jump to navigation

(Ολόφρεσκος) Manu Chao «Rainin’ In Paradize» Ιουνίου 22, 2007

Posted by μούργος in Χωρίς κατηγορία.
Tags: , ,
trackback

Από τον καινούργιο (επιτέλους) δίσκο του Manu Chao «La Radiolina» που θα κυκλοφορήσει τον Σεπτέμβρη.
Κατεβάστε-δωρεάν– το καινούργιο single «Rainin’ In Paradize» από το επίσημο site του Manu Chao .
Την πληροφορία την είδα στην Кроткая.
[youTube=http://www.youtube.com/watch?v=D977uOHVxYA]
τα λόγια:
Welcome to paradise
Today it’s raining (Welcome to paradise)
Today It’s raining (Welcome to paradise)
In Zaire, Was no good place to be
Free world go crazy, it’s an atrocity

In Congo, Still no good place to be
They killed Mibali, it’s a calamity

Go Maasai go Maasai be mellow, Go Maasai go Maasai be sharp

In Monrovia, this no good place to be
Weapon go crazy, it’s an atrocity

In Palestina, too much hypocrisy
This world go crazy, it’s no fatality

Go Maasai go Maasai be mellow, Go Maasai go Maasai be sharp
Today it’s raining, in paradise
Today it’s raining
In Baghdad, it’s no democracy
That’s just because, it’s a US Country

In Fallujah, too much calamity
This world go crazy, it’s no fatality

Go Maasai go Maasai be mellow, Go Maasai go Maasai be sharp
Today it’s raining
In Jerusalem, in Monrovia, Guinea-Bissau, today it’s raining

Welcome to paradise, Come to the fairy lies
Welcome to paradise
Today it’s raining fade out

Σχόλια»

1. πρεζα tv - Ιουνίου 22, 2007

Αρκετα καλο μπορω να πω!!!!

Μου αρέσει!

2. μούργος - Ιουνίου 22, 2007

καλο ειναι και το δινει και ΔΩΡΕΑΝ!!!!!!

Μου αρέσει!

3. dirtyjazz - Ιουνίου 22, 2007

να δώσω κι εγώ κατι δωρεάν???

Μου αρέσει!

4. μούργος - Ιουνίου 22, 2007

ρωτας dirty; 🙂

Μου αρέσει!

5. dirtyjazz - Ιουνίου 22, 2007

JOMO & THE SOULAR ECLIPSE – «Live At Restaurangen»
http://www.zshare.net/download/22302785dc7235/

Μου αρέσει!

6. dirtyjazz - Ιουνίου 22, 2007

the best Scandinavian Soul albums ever!!

Μου αρέσει!

7. dirtyjazz - Ιουνίου 22, 2007

αν και το hit το έγραψε η μαριλένα σήμερα…
«ξύλο δεν πέφτει στην ελλάδα
ξύλο δεν έπεφτε ποτε»

Μου αρέσει!

8. μούργος - Ιουνίου 22, 2007

σουηδικη σουλ;
κατεβαινει με το ανσασερ! 🙂

Μου αρέσει!

9. dirtyjazz - Ιουνίου 22, 2007

εγω το κατεβασα σφαιρα!!!!

Μου αρέσει!

10. μούργος - Ιουνίου 22, 2007

το διαβασα το σχολιο της Μαριλενας!
καλο!
αν και να σου κατι προβοκατορικο!
μου τη δινει που απο 2 βιντεο τα φορτωνεται ολα ο πολυδωρας.
τοσα χρονια η αστυνομια εχει κανει τα μυρια οσα.
εχουν βγει απειρες καταγγελιες -ειδικα για αλλοδαπους- και δεν κουνηθηκε φυλλο.
και τωρα με ενα βιντεο -τι κανει η εικονα,ε;- κανουμε σαν να ανακαλυψαμε την πυριτιδα!

Μου αρέσει!

11. dirtyjazz - Ιουνίου 22, 2007

αφου τωρα ανακαλυψαν και οι cops την τεχνολογία τί να κάνουμε βρε μουργο??

Μου αρέσει!

12. μούργος - Ιουνίου 22, 2007

ενταξει λοιπον!
ας τους κατηγορησουμε για το «επιπλεον» ελλατωμα τους.
που τους αρεσει να τα κινηματογραφουν για να τα βλεπουν και να φτιαχνονται μετα!!!
γιατι τα αλλα τα ελλατωματα τους τα ειχαν και πριν!

Μου αρέσει!

13. dirtyjazz - Ιουνίου 22, 2007

συμφωνώ 100%

Μου αρέσει!

14. dirtyjazz - Ιουνίου 22, 2007

και μην ξεχναμε…
ξύλο δεν έπεφτε ποτέ!!!

Μου αρέσει!

