jump to navigation

Δελτίο Ωρίμανσης Μικρών Φρούτων Του Δάσους (αγριοφράουλες). Ιουνίου 10, 2007

Posted by μούργος in Χωρίς κατηγορία.
Tags: , ,
trackback

(Το πόστ αυτό είναι αφιερωμένο στο παπί που του αρέσει να τσαλαβουτά στις λάσπες).

Σε συνέχεια ενός παλιού σημειώματος μου για τις αγριοφράουλες που κυκλοφορούν σε μυστικά (και μη κοινοποιήσιμα, βέβαια) σημεία του Ταΰγετου, έχω να σας αναγγείλω ότι άρχισαν να ωριμάζουν οι πρώτοι καρποί.
Οι αγριοφράουλες είναι πολύ πιο αρωματικές από τις ήμερες καλλιεργούμενες, αλλά το μέγεθος τους είναι πολύ πιο μικρό.


Καρπός από ήμερη καλλιεργούμενη φράουλα (στον κήπο μου)


Τρέχω στον alagrecque για καμιά καλή συνταγή!

Σχόλια»

1. aa-duck - Ιουνίου 10, 2007

παπί ευχαριστεί και χαμογελάνε μέχρι και οι πορτοκαλί πατούσες του

μιαμ!
μαστορηηη της φωτογραφίιιααασ

τελικά κι εσύ και ο σεφ κάτι πρέπει να κάνετε με αυτές τις μοναδικές φωτό. κάτι…

Μου αρέσει!

2. μούργος - Ιουνίου 10, 2007

μουργος παρακαλει και την κανει για τον κηπο του για λιγο
-αχ, πολλα τρεχαματα με τη φυση!!!!!-
μπα, τις δικες μου φωτο τις θεωρω φωτορεπορταζ απο τους κατοικους της φυσης.
ο σεφ τις κανει καλλιτεχνικες!-κυταει τα φωτομετρα του και κ.λπ.-
εγω δεν…… το θεμα θελω να πιασω!!!!

Μου αρέσει!

3. dirtyjazz - Ιουνίου 10, 2007

α) οι φωτό είναι άκρως προκλητικές…άμα μπουκάρει καμιά νυχτιά ο καπτεν-ντέρτι και διαγουμίσει τον κήπο σου θα φταίει;

β) ο γκάβακας του διαδικτύου μόλις πριν λίγο εδέησε και κοίταξε το παλιό μέιλ όπου διαπίστωσε πως είχες στείλει ένα παρα πολύ χρήσιμο κείμενο με πρακτικά συνεδρίου της ΕΕΤΤ

έστω και καθυστερημένα τα ευχαριστώ μου στον σ.μούργο

Μου αρέσει!

4. aa-duck - Ιουνίου 10, 2007

ΕΕΤΤ; 😛

Μου αρέσει!

5. alagrecque - Ιουνίου 10, 2007

Συνταγη για επιδορπιο με αγριοφραουλες.
Κοβουμε περιπου 5-6 αγριοφραουλες στη μεση και τις βαζουμε σε ενα ποτηρι στο κατω πλαϊνο μερος με την κομμενη πλευρα να ακουμπα τα τοιχωματα. Ριχνουμε 2 κουταλιες γιαουρτι. Ριχνουμε 2 μπισκοτα πτι-μπερ θρυμματισμενα και 2 κομματια κουβερτουρα θρυμματισμενη. Βαζουμε 3 κουταλιες γιαουρτι ακομη. Ριχνουμε αλλα 2 μπισκοτα πτι-μπερ θρυμματισμενα και 2 κομματια κουβερτουρα θρυμματισμενη. Σε ενα μιξερ πολτοποιουμε 4-5 αγριες φραουλες με 1 κ.σ. ζαχαρη αχνη, 1 κ.γ. κονιακ και 1 βανιλια. Ριχνουμε τη σαλτσα στο ποτηρι και σερβιρουμε…

Μου αρέσει!

