jump to navigation

Αγριογούρουνα έξω από το Μυστρά!!!!! Νοέμβριος 25, 2007

Posted by μούργος in Χωρίς κατηγορία.
Tags: , , , ,
trackback

Στην πρώτη φωτογραφία, κανονικά θα έπρεπε να δείτε 5 τεράστια αγριογούρουνα να διασχίζουν το δρόμο, ερχόμενα από το βουνό του Ταϋγέτου προς τα κάτω.
Ο δρόμος αυτός οδηγεί στην επάνω πύλη του κάστρου του Μυστρά και το σημείο αυτό είναι 50 μέτρα απόσταση από την πύλη.
Ακριβώς κάτω από το δρόμο, σε αυτό το σημείο είναι ένα σπίτι και λίγο δεξιά επεκτείνεται ο τεράστιος αρχαιολογικός χώρος του Μυστρά.
pigs1.jpg
Δεν τα πρόλαβα να τα φωτογραφίσω δυστυχώς, γιατί μέχρι να αρπάξω τη μηχανή μου ήρθε ένα αυτοκίνητο-τώρα βρέθηκε; 👿 – από την αντίθετη μεριά, τα φόβισε, κάνανε στροφή επιτόπου και ξαναχάθηκαν στην πλαγιά.
Βέβαια, πρόλαβα να βγάλω το τελευταίο και καταϊδρωμένο της παρέας, δευτερόλεπτα πριν χαθεί και αυτό.
pigs2a.jpg
Τώρα, το ερώτημα παραμένει:
Τι ζητούσαν τα αγριογούρουνα τόσο πολύ κοντά σε κατοικημένη περιοχή;
Η γιαγιά που μένει στο σπίτι, μου είπε πως πρώτη φορά στη ζωή της βλέπει-δεν πρόλαβε να τα δει, εγώ της είπα- αγριογούρουνα τόσο κοντά στο σπίτι της.
Τελικά, κατέβηκαν να τσιμπήσουν κάτι από τον κήπο της γιαγιάς ή είχαν εκπαιδευτική εκδρομή στο κάστρο του Μυστρά;
mystras1.jpg
Το γεγονός συνέβη σήμερα, αργά το απόγευμα, λίγο πριν σκοτεινιάσει.

Σχόλια»

1. renata - Νοέμβριος 25, 2007

Μούργο, κάνανε πασαρέλα να τα δεις και να τα φωτογραφίσεις! 😛 😛

Μπας κι είχε τίποτα νοστιμιές (πατάτες ,καρότα) φυτεμένες η γιαγιά στον κήπο της? Έχουν δυνατή όσφρηση !

Μου αρέσει!

2. μούργος - Νοέμβριος 25, 2007

@1. renata, αστα ρενατα, ατυχια με το αυτοκινητο.
εν τω μεταξυ αυτα ηταν ανετα.
λες και πηγαιναν βολτα. 😆
εχασα και γω λιγο χρονο μεχρι να συνειδητοποιησω τι βλεπω.
τοσα χρονια σε βουνα και λαγκαδια, αυτο το πραγμα πρωτη φορα το εβλεπα.
και εκει γυρω ειναι πολλα σπιτια σκορπια.
το ειχα παθει και περυσι με μια αλεπου που περασε απο μπροστα μου.
αυτο ρωτησα και τη γιαγια που σταυροκοπιοταν η κακομοιρα.
εχει καλο κηπο, μου ειπε! 😀

Μου αρέσει!

3. Ο μικρός Νικόλας - Νοέμβριος 25, 2007

Μούργο γιατί δεν τους μίλησες, θα σε καταλάβαιναν! :mrgreen:

Μου αρέσει!

4. daktilodiktumenos - Νοέμβριος 25, 2007

«…και το μικρο γαλατικο χωριο βρηκε ξανα την ησυχια του…» ..τουλαχιστον το ψησες το αγριογουρουνο;

Μου αρέσει!

5. Кроткая - Νοέμβριος 25, 2007

Μούργε, ναι, προφανώς αυτό που λέει η Ρενάτα συνέβαινε: η πασαρέλα! κι εσύ δεν ήσουν αρκετά γρήγορος και τα απογοήτευσες και δεν έγιναν διάσημα!

Αρκεί να μην τα πάρει πρέφα ο Οβελίξ!

