέσει!

51. Ιδιαιτέρα γραμματεύς - Ιουνίου 9, 2008

Καλημέρα!
Η λάσπη ως έννοια είναι ποιητικό πράμα (Βλ. λασπομαχίες με μπικινάτες όμορφες)
Χα!
Είπαμε με την Κροτ να ανεβάσουμε το επίπεδο σε άλλη σφαίρα, αλλά πού, μας τραβάτε πίσω.
Γι’ αυτό κι εγώ προσυπογράφω:
Ναι στην εκδρομή στο Μουργέικο!
Να δούμε ιδίοις όμμασι τα μποστάνια και το βρεφοκομείο στον Πάρνωνα.
Να δούμε από κοντά και τη διάσημη περσόνα της περιοχής (τον Μούργο, ντε) που υποψιάζομαι ότι έχει περισσότερο βάθος απ’ ότι δείχνει…

Μου αρέσει!

52. μούργος - Ιουνίου 9, 2008

@50. faros , γιατι ρε φαρε λες : ωχ;
απο τους καλους θαμωνες της λασπης η κροτ.
ξερεις τι σαπακια της εχω σερβιρει για ντελικατεσεν; 😆
.
@51. Ιδιαιτέρα γραμματεύς, χα!! να δειτε ιδιοις ομμασι τα μποστανικα ή μηπως εννοειτε να κανετε πλιατσικο στον ηδη εξαθλιωμενο κηπο μου; 👿
.
αυτο με την κροτ και το ανεβασμα του επιπεδου, το προσπερνω και το εκλαμβανω ως αστεισμο! 😆
.
η περσονα μου εχει βαθος;
το χοντραινετε!!
εγω δεν σας προσβαλλα ποτε! 😀

Μου αρέσει!

53. Ιδιαιτέρα γραμματεύς - Ιουνίου 9, 2008

Αυτό με τις μπικινάτες λασπομαχίες πάτε να το προσπεράσετε ύπουλα βλέπω…
Εμείς ως γραμματεία είμαστε φυσιολάτρες. Και φυσικά και θέλουμε να κάνουμε πλιάτσικο στον κήπο παύλα μποστάνι.
Γιατί νομίζετε ότι μπήκαμε στον κόπο να φτιάξουμε μενού?
Καλό απόγευμα!
Υ. Γ. στα δύο τελευταία με αφήσατε άναυδη!
Θα συσκεφθώ με τον εαυτό μου και θα απαντήσω εν ευθέτω χρόνω.

Μου αρέσει!

54. teokaf - Ιουνίου 9, 2008

Ιδιαιτέρα Γραμματεύ έπεσες μέσα 100% για το βάθος. Να σκεφτείς πως βλέποντας τον Μούργο κάποιος είπε το περίφημο Χαίρε βάθος αμέτρητο. Ε από τότε το λέμε όλοι μας με την σωστή έννοια.

Μου αρέσει!

55. μούργος - Ιουνίου 9, 2008

@53. Ιδιαιτέρα γραμματεύς, ιδιαιτερα , με την κουραση που εχω και αυτα που βλεπω πολλα ειναι! 😆
.
τα τερατα της κολασεως φυλανε νυχτα μερα τον κηπο μου!!
οποτε μπαστα! 😛
.
αυτο με το βαθος , να το εξηγησω γιατι μπορει ο τεο να το παρεξηγησει.
η λασπη αν περηφανευεται για κατι ειναι για τον flat χαρακτηρα της.
κανενα βαθος, καμμια προοπτικη! (γι’ αυτο και περπατιεται ευκολα, δηλ. ξεκουραστα 😆 )
.
@54. teokaf, τεο 2 μονομανεις εχει η λασπη.
τον φαρο με τα πολιτικα του και σενα με τα σεξουαλικα σου!!
(τεο, τζαμπα ψαχνεσαι, και τα θαυματα της επιστημης εχουν και αυτα τα ορια τους 😆 )

Μου αρέσει!


Σχολιάστε

