jump to navigation

Ιδανική γυναίκα Ιουνίου 12, 2007

Posted by σεφ-γκρέκο in Χωρίς κατηγορία.
Tags: , , , , ,
trackback

Ξεκινώντας το περίεργο αυτό post, θα πρέπει να ευχαριστήσω την ιι-ξαδελφούλα μου για τη μοναδική ευκαιρία που μου δίνει να συμμετέχω -εγώ, το πρώτο αρσενικό (το πιάσατε το υπονοούμενο?)- σε αυτό το παιχνίδι.

Η αλήθεια είναι ότι ως συνειδητή σκέψη, η ιδανική γυναίκα δεν υπήρξε στο μυαλό μου, ποτέ. Ίσως η μόνη ηλικία κατά την οποία θα μπορούσα να κάνω -μετά από προτροπή- μια σχετική περιγραφή, θα ήταν αυτή των πρώτων φοιτητικών μου χρόνων. Από εκεί, και όσο θυμάμαι, ξεκινάει το post αυτό…
idealwoman2.jpg

Σώμα: Jessica Rabit (καλά μια κουβέντα είπαμε – αναλογίες πέρα από κάθε λογική που αρνούνται να υπακούσουν στους νόμους της βαρύτητας).

Θυμικό: Μελίνα Μερκούρη (τελεία).

Φωνή: Sade· ακούστε τη: He’s laughing with another girl and playing with another heart… Φυσικά μιλάει ελληνικά (της τα ‘χει μάθει η Μελίνα) 😉

Κίνηση: Τυπικό γυναικείο βάδισμα. Όχι γυναικουλίστικo (βλ. παρτσακλότις, βάρκα σε τρικυμία κλπ) και φυσικά όχι αντρικό (βλ. Δομάζος, Κούδας, Φούντας κλπ.).

Ευφυία: IQ > 130 στη κλίμακα Stanfοrd-Binet.

— —

Χμμ…
και κάπου εδώ…
τελειώνει η περιγραφή της ιδανικής κατά Σεφ-Γκρέκο γυναίκας…

{
Τι; Γίνεται ρε ομελέτα;
… τελείωσε κιόλας;
}

Άντε, με το ρίσκο να θεωρηθώ σαχλός θα το πάω λίγο παραπέρα (η Μαριλένα θα πει ότι μιλάω ποιητικά – αλλά δεν είναι έτσι).

Η ιδανική γυναίκα είναι κάτι σαν τις κοπέλες που έφτιαχνα κάποτε στις αμμουδιές. Τη πρώτη την είχα φτιάξει στη Κω το 1987. Δεν είμαι γλύπτης, αλλά επειδή τη σχετική φωτογραφία την έχω, τη σκάναρα και την ανεβάζω…

seawoman1.jpg

Παίρνεις άμμο και βότσαλα, λίιιγο νερό, τους δίνεις σχήμα, χαϊδεύεις το ψεύτικο σώμα, γελάς με τους φίλους και τους κολλητούς…
Όλα αυτά είναι απαραίτητα (κυρίως το γέλιο και οι φίλοι)

_

Και μετά έρχεται…
η _θ ά λ α σ σ α_

παλίρροια ή τσουνάμι, δεν έχει σημασία. Σβήνει το ψεύτικο κορίτσι και παίρνει μέσα της τα υλικά σου, την άμμο σου και τα βότσαλά σου.

Ανακατεύει και παίζει με την άμμο, αναδεικνύει τη μαγεία από τα βότσαλα, τα καθαρίζει, τους δίνει λάμψη και χρώμα.

Αυτή είναι η πραγματική γυναίκα.

Τα υλικά δεν χάνονται. Αλλά τα σχήματα και οι μορφές της σκέψης σου σταματάνε να υπάρχουν όταν γίνει η ένωση με τη πραγματικότητα.

