jump to navigation

Απαντήσεις στο ερωτηματολόγιο του Προυστ… Μαΐου 10, 2007

Posted by σεφ-γκρέκο in Χωρίς κατηγορία.
Tags: ,
trackback

Η αλήθεια είναι πως περισσότερο χρόνο μου πήραν οι πάσες προς τους επόμενους bloggers που θα συνέχιζαν τη πυραμίδα. Για λόγους πληρότητας συμπλήρωσα τις ερωτήσεις που μου δόθηκαν με 2-3 ακόμα που βρήκα από άλλους συναδέλφους…

1. Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι:
Μετά από μια πολύ κουραστική μέρα, γεμάτη φωνές, βρισιές, συμφωνίες που χάλασαν, καμμένα φαγητά, τρακάρισμα αυτοκινήτου, άδικη απόφαση δικαστηρίου, μια μέρα όπου όλα έχουν πάει σκτ. όσο δεν παίρνει, να γυρνάω σπίτι και να βλέπω μόνο χαμόγελα.

2. Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;
Οι κόρες μου. Και μάλιστα κάθε μέρα και με διαφορετικό τρόπο (σήμερα «ντυμένες» τα ρούχα του βασιλιά!!)

3. Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;
Ο υπέρμετρος αυθορμητισμός μου.

4. Το βασικό σας ελάττωμα;
Σε ένα κόσμο ατελή η τελειότητα είναι το μοναδικό ελλάτωμα… Εε! αυτό το ελλάτωμα δεν το έχω.

5. Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Στα λάθη των μικρών παιδιών και των ηλικιωμένων ανθρώπων (γι’ αυτό και συγχωρώ εύκολα το μικρό νικόλα και το μούργο -αναφέρθηκα σε δύο εκπροσώπους των δύο κατηγοριών, αντίστοιχα 😉 )

6. Η τελευταία φορά που κλάψατε;
Συγκινούμαι αλλά μάλλον δεν κλαίω. Είμαι και Κρητικός και τα παλικάρια τση Κρήτης λέγεται ότι δεν κλαίνε…

7. Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
Εκτιμώ αρκετές αλλά με καμία δεν ταυτίζομαι. Ωστόσο πολλές σύγχρονες προσωπικότητες πασχίζουν να μου δείξουν ότι ταυτίζονται με μένα (πολιτικοί, δημοσιογράφοι etc. etc. etc.)

8. Ποιοι είναι οι ήρωές σας σήμερα;
Η γυναίκα μου που με ανέχεται… (κι ας έχω πάσει χαμηλά, μάτια μου γλυκά πώς με αντέχεις!) … xx.

9. Το αγαπημένο σας ταξίδι;
Οποιοδήποτε ταξίδι με καράβι σε φουρτουνιασμένη θάλασσα. Ουτοπική ευτυχία το ταξίδι στα Κύθηρα (αναχώρηση 4:00 τα ξημερώματα από Γύθειο) με ξύλινη βάρκα και νοτιά 8-9 μποφόρ!

10. Αγαπημένοι σας συγγραφείς;
Από μικρός διάβαζα λίγο και συνήθως μικρά κείμενα. Ανέκαθεν αγαπούσα τις επιφυλίδες -θυμίζουν και blogς 😉 -και χαίρομαι που τελικά δεν πιάνουν χώρο στη βιβλιοθήκη. Ο Βασίλης Ραφαηλίδης του Έθνους της Τρίτης (ή της Πέμπτης ?) -όταν ακόμα πήγαινα στο Λύκειο- και ο Χρήστος Γιαναράς της Κυριακάτικης Καθημερινής έχουν γράψει τις καλύτερες.

11. Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;
Την ειλικρίνεια ΜΑΖΙ με την ευγένεια. Ααα! και την ασχήμια (για να φαίνομαι ομορφότερος! -αστειεύομαι, ούτως ή άλλως είμαι γόης…)

12. Και σε μια γυναίκα;
Την ευγενική ειλικρίνεια επίσης.