6. dirtyjazz - Ιουνίου 10, 2007

μη γελάς παπί
ο μούργος αγωνίζεται να με σώσει από το ριγέ κοστούμι (με τις ρίγες κόντρα που παχαίνουν κιόλας)

Μου αρέσει!

7. aa-duck - Ιουνίου 10, 2007

alagrecque, έχω όλα αυτά τα υλικά στο σπίτι, ποοοο

και ήρεμες φράουλες 😉

δέρτι, να σε δω με κουστουμι και ασ πεθανο

Μου αρέσει!

8. alagrecque - Ιουνίου 10, 2007

aa-duck … τρεχα καντο και γραψε μας τις εντυπωσεις σου , το λενε βερίν αγριοφραουλας με γιαουρτι και αν θελεις να εντυπωσιαστεις ριξε λιγο πρασινο πιπερι στη σαλτσα και πιστεψε με θα νιωσεις οργασμο

Μου αρέσει!

9. aa-duck - Ιουνίου 10, 2007

alagrecque, θα το κάνω! περιμένω και φίλη μου, κρίμα μόνο που δεν έχω usb να σου δείξω 😀

Μου αρέσει!

10. alagrecque - Ιουνίου 10, 2007

aa-duck τον οργασμο ? ελα δεν πειραζει… σε πιστευω… 😀

Μου αρέσει!

11. aa-duck - Ιουνίου 10, 2007

iiiii
το ποτήρι με την κααλλιτεχνίιιαααα

😳

Μου αρέσει!

12. aa-duck - Ιουνίου 10, 2007

😀

Μου αρέσει!

13. μούργος - Ιουνίου 10, 2007

@dirtyjazz,
1.τωρα καταλαβαινω το κολημα που εχεις με τον αβερελ.
αντανακλαστικα ραν-ταν-πλαν εχεις!!!! (για το μειλ , λεω) 😆
2. κατι δεν καταλαβες καλα. οι αγριοφραουλες δεν ειναι στον κηπο μου.
ειναι ψηλά στον ταυγετο. και δεν τις βρισκεις που να χτυπιεσαι κατω!!!!!!!!αν διαβαζες το λινκ που εβαλα θα καταλαβαινες (it’s my personal secret garden)
εγω στον κηπο μου εχω ημερες φραουλες (μονο η μια φωτο)

Μου αρέσει!

14. μούργος - Ιουνίου 10, 2007

@alagrecque, δεν εχεις το θεο σου!!!! 😯
λες:
Κοβουμε περιπου 5-6 αγριοφραουλες στη μεση και τις βαζουμε σε ενα ποτηρι στο κατω πλαϊνο μερος με την κομμενη πλευρα να ακουμπα τα τοιχωματα…… 😯 😯 😯
.
τις ειδες ποσο μικρες ειναι;
και δεν θες μονο αυτο αυτο αλλα θες και η κομμενη πλευρα να ακουμπα τα τοιχωματα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😯
αυριο θα παω να αγορασω χειρουργικα εργαλεια! 😆
παντως alagrecque ευχαριστω πολυ για τη συνταγη σου.
δεν εχω τα αλλα υλικα
αυριο θα το κανω οπωσδηποτε!!!!!!
τωρα αυτο με τον οργασμο, ισχυει; λιγο υπερβολικο το βρισκω;
μη γινουμε και ρεζιλι στη γειτονια;
ή μηπως να το παω στη δουλεια και να κερασω ολους τους συναδελφους; 😆 😆 😆 😆 😆 😆

Μου αρέσει!

15. μούργος - Ιουνίου 10, 2007

@παπι για λεγε, για λεγε!!
τι σημαινουν τα 11, 12 σχολια;
εκανες τη συνταγη του alagrecque; 🙂

Μου αρέσει!

16. alagrecque - Ιουνίου 10, 2007

Σιγουρα ειναι μικρες αλλα η τεχνη απαιτει θυσιες… Επειδη το μοναδικο καλλιτεχνικο σημειο του επιδορπιου ειναι τα μικρα κομματια φραουλας στον πατο του ποτηριου πρεπει να φαινονται οσο το δυνατο περισσοτερο.