(Βασικα, υποπτεύομαι πως μετά τις φωτιές, έχει πέσει πολλή πείνα και θα βρίσκεις μπόλικα σκοτωμένα μετά από επιθέσεις σε μαντριά και κήπους… 😦 )

Μου αρέσει!

6. Εξάκτινος - Νοέμβριος 25, 2007

Αφού είναι καμμένα τα πάντα ψάχνονται τα κακόμοιρα.

Μου αρέσει!

7. μούργος - Νοέμβριος 25, 2007

@3. Ο μικρός Νικόλας, αν δεν τα φοβιζε το αλλο αυτοκινητο, να σουν σιγουρος μικρε νικολα.
αλλωστε και γω ειχα αυτοκινητο, με βλεπαν και κατεβαιναν αμεριμνα.
μικρε νικολα με τα ζωα τα παω μια χαρα!!! 😀
.
@4. daktilodiktumenos, τι λες τωρα;
δεν τρωω αγριουγουρουνα (και μου ειχαν προσφερει και αλλες φορες στην πατριδα μου στην ηπειρο)
.
@5. Кроткая , ναι ρε γμτ. θα γινοταν μια φωτογραφηση σπεσιαλ.
θα τα εβαζα να κανουν ακροβατικα, χορευτικα και αλλα.
αλλα το αλλο αυτοκινητο μας τα χαλασε 😆
e ναι ,οι φωτιες ειναι το προβλημα.
σε αυτη την πλευρα του ταυγετου δεν υπηρξαν φωτιες.
υποψιαζομαι οτι ειναι κοπαδια που κατεβηκαν απο αρκαδια περισσοτερο, για να γλυτωσουν.
και τωρα εχουν βγει στη ζητιανια στα σπιτια!
.
@6. Εξάκτινος , ακριβως εξακτινε και καλως ηρθες 🙂

Μου αρέσει!

8. aa-pig - Νοέμβριος 25, 2007

Οϊνκ, όινκ, όινκ, όινκ, όοοοοιιιιινκ!
Με φωτό ή χωρίς, το ρεπορτάζ είναι καλό, μουργόπουλο 😉
Καλησπέρα!

Μου αρέσει!

9. aa-pig - Νοέμβριος 25, 2007

πάντως, άρχισαν τα όργανα… 😦

Μου αρέσει!

10. Кроткая - Νοέμβριος 25, 2007

snyft!
(σνιφ στα σουηδικά!)

Μου αρέσει!

11. renata - Νοέμβριος 25, 2007

Giati snyft? 😕

Μου αρέσει!

12. μούργος - Νοέμβριος 25, 2007

@8. aa-pig, ευχαριστω παπι, καλησπερα
.
@10. Кроткая , γιατι καλε;
ο ιντεφιξ χαιροταν στις γιορτες των γαλατων! 😀
.
@11. renata, αστη ρενατα!
τελευταια η κροτ ειναι πολυ κυκλοθυμικη! 😆

Μου αρέσει!

13. Αποστόλης - Νοέμβριος 25, 2007

Γουρουνόπουλο στη γάστρα…Πω έχω και κάτι πείνες….

Μου αρέσει!

14. Anna - Νοέμβριος 25, 2007

Ήσουν στα πέριξ μούργο;
Η αλήθεια είναι ότι τον καιρό αυτό επιτρέπεται το κυνηγι αγριογούρουνου. Βέβαια πρόσφατα σκοτώθηκε άνθρωπος γιατί τον πέρασαν για αγριογούρουνο. Τώρα με τις φωτιές δεν υπάρχουν και πολλά μέρη για τα αγρια ζώα να κρυφτούν. Θα το είδες και μόνος σου! Πολύ καλή φωτό ο καλός ο φωτομαν στα γρήγορα φαίνεται!!! Καλό ξημέρωμα!

Μου αρέσει!

15. onionfava - Νοέμβριος 25, 2007

Προσεχε βρε! Φοβαμαι!

Μου αρέσει!

16. alepouditsa - Νοέμβριος 26, 2007

χμμμ… δεν είναι πολύ καλό σημάδι ότι κατέβηκαν χαμηλά… σε αυτό συμφωνώ με την κροτ…

και … θα σε μαλώσω… ούτε αλεπού, ούτε αγριογούρουνα να μην προλάβεις;;; να κάνεις πάραυτα ασκήσεις ετοιμότητας !