13. Ο αγαπημένος σας συνθέτης;
Το κύμα. Κι ένα μικρό γκρι πουλάκι που τις τελευταίες μέρες συχνάζει στα σύρματα του ΟΤΕ (δεν κάθεται και να το φωτογραφίσω).

14. Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;
Δεν σφυρίζω… μου σφυρίζουν…

15. Το βιβλίο που σας σημάδεψε;
Σημάδεψε! βαριά λέξη… Θα πώ «Tο Physics for the inquiring mind» του Eric Rogers. Μου το δάνεισε κάποιος κ. Ευταξίας, δεν κατάφερα να το κρατήσω δικό μου (!!) και πολύ αργότερα το αγόρασα (μη το ψάχνετε… το τελευταίο κομάτι το πήρα εγώ!). Για όσους αποφασίσουν να το διαβάσουν προειδοποιώ ότι είναι 8-κιλος τόμος με «άσχημες» γωνίες…

15+ Η ταινία που σας σημάδεψε;
Ο ταχυδρόμος (il postino).

16. Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;
Μ’ αρέσουν οι παιδικές ζωγραφιές. Όλες. Από επαγγελματίες προτιμώ το Φθινόπωρο.

16+ Το αγαπημένο σας χρώμα
Το πρασινομελί-κόρης-οφθαλμού και τα γαλάζια-κόρης-οφθαλμού κορών.

17. Ποια θεωρείτε τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;
Τη καταστροφή της γης. Το καταλαβαίνω, …δεν έχει «επιτευχθεί» ολοκληρωτικά ακόμα, …δεν αποτελεί αποκλειστικά δικό μου έργο, …αλλά όπως και να το κάνουμε έχω βάλει κι εγώ ένα χεράκι.

18. Το αγαπημένο σας ποτό;
Η δίψα (όχι για μάθηση βρε! μόνο αυτά τα ξενέρωτα έχετε στο μυαλό σας)…

18+ Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Το έχεις παραξηλώσει μου φαίνεται… Άλλο συνέντευξη άλλο εξομολόγηση. Ας το απαντήσουν αυτοί που θα πάρουν πάσα στο τέλος…

19. Τι απεχθάνεστε περισσότερο από όλα;
Την υποκρισία, την αχαριστία και την αγένεια… Ισοβαθμούν και τα τρία.

20. Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Η λησμονιά. Όχι το να με ξεχάσουν, αλλά το να ξεχάσω…

21. Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;
Στις πολύ λίγες περιτπώσεις που δεν λέω την αλήθεια. Και οι περιπτώσεις αυτές είναι πραγματικά λίγες. Εξάλλου δεν είμαι ούτε δικηγόρος, ούτε πολιτικός, ούτε δημοσιογράφος, ούτε στατιστικολόγος.

22. Ποιο είναι το μότο σας;
Είμαι κατά των motos. Ανάλογα με τη περίσταση χρησιμοποιώ παροιμίες, στίχους και μαντινάδες.

23. Όταν δεν γράφετε τι κάνετε;
Μα δε γράφω! και συνέχεια κάνω…

24. Πότε ήταν η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;
Χθες! Γέλια νευρικού τύπου…

25. Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
Σε κατάδυση ή καπνίζοντας.

26. Εάν συνέβαινε να συναντούσατε το Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;
Την ιστορία της ζωής του.

27. Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;
IQ 192. Άντε 190. ok! 189 (δεν πέφτω παρακάτω – τελεία και παύλα)

— —
Δίνω πάσα για τη συνέχεια, κατ’ αλφαβητική σειρά, στους Μίμη Ανδρουλάκη, Νίκο Δήμου, Γιώργο Παπνδρέου, καθώς και σε δύο πρόσωπα της διεθνούς πολιτικής και μουσικής επικαιρότητας Nicolas Sarkozy και Maddona, αλλά και όποιον άλλο επώνυμο αστέρα δέχεται να ακουμπήσει η λάσπη μας πάνω στο σακάκι του (απολογητική σημείωση: έψαξα τα sites των περισσότερων ελλήνων βουλευτών, καλλιτεχνών, αθλητών, αλλά blog τους δεν βρήκα). Ένα κλικ από αυτά τα blogs αρκεί για να γίνει ο κόσμος μας καλύτερος…

Και μην νομίζετε ότι το άνοιγμα αυτό της «λάσπης» προς τους επώνυμους θα είναι χωρίς αντίκρυσμα. Γιατί, μπορεί να μη κάνουμε παρέα, αλλά γνωριζόμαστε. Κι εγώ, ο ανώνυμος blogger, είμαι το πρόσωπο της χρονιάς για το 2007… ή πάλι ψέματα μου είπανε; 😉

Σχόλια»

1. Βασιλική - Μαΐου 10, 2007

γελασα! κατασταση…
δεν πατε και πολυ καλα! εντυπωση…
δεν ηπια ακομη καφε! δηλωση…

🙂

Μου αρέσει!

2. Σεφ - Μαΐου 10, 2007

Καλημέρα…
Ακόμα δεν ήπιες καφέ;

Πιές και ξαναδιάβασέ το. Περιμένω αναλυτικά σχόλια…

Που γέλασες;
Γιατί δεν πάμε καλά; (ok! συμφωνώ… εσύ πώς το κατάλαβες;…)

Μου αρέσει!

3. Βασιλική - Μαΐου 10, 2007

μα τι να σχολιασω;
ειναι απαντησεις που δεν επιδεχονται σχολιασμο!!!
🙂

μολις ηρθε ο καφες! ο καφετζης βλεπετε μου κανει πλλλακα!
ολο με ξεχναει! γιατι αραγε;;;

Μου αρέσει!

4. Σεφ - Μαΐου 10, 2007

Καλλλημέρα Θεσαλλλονίκη…
(να πεις του καφετζή να σου φέρει και μπουγάτσα…)

Μου αρέσει!

5. μούργος - Μαΐου 10, 2007

δεν επιδεχονται σχολιασμο;
ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΕΣΠΑΝΙ!!!!
(αφηνω απ’ εξω τις Νο 2,8,16 γιατι ειναι προσωπικες και εγω ως γνωστον δεν χωνω τη μυτη μου σε προσωπικες υποθεσεις.)

1. ρε σεφ, ξερεις ποσο κοστισαν οι χαμογελαστες μουτσουνες που αγορασαμε και δωσαμε ολοι λεφτα ρεφενε-και ο φαρμακοτριφτης- για να σε υποδεχεται η οικογενεια καθε βραδυ ετσι-βρεξει , χιονισει-;
ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ

4. μονο αυτο το ελατωμα δεν εχεις.
σε αυτο λες αληθεια.
ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΑ ΕΧΕΙΣ 🙂

6.ποναν ωρε τα παλληκαρια;

14. κλεφτικα, αποδοκιμασιας ή αδιαφορα;
(απο που ερχονται τα σφυριγματα; απο το σφουγγαρι η απο τη ντουζιερα;) 😆

20. δυστυχως σεφ, στη ζωη καποια πραγματα ειναι νομοτελειακα.
(παντως μην ανησυχεις, η επιστημη εχει προχωρησει αρκετα.
αν προλαβεις, σε λιγα χρονια το αλτσχαιμερ θα θεραπευεται) 😆

25. το εχεις σκεφτει και με τα 2 μαζι συγχρονως;

27. δεν καταλαβες καλα την ερωτηση.
δεν εννοει τα κιλα σου αλλα το μυαλο σου (θα μου πεις , ουκ αν λαβεις παρα μη εχοντος!!! σωστο και αυτο!!!! ) 😆

βαριεμαι να γραψω αλλο.
αλλη φορα τα υπολοιπα.