Μου αρέσει!

17. Σεφ - Ιουνίου 10, 2007

Ωωωω! παπάκι αν φτιάξεις συνταγή alagrecque κάλεσε και κανένα ξαδελφάκι να δοκιμάσει 😀

Ντέρτι, για το σχόλιο 3α, αν θέλεις έχω συντεταγμένες GPS… (περιμένω σύνθημα για το μεγάλο πανηγύρι) … 😉

Μου αρέσει!

18. aa-duck - Ιουνίου 10, 2007

άφησα ένα σχόλιο και δεν φαίνεται αλλά δεν πειράζει θα το ξαναπώ:

ουφουου μουργουουου, για να φαίνονται όμορφα στο λεειιιι

φτιαχνω και θα σας πω.
😀

Μου αρέσει!

19. aa-duck - Ιουνίου 10, 2007

α και σεφ μου, έχεις πρόσκληση, άλλη φορά να προσέχεις τι εύχεσαι, χιχι

xxxxxxxxxxxxxxxx

Μου αρέσει!

20. dirtyjazz - Ιουνίου 10, 2007

ποιός είπε νόμιμο το παραμάγαζο?

Μου αρέσει!

21. μούργος - Ιουνίου 10, 2007

οκ, τα πηρα ολα πισω!!!!! 🙂
παρεξηγησις!!
δες τα σχολια στο παραμαγαζο σου!

Μου αρέσει!

22. dirtyjazz - Ιουνίου 10, 2007

ναυτικό φυλλάδιο δεν είναι απαραίτητο για το μπάρκο
διαθέτει ο κάπτεν ντέρτι και ένα είναι αρκετό για τυχόν μπλεξίματα με λιμεναρχεία κλπ

Μου αρέσει!

23. μούργος - Ιουνίου 10, 2007

α, καταλαβα!
ενα σε πολλα αντιτυπα!!!
καλο μου ακουγετε! 😆

Μου αρέσει!

24. dirtyjazz - Ιουνίου 10, 2007

το είχα βγάλει το 99
λες νανε ληγμένο????

χοχοχοχο

Μου αρέσει!

25. μούργος - Ιουνίου 10, 2007

οχι ρε μια χαρα ειναι.
το εχω ελεγξει εγω!!
μετα απο κληρωση το κερδισε ο σεφ! 😆
(μην ανησυχεις γι’ αυτον. θα τους αρχισει στα παραπονα και στις κλαψες, μετα θα το γυρισει στις τεχνολογιες και θα τον αφησουν στο πιτς φυτιλι! )

Μου αρέσει!

26. σεφ-γκρέκο - Ιουνίου 11, 2007

μπράβο βρε μούργο… γελάσαμε… 😛
(εγώ φταίω που δεν σας αφήνω στη τεχνολογική σας τύφλα)

Δε μου λες βρε ντέρτι, για μένα που έχω μια ληγμένη άδεια επαγγελματία ψαρά (δεν κοροϊδεύω) μπορείς να κάνεις τίποτες? (μια ανανέωση χωρίς πολλές ερωτήσεις θέλει – άντε να δω και γω ένα καλό από το γουεμπ δύο)

τέσ’πα…
{{παπάκι}} ξαδελφούλι, όμορφο και σταχπινούλι, την ευχή την έκανα στη Μαριλένα… από σένα ζήτησα ένα ποτήρι χυμό (κι ας μην έχει μέσα πράσινο πιπέρι) 😉
ιιιιιιι! 😳
…και αυτή τη πρόσκληση, όμως, τη δέχομαι.
***

Μου αρέσει!

27. aa-duck - Ιουνίου 11, 2007

καλημέρα 🙂

{προσέχουμε όλοι που είναι 10.25 κι εγώ λέω καλημέρα γκρρρρρπφφφφφφφ#@$#$#$;;;}

θα περιμένω το πόνημά σου εφ, χυμό και σκραμπλντ εγκσ σου άφησα στο γραφείο, keep up the good work 😉

Μου αρέσει!

