jump to navigation

Δεν θέλω να δω το DVD γαμώ το κέρατο μου!!! Φεβρουαρίου 2, 2008

Posted by μούργος in Χωρίς κατηγορία.
Tags: , ,
trackback
dvdzr4.jpg

Δεν θέλω να γίνω και ΄γω συμμέτοχος

σε ένα άθλιο παιχνίδι

που δεν σέβεται τα ατομικά δικαιώματα.

Όπου το μόνο πράγμα που είναι «σεβαστό» σε αυτούς που το διακινούν είναι:

ο εκβιασμός,

ο κανιβαλισμός

και

το αθέμιτο κέρδος.

Το logo ανήκει στον πολυτάλαντο ibt
Τη καμπάνια οργάνωσε ο e-Lawyer.

Πηγαίνετε εκεί για περισσότερες πληροφορίες.

υ.γ. Δεν με λένε Όλγα Τρέμη, δεν είμαι δημοσιογράφος, πολίτης είμαι αυτής της χώρας και έχω απαίτηση ΟΛΟΙ να σέβονται τα Ανθρώπινα Δικαιώματα του καθενός.

Σχόλια»

1. DIONYSOS - Φεβρουαρίου 2, 2008

ΕΓΩ ΠΆΛΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩ ΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΚΟΝΔΥΛΙΑ ΤΟΥ ΥΠ.ΠΟ. ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟΝ ΕΠΙΣΗΜΟ ΚΡΑΤΙΚΟ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟΥς ΑΔΗΛΟΥΣ ΠΟΡΟΥς ΤΩΝ ΔΙΑΘΕΣΕΩΝ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΥ KAI KOMΠΑΝΙ….

Μου αρέσει!

2. μούργος - Φεβρουαρίου 2, 2008

@1. DIONYSOS , δεν διαφωνω καθολου σε αυτο που λες.
παλια τακτικη.
αλλα θα σε βοηθησει σε αυτο που θες να δεις, αν δεις να πηδιουνται 2 ανθρωποι;
αυτο δεν θελω να δω και δεν πρεπει για κανενα λογο να κυκλοφορησει. (αλλιως η θεωρια της εξελιξης του δαρβινου καταριπτεται. ζωα ειμαστε και ζωα μειναμε)
ολα τα υπολοιπα που αφορουν το δημοσιο συμφερον να κυκλοφορησουν και σε γιγαντοαφισες αν ειναι δυνατον

Μου αρέσει!

3. νατασσάκι - Φεβρουαρίου 2, 2008

Και ποιος σε υποχρεώνει να το δεις, μούργο μου;

Ποιος σε αναγκάζει;

Απλά, ΔΕΝ κάνεις κλικ εκεί που το έχουν ή ΔΕΝ ανοίγεις την τηλεόραση, ή δεν αγοράζεις την εφημερίδα…

Απλό, ε;

Καλό μήνα! 🙂

Μου αρέσει!

4. teokaf - Φεβρουαρίου 2, 2008

Θέλω να δω το βίντεο και όποιος το έχει να το στείλει αυθωρί και παραχρήμα στο προσωπικό μου email.
Πρέπει να κυκλοφορήσει και μάλιστα σε όλες τις εφημερίδες ακόμα και στον τύπο που απευθύνεται αποκλειστικά σε νέους και νέες. Απορώ ακόμα πως δεν έχει βγει σε πανεθνικό επίπεδο όπως σωστά και με υψηλό αίσθημα ευθύνης είχε κάνει ο σεπτός δημοσιογράφος Τριανταφυλό για τον Κορκολή. Γιατί τέτοιος ρατσισμός για τους χοντρούς ανθρώπους; γιατί τέτοιος ρατσισμός για τις 35 χρονες εν δυνάμει δημοσίους υπαλλήλους;. Δεν είμαστε όλοι όμορφοι και διάσημοι σαν ροκ σταρ όπως ο Κορκολής ούτε όλες 14χρονες. Ποιος θα απαντήσει σ αυτά τα φλέγοντα ερωτήματα;
Αγαπητέ Μούργο εμένα προσωπικά (αλλά και όλη την οικογένειά μου, τους φίλους μου ,τους γείτονες που έχω πάρει την γραπτή άδεια να μιλάω εξ ονόματός τους, αλλά ακόμα και τον γάτο μου) θα μας βοηθήσει πάρα πολύ να δούμε το βίντεο. Τον καθένα για δικούς του λόγους που ο χώρος του Μπλόγκ είναι πολύ μικρός για να αναπτύξω. Προσωπικά μιλώντας δεν περίμενα τόσα χρόνια για να δοθούν απαντήσεις στις σκουλικότρυπες τους σύμπαντος και στα ερωτήματα που βάζει ο Αξελός και Καστοριάδης και κάποιοι σεμνότυφοι σαν και του λόγου σου θα μου το στερήσουν.
Τώρα οι αναφορές που κάνεις για τον Δαρβίνο δεν με αφορούν, αλλά αφορούν όπως ξέρεις εσένα προσωπικά μια και είσαι η ζωντανή απόδειξη πως η θεωρία αυτού του αξούριστου φυσιοδίφη της κακιάς συμφοράς για την εξέλιξη των ειδών δεν ισχύει ( εφόσον εσύ έχεις μείνει ακόμα στο στάδιο εξέλιξης του Homo australis var gia klotses.)
Ακόμα πρέπει να καταστήσω σαφές πως δεν με ενδιαφέρει τι λέγετε στο βίντεο παρά μόνο το μάτι. Αν μπορούσε όλη η κοινωνία να είναι μια κλειδαρότρυπα δεν θα έβαζα ποτέ του κλειδί μέσα.
Ελευθερία εδώ και τώρα στους δημοσιογράφους ( είναι οι μόνοι που χτυπάνε την εξουσία απ τα μέσα).
Ελευθερία εδώ και τώρα στις φάλαινες του ειρηνικού κ του ινδικού ( του ατλαντικού είναι αλανιάρες και προστατεύονται μόνες τους)

ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΣΤΟΝ ΛΑΟ δηλαδή σε μένα.

Μου αρέσει!

5. μούργος - Φεβρουαρίου 2, 2008

@3. νατασσάκι , κατ’ αρχην καλο μηνα! 🙂
νατασσακι, δεν ειναι εκει το θεμα.
ετσι και αλλιως δεν θα το δω.
το ποιντ ειναι οτι το θεμα των ατομικων δικαιωματων μας αφορα ολους.
και οσοι διαφωνουν-οπως καποιοι «επωνυμοι» -μη χεσω-μπλογκερ που γραφουν τις δικες τους ανοησιες- ας τραβηξουν βιντεο τα δικα τους πηδηματα και ας τα ανεβασουν στο γιουτουμπη.
εχουμε τρελλαθει τελειως;
θεωρω οτι τετοιο εσχατο εξευτελισμο δεν τον αξιζει κανενας, οτι και να εχει κανει.
αν κυκλοφορησει και δεν αντιδρασουμε, μας αφορα ολους , ειτε το δει καποιος ειτε οχι.

Μου αρέσει!

6. μούργος - Φεβρουαρίου 2, 2008

@4. teokaf , τεο, το «προβλημα» ειναι οτι μπορει να ξεπεσει κανενας ασχετος με το μπλογκ αυτο -και μετριας νοημοσυνης βεβαια-και να νομιζει οτι τα εννοεις.
κατα τ’ αλλα, σεβομενος απολυτα τις επιλογες της ευρυτερης οικογενεια σου (+γειτονοι, +γατος) μη στεναχωριεσαι καθολου.
το βιντεο θα βγει συντομα.

Μου αρέσει!

7. teokaf - Φεβρουαρίου 2, 2008

Λες και δεν έχουμε καταλάβει γιατί κόπτεσαι κε Μούργο για τα ατομικά δικαιώματα των άλλων. Πες την αλήθεια πως φοβάσαι μην βγουν τα δικά σου βίντεο και μάθουν όλοι τις επιεικώς σούπερ τρούπερ ανώμαλες ( που ο μαρκίσιος ντε Σαντ θα κοκκίνιζε και μετά θα πήγαινε σε μοναστήρι να καλογερέψει) ορέξεις σου.
Γιατί δεν τα λες όλα; Τις καταθέσεις σου σε ρουπίες ανατολικού Μπαγλαντές γιατί τις αποκρύπτεις; Τα συχνά σου ταξίδια στο μικρό κ όχι στο μεγάλο Πάπιγγο για ποιόν λόγο γίνανε;
Θέλεις να συνεχίσω μήπως;

Μου αρέσει!

8. teokaf - Φεβρουαρίου 2, 2008

Δεν θες; καλά σταματάω.

Μου αρέσει!

9. teokaf - Φεβρουαρίου 2, 2008

Gone Baby Gone ωραία ταινία.

Μου αρέσει!

10. μούργος - Φεβρουαρίου 2, 2008

@9. teokaf, ρε μπαρμπα, με τi ευκολια αλλαζεις θεμα!!
η ευκοιλιοτητα σου τελικα σε βοηθα και στη θεματολογια! 😆

Μου αρέσει!

11. μούργος - Φεβρουαρίου 2, 2008

@7. teokaf , βρε ηλιθιε , ο μονος λογος που φοβαμαι μη βγουν στο ιντερνετ τα δικα μου βιντεο ειναι τα λεφτα που θα χασω απο τα δικαιωματα των ταινιων 😆

Μου αρέσει!

12. teokaf - Φεβρουαρίου 2, 2008

@ 10 : Ούτε που το κατάλαβα.

Μου αρέσει!

13. μούργος - Φεβρουαρίου 2, 2008

@12. teokaf , καλα, το προβλημα θα ηταν να το καταλαβαινες!
περυσι δεν ειχες βγει ο μιστερ ακρατεια στο γηροκομειο; 😆
(δεν πιστευω να παραβιαζω προσωπικα δεδομενα; 😛 )

Μου αρέσει!

