jump to navigation

Βραδιάζει! (Εικόνες από τη λίμνη των Ιωαννίνων λίγο πριν νυχτώσει) Ιανουαρίου 8, 2008

Posted by μούργος in Χωρίς κατηγορία.
Tags: , , ,
trackback

Δίπλα στη λίμνη θα διακρίνετε ποδηλάτη να ποδηλατεί «χωρίς χέρια» στον ποδηλατοδρόμο της παραλίμνιας οδού, στις όχθες της μέρος της πλούσιας χλωρίδας όπως εύρωστοι καλαμιώνες και υδροχαρή δάση με ιτιές λεύκες και πλατάνια και μέσα στη λίμνη πάπιες.
Στο βάθος διακρίνονται τα χιονισμένα βουνά Μιτσικέλι και Ολύτσικα.
pam1.jpg

pam2.jpg

pam3.jpg

pam4.jpg

pam5.jpg

Σχόλια»

1. renata - Ιανουαρίου 8, 2008

Πάραα πολύ ωραίες, μούργο! 🙂 Προσπαθώ ν’ αποφασίσω ποια μ΄αρέσει πιο πολύ και δεν μπορώ. 😕

Δε μου λες, κάνα τεχνητό μέσο(φσοπ) έβαλες αυτή τη φορά?

Μου αρέσει!

2. μούργος - Ιανουαρίου 8, 2008

8) 🙄
υ.γ. εγω ο αθωος για τον τιτλο ενος βιβλιου ρωταγα και εφαγα πορτα και θα σου πω εγω τωρα; 😛

Μου αρέσει!

3. renata - Ιανουαρίου 8, 2008

Μούργο, μα ται ο πο νείς!!!

Διαφορά : Εγώ δεν προδίκασα (π.χ. «ωχ άλλο ένα βαρετό βιβλίο με βαρετές αναλύσεις») , απλά ρώτησα κι ευγενικά μάλιστα,αφού σ’ επαίνεσα πρώτα!

εγω ο αθωος για τον τιτλο ενος βιβλιου ρωταγα και εφαγα πορτα

Μουαχαχαχα!

Μου αρέσει!

4. renata - Ιανουαρίου 8, 2008

Αν θες, μούργο, διόρθωσε την html ! 😳

Μου αρέσει!

5. μούργος - Ιανουαρίου 8, 2008

κατ’ αρχην το διωρθωσα (ας οψεται η μεγαλωσυνη μου και η τεραστια καρδια μου!! 👿 )
κατα δευτερον το ευγενικο με ενοχλησε και κυριως που με επαινεσες πρωτα!!
ρωτα με το «σωστο» τροπο και θα σου πω!!!! 😆

Μου αρέσει!

6. renata - Ιανουαρίου 8, 2008

‘στώώώ! 😉

Μου αρέσει!

7. renata - Ιανουαρίου 8, 2008

Λοιπόν σ’ επαίνεσα ειλικρινά, γιατί έτσι κι αλλιώς μ αρέσουν ασχέτως αν είναι πειραγμένες! 🙂

Απ’ ό,τι κατάλαβα τα τραβάει ο οργανισμός σου (τις αγριάδες και τα «μπινελίκια» δλδ). Τςςςςς! Άκρη πώς να βγάλω? 😆

Μου αρέσει!

8. Кроткая - Ιανουαρίου 8, 2008

εσύ είσαι ο ποδηλάτης?
πρόσεχε, μην κάνεις μπλουμ!

Μου αρέσει!

9. Ντίνος - Ιανουαρίου 8, 2008

Ωραία….

Μου αρέσει!

10. teokaf - Ιανουαρίου 8, 2008

Καλησπέρα Ρενάτα, καλησπέρα σε όλους.
Κροτ ο Μούργος ποδηλάτης; Δεν είμαστε καλά. Θα γραφόταν στο Γκίνες εν ριπή οφθαλμού.
Και χωρίς χέρια; Θα τον έγραφαν τα ιστορικά βιβλία. Μάλλον θα γινόταν απ τους Εβραίους παράρτημα της Βίβλου για να προσθέσουν το μεγάλο θαύμα: Σούπερ τρούπερ υπέργηρος συνομήλικος του Μαθουσάλα οδηγάει ποδήλατο χωρίς χέρια. Απ την εποχή της καμένης βάτου θα έχει να γίνει τέτοιο σουξέ.

Μου αρέσει!