28. σεφ-γκρέκο - Ιουνίου 11, 2007

Μπα! είσαι onLine?
Πάω να πιω το χυμό… (θενξ για καλά σου λόγια…)

Μου αρέσει!

29. aa-duck - Ιουνίου 11, 2007

νε νε ον λινε

Μου αρέσει!

30. alagrecque - Ιουνίου 11, 2007

aa-duck : τελικα θα μας πεις το αποτελεσμα με το βεριν αγριοφραουλας ?

Μου αρέσει!

31. Μαριλένα - Ιουνίου 11, 2007

Καλησπέρα 🙂 Ασχετο: επιτέλους βρήκα το ποστ με το νυχτολούλουδο.

Σεφ, στην αναμονή είμαστε της περιγραφής. Δεν απεδέχθης την πρόσκληση;

Να σας πω (με σκυμμένο το κεφάλι από την ενοχή) δεν μου αρέσουν διόλου οι φράουλες. Ούτε ως φρούτο, ούτε σε τσίχλα, ούτε πουθενά.
Και γονιδιακώς το έχω μεταφέρει και στη μικρή μου κόρη.
Αλλά οι φωτογραφίες τους μου αρέσουν πάρα πολύ 🙂

Μου αρέσει!

32. Σεφ - Ιουνίου 11, 2007

Μαρινέλα μου, φυσικά και απεδέχθην την πρόσκληση… απλά θέλω λίγο χρόνο για να προετοιμάσω σωστά το σχετικό ποστ (τέλος βδομάδας θα έχετε την απάντησή μου).

Σχετικά με τις φράουλες… αν φας από αυτές του μούργου θα … πάθεις !! 😉

Μου αρέσει!

33. lifewhispers - Ιουνίου 11, 2007

Xmmmm…Κι εγώ που νόμιζα ότι η παραγωγή ήταν περιορισμένη, όπως με έιχατε δουλέψει σε παλιότερο ποστ… 😦
αλλα επειδή λατρέυω αυτά τα μικρα αφροδισιακά φρούτα, αυτό το συγκεκριμένο επιδόρπιο του alagracque, χωρίς τη σαλτσα απο κονιακ, το έκανα πρόσφατα και το απόλαυσα δεόντως… Θα το δοκιμάσω και αλλιώς! Καλή σας εβδομαδα!

Μου αρέσει!

34. σεφ-γκρέκο - Ιουνίου 11, 2007

Ψιθυράκι, μη τζιμπάς… η παραγωγή ΕΙΝΑΙ περιορισμένη!
Θα σου στείλω συντεταγμένες GPS και όποτε θες πήγαινε να δεις…

Μου αρέσει!

35. alagrecque - Ιουνίου 11, 2007

μου θυμιζει ενα παραμυθι ολο αυτο…

Μου αρέσει!

36. aa-duck - Ιουνίου 11, 2007

το λοιπό
κάθομαι εδώ στο γραφείο μου
έχω ανοίξει παράθυρο
έρχεται αλάτι και θάλασσα μέσα
και
μσμπκν τη συνταγή του αλαγκρεκ
είναι ποιηματικό ποίημα
η φράουλα, η σοκόλατα
είναι συνδυασμός…
δίκιο είχε!!!
να το φτιάξετε όσοι αγάπετε φραουλίτσες
πο και πο και πο και ποπο
α
και μου θυμίζει ινι μινι παστουλα από το fresh
ξέρετε fresh?
λιγοθυμώ…

Μου αρέσει!

37. Σεφ - Ιουνίου 11, 2007

Ωστε είνα αλήθεια!!!! 😉

Μου αρέσει!

38. alagrecque - Ιουνίου 11, 2007

Μηπως να το ονομαζα οργασμικο βεριν με φραουλες?

Μου αρέσει!

39. Σεφ - Ιουνίου 11, 2007

Για να πουλήσει η συνταγή ίσως θα ήταν καλύτερα να το πούμε οργασμικό σκέτο!!

Μου αρέσει!