_

Τελειώνοντας και επειδή είμαι και σεφ, θα σας πώ ένα μυστικό για τα υλικά (ο συνειρμός είναι από ένα ανέκδοτο, αλλά ταιριάζει). Την ιδανική γυναίκα τη φτιάχνει ο καθένας με τα υλικά που θέλει. Αν διαλέξει άμμο και βότσαλα, η θάλασσα θα τα πάρει μέσα της. Αν διαλέξει σκατά (συγνώμη! αλλά πολλοί το κάνουν) τα τελευταία θα επιπλέουν, μέχρι να ξεβραστούν πιο βρώμικα και πιο δύσοσμα απ’ όταν μπήκαν (κρατάνε σε μεγάλο βαθμό και το αρχικό τους σχήμα – μπλιααχ!)… Ο χρόνος παραμονής των σιχαμάτων στην θάλασσα εξαρτάται κυρίως από εξωγενείς παράγοντες.

Αυτοί που διαλέγουν να πλάσουν την ιδανική γυναίκα με «τσι απολυμάρους» που λέμε και στη Κρήτη, σκέπτονται και πράττουν ως μπουχέστες (δόκιμος όρος). Εγώ τους λέω αποβράσματα.

_

Σχεδόν τελειώσαμε….
τι έμεινε? οι πάσες μου για τον ιδανικό άντρα τις οποίες δίνω στην Νοσοκόμα της Λάσπης, τη Βασιλική, τη Βενιαμίν τη 12η, το Ψιθυράκι και για την ιδανική γυναίκα στον dirty και τον καλτσόβρακο.
Όποιος διαβάσει τη πρόσληση παρακαλείται να ειδοποιήσει μέσω σχολίου ή email. Οι υπόλοιποι θα ειδοποιηθούν προσωπικά στο τέλος της εβδομάδας.

Σχόλια»

1. Μαριλένα - Ιουνίου 13, 2007

Καλημέρα 🙂
Eκτός από ποιητές, είμεθα και γλύπτες λοιπόν..
Διόλου κακός συνδυασμός.

Ολιγαρκής βλέπω και αυτό σημαίνει προσγειωμένος.
‘Η προσγειωμένος ή έχεις μια πολύ μεγάλη γκάμα στο μυαλό σου 😛

Και στις δυο περιπτώσεις, κερδισμένος είσαι 😀

ΥΓ
Πήρα το καφεδάκι μου, το κουλουράκι μου και ξεκίνησα να διαβάσω τους φίλους μου πρώτα για να καταληξω στο δικο μου μπλογκ.
Και πίνοντας το καφεδάκι και τρώγοντας το κουλουράκι, έφτασα και στο σκατουλάκι που επιπλέει του κύματος.
Το είπα κομψά. Το φαντάστηκα άκομψα. 😀

Μου αρέσει!

2. Σεφ - Ιουνίου 13, 2007

(δεύτερη) σημερική καλημέρα Μαριλένα…
(μάντεψε που είναι η πρώτη) 😉

Είμαι του ολίγου και του ακριβούς (η φράση ανήκει στον Ελύτη). Αυτό δε σημαίνει υποχρεωτικά ολιγαρκής. Οι συμβολισμοί στο post μη σε τρελαίνουν – εκφράζουν ακραίες καταστάσεις. Η πραγματικότητα είναι συνήθως πιο καθαρή και πιο όμορφη. Τα ελλατώματά μας φύκια, κανένα χαρτάκι ή ξυλαράκι… σιγά σιγά διαλύονται ή βγαίνουν στην ακτή. Κι αν δεν βγουν, δεν ασχημαίνουν τη θάλασσα.

Οι βρωμιές στην ακραία τους περίπτωση (βλ. μπουχέσες) είναι βέβαια … μπλιαχ!

Μου αρέσει!

3. Βασιλική - Ιουνίου 13, 2007

ελαβα την προσκληση…
μενει να αναλυσω τις λεξεις και να πραξω αναλογως…
δεν ειναι ευκολο θεμα…
δεν ειναι τι τραγουδι μου αρεσει…
ειναι που πιο βαθυ…
ειδομεν!

την καλημερα μου κε Σεφ…

Μου αρέσει!