μπας και δω και εγώ το σόι μου σε φώτο δηλαδή.. :-pp

Καλημέρες 🙂

Μου αρέσει!

17. Кроткая - Νοέμβριος 26, 2007

snyft για τα κακόμοιρα τα αγριογουρουνάκια που θα γίνουν μεζές! 😦

και ο ιντεφιξ ειναι οικολόγος, δε θυμάσαι που κλαίει όταμ ξεριζώνουν δέντρα?

Μου αρέσει!

18. μούργος - Νοέμβριος 26, 2007

@13. Αποστόλης, ωραιος οικολογικος συνειρμος!!
βολεψου με κανα σουβλακι με χοιρινο, προς το παρον! 🙂
αποστολη, το μπλογκ αυτο ειναι με τα αγριογουρουνα!
.
@14. Anna , καλημερα αννα 🙂 .τι γρηγορα βρε αννα; τα ειχα φατσα καρτα να περπατανε ανεμελα και τα εχασα σε δευτερολεπτα!
επειδη το κυνηγι του αγριογουρουνου γινεται με ομαδα κυνηγων που κανουν καρτερια, ειναι πολλοι καθε χρονο που τρωνε σκαγια στον κ@λο απο αλλο μελος της ομαδας, ειτε διοτι μετακινηθηκε καποιο μελος απο το σημειο του καρτεριου χωρις να ενημερωσει , ειτε διοτι καποιος ξεχαστηκε και με το θορυβο που ακουσε εριξε κατ’ ευθειαν.
.
@15. onionfava, φαβα μου, τα αγριογουρουνα οπως μου εχουν πει, ειναι (γινονται) επικινδυνα μονο οταν τα χτυπησεις και τα τραυματισεις και οταν υπαρχει θυληκια με μικρα.
οι ανθρωποι φαβα ειναι τα πιο επικινδυνα ζωα! 😉
.
@16. alepouditsa, αλεπουδιτσα, κατ’ αρχην καλημερα 🙂
σιγουρα αυτος ειναι ο λογος που λεει η κροτ.
τι ασκησεις να κανω βρε;
αλεπουδες εχω δει πολλες φορες τα ξημερωματα (λιγο πριν αρχισει να φεγγει) σε επαρχιακους δρομους στην ηπειρο, με τη βοηθεια απο τα φωτα του αυτοκινητου.
αυτη που ειδα περυσι και περασε απο μπροστα μου, ηταν 11 η ωρα το πρωι (σπανιο φαινομενο, προφανως θα ηταν απελπισμενη απο την πεινα! ) 😆

Μου αρέσει!

19. μούργος - Νοέμβριος 26, 2007

@17. Кроткая , χα! για τα δεντρα εκλαιγε γιατι τα ηθελε για να κανει πιπι.
για τα αγριογουρουνα μιλια!!! 😆

Μου αρέσει!

20. Кроткая - Νοέμβριος 26, 2007

πάντως ΔΕΝ τρώει αγριγούρουνα ο Ιντεφίξ, ούτε ελάφια ούτε τίποτα τέτοιο!
δεν βλέπεις πόσο μικρούλης είναι;

Μου αρέσει!

21. Кроткая - Νοέμβριος 26, 2007

(ε, πού να κάνει πιπί κι αυτός; στο χωριό δεν τον αφήνανε, για να μην τους χαλάει τις ρόδες από τα άρματα!!)

Μου αρέσει!

22. anaktisi - Νοέμβριος 26, 2007

Ελπίζω μόνο να μην μυριστούν το post τίποτα κυνηγοί!!! Μετά μάλλον δεν θα ξαναδείς ούτε εσύ αλλά ούτε και η ηλικιωμένη κυρία….

Μου αρέσει!

23. renata - Νοέμβριος 26, 2007

Κρίμα που δεν έχουμε το μαγικό φίλτρο να ρίξουμε σε φυτεμένους καρπούς να ξαναφυτρώσουν τα δέντρα, όπως ο Οβελίξ όταν τα ξερίζωνε! 😦

Μου αρέσει!

