jump to navigation

άααλλο :Post Σεπτεμβρίου 25, 2007

Posted by σεφ-γκρέκο in Χωρίς κατηγορία.
Tags: , , ,
trackback

Η αλήθεια είναι ότι είχα ετοιμάσει άλλο post (και δε λέω ψέματα). Αλλά αφού σχεδόν κανείς δεν απάντησε με ειλικρίνεια στη δημοσκόπιση (πλην του μικρού Νικόλα – κι ας μη το πέτυχε) αλλάζω το post και ανεβάζω ένα τραγούδι.

[youTube=http://www.youtube.com/watch?v=OlsE5ahiXcI]
Samantha Fox, Hurt Me Hurt Me But the Pants Stay On
…σε ελεύθερη μετάφραση, «χτυπάτε με όλοι αλλά μη μου βγάζετε το βρακί» 😉

Σχόλια»

1. renata - Σεπτεμβρίου 25, 2007

Πού ναι ο Τεο να το δει ν΄αναγαλλιάσει! 😛 Εκτός…

Μου αρέσει!

2. teokaf - Σεπτεμβρίου 26, 2007

@ΣΕφ Οφείλω να υποβάλω ταπεινά τα σέβη μου. Ευγε Σεφ. Τώρα μεταξύ μας μπρός στον Όλυμπο και τον Κίσαβο τι να σου κάνουν οι παιδικές φωτογραφίες του Μούργου για τον Ταΰγετο.

Μου αρέσει!

3. Ο μικρός Νικόλας - Σεπτεμβρίου 26, 2007

Άλλη μία νύκτα «χαραμίσαμε» περιμένοντας…Καλό το clip, ιδικά για την εποχή του…Αλλά Σεφ γιατί δεν ανεβάζεις και το μεγαθήριο που ετοίμαζες πριν;;!! 😉

Μου αρέσει!

4. σεφ-γκρέκο - Σεπτεμβρίου 26, 2007

@ανηψούδι,
με τη τροπή που πήρε η συζήτηση στην άγρια πέστροφα δεν κόλαγε το ποστ που είχα ετοιμάσει. Όπως δεν κόλαγε και η «διαθήκη by kwlogria» μετά το «Άβατον» ή ακόμα παλιότερα το περίφημο «ένα αστέρι γεννιέται – με την πάνια» μετά το «Silencio στην Αμαλία».

Έτσι αποφάσισα να κάνω τη δημοσκόπιση, όχι για να μου πείτε τι θα θέλατε να δείτε αλλά για να βρω τι θα «κόλλαγε» μετά την άγρια πέστροφα… και τελικά βρήκα ότι κόλλαγε κάτι γελοίο… 😉

Μου αρέσει!

5. aa-duck - Σεπτεμβρίου 26, 2007

καλημέρα, τα μάθατε; γεννάμε! :mrgreen:

Μου αρέσει!

6. Кроткая - Σεπτεμβρίου 26, 2007

η αισθητική της λάσπης έχιε πέσει πολύ χαμηλά.

αποχωρώ εις ένδειξιν διαμαρτυρίας.

και έτσι θα χάσει και ο μούργος την πιστή του οπαδό.

παπί, τι γεννάς εσύ?

Μου αρέσει!

7. Mαριλένα - Σεπτεμβρίου 26, 2007

O Mάνος πρέπει να γέννησε.

Μάλλον η Αναστασία.

Να τους ζήσει!!!

Μου αρέσει!

8. μούργος - Σεπτεμβρίου 26, 2007

@5. aa-duck , παπι, τα εμαθες;

καταιγιδες στο περου 😉

*σχετικα με το σχολιο σου για το κλειδωμα στη κουζινα και το privacy, τωρα που βλεπεις και το ποστ, μηπως σου παει πουθενα το μυαλο;
εμενα καπου παει,
αλλα δεν μου ειπε που παει.
οποτε αφου δεν ειμαι αδιακριτος,
δεν το ρωταω το ερμο το μυαλουδακι μου 😉

Μου αρέσει!

