jump to navigation

Εργατικό ατύχημα ή Θάνατος από Οverdose; Απρίλιος 30, 2007

Posted by μούργος in Χωρίς κατηγορία.
Tags: , ,
trackback

Είναι ένα ακόμη θύμα της εργατικής τάξης, που αφήνει την τελευταία του πνοή κατά την ώρα της εργασίας;
Είναι ένα ακόμη θύμα της άγριας εκμετάλλευσης που υφίστανται τα έντομα απο τα λουλούδια, προκειμένου αυτά να ικανοποιήσουν τις ακόρεστες ορέξεις τους για πολλαπλασιασμό του είδους των;
ή μήπως έχουμε μιά ακόμη περίπτωση ενός ακόλαστου ηδονοθήρα που έπεσε τελικά θύμα των χωρίς μέτρο και όριο ηδονών του;

j.jpg


Τι έκανε αυτή τη μελισσούλα να καρφωθεί στο άνθος μιας μολόχας (Malva silvestris)
Προσέξτε την απίστευτη ποσότητα της γύρης που έχει μαζέψει.

jj.jpg

jjj1.jpg

Τα φύλλα της μολόχας χρησιμοποιούνται σαν αφέψημα (μαλακτικό, αποχρεμπτικό, και τονωτικό του εντέρου, σε μεγάλες δόσεις λειτουργεί ως καθαρτικό)
Εξωτερικά το χρησιμοποιούν για φλεγμονές του δέρματος (π.χ. μετά από επαφή με τσουκνίδα, η μολόχα είναι ότι πρέπει)
Ακόμη το αφέψημα χρησιμοποιείται για πλύσεις και γαργάρες του στόματος για τις φλεγμονές των βλεννογόνων (βρογχίτιδα κ.α.)

ΥΓ. Το έντομο δεν ήταν νεκρό. Με ένα μικρό ξύλο που δοκίμασα, αντιδρούσε.

Τώρα ή ήταν «φτιαγμένο» με την πολύ γύρη που μάζεψε ή έκατσε εκεί γιά να βγάλει τη νύχτα που ερχόταν.

Σχόλια»

1. Σεφ - Απρίλιος 30, 2007

Πολύ ωραίες φωτογραφίες (ως συνήθως… της σειράς «μοιραία αποτελέσματα της πέψης»). Το έντομο είναι τυπική μελισσούλα. Προφανώς σε έχει δει και έχει βάλει τα γέλια – μιλάμε για πολύ γέλιο: κοντεύει να σκάσει …η μαύρη!

(εσύ μάλλον θεωρείς ότι πρόκειται για εργατικό ατύχημα, γι’ αυτό και το φύλαγες για την παραμονή της Πρωτομαγιάς).

Μου αρέσει!

2. aa-duck - Απρίλιος 30, 2007

Μην πεις πώς μπούκαρα αμέσως διότι μόλις άνοιξα το πισι και χάζευα στους αγκρεγκέιτορσ!
Ωραία χρώματα εν πρώτοισ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Δεν ξέρω από έντομα και λουλούδια, αλλά ξέρω αυτό:
Never eat more than you can lift

Ελω μωρε τωρααα, την άκουσε ο έντομασ και πήε ευτυχισμένος

Μου αρέσει!

3. aa-duck - Απρίλιος 30, 2007

Δηλαδή ζει;

Μου αρέσει!

4. Σεφ - Απρίλιος 30, 2007

Μπά! Κάτι τέτοια δεν τα αφήνει ο μούργος … (αν πρόσεξες έγραψε «δεν ήταν νεκρό» … «αντιδρούσε» … κλασσικός μπάτσος σου λέω…!!)

Μου αρέσει!

5. aa-duck - Απρίλιος 30, 2007

εννοείς τύπου: ένα φτερό στου χαντακ, δύο πόδια στου χαντακ κτλ κτλ;

Μου αρέσει!

