jump to navigation

peace on you! Ιουνίου 16, 2007

Posted by σεφ-γκρέκο in Χωρίς κατηγορία.
Tags:
trackback

Αφιερώνεται σε όλους όσους και σε όλες όσες έχουν αισθανθεί άσχημα όταν δεν κατάλαβαν κάπου, κάπως, κάποτε αυτό που διαβάσανε σε ένα blog. Επίσης σε όλους όσους και όλες όσες bloggers έχουν αισθανθεί άσχημα επειδή κάποιοι από τους επισκέπτες τους δεν κατάλαβαν κάποια posts τους.

The Italian man who went to Malta

One day I gonna to Malta to a big hotel, in the morning I go down to eat a breakfast. I tell the waitress that I want two pieces of toast. She brings me only one piece. I tell her «I wanna two pieces». She say «Go to the toilet». I say «you don’t understand, I wanna two pieces on my plate». She say to me: «you better not piss on the plate, you sonnawabitch». I do not even know this lady and she call me a sonnawabitch !!

Later I go to eat at a bigger restaurant. The waiter brings me a spoon and a knife but no fork. I tell her «I wanna a fork» and she tell me: «everyone wanna fuck «. I tell her «you don’t understand me… I wanna fork on the table». She say: «you better not fuck on the table you sonnawabitch» .

So I go back to my room in my hotel and there is no sheets on the bed. I call the manager and tell him «I wanna a sheet». he tell me to go the toilet. I say «you don’t understand I wanna a sheet on my bed». He say: «you better not shit on the bed, you sonnawabitch».

I go to the Check out and the man at the desk said «peace on you», and I say: «Piss on you too, you sonnawabicth». I gonna back to Italy !

Σχόλια»

1. lifewhispers - Ιουνίου 16, 2007

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχααχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχαχααχαχαχαχαχαχαχα δενμπορεις να φανταστεις ποσο γελαω πραγματικα δεν μπορεις,αληθεια σου λεω δεν μπορεις!(και τωρα σαφηνω μετα απο τοσο γελιο παω προς νερου μου)

Μου αρέσει!

2. teokaf - Ιουνίου 16, 2007

Bro στείλε το μου στο κατιτις-at-yahoo.com αν μπορείς. Φοβερό.

Μου αρέσει!

3. natassaki - Ιουνίου 16, 2007

Απίθανο! Πού πάτε και τα βρίσκεται ήθελα να ‘ξερα..! 😉

Μου αρέσει!

4. aφτιστικό-ποτυχημένο-duck - Ιουνίου 16, 2007

😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆
😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆
😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆
😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆
😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆
😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆

το θέμα ειναι πιοοοοο μεγάλο σεφ, τι είναι ποστ, τι είναι ζωή, τι είναι άντρωπο, τι είναι γιουβαρλάκια, τι είναι πότε επιτέλους να μας μαγειρέψει ο αλαγκρεκ τις νοστιμιές του από κοντά;

Μου αρέσει!

5. Ο μικρός Νικόλας - Ιουνίου 16, 2007

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Μου αρέσει!

6. Ο μικρός Νικόλας - Ιουνίου 16, 2007

😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 Ευχαριστώ για την αφιέρωση..(το ξέρω πως δεν απευθύνεται μόνο σε μένα-για να προλάβω σχόλια του μούργου-)

Μου αρέσει!

7. Ο μικρός Νικόλας - Ιουνίου 16, 2007

μααααααααααα!έκανα c-p τα πολλά γελάκια της μαμάς και πάλι δε μου τα βγάζει! 👿

Μου αρέσει!

8. aφτιστικό-ποτυχημένο-duck - Ιουνίου 16, 2007

👿
παλιοσέρβερ που κόβεισ τα λολ του παιδιου μου
ΝΤΑ!

Μου αρέσει!

9. Μαριλένα - Ιουνίου 16, 2007

O διάλογος που ακολουθεί είναι αυθεντικός:

-Χρόνηηη έλα να μου διαβάσεις κάτι που δεν καταλαβαίνω, είναι στ’ αγγλικάαα
-Τώρα; Eχω δουλειά. Αυριο που είναι Κυριακή και κάθομαι.
-Ελένηηη, έλα που σε θέλω μια στιγμή.
-Τώρα; Μιλάω στο μσν. Σε μισή ωρίτσα γίνεται;
_Να ‘ρθω εγώ μαμά;
-Εσύ μωρό μου, δεν ξέρεις αγγλικά
-Καλά, εγώ πάντως στο είπα. Να το θυμάσαι αυτό. Θα μου πάρεις παγωτό;;
-Φύγε από δω μικρή υπολογίστρια!
Δικαίως λοιπόν σε μένα (που θα καταλάβω τα γραφόμενα ή σήμερα ή αύριο) είναι αφιερωμένο και αυτό το ποστ. 😀

Μου αρέσει!