9. μούργος - Σεπτεμβρίου 26, 2007

@6. Кроткая, το χιουμορ κροτ!
αυτο επεσε χαμηλα!*
πολυ χαμηλα!!
(και αυτο δεν αφορα καθολου, μα καθολου, τη σαμανθα, βεβαια!!! )

*για το δικο μου αθλιο γουστο.

τωρα που το σκεφτομαι και το «καραγκιοζηδες στα αστερια» μια χαρα του παει σαν τιτλος στο μπλογκ.
(για να μη χτυπιεσαι σεφ παλι αδικα, βαζω και τον εαυτο μου μεσα)
.
ρε σεις που γυρνατε στα μπλογκ, καμμια αγγελια, κανα νοικιαστηριο εχετε δει για κανα μπλογκ λιγο πιο ευαερο και ευηλιο στο μυαλο;

Μου αρέσει!

10. Кроткая - Σεπτεμβρίου 26, 2007

ναι, διαλύσαμε ήδη ετούτο εδώ, να πάμε να διαλύσουμε και κάνα άλλο!

έλα στο δικό μου άμα θες!

να σε κάνω κοντριμπιούτορα?

Μου αρέσει!

11. aa-duck - Σεπτεμβρίου 26, 2007

Krotkie, για να είμαι ειλικρινής, γεννάω υπομονή και απορώ με την παπάρτη μου – ειλικρινά! Απλώς το παίζω τουρίστας, ουάου, ακρόπολες, τζατζίκι, σαββασ κεμπαμπ kai ta loipa.

10 ΟΥΑΟΥ! Αυτό θα εκτόξευε τις πωλήσεις τα ύψη!!!!

μούργο; καταιγίδες στο περού; 😉 !αχα!

Μου αρέσει!

12. aa-duck - Σεπτεμβρίου 26, 2007

τέλος πάντων ένα θέλω να πω

…ΑΣ ΕΡΘΕΙ ΕΝΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ!..

Μου αρέσει!

13. μούργος - Σεπτεμβρίου 26, 2007

@10. Кроткая, κροτ,
τα ομορφα μπλογκ…… ομορφα διαλυονται!!! 😀
πολυ ευγενικη η προσκληση σου, αλλα μαλλον το κινητρο σου ειναι να με αποδυναμωσεις.
ασε που θα σκοτωθουμε απο τα πρωτα ποστ.
τελος παντων, θα το σκεφτω, θα κυταξω και τις αγγελιες στις κολονες της wordpress μηπως και βρω καμμια ευκαιρια ………
.
@11. aa-duck, ρε παπι και γω εκανα τον τουριστα πολλες φορες, πως και δεν σε πετυχα πουθενα; 🙂
τι να τον κανω τον ηλεκτρολογο;
εγω δεν φωτιζομαι με τιποτα!!
ειμαι σκοτεινος τυπος!!!

Μου αρέσει!

14. Mαριλένα - Σεπτεμβρίου 26, 2007

Eγώ, γιατί για άλλη μια φορά, δεν καταλαβαίνω τίποτα;
Είναι απο τη χαρά του Νατασακίου ή τρέχει κάτι σοβαρότερο με τον δείκτη νοημοσύνης μου;

Παπί εισαι καλά;

Μου αρέσει!

15. μούργος - Σεπτεμβρίου 26, 2007

@14. Mαριλένα, μην ανυσηχεις Μαριλενα.
δεν τρεχει τιποτα σοβαρο!!
κατι καταιγιδες στο περου ειναι!
θα στρωσει ο καιρος.
.
.(η Μαριλενα ειναι καλος ανθρωπος.
δεν λεει να τη στεναχωρουμε!! 😀 )

Μου αρέσει!