6. μούργος - Απρίλιος 30, 2007

σεφ, 1.δεν νομιζω οτι ειναι μελισσα. (για ρωτα και τον φαρμακοτριφτη σου 😆 )
2. για τα υπολοιπα: no comment (ειμαι κουρασμενος, απο αυριο)

@aa-duck, κουνιοτανε παντως, αυριο χου νοους.ωραιο το αγγλικο σου. πηγαινε και για τιτλο στο ποστ.
καλη αυριανη* (που λενε και στη Λακωνια)
* οχι την εφημεριδα , ειναι ευχη για γιορτη που ερχεται την επομενη μερα!!!!!!!!

Μου αρέσει!

7. aa-duck - Απρίλιος 30, 2007

όπως λέμε Καλό Θέμα και τέτοια. Καληνύχτα ένιγουει 🙂

Μου αρέσει!

8. aa-duck - Απρίλιος 30, 2007

σεφμ την έκανες κι εσύ;

Μου αρέσει!

9. μούργος - Απρίλιος 30, 2007

για τον σεφ οι ευχες για καλυνυχτα δεν ισχυουν απολυτα.
ετσι και αλλιως συνηθως κοιμαται ορθιος 😆

Μου αρέσει!

10. aa-duck - Απρίλιος 30, 2007

Κρίμα θα κουτσομπολεύαμε την Κιμ που κοιτάει σαν ξερολούκουμο τον Γρηγόρη. Φοβερά ενδιαφέρον. Κρίμα, κρίμα, κρίμα

Μου αρέσει!

11. Σεφ - Απρίλιος 30, 2007

Χα χα χα! γελάσαμε…
Βασικά εργάζομαι -πρέπει να παραδώσω κάτι «συνταγές» τη Τετάρτη- γιατί από πρωί απεργώ…

Τεσπα… καληνύχτα και καλή αυριανή (η ευχή αυτή ΔΕΝ είναι αποκλειστικά Λακωνική)

Μου αρέσει!

12. Σεφ - Απρίλιος 30, 2007

Ποιά είν’ η Κιμ? χου ιζ γκρέγκορυ? Αχ τι μι κανς…

Μου αρέσει!

13. aa-duck - Μαΐου 1, 2007

χαχαχαχα ξεκουράσου σεφ θα σι μάθου άλλη φορά!!!!!!!!!!!!

Με κάνετε και γελάω* Θανξ ρε

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

*και εννοώ συχνά

Μου αρέσει!

14. the ibt - Μαΐου 1, 2007

Ωραίος θάνατος…. νομίζω.

Μου αρέσει!

15. akamas - Μαΐου 1, 2007

Και πάντοτε οι φωτογραφίες είναι καταπληκτικές, δίνουν σε εμάς τους κατοίκους της πόλης την δυνατότητα να απολαμβάνουμε αυτό πυ έχουμε στερηθεί σε μεγάλο βαθμό.

Μου αρέσει!

16. μούργος - Μαΐου 1, 2007

@aa-duck, «Αχ τι μι κανς…»
κλασικος εχεμυθος, σοβαρος, διακριτικος σεφ 😆

@the ξενιτεμενε ibt, το «νομιζω» μαλλον ή σιγουρα περιττευει.
(ευχες απο τη λακωνια να βρεις σπιτι και συγκατοικο που θελεις)

@akamas, να’ σαι καλα. 🙂

Μου αρέσει!

17. μούργος - Μαΐου 1, 2007

ειχε δικιο ο σεφ, μελισσουλα ειναι τελικα.
στο ποστ το εχω διορθωσει.

Μου αρέσει!

18. beniamin - Μαΐου 1, 2007

να’χα τα νιάτα σου αγαπητό μου ζουζούνι….
να’χα τις αντοχές σου 😉

Μου αρέσει!

19. μούργος - Μαΐου 1, 2007

@ beniamin, are you talking to me? 🙂

Μου αρέσει!

