jump to navigation

Καστανοκέφαλοι γλάροι. Τυχοδιώκτες και φασαριόζοι, αλλά…. Ιανουαρίου 12, 2008

Posted by μούργος in Χωρίς κατηγορία.
Tags: , , , , , ,
trackback
….σου φτιάχνουν το κέφι.

gl0.jpg
Το χειμώνα θα τους συναντήσουμε σχεδόν παντού. Θα τους βρούμε σε κοπάδια σε όλους του υγρότοπους αλλά και αλλού. Ακόμη σε λιμάνια, σε σκουπιδότοπους ή και σε φρεσκοοργωμένα χωράφια.
gl1.jpg
Πουλί αποδημητικό, το χειμώνα κατεβαίνει στη μεσόγειο και την άνοιξη την κάνει για τη βόρεια Ευρώπη.
Αυτή την εποχή το κεφάλι του έχει χρώμα λευκό, εκτός από μια μικρή σκούρα κηλίδα πίσω από κάθε μάτι. Την άνοιξη το κεφάλι του γίνεται καστανό, εξ ου και το όνομα του. Προσαρμόζεται εύκολα, τρώει τα πάντα (τρελαίνετε για ψωμί) και έχει καλή σχέση με τον άνθρωπο.
gl3.jpg
Όποτε βρεθείτε σε μέρος με γλάρους (εδώ, στη λίμνη των Ιωαννίνων), φροντίστε να έχετε μαζί σας ψωμί.
Δεν θα το μετανιώσετε.
gl2.jpg

gl6.jpg

gl8.jpg
Ρε σπασίκλα, δε σταματάς με τη μηχανή σου λίγο.
Μας έχεις τρελάνει.
Σάλτα και φέρε και λίγο ψωμάκι, γιατί πεινάσαμε με τα πέρα δώθε για τη φωτογράφηση.

Σχόλια»

1. renata - Ιανουαρίου 13, 2008

Καλημέρα! 🙂
Ωραίες οι φωτογραφίες, αλλά λένε πως είναι μοχθηρά πουλιά, κι ας δείχνουν τόσο συμπαθητικά!

Μου αρέσει!

2. RedHat - Ιανουαρίου 13, 2008

Καλημέρα.Πανέμορφες οι φωτο.
Renata αν δεν εχεις δεί περιστέρια-πουλια της ειρήνης-να μαλώνουν δεν εχεις δει μοχθηρία.Τέρατα αληθινά.

Μου αρέσει!

3. fvasileiou - Ιανουαρίου 13, 2008

Οι όμορφες φωτογραφίες από την πατρίδα συνεχίζουν να ανεβαίνουν στο μπλογκ.
Συγχαρητήρια για την καλή δουλειά.

Κι εγώ ακόμα δεν έχω βολτάρει στην λίμνη.
Θα το διορθώσω…

Μου αρέσει!

4. μούργος - Ιανουαρίου 13, 2008

@1. renata, καλησπερα ρενατα 🙂
δεν εχω τετοια εντυπωση γι’ αυτους τους γλαρους.
αν εισαι κοντα τους και εχεις λιγο ψωμι και το πεταξεις κανουν τετοια επιθεση και φασαρια για φαγητο, αλλα ευχαριστη και χωρις να μου εχει τυχει ποτε να ενοχλησουν τον ανθρωπο.
ειναι πολυ εξοικιωμενα με τον ανθρωπο και δεν εχω δει ποτε επιθετικοτητα ουτε και μεταξυ τους.
απο την αλλη εχουμε μερικα στερεοτυπα για τα πουλια.
π.χ. η καρακαξα ειναι ομορφο πουλι, αλλα οι κραυγες της και το οτι ειναι στα αρπακτικα, εχουμε μια κακη εικονα γι’ αυτο το πουλι, ενω οπως λεει και η RedHat εχω δει και γω περιστερια να κανιβαλιζονται κυριολεκτικα μεταξυ τους.
.
@2. RedHat, καλησπερα, θενκς για τις φωτο 🙂
βρε, φτιαξε επιτελους το λινκ σου. δεν ειναι σωστο.
για τα περιστερια που λες συμφωνω και γω
.
@3. fvasileiou , ευχαριστω φωτη.
και βεβαια να πας λιμνη.
2 ειναι οι καλυτεροι δρομοι περιπατου στον κοσμο.
ο ενας ειναι η αρεοπαγειτου στην ακροπολη και ο αλλος ο παραλιμνιος στα γιαννενα
καλη διαμονη στη πατριδα 🙂

Μου αρέσει!