16. Кроткая - Σεπτεμβρίου 26, 2007

Μούργιους, έχεις πολύ καταχθόνια σχέδια.
Αλλά και για μένα? Ντροπή!

Παπίκου μου, σμουτςςςςςςς!!!

Μου αρέσει!

17. aa-duck - Σεπτεμβρίου 26, 2007

Λοιπόν, μου ήρθε μια ιδέα!
Ελπίζω να πιτύχει!!!!!!!!!!
😀
Καλά είμαι μπρε Μαριλένα 😀
Κρότκι 😀
Μουργο 😀
Θα σας πω σε λίγο!

Μου αρέσει!

18. aa-duck - Σεπτεμβρίου 26, 2007

Meanwhile, εκείνος ο ντέρτις έχει στείλει κανά μήνυμα σε κανέναν; Επειδή είπαμε για πιπερού τον θυμήθηκα

Μου αρέσει!

19. Ο μικρός Νικόλας - Σεπτεμβρίου 26, 2007

4, οκ 😉

Μου αρέσει!

20. μούργος - Σεπτεμβρίου 26, 2007

@16. Кроткая , καταχθονιος εγω; 😯
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

με συγκινεις!!!!! 😀

Μου αρέσει!

21. μούργος - Σεπτεμβρίου 26, 2007

@17. aa-duck , παπι συγκινητικη η προσπαθεια σου και πολυ γλυκεια και απο οτι ειδα και πολυ νοστιμη. 😀
θα δοκιμασω σιγουρα αλλα χαλασα παπι…..
και αλλα χαλασω εγω -εσυ που ξερεις και τα αστρολογικα- δεν φτιαχνω ευκολα.
(και ,αν γινομαι κατανοητος, δεν το εχω κανει ποτε , να παιζω τις κυρα-κουμπαρες και να δινω φιλια στον αερα)
το point παραμενει!!
βρηκα μια εγκαταλελειμενη παραγκα στη wordpress να τη χρησιμοποιω για εξοχικο προσωρινα.
να πηγαινω για να ξεσκαω.
τη σουλουπωσα λιγο!
http://remali.wordpress.com/
και βλεπουμε! 😀

.
οχι, απο τον βρωμικο δεν υπαρχουν νεα.
δεν ξερω ακομη αν το εχει το παραμαγαζο.
παιζαν κατι κατασχεσεις για χρεη απο καποιους προμηθευτες (πρατηρια βενζινης, για την ακριβεια)
.το θεο του δεν ειχε!!!
δεν φτανει που μας εδινε τοσο καιρο μπομπες, τις ειχε και απληρωτες!!! 😆

Μου αρέσει!

22. renata - Σεπτεμβρίου 26, 2007

Πάντως η νέα (ή παλιά?) δ/νση , μούργε, δείχνει αυτογνωσία! 😛

Μου αρέσει!

23. ελένη - Σεπτεμβρίου 26, 2007

ακολουθώ πιστά την Μαριλένα και ΔΕΝ καταλαβαίνω τίποτα…

έλειψα λίγες μέρες – αυτό θα φταίει…

πηγαίνω στο αμέσως προηγούμενο ποστ μήπως και διαφωτιστώ..

Μου αρέσει!

24. μούργος - Σεπτεμβρίου 26, 2007

@22. renata , σπιρτο εισαι τελικα!! 😀
οντως παλια ειναι η διευθυνση!!
και σταματηστε επιτελους τα κοπλιμεντα!!!!!
με κανουν να αισθανομαι αβολα!! 😆
.
@23. ελένη, ηδη διαφωτιστηκες,ε 😉

Μου αρέσει!

25. Кроткая - Σεπτεμβρίου 26, 2007

Μούργο, θα αφήσεις την λάσπη?
Θα βάλω τα κλάμματα.
Σοβαρά.
Τίποτα πια δεν θα είναι όπως πριν!

Μου αρέσει!


Σχολιάστε