4. Βασιλική - Ιουνίου 13, 2007

πολυ ηθελα να πω…
αλλα ακομη και τα δακτυλα μου, ειναι «δεν» σημερα…

Μου αρέσει!

5. lifewhispers - Ιουνίου 13, 2007

Προλαβα και το είδα. Θα σου απαντήσω με λιγη καθυστέρηση. από το ποστ αυτο μου μένει «Αλλά τα σχήματα και οι μορφές της σκέψης σου σταματάνε να υπάρχουν όταν γίνει η ένωση με τη πραγματικότητα». Η πιο σωστή κουβέντα.

Μου αρέσει!

6. aa-duck - Ιουνίου 13, 2007

Καλημέρα σεφ,
καλημέρα έεεβριμποντι,

βρίσκω εξαιρετική την περιγραφή σου. Και μέσα από την ισορροπία της, ονειρική.

Να ΄σ’ καλά

Ήθελα να πω ότι οι ακριβείς δοσολογίες (πέραν του δύο μάτια, δύο αφτιά, τα για πολλούς αυτονόητα και όχι τησ εκτίμησής μας, ε;) ταιριάζουν περισσότερο στις συνταγές του alagrecque, άσε που και από εκεί μπορεί να κάνουμε μικρά cheat για να τα φέρουμε στη δική μας γεύση.

την εκτίμησή μου
d

Μου αρέσει!

7. alagrecque - Ιουνίου 13, 2007

ΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ cheat στις συνταγουλες μου? μπαγαμποντισα σε βρισκω aa-duckουλα…. Ας ειναι, χαιρομαι που θεωρουμαι σημειο αναφορας κι ας μην ειμαι ο αντρας των ονειρων καποιων… Παρεμπιπτοντως, αν δει κανεις πουθενα την κυρια που σμιλευσε ο φιλτατος Σεφ, κι αν ειναι ακομη διαθεσιμη, πειτε της πως την περιμενω κατι χρονια τωρα… κι εχω ετοιμο και γευμα τερψιλαρυγγειο… ειδικο για την περισταση…

Μου αρέσει!

8. aa-duck - Ιουνίου 13, 2007

χαχαχαχα alagrecque 😉 όχι, όχι, όχι cheat! το είπα επειδή είσαι σημείο αναφοράς indeeeeed! Θυμάσαι που ρώτησα πριν κάνω καμιαμ ανοησία; 😀
φιλάκια ***

Μου αρέσει!

9. dirtyjazz - Ιουνίου 13, 2007

bre καθάρματα βγαίνει η λάσπη και στα τούρκικα???
τι είναι αυτό?

http://islamcokguzel.wordpress.com/

Μου αρέσει!

10. Σεφ - Ιουνίου 13, 2007

Αντιγραφές είναι dirty μου…
αντιγραφές της πλάκας…

Μου αρέσει!

11. Σεφ - Ιουνίου 13, 2007

Αισθάνομαι την ανάγκη από αυτό το βήμα, να ευχαριστήσω δημόσια το μούργο, για το γεγονός της απόσυρσης φωτογραφίας του με πατάτα από το σαλόνι του blog (μετακινήθηκε στα ενδότερα του σχετικού ποστ)… 😀

Η αλήθεια είναι ότι οι εν λόγω φωτο- δεν συνδυάζονταν με τις τρεις κυρίες του παρόντος ποστ (πρώτη φωτό-) στο σαλόνι της «λάσπης».

Λόγω φόρτου εργασίας, απαντήσεις σε όλους θα δοθούν αργότερα (ελπίζω σήμερα…)

Μου αρέσει!

12. μούργος - Ιουνίου 13, 2007

…ειναι κακοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο στην αμμο να χτιιιιιιιιιιιιιιιζεις παλατια
ο καιρος θα τα κανει συντριιιιιιιιιιιιιιιιιιιιμμια κομμααααααααατια!!….
αλλη μια καλλιτεχνικη πτυχη του σεφ!! 😆

Υ.Γ. τη φωτο την πηγα εκει που επρεπε!
στη κουζινα!!!!!

Μου αρέσει!