40. alagrecque - Ιουνίου 11, 2007

Ο οργασμος ερχεται σιγουρα με ενα γλυκο που εχω ποσταρει παλιοτερα και ειναι ο πειρασμος της σοκολατας (death by chocolate) αλλα και αυτο το φραουλογλυκοεπιδορπιο της aa-duck μπορει καλλιστα να προκαλεσει κυματα ηδονης με το πιπερι και τη σαλτσα φραουλας. Οργασμικο !!! Ναι αλλα παντα βαζω ποιητικους τιτλους στα παρασκευασματα μου. Οργασμικο !!! σκετο δεν λεει τιποτε

Μου αρέσει!

41. dirtyjazz - Ιουνίου 11, 2007

σεφ βάλε καμιά ρεκλάμα στο μαγαζί και άσε τις συνταγές
γιατί έρχονται κεσάτια

Μου αρέσει!

42. Σεφ - Ιουνίου 11, 2007

Παίδες, αύριο είναι μια δύσκολη μέρα. Αν με δείτε θα είναι νωρίς το απόγευμα – πρώτα όμως θα πάω στη Μαριλένα που το υποσχέθηκα.

Καληνύχτα…

Μου αρέσει!

43. Μαριλένα - Ιουνίου 12, 2007

Καλημέρα. 🙂 Ελα, σε περιμένω. Ελα να διαβάσεις τι σε περιμένει σε λίγα χρονάκια.
Καλό κουράγιο σήμερα 🙂

Μου αρέσει!

44. μούργος - Ιουνίου 12, 2007

εστω και καθυστερημενα ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!! 🙂 🙂 🙂
26. @σεφ, καλα ρε , δεν σε ειπαμε και καμπουρη!!!! 🙂
32. @σεφ
λες
…Σχετικά με τις φράουλες… αν φας από αυτές του μούργου θα … πάθεις !!
καλα ρε μουρμουρη του κερατα, εσυ τι επαθες που εφαγες;

31. @Μαριλένα στην κελτικη αστρολογια σου εχω απαντηση!
33. @lifewhispers, αυτες οι φραουλες ανηκουν στον Ταυγετο (και σε μενα!)
οι δικες μου παραμενουν λιγες (ζητημα να μαζεψα 1 κιλο συνολικα)
35. alagrecque . τι παραμυθι;
(ελαβα τις φωτο. καλες ηταν, η πρωτη πολυ καλη.
λεκανιο ειναι τελικα-οπως ειχα πει στην αρχη-
λιγα περισσοτερα αργοτερα-δεν εχω πολυ χρονο, τρεχω αυτες τις μερες-
36. @παπι, πως την ειδες;
θα το κανουμε τωρα ροζ γραμμη; 😆
(να τα λεφτα που φωναζει και ο βρωμικος!)
42. @dirtyjazz σου απαντησα σε αλλο ποστ-δεν θυμαμαι τωρα, που- και στο παραμαγαζο σου!!
40. @alagrecque, παει, θα μας κλεισουν μεσα με αυτα που γραφεις!!!!
αλλα απο την αλλη αν το δουμε λιγο εμπορικα, μηπως να εκανε μια σειρα με τετοια εδεσματα, που ξερεις; 😆 😆

εγω το επιδορπιο δεν προλαβα να το κανω 😦

Μου αρέσει!

45. alagrecque - Ιουνίου 12, 2007

Τι να κανω ρε μουργο, ειμαστε μακρια αλλιως θα σας κερνουσα ολους…
Η σειρα των οργασμικων εδεσματων ελπιζω πως συντομα (ισως και απο το φθινοπωρο) θα βρισκεται σε διαθεση στο κοινο της Θεσσαλονικης. Αν δεησουν οι χρηματοδοτες 😉

Μου αρέσει!

46. alagrecque - Ιουνίου 12, 2007

Κι αν παει καλα, θα εχει και franchising 🙂

Μου αρέσει!