11. μούργος - Ιανουαρίου 8, 2008

@6. renata , καλα βρε ρενατα, μη το κανουμε και ολοκληρο θεμα! 😆
.
σαμπως μπορω εγω; 😛
.
@8. Кроткая και βεβαια εγω ειμαι ο ποδηλατης κροτ
και οχι μονο αυτο, αλλα με εκπληκτικη ταχυτητα και μοναδικη μαεστρια, εβαλα τη μηχανη στον αυτοματο, καβαλησα το ποδηλατο και αφησα τα χερια μου την καταλληλη στιγμη.
και ιδου το αποτελεσμα. 😀
υ..γ.
λιγα δευτερα αργοτερα σωριαστηκα πανω σε 2 αιθαλεις γραιες που βγηκανε να κανουνε το περιπατο τους 😦
.
@10. teokaf , τεο μηπως, μηπως λεω ζηλευεις, που εσυ ουτε το ποδηλατο γυμναστικης στο γηρκομειο δεν μπορεις να ανεβεις;
προς ενημερωση των υπολοιπων, οταν ο τεο του ερχεται η ορεξη για γυμναστικη και προκειμενου να αποφυγουν τις αγριοφωναρες του, πανε 4 γεροδεμενες νοσοκομες και τον κρατανε απο τις δυο πλευρες στον αερα και μια ακομη που γυρναει τα πεταλια.και τον πανε περα δωθε στο σαλονι του γηροκομειου.
ο τεο απλα κορναρει, μπιππ, μπιπππ
ετσι ο κακομοιρος νομιζει οτι κανει ποδηλατο 😆
.
@9. Ντίνος, indeed! 🙂

Μου αρέσει!

12. Кроткая - Ιανουαρίου 8, 2008

ο τέο βάζει και βοηθητικές στο ποδήλατο γυμναστικής;

κι εσύ Μούργε, μήπως ήσουν πάνω σε παιδικό αυτοκινητάκι που στο πουλήσανε για ποδήλατο;

Μου αρέσει!

13. teokaf - Ιανουαρίου 8, 2008

Πάντα καραγκιοζιλίκια και πάντα ψέματα.
Τι θες να πεις δηλαδή πως δεν είναι ποδήλατο με ψηλές ρόδες;

Μου αρέσει!

14. renata - Ιανουαρίου 8, 2008

Μούργο, απ’ όσα είπες μόνο ό,τι έπεσες πάνω στις γριές αληθεύει! Έτσι δεν είναι? 😛

Καλησπέρα, Τεο! 🙂

Μου αρέσει!

15. μούργος - Ιανουαρίου 8, 2008

@12. Кроткая , δεν βαζει βοηθητικες στο ποδηλατο, ειπαμε!! 👿
.
.
.
..
χρησιμοποιει μονο αυτες, χωρις το ποδηλατο!!
.
τωρα εμενα τι με ρωτησες;
βρε κροτ, μπας και εισαι παλι πιωμενη; 😆
.
@13. teokaf, βουλωμενο γραμμα διαβαζεις τεο!!
.
@14. renata, βαλσαμο ρενατα ο καλος σου λογος! 😆
.
απεχω αρκετα απο το μπλογκ αυτες τις μερες γιατι και μαζευω ελιες αλλα και μεταποιω. 😀
αυτες τις μερες κανω τσακιστες ελιες!!
βαρεθηκα να χτυπαω ελιες με πετρες!!!!

Μου αρέσει!

16. Anna - Ιανουαρίου 8, 2008

Πολύ όμορφες εικόνες!!!!

Μου αρέσει!

17. Кроткая - Ιανουαρίου 8, 2008

όχι, αλλά το παθαίνω όποτε μπαίνω εδώ μέσα.

Μου αρέσει!

18. RedHat - Ιανουαρίου 9, 2008

Καλημέρα.Καταπληκτικές,όλες αλλα η δεύτερη ειναι ονειρική.
Μπράβο σου.

Μου αρέσει!

19. μούργος - Ιανουαρίου 9, 2008

@16. Anna ,θενκσ 😀
.
@17. Кроткая , μαλλον θα ειναι οι εκθαμβωτικες φωτογραφιες μου και το παθαινεις αυτο! 😀
.
@18. RedHat , καλησπερα , θενκς 😀

Μου αρέσει!

20. teokaf - Ιανουαρίου 9, 2008

Την έκατσες μούργο: Το μπλόγκ θα κατακλυστεί με νέα τραγούδια του Φοίβου που μόλις αγόρασα. 10 χρόνια Βανδή τίποτε άλλο δεν σου λέω.