20. Σεφ - Μαΐου 2, 2007

@μουργος:
Εκτός από «ζουζούνι» μίλησε και για «νιάτα» βρε γεροξεκούτη!

Μου αρέσει!

21. lifewhispers - Μαΐου 2, 2007

Έχω μια απορία και συγνώμη αν έχει ήδη απαντηθεί. Πως στο καλό έχεις τόση παρατηριτηκότητα?Και ακόμα μία? Πως καταφέρνεις να τραβάς φωτογραφίες τη στιγμή που ΠΡΕΠΕΙ??

Μου αρέσει!

22. μούργος - Μαΐου 2, 2007

@ σεφ, απαντας και για αλλους τωρα;
τι σε κανει να εισαι τοσο σιγουρος οτι δεν αναφερεται σε μενα;
για συνελθε!!

@lifewhispers, αμα σου πω και το βαθμο μυωπιας που εχω, τι θα πεις μετα;
ευχαριστω παντως για το πλαγιο κοπλιμεντο σου 🙂

Μου αρέσει!

23. Σεφ - Μαΐου 2, 2007

Να της πεις και το βαθμό πρεσβιωπίας, το βαθμό έκτασης (sic) του τριχωτού της κεφαλής σου (σχήμα οξύμωρο), το βαθμό σου στην ιεραρχία ττης ΔΥ που εργάζεσαι, το βαθμό πνευματικής και οικονομικής ανπατυξης του νομού Λακωνίας, το (μέσο) βαθμό οξύτητας του ελαιολάδου κατά τη φετινή περίοδο, το βαθμό σωτηρίας της Σκόντας-Ξάνθης στο ΟΑΚΑ τη Κυριακή που μας πέρασε, το βαθμό συγγένειας με το γνωστό απόστολο (όχι Γλέτσο) που φιλούσε υπέροχα, το βαθμό δυσκολίας παρακολούθησης μαθημάτων μετά το φαγητό, το βαθμό της κλίμακας Ρίχτερ των σεισμικών δονήσεων κατά την εφαρμογή της παραπάνω περίπτωσης διδασκαλίας (case study) και τέλος το βαθμό (συμβολικό) που πήρες στη περίφημη 2η εργασία (με θέμα «άλλη μια κρίση έτσι… χωρίς πρόγραμμα»)…

Τόσα νούμερα από το πρώτο νούμερο του blog…
Τόσα νούμερα για να φανεί το προφανές…

Αγαπητή lifewhispers το ερώτημά σου έχει απαντηθεί. Ο μούργος μετά βίας βλέπει (κατά ανεξακρίβωτες δημοσιογραφικές πληροφορίες δεν βλέπει καθόλου και απλά μυρίζει). Απλά όταν κάνει κλικ είναι τυχερός, όπως και ο Σαββόπουλος όταν έγραφε τα πρώτα τραγούδια του…

Εγώ δεν κάνω πλάγια κοπλιμέντα…
…μόνο μετωπικά 😉

Μου αρέσει!

24. akamas - Μαΐου 2, 2007

Βλέπω έχετε μεγάλη αγάπη μεταξύ σας.

Μου αρέσει!

25. μούργος - Μαΐου 2, 2007

οσο εγω σκαλιζα και ποτιζα τον κηπο μου ο ομελετας ειχε μπει στον αργαλειο και υφαινε το τελευταιο του λασπο-χαλι (για να με πατησει ο ανοητος!)
κλασσικη , δοκιμασμενη παλια συνταγη του σεφ!