13. aa-duck - Ιουνίου 13, 2007

I am back!

Μούργακο, είπες τίπουτισ;

Μου αρέσει!

14. μούργος - Ιουνίου 13, 2007

@dirtyjazz, πολιτης του κοσμου εισαι τελικα!
που τα βρισκεις;
ωραιο υλικο και φωτο αλλα απο τουρκικα δεν……
(αγροτικα ή εμπορικα θεματα πρεπει να διαπραγματευετε .
οι λεζαντες στις φωτο ειναι αραβικα μαλλον)

@σεφ, αυτο απο μονο του ειναι θεμα προς συζητηση
tags: Συνταγές, Κατασκευές!
τιτλος (και θεμα) ποστ:Ιδανική γυναίκα!
οι συνειρμοι δικοι σας! 😆

Μου αρέσει!

15. μούργος - Ιουνίου 13, 2007

καλως το παπακι, μολις ηρθα και εγω!
αρχιζω και τα χανω με τα ποστ και τα σχολια
δεν βγαζω ακρη!!!! 😦

Μου αρέσει!

16. Кроткая - Ιουνίου 13, 2007

κι εκεί που μου είχες φτιάξε ρομάντζα και νοσταλγική διάθεση… πετάς την προτελευταία παραγραφο και… σκάω στα γέλια!!

Λολλλλλ!

Μου αρέσει!

17. aa-duck - Ιουνίου 13, 2007

@μούργο κι εγώ 😦 τι μας συμβαίνει;

@Κροτ, define τελευταία παράγραφο, honey!

Μου αρέσει!

18. μούργος - Ιουνίου 13, 2007

εσυ παπι διακιολογημενα!
2 ποστ σε μια μερα! -εγραψες παλι- 😉
τελος παντων, περα απο την πλακα, απορω με αλλους που σχολιαζουν σε πολλα μπλογκς, πως βγαζουν ακρη!!
εγω αρχιζω και χανω απο το δικο μας μπλογκ!
εγω συνηθως κυτταω τα τελευταια σχολια στο πλαι.
πρεπει να το παραδεχθω τελικα.
τα μπλογκ τρεχουν πιο γρηγορα απο μενα! 😦

Μου αρέσει!

19. envain - Ιουνίου 14, 2007

λοιπόν:

σε αντίθεση με την Κροτούλα,
διατηρώ την αίσθηση της ρομαντικής διαθέσεως.

ίσως φταίει η ηλικία,
ίσως ότι ΕΓΩ θυμάμαι τον Γκοτζαμάνη….

Μου αρέσει!

20. dirtyjazz - Ιουνίου 14, 2007

χελόου απο το φάμπρικα σίτυ

Μου αρέσει!

21. Кроткая - Ιουνίου 14, 2007

definition προς παπί α ποιότητος

Αυτοί που διαλέγουν να πλάσουν την ιδανική γυναίκα με “τσι απολυμάρους” που λέμε και στη Κρήτη, σκέπτονται και πράττουν ως μπουχέστες (δόκιμος όρος). Εγώ τους λέω αποβράσματα.

_

σαφες???

envain, μη μου πείτε? γνωριζόσασταν προσωπικά????

Μου αρέσει!

22. μούργος - Ιουνίου 14, 2007

@19. envain, λαθραναγνωστρια του μακ,ε; 😆
@21.Кроткая, δεν μενει πλεον παρα να το κανεις υποτιτλο στο μπλογκ σου ή εστω στο προφιλ σου.
..και ναι, δεν ηξερα (δεν θυμομουνα , καλυτερα) τον Γκοτζαμάνη. 🙂
.
λυπαμαι λιγο γιατι και εγω βοηθησα να ανοιξουν τοσα δηλητηριωδη 😆 μετωπα εναντιον σου.
ο μακ, το παπι, ο γλυκυτατος και καλοπροαιρετος μουργος, οι κεραυνοι της Doll και τωρα η envain. 😦

Μου αρέσει!

23. σεφ-γκρέκο - Ιουνίου 14, 2007

ε π ι τ έ λ ο υ ς !

