jump to navigation

Μεγάλες αξίες Μαΐου 16, 2007

Posted by σεφ-γκρέκο in Χωρίς κατηγορία.
Tags: , ,
trackback

raki-fraoules.jpg

Τσικουδιά με φράουλες:
10,οο Ευρώ
(κόστος μεταφοράς τσικουδιας από Κρήτη με Courier)
(τις φράουλες τις έκλεψα από του μούργου – αυτές που βλέπετε ήταν όλες-όλες…)

Σύνδεση internet:
αν-πΟΤΕnet on-γδυSL 1024
125,oo Ευρώ για 6 μήνες
(πλεόν ΦΠΑ και παγίου)

Υπολογιστής:
Sun Ultra 40 Workstation
1.700,οο Ευρώ
(κορυφαία ποιότητα με Solaris ή Linux)

Απορία by aa-duck:
«Μούργο είσαι μελαχρινός ?»
Αξία:
… Ανεκτίμητη!

laspocard.jpg

Κάποια πράγματα είναι ανεκτίμητα.
Για όλα τα άλλα υπάρχει η λασπο-Card!

Σχόλια»

1. aa_duck - Μαΐου 16, 2007

αχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχα

σεφίιινιοοοοοοο 😀 😀 😀 😀 😀

είσαι ο διαφημιστήσ τησ χρονιάααααασ!!!!

και της καρδιάς μου! 😉

εγώ βέβαια θα πάω φυλακή >>>>> http://www.youtube.com/watch?v=TH-fis-dQBs

αλλά τελικά μια μέρα θα σε αφήσω να με μαγειρέψεις και δεν θα κάνω όπως εδώ!!! >>>> http://www.youtube.com/watch?v=uwkb0k9FEcs

125 χαγκ
2000 κισ

Μου αρέσει!

2. σεφ-γκρέκο - Μαΐου 16, 2007

Σε ευχαριστώ παπάκι… (αλλά δε θα σε φάω ποτέ)

1523897500214 χαγκ
8956604877856999 κισ!

άντε κι άλλο ένα κισ ακόμα να το στρογυλέψουμε! 😉

Μου αρέσει!

3. σεφ-γκρέκο - Μαΐου 16, 2007

(sory αλλά τα video θα τα δω το πρωί…)

Μου αρέσει!

4. μούργος - Μαΐου 16, 2007

τωρα καταλαβα γιατι εχουμε πολυ κινηση τελευταια. ανεξαρτητα αν αφηνουν σχολια ή οχι.
με τις ζεστες που πλακωσαν ξαφικα, βρισκουν ενα φοβερα δροσερο περιβαλλον για να κατσουν λιγακι.

τοσες κρυαδες μαζεμενες που αλλου θα τις βρουν;

για να καταλαβω και γω ο φτωχος αγροτης, που ειναι το αστειο με το ερωτημα του παπιου-και δεν κανω πλακα-
μια απλη εξηγηση θα μου δωσει καποιος; 😕

Μου αρέσει!

5. aa_duck - Μαΐου 16, 2007

το μυστικό είναι στη φρυγανιά

Μου αρέσει!

6. σεφ-γκρέκο - Μαΐου 16, 2007

οκ! είδα το πρώτο video… καλά του κανες του μούργου!

Μου αρέσει!

7. aa_duck - Μαΐου 16, 2007

καληνύχτα σεφ 😉

δεν το θελα όμως!!!

Μου αρέσει!

8. μούργος - Μαΐου 16, 2007

1ο βιντεο= εσυ εισαι παπι; 😆
2ο βιντεο= σεφ, φτυστος εισαι 😆

Μου αρέσει!

9. aa_duck - Μαΐου 16, 2007

😉

Μου αρέσει!

10. μούργος - Μαΐου 16, 2007

παπι για το ερωτημα μου , μηπως, λεω μηπως θα μπορουσες να γινεις ενα τικ λιγο πιο διαφωτιστικη.
δεν καταλαβαινω χριστο!
ειναι χιουμορ που δεν πιανω;
να γελασω και εγω ο ερμος!

Μου αρέσει!

11. aa_duck - Μαΐου 16, 2007

τικ!!!

εχθές λέγαμε για συνταγές και Τσακί Τσαν και δεν θυμάμαι πώς ήρθε η κουβέντα στο σνίτσελ. Και ο αλαγκρέκ είπε πως η φρυγανιά σικάλεως κάνει το σνιτσ πιο νόστιμο
και μετά σε ρώτησα αν είσαι μελαχρινός
και ο σεφίνιοσ γέλασε

😦

Μου αρέσει!