24. μούργος - Νοέμβριος 26, 2007

@20. Кроткая, φανταζομαι βοσκει χορτο στα λιβαδια!
(Πιο λογικη απαντηση δεν μπορω να δωσω!!! 😆 )
.
@21. Кроткая, αυτο λεω και γω. φωναζε για οτι αφορουσε τον μικροκοσμο του, το ανοητο πατσαβουρι. 👿
καθολου δεν μπορουσε να δει το περιβαλλον και αυτον σαν μια ολοτητα , ωστε να συνηδητοποιησει και την δικη του συμμετοχη στο οικολογικο εγκλημα που γινοταν μπροστα στα ματια του.
(τι εγραψα τωρα; 😯 θα παρω μια ασπιρινη! 😆 )
.
@22. anaktisi, φιλε (η). σιγα μη περιμεναν το ποστ μου οι κυνηγοι!!
η τρομοκρατημενη γιαγια σιγουρα ειδοποιησε ολο το χωριο!
παντως, δεν ειναι οτι το πιο φυσιολογικο να βλεπεις στην πορτα του σπιτιου σου 5 τεραστια αγριογουρουνα (και δεν ειναι γατες αυτα, για να πεις , αει στα κομματια) να σου λενε τα καλλαντα για να τους δωσεις λιγο καλαμποκι!!
με αυτο που εκαναν, να περπατανε ανεμελα κοντα σε σπιτια , στην ασφαλτο ενος δρομου με μια αλφα κυκλοφορια, τα θελει ο κ@λαρακος τους!
.
@23. renata , κανα φιλτρο για να συνεφερουμε τους τρελλαμενους σχολιαστες ξερεις ρενατα;
βρε, εσυ το ηξερες οτι ο ιντεφιξ τρωει μονο γρασιδι; 😆

Μου αρέσει!

25. renata - Νοέμβριος 26, 2007

Ο Ιντεφίξ τρώει μόνο τα κόκαλα! 😛

Τρελαμένοι σχολιαστές? Χμμ! Για να σκεφτώώώ!
Τον εαυτό σου εννοείς, μούργο? 😛

Μου αρέσει!

26. Кроткая - Νοέμβριος 26, 2007

Δεν πρόκειται να ανεχθώ να μου υποβιβάζεις τον Ιντεφίξ! Η συμβολή του στην προστασ’ια του γαλάτικου περιβάλλοντος είναι προφανεστατη, ειδικά στο επεισόδιο «η Κατοικία των θεών»!

Και, οκ, ξέρεις να έχουν στα δάση τουαλέτες για μικρά ζώα; Όλα στα δέντρα και στο χώμα κάνουν πιπί!

Και ο Ιντεφίξ δεν μπορεί να φάει αγριογούρουν, εκ των πραγμάτων! Να τον φάνε τα αγριογούρουνα είναι πιθανότερο, κακεντρχή μαντρόσκυλε!

(άκου πατσαβούρι! δεν κοιτάς το χάλι σου!)

Μου αρέσει!

27. μούργος - Νοέμβριος 26, 2007

@25. renata , κοκαλα;
τι φυτο ειναι αυτο;
γιατι η κροτ λεει οτι δεν τρωει αγριογουρουνα! 😆
.
@26. Кроткая , βρε κροτ μηπως ηταν και στο συλλογο για τα μελλοντικως απειλουμενα ειδη (καρετα-καρετα κ.λ.π. ) 😆
κροτ, η πατσαβουρα σου δεν κινδυνευε καθολου απο τα πολυπληθη αγριογουρουνα που κανανε βολτες γυρω απο τον εαυτο τους και ειχαν ενα χρωμα ροδοκκοκικνο, καθως και πολλα αναμμενα καρβουνα απο κατω τους! 😆

Μου αρέσει!

28. Кроткая - Νοέμβριος 26, 2007

ΠΑΤΣΑΒΟΎΡΑ είναι η μούρη ΣΟΥ!

Και ο Ιντεφίξ ερχόταν σε επαφή και με ζωντανά αγριογούρουνα όταν πήγαινε ο Οβελίξ για κυνήγι!

Μου αρέσει!

29. μούργος - Νοέμβριος 26, 2007

@28. Кроткая , κροτ, μην αλλαζεις θεμα, λεμεεεε!! 👿
δεν μιλαμε για μενα τωρα!! 😆
.