τωρα εγω θα πρεπει να απαντησω;
ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ!!
αρκετη λασπη πατησα στον κηπο, αρκετα ζιζανια εβγαλα απο τον κηπο, αρκετες βρωμουσες εδιωξα απο τον κηπο μου
ΔΕΝ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΗΠΟ ΤΗς WORDPRESS ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΘΕ ΛΟΓΗς ΦΥΝΤΑΝΙΑ ΠΟΥ ΞΕΦΥΤΡΩΝΟΥΝ ΠΑΝΤΟΥ (ΚΑΙ ΚΥΡΙΩς ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΣΠΕΡΝΟΥΝ)

οφειλω ομως μια εξηγηση στη lifewhispers.
αν εισαι αγροτης οφειλεις να εισαι παρατηρητικος, αλλιως την εβαψες. θα τη χασεις τη σοδεια σου.
πρεπει να παρατηρησεις αλλαγες στα φυτα σου, στα φυλλα, στους καρπους, στο χωμα.
αυτα σου δινουν μηνυματα πολλα.
αν ειναι καλα, αν ειναι αρρωστα, αν πεινανε, αν διψανε, αν υπαρχουν εντομα εχθροι ή εντομα ωφελιμα και πολλα αλλα.
ετσι μετα απο τοσα χρονια ασχολιας με τη γη, εχω εξασκησει το ματι μου -με τη στραβομαρα που εχει- να παρατηρει.

εν αντιθεσει με καποιους γειτονους-ονομα και μη χωριο- που χανουν τον χρονο τους παρατηρωντας τι κανουν οι αλλοι για να τους ρουφιανεψουν και να τους λασπολογησουν.

πριν λιγα σχολια καποιος ειπε:
«Ποιά είν’ η Κιμ? χου ιζ γκρέγκορυ? Αχ τι μι κανς…»
ποιος να ειναι, ποιος να ειναι, σας παει πουθενα το μυαλο σας;
😉

Μου αρέσει!

26. aa-duck - Μαΐου 2, 2007

Σιγά μωρε! Μια εκπομπή σε επανάληψη έβλεπα στην τηλεόραση με τον Γρηγόρη Πετράκο!!!!!!!

Μου αρέσει!

27. aa-duck - Μαΐου 2, 2007

👿

Μου αρέσει!

28. μούργος - Μαΐου 2, 2007

@aa-duck, πας καλα;
φυσικα και δεν εννοουσα εσενα.

τον ακατανομαστο που σου απαντησε εννοουσα!!!!!!!!!!

Μου αρέσει!

29. σεφ-γκρέκο - Μαΐου 2, 2007

Μούργο, εκτός από στραβωμάρα έχεις και πρόβλημα μνήμης -βαθμός εφυίας σου λένε… πάλι καλά που υπάρχουν και οι αρνητικοί αριθμοί για να περιγράψουν τη κατάσταστή σου 😉

Μπέρδεψες και την aa-duck. Και να πει κανείς ότι το σχετικό σχόλιο ήταν ανώνυμο…

Αποκλειστικό, σε 15 μέρες κυκλοφορούν 2 νέα έργα του Μουργου. Αναφέρομαι στο τεχνικό πόνημα: «το χαλί που πατάει – νέα προσέγγιση στη κλωντοϋφαντουργική τέχνη και τεχνική» και το αυτοβιογραφικό διήγημα «η παρατηρητικότητα της στραβωμάρας – ασκήσεις και εξασκήσεις για τυφλούς ή σχεδόν τυφλούς»
😆 😆 😆

Μου αρέσει!

30. μούργος - Μαΐου 2, 2007

α ρε σεφ, αχ τι μι κανς……… 😆 😆 😆 😆 😆
😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆
😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆
😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆

Μου αρέσει!

31. aa-duck - Μαΐου 2, 2007

ΡΕ! Γιουουουουου εεεεεεεεεεεεεεεφ οοοοοοοοοοοοοόου! ΟΟοοοοΟΟΟΟοοοοΟΟουυυΥΥΥΥΥΥ

«εν αντιθεσει με καποιους γειτονους-ονομα και μη χωριο- που χανουν τον χρονο τους παρατηρωντας τι κανουν οι αλλοι για να τους ρουφιανεψουν και να τους λασπολογησουν.»