12. μούργος - Μαΐου 16, 2007

😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆
για το θεο βρε παπι, θα πεθανω απο τα γελια
φοβερο.

ΥΓ. τα παραπανω τα εγραψα για να μη φανει οτι δεν επιασα το απιστευτο ανεκδοτο.

Μου αρέσει!

13. μούργος - Μαΐου 16, 2007

παπι την κανω και γω.
νυχτα!

Μου αρέσει!

14. aa_duck - Μαΐου 16, 2007

α χου!

δεν ξέρω τι να πιστέψω!

ψαρι εύκολα ε;

με κοροϊδεύεις τώρα ή πριν;;;;

καληνύχτα ιιιιδεεεργουειιιι!

🙂

Μου αρέσει!

15. lifewhispers - Μαΐου 17, 2007

Ένα σχόλιο για το ποστ παιδια: Σεφ, είσαι κορυφη!!!!!!!!!!! Τι κάνω για να πάρω την κάρτα; Έχει συλλεκτική αξία!Να στείλω τα στοιχεία μου;;;
Ένα σχόλιο για τα βίντεο: Παπί, είσαι απίστευτη!Μούργο εσύ είσαι αυτός; Σεφ. αυτός ΔΕΝ είσαι εσύ, εεεεε?? 🙂 😉
Καλημέρααααα!!

Μου αρέσει!

16. Βασιλική - Μαΐου 17, 2007

πρεπει να το δοκιμασω…
αλλα μια ερωτηση πριν…
βαραει;;;
γιατι αν βαραει και αρχισω να λεω διαφορα ας το αφησω καλυτερα!!!
😆

Μου αρέσει!

17. μούργος - Μαΐου 17, 2007

σεφ, οκ το πρωτο θυμα τσιμπησε. 😆
ναι lifewhispers στειλε αμεσα στοιχεια σου και τα υπαρχοντα πιν που εχεις απο πιστωτικες καρτες για να γινει η αναβαθμιση.
α, και 100 ευρω για την αρχικη εγγραφη.
το ποσο αυτο θα αφαιρεθει απο τις μελλοντικες συναλλαγες σου.

οσο για τα βιντεο και βεβαια δεν ειμαστε αυτοι που δειχνει το βιντεο!!!!







κατ’ αρχην το παπι ειναι κατακιτρινο σαν ασιατικη γριπη.
την ημερα που δεν θα ειναι κιτρινο-και την βλεπω να πλησιαζει- θα ειναι τυλιγμενο σε λαδοκολα με λιγο θυμαρι σκορπισμενο πανω του. 😆

ο σεφ και φυσικα δεν ειναι ετσι.
ειναι πολυ χειροτερος.
η φιγουρα τον κολακευει. 😆

και εγω σιγουρα δεν ειμαι αυτος και για του λογου το αληθες, συντομα θα ανεβει φωτο του πραγματικου μουργου!!!!

Μου αρέσει!

18. σεφ-γκρέκο - Μαΐου 17, 2007

@ψιθυράκι:
Σ’ ευχαριστώ… Σ’ ευχαριστώ… Σ’ ευχαριστώ…
Για τη κάρτα δεν χρειάζεται να κάνεις πολλά. Θα σου έστελνα τους όρους της σύμβασης αλλά είναι too-ψιλογραμμένοι για να τους διαβάσεις (άλλο το να ακούς τον παραμικρό ψίθυρο, κι άλλο το να διαβάζεις όρους χρήσης τραπεζικών προϊόντων).

Φυσικά να στείλεις γρήγορα τα στοιχεία σου και 6-7 χιλιάρικα ευρώ για την πρώτη ενεργοποίοησή της (αυτή την εποχή τόσα μου λείπουνε -τα περί 100 ερώ είναι αστειότητες του μούργου). Ανακοίνωση: ΘΑ ΤΗΡΗΘΕΙ ΑΥΣΤΗΡΑ Η ΣΕΙΡΑ ΠΡΩΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ… 😉

— —

@βασιλική:
Δεν βαράει πολύ (εξαρτάται και την αντοχή στου στα σκληρά ποτά). Η τσικουδιά είναι διπλής απόσταξης και οι φράουλες (τρεις είναι οπότε δικαιολογείται η χρήση του πληθυντικού αριθμού) οικολογικές.

Τώρα αν σε χτυπήσει…
και να πεις καμιά κουβέντα παραπάνω εδώ…
δεν παρεξηγούμε…
… τόσα και τόσα έχουμε ακούσει !! 😀

— —

@aa-duck:
Ξαδελφούλα, ακόμα δεν έχεις φανεί σήμερα! 😦

Μου αρέσει!