Και ο Ιντεφίξ ερχόταν σε επαφή και με ζωντανά αγριογούρουνα

😯 😯 😯
o χριστος και η παναγια;
με αγριουγουρουνο τα ειχε; 😆

Μου αρέσει!

30. Кроткая - Νοέμβριος 26, 2007

από Μούργο, καλύτερα.

Μου αρέσει!

31. μούργος - Νοέμβριος 26, 2007

αυτο να δω και τι στον κοσμο!!!!
να καθονται τρυφερα χερι χερι η σφουγαριστρα και ενα αγριογουρουνο και να ανταλλασουν ορκους αιωνιας αγαπης!!!! 😆

Μου αρέσει!

32. renata - Νοέμβριος 26, 2007

Δεν πάτε καλάάάά! 😛

Μου αρέσει!

33. μούργος - Νοέμβριος 26, 2007

@32. renata, εγω; 😯 😯
ρενατα, στην κροτ να τα πεις!!!!
(το σωστο να λεγεται!! 😆 )

Μου αρέσει!

34. renata - Νοέμβριος 26, 2007

Μούργο, κυρίως σ΄εσένα τα λέω! 😛

Μου αρέσει!

35. Кроткая - Νοέμβριος 26, 2007

σας αφήνω στις φαντασιώσεις σας, πάω να δω καρτουνζζζζζ!!!!

Μου αρέσει!

36. μούργος - Νοέμβριος 26, 2007

@34. renata, ρενατα, να σου πω κατι επι προσωπικου και μη με παρεξηγησεις.
σε βλεπω εδω και καιρο που εισαι τσακωμενη μαζι της.
δεν ξερω τι συνεβη πριν μεταξυ σας, αλλα πιστευω οτι δεν σου κανει καθολου καλο που συνεχιζεις να μην εχεις επαφη μαζι της.
γι’ αυτο φροντισε , την αλλη φορα που θα τη δεις μπροστα σου, να μην αλλαξεις δρομο.
ακουσε τη.
ισως , εχει κατι καλο να σου πει.
ευχαριστω και συγγνωμη, παλι!!

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.

.
.
.
.

.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
α, ξεχασα να σου πω το ονομα της εκλεκτης αυτης κυριας.
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ τη λενε!!! 👿 😆

Μου αρέσει!

37. μούργος - Νοέμβριος 26, 2007

@35. Кроткая, που βρε;
για λεγε!!!

Μου αρέσει!

38. Кроткая - Νοέμβριος 26, 2007

στο δβδ μου!!!!

Μου αρέσει!

39. renata - Νοέμβριος 26, 2007

@ 36 Μούργο 😛 😛 😛 😛

Μου αρέσει!

40. Anna - Νοέμβριος 26, 2007

γειαααα

Μου αρέσει!

41. onionfava - Νοέμβριος 26, 2007

Οι ανθρωποι ναι… συμφωνω…

Μου αρέσει!

42. μούργος - Νοέμβριος 27, 2007

@40. Anna , αννα, ολο αργα κυκλοφορεις;
δεν πιστευω να εισαι νυχτοφυλακας; 🙂
.
@41. onionfava 😉

Μου αρέσει!

43. Кроткая - Νοέμβριος 27, 2007

εμάς στο γράψιμο, Μούργε?

Μου αρέσει!

44. Кроткая - Νοέμβριος 27, 2007

ΤΕΛΕΙΑ τα καρτούνζζζζζ χτες!!!

Μου αρέσει!

45. μούργος - Νοέμβριος 27, 2007

@43. Кроткая , και υστερα λες γιατι δεν σου γραφω! 😀
τι να γραψω βρε και σε σενα και στη ρενατα; 👿
ποια ταινια ειδες;

Μου αρέσει!

46. μούργος - Νοέμβριος 27, 2007

update στο ποστ:
τα πραγματα ειναι πολυ περισσοτερο τραγικα για τα αγριογουρουνα στην πελοπονησο.
μιλησα σημερα με κυνηγους και μου ειπαν:
κατ’ αρχην απο την παρεα που ειδα , εχουν γλυτωσει προς το παρoν μονο τα 3 (τα δυο παπαλα, απο κυνηγους).
αλλα το «κακο» εχει παραγινει.
εχουν φτασει και μεχρι τη μανη.
το επομενο βημα θα ειναι να μαζευονται παρεες και να λενε τα καλλαντα τα χριστουγεννα και την πρωτοχρονια , μπας και τους δωσουν λιγο καλαμποκι ή κανα κολοκυθι να φανε.
τραγωδια!!!!!!