15. μούργος - Ιουνίου 22, 2007

εχεις βαλει 2 βιντεο με «ασκησεις» που κανουν μπατσοι (ή και πλακα)
για κατσε!
τι ηθελες να κανουν;
να απαγγελουν ποιηση
να διαφωνουν για το αν ειναι καλος ο καινουργιος Nick Cave;
για το θεο!
αυτη την κωλοδουλεια κανουν!
τη διαλεξαν ή οχι αυτη ειναι η δουλεια τους!
και μη ξεχναμε οτι ζουμε στην ελλαδα.
οπου χυδαιοι δεν ειναι μονο οι μπατσοι.
ειναι οι δημοσιοι υπαλληλοι που ζηταν μιζα η δεν σε εξηπηρετουν
ειναι οι επαγγελματιες που σε κοροιδεουν σαν πελατη.
ειναι οι γιατροι που σε ξεφτιλιζουν σαν ανθρωπο
ειναι…
ειναι…..
ειναι…..
αυτηυ ειναι η κοινωνια μας!!

Μου αρέσει!

16. μούργος - Ιουνίου 22, 2007

πολυ καλοι οι σουηδοι
για after night !

Μου αρέσει!

17. aa-duck - Ιουνίου 22, 2007

!

Μου αρέσει!

18. μούργος - Ιουνίου 22, 2007

?

Μου αρέσει!

19. envain - Ιουνίου 23, 2007

κόβω τον πληθυντικό μετά από προτροπή του Σεφ
(άσε που μάλλον είμαι πιό μεγάλη από όλους σας…:( )

και βάζω και εγώ !

Καλημέρα
🙂

Μου αρέσει!

20. Кроткая - Ιουνίου 23, 2007

@Μούργο #15, αυτή είναι η ελλάδα, το είπε και ο Σημίτης, αγαπητέ μου!!!! 🙂

πάω να τσεκάρω Σουηδούς!

Μου αρέσει!

21. μούργος - Ιουνίου 24, 2007

envain, ειχα 2 μερες τον υπολογιστη μου λιποθυμο -θερμοπληξια;- και ξαφνικα αναστηθηκε (;) σημερα το βραδυ, οποτε τωρα που μπαινω, τι να πω; 🙂
.
Кроткая, να χαρεις να νιατα σου και την ομορφια σου, τι μου την θυμιζεις την πονηρη κοντη αλεπου;
(απεχθης και κρυψινους τυπος, ματαιοδοξος και κακος.
ενα κακογουστο «αστειο» των αφεντικων του τυπου.
το οτι ηταν χαμηλων τονων και «αξιοπρεπης» -κατα πως λενε οι υποστηρικτες του- , εμενα δεν μου λεει τιποτα)

Μου αρέσει!

22. Σεφ - Ιουνίου 25, 2007

Καιρό είχες μούργο να δώσεις μουσικά νέα. Θα παρακάμψω τον Manu Chao (καλός είναι) και θα επαναλάβω το hit της Μαριλένας που δεν το ‘χα ακούσει αλλά είναι μ ο ν α δ ι κ ό:

ξύλο δεν πέφτει στην ελλάδα
ξύλο δεν έπεφτε ποτε

Μου αρέσει!

23. dirtyjazz - Ιουνίου 25, 2007

NYXTERIDES & ARAXNES ΕΠΙΑΣΕ ΤΟ ΛΑΣΠΟΜΑΓΑΖΟ ΒΡΕΕΕΕΕΕ!!!

Μου αρέσει!

24. lifewhispers - Ιουνίου 25, 2007

καλημερες!
Εμενα παντως με αρεσει ο Manu Chao και παω για νταουνλοουντ!

Μου αρέσει!

25. μούργος - Ιουνίου 25, 2007

@dirty, το καλοκαιρι υπολειτουργει το καταστημα!!!!!!!
δεν ειναι παραμαγαζο εδω να τα αρπαζουμε ολες τις σαιζον!! 😆
εδω ειμαστε αααααααααααααααλλο επιπεδο!!!!
δεν ειδες πως μιλανε οι λασπο-μαγαζατορες μεταξυ τους!
με το «σεις» και με το «σας»
σαν τον φωτοπουλο με τον αυλωνιτη που ειχαν το περιφημο εστιατοριο.
ή σαν το ζηκο και το αφεντικο του!! 😆
@lifewhispers, καλησπερες!!!! 🙂

Μου αρέσει!

26. Кроткая - Ιουνίου 25, 2007

αξιοπρεπης: ξεχνιέται το ευχαριστω στους Αμερικάνους, άλλωστε? τέτοια αξιοπρέπεια -ίσα με το μπόι του!!

Μου αρέσει!

27. μούργος - Ιουνίου 25, 2007

@Кроткая, τωρα οκ 🙂
κρατησα μια πισινη μη τυχον τον ειχες σε εκτιμηση!!!!!!!

Μου αρέσει!

28. Кроткая - Ιουνίου 25, 2007

μα ΠΑΣ ΚΑΛΑ κι εσύ?
μα για τόσο χαζή φαίνομαι?!?!?!? τσκ!!!

Μου αρέσει!

29. μούργος - Ιουνίου 25, 2007

😆

Μου αρέσει!


Σχολιάστε