θα απαντήσω στα σχόλιά σας
συγγνώμη βέβαια που καθυστέρησα, αλλά δεν γινόταν κι αλλώς λόγω του… τεσπα δε σας νοιάζει!

@Μαριλένα
Καλημέρα…
(απάντηση έχω δώσει παραπάνω, αλλά δε μου πήγαινε καλά να μη σου ξαναμιλήσω – έκανες και καλό σεφτέ στα σχόλια) 😉

@Βασιλική
Βασιλική εγώ πάντως θα περιμένω… όποτε λυθούν να δάκτυλα, να γράψεις για τον άντρα που «θα γλύφεις τα δάχτυλά σου»… 😉

@lifewhispers
κι εσύ ψιθυράκι, μόλις πράσεις τις θανατικές γραμμές (ξέρουμε κι εμεις από αυτά… αααχ!) περιμένω σε…
και σε ευχαριστώ και για τα καλά σου λόγια… 🙂

@aa-duck
{{ιι-ξαδελφούλα}} χαίρομαι που χαίρω της εκτίμησής σου (αντιστρέφω το D της υπογραφής σου να καταλάβεις) 😀
… δηλαδή χαίρομαι πολύυυ!
Πάντως ακόμα και στα δυο μάτια – δυο αφτιά μπορούν να αλλάξουν οι δοσολογίες… τι θα κάνουν δηλ. τα κυκλωπάκια ή ο Αφτιάς… (οκ… τον Αφτιά ξέχνα τον, τα κυκλωπάκια όμως?)

@alagrecque
αφήνω τα περί cheat στις συνταγούλες…
Όταν αναφέρεσαι στη κυρία που σμίλευσα, εννοείς τον συνδυασμό {σώμα + θυμικό + φωνή + κίνηση + ευφυία} ή μήπως αναφέρεσαι στην κοπελιά από την άμμο που λιάζεται στην άμμο τη ξανθή? Στείλε διευκρινήσεις, να δώ κι εγώ τι μπορώ να κάνω…

@dirty
το τμήμα της φυσικής ιστορίας της λάσπης καθώς και τα άρθρα της γιαγιάς Ντάκενας μεταφράζονται σε 12 γλώσσες. Ναι, μια από αυτές είναι η τούρκικη…

@μουργος
και πάλι ευχαριστώ για την απομάκρυνση της πατάτας.
Κυκλοφόρησε η βρώμα ότι τελικά την έφαγες… Αληθεύει? 😛
Δεν καταλαβαίνω που βρίσκεις το παράλογο… tags {Συνταγές, Κατασκευές}, τιτλος και θεμα ποστ: Ιδανική γυναίκα. Είναι κάτι άσχετο (τελικά) ? Να σημειώσω και το tag Απόψεις/Opinion, που είναι και αυτό που βαραίνει στο ποστ…

@Кроткая
Είχα τη διάθεση να είμαι «γλαφυρός» στο λόγο μου.
Επίσης η παράγραφος που αναφέρεις περιέχει και ένα σύνδεσμο (δεν είναι άρθρο κάποιας wiki, πάντως είναι ένα ζωντανό παράδειγμα «μπουχέσα»s – συγχωρέστε με δεν ξέρω πως κάνει στην ονομαστική πληθυντικού)

@envain
Δεν φταίει καλέ καμία ηλικία…
Βέβαια, δεν ξέρω την ηλικία σου, αλλά διάβασε το Metανθρώπινγκ που έγραψε το παπάκι και νομίζω ότι θα συμφωνήσεις…

Μου αρέσει!

24. Η του ιδανικού άνδρα ανάλυση… « Βασιλική - Ιουνίου 14, 2007

[…] το ιδανικό. Δεν υφίσταται. Οπότε να με συμπαθάτε κε Σεφ, εγώ δεν δύναμαι να συνεχίσω την πρόσκληση σας… Οι […]

Μου αρέσει!

25. alagrecque - Ιουνίου 14, 2007

@σεφ : μα και οι 2 το ιδιο δεν ειναι?