Μου αρέσει!

6. taxwmataxanw - Μαΐου 10, 2007

Εξαιρετικό σεφ.
Καλημέρα πίπολ.

1,2,8,16 😀
25!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(Πάω αλλάξω κομπρέσα στο μαυρισμένο μου από χθες μάτι)
γεια

Μου αρέσει!

7. lifewhispers - Μαΐου 10, 2007

Μπορώ να πω ότι έχω μέινει έκπληκτη! Τι μάθαμε για σένα σήμερα Σεφ? Ένα καταπληκτικό ειλικρινές ποστ, με το χιούμορ φυσικά ναπαραμένει αμειωτο όπως κάθε φορά!Οι απαντήσεις δεν επιδέχονται σχόλιο, εκτός από την 16+: Τι όμορφα ματια που έχουν οι κόρες σου!!!!!

Μου αρέσει!

8. aa-duck - Μαΐου 10, 2007

άσχετο αλλά σοσ, αν με βλέπετε σεις οι Κρητικοί, πέστε μου ο ξινόχοντρος είναι υλικό ή τραχανάς 😐

Μου αρέσει!

9. μούργος - Μαΐου 10, 2007

απιστευτη εισαι !!!!!

ειναι ο σεφ φυσικα!!!! 😆
καποιοι λενε και τον τραχανα ετσι, αλλα το νοημα ειναι το ιδιο! 😆

Y.G. καλα σου φαινεται λογικο να υπαρχει υλικο που να λεγεται «ξινοχοντρο»;

Μου αρέσει!

10. aa-duck - Μαΐου 10, 2007

αχμ………
δεν μπορώ να σου πω λεπτομέρειες τώρα, αλλά είχα δίκιο για το μπέρδεμα, προσπάθησε να με πιστέψεις 😐

ευχαριστώ για το ρισπόντ

(πεζμασκαιχαζέσ!)

Μου αρέσει!

11. aa-duck - Μαΐου 10, 2007

εσένα άμα σου έλεγαν για την παρασκευή του τραχανά πάρτε πρώτα τον ξινόχοντρο και μετά μπλα μπλα μπλα, δεν θα μπερδε;

😐

Μου αρέσει!

12. μούργος - Μαΐου 10, 2007

παλι βεφα βλεπεις και προσπαθεις να γραψεις τη συνταγη;

ντροπη!!!!!!!!!!!!

εχουμε το αλαγκρεκ, τον καλυτερο σεφ και συ γυρνας στα χαμηλα 😦

Μου αρέσει!

13. aa-duck - Μαΐου 10, 2007

στη δουλειά είμαι μωρέ 😦 και έπρεπε να αυτό κάτι

Μου αρέσει!

14. σεφ-γκρέκο - Μαΐου 10, 2007

@lifewhispers:
Φτύστες καλέ τις κόρες μη ματιαστούν! Σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Η αλήθεια είναι ότι το χιούμορ κρύβει κάποια από τα ελλατώματα…

@aa-duck:
Παπάκι έχει δουλειά, αλλάζει κομπρέσα μαύρο μάτι, μπαίνει λάσπη λύσει απορίες; Εντάξει… Μα παπάκι ρωτάει ξινόχοντρο μούργο ακούσει χαζή απάντηση, γιατί μούργο… μούργο κακό! εχθρεύεται σεφ μάγειρα καλή καρδιά και μπερδέψει σένα χάσεις δουλειά πάρουν εκείνον – γιούπιιιιι …!!!
Φχαριστώ καλά σου λόγια, καλημέρα, καλησπέρα, σήμερα βράδυ πολύ δουλειά. καληνύνχτα, επόμενο βράδυ βουρ blog μηδέν εκατό, βρείτε, πέστε σεφ …μέσα !!!

@μούργος:
Περιμένω να «υπόλοιπα» σχόλια για να απαντήσω συνολικά.