19. σεφ-γκρέκο - Μαΐου 17, 2007

Κι άλλη σειρά «αληθινών» φωτό σου βρε μούργο!

Έλεος!
Μετά τον Κλούνεϊ ποιός άλλος έχει σειρά να βαφτιστεί «μούργος» ?

Μου αρέσει!

20. μούργος - Μαΐου 17, 2007

εγω ρε ομελετα δεν γδερνω τον κοσμο.
α, ρε εβραιε μαυραγοριτη λαδεμπορα.

ΕΓΩ ΕΠΙΜΕΝΩ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΤΙΜΕΣ!!
Η ΚΑΡΤΑ ΜΟΝΟ ΜΕ 100 ΕΥΡΩ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΑΣ!!
και για ομαδικες αγορες -τρεις και πανω-γινονται ειδικες τιμες.

Μου αρέσει!

21. Ο μικρός Νικόλας - Μαΐου 17, 2007

@Σεφ, ωραίο το κοκτέιλ, θέλω πολύ να το δοκιμάσω!
@Μούργο, που είναι η φράουλες που μας έταζες;..Είχες κάνει και ολόκληρο post παλιότερα, όταν ήταν στο άνθος της ηλικίας τους, θυμάσαι; Μην τις κρύβεις! Θέλουμε και εμείς!
@Παπί, σα δε ντρέπεσαι να ξεφτιλίζεις τον μούργο -τέτοια video τα πουλάνε στον Ευαγγελάτο δεν τα δίνουν free στο youtube, είναι ανεκτίμητα-! 😀
@Λασποcard, έρχεται έλενχος από το ΥΠ. Οικονομικών, ετοιμάσου!

Μου αρέσει!

22. σεφ-γκρέκο - Μαΐου 17, 2007

Μικρέ Νικόλα…
επιτέλους, απέκτησες και avatar (ο συνονόματος κλασικός ήρωας των Σανπιέ – Γκοσινύ). Φράουλες δεν είχε άλλες (και φυσικά δεν τις έκρυψε – τι να κρύψει δηλαδή…).

άσχετο: τί είναι το sma? (αν είναι αδιάκριτη ερώτηση και δεν μπορείς να την απαντήσεις δημοσίως, στείλε email και θα δημοσιεύσουμε εμείς την απάντηση) 😉

Μου αρέσει!

23. Ο μικρός Νικόλας - Μαΐου 17, 2007

Το έβαλα όταν είχα πρωτοανοίξει τον λογαριασμό στο wordpress..Έτσι το κράτησα και στην πορεία..Το modernway το έχω στο server ενός φίλου, με το domain του με τα όλα του και απ’ ότι έχεις καταλάβει δεν το χρησιμοποιώ όταν κάνω login από εκεί.. Γιατί το τι είναι ακριβώς το sma, μόνο το σχολείο μου μπορεί να μας διαφωτίσει! Το χρησιμοποιεί στα μητρώα του.. 😕

*Για τις φράουλες μάλλον, τελικά, την κάνατε μαζί τη δουλειά! Ο κ. μούργος δεν μιλάει..Εσείς κ. Σεφ μασάτε τα λόγια σας «..-τι να κρύψει δηλαδή..»(βλ.σχόλιο22).
Τώρα επιτέλους όλα είναι ξεκάθαρα!Δεν είστε δίκαιοι θέλω κι εγώ! 😦

Μου αρέσει!

24. Ο μικρός Νικόλας - Μαΐου 17, 2007

*Το payback τι είναι; Δεν κατάλαβα..

Μου αρέσει!

25. σεφ-γκρέκο - Μαΐου 17, 2007

Βρε Νικόλα, στο θεό σου! Αν σου δώσω ΜΙΑ φράουλα, δεν θα έχω ΦΡΑΟΥΛΕΣ αλλά θα μου μείνει κι εμένα ΦΡΑΟΥΛΑ (ενικός αριθμός, γιατί 1+1 = 2 και 2-1 = 1)….

Διάβασε και λίγο μαθηματικά! 😉

Μου αρέσει!

26. σεφ-γκρέκο - Μαΐου 17, 2007

Το payback δεν ξέρω τι ακριβώς είναι (πρόκειται για τραπεζικό όρο). Από το σχηματάκι που το συνοδεύει… δεν θα ήθελα να κάνω χρήση του !!! 😀

Μου αρέσει!

27. Ο μικρός Νικόλας - Μαΐου 17, 2007

@σεφ-γκρέκο ,
σχετικά με το σχόλιο 25: Καλά, οκ..για τις φράουλες περιμένω την επίσημη απάντηση του παραγωγού..
σχετικά με το σχόλιο 26: 😆

Μου αρέσει!