Μου αρέσει!

26. Σεφ - Ιουνίου 14, 2007

Δίκιο έχεις alagrecque, ουσιαστικά είναι οι ίδιες…
αλλά για ‘σένα, έχω μια καλύτερη ιδέα -που ταιριάζει και στη e-προσωπικότητά σου…

αντί για άμμο πάρε αγριοφράουλες και μέλι κι αρώματα του παραδείσου που λέει κι ο Βαγγέλης Γερμανός και όλα όσα εσύ γνωρίζεις καλύτερα από μένα και πλάσε την…

Δε μπορεί… αν τη φτιάξεις εσύ… θα πετύχει… 😉

Μου αρέσει!

27. alagrecque - Ιουνίου 14, 2007

Μ’εστειλες !!!

Μου αρέσει!

28. Σεφ - Ιουνίου 14, 2007

(στη κουζίνα) ? 😀

Μου αρέσει!

29. Βασιλική - Ιουνίου 14, 2007

θα σας απογοητευσω μαλλον κε σεφ!
δεν τα καταφερα…
δεν μπορεσα…
κολλησα…

να με συμπαθατε… καλα;;;;

-ελπιζω να με ξανακαλεσετε…!-

Μου αρέσει!

30. Кроткая - Ιουνίου 14, 2007

Μούργο, δεν θα σε πετύχω πουθενά; Θα δεις εσύ!!!

Σεφ, το παρατήρησα, και γέλασα και γι’αυτο… Αλλά την ατμόσφαιρα μου την χαλάσατε, όμως!!

Μου αρέσει!

31. Composition Doll - Ιουνίου 14, 2007

:)))))))))

Μου αρέσει!

32. μούργος - Ιουνίου 14, 2007

@Кроткая, ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ!!!!!
ο αθωος ο ανθρωπος θα την πληρωνει παλι; 😦
ραγιζει η τρυφερη καρδια μου.
σκοτεινιαζουν οι ωρες γυρω μου απο τα μαυρα συννεφα της αδικιας! 😉
YΓ. Μουργος, ο αρχων του σκοτους!
(ετσι με ξερουν στη Λακωνια που κυκλοφορω! 🙂 )

Μου αρέσει!

33. Σεφ - Ιουνίου 14, 2007

@Βασιλική:
Θα σε ξανακαλέσω, αλλά θα σου βάλω ακόμα πιο δύσκολα 😉

@Кроткая:
πάντως, δεν ήθελα να σας χαλάσω την ατμόσφαιρα…
συγνώμη 😕
(αν έχετε πρόβλημα να βρείτε το μούργο, στείλτε μου email… αν θέλετε να του κάνετε πραγματικά μεγάλο κακό, είμαι πρόθυμος να σας δώσω και το τηλέφωνό μου για ό,τι χρειαστείτε…)

@Composition Doll
σ’ ευχαριστώ Νίναc.

@μούργος
σε ξέρουν και με άλλα πολλά…
αλλά είπαμε…
omerta!
🙄

Μου αρέσει!

34. envain - Ιουνίου 14, 2007

Μούργε,
δηλωμένη φίλη του Μακ.

σεφ
ευχαριστώ.
θα το διαβάσω πάρ’ αυτα.

Κροτούλα!!!!!!!!!!!!!!
γιατί είσαι κακό;;;;

Μου αρέσει!

35. aa-duck - Ιουνίου 14, 2007

@krotki, σας γουστάρω πολύ όταν νερβιάζετε! Αλλά πέταξα Io di Notte ή di Giorni δηλητηριώδες βέλος προς το μέρος σασ;;;;;
Ισα ισα, σας ειπα τι είναι βου + α = βα (δηλ. μούργος βαβά)
Και επίσης είχα πει αν θυμάμαι καλά να δείτε το Zoo όπου παίζει ένας ωραίος.
Φίλες;;;;!!!!
Α! και είχα καταλάβει την παράγραφα, αλλά ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΑΚΟΥΩ! 😉

(Διάλειμμα: βλέπω ειδήσεις, ο μητσ τακ με άσπρα μαλλιά και φρύδια!!!!)