Μου αρέσει!

15. aa-duck - Μαΐου 10, 2007

!!!! σεφ, τον πίστεψα!!!!
ψέματα μου είπε;;;

Μου αρέσει!

16. aa-duck - Μαΐου 10, 2007

σεφ, καρκίνοι καλύτεροι γονείς κόσμου (άσχετο, ήθελα να το πω από χθες)

Μου αρέσει!

17. μούργος - Μαΐου 10, 2007

παπι καλο γονεας ο σεφ μπορει να ειναι.
(αν και δεν ξερω, ειμαι σιγουρος οτι ειναι!!)

αλλα σε ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ειναι φιδι κολοβο (ή μηπως οχι διμουτσουνη;)
και γι αυτο που λεω ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(νοσοκομα, αφαντε, μηπως θελετε να πειτε κατι;
μηπως τοσο καιρο δεν μιλατε γιατι σας εκβιαζει ο σεφ;)

Μου αρέσει!

18. Σεφ - Μαΐου 10, 2007

@παπάκι…
Στο ότι το «ξινόχοντρος» είναι επιθετικός προσδιορισμός του τραχανά δεν σε κορόιδεψε… Αλλά ο ισχυρισμός του ότι «ξινόχοντρος» είναι η αφεντομουτσουνάδα είναι πέρα για πέρα ψευδής και κακόβουλος.

Μου αρέσει!

19. Σεφ - Μαΐου 10, 2007

@μούργος…
Σιγά σιγά μαθαίνεις… παλιότερα υποστήριζες ότι ήμουνα ΚΑΙ φίδι κολοβό ΚΑΙ οχιά διμούτσουνη (ανατομικώς άτοπον!).

Τώρα σειρά έχουν οι δρόμοι…
Να κάνουμε την επανάληψη (γμτ. εμένα βάλανε να σε επιβλέπω)…
Τι σου λέει κάθε πρωί ο κυρ Πέτρος;… δεξιά ο Μυστράς, αριστερά ο Αι Γιάννης (σκόρδο – κρεμμύδι… σκόρδο Μυστράς, κρεμμύδι Αι Γιάννης). Εντάξει;
Κανόνισε αύριο πάλι να πάς σκόρδο στον Αι Γιάννη!…

Όσο για τα τζούφια, τα υπόκωφα (sic), περι εκβιασμών νομίζω ότι δεν θα πρέπει να τα λες ΕΣΥ…!

Μου αρέσει!

20. μούργος - Μαΐου 10, 2007

σεφ, εχουμε εξελιξεις σημαντικες
τρεχα στο ……… τωρα, γινεται μεγαλη κουβεντα!!!!!

Μου αρέσει!

21. Ο μικρός Νικόλας - Μαΐου 11, 2007

{[(Με βάση την απάντηση 5 μπορώ να λέω και να κάνω ό,τι θέλω-σχεδόν-! Επιφυλάσσομαι, προς το παρόν με τρώει ένα δίτομο ψυχολογίας(κοινωνικής και κλινικής)..)]}

Μου αρέσει!

22. aa-duck - Μαΐου 11, 2007

άσχετο: στην πόλη που λέγαμε να πάρουμε χθες, ο μούργος πήρε έπαινο, του σεφ δεν του είπαν τίποτα, κι εγώ έφαγα moderation!

Μου αρέσει!

23. Σεφ - Μαΐου 11, 2007

@μικρός Νικόλας:
Χάθηκες βρε παιδί…!! Καλημέρα, καλό μήνα, κλπ. κλπ.