@#!$)@(!*#$&!@)$^!@#%!@#^*!&@#% 👿 👿 👿

Αλλά όοοοχι εμένα δεν με νοιάζει τι λες.
Εγώ και θα βλέπω και θα λέω και θα αναμεταδίδου και θα φκιάνου
Αμ πώς!

Μου αρέσει!

32. μούργος - Μαΐου 2, 2007

@aa-duck, επιμενεις και εκτιθεσαι.
γειτονα λεω τον συγκατοικο (μαυρη η ωρα!!!!!!!!!!!!!) στο μπλογκ
τον ομελετα
τον σεφ
τον λαδεμπορα
τον καρυοθραυστη
τον μαυραγοριτη
τον δοσιλογο
τον ανθρωπο με τη μεγαλυτερη συλλογη μαυρων κουκουλων στον κοσμο
τον ανθρωπο που ρουφιανευει και λασπολογει απο χομπυ

επιτελους, εγινα κατανοητος τωρα; 👿 👿 👿

Μου αρέσει!

33. aa-duck - Μαΐου 2, 2007

όχι γιατί εγώ ξεκίνησα τη συγκεκριμένη λασπολογία

Θέλω να εκτεθώ!

👿 👿 👿

Μου αρέσει!

34. σεφ-γκρέκο - Μαΐου 2, 2007

Μούργο, είπες συγκάτοικο;
… μη φας!
Σε κέρδισε ο akamas… (μετακομίζεις)… 🙄

Μου αρέσει!

35. μούργος - Μαΐου 2, 2007

ρε σεφ, ενα μονο ελαφρυντικο σου δινω
σε προηγουμενη ζωη σου θα πρεπει να εχεις τραβηξει πολυ κουπι σε γαλερα.
δεν εξηγειται αλλιως γιατι τα κανεις ολα αυτα!!!!!

Μου αρέσει!

36. akamas - Μαΐου 4, 2007

Μούργο μη μου τον θυμώνεις, πεινάω.

Μου αρέσει!

37. Σεφ - Μαΐου 4, 2007

@μουργος:
Σε αυτή τη ζωή έχω τραβήξει πολύ κουπί… κι αν κρίνω από το ρυθμό, τη τεχνική και τις αντοχές μου, πιθανόν να είχα εξασκήσει το άθλημα και σε προηγούμενη ζωή (εσύ που είσαι παλιός σε αυτή τη ζωή θα θυμάσαι καλύτερα 😛 -μεταξύ μας σε είχα για νεότερο… καραβέλες κ.ο.κ.)

@akamas:
Πεινάς…
…akamas?
σφάξαμε φακές
… να φας!

Μου αρέσει!

38. μούργος - Μαΐου 4, 2007

@akamas, εχεις ακομη ελπιδες οτι θα φας;

@σεφ, πως δεν θυμαμαι.
εγω εδινα τις παραγγελιες και παντα ειχαμε ενα λουφαδορο που πηγαινε στο ρυθμο αλλα χωρις το κουπι.
το κουπι ηταν κομμενο και εφτανε μεχρι τα ορια του πλοιου.
μια δυο φορες τον πηραν πρεφα ολοι.

και ετσι για μια περιοδο τραβαγε μονος του κουπι για ολους.
τραβαγε το δεξι και μετα ετρεχε να τραβηξει το αριστερο.
ξεκουραστηκε καλα το πληρωμα.

και ολοι του λεγανε:
πως τα μαγειρευεις ετσι και παει τοσο καλα το πλοιο;
μπραβο σου!

(κανενα νικ δεν εχει βγει στην τυχη!)

Μου αρέσει!

39. Σεφ - Μαΐου 4, 2007

Γαλέρα με ένα κουπί πότε δεξιά και πότε αρισιστερά… !!
Σαν τα τα ‘χεις μπερδρέψει βρε μούργο… Αυτό που λες είναι ή kanoe-kayak ή γόνδολα…

…Έλεος!…

Μου αρέσει!