@beloved ef, έχεις δίκιο για τα κυκλωπάκια και τα αφτάκια! Μου ξέφυγε :* Καλό τέλος σεζόν να έχετε σήμερα 😉

Μου αρέσει!

36. Βασιλική - Ιουνίου 15, 2007

α! καλα… καταλαβα! για να μην μπορεσω να πω τιποτες, ε;;;;
αυτο θελετε;;;;
το καταλαβα!
δρατε υπογειως… οπως το καροτο!
τουτο λεγεται δολιοφθορα αγαπητε!
😛

Μου αρέσει!

37. Βασιλική - Ιουνίου 15, 2007

το καταλαβα! το καταλαβα!
αναρωτιωμουν για τις αλλαγες της φωτογραφιας στο banner σας…
οταν βλεπω τον κυριουλη ειστε εσεις;;;;
🙂

-φτου μου καλε τι εξυπνη που ειμαι!!!-
😉

Μου αρέσει!

38. Σεφ - Ιουνίου 15, 2007

@envain
το διάβασες έε ? δεν είχα δίκιο ? …

@aa-duck:
πλιιζ μη ξαναπείς το όνομα του ακατανόαμστου σε αυτό το blog…
χμμ… οι ευχές σου ίσως πιάσανε (50-50) – thanx

@Βασιλική
Βασιλική μου, γιατί με προβάλεις έτσι ? … δολιοφθορέας εγώ ?… και όχι ο κυριούλης της φωτο δεν είμαι εγώ… ή μάλλον δεν είμαστε εμείς 😉
…κόψτε σας παρακαλώ αυτό το πληθυντικό !!

Μου αρέσει!

39. Βασιλική - Ιουνίου 16, 2007

και γιατι τοτε συνεχεια αλλαζετε φωτογραφια;;;
ξερω… ξερω… η περιεργεια σκοτωσε την γατα… αλλα εγω δοξα τον Θεο δεν ειμαι! γατα εννοω!

και οσο για τον πληθυντικο… θα το σκεφτω! που λεει και ο αγαπητος κος Θεοφραστου…
🙂

Μου αρέσει!

40. σεφ-γκρέκο - Ιουνίου 16, 2007

Η περιέργεια βοηθάει το κόσμο και την επιστήμη να προχωράει… (το ‘χω ακούσει κι εγώ αυτό με τις γάτες, αλλά δεν έχω προσωπική εμπειρία για να μιλήσω) 😉

Όσο για το πληθυντικό το σκέφτεσαι εδώ και 4 μήνες … ?
(αν δε μ’ απατά η μνήμη μου) 🙄

Μου αρέσει!

41. envain - Ιουνίου 16, 2007

Σεφ

δίκηο;;;;
μόνο; :)))))

αλλά σας διαβεβαιώ – το μικρό κροτίδι ήταν απλώς αφηρημένο!

(ινστρούχτορα την αποκαλώ χαιδευτικώς όταν μιλάμε)
🙂

Μου αρέσει!

42. Βασιλική - Ιουνίου 16, 2007

λες να καιω καρβουνο;;;;
-οχι αλλο καρβουνο….
ειναι πολλα τα λεφτα, Αρη! τον γιατρο δεν τον γλυτωνω! ασχετο!-
δεν ειναι οτι το θελω… μου βγαινει στον λογο…
αλλα θα το προσπαθησω!

να, τα καταφερα! δεν τα καταφερα;;;;
😛

Μου αρέσει!

43. σεφ-γκρέκο - Ιουνίου 18, 2007

Βασιλική
πολύ ωραία τα κατάφερες (είδες που δεν είναι δύσκολο?)
… λατρεύω τον ενικό !!

Μου αρέσει!

44. Βασιλική - Ιουνίου 18, 2007

σαν τον Ροκυ αισθανομαι!
-που τον θυμηθηκα τωρα με λεςςςςς;;;;-
🙂

Μου αρέσει!


Σχολιάστε