28. lifewhispers - Μαΐου 17, 2007

Ωραία παιδιά, εχω 1 μιλιον στην άκρη θα σας στείλω στοιχεία γιατί σκέφτομαι να κάνω μερικές δώρο και στους φίλους μου. Έχω μπερδευτεί να δώσω 100 εουρος η 7 χήνες? Η κάρτα έχει συλλεκτική αξία λέμε!! Α, και μαζί με τις κάρτες θέλω και 700 κιλά φράουλες γιανα κάνω απόσβεση στα έπιπλα του σπιτιού – ή μήπως αυτές χρεώνονται χωριστά; Καληνύχτα σας, αρκετά δούλεψα (τον κόσμο)για σήμερα!

Μου αρέσει!

29. lifewhispers - Μαΐου 17, 2007

Ρακί δε χρειάζεται να μου στείλετε γιατί έιμαι από την Κρήτη κι έχω τουλάχιστον 100 κιλα στο πατρικό μου! Καληνύχτα τώρα πάλι!

Μου αρέσει!

30. lifewhispers - Μαΐου 17, 2007

Κι αν δεν έχετε 700 κιλά φράουλες, παρακαλώ όπως τα παράγετε μέχρι να παραλάβω τι ςκάρτες! Ευχαριστω και γεια σας (τελευταιο σχόλιο, αλήθεια)

Μου αρέσει!

31. Σεφ - Μαΐου 17, 2007

Ήδες ρε μούργο γμτ. φελέκι μου μέσα…
Τι 700 κιλά; Εδώ μιλάμε για 3 φραουλίτσες. Αυτές είναι όλες όλες… και έχουν κι αυτές… ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΗ ΑΞΙΑ!

Μου αρέσει!

32. Σεφ - Μαΐου 17, 2007

Μη φεύγεις! μη!…
ξέχασες ν’ αφήσεις τις 7 χήνες!

Μου αρέσει!

33. μούργος - Μαΐου 17, 2007

@μικρο νικολα, για δεν μου λες ποτε υποσχεθηκα φραουλες στο λαο;

ο σεφ πηρε λιγες -μετρημενες-γιατι μου εβγαλε τη ψυχη.
10 τηλεφωνα την ημερα, και συνεχεις βολτες κατω απο το σπιτι μου να στεκεται γονατιστος και να παρακαλει για λιγες απο τις ονομαστες μου φραουλες.
και να εκλιπαρει «δεν τις θελω για μενα, εγω τα κοτσανια θα φαω, για τα παιδια μου και τη γιαγιακα μου τις θελω. δωσε και ο θεος να μου κοβει μερες και να σου δινει χρονια » και αλλα τετοια!
τι να εκανα;

Μου αρέσει!

34. μούργος - Μαΐου 17, 2007

@lifewhispers, γιατι μπερδευτηκες;
απο μενα με 100 απο το σεφ με οσα σου ειπε-ντρεπομαι και να το γραψω-
οι ιδιες ειναι, μη σου πει οτι ειναι ιμιτασιον οι δικες μου.
απλα εγω δουλευω με πολυ λιγωτερο περιθωριο κερδους. 😆
δυστυχως οι φραουλες χρεωνονται εξτρα.
και πανε με το τεμαχιο (1 ευρω η μια)
μπορει να σου φαινονται ακριβες, αλλα ειναι ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΖΩΗΣ.
αυτο μονο εχω να πω, εσυ αποφασιζεις!!!!!

Μου αρέσει!

35. aa_duck - Μαΐου 17, 2007

(γκλουγκλουγκλουγκλου)

επιτέλους στεριά! πολύ πνίξιμο σημεριιισ

σεφ 😉 λυπάμαι που δεν υπάρχει emoticon με σηκωμένο φρύδι για την πραγματική ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΜΟΥΡΓΟΥ. Δεν θα μιλήσω όμωσ! Θα σεβαστώ αγάπεσ και αφοσίωση!

Μου αρέσει!

36. Βασιλική - Μαΐου 18, 2007

το σιγουρο ειναι οτι ο πινων, μεθα…
παντως θα ηθελα να το δοκιμασω…

οσο για το τι θα πω μετα…
ο Θεος βοηθος!!!
🙂

Μου αρέσει!

37. σεφ-γκρέκο - Μαΐου 19, 2007

Καλά το τι θα πεις…
… μη πιάσεις το περίστροφο μόνο!

😉

Μου αρέσει!


Σχολιάστε