14. teokaf - Φεβρουαρίου 2, 2008

Όπως ξέρεις δεν κρατάω τίποτε μέσα μου. Όλα θέλω να τα εξωτερικεύω. Ανεξάρτητα απ τις συνέπειες ( ας κάνουν μεγαλύτερες προμήθειες Σοφτεξ δεν τους φταίω εγώ).

Μου αρέσει!

15. μούργος - Φεβρουαρίου 2, 2008

@14. teokaf, ειχες δεν ειχες κουφαλα το εθιξες και το θεμα των αμαρτωλων προμηθειων του γηροκομειου.
χαρτια υγειας με το σταγονομετρο, χαρτοπετσετες πολυτελειες με μονογραμματα να σκουπιστουν και οι κοτες 😆

Μου αρέσει!

16. renata - Φεβρουαρίου 3, 2008

Ε αυτήν την εξέλιξη δεν την περίμενα!

Τι το ήθελες ,Μούργο, το σοβαρό ποστ!Προκαλείς τη μοίρα σου, μου φαίνεται! :lol

Μου αρέσει!

17. teokaf - Φεβρουαρίου 3, 2008

Ασε Ρενάτα από χθες έχει αρχίσει να μου στέλνει εμβάσματα με παχυλά ποσά για να μην δημοσιεύσω τα DVD του.

Μου αρέσει!

18. renata - Φεβρουαρίου 3, 2008

😆 😆

Μου αρέσει!

19. Кроткая - Φεβρουαρίου 3, 2008

συμφωνώ Μούργε, αλλά δεν πήρα είδηση την καμπάνια, καθώς ψιλοαπεχω τελευταία.

κατά τα άλλα, ο Τεό είναι όλα τα λεφτά!

Μου αρέσει!

20. μούργος - Φεβρουαρίου 3, 2008

@16. renata , ποια εξελιξη ρενατα;
εννοεις τις συνηθεις ανοησιες του τεο;
εδω δεν μπορει να τον κανει καλα ενα ολοκληρο τημ γηροκομειου -αναμεσα τους και 4 νοσοκομες ολυμπιονικες στη παλη- θα το κανω εγω;
τους μουργους γεματους καρπους χτυπανε ρεναταααα 😆
.
@17. teokaf , ισια ρε μακηηη γαρουφαλλοπουλε!
υ.γ. (χαμηλοφωνα: τα χθεσινα εμβασματα τα πηρες, ε; , ειναι και διγραμμες επιταγες, οπως ειπαμε! αν θες τη γνωμη μου απεφυγε τα γαλλοελβετικα συνορα, τελευταια εχουν γινει πολυ σχολαστικοι 😆 )
.
@18. renata , τωρα ησουν πιο σαφης τι εννοουσες πριν 👿
.
@19. Кроткая, και γω κροτ ψιλοαπεχω, κατα τυχη το ειδα και μου αρεσε η ιδεα
.
οταν εννοεις ολα τα λεφτα ο τεο, εννοεις τωρα που εχουμε εκπτωσεις φανταζομαι! 😆

Μου αρέσει!

21. aa-duck - Φεβρουαρίου 3, 2008

a sixtir
Δεν περίμενα ότι θα το έλεγα αυτό στη ζωή μου
αλλά ειδικά για το σχόλιο 5

ΚΑΡΑRESPECT, ΜΟΥΡΓΕ!!!!!

Πες τα ‘μω τις εξαργυρώσεις της λίστας μου μέσα!!!!!!!!
Πεεεεεεεεες τααααααααααα
😀

Μου αρέσει!

22. fvasileiou - Φεβρουαρίου 3, 2008

Συγχαρητήρια.
Θα το κολλήσω στο πέτο μου.

Μου αρέσει!

23. μούργος - Φεβρουαρίου 3, 2008

@21. aa-duck , παπακι, το ξερεις οτι τωρα με αυτο που ειπες δημιουργεις σοβαροτατο προβλημα στα αλλα μου σχολια; 😀
περα απο τη πλακα παντως, μου τη δινει που ελαχιστοι μιλανε για το μεγαλο προβλημα που δημιουργειται, της παραβιασης των στοιχειωδων ατομικων δικαιωματων ενος ανθρωπου.
και να σου πω και το αλλο:
προτιμω να χαθει μια «αποκαλυψη» απο το να βγουνε στη εικονα του κοσμου προσωπικες στιγμες
υ.γ. καποιο ποστ που κυκλοφορησε παντως ηταν απαραδεκτο-και μπορει να μη ηταν αυτες οι προθεσεις-, αλλα τετοια κριση μεγαλειοτατισμου και βλακειας ηταν για κραξιμο
.
@22. fvasileiou, φωτη τα συγχαρητηρια εκει που πρεπει.
το logo το εκανε ο ibt (το λινκ του ειναι στο ποστ)

Μου αρέσει!


Σχολιάστε