10. μούργος - Ιουνίου 16, 2007

A Saudi being interviewed at the
US Embassy for Visa
.
COUNSEL: «Your name, please»?
SAUDI : «Salem».
COUNSEL: «Sex?»
SAUDI : «Six times a week».
COUNSEL: «I mean male or female?»
SAUDI : «Both male & female and sometimes
even camels».
COUNSEL: «Holy cow!»
SAUDI : «Yes, cows & dogs too».
COUNSEL: «Man, isn’t that hostile?»
SAUDI : «Horse Style, dog style, any style!
COUNSEL: «Oh dear!»
SAUDI : » Deer? No deer, they run too fast!

Μου αρέσει!

11. Ο μικρός Νικόλας - Ιουνίου 16, 2007

@μούργος, παλιό αλλά καλό..είναι από αυτά που λέγατε νέος?

Μου αρέσει!

12. Ο μικρός Νικόλας - Ιουνίου 16, 2007

aφτιστικό-ποτυχημένο-duck, φχαριστώ μόμι..

Μου αρέσει!

13. aa-duck - Ιουνίου 17, 2007

και επίσης θέλω να δηλώσω ότι μία από τις φράσεις που με εντοπίζουν από αυτα τα search engines είναι το

΄΄πάπια πεκίνου΄΄

:O

Μου αρέσει!

14. aa-duck - Ιουνίου 17, 2007

moyrgo kaloooo

😆 😆 😆

Μου αρέσει!

15. Ο μικρός Νικόλας - Ιουνίου 17, 2007
16. σεφ-γκρέκο - Ιουνίου 17, 2007

@lifewhispers
Είσαι τόσο παραστατική. Σε ευχαριστώ! 😀
… ελπίζω να πρόλαβες 😉

@teokaf
…ααχ! δε βάζουμε emails σε δημόσια θέα. Κατέβασέ το bro από εδώ:
[audio src="http://www.huaren.com/fun/English.mp3" /]

@natassaki
και να σκεφτεί κανείς ότι είναι 4-5 χρόνων…
‘στώ!… 😉

@aφτιστικό-ποτυχημένο-duck
{ξαδελφούλι} χρησιμοποίησες πολύ σωστό όνομα… «a φτιστικό ποτυχημένο duck» δηλ. ένα παπάκι που δεν είναι αφτιστικό ούτε αποτυχημένο (‘εν υπάρχουν τα α- στερητικά 😉 ).
Ναι το θέμα είναι πιο μεγάλο… και αλαγκρεκ και νοστημιές και όλοι Αντρωποι (με Α κεφαλαίο) μέρος του θέματος.

@μικρός Νικόλας
σ’ άρεσε ανηψούδι? 🙂
τα lol δε πειράζει που δεν είναι σωστά. Τα λάθη είναι για τους ανθρώπους… (το έχουν πει εξάλλου και άλλες σημαντικές προσωπικότητες πριν από εμένα) 🙄

@Μαριλένα
😆 😆 😆 😆 😆
…πάντως, είναι σε όλους είναι αφιερωμένο.

@μούργος
😆 😆 αν και παλιό 😛
όπως και το δικό μου 😉

— —

Το ποστ φυσικά δεν αναφερόταν σε κανέναν και καμία ειδικά, αλλά σε όλους -και πρώτα σε μένα που πολλά δεν τα κατάλαβα. Και πολλοί δε με καταλαβαίνουν και ίσως να φταίω εγώ.

[(κλικ)] – αλλαγή συχνότητας.

Χθες το βράδυ μου κόπηκε απότομα το γέλιο, όταν έμαθα για ΑΛΛΟ ΕΝΑ περιστατικό αστυνομικής βίας. Γι΄ αυτούς τους μπάτσους, που δεν κάνουν “κατάχρηση νόμου”, ούτε “κατάχρηση εξουσίας” (γιατί κανένας νόμος και καμία εκχώρηση εξουσίας δεν τους δίνει το παραμικρό δικαίωμα να βασανίζουν -> να το καταλάβουμε αυτό -> οι κυβερνήσεις τους παρέχουν τη κάλυψη …οκ?) δε θα μιλήσω. Ούτε για τις ευθύνες των κυβερνήσεων θα μιλήσω.

Θα μιλήσω όμως γι’ αυτούς, που ακόμα και σε τέτοιες, τόσο ακραίες περιπτώσεις βίας, ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ να καταλάβουν. Και για να εξηγούμαστε ώστε να μη παρεξηγούμαστε …το ποστ αυτό ΔΕΝ αφιερώνεται και ΔΕΝ αναφέρεται σε αυτούς.

Το παιχνίδι με τις λέξεις και τα νοήματα είναι ένας γοητευτικός γρίφος που άλλες φορές τον καταλαβαίνουμε κι άλλες όχι. Αν δεν τον καταλάβουμε το πολύ πολύ να γελάσουμε.

Το να αρνούμαστε να καταλάβουμε το προφανές είναι κάτι εντελώς διαφορετικό. Είναι υποκρισία. Ακόμα χειρότερα είναι και ΣΥΝΕΥΘΥΝΗ. Αυτή η συμπεριφορά γεννά γελοίες «απόψεις από άλλη σκοπιά» που μόνο γέλιο δεν μπορούν να φέρουν.

peace on us

Μου αρέσει!

17. akamas - Ιουνίου 17, 2007

peace on you

Μου αρέσει!


Σχολιάστε