Μου αρέσει!

21. teokaf - Ιανουαρίου 9, 2008

Σε χρειάζομαι, σε χρειάζομαι,
μακριά σου οι στιγμές χρόνια μοιάζουνε.

Σε χρειάζομαι, σε χρειάζομαι,
όλοι οι δρόμοι σε σένα με βγάζουνε.

Δεν ξέρω αν έχω θυμίσει στο Μπλόγκ για την μεγάλη προσφορά των ελλήνων ποιητών που αρχίζει. Σήμερα κάνω την αρχή εγώ με Φοίβο.

Μου αρέσει!

22. renata - Ιανουαρίου 9, 2008

@15 Μούργο, εγώ πάντα με τον καλό μου λόγο έρχομαι εδώ. Αμφιβάλεις? 😛

@ 20-21 Τεο, φοβερά ποιοτικό το άκουσμα.Έγραψε ο ποιητής!Τι να λέμε τώρα! 😀

Μου αρέσει!

23. Anna - Ιανουαρίου 9, 2008

Βέβαια ο ποδηλάτης πρέπει να πάρει ποσοστά. Τσάμπα πόζαρε;

Μου αρέσει!

24. μούργος - Ιανουαρίου 10, 2008

@20. teokaf τεο , καλα εγω αλλα αυτη την επιθεση πιοτητας ειναι αναγκη να την δεχτουν και οι εκλεκτοι θαμωνες της λασπης (το «εκλεκτοι» το βαζω γιατι την κανανε ολοι 😆 )
.
@21. teokaf, τεο αν θες τα κλειδια της λασπης πεστο ευθεως. 👿
.
@22. renata, ουδεμια αμφιβολια εχω ρενατα.
ουδεμια! 😛
.
τωρα, για το θεο σου, τι τον σιγονταρεις τον μπαρμπα, μου λες; 👿
απο γκαλερι (εστω μοιραρακη), θα το κανουμε σκυλαδικο;
.
@23. Anna , μηπως να δωσω και στους καστανοκεφαλους γλαρους-εκτος απο τον εκλεκτο ψωμι ολικης αλεσεως που μου φαγανε-;
στο κατω κατω ο ποδηλατης κατα τυχη μπηκε στο πλανο.
ουτε που τον καταλαβα

Μου αρέσει!

25. fvasileiou - Ιανουαρίου 10, 2008

Ωραίες φωτογραφίες από πατρίδα. Μπράβο, μούργε.

Είμαι κι εγώ στα Γιάννενα αυτές τις μέρες, αλλά δεν έχω πάει στο μώλο. Με έφαγε η ρέχλα και η ενασχόληση με τα στοιχειώδη.

Μου αρέσει!

26. Kwlogria - Ιανουαρίου 10, 2008

Υπέροχες φωτογραφίες Μουργάκο γλυκέ!! Χαίρομαι τόσο πολύ που υπάρχουν άνθρωποι που μπορούν να δουν τόσο ωραίες εικόνες (και να τις αποτυπώσουν βεβαίως-βεβαίως) !!!! 🙂

Μου αρέσει!

27. renata - Ιανουαρίου 10, 2008

@24 Μούργο, ευτυχώς που το κατάλαβες. 😛 (gia thn kalh moy prothesi)

Μου αρέσει!

28. μούργος - Ιανουαρίου 10, 2008

@25. fvasileiou , φωτη, δεν πηγες μωλο; 😯
ο μωλος , ολη η παραλιμνια οδος και το ιτς καλε-θα κανω ποστ καποια μερα- ειναι τα αγαπημενα μου μερη στα γιαννενα.
καλη ξεκουραση. 😀
.
@26. Kwlogria , ευχαριστω πολυ κωλογριουλα. 😀
μπηκα βιαστικα -τρεχω αυτο τον καιρο-.
τα παζαρια σου εμειναν απο το ταξιδι στην ανατολη; 😆
.
@27. renata , ξερω, ξερω , βουλωμενο γραμμα διαβαζω, ε; 😆

Μου αρέσει!

29. Anna - Ιανουαρίου 10, 2008

Αστο σε έχουμε καταλάβει….

Μου αρέσει!

30. μούργος - Ιανουαρίου 10, 2008

@29. Anna , το προβλημα αννα, δεν ειμαι που με καταλαβατε.
φοβαμαι, μηπως με καταλαβω εγω!! 🙂

Μου αρέσει!


Σχολιάστε