40. μούργος - Μαΐου 4, 2007

εγω δεν ξερω απο πλοια, εσυ εισαι ο θαλασσοδαρμενος.

τοτε μεροκαματα εκανα για να συμπληρωσω για το επιδομα ανεργιας.
μου ειπαν να κραταω το ρυθμο.

α, και να προσεχω ιδιαιτερα για μια κουφαλα που λουφαρει 😆

Μου αρέσει!

41. Σεφ - Μαΐου 4, 2007

Τι πάθος… τι κακό είναι αυτό μ’ εσένα…
Φοβάσαι τη θάλασσα αλλά αν είναι να ρουφιανέψεις δεν σε σταματάει κανένας φόβος και κανένα κύμα… 😉

Ένα ένα πλέον τα σκοτεινά στοιχεία της προσωπικότητάς σου αποκαλύπτοναι:
… δεξί χέρι της καπιταλιστικής οικονομίας
… δίνεις κι εντολές τρομάρα σου!
… ρουφιάνε!
…τι άλλο είσαι;
…τι;

Μου αρέσει!

42. μούργος - Μαΐου 4, 2007

ρε σεφ, ανακωχη.
τι σκατα γινεται;
που πηγαν οι φωτογραφιες;
τις εκλεψε κανεις ή ειναι προσωρινο προβλημα της wordpress

στα uploads φαινονται μονο με το ονομα, αρα υπαρχουν

προς στιγμη φοβηθηκα μηπως αρχισαμε και τα σαμποταζ μεταξυ μας.
να μου σβηνεις τις φωτο, να αλλαζεις τα κειμενα (…επειδη σε εχω ικανο…γι’ αυτο το σκεφτηκα)

Μου αρέσει!

43. Σεφ - Μαΐου 4, 2007

Όταν λες ανακωχή εννοείς αυτό που φοβάμαι;

Μου αρέσει!

44. μούργος - Μαΐου 4, 2007

οχι ρε το εννοω!
μηπως φταιει το πισι μου;
εσυ τις βλεπεις ολες τις φωτο;
εγω μονο την πρωτη

Μου αρέσει!

45. akamas - Μαΐου 4, 2007

Με τόσο καβγά σας σαμποτάρει η wordpress.

Μου αρέσει!

46. Σεφ - Μαΐου 4, 2007

Αν έχεις κανένα torrent client ανοικτό πιθανόν να σε ψιλο-σαμποτάρει ο ISP σου, … αλλιώς πιθανόν να έπεσες και πάνω στο service του wordpress με καθαρή cache στο browser σου. Εγώ πάντως τα βλέπω όλα (αν αυτό σε ηρεμεί!).

Μου αρέσει!

47. akamas - Μαΐου 5, 2007

μούργο θα πρέπει να αλλάξουμε σεφ, η κατάστασή του έχει παραγίνει, δεν πάει άλλο. Τι τον κρατάς αφού όλο λασπολογεί και δεν μαγειρεύει; Αλήθεια σεφ θυμάσαι τι είχαμε πει να ξεκινήσουμε;

Μου αρέσει!

48. Σεφ - Μαΐου 21, 2007

Άλήθεια akamas θυμάσαι το ποιος ειχαμε πει ότι θα έγραφε πρώτος και ποιος θα σχολίαζε στη συνέχεια; Ο μούργος έτσι κι αλλιώς δε χρειάζεται σεφ -μόνο νερόβραστα και λίγο χωμί έχει πει ο γιατρός (τι να τις κάνεις τις συνταγές μου όταν έχει περίσσεια ιατρικών συνταγών…). Όσο για ‘σενα μου ‘χεις σούρει τόσα που δεν ξέρω αν πραγματικά θα ήθελες να δοκιμάσεις τη κουζίνα μου… 😉

Μου αρέσει!


Σχολιάστε