47. μούργος - Ιουνίου 12, 2007

🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΙΔΗΣΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΣΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΑΥΤΟ.
δηλ. εστιατοριο- αφου λες για κοινο της θεσσαλονικης- ή βιβλιο;
ή και τα δυο;
θα στεναξει πολυς κοσμος το χειμωνα στη θεσσαλονικη!!! 🙂

ευκαιρια για εκδρομη στην αγαπημενη μου πολη!
(εκανα φανταρος)
λατρευω ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ + ΘΡΑΚΗ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Μου αρέσει!

48. alagrecque - Ιουνίου 12, 2007

αφου μιλησα για franchising μαλλον για φαγαδικο το βλεπω 😉

Μου αρέσει!

49. alagrecque - Ιουνίου 12, 2007

εν ευθευτω χρονω θα ανακοινωσω τα πλειστα οσα σχετικα και θα ειναι παλι στο δικο σας ιστολογιο (ετσι για να εχετε την αποκλειστικοτητα)

Μου αρέσει!

50. μούργος - Ιουνίου 12, 2007

ΣΤΙΓΜΕΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΔΟΞΑΣ για το φτωχικο μας!!!!!!!!!!!
μας τιμα! 🙂
και περιμενουμε με αγωνια ΝΕΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!

Μου αρέσει!

51. fioro-Paranoia - Ιουνίου 12, 2007

αυτό που ζηλεύω και αποζητώ με τρέλα είναι το άρωμά τους! γιατί η γεύση τους αναμφίβολα είναι μαγική!

Μου αρέσει!

52. μούργος - Ιουνίου 12, 2007

@fioro-Paranoia καλησπερα.
χμμ…… καλο ειναι το αρωμα
και η γευση δεν ειναι ασχημη!
(τα λεω αυτα μη μου τις ματιασουν!!) 😆

Μου αρέσει!

53. Κωνσταντίνος Μητσοτάκης - Ιουνίου 12, 2007

Αγαπητέ μούργο, ο κήπος σας… γιατί να το κρύβωμεν άλλωστε… είναι σωστός παράδεισος… και οι φράουλές σας, και ό,τι καλλιεργείτε εις ετούτα να εύφορα χώματα, θα ευδοκιμήσουν…

Σας εύχομαι, ειλικρινώς και εκ βάθους καρδίας, καλήν συγκομοιδήν…

Μου αρέσει!

54. dirtyjazz - Ιουνίου 12, 2007

ο δακος και η μουχρίτσα θα κάνουν πάρτυ μετά τις ευχές του ακατανόμαστου

Μου αρέσει!

55. Σεφ - Ιουνίου 12, 2007

Επίτιμος προσκεκλημένος του μούργου 😉

πώς τα πέρασες βρε λέρα?

Μου αρέσει!

56. dirtyjazz - Ιουνίου 12, 2007

WE HAD A PARTY

Μου αρέσει!

57. dirtyjazz - Ιουνίου 12, 2007

ευτυχώς κλάταρε το ντερτάκι απο το χορό και φύγαμε αλλιως θα μας εβρισκε το ξημέρωμα

Μου αρέσει!

58. dirtyjazz - Ιουνίου 12, 2007

να δω πως θα το παω στο κρυφό σχολιό το πρωί…
κλάψε με μανα κλάψε με

Μου αρέσει!

59. dirtyjazz - Ιουνίου 12, 2007

good night!!!
τέζα ο ντερτις

Μου αρέσει!

60. μούργος - Ιουνίου 12, 2007

53. χμ……οι κλασσικες κρυαδες .
ποιος ναναι, ποιος ναναι;
.
νυχτα dirty

Μου αρέσει!

61. Ο μικρός Νικόλας - Ιουνίου 14, 2007

@post, hmmmmmmmmmm!

Μου αρέσει!

62. μούργος - Ιουνίου 14, 2007

61. @μικρο νικολα, που χαθηκες μικρε νικολα;
διαβασματα, διαβασματα;
ευγε σου!!! 🙂

Μου αρέσει!

63. Ο μικρός Νικόλας - Ιουνίου 14, 2007

@μούργος, με κοροϊδεύετε αλλά έτσι είναι..byez!

Μου αρέσει!


Σχολιάστε