5. Кроткая - Ιανουαρίου 13, 2008

μου θυμίζει τη σκηνή από το Nemo: «mine! mine! mine!»

εμενα μου αρέσουν οι γλάροι, τους βρίσκω συμπαθέστατους και πολύ έξυπνους!

μην κακολογείτε τα περιστέρια! κύκνους να πλακώνονται για φαγητό έχετε δει? δεν μπορούσα να φανταστώ πως οι κύκνοι που είναι τόσο μεγαλοπρεπείς μπορούν να ξεκατινιαστούν έτσι σαν κυράτσες!!!

Μου αρέσει!

6. Anna - Ιανουαρίου 13, 2008

Φοβεροί οι μικροί σου χορευτές μούργο!!!

Μου αρέσει!

7. Σελήνη - Ιανουαρίου 15, 2008

Όμορφες φωτογραφίες, ρίξε μια ματιά, αν δεν το έχεις κάνει ήδη, στο Γλάρο Ιωνάθαν Λίβινγκστον, θα σε εμπνεύσει και για τις επόμενες αποτυπώσεις στα φίλμ σου! REALLY GOOD SHOTS!

Μου αρέσει!

8. μούργος - Ιανουαρίου 15, 2008

@5. Кроткая, και γω συμφωνω, το ειπα αλλωστε.
για τα περιστερια δεν καταλαβα;
επειδη ειναι πουλια της ειρηνης; χα!
και τα πουλια της δωροθεας ποια ειναι; 😆
αααααα, εχεις δικιο για τους κυκνους, εχω δει και γω τετοιες σκηνες.
ειναι τα στερεοτυπα που ελεγα.
εδω εχουμε κανει συμπαθες ενα αποκοσμο, ασχημο και αντιπαθητικο αρπακτικο, τη κουκουβαγια
.
@6. Anna , καλοι αννα αλλα ακριβοι, για να κανουν αυτες τις βολτες τους ηθελαν 1 κιλο ψωμι.
και αν τους ζητουσα να επαναλαβουν καμμια σκηνη, ηθελαν τα διπλα!!! 😆
.
@7. Σελήνη , καλως ηρθες κατ’ αρχην 🙂
ευχαριστω για τις φωτο -ψηφιακα ειναι γραμμενες, παει καιρος που δεν χρησιμοποιω φιλμ 😦 -.
οσο για τον γλαρο Ιωναθαν, πανε πολλα πολλα χρονια που τον διαβασα. (γμτ. καρφωνω και την ηλικια μου 😆 )

Μου αρέσει!

9. Anna - Ιανουαρίου 15, 2008

ΧΑΧΑ Ωραίο! Αλλά την κακομεταχήριση των ζώων που την πας;

Μου αρέσει!

10. Anna - Ιανουαρίου 15, 2008

κακομεταχείρηση βιαζόμουν και την έκανα…

Μου αρέσει!

11. μούργος - Ιανουαρίου 15, 2008

@9. Anna , ποιοα κακομεταχειρηση αννα;
μη τρελλαθουμε!!!!
καθε κλικ και επεφτε ολοκληρη γκουμουτσα με ψωμι!!!

Μου αρέσει!

12. kartsonakis Pan - Μαΐου 4, 2008

Όμορφες φωτογραφίες.
Τυχαία έπεσα, ψάχνοντας γενικά για γλάρους.

Μου αρέσει!

13. μούργος - Μαΐου 5, 2008

@12. kartsonakis Pan , ευχαριστω παν.
καλως ηρθες στη λασπη! 🙂

Μου αρέσει!


Σχολιάστε