Μου αρέσει!

47. renata - Νοέμβριος 27, 2007

Εμένα ρε μούργο (45) τι με ανακατεύεις?
Ναι, είδα το βλακώδες σχόλιό σου (36) αλλά λέω πρώτα να κοιταχτείς εσύ κι άμα έχεις απ αυτήν την κυρία έστω 1 γραμμάριο, σφύρα μου κλέφτικα! 😡

Μου αρέσει!

48. μούργος - Νοέμβριος 27, 2007

@47. renata,σορυ ρενατα, δεν καταλαβα οτι ηταν πληθυντικος ευγενειας της κροτ!
για το αλλο που λες: μια μανια που εχεις να αλλαζεις θεμα!
μα, μια μανια!! 👿 😆

Μου αρέσει!

49. Кроткая - Νοέμβριος 27, 2007

Μούργε 45, το Monsters Inc -πλακα είχε.

Μούργε 46, λέω να πάρω μια καραμπίνα και να κυνηγήσω κυνηγούς.
Καλά, ΓΙΑΤΙ να σκοτώσουν αγριογούρουνα μου λες? θα τα φάνε? ΟΛΟΚΛΗΡΑ?
ΠΟΣΟ ΜΑΛΑΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ?????

Γεια σου, Ρενατάκι, τα πήρα τώρα!

Μου αρέσει!

50. μούργος - Νοέμβριος 27, 2007

κροτ, που ζειςςςςς;
(τι ρωταω και γω!)
το κρεας -οσο δεν τρωνε-το πουλανε και ειναι πανακριβο!!
βεβαια, εγω δεν καταλαβαινω αυτη την τρελλα!!
το κρεας απο το αγριογουρουνο και απο ολα τα αγρια ζωα ειναι αρκετα εως πολυ σκληρο.
παντως η μεγαλη αλητεια, (και το ειχα δει αρκετες φορες στην ηπειρο) ειναι να σκοτωνουν θυληκια εγκυο ή με μικρα ή και τα μικρα ακομη.

Μου αρέσει!

51. renata - Νοέμβριος 27, 2007

Krotaki mou, είναι ωραία τα τερατάκια! 😉

Μούργο, επειδή δυστυχώς είχα την ατυχία να συναναστραφώ μέ τέτοια ανεγκέφαλα όντα(κυνηγούς) εκεί κάτω τόσα χρόνια- ευτυχώς πιάναν ο κατάρες μου κι ερχονταν άπρακτοι πολλές φορές- δεν τίθεται θέμα φαγητού, αλλα γοήτρου μεταξύ τους!

Και να υπήρχε τρόπος να γίνει μαλακό και νόστιμο το κρέας αυτό, το θεωρώ εντελώς χαζό ,αφού υπάρχουν τα οικόσιτα ζώα γι αυτό το σκοπό! Εγώ πάλι θα΄θελα να παρω το γιαταγάνι και να αναφωνήσω «γιούρια!» κατά πανω τους! 😡

Μου αρέσει!

52. Anna - Νοέμβριος 27, 2007

ΧΑ ΧΑ ΧΑ

Μου αρέσει!

53. μούργος - Νοέμβριος 27, 2007

@51. renata , δυστυχως, ειναι και αυτο ρενατα.
.
@52. Anna , ελπιζω αννα οτι γελας με το «νυχτοφυλακας» και οχι με το δραμα των αγριογουρουνων! 🙂

Μου αρέσει!

54. papaioannou - Νοέμβριος 27, 2007

μι απροταση μια κουβεντα ενα σχολιο ακομα

blue event Σκεπτικοί για την Ευρώπη.

Ελάτε μαζι να αλαξουμε την Ευρώπη. Παρτε την σπίθα και αναψτε φωτιά.

Μου αρέσει!

55. μούργος - Νοέμβριος 28, 2007

@54. papaioannou, καλως ηρθες 🙂 και ευχαριστω για την προσκληση σου.
θα περασω!

Μου αρέσει!


Σχολιάστε