Σχετικά με την #5 πρόσεξε: ΕΓΩ δείχνω επιείκεια στα λάθη των μικρών παιδιών -όχι ο οποιοσδήποτε. Ο μούργος και η lifewhispers για παράδειγμα συγχωρούν μόνο τα δικά τους (ουτε καν ο ένας του άλλου…), η βασιλική τα λάθη της καρδιάς και η aa-duck τα ορθογραφικά…

@aa-duck:
Κι ύστερα μιλάμε για ισονομία, ισοπολιτεία και ελευθερία του λόγου! Ποιός φιμώνει το παπί; Τι φοβάται η wordpress?

btw. μου έχει τύχει κι εμένα να γράφω σχόλια και να χάνονται, και να μην φαίνονται ούτε στον akismet -και στο δικό σου site αν δεν κάνω λάθος… Και χθες για να κάνω ένα submit έπαιρνε παραπάνω από 1 λεπτό…

Αλλά εγώ προειδοποιώ Η ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ.

Μου αρέσει!

24. Ο μικρός Νικόλας - Μαΐου 11, 2007

«..προς το παρόν με τρώει ένα δίτομο ψυχολογίας(κοινωνικής και κλινικής)..» 😦

Μου αρέσει!

25. Σεφ - Μαΐου 11, 2007

Μάης 😦
Ιούνης 😐
Ιούλης 😀
Αύγουστος 🙂
Σεπτέμβρης 😐
Οκτώβρης 😉

Μου αρέσει!

26. Σεφ - Μαΐου 11, 2007

Τι θέλω να πώ… «Φάε» εσύ το δίτομο (κοινωνικής-κλινικής ψυχολογίας) για να ‘χεις το πανω χέρι στο επόμενο εξάμηνο… (Τακτικές Ατομικής Ψυχολογίας / ΣΕΦ, 2007)

Μου αρέσει!

27. Τριβέας - Μαΐου 11, 2007

άσχετο.
που είναι η φωτογραφία της ημέρας Σέφ?
όλα τ΄άλλα είναι λόγια!

Μου αρέσει!

28. σεφ-γκρέκο - Μαΐου 11, 2007

@τριβέας:
Επιτέλους!! ΗΡΘΕΣ …!!! (αν και άργησες σχεδόν ένα μήνα).

Η φωτογραφία θα περιμένει λίγο ακόμα… (να ανεβάσω δική μου ή δική σου;) 😉

Μου αρέσει!

29. Τριβέας - Μαΐου 11, 2007

@σεφ-γρέκο
δική σου ή του μούργου το ίδιο μου κάνει
😀

Μου αρέσει!

30. μούργος - Μαΐου 11, 2007

@παπι, ολο βραβεια παιρνω τελευταια.
επαινο απο τον akamas, ΟΣΚΑΡ απο την kwlogria, τι αλλο να ζητησω απο τη ζωη; 🙂

@μικρο νικολα, καλως τον.
ακουσε τις σοφες κουβεντες του γεροντα (γεροπαραλυμενου, ηθελα να πω) σεφ.

@Τριβεα, καλως ηρθες.
Μηπως εισαι αλλη μια περσονα του σεφ;
το λεω γιατι το συνηθιζει τελευταια.
πολυ στημενο μου βγαινει το talking.
«να ανεβασω φωτο δικη μου ή δικη σου;»
ποσες φωτο θελεις να ανεβασεις ρε σεφ;
«που ησουν ενα μηνα;»
μαζευα ταραξακους!!! 😆

ρε φτηνιαρη σεφ, σε τα μας; 👿

Μου αρέσει!

31. Σεφ - Μαΐου 11, 2007

Αν και … μέλος του ζωικού βασιλείου, το ένστικτό σου μούργο σε απατά!

Μου αρέσει!

32. μούργος - Μαΐου 11, 2007

μην εισαι σιγουρος!!
ενας ,μουργος ποτε δεν κανει λαθος!!
κοιτα τα μειλ σου 😉

Μου αρέσει!

33. Σεφ - Μαΐου 11, 2007

Ποτέ;
Τι να πρωτοθυμηθώ…
Είναι πολλά τα λάθη …. Άρη!

Μου αρέσει!


Σχολιάστε

